بارگیری صفحه

توصیه ها در ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد سراسری و آزاد ۹۷

توصیه ها در ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد سراسری و آزاد ۹۷

 

ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد ۹۷ پس از اطلاعیه های متعدد سازمان سنجش اعلام خواهد شد داوطلبان کنکور کارشناسی ارشد ۹۷ برای ثبت نام در ازمون ۹۷ توصیه می شود موارد زیر را رعایت کنند.

 

۱- دفترچه ثبت نام ازمون کارشناسی ارشد ۹۷را از روی سایت سازمان سنجش یا از روی سایت مرجع اخبار دانشگاهی به ادرس  www.unr.ir دانلود کنند.

۲- تمام صفحات دفترچه ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد ۹۷ را مطالعه کنند.

۳-  با مشارکت و همکاری دیجیتالی مرجع اخبار دانشگاهی و موسسه سنجش امیرکبیر داوطلبان ازمون کارشناسی ارشد ۹۷ در صورت هرگونه ابهام می توانند از طریق سایت سنجش تکمیلی دات آی آر  مربوط به موسسه سنجش امیرکبیر  سوالات خود را مطرح نمایند.

۴- داوطلبان می توانند هدیای رایگان آزمون کارشناسی ارشد ۹۷ خود را از طریق سایت سنجش امیرکبیر به ادرس اینترنتیwww.sanjeshetakmili.ir     دانلود کنند.

۵- معمولا با توجه به تجربیات چند ساله در اواسط زمان ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد ، الحاقیه و اصلاحاتی در دفترچه ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد صورت می پذیرد. لذا در روز های اولیه اصلا ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد خود را روی سایت سازمان سنجش نهایی نکنید.

۶- داوطلبان آزمون کارشناسی ارشد حتما در منزل روی فرم های پیش ثبت نام ،ثبت نام اولیه را انجام دهید .

۷- ثبت نام  آزمون کارشناسی ارشد ۹۷خود را در نیمه سوم زمان کل ثبت نام انجام دهید که تغییرات انجام شده باشد.

۸- در صورت هرگونه سوال علاوه بر موسسه سنجش امیرکبیر می توانید سوالات خود را از طریق سایت سازمان سنجش و شماره های پشتیبانی سازمان سنجش مطرح نمایید.

۹- سوالات و نظرات خود را می توانید در سایت مرجع اخبار دانشگاهی زیر همین خبر مطرح نمایید تا کارشناسان مرجع اخبار دانشگاهی و سایر داوطلبان آزمون کارشناسی ارشد به آن پاسخ دهند.

۱۰- سوالات خود را از سایت های نامعتبر و افراد فاقد تخصص نپرسید سعی کنید از یک مرجع رسمی یا یک مرجع نیمه رسمی معتبر همانند مجموعه سنجش امیرکبیر سوالات و ابهامات خود را پیگیری نمایید.

۱۱- مرجع اخبار دانشگاهی کشور ،ثبت نامی با موفقیت کامل و بدون ابهام را برای شما داوطلب ازمون کارشناسی ارشد ۹۷ آرزومند است و توصیه می نماید

۱۲- جهت ارتقای شناخت شما در زمینه ازمون کارشناسی ارشد سراسری و آزاد حتما هدایای رایگان مرتبط به آزمون کارشناسی ارشد ۹۷ را از طریق موسسه سنجش امیرکبیر به آدرس اینترنتی www.sanjeshetakmili.ir دانلود نماید.

۱۳- در ضمن توصیه می شود جهت اطلاع رسانی از آخرین اخبار آزمون کارشناسی ارشد حتما در کانال و خبر نامه سایت مرجع اخبار دانشگاهی به آدرس اینترنتی www.unr.ir عضو شوید تا در جریان اخرین اخبار آزمون کارشناسی ارشد ۹۷ قرار گیرید.

۱۴- ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد سراسری و آزاد ۹۷ از طریق سایت سازمان سنجش و از طریق یک دفترچه واحد صورت می پذیرد.

 

شرایط و ضوابط، تاریخ و نحوه ثبت نام در آزمون ورودی دوره کارشناسی ارشد ۹۷

شرایط و ضوابط، تاریخ و نحوه ثبت نام در آزمون ورودی دوره کارشناسی ارشد سراسری و ازاد سال ۱۳۹۷ منتشر می شود.

به گزارش مرجع اخبار دانشگاهی ، داوطلبان متقاضی ثبت‌نام و شرکت در آزمون ورودی دوره کارشناسی ارشد سال ۱۳۹۷ برای پذیرش در دوره های روزانه، نوبت دوم، دانشگاه آزاد اسلامی، دانشگاه پیام نور، دانشگاهها و مؤسسات آموزش عالی غیرانتفاعی و پردیس خودگردان دانشگاهها می توانند از ۱۶ آذرماه ۹۶ با در نظر داشتن شرایط عمومی و اختصاصی مندرج در دفترچه راهنمای شرکت در آزمون، در این آزمون ثبت‌نام کنند.

شرایط ثبت نام:

ثبت‌نام برای آزمون ورودی کارشناسی ارشد سال ۱۳۹۷ از روز ۱۶ آذرماه ۹۶ آغاز می شود. ثبت‌نام منحصراً به صورت اینترنتی و از طریق پایگاه اطلاع رسانی این سازمان به نشانی: www.sanjesh.org  یا سایت  www.sanjeshetakmili.ir انجام خواهد پذیرفت.

هر داوطلب ‌براساس ‌علاقه ‌فقط می تواند در یک کدرشته‌ امتحانی (بر اساس ضوابط مندرج در دفترچه راهنمای ثبت نام و شرکت در آزمون)‌، ثبت‌نام‌ و در آزمون مربوط شرکت‌ کند.

داوطلبان لازم است که ابتدا دفترچه راهنمای ثبت‌نام را مطالعه کرده و در صورت واجد شرایط بودن، نسبت به پرداخت هزینه خرید کارت اعتباری ثبت‌نام در آزمون به شرح ذیل، اقدام کنند و سپس مراحل بعدی را به انجام برسانند. دفترچه راهنما همزمان با شروع ثبت‌نام از پایگاه اطلاع‌رسانی این سازمان قابل دریافت است.

 

مراحلی که داوطلب باید برای ثبت نام اقدام کند:

مراجعه به پایگاه اطلاع رسانی این سازمان به نشانی اعلام شده برای تهیه کارت اعتباری ثبت نام (سریال ۱۲ رقمی) و دریافت دفترچه راهنمای ثبت‌نام (دفترچه شماره ۱)، تهیه فایل عکس اسکن شده داوطلب بر اساس توضیحات مندرج در دفترچه راهنمای ثبت‌نام و آماده کردن مدارک و اطلاعات مورد نیاز جهت ثبت‌نام از جمله فرآیند ثبت نام است.

با توجه به اینکه پرداخت هزینه ثبت‌نام منحصراً بصورت اینترنتی انجام می گیرد، داوطلبان لازم است به وسیله کارت‌های بانکی عضو شبکه شتاب که پرداخت الکترونیکی آنها فعال است، با مراجعه به پایگاه اطلاع رسانی سازمان وجه ثبت‌نام شرکت در آزمون پرداخت کنند.

تبصره: با توجه به اینکه مقرر شده است که در مراحل مختلف فرآیند این آزمون، خدماتی از طریق پیام کوتاه به داوطلبان ارائه شود، داوطلبانی که تمایل به استفاده از خدمات پیام کوتاه دارند، با انتخاب گزینه مربوط و پرداخت مبلغ به عنوان هزینه استفاده از خدمات پیام کوتاه، می توانند از این خدمات استفاده کنند.

 

نحوه تکمیل تقاضانامه ثبت نام اینترنتی:

به داوطلبان توصیه می شود که مطابق دستورالعمل مندرج در دفترچه راهنمای ثبت نام، ابتدا فرم پیش نویس تقاضانامه مندرج در دفترچه مذکور را تکمیل کرده و سپس براساس فرم پیش نویس با مراجعه به پایگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش آموزش کشور، اطلاعات لازم را بر اساس بندهای برنامه نرم افزاری ثبت‌نام وارد کنند.

داوطلبان لازم است در درج اطلاعات ثبت‌نام دقت کنند و در صورت مشاهده هر گونه مغایرت در موارد قید شده در تقاضانامه ثبت نام با مدارک داوطلب در صورت پذیرفته شدن در آزمون، قبولی وی (کان لم یکن) تلقی شده و از ادامه تحصیل داوطلب جلوگیری خواهد شد.

 

محل آزمون:

محل آزمون داوطلبان بر اساس استان و شهرستان محل اقامت مندرج در تقاضانامه تعیین می شود. لذا داوطلبان با مراجعه به جدول شماره  مندرج در دفترچه راهنمای ثبت‌نام و درج کد مربوط به استان و شهر محل اقامت در تقاضانامه ثبت نام اقدام کنند.

توصیه‌ می شود داوطلبان پس از تکمیل تقاضانامه، دریافت شماره پرونده ۶ رقمی و کدپیگیری ۱۶ رقمی یک نسخه پرینت از تقاضانامه تهیه و نزد خود نگهداری کنند.

به داوطلبان توصیه می شود در انتخاب کدرشته‌ امتحانی و همچنین شهرستان محل حوزه امتحانی خود دقت کنند زیرا پس از دریافت کد پیگیری ۱۶ رقمی در این خصوص به درخواست‌های داوطلبان مبنی بر اصلاح و یا جابجایی ترتیب اثر داده نخواهد شد.

با توجه به مشکلات بوجود آمده در آزمون های قبلی، در خصوص اشتباه در ارسال عکس داوطلبان، که این موضوع اکثراً برای داوطلبانی که ثبت نام آنان توسط دیگران انجام می شود رخ داده است، تاکید می شود که علاوه بر کنترل اطلاعات ثبت‌نامی، حتماً نسبت به کنترل عکس ارسالی دقت کنند تا اشتباهاً عکس داوطلب دیگری به جای عکس فرد ارسال نشود.

در صورت ارسال عکس اشتباهی از طرف متقاضی، فرد به عنوان متخلف تلقی و مطابق مقررات با وی رفتار خواهد شد.

هرگونه‌ تغییری از طریق‌ نشریه پیک‌ سنجش‌ (هفته‌نامه خبری و اطلاع‌رسانی سازمان ‌سنجش‌)، پایگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش و در صورت لزوم ‌از طریق رسانه‌های گروهی ‌اعلام ‌خواهد شد.

 

نوشته قبلی

منابع آزمون جامع علوم پایه دندانپزشکی | منابع امتحان جامع علوم پایه دندانپزشکی

نوشته بعدی

تقویت حافظه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید
ورود

هنوز حساب کاربری ندارید؟

ایجاد حساب کاربری
تبلیغات

دسته‌های دوره های آموزشی