بارگیری صفحه

ثبت نام دکتری دانشگاه آزاد

ثبت نام دکتری دانشگاه آزاد

ثبت نام دکتری دانشگاه آزاد عبارتی است که در آذرماه هر سال در گوگل یا سایر موتورهای جستجو توسط داوطلبان آزمون دکتری سرچ می شود.بسیاری از داوطلبان کنکور دکتری با توجه به هوش و فراست خود عبارت های کلیدی دیگری مثل ثبت نام دکتری دانشگاه آزاد ۹۸ , زمان ثبت نام دکتری دانشگاه آزاد ۹۸ , زمان ثبت نام دکترا دانشگاه آزاد ۹۸ , انتخاب رشته دکتری دانشگاه آزاد ۹۸ , ثبت نام دانشگاه آزاد ۹۹ -۹۸ , آزمون دکتری دانشگاه آزاد ۹۸ , azmoon.org دانشگاه آزاد و یا انتخاب رشته دکترا دانشگاه آزاد ۹۸ را نیز جستجو کنند.

ثبت نام دکتری دانشگاه آزاد

 

هدف همه آنها یکی است و همگی با کمی تسریع یا تاخیر به اطلاعات و خبرهای مطلوب خود در سطح اینترنت دست می یابند البته لازم به ذکر است داوطلبان آزمون دکتری باید به صورت حرفه ای نحوه دقیق و علمی جستجوی اطلاعات را فرا گیرند تا به طور علمی بتوانند به مطالب مورد نیاز خود دست یابند.

لذا مهم این است که داوطلبان آزمون دکتری اطلاعات مورد نیاز خود را از سایتی معتبر و علمی پیگیری و رهگیری کنند. سایتی یا مجموعه ای که بتواند به طور صحیح پاسخگوی سوالات داوطلبان آزمون دکترا باشد. در این بستر پر تلاطم مجموعه سنجش امیرکبیر به عنوان مجری اماده سازی منابع ازمون کارشناسی ارشد و دکتری سعی نموده است بستر اطلاعات برای داوطلبان ازمون دکتری را طوری فراهم کنند که داوطلبان کنکور دکترا بتوانند به راحتی اخبار درست و مطالب صحیح آموزشی خود را از سایت سنجش تکمیلی دات ای آر کسب کنند.

 

ثبت نام دکتری دانشگاه آزاد

 

همچنین داوطلبان عزیز امتحان دکتری می توانند در پایین همین صفحه، تمام سوالات خود را در زمینه آزمون دکترا مطرح کنند. مشاوران عالی سنجش امیرکبیر، مشتاقانه پاسخگوی پرسش ها و سوالات داوطلبان عزیز آزمون دکتری در زمینه ثبت نام آزمون دکتری در مقطع عالی و تکمیلی می باشند.

 

کنکور دکتری دانشگاه آزاد 98

 

لذا به تمام داوطلبان آزمون دکتری توصیه میشود در چند ماه باقی مانده تا زمان آزمون دکترای ،تمرکز بیشتری روی مطالب کنکور دکترای خود داشته باشند.

 

ثبت نام آزمون دکتری دانشگاه آزاد ۹۸

طی سالهای گذشته تقاضای تحصیل در مقطع دکتری در کشور در حال افزایش می باشد. با توجه به ظرفیت کم پذیرش دانشگاه های سراسری ، تعدادی از داوطلبین به سمت تحصیل در یکی از واحد های دانشگاه آزاد روانه می شوند . دانشگاه آزاد اسلامی براساس قانون سنجش و پذیرش دانشجو در مقاطع تحصیلات تکمیلی ، اقدام به پذیرش دانشجو در مقطع دکتری از میان داوطلبان شرکت کننده در آزمون دکتری سازمان سنجش می کند . آن دسته از متقاضیان شرکت در آزمون که با بررسی شرایط تحصیل در دانشگاه آزاد ، علاقه مند به این دانشگاه می باشند، باید از زمان ثبت نام آزمون دکتری دانشگاه آزاد ، شرایط ثبت نام آزمون دکتری دانشگاه آزاد و نحوه ثبت نام آزمون دکتری دانشگاه آزاداطلاع داشته باشند .

 

زمان ثبت نام آزمون دکتری دانشگاه آزاد ۹۸

 

از سال ۹۶ به بعد ، کنکور دکتری سراسری و دانشگاه آزاد با یکدیگر ادغام شده است در نتیجه داوطلبین تحصیل در مقطع دکتری دانشگاه آزادباید همزمان با داوطلبان تحصیل در مقطع دکتری دانشگاه های سراسری ، نسبت به ثبت نام اقدام نمایند. از سال ۹۶ تا کنون آزمون دکتری به صورت یکپارچه توسط سازمان سنجش کشور برگزار می شود و تمامی داوطلبان موظف هستند در این آزمون یکپارچه ثبت نام کنند زمان ثبت نام کنکور دکتری سال های گذشته در آذر ماه بوده . پیش بینی می شود که ثبت نام دکتری ۹۸ و ثبت نام آزمون دکتری دانشگاه آزاد ۹۸نیز در آذر ماه باشد .

توجه: طبق اعلام سازمان سنجش ، زمان ثبت نام آزمون دکتری سراسری و دانشگاه آزاد ۹۸ از روز سه شنبه ۶ آذر ماه آغاز و تا روز دوشنبه دوازدهم آذر ماه سال ۹۷ ادامه خواهد داشت .

 

شرایط ثبت نام آزمون دکتری

 

شرایط ثبت نام آزمون دکتری دانشگاه آزاد ۹۸



تمامی داوطلبان باید از شرایط درج شده در دفترچه ثبت نام کنکور دکتری که در سایت سنجش منتشر می شود پیروی نمایند. دفترچه ثبت نام دکتری دانشگاه آزاد ۹۸ دارای یک سری شرایط عمومی است که ارز آن جمله مرتبط بودن رشته کارشناسی ارشد با رشته امتحانی ، معدل بالای ۱۴ از شرایط مهم ثبت نام در این آزمون در نظر گرفت .

 

نحوه ثبت نام دکتری دانشگاه آزاد ۹۸ دانشگاه آزاد ۹۸

در مدت زمان ثبت نام آزمون دکتری ۹۸ دانشگاه آزاد ، داوطلبان باید به سایت سنجش و آموزش کشور به نشانی www.sanjesh.org  مراجعه کنند و با داشتن کارت بانکی عضو شبکه شتاب ، هزینه ثبت نام آزمون دکتری ۹۸ را پرداخت نمایند و کارت اعتباری ثبت نام آزمون دکتری ۹۸ را خریداری نموده و بعد از دریافت کد رهگیری ثبت نام ، برای ثبت نام اقدام نمایند. داوطلبان با کلیک بر روی عبارت ” ثبت نام آزمون دکتری سال تحصیلی ۹۷ – ۹۸  ” وارد محیط ثبت نام این آزمون خواهند شد . در فرم ثبت نام ابتدا باید کد رهگیری را وارد نموده و فرم اطلاعات شخصی که شامل نام و نام خانوادگی ، سال تولد ، شماره شناسنامه و … و فرم اطلاعات تحصیلی که شامل گروه امتحانی ، کد و نام رشته امتحانی و … را وارد نمایند . پیشنهاد می شود ، فرم پیش نویس تقاضانامه ثبت نام آزمون نیمه متمرکز ورودی دوره دکتری ۹۸ را که در انتهای دفترچه ثبت نام دکتری دانشگاه آزاد آورده شده را یکبار تکمیل نموده و سپس اقدام به ثبت نام نمائید. لازم به ذکر می باشد که ثبت نام زمانی تکمیل شده که سیستم به شما شماره پرونده و کد پیگیری ثبت نام بدهد .

 

مراحل بعد از ثبت نام دکتری دانشگاه آزاد ۹۸

چند روز بعد از ثبت نام کنکور دکتری دانشگاه آزاد ، داوطلبین می توانند کارت ورود به جلسه دکتری دانشگاه آزاد ۹۸ را از سایت سنجش به نشانی www.sanjesh.orgدریافت کنند . این آزمون در نیمه اول اسفند ماه برگزار می شود دفترچه سوالات و پاسخنامه آزمون دکتری ۹۸ ، چند روز بعد از برگزاری کنکور بر روی سایت سنجش قرار می گیرد و شرکت کنندگان می توانند با توجه به پاسخنامه ، تعداد سوالاتی که به آن ها پاسخ صحیح داده اند را محاسبه کنند. بعد از اعلام نتایج اولیه دکتریکه به صورت یکپارچه منتشر می شود . مسیر دانشگاه آزاد و سازمان سنجش بعد از اعلام نتایج اولیه آزمون دکتری ۹۸ ، از یکدیگر جدا می شود . داوطلبینی که مجاز به انتخاب رشته دکتریو انتخاب رشته دکتری دانشگاه آزادشده اند ، می توانند به صورت جداگانه در سایت های سازمان سنجش و دانشگاه آزاد فرم انتخاب رشته خود را تکمیل کنند . آن دسته از داوطلبانی که حدنصاب دعوت به مصاحبه دکتریو حدنصاب دعوت به مصاحبه دکتری دانشگاه آزاد را کسب کرده اند ، به مصاحبه دانشگاه های سراسری و آزاد دعوت می شوند. مصاحبه دکتری دانشگاه های سراسری و مصاحبه دکتری دانشگاه آزاد در زمان های مختلف  می باشد و نتایج نهایی دکتری و نتایج نهایی دکتری دانشگاه آزاد در نیمه اول شهریور ماه اعلام خواهد شد . اسم هر داوطلب به عنوان پذیرفته شده نهایی فقط در یک دانشگاه اعلام  خواهد و پذیرفته شدگان نهایی باید در تاریخ هایی که متعاقبا توسط دانشگاه ها اعلام می شود ، برای ثبت نام در محل دانشگاه حاضر شوند .

 

زمان برگزاری آزمون دکتری

 

ثبت نام دکتری دانشگاه آزاد

با توجه به آمار و ارقام اعلام شده از ثبت نام کنندگان آزمون دکتریدر سال های گذشته ، به جرات می توان گفت که سطح علمی کشور روند رو به رشدی را دارد . به علت ظرفیت محدود پذیرش تحصیلات تکمیلی (دکتری )در دانشگاه های سراسری ، رقابت تنگاتنگی بین داوطلبان آزمون دکتری بر سر پذیرش شدن در این مقطع وجود دارد و بعضی از داوطلبان فقط به پذیرفته شدن در دانشگاه آزاد فکر می نمایند.
دانشگاه آزاد اسلامی یکی از پر متقاضی ترین دانشگاه های کشور در زمینه پذیرش دانشجو در مقطع دکتری می باشد . پس از ادغام ثبت نام دکتری سراسری و دانشگاه آزاد و با توجه به تغییرات به وجود آمده در روند ثبت نام آزمون دکتری دانشگاه آزاد ۹۸ ، قطعا ابهامات زیادی برای متقاضیان تحصیل در این مقطع به وجود آمده که ما در این گزارش سعی می کنیم که به تمامی سوالات ایجاد شده پاسخ دهیم . لازم به ذکر است منبع اطلاعات این گزارش اطلاعیه های سازمان سنجش در سال گذشته است و بر حسب تجربه امسال نیز روند ثبت نام به همین گونه باشد اما در صورت کسب اطلاعات مغایر با اطلاعات ذکر شده ، حتما گزارش را به روز رسانی خواهیم نمود . در این گزارش به بررسی زمان ، نحوه و شرایط ثبت نام آزمون دکتری دانشگاه آزاد ۹۸ می پردازیم .

 

زمان و نحوه ثبت نام دکتری دانشگاه آزاد ۹۸

در سال های گذشته زمان ثبت نام آزمون دکتری دانشگاه آزاد در آذر ماه بود و به صورت جداگانه از دانشگاه های سراسری انجام شد . اما در سال  ۹۶ ثبت نام کنکور دکتری دانشگاه های سراسری و آزاد ادغام شدند.
داوطلبانی که قصد شرکت در آزمون دکتری دانشگاه آزاد ۹۸ را دارند باید ثبت نام خود را مانند سایر داوطلبان آزمون  دکتری ۹۸ در سایت سازمان سنجش انجام دهند . سال گذشته زمان ثبت نام برای داوطلبان از ۱ تا ۷ آذر ماه بود . پیش بینی می شود امسال نیز در آذر ماه اطلاعیه ثبت نام توسط سازمان سنجش منتشر خواهد شد نحوه ثبت نام آزمون دکتری دانشگاه آزاد ۹۸ مانند ثبت نام دکتری ۹۸ صرفا نیازمند وارد کردن اطلاعات شخصی و تحصیلی و گروه آزمایشی داوطلب است و در این مرحله نیازی به انتخاب رشته نمی باشد.
داوطلبان می توانند در زمان تعیین شده با مراجعه به وب سایت سازمان سنجش و مطالعه دقیق دفترچه ثبت نام دکتری دانشگاه آزاد ۹۸ که با دفترچه ثبت نام دکتری ۹۸یکی می باشد ، نسبت به پرداخت هزینه ثبت نام آزمون دکتریو خرید کارت اعتباری اقدام کرده و ثبت نام خود را تکمیل کنند . در پایان عملیات ثبت نام کد رهگیری ای توسط سیستم به داوطلب داده می شود که نگه دار ی از آن تا پایان زمان اعلام نتایج دکتری دانشگاه آزاد ۹۸ الزامی است.

توجه: زمان ثبت نام آزمون دکتری سراسری و دانشگاه آزاد ۹۸ از روز سه شنبه ۶ آذر ماه آغاز و تا روز دوشنبه دوازدهم آذر ماه سال ۹۷ ادامه خواهد داشت .

 

منابع آزمون دکتری

 

شرایط ثبت نام دکتری دانشگاه آزاد ۹۸

به علت ادغام آزمون دکتری دانشگاه سراسری و آزاد کلاً یک دفترچه ثبت نام آزمون دکتری ۹۸منتشر خواهد شد پس شرایط ثبت نام آزمون دکتری دانشگاه آزاد همانند شرایط ثبت نام آزمون دکتری سراسری می باشد . متناسب بودن گروه آزمایشی در مقطع کارشناسی ارشد با گروه آزمایشی دکتری یکی از شرایط لازم و مهم برای ثبت نام است . هر داوطلب باید در گروه آزمایشی خود شرکت نماید و گروه های آزمایشی م عدودی می باشند که به تمامی فارغ التحصیلان اجازه ثبت نام می دهند .  به عنوان مثال اگر شما فارغ التحصیل رشته فیزیک هستید حق ثبت نام در آزمون دکتری ۹۸ رشته حسابداری را ندارید درصورتی که اگر فارغ التحصیل حسابداری هستید می توانید در آزمون دکتری ۹۸فیزیک ثبت نام کنید
اگر قصد دارید در یک رشته غیر مرتبط با مدرک کارشناسی ارشد خود در کنکور دکتری شرکت نمائید ، می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر با موسسه سنجش امیرکبیر تماس بگیرید .
لازم به ذکر است که سازمان سنجش آموزش کشور برای آن دسته از داوطلبانی که نیاز به ویرایش اطلاعات ثبت نامی خود دارند ، دو بازه زمانی مختلف را تعیین می نماید . برای مطالعه راهنمای ویرایش اطلاعات ثبت نام دکتری ۹۸ کلیک نمائید . برای کسب  اطلاع بیشتر از این محدودیت ها با مشاوران سنجش امیرکبیر در تماس باشید .


زمان برگزاری آزمون دکتری

 

نحوه امتیازدهی آزمون دکتری دانشگاه آزاد ۹۸

نحوۀ سنجش دانشجو در مقطع دکتری دانشگاه آزاد پس از ادغام با دانشگاه سراسری از لحاظ تغییر در اعمال امتیازات متفاوت بود . نحوه سنجش امسال برای داوطلبانی که در کارنامه اعلام نتایج اولیه دکتری  ۹۸ مجاز به انتخاب رشته شدند به شرح زیر می باشد:
۱- ۵۰ درصد امتیازات به آزمون کتبی اختصاص داده می شود . ( این قسمت قبل از ادغام شدن ۷۵ درصد بوده است . (
۲- ۲۰درصد امتیازات به سوابق آموزشی و پژوهشی اختصاص داده می شود
۳- ۳۰درصد باقی مانده ی امتیازات به مصاحبه علمی و سنجش عملی اختصاص داده می شود
درصد های اعلام شده حاکی از آن است که افرادی با رزومه تحصیلی قوی ( معدل بالا در مقاطع کارشناسی و کارشناسی ارشد و … ) سهم کمتری از آزمون کتبی کسب می نمایند. البته سوابق آموزشی و پژوهشی که خود شامل تسلط به زبان انگلیسی ، مقالات چاپ شده در ژورنال های خارجی و ایرانی ( ISI ) ، اکتشاف ، اختراع ، آثار هنری و تشویق نامه های علمی است نیز در زمینه قبولی داوطلبان در آزمون دکتری دانشگاه آزاد ۹۸ بی تاثیر نمی باشد

 

انتخاب رشته آزمون دکتری دانشگاه آزاد ۹۸ ۹۸

قبل از سال ۹۶ داوطلبان شرکت در آزمون دکتری ، لیستی از رشته های مورد علاقه ی خود را تهیه و در هنگام ثبت نام آن را وارد سیستم می نمودند یعنی بدون آگاهی از نتیجه آزمون دکتری رشته های مورد نظر خود را انتخاب می نمودند . امسال نیز مانند سال گذشته این روند تغییر کرده و داوطلبان ثبت نام آزمون دکتری دانشگاه آزاد ۹۸ مانند داوطلبان دکتری ۹۸در زمان ثبت نام فقط اطلاعات خود را وارد می نمایند و پس از برگزاری آزمون و اعلام نتایج اولیه دکتری ۹۸ ، با توجه به دفترچه انتخاب رشته دکتری دانشگاه آزاد ۹۸ ، رشته های مورد نظر خود را با دید واقع بینانه تری نسبت به وضعیت خود انتخاب می نمایند کارنامه نتایج اولیه دکتریاحتمالاً در نیمه دوم فروردین یا نیمه اول اردیبهشت منتشر خواهد شد. در کارنامه اولیه نمره کتبی آزمون داوطلب اعلام می شود . لازم به ذکر است انتخاب رشته دکتری دانشگاه آزاد هیچ منافاتی با انتخاب رشته دکتری ۹۸ندارد و هر داوطلب با توجه به وضعیت مجاز خود ، می تواند در هر دو دانشگاه انتخاب رشته شرکت نماید.

برای رسیدن به موفقیت و به دست آوردن مدارج بالای علمی استفاده از تجربیات و راهکار های اشخاصی که این مسیر را طی کرده اند ، بسیار مفید و اثر بخش می باشد . شاید انتخاب رشته دکتری دانشگاه آزاد ۹۸ آخرین گامی نباشد که یک داوطلب باید با موفقیت از آن عبور نماید اما اصلی مهم می باشد و در صورت انتخاب نادرست باعث جا ماندن داوطلب از تحصیل در این مقطع می شود . نحوه صحیح مطالعه ، زمان بندی مناسب ،استفاده صحیح از منابع آزمون دکتری سراسری و دانشگاه آزاد ۹۸ برای آمادگی هرچه بهتر کنکور دکتری ، همچنین دانستن معیار های مهم برای داوطلب دعوت شده برای مصاحبه دکتری ۹۸ و مصاحبه دکتری دانشگاه آزاد ۹۸ ، آشنایی با نکات کلیدی در رابطه با مصاحبه کنندگان و راهنمای مشاهده کارنامه اعلام نتایج دکتری دانشگاه آزاد  ۹۸ ، کارنامه اعلام نتایج انتخاب رشته دکتری ۹۸ و راهنمای دفترچه انتخاب رشته دکتری ۹۸ از جمله مواردی می باشد که می توانید از مشاوران سنجش امیرکبیر کمک بگیرید .

 

ثبت نام آزمون دکتری سراسری

 

دفترچه ثبت نام آزمون دکتری دانشگاه آزاد ۹۸

موفقیت در کنکور دکتری برای داوطلبان آزمون دکتری خیلی مهم می باشد و این موفقیت نهایی به عملکرد درست و صحیح در تمامی درس ها بستگی دارد. توجه داشته باشید که کنکور دکتری آزاد با دانشگاه سراسری ادغام شده است و داوطلبین برای ثبت نام باید برای یک کنکور ثبت نام نمایند. و یک فرصت مجدد به افراد جامانده از ثبت نام داده می شود تا اطلاعات ثبت نامی خود را ویرایش کنند. متاسفانه بسیاری از داوطلبان کنکور دکتری آزاد ،اطلاع دقیقی از شرایط ثبت نام ،نحوه مصاحبه و امتیاز دهی روز مصاحبه را ندارند و در نتیجه نمی توانند در کنکور دکتری موفق شوند. پس سعی می کنیم در این گزارش برای اطلاعات بیشتر داوطلبان درباره شرایط ثبت نام آزمون دکتری ۹۸ و انتخاب رشته دکتریو شهریه دکتری دانشگاه آزادتوضیحاتی ارائه نمائیم .

 

زمان ثبت نام دکتری دانشگاه آزاد ۹۸

داوطلبان کنکور دکتری آزاد ۹۸ می توانند برای ثبت نام کنکور دکتری ۹۸ در تاریخ  ۶ تا ۱۲ آذر ماه نسبت به ثبت نام کنکور دکتری اقدام کنند و همانطور که گفته شد ثبت نام کنکور دکتری آزاد و سراسری همزمان است و پس از ثبت نام  و در صورت مجاز شدن در انتخاب رشته، می توانند برای انتخاب رشته دکتری سراسری و دکتری دانشگاه آزاد به صورت جداگانه اقدام کنند و در صورت دعوت شدن به مصاحبه ،خود را برای مصاحبه دکتری آزاد آماده نمایند. جهت اطلاع دقیق از دفترچه ثبت نام آزمون دکتری سراسری و آزاد ۹۸ و منابع آزمون دکتری ۹۸و نحوه صحیح انتخاب رشته دکتری دانشگاه آزاد می توانید از مشاوران سنجش امیرکبیر راهنمایی بخواهید .

 

نحوه سنجش و پذیرش آزمون دکتری

 

نحوه ثبت نام و زمان برگزاری کنکور دکتری آزاد ۹۸

داوطلبینی که می خواهند برای ثبت نام آزمون دکتری ۹۸ اقدام کنند باید مدرک کارشناسی ارشد داشته باشند تا بتوانند در کنکور دکتری ۹۸ دانشگاه آزاد ثبت نام کنند. تمامی متقاضیان باید در مهلت تعیین شده پس از مطالعه دقیق دفترچه راهنما و فراهم نمودن مدارک و اطلاعات مورد نیاز ثبت نام به سایت سازمان سنجش مراجعه و نسبت به ثبت نام اقدام نمایند. متقاضیان کنکور دکتری ۹۸ می توانند با توجه به علاقه کد رشته محل امتحانی خود را انتخاب نموده و در کنکور دکتری آزاد ثبت نام نمایند همچنین زمان برگزاری کنکور دکتری آزاد ۳ اسفند ۹۷ می باشد بنابر این توصیه می شود برای کسب اطلاع بیشتر در مورد شرایط دکتری بدون آزمون و مشاوره انتخاب رشته دکتری بر روی لینک کلیک نمائید .

 

اعلام نتایج و انتخاب رشته کنکور دکتری آزاد ۹۷

نتایج اولیه دکتری دانشگاه آزاد به صورت اینترنتی در اواخر فروردین ۹۸ اطلاع رسانی می شود. داوطلبان مجاز به انتخاب رشته براساس کارنامه صادره از سوی سازمان سنجش می توانند متناسب با کد رشته امتحانی خود حداکثر تا ۴۰ رشته محل را در دانشگاه آزاد انتخاب نمایند. آن دسته از متقاضیانی که با مشاهده کارنامه آزمون دکتری آزاد مربوط به خود ، مجاز به انتخاب رشته شده باشند می توانند با مراجعه به سایت سنجش به نشانی www.sanjesh.orgنتایج انتخاب رشته دکتری آزاد را مشاهده نمایند. تمامی داوطلبانی که در حداقل یکی از انتخاب هایشان دعوت به مصاحبه دکتری را کسب کرده باشند باید در تاریخ اعلام شده، با ورود به سایت سنجش و با اطلاعات ثبت نامی که در روی کارت ورود به جلسه آزمون دکتری ذکر شده است ،کارت اعتباری خریداری نموده و فرم بررسی صلاحیت عمومی دکتری ۹۸ را به صورت اینترنتی تکمیل کنند .

 

منابع آزمون دکتری

 

شهریه دکتری دانشگاه آزاد ۹۸

دانشجویان دکتری که در دانشگاه آزاد ثبت نام نموده اند با شروع هر نیمسال تحصیلی، در ابتدا مبلغی به عنوان شهریه ثابت و مبلغی تحت عنوان شهریه متغیر به ازای هر واحد درسی باید پرداخت نمایند. شهریه ثابت برطبق نیمسال ورودی هر دانشجو تعیین می شود و تا پایان دوره تحصیل افزایشی نخواهد داشت اما مبلغ شهریه متغیر به ازای واحد متغیر نظری و واحد متغیر عملی اعلام می شود و در طول دوره تحصیل دانشجو افزایش می یابد. در صورت داشتن هر نوع سوال در رابطه با دفترچه ثبت نام آزمون دکتری سراسری و تکمیل ظرفیت دکتری دانشگاه آزاد می توانید بر روی لینک کلیک نمائید .

 

ثبت نام آزمون دکتری دانشگاه آزاد ۹۸

دانشگاه آزاد اسلامی یکی از محبوب ترین دانشگاه ها در ایران و البته یکی از پر متقاضی ترین دانشگاه های کشور در زمینه پذیرش دانشجو در مقطع دکتری است . در سال ۹۶ به علت ادغام شدن آزمون دکتری سراسری و آزاد با یکدیگر،ثبت نام آزمون دکتری سراسری و ثبت نام آزمون دکتری آزاد به صورت همزمان انجام می شود که به علت این اقدام انجام شده داوطلبان را با سوالات بسیاری روبرو کرده است.چنانچه شما هم قصد ثبت نام آزمون دکتری ۹۸دانشگاه آزاد را دارید با مطالعه ادامه مطلب می توانید از زمان و نحوه ثبت نام آزمون دکتری دانشگاه آزاد ۹۸، شرایط ثبت نام آزمون دکتری ۹۸، دانشگاه آزاد ،زمان و نحوه انتخاب رشته آزمون دکتری دانشگاه آزاد ۹۸ مطلع شوید و با آگاهی کامل برای شرکت در جلسه آزمون حاضر شوید .

 

 

زمان و نحوه ثبت نام آزمون دکتری دانشگاه آزاد ۹۸

ثبت نام آزمون دکتری ۹۸ دانشگاه آزاد در اوایل آذر ماه آغاز و به مدت یک هفته ادامه می یابد. بدین ترتیب داوطلبان علاقه مند به شرکت در آزمون دکتری باید در مدت زمان تعیین شده با مراجعه به سایت سازمان سنجش آموزش کشور برای دریافت کارت ورود به جلسه آزمون دکتریاقدام کنند. البته توجه داشته باشید که در این مرحله نیازی به انجام انتخاب رشته نمی باشد دفترچه ثبت نام آزمون دکتری سراسری و آزاد ۹۸ مشترک می باشد و به این نکته توجه داشته باشید که با انتشار کارت ورود به جلسه آزمون دکتری این امکان وجود دارد که داوطلبان برای ویرایش اطلاعات خود البته در صورت وجود تناقض و یا اشتباه در گروه آزمایشی ، عکس ، مشخصات فردی، شهر محل سکونت برای ویرایش اطلاعات خود اقدام نمایند.به خاطر داشته باشید که پس از انجام ثبت نام از دریافت کد رهگیری غافل نشوید و آن را تا پایان زمان اعلام نتایج آزمون دکتری دانشگاه آزاد ۹۸ نزد خود نگه دارید .

 

شرایط ثبت نام دکتری دانشگاه آزاد ۹۸

داوطلبان گرامی توجه  کنند که دفترچه ثبت نام آزمون دکتری سراسری و آزاد ۹۸ مشترک می باشد و همانطور که می دانید به دلیل ادغام آزمون دکتری دانشگاه سراسری و آزاد فقط یک دفترچه ثبت نام آزمون دکتری ۹۸ منتشر می شود. بنابراین شرایط ثبت نام آزمون دکتری دانشگاه آزاد همانند شرایط ثبت نام آزمون دکتری سراسری است .از دیگر مواردی که لازم می باشد در زمینه شرایط ثبت نام آزمون دکتری دانشگاه آزاد ۹۸ بدانید این است که گروه آزمایشی در مقطع کارشناسی ارشد می بایست با گروه آزمایشی دکتری متناسب باشد.بنابراین داوطلبان باید در گروه آزمایشی خود شرکت نمایند. البته گروه های آزمایشی بسیار کمی هم می باشند که تمامی فارغ التحصیلان امکان ثبت نام را دارند .

 

نتایج انتخاب رشته دکتری

 

انتخاب رشته آزمون دکتری دانشگاه آزاد ۹۸

در صورتی که متقاضیان در جلسه آزمون دکتری حضور داشته اند برای آن ها کارنامه صادر می شود و همچنین در صورت مجاز شدن به انتخاب رشته می توانند در اردیبهشت ماه برای انجام انتخاب رشته دکتری اقدام نمایند. ضمن اینکه به دلیل ادغام آزمون دکتری سراسری و آزمون دکتری آزاد با یکدیگر فقط یک آزمون تحت نظر سازمان سنجش  کشور برگزار می شود و داوطلبانی که در آزمون دکتری شرکت کرده باشند می توانند در انتخاب رشته دکتری دانشگاه آزاد نیز شرکت نمایند.هر داوطلب حق دارد حداکثر ۴۰ رشته محل در گروه آزمایشی خودش از دفترچه انتخاب رشته دکتری دانشگاه آزاد انتخاب کند.کارنامه نتایج اولیه دکتری به احتمال زیاد در نیمه دوم فروردین یا نیمه اول اردیبهشت منتشر خواهد شد . در کارنامه اولیه نمره کتبی آزمون داوطلب مشخص می شود انتخاب رشته دکتری دانشگاه آزاد هیچ مغایرتی با انتخاب رشته دکتری ۹۸ ندارد و هر داوطلب در صورت مجاز شدن می تواند در هر دو انتخاب رشته شرکت نماید .

 

زمان اعلام نتایج انتخاب رشته دکتری آزاد ۹۸

در صورتی که داوطلبان پس از اعلام نتایج نهایی آزمون دکتری پذیرفته شده باشند باید خود را برای مراحل بعدی یعنی انتخاب رشته دکتری آماده کنند اما داوطلبانی که پذیرفته نشده اند این امکان را دارند تا مجددا شانس خود را در مرحله تکمیل ظرفیت دکتری سراسری امتحان نمایند. پس از انجام انتخاب رشته دکتری دانشگاه آزاد ، توسط سایت معاونت سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد مشخص می شود که کدام یک از داوطلبان دعوت به مصاحبه شده اند.بعد از اینکه تمامی داوطلبان در جلسه مصاحبه آزمون دکتری دانشگاه آزاد شرکت نمودند دانشگاه آزاد برطبق امتیاز مصاحبه و نمره کتبی آزمون ، نمره کل داوطلبان را مشخص می کند.سپس انتخاب های داوطلبان مورد بررسی قرار می گیرد و گزینش داوطلبان با توجه به نمره کل کسب شده در انتخاب هایشان صورت می گیرد.در رابطه با زمان اعلام نتایج انتخاب رشته آزمون دکتری دانشگاه آزاد نیز لازم است بدانید که نتایج در شهریور ماه اعلام می شود .

در صورتی که داوطلبین دعوت به مصاحبه شوند می توانند به دانشگاه خود مراجعه و در مصاحبه شرکت کنند. پس از شرکت درمصاحبهنوبت به اعلام نتایج می رسد که برخلاف دانشگاه های آزاد ، دانشگاه های سراسری با داوطلب تماس می گیرد ونتایج مصاحبهرا اعلام می کنند. بنابراین تمامی متقاضیانی که در آزمون دکتری سراسری شرکت کرده اند می توانند در  تکمیل ظرفیت دکتری دانشگاه آزاد  شرکت نمایند ودر صورت دعوت نشدن به مصاحبه نیز امکان شرکت در  تکمیل ظرفیت دکتری دانشگاه آزاد  وجود دارد.در صورت تمایل می توانید برای اطلاع از میزان  شهریه دکتری دانشگاه آزاد   ،  شرایط دکتری بدون آزمون  و  منابع آزمون دکتری ۹۸  بر روی لینک مورد نظر کلیک نمائید .

 
 
 

شما برای قبول شدن در کنکور دکتری ۹۸ ، به چه چیز هایی نیاز دارید ؟

 

 
بسته آموزشی آزمون دکتری
 
آزمون های آزمایشی دکتری

مشاوره و برنامه ریزی تحصیلی آزمون دکتری

بسته طلایی آزمون دکتری

قانون جذب

مشاوره و پشتیبانی تکمیلی آزمون دکتری

 

به داوطلبان کنکور دکتری توصیه می شود تمام اخبار و مطالب مرتبط با ثبت نام آزمون دکتری را که در زیر آمده است را به صورت کامل مطالعه کنند و با توجه به شرایط و ضوابط کنکور دکترا برنامه ریزی خود را انجام دهند تا بتوانند قبولی در آزمون دکتری سال جاری را تجربه کنند. در ضمن پیشنهاد می شود قسمت سوالات متداول دکتری و اخبار دکتری و مشاوره دکتری را نیز مورد بازدید قرار دهند.

ثبت نام دکتری دانشگاه آزاد

۱- منابع آزمون دکتری

۲- زمان ثبت نام آزمون دکتری

۳- زمان برگزاری آزمون دکتری

۴- ثبت نام دکتری

۵- ثبت نام دکتری دانشگاه آزاد

۶- دفترچه ثبت نام آزمون دکتری

۷- شرایط ثبت نام دکتری

۸- مدارک ثبت نام دکتری

۹- هزینه ثبت نام دکتری

۱۰- فرم صلاحیت عمومی آزمون دکتری

۱۱- کارت ورود به جلسه آزمون دکتری

۱۲- تمدید مهلت ثبت نام دکتری

۱۳- ویرایش اطلاعات ثبت نام دکتری

۱۴- نتایج اولیه آزمون دکتری

۱۵- توضیحات کارنامه آزمون دکتری

۱۶- مصاحبه دکتری

۱۷- مصاحبه دکتری دانشگاه آزاد

۱۸- شهریه دکتری

۱۹- شهریه دکتری دانشگاه آزاد

۲۰- دفترچه انتخاب رشته دکتری

۲۱- انتخاب رشته دکتری

۲۲- تاثیر سهمیه در انتخاب رشته دکتری

۲۳- نتایج انتخاب رشته آزمون دکتری

۲۴- دفترچه انتخاب رشته دکتری دانشگاه آزاد

۲۵- انتخاب رشته دکتری دانشگاه آزاد

۲۶- نتایج انتخاب رشته آزمون دکتری دانشگاه آزاد

۲۷- شناسه انتخاب رشته دکتری دانشگاه آزاد

کلمات کلیدی:

ثبت نام دکتری دانشگاه آزاد, منابع آزمون دکتری , زمان ثبت نام آزمون دکتری , زمان برگزاری آزمون دکتری , ثبت نام دکتری , ثبت نام دکتری دانشگاه آزاد , دفترچه ثبت نام آزمون دکتری , شرایط ثبت نام دکتری , مدارک ثبت نام دکتری , هزینه ثبت نام دکتری , فرم صلاحیت عمومی آزمون دکتری , کارت ورود به جلسه آزمون دکتری , تمدید مهلت ثبت نام دکتری , ویرایش اطلاعات ثبت نام دکتری , نتایج اولیه آزمون دکتری , توضیحات کارنامه آزمون دکتری , مصاحبه دکتری , مصاحبه دکتری دانشگاه آزاد , شهریه دکتری , شهریه دکتری دانشگاه آزاد , دفترچه انتخاب رشته دکتری , انتخاب رشته دکتری , تاثیر سهمیه در انتخاب رشته دکتری , نتایج انتخاب رشته آزمون دکتری , دفترچه انتخاب رشته دکتری دانشگاه آزاد , انتخاب رشته دکتری دانشگاه آزاد , نتایج انتخاب رشته آزمون دکتری دانشگاه آزاد , شناسه انتخاب رشته دکتری دانشگاه آزاد , ثبت نام دکتری دانشگاه آزاد ۹۸ , ثبت نام دکتری دانشگاه آزاد ۹۹ , زمان ثبت نام دکتری دانشگاه آزاد ۹۹ , زمان ثبت نام دکتری دانشگاه آزاد ۹۸ , انتخاب رشته دکتری دانشگاه آزاد , آزمون دکتری دانشگاه آزاد ۹۸ , ثبت نام آزمون دکتری ۹۸ دانشگاه آزاد , انتخاب رشته دکتری دانشگاه آزاد ۹۸ , azmoon.org دانشگاه آزاد,ثبت نام دکتری دانشگاه آزاد بر اساس آخرین تغییرات,نحوه ثبت نام دکتری دانشگاه آزاد

 

نوشته قبلی

زمان ثبت نام آزمون دکتری

نوشته بعدی

مصاحبه دکتری

18 دیدگاه در “ثبت نام دکتری دانشگاه آزاد

  1. سلام. آیا منابع آزمون کارشناسی ارشد بیابان زدایی شما بروزرسانی شده است؟؟

    • وقت بخیر خانم سیما نظری
      بسته منابع آزمون کارشناسی ارشد بیابان زدایی، طبق آخرین تغییرات به روزرسانی می شود.

  2. با عرض سلام
    یک سوال از خدمتتون داشتم ،بسته منابع آزمون کارشناسی ارشد بیابان زدایی چه مدت زمان میبره تا به دستمون برسه ؟

    • وقت بخیر آقای سیروس
      بسته منابع آزمون کارشناسی ارشد بیابان زدایی ۳ تا ۴ روزه به دست شما می رسد.

  3. با سلام
    امکان خرید تک درس از منابع آزمون کارشناسی ارشد بیابان زدایی در نمایشگاه کتاب وجود دراد؟؟؟ تخفیف شامل تک درس می شود؟؟؟

    • وقت بخیر آقای هادی
      امکان خرید تکدرس از منابع آزمون کارشناسی ارشد بیابان زدایی در نمایشگاه کتاب با ۱۰ درصد تخفیف برای تکدرس وجود دارد.

  4. سلام
    منابع آزمون کارشناسی ارشد بیابان زدایی رو میخوام تهیه کنم . بسته آموزشی چند روزه به دستم میرسه؟

    • سلام وقت بخیر
      بسته اموزشی منابع آزمون کارشناسی ارشد بیابان زدایی در تهران دو تا سه روز کاری و در شهرهای دیگر نهایتا شش روز کاری طول می کشد تا به دست شما برسد .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید
ورود

هنوز حساب کاربری ندارید؟

ایجاد حساب کاربری
تبلیغات

دسته‌های دوره های آموزشی