بارگیری صفحه

دفترچه انتخاب رشته کارشناسی ارشد وزارت بهداشت

MSc Master’s Degree Program

 

دفترچه انتخاب رشته کارشناسی ارشد وزارت بهداشت

دفترچه انتخاب رشته کارشناسی ارشد وزارت بهداشت عبارتی است که در بهمن ماه هر سال در گوگل یا سایر موتورهای جستجو توسط داوطلبان آزمون ارشد وزارت بهداشت سرچ می شود.بسیاری از داوطلبان کنکور ارشد وزارت بهداشت با توجه به هوش و فراست خود عبارت های کلیدی دیگری مثل دفترچه کارشناسی ارشد وزارت بهداشت ۹۸-۹۹ , دفترچه کارشناسی ارشد وزارت بهداشت ۹۸ , دفترچه کارشناسی ارشد بهداشت ۹۸-۹۹ , دفترچه انتخاب رشته ارشد وزارت بهداشت , دفترچه انتخاب رشته کارشناسی ارشد وزارت بهداشت ۹۸ , دفترچه انتخاب رشته ارشد وزارت بهداشت ۹۸-۹۹ و یا دانلود دفترچه انتخاب رشته ارشد وزارت بهداشت ۹۸ را نیز جستجو کنند.

دفترچه انتخاب رشته کارشناسی ارشد وزارت بهداشت

هدف همه آنها یکی است و همگی با کمی تسریع یا تاخیر به اطلاعات و خبرهای مطلوب خود در سطح اینترنت دست می یابند البته لازم به ذکر است داوطلبان آزمون ارشد وزارت بهداشت باید به صورت حرفه ای نحوه دقیق و علمی جستجوی اطلاعات را فرا گیرند تا به طور علمی بتوانند به مطالب مورد نیاز خود دست یابند.

لذا مهم این است که داوطلبان آزمون ارشد وزارت بهداشت اطلاعات مورد نیاز خود را از سایتی معتبر و علمی پیگیری و رهگیری کنند. سایتی یا مجموعه ای که بتواند به طور صحیح پاسخگوی سوالات داوطلبان آزمون ارشد باشد. در این بستر پر تلاطم مجموعه سنجش امیرکبیر به عنوان مجری اماده سازی منابع ازمون کارشناسی ارشد و ارشد وزارت بهداشت سعی نموده است بستر اطلاعات برای داوطلبان ازمون ارشد وزارت بهداشت را طوری فراهم کنند که داوطلبان کنکور ارشد بتوانند به راحتی اخبار درست و مطالب صحیح آموزشی خود را از سایت سنجش تکمیلی دات ای آر کسب کنند.

 

همچنین داوطلبان عزیز امتحان ارشد وزارت بهداشت می توانند در پایین همین صفحه، تمام سوالات خود را در زمینه آزمون ارشد مطرح کنند. مشاوران عالی سنجش امیرکبیر، مشتاقانه پاسخگوی پرسش ها و سوالات داوطلبان عزیز آزمون ارشد وزارت بهداشت در زمینه ثبت نام آزمون ارشد وزارت بهداشت در مقطع عالی و تکمیلی می باشند.

دفترچه انتخاب رشته کارشناسی ارشد وزارت بهداشت

لذا به تمام داوطلبان آزمون کارشناسی ارشد توصیه می شود در چند ماه باقی مانده تا زمان ازمون ارشد وزارت بهداشت ، تمرکز بیشتری روی مطالب کنکور ارشد وزارت بهداشت خود داشته باشند.

کنکور ارشد دانشگاه آزاد 98

 

دفترچه انتخاب رشته کارشناسی ارشد وزارت بهداشت

متقاضیان هر آزمونی از جمله داوطلبان آزمون کارشناسی ارشد وزارت بهداشت ۹۸ پس از برگزاری آزمون در به دنبال اعلام نتایج و مهمتر از آن  در تکاپوی کسب اطلاعات در رابطه با زمان و نحوه انتخاب رشته کارشناسی ارشد وزارت بهداشت ۹۸ می باشند. یکی از مهمترین اقداماتی که متقاضیان بایستی قبل از انتخاب رشته انجام دهند، مطالعه کامل و دقیق دفترچه انتخاب رشته کارشناسی ارشد وزارت بهداشت ۹۸ است، تصمیم گرفتیم این گزارش را به دفترچه انتخاب رشته کارشناسی ارشد وزارت بهداشت ۹۸اختصاص دهیم و در آن به موضوعات مهم درج شده در دفترچه از جمله، زمان و نحوه انتخاب رشته کارشناسی ارشد وزارت بهداشت ۹۸ ، مشاوره انتخاب رشته کارشناسی ارشد وزارت بهداشت ۹۸ و همچنین زمان اعلام نتایج انتخاب رشته کارشناسی ارشد وزارت بهداشت ۹۸ بپردازیم.
هر گونه تغییر رشته، انتقال و یا جابجایی محل تحصیل در دوره کارشناسی ارشد ممنوع می باشد، بنابراین بایستی در انتخاب رشته محل ها نهایت دقت را داشته باشید .

منابع آزمون ارشد وزارت بهداشت

زمان و نحوه انتخاب رشته کارشناسی ارشد وزارت بهداشت ۹۸

برای انجام انتخاب رشته کارشناسی ارشد وزارت بهداشت بایستی در ابتدا دفترچه راهنمای انتخاب رشته را مطالعه نمائید و کد رشته محل های مورد علاقه خود را مشخص و پس از مراجعه به سایت مرکز سنجش و آموزش پزشکی کشور و ورود به بخش انتخاب رشته کارشناسی ارشد، کد رشته محل های انتخاب خود را به ترتیب اولویت در فیلدهای مورد نظر وارد نمائید. به احتمال زیاد زمان انتخاب رشته آزمون کارشناسی ارشد وزارت بهداشت  ۹۸ اواخر تیرماه می باشد. اگر زمان انتخاب رشته کارشناسی ارشد وزارت بهداشت ۹۸ تغییر کند در کانال تلگرام کارشناسی ارشد سنجش امیرکبیر اطلاع رسانی های لازم را خواهیم کرد. بنابراین پیشنهاد می نمائیم با عضویت در کانال تلگرام کارشناسی ارشد سنجش امیرکبیر آخرین اخبار مربوط به انتخاب رشته کارشناسی ارشد وزارت بهداشت ۹۸ را پیگیری کنید.

شرایط ثبت نام آزمون ارشد

مشاوره انتخاب رشته کارشناسی ارشد وزارت بهداشت ۹۸

مهمترین کار در انجام یک انتخاب رشته مطلوب و ایده آل، تحلیل درست کارنامه اولیه آزمون کارشناسی ارشد وزارت بهداشت ۹۸ می باشد. از آن جا که تحلیل کارنامه و انتخاب رشته نیاز به تجربه دارد پیشنهاد می نمائیم برای یک انتخاب رشته صحیح، با یک مشاور با تجربه در این زمینه مشورت نمائید چرا که تحلیل اشتباه کارنامه و عدم آگاهی لازم، می تواند باعث یک انتخاب رشته اشتباه و در نتیجه تغییر مسیر تحصیلی و شغلی داوطلب شود. مرکز سنجش آموزش پزشکی کشور حد نصاب همه رشته ها را مشخص نموده بنابراین اگر نمره کل شما کمتر از حد نصاب رشته محلی باشد مجاز به انتخاب آن رشته محل نخواهید بود. برای انجام مشاوره تحصیلی انتخاب رشته می توانید با مشاوران مرکز سنجش امیرکبیر تماس حاصل فرامائید تا با راهنمایی های مشاوران مرکز، بهترین انتخاب را انجام دهید .

زمان برگزاری آزمون ارشد

اعلام نتایج انتخاب رشته کارشناسی ارشد وزارت بهداشت ۹۸

اعلام نتایج انتخاب رشته کارشناسی ارشد وزارت بهداشت۹۸ چند هفته پس از اتمام بازه زمانی انتخاب رشته بر روی سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی کشور www.sanjeshp.ir قرار می گیرد. فعلاً زمان دقیق اعلام نتایج انتخاب رشته کارشناسی ارشد وزارت بهداشت ۹۸ مشخص نیست ولی به محض مشخص شدن زمان اعلام نتایج انتخاب رشته کارشناسی ارشد وزارت بهداشت ۹۸ حتما از طریق سایت و سایر راه های ارتباطی مرکز سنجش امیرکبیر همچون کانال تلگرامی سنجش امیرکبیر، اطلاع رسانی های لازم را انجام خواهیم داد .
پس از اتمام زمان ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد وزارت بهداشت ۹۸ ، داوطلبانی که در مهلت زمانی تعیین شده فرم ثبت نام را تکمیل نموده و در زمان برگزاری کنکور ارشد علوم پزشکی ۹۸ در جلسه آزمون حضور داشته اند ، وارد مرحله سرنوشت ساز انتخاب رشته کارشناسی ارشد وزارت بهداشت ۹۸ می شوند . در این مرحله داوطلبان بایستی با توجه به اطلاعات درج شده در کارنامه اولیه کارشناسی ارشد علوم پزشکی ، رشته محل های مورد نظر خود را از دفترچه انتخاب رشته کارشناسی ارشد وزارت بهداشت ۹۸ استخراج کرده و در فرم اینترنتی مربوطه درج کنید . با توجه به این که شرکت در این مرحله از شرایط و ضوابط خاصی برخوردار است علاوه بر لیست رشته محل ها ، تمامی این ضوابط به همراه جزئیات در دفترچه انتخاب رشته ارشد علوم پزشکی ۹۸ درج می شود . زمان انتشار این دفترچه در جدول زمان بندی مرکز سنجش آموزش پزشکی کشور درج شده و به اطلاع داوطلبان می رسد .
مشاوران مرکز سنجش امیرکبیر پاسخگوی سوالات داوطلبان در خصوص انتخاب رشته ارشد علوم پزشکی ۹۸ بوده و شرایط و ضوابط دانشگاه های پذیرنده دانشجو ، ظرفیت پذیرش و نحوه انتخاب رشته صحیح را مطابق با دفترچه انتخاب رشته کارشناسی ارشد وزارت بهداشت ۹۸ در اختیار داوطلبان قرار می دهند . برای ارتباط با کارشناسان این مرکز می توانید از سنجش امیرکبیر استفاده کنید .

زمان برگزاری آزمون ارشد

 

درباره دفترچه انتخاب رشته ارشد وزارت بهداشت۹۸

پس از برگزاری آزمون کارشناسی ارشد  گروه های پزشکی وزارت بهداشت ۹۸، داوطلبان در بازه ی زمانی مشخص شده می توانند در انتخاب رشته ارشد ۹۸ وزارت بهداشت شرکت کنند. هریک از داوطلبان قبل از انجام فرایند مربوط به انتخاب رشته کنکور کارشناسی ارشد ۹۸ وزارت بهداشت لازم می باشد دفترچه انتخاب رشته ارشد وزارت بهداشت ۹۸ را به صورت کامل مطالعه و بررسی کنند . دفترچه انتخاب رشته ارشد ۹۸ وزارت بهداشت شامل اطلاعات مربوط به انتخاب رشته و دانشگاه های پذیرش کننده است .

 

 دفترچه انتخاب رشته ارشد وزارت بهداشت ۹۸

دفترچه انتخاب رشته ارشد  وزارت بهداشت ۹۸ شامل دو بخش می باشد . بخش اول توضیحات دفترچه انتخاب رشته ارشد ۹۸ وزارت بهداشت درباره ضوابط آزمون ، روش گزینش ، انواع دانشگاه ها و مراکز پذیرنده دانشجو در آزمون ، شرایط و ضوابط برخی از دانشگاه ها و مراکز پذیرنده دانشجو در آزمون ، ظرفیت پذیرش و اسامی دانشگاههای پذیرنده دانشجو ، نحوه انتخاب رشته محل تحصیل دانشگاه ها و مراکز پذیرنده دانشجو در آزمون و .. می باشد . بخش دوم دفترچه انتخاب رشته ارشد ۹۸ وزارت بهداشت جدول های کد رشته های محل تحصیل برای انتخاب است .

نحوه گزینش دانشجو در کارشناسی ارشد وزارت بهداشت

طبق دفترچه انتخاب رشته ارشد وزارت بهداشت ، روش گزینش دانشجو در هر یک از رشته ها یا مجموعه های امتحانی آزمون کارشناسی ارشد از بین داوطلبان همان رشته امتحانی یا مجموعه امتحانی طبق نمره کل تراز به درصد درج شده در کارنامه ، سهمیه و اولویت انتخاب رشته محل که توسط خود داوطلب تعیین شده است ، انجام می شود .
لذا داوطلب موظف است بر اساس نمره کل تراز اکتسابی ، ظرفیت موجود در رشته امتحانی یا مجموعه امتحانی و ضوابط دفترچه راهنمای ثبت نام آزمون و علاقه شخصی نسبت به انتخاب رشته محل تحصیل خود اقدام کند.

سهمیه بندی مختلف موجود در دفترچه انتخاب رشته ارشد پزشکی

بر اساس دفترچه انتخاب رشته ارشد پزشکی منتشر شده توسط سازمان سنجش پزشکی کشور سهمیه های موجود در ارشد پزشکی شامل سهمیه رزمندگان و ایثارگران ، سهمیه آزاد ، سهمیه استعداد درخشان که شامل سهمیه با آزمون ورودی و سهمیه بودن آزمون ورودی می باشد ، است. برای اطلاع دقیق از شرایط هر سهمیه بندی به دفترچه انتخاب رشته وزارت بهداشت سال ۹۸ مراجعه کنید .

ثبت نام آزمون ارشد سراسری

دانشگاه ها و مراکز پذیرنده دانشجو در آزمون ارشد وزارت بهداشت

بر اساس اطلاعات درج شده در دفترچه ارشد پزشکی ۹۸، ردیف دانشگاهی دارای پذیرش تحصیلی در آزمون ارشد پزشکی سال ۹۸ خواهند بود. این دانشگاه های شامل : دانشگاه های علوم پزشکی در نوبت عادی و روزانه ، دانشگاه های علوم پزشکی در دوره شهریه پرداز ، دانشگاه آزاد اسلامی ، دانشگاه علوم پزشکی ارتش ، دانشگاه علوم پزشکی بقیه الله ، دانشگاه علوم پزشکی دوره مجازی ، موسسه غیر انتفاعی وارستگان مشهد ، دانشگاه شاهد و دانشگاه تربیت مدرس هستند .

ضوابط پذیرش دانشجویان استعداد درخشان اعلام شده در دفترچه انتخاب رشته ارشد وزارت بهداشت ۹۷

طبق دفترچه انتخاب رشته ارشد پزشکی داوطلبان متقاضی استفاده از سهمیه استعداد درخشان وزارت بهداشت با آزمون و بدون آزمون ورودی باید بعد از مطالعه آیین نامه منتشر شده و در صورت داشتن شرایط قید شده در دفترچه انتخاب رشته ارشد وزارت بهداشت و اطلاعیه های بعدی این مرکز اقدام به استفاده از سهمیه کنند .
نکته مهم این است که داوطلبان بدون آزمون ورودی هم زمان با سایر داوطلبان باید در تاریخ مشخص شده برای انتخاب رشته اقدام کنند. پس لازم است مانند سایر داوطلبین وارد سامانه انتخاب رشته شده و با کد رهگیری خود اقدام به انتخاب رشته کنند. دوباره تاکید می نمائیم که تنها راه استفاده از سهمیه استعداد درخشان ، انتخاب رشته هم زمان با داوطلبان ارشد پزشکی می باشد .
نکته دیگر اینکه داوطلبان استفاده از سهمیه بدون آزمون ، باید در همان زمان های تعیین شده برای انتخاب رشته به دانشگاه محل تحصیلی خود مراجعه کرده و از این طریق اقدام کند. بدیهی است که در صورت عدم معرفی اسامی واجدین شرایط و یا عدم تایید از سوی دانشگاه به صورت اینترنتی  طی تاریخ و زمان مقرر ، مکاتبات بعدی قابل رسیدگی نبوده و مرکز سنجش آموزش پزشکی مسئولیتی را بر عهده نخواهد گرفت .
نکته آخر اینکه داوطلبان واجد شرایط بدون آزمون در صورتیکه با شرایط عادی در آزمون نیز شرکت کرده اند ، لزومی ندارد رشته امتحانی آزمون با رشته انتخابی مورد استفاده از آیین نامه استعداد درخشان یکسان باشد. این افراد در زمان انتخاب رشته محل ، مجاز به انتخاب در هر دو حالت عادی و استعداد درخشان با آزمون خواهند بود .
همچنین متقاضیان واجد شرایط استفاده از سهمیه استعداد درخشان بدون آزمون دقت کنند ، بر اساس اطلاعات درج شده در دفترچه انتخاب رشته وزارت بهداشت این افراد مجاز به انتخاب تمامی رشته محل های مورد پذیرش در رشته انتخابی بر اساس جدول پذیرش هستند. بدیهی است در هر دانشگاهی اولویت پذیرش با دانشجوی واجد شرایط آن دانشگاه می باشد و اگر ظرفیت بیش  از یک نفر باشد ، حداقل یک نفر از دانشجویان واجد شرایط و در اولویت از سایر دانشگاه ها پذیرفته می شود .
شایان ذکر است اولویت بندی بین دانشجویان بر مبنای امتیاز کسب شده توسط دانشجو بر اساس جدول امتیاز دهی مربوطه توسط دانشگاه محل تحصیل ، محاصبه می شود .

نحوه سنجش و پذیرش آزمون ارشد

انتخاب رشته ارشد علوم پزشکی

طبق دفترچه انتخاب رشته ارشد وزارت بهداشت داوطلبان در تاریخ های ذکر شده قادر خواهند بود همزمان به انتخاب رشته ارشد علوم پزشکی پرداخته و یا ویرایشات لازم را در دفترچه انجام دهند. داوطلبان رشته ها و مجموعه های امتحانی که مجاز به انتخاب رشته محل هستند ، باید رشته هایی را انتخاب کند که مدرک تحصیلی مورد پذیرش مقطع قبلی ، مطابق مدارک مورد پذیرش هر رشته امتحانی مندرج در جدول موجود در دفترچه راهنمای ثبت نام آزمون باشد .
دانشجویان مقطع کارشناسی ارشد علوم پزشکی دارای هیچ گونه بورس تحصیلی نمی باشند. داوطلب باید با ترتیب اولویت های خود اقدام به انتخاب رشته نماید و واضح است که بعد از قبولی هیچ تغییری در محل پذیش انجام نمی شود. یعنی ممکن است فردی با رتبه خود بتواند در دوره روزانه قبول شود اما به هر علتی دوره شهریه پرداز را انتخاب کند .
واضح است که در صورت قبولی نمی تواند انتخاب و قبولی خود را لغو نماید. همچنین هر نوع انتقال ، تغییر رشته و جابه جایی در دوره کارشناسی ارشد وزرت بهداشت ممنوع است. داوطلبان قبول شده در دوره عادی روزانه در صورتی که اقدام به ثبت نام در دانشگاه مورد پذیرش نکنند مجاز به شرکت در آزمون سال ۹۹ نخواهند بود .

نحوه انتخاب رشته محل بر اساس دفترچه انتخاب رشته ارشد پزشکی سال ۹۸

داوطلبان پس از مطالعه کامل دفترچه راهنمای ثبت نام و انتخاب رشته محل و ملاحظه تمامی رشته محل ها و شرایط دانشگاه ها اعم از دولتی و شهریه پرداز ، باید از طریق سامانه اینترنتی مرکز سنجش کشور با وارد نمودن کد رهگیری خود وارد سامانه شده و نسبت به انتخاب رشته محل تحصیلی اقدام کنند .
لازم به توضیح است اولویت انتخاب رشته هر فرد در میان دانشگاه های انتخابی اش بر اساس علاقه فردی است. لذا بهتر است انتخاب اول رشته دانشگاهی باشد که در مقایسه با سایر دانشگاه ها داوطلب تحصیلی در آن مرکز را ترجیح می دهد. کسانی که در دو گروه آزمون شرکت داشته اند و یا مجموعه امتحانی از یک گروه و یک رشته یا مجموعه از گروه دیگر را آزمون داده اند، می توانند ترکیبی از رشته های مورد علاقه خود را از دو گروه آزمونی وارد کنند .
پس از  اطمینان از انتخاب اولویت های خود و اولویت بندی ، به ترتیب از شماره ۱ اولین دانشگاه مورد نظر را وارد کرده و سپس شماره ۲ و الی آخر را تکمیل کنید .
داوطلب توجه نماید که تحصیل در دوره های مجازی ، دوره شهریه پرداز دانشگاه علوم پزشکی و واحد های دانشگاه آزاد اسلامی و مرکز آموزش عالی علوم پزشکی وارستگان مشهد  با پرداخت شهریه امکان پذیر می باشد. حداکثر تعداد اولویت های انتخابی بر اساس تعداد دانشگاه و مراکر پذیرنده همان رشته می باشد .

انتخاب رشته ارشد علوم پزشکی دانشگاه آزاد

داوطلبان متقاضی ادامه تحصیل در دانشگاه آزاد اسلامی برای رشته های مورد پذیرش از طریق آزمون کارشناسی ارشد سال ۹۸ وزارت بهداشت ، ضمن مطالعه کامل شرایط اختصاصی دفترچه راهنمای ثبت نام ارشد علوم پزشکی باید دقت کنند که ضوابط مربوط به آزمون ارشد وزارت بهداشت در تمامی مراحل پذیرش دانشجو در واحد های مختلف این دانشگاه که از طریق آزمون وزارت بهداشت دانشجو می پذیرد، اجرا می شود .
پس از پذیرش تمامی ضوابط مربوط به تحصیل از جمله هزینه دوره تحصیلی تابع قوانین آن دانشگاه می باشد. توصیه می شود قبل از انتخاب محل تحصیل دقت و تحقیقات لازم از آن دانشگاه انجام دهید .

نتایج انتخاب رشته ارشد

 

به داوطلبان کنکور کارشناسی ارشد وزارت بهداشت توصیه می شود تمام اخبار و مطالب مرتبط با ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد وزارت بهداشت را که در زیر آمده است را به صورت کامل مطالعه کنند و با توجه به شرایط و ضوابط کنکور ارشد وزارت بهداشت برنامه ریزی خود را انجام دهند تا بتوانند قبولی در آزمون ارشد وزارت بهداشت سال جاری را تجربه کنند. در ضمن پیشنهاد می شود قسمت سوالات متداول ارشد وزارت بهداشت و اخبار کارشناسی ارشد وزارت بهداشت و مشاوره ارشد وزارت بهداشت را نیز مورد بازدید قرار دهند.

دفترچه انتخاب رشته کارشناسی ارشد وزارت بهداشت
 

۱- منابع کنکور کارشناسی ارشد وزارت بهداشت

۲- زمان ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد وزارت بهداشت

۳- زمان برگزاری کنکور کارشناسی ارشد وزارت بهداشت

۴- ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد وزارت بهداشت

۵- دفترچه ثبت نام کارشناسی ارشد وزارت بهداشت

۶- شرایط ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد وزارت بهداشت

۷- مدارک ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد وزارت بهداشت

۸- هزینه ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد وزارت بهداشت

۹- کارت ورود به جلسه کنکور کارشناسی ارشد وزارت بهداشت

۱۰- تمدید مهلت ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد وزارت بهداشت

۱۱- ویرایش اطلاعات ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد وزارت بهداشت

۱۲- نتایج ارشد وزارت بهداشت

۱۳- توضیحات کارنامه کارشناسی ارشد وزارت بهداشت

۱۴- شهریه کارشناسی ارشد وزارت بهداشت

۱۵- دفترچه انتخاب رشته کارشناسی ارشد وزارت بهداشت

۱۶- انتخاب رشته کارشناسی ارشد وزارت بهداشت

۱۷- اعلام نتایج انتخاب رشته کارشناسی ارشد وزارت بهداشت

کلمات کلیدی:

دفترچه انتخاب رشته کارشناسی ارشد وزارت بهداشت , دفترچه انتخاب رشته کارشناسی ارشد وزارت بهداشت ۹۸ , دفترچه انتخاب رشته کارشناسی ارشد وزارت بهداشت ۹۷ , دفترچه انتخاب رشته کارشناسی ارشد وزارت بهداشت ۹۸ , دفترچه کارشناسی ارشد وزارت بهداشت ۹۸ , دانلود دفترچه کارشناسی ارشد وزارت بهداشت ۹۷-۹۸ , دانلود دفترچه انتخاب رشته ارشد وزارت بهداشت ۹۹ , دانلود دفترچه انتخاب رشته ارشد وزارت بهداشت ۹۸ , دفترچه انتخاب رشته وزارت بهداشت ۹۸ , MSc Master’s Degree Program , منابع کنکور کارشناسی ارشد وزارت بهداشت , زمان ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد وزارت بهداشت , زمان برگزاری کنکور کارشناسی ارشد وزارت بهداشت , ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد وزارت بهداشت , دفترچه ثبت نام کارشناسی ارشد وزارت بهداشت , شرایط ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد وزارت بهداشت , مدارک ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد وزارت بهداشت , هزینه ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد وزارت بهداشت , کارت ورود به جلسه کنکور کارشناسی ارشد وزارت بهداشت , تمدید مهلت ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد وزارت بهداشت , ویرایش اطلاعات ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد وزارت بهداشت , نتایج ارشد وزارت بهداشت , توضیحات کارنامه کارشناسی ارشد وزارت بهداشت , شهریه کارشناسی ارشد وزارت بهداشت , دفترچه انتخاب رشته کارشناسی ارشد وزارت بهداشت , انتخاب رشته کارشناسی ارشد وزارت بهداشت , اعلام نتایج انتخاب رشته کارشناسی ارشد وزارت بهداشت

نوشته قبلی

تمدید مهلت ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد وزارت بهداشت

نوشته بعدی

بودجه بندی ۴ مرحله آزمون آزمایشی دکتری سراسری و آزاد مهندسی فناوری اطلاعات- کد ۲۳۵۸

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید
ورود

هنوز حساب کاربری ندارید؟

ایجاد حساب کاربری
تبلیغات

دسته‌های دوره های آموزشی