بارگیری صفحه

ثبت نام کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد

ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد

ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد عبارتی است که در آذرماه هر سال در گوگل یا سایر موتورهای جستجو توسط داوطلبان آزمون کارشناسی ارشد سرچ می شود.بسیاری از داوطلبان کنکور کارشناسی ارشد با توجه به هوش و فراست خود عبارت های کلیدی دیگری مثل ثبت نام کارشناسی ارشد ۹۸ , زمان ثبت نام کارشناسی ارشد ۹۸ , زمان ثبت نام کارشناسی ارشد ۹۸- ۹۹ , زمان ثبت نام کنکور ارشد ۹۸ , زمان ثبت نام کنکور ارشد ۹۸-۹۹ , ثبت نام کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد ۹۸ , تمدید ثبت نام کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد ۹۸ و یا سایت ثبت نام کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد را نیز جستجو کنند.

 

ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد

 

هدف همه آنها یکی است و همگی با کمی تسریع یا تاخیر به اطلاعات و خبرهای مطلوب خود در سطح اینترنت دست می یابند البته لازم به ذکر است داوطلبان آزمون کارشناسی ارشد باید به صورت حرفه ای نحوه دقیق و علمی جستجوی اطلاعات را فرا گیرند تا به طور علمی بتوانند به مطالب مورد نیاز خود دست یابند.

 

لذا مهم این است که داوطلبان آزمون کارشناسی ارشد اطلاعات مورد نیاز خود را از سایتی معتبر و علمی پیگیری و رهگیری کنند. سایتی یا مجموعه ای که بتواند به طور صحیح پاسخگوی سوالات داوطلبان آزمون کارشناسی ارشد باشد. در این بستر پر تلاطم مجموعه سنجش امیرکبیر به عنوان مجری اماده سازی منابع ازمون کارشناسی ارشد و دکتری سعی نموده است بستر اطلاعات برای داوطلبان ازمون کارشناسی ارشد را طوری فراهم کنند که داوطلبان کنکور ارشد بتوانند به راحتی اخبار درست و مطالب صحیح آموزشی خود را از سایت سنجش تکمیلی دات ای آر کسب کنند.

 

ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد

 

همچنین داوطلبان عزیز امتحان کارشناسی ارشد می توانند در پایین همین صفحه، تمام سوالات خود را در زمینه امتحان ارشد مطرح کنند. مشاوران عالی سنجش امیرکبیر، مشتاقانه پاسخگوی پرسش ها و سوالات داوطلبان عزیز آزمون کارشناسی ارشد در زمینه ثبت نام آزمون ارشد در مقطع عالی و تکمیلی می باشند.

لذا به تمام داوطلبان آزمون کارشناسی ارشد توصیه میشود در چند ماه باقی مانده تا زمان ازمون ارشد ،تمرکز بیشتری روی مطالب کنکور ارشد خود داشته باشند.

 

کنکور دکتری دانشگاه آزاد 98

 

ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد ۹۸

تمامی مراحل ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد ۹۸ به وسیله سازمان سنجش کشور انجام می شود و دانشگاه آزاد سامانه جدایی به عنوان سایت ثبت نام کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد ۹۸ ندارد . طبق برنامه زمانی سال گذشته سازمان سنجش کشور ، زمان ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد ۹۸ که برای پذیرش دانشجو در رشته محل های دانشگاه های سراسری و دانشگاه آزاد انجام می شود ، نیمه دوم آذر ماه ۹۷ است. شاید به علل مختلفی این مدت زمان با تغییراتی همراه باشد . بنابراین به متقاضیان توصیه می نمائیم برای اطلاع از زمان دقیق ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد ۹۸ عضو کانال تلگرام کارشناسی ارشد سنجش امیرکبیر شوند . طبق اطلاعیه سازمان سنجش کشور زمان ثبت نام کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد ۹۸ از روز جمعه ۱۶ آذر ماه لغایت یک شنبه ۲۵ آذر ماه ۹۷ است .

نکته: در حال حاضر ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد ۹۸ شروع شده است و تا روز یک شنبه ۲۵ آذر ماه ادامه دارد .

 

شرایط ثبت نام آزمون دکتری

 

نحوه ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد ۹۸

ثبت نام در سایت سازمان سنجش کشور برای شرکت در کنکور کارشناسی ارشد دانشگاههای سراسری و دانشگاه آزاد انجام می شود این آزمون از مراحل مختلفی تشکیل شده است . که این مراحل عبارتند از :
۱ مراجعه به سایت سازمان سنجش به آدرس www.sanjesh.org
۲ دریافت دفترچه ثبت نام کارشناسی ارشد ۹۸ و مطالعه دقیق آن
– ۳خرید کارت اعتباری
– ۴تهیه فایل عکس اسکن شده داوطلب
۵ – تکمیل فرم ثبت نام با توجه به اطلاعات شخصی و تحصیلی داوطلب

با توجه به ادغام شدن آزمون کارشناسی ارشد سراسری و آزاد ، هزینه ای تحت عنوان هزینه ثبت نام کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد ۹۸ از داوطلبان دریافت نخواهد شد و داوطلبان ملزم به خرید کارت اعتباری جداگانه برای اعلام علاقه مندی رشته محل های دانشگاه آزاد نیستند .


شرایط ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد ۹۸

به علت ادغام ثبت نام کارشناسی ارشد دانشگاه های سراسری و دانشگاه آزاد ، شرایط ثبت نام کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد ۹۸ همان شرایط ذکر شده در دفترچه ثبت نام کارشناسی ارشد است . شرط اصلی برای داوطلبین ادامه تحصیل در این مقطع داشتن مدرک کارشناسی ( لیسانس یا کارشناسی ارشد ( فوق لیسانس یا دکترای حرفه ای یا اشتغال به تحصیل در سال آخر مقطع کارشناسی است . داوطلبان واجد این شرط با توجه به تاریخ فارغ التحصیلی ، تعهد خدمت ، معدل فارغ التحصیلی و نوع مدرک خود در وضعیت های متفاوتی قرار داشته و ممکن است در این زمینه محدودیت هایی برای شرکت در آزمون کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد ۹۸ داشته باشند . بنابراین شرایط متفاوتی که ممکن است برای داوطلبان وجود داشته باشد به صورت تبصره های جداگانه مندرج در دفترچه ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد می باشد تا متقاضیان پس از بررسی کامل وضعیت خود و در صورت داشتن شرایط لازم برای ثبت نام اقدام کنند . علاوه بر شرایط عمومی و اختصاصی ، داوطلبان مرد بایستی از لحاظ مقررات وظیفه عمومی ، وضعیت خود را مشخص نموده و طبق اعلام رسمی سازمان وظیفه عمومی نیروی انتظامی مجاز به ادامه تحصیل باشند . داوطلبان برای اطلاعات دقیق و کامل در این زمینه دفترچه ثبت نام کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد ۹۸ را مطالعه کنند.

 

زمان برگزاری آزمون دکتری

 

مراحل بعدی کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد ۹۸

پس از اتمام مهلت ثبت نام ، متقاضیان با مطالعه منابع کنکور کارشناسی ارشد ، خود را برای حضور در جلسه آزمون آماده نموده و در زمان برگزاری کنکور کارشناسی ارشد ۹۸ با یک دیگر رقابت می کنند . این نکته برای داوطلبان کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد قابل توجه می باشد که کارنامه اولیه کارشناسی ارشد این دانشگاه نیز از طریق سازمان سنجش کشور منتشر خواهد شد . به عبارت دیگر یک کارنامه مشترک که حاوی نتایج و وضعیت مجاز بودن داوطلبان در هر یک از دانشگاه های سراسری و دانشگاه آزاد می باشد صادر می شود . اگر در ستون مربوط به ” وضعیت داوطلب در دانشگاه آزاد ” عبارت ” مجاز ” درج شده باشد داوطلب می تواند وارد مرحله بعدی یعنی انتخاب رشته کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد شود . انتخاب رشته این دانشگاه بر خلاف مرحله ثبت نام به صورت مستقل و طبق دفترچه انتخاب رشته کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد ۹۸ انجام می شود و داوطلبان برای ثبت انتخاب های خود بایستی به سایت انتخاب رشته کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد ۹۸ به آدرس  www.azmoon.org مراجعه کنند . کارنامه و نتایج نهایی کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد ۹۸ نیز در شهریور ماه منتشر خواهد شد.
با توجه به غیر دولتی بون دانشگاه آزاد ، به داوطلبان توصیه می نمائیم شهریه کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد را بررسی نموده و با در نظر گرفتن تمام جوانب تصمیم به انتخاب رشته محل های این دانشگاه بگیرند .
مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی سنجش امیرکبیر در تمامی مراحل آزمون کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد ۹۸ همراه شما می باشند.

 

زمان برگزاری آزمون دکتری

 

ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد ۹۸

امسال بر خلاف سال های گذشته آزمون پذیرش دانشجوی کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد، به وسیله دانشگاه آزاد برگزار نخواهد شد. آزمون پذیرش این دانشگاه با آزمون سراسری ادغام شده است بدین ترتیب داوطلبانی که برای شرکت در آزمون کارشناسی ارشد سراسری از طریق سایت سازمان سنجش ثبت نام می نمایند در واقع متقاضی شرکت در آزمون کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد نیز به شمار می آیند. توجه داشته باشید که به علت ادغام آزمون پذیرش ارشد آزاد و سراسری، برای هر دو یک دفترچه ثبت نام ولی دفترچه های انتخاب رشته جداگانه منتشر خواهد شد ما در این گزارش به تمام اطلاعاتی که شما داوطلبان عزیز برای ثبت نام و شرکت در آزمون کارشناسی ارشد، نیاز دارید و حتی موضوع شهریه دانشگاه آزاد در مقطع کارشناسی ارشد نیز، می پردازیم .

 

شرایط ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد

در این بخش لازم می باشد به این سوال پاسخ دهیم که چه افرادی مجاز به ثبت نام و شرکت در آزمون کارشناسی ارشد ۹۸ می باشند و یا حق شرکت در این آزمون را ندارند؟

۱- دانشجویان مقاطع کارشناسی ارشد و یا دکتری فقط در صورتی می توانند در این آزمون شرکت نمایند که قبل از زمان ثبت نام، انصراف دهند در غیر این صورت مجاز به شرکت در این آزمون نمی باشند. البته، اگر این دسته از دانشجویان فقط بخواهند در انتخاب رشته دانشگاه آزاد شرکت نمایند نیازی به انصراف از تحصیل ندارند .
۲- داوطلبانی که در کنکور کارشناسی ارشد ۹۷ ، چه در مرحله نهایی و چه در تکمیل ظرفیت پذیرفته شده اند، متاسفانه مجاز به شرکت در این آزمون نمی باشند. ولی داوطلبانی که در دوره های غیر روزانه در کنکور ارشد ۹۷ پذیرفته شده اند حتی در صورت ثبت نام و یا انصراف مشکلی برای شرکت در آزمون ارشد ۹۸ ندارند .
۳- فارغ التحصیلان مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری در صورتی که مشکل نظام وظیفه نداشته باشند مجاز می باشند در رشته دیگری به جز رشته قبلی شرکت کنند و اگر قصد استفاده از تسهیلات تحصیل مجدد رایگان را برای بار دوم داشته باشند، ملزم به پرداخت شهریه کارشناسی ارشد که معادل شهریه نوبت دوم یا همان شبانه می باشد، هستند .
۴- فارغ التحصیلان رشته های دبیری و گروه پزشکی و داوطلبان شاغل در سازمان های دولتی و یا وزارتخانه ها، بایستی برای ادامه تحصیل موافقت سازمان مربوطه را جلب کنند.

 

زمان و نحوه ی ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد ۹۸

داوطلبانی که شرایط شرکت در آزمون کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد ۹۸ را دارند، می توانند در زمان ثبت نام آزمون ارشد آزاد ۹۸ توسط سایت www.sanjesh.org پس از پرداخت هزینه ثبت نام و دریافت شماره سریال، فرم ثبت نام را تکمیل کنند. نکته قابل توجه این است که ثبت نام کارشناسی ارشد ۹۸ به منزله ثبت نام آزمون ارشد دانشگاه آزاد ۹۸ می باشد و نیاز به خرید کارت اعتباری جداگانه یا اعلام علاقه مندی برای ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد آزاد ۹۸ خواهد بود.
ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد از ۱۶ آذر ۹۷ شروع می شود. ثبت نام فقط به صورت اینترنتی انجام می شود. بدین ترتیب، داوطلبان به علت ادغام آزمون کارشناسی ارشد سراسری و آزاد، بایستی در سایت سازمان سنجش به نشانی www.sanjesh.org ثبت نام کنند. توجه داشته باشید که هر داوطلب می تواند تنها در یک کد رشته امتحانی اصلی و یک کد رشته امتحانی شناور ثبت نام کند. داوطلبان شرکت کننده در آزمون کارشناسی ارشد سایر دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی مانند پیام نور و غیر انتفاعی نیز می بایست به صورت جداگانه ثبت نام کنند که این ثبت نام مشمول پرداخت هزینه و خرید کارت اعتباری جداگانه نسبت به آزمون سراسری و آزاد، می باشد. قبل از ثبت نام بایستی دفترچه ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد را به خوبی مطالعه کنید.

 

ثبت نام آزمون دکتری سراسری

 

زمان برگزاری آزمون کارشناسی ارشد آزاد و سراسری

طبق روال سال های اخیر احتمالا امسال نیز این آزمون در اردیبهشت ماه برگزار خواهد شد. اغلب چند روز قبل از زمان برگزاری کنکور کارشناسی ارشد سراسری و آزاد سازمان سنجش اقدام به انتشار کارت ورود به جلسه آزمون کارشناسی ارشد بر روی سایت سازمان می کند. اعلام زمان انتشار کارت و برگزاری آزمون به محض اعلام از سوی سازمان سنجش کشور بر روی سایت سنجش امیرکبیرقرار می گیرد .

نکته: داوطلبان عزیز می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر درباره زمان برگزاری آزمون و یا هر سوال دیگری در رابطه با آزمون کارشناسی ارشد ۹۸ با مشاوران سنجش امیرکبیر تماس بگیرید و برای اطلاع از آخرین اخبار آزمون کارشناسی ارشد عضو کانال تلگرام کارشناسی ارشد سنجش امیرکبیر شوند.

شهریه کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد
در این قسمت برای اطلاع شما از شهریه کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد ، شهریه ی سال تحصیلی ۹۷ قرار را می دهیم.احتمالا در سال تحصیلی ۹۸ – ۹۹ تغییر اندکی داشته باشد .

 

شهریه های مقطع کارشناسی ارشد ناپیوسته دانشگاه آزاد

گروه علوم انسانی   : 
میزان شهریه ثابت علوم انسانی مقطع کارشناسی ارشد ناپیوسته:          ۱۵,۳۶۸,۰۰۹ ریال
میزان شهریه متغیرنظری مقطع کارشناسی ارشد ناپیوسته:                      ۱,۰۸۳,۲۴۴ ریال
بیمه:   ۲۰,۰۰۰ تا ۱۰۵,۷۵۰ ریال       
 خدمات آموزشی:   ۱,۰۰۰,۰۰۰ تا ۱,۱۸۰,۰۰۰ ریال

 

گروه فنی و مهندسی ، علوم پایه و کشاورزی :

میزان شهریه ثابت فنی و مهندسی ، علوم پایه و کشاورزی:          ۱۶,۸۰۸,۴۵۰ ریال
میزان شهریه متغیر نظری فنی و مهندسی ، علوم پایه و کشاورزی مقطع کارشناسی ارشد ناپیوسته :      ۱,۰۸۳,۲۴۴ ریال
بیمه فنی و مهندسی ، علوم پایه و کشاورزی:   ۲۰,۰۰۰ تا ۱۰۵,۷۵۰ ریال         
خدمات آموزشی:   ۱,۰۰۰,۰۰۰ تا ۱,۱۸۰,۰۰۰ ریال

گروه مدیریت

میزان شهریه ثابت گروه مدیریت مقطع کارشناسی ارشد :            ۱۵۳۶۸۰۰۰ (به ریال)
میزان شهریه متغیر نظری گروه مدیریت مقطع کارشناسی ارشد :    ۱۰۸۳۲۴۳ (به ریال (
میزان شهریه متغیر عملی گروه مدیریت مقطع کارشناسی ارشد :   ۱۴۶۴۵۲۷ (به ریال (
میزان شهریه پایان نامه گروه مدیریت مقطع کارشناسی ارشد :       ۵۲۷۶۴۴۸ (به ریال)

 

مشاوره ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد ۹۸

هر ساله تعداد زیادی از داوطلبان می خواهند در کنکور کارشناسی ارشد وزارت علوم شرکت کنند. در این بخش می خواهیم در مورد ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد ۹۸ به همراه زمان ثبت نام و نحوه ی ثبت نام در آزمون ارشد ۹۸ به صورت کامل توضیح دهیم . داوطلبان شرکت کننده در کنکور ارشد ۹۸ باید دقت کنند که کنکور ارشد سراسری و کنکور ارشد آزاد در قالب یک آزمون برگزار خواهد شد و همه ی داوطلبان متقاضی باید از طریق وبسایت سازمان سنجش کشور در کنکور کارشناسی ارشد ۹۸ شرکت کنند. پس با توجه به این توضیحات تمامی داوطلبان که قصد قبولی در دوره های روزانه و یا غیر روزانه شامل شبانه ، پردیس های خودگردان ، آزاد ، پیام نور ، غیرانتفاعی و … را دارند باید در آزمون کارشناسی ارشد که توسط سازمان سنجش کشور برگزار می شود شرکت کنند. به شما متقاضیان عزیز توصیه می شود گزارش مربوط به شرایط شرکت در ارشد ۹۸ و در گزارش مربوط به دفترچه ثبت نام ارشد ۹۸ را مطالعه کنند .

 

زمان ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد ۹۸

احتمالاً زمان ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد ۹۸ در آذر ماه می باشد. در زمان مشخص شده هر یک از داوطلبان متقاضی شرکت و ثبت نام در آزمون ارشد ۹۸ وزارت علوم می توانند با مراجعه به وبسایت سازمان سنجش کشور به آدرس www.sanjesh.org  در این آزمون ثبت نام کنند. داوطلبان ارشد آزاد دقت کنند که ثبت نام آزمون ارشد دانشگاه آزاد به صورت جداگانه نخواهد بود بلکه ثبت نام هر دو آزمون ارشد آزاد و سراسری با هم انجام می شود و داوطلبان شرکت کننده در آزمون سراسری کار انتخاب رشته دانشگاه آزاد را نیز دارند. پس داوطلبانی که می خواهند در آزمون ارشد آزاد قبول شوند دقت کنند برای شرکت و انتخاب رشته آزاد باید از طریق سایت سازمان سنجش در کنکور کارشناسی ارشد ۹۸ شرکت کنند.

خبر مهم: زمان ثبت نام کنکور ارشد ۹۸ در تاریخ جمعه ۹۷/۰۹/۱۶ تا یکشنبه ۹۷/۰۹/۲۵ و زمان برگزاری آزمون ارشد ۹۸ در پنجشنبه ۹۸/۰۲/۰۵ و جمعه ۹۸/۰۲/۰۶ است.

 

شرایط ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد ۹۸

بدینوسیله به اطلاع تمامی متقاضیان ثبت نام و شرکت در آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۱۳۹۸ می رسانیم که براساس قانون “سنجش و پذیرش دانشجو در دوره های تحصیلات تکمیلی در دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی” مصوب ۹۴/۱۲/۱۸ مجلس محترم شورای اسلامی و همچنین مصوبات “شورای سنجش و پذیرش دانشجو در دوره های تحصیلات تکمیلی” آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۱۳۹۸ با شرایط زیر برگزار می شود .
بنابراین ضروری است که کلیه متقاضیان ورود به دوره‌ های فوق در تمامی رشته های امتحانی دانشگاهها و مؤسسات آموزش عالی دولتی و غیردولتی از جمله دانشگاه آزاد اسلامی در رشته های مصوب دفتر گسترش آموزش عالی در این آزمون شرکت کنند. لازم به ذکر می باشد پذیرش طبق قانون مذکور و مطابق این اطلاعیه و شرایط و ضوابط مندرج در دفترچه راهنمای پذیرش آزمون مذکور (که در زمان ثبت نام آزمون ارشد ۹۸ توسط این سازمان منتشر می شود) ، انجام می شود.

سایر شرایط و ضوابط
۱- تمامی دانشجویان و فارغ التحصیلان مقطع کارشناسی میتوانند در صورت دارا بودن شرایط و ضوابط عمومی و اختصاصی در آزمون ورودی شرکت نمایند .

۲- دارندگان مدرک معادل دوره کارشناسی در صورتی که مشمول آئین نامه ابلاغی شماره ۲/۷۷۶۳۳ مورخ ۹۲/۰۵/۲۸ توسط معاون آموزشی وزارت متبوع باشند، میتوانند در آزمون شرکت نمایند .

۳- مؤسسات برای پذیرش دانشجو در مهرماه از داوطلبانی میتوانند پذیرش به عمل آورند که حداکثر تا سی و یکم شهریورماه همان سال (سال ۱۳۹۸) فارغ التحصیل شوند. تاریخ فارغ التحصیلی برای داوطلبانی که شروع تحصیل آنان در صورت وجود ظرفیت نیمسال دوم است، سی ام بهمن ماه همان سال (سال ۱۳۹۸) خواهد بود .

۴- پذیرفته شدگان قطعی (نهایی) رشته‌های دوره روزانه سال ۱۳۹۷ چه در دانشگاه محل قبولی ثبت نام کرده و چه ثبت نام نکرده باشند اجازه ثبت‌ نام و شرکت در آزمون سال ۱۳۹۸ را نخواهند داشت .

۵- تمامی داوطلبان در تمامی رشته‌های امتحانی یک دفترچه سوال و یک پاسخنامه دریافت خواهند کرد .

۶- در رشته‌های امتحانی برنامه‌ریزی شهری ، منطقه‌ای و مدیریت شهری (کد ۱۳۵۰) ، طراحی شهری (کد ۱۳۵۱)، معماری (کد ۱۳۵۲)، نمایش عروسکی (کد ۱۳۵۶) ، هنرهای نمایشی و سینما (کد ۱۳۵۷) ، هنرهای تصویری و طراحی (کد ۱۳۵۸) ، هنرهای موسیقی (کد ۱۳۶۰) ، طراحی صنعتی (کد ۱۳۶۲) ، طراحی پارچه و لباس (کد ۱۳۶۴) از داوطلبانی ‌که‌ با توجه‌ به‌ نمره‌ اکتسابی ،‌ مجاز به انتخاب ‌رشته ‌شده و فرم انتخاب رشته اینترنتی را نیز تکمیل نموده باشند، تا چند برابر ظرفیت آزمون عملی/تشریحی/پروژه به عمل خواهد آمد .

۷- سایر شرایط و ضوابط در دفترچه راهنمای ثبت نام و شرکت در آزمون تحصیلات تکمیلی (کارشناسی ارشد ناپیوسته) درج خواهد شد .

۸- هر داوطلب علاوه بر رشته امتحانی اصلی ، در صورت داشتن شرایط (طبق مندرجات دفترچه راهنما که در زمان ثبت‌ نام منتشر میگردد) میتواند در یکی از رشته‌های امتحانی شناور که (در جدول رشته‌های امتحانی با علامت * مشخص شده)، به عنوان رشته امتحانی دوم ثبت نام نماید .

 

نحوه سنجش و پذیرش آزمون دکتری

 

نحوه ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد ۹۸

نحوه ثبت نام تمام داوطلبان متقاضی شرکت در آزمون ارشد ۹۸ در دوره های روزانه و غیر روزانه بصورتی اینترنتی و از طریق سایت سازمان سنجش انجام می شود. هر داوطلب باید اطلاعات شخصی و تحصیلی گروه آزمایشی خود را وارد کند . هر داوطلب حق انتخاب و شرکت در یک کد رشته امتحانی اصلی و یک کد رشته امتحانی شناور را دارد  که لازم می باشد برای کد رشته امتحانی اصلی و شناور به صورت جداگانه کارت اعتباری خریداری نماید . همچنین داوطلبانی که متقاضی پذیرش در دانشگاه های پیام نور و غیرانتفاعی و … هستند باید کارت های اعتباری جداگانه تهیه کنند. داوطلبانی که متقاضی شرکت در کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد ۹۸ می باشند نیازی به خرید کارت اعتباری جداگانه ندارند و داوطلبانی که در کنکور کارشناسی ارشد سراسری شرکت نموده اند حق انتخاب رشته دانشگاه آزاد را نیز دارند.

 

زمان ویرایش و ثبت نام مجدد کنکور کارشناسی ارشد ۹۸

سازمان سنجش کشور برای داوطلبانی که در مدت زمان مشخص شده ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد ۹۸ ، موفق به ثبت نام نشده اند معمولا در اسفند ماه زمانی را تعیین می نماید که داوطلبان به جا مانده می توانند در این آزمون ثبت نام کنند . همچنین کسانی که در زمان ثبت نام در بعضی اطلاعات را اشتباه وارد نموده اند در مدت زمان ثبت نام، دوباره می توانند نسبت به ویرایش اطلاعات خود اقدام کنند. زمان دقیق ثبت نام مجدد ارشد ۹۸ و زمان ویرایش اطلاعات ثبت نامی داوطلبان پس از اعلام از سوی سازمان سنجش در این قسمت اعلام می شود .

 

شرایط ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد ۹۸

داوطلبان کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد ۹۸ بایستی شرایط عمومی و اختصاصی ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد ۹۸ که به شرح زیر می باشد را دارا باشند و از لحاظ مقررات نظام وظیفه منعی نداشته باشند.
شرایط عمومی
۱) اعتقاد به اسلام یا یکی از ادیان رسمی در قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران
۲) عدم عناد نسبت به نظام جمهوری اسلامی ایران
۳) نداشتن سابقه عضویت در ساواک
۴) عدم احراز فساد اخلاقی
۵) عدم ارتکاب اعمال خلاف شئون شغلی و تحصیلی در طول تحصیل یا زمان اشتغال
۶) عمل به احکام عملی اسلام (انجام دادن واجبات و ترک محرمات)

شرایط اختصاصی
۱) داشتن مدرک کارشناسی یا کارشناسی ارشد یا دکتری حرفه ای
۲) دانشجویان سال آخر مقطع کارشناسی
۳) دانشجویان مقطع کارشناسی ارشد و دکتری به جز پذیرفته شدگان دوره های روزانه که حق شرکت در آزمون کارشناسی ارشد سال ۹۸ را ندارند، در صورت انصراف از تحصیل تا پایان مهلت ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد ۹۸ می توانند در آزمون کارشناسی ارشد ۹۸ شرکت کنند.
۴) دارندگان مدرک معادل می بایست شرایط موجود در” آئین نامه مدارک معادل و غیر رسمی در آزمون های ورودی مقاطع بالاتر” را دارا باشند.
۵) دانشجویان سال آخر و فارغ التحصیلان دوره کارشناسی که تا تاریخ ۹۷/۰۶/۳۱ فارغ التحصیل شوند. در صورتیکه معدل آنها کمتر از ۱۲ باشد، مجاز به ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد ۹۸ نیستند.
۶) پذیرفته شدگان دوره روزانه می بایست در موقع ثبت نام متعهد شوند تا در محلی که وزارت علوم، تحقیقات و فن آوری تعیین می کنند، مشغول به خدمت شوند.
۷) پذیرفته شدگان نهایی دوره های روزانه در آزمون ورودی دوره های کارشناسی ارشد ۹۷ حتی در صورت عدم ثبت نام یا انصراف قطعی از رشته قبولی، مجاز به ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد ۹۸ نخواهند بود.

 

نتایج انتخاب رشته دکتری

 

شما برای قبول شدن در کنکور کارشناسی ارشد ۹۸ ، به چه چیز هایی نیاز دارید ؟

 

بسته آموزشی آزمون دکتری
 
آزمون های آزمایشی دکتری

مشاوره و برنامه ریزی تحصیلی آزمون دکتری

بسته طلایی آزمون دکتری

قانون جذب

 

 

به داوطلبان کنکور کارشناسی ارشد توصیه می شود تمام اخبار و مطالب مرتبط با ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد را که در زیر آمده است را به صورت کامل مطالعه کنند و با توجه به شرایط و ضوابط کنکور ارشد برنامه ریزی خود را انجام دهند تا بتوانند قبولی در آزمون ارشد سال جاری را تجربه کنند. در ضمن پیشنهاد می شود قسمت سوالات متداول ارشد و اخبار کارشناسی ارشد و مشاوره ارشد را نیز مورد بازدید قرار دهند.

 

ثبت نام کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد

۱- منابع کنکور کارشناسی ارشد

۲- زمان ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد

۳- زمان برگزاری کنکور کارشناسی ارشد

۴- ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد

۵- ثبت نام کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد

۶- دفترچه ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد

۷- شرایط ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد

۸- مدارک ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد

۹- هزینه ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد

۱۰- نتایج کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد

۱۱- کارت ورود به جلسه کنکور کارشناسی ارشد

۱۲- تمدید مهلت ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد

۱۳- ویرایش ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد

۱۴- نتایج کارشناسی ارشد

۱۵- توضیحات کارنامه کارشناسی ارشد

۱۶- شهریه کارشناسی ارشد

۱۷- شهریه کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد

۱۸- دفترچه انتخاب رشته کارشناسی ارشد

۱۹- انتخاب رشته کارشناسی ارشد

۲۰- اعلام نتایج انتخاب رشته کارشناسی ارشد

۲۱- دفترچه انتخاب رشته کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد

۲۲- انتخاب رشته کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد

۲۳- اعلام نتایج انتخاب رشته کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد

۲۴- شناسه انتخاب رشته کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد

 

کلمات کلیدی:

ثبت نام کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد , ثبت نام کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد ۹۹ , زمان ثبت نام کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد ۹۸ , تمدید ثبت نام کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد ۹۸ , ثبت نام کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد ۹۸ , سایت ثبت نام کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد , ثبت نام کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد ۹۸ , تمدید ثبت نام کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد ۹۹ , ثبت نام کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد بدون کنکور , منابع آزمون دکتری , زمان ثبت نام آزمون دکتری , زمان برگزاری آزمون دکتری , ثبت نام دکتری , ثبت نام دکتری دانشگاه آزاد , دفترچه ثبت نام آزمون دکتری , شرایط ثبت نام دکتری , مدارک ثبت نام دکتری , هزینه ثبت نام دکتری , فرم صلاحیت عمومی آزمون دکتری , کارت ورود به جلسه آزمون دکتری , تمدید مهلت ثبت نام دکتری , ویرایش اطلاعات ثبت نام دکتری , نتایج اولیه آزمون دکتری , توضیحات کارنامه آزمون دکتری , مصاحبه دکتری , مصاحبه دکتری دانشگاه آزاد , شهریه دکتری , شهریه دکتری دانشگاه آزاد , دفترچه انتخاب رشته دکتری , انتخاب رشته دکتری , تاثیر سهمیه در انتخاب رشته دکتری , نتایج انتخاب رشته آزمون دکتری , دفترچه انتخاب رشته دکتری دانشگاه آزاد , انتخاب رشته دکتری دانشگاه آزاد , نتایج انتخاب رشته آزمون دکتری دانشگاه آزاد , شناسه انتخاب رشته دکتری دانشگاه آزاد

نوشته قبلی

انتخاب رشته دکتری وزارت بهداشت

نوشته بعدی

دفترچه ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید
ورود

هنوز حساب کاربری ندارید؟

ایجاد حساب کاربری
تبلیغات

دسته‌های دوره های آموزشی