بارگیری صفحه

دفترچه ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد

دفترچه ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد

دفترچه ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد عبارتی است که در آذرماه هر سال در گوگل یا سایر موتورهای جستجو توسط داوطلبان آزمون کارشناسی ارشد سرچ می شود.بسیاری از داوطلبان کنکور کارشناسی ارشد با توجه به هوش و فراست خود عبارت های کلیدی دیگری مثل دانلود دفترچه کارشناسی ارشد ۹۸ , دانلود دفترچه ثبت نام ارشد ۹۸ , دانلود دفترچه کارشناسی ارشد سراسری ۹۸ , دانلود دفترچه انتخاب رشته کارشناسی ارشد ۹۸ , دانلود دفترچه ارشد ۹۸ , دانلود دفترچه ارشد ۹۸-۹۹ , دانلود دفترچه کنکور ارشد ۹۸ و یا دانلود دفترچه انتخاب رشته ارشد ۹۸ را نیز جستجو کنند.

 

دفترچه ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد

 

هدف همه آنها یکی است و همگی با کمی تسریع یا تاخیر به اطلاعات و خبرهای مطلوب خود در سطح اینترنت دست می یابند البته لازم به ذکر است داوطلبان آزمون کارشناسی ارشد باید به صورت حرفه ای نحوه دقیق و علمی جستجوی اطلاعات را فرا گیرند تا به طور علمی بتوانند به مطالب مورد نیاز خود دست یابند.

 

لذا مهم این است که داوطلبان آزمون کارشناسی ارشد اطلاعات مورد نیاز خود را از سایتی معتبر و علمی پیگیری و رهگیری کنند. سایتی یا مجموعه ای که بتواند به طور صحیح پاسخگوی سوالات داوطلبان آزمون کارشناسی ارشد باشد. در این بستر پر تلاطم مجموعه سنجش امیرکبیر به عنوان مجری اماده سازی منابع ازمون کارشناسی ارشد و دکتری سعی نموده است بستر اطلاعات برای داوطلبان ازمون کارشناسی ارشد را طوری فراهم کنند که داوطلبان کنکور ارشد بتوانند به راحتی اخبار درست و مطالب صحیح آموزشی خود را از سایت سنجش تکمیلی دات ای آر کسب کنند.

 

دفترچه ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد

 

همچنین داوطلبان عزیز امتحان کارشناسی ارشد می توانند در پایین همین صفحه، تمام سوالات خود را در زمینه امتحان ارشد مطرح کنند. مشاوران عالی سنجش امیرکبیر، مشتاقانه پاسخگوی پرسش ها و سوالات داوطلبان عزیز آزمون کارشناسی ارشد در زمینه ثبت نام آزمون ارشد در مقطع عالی و تکمیلی می باشند.

لذا به تمام داوطلبان آزمون کارشناسی ارشد توصیه میشود در چند ماه باقی مانده تا زمان ازمون ارشد ،تمرکز بیشتری روی مطالب کنکور ارشد خود داشته باشند.

 

کنکور دکتری دانشگاه آزاد 98

 

دفترچه ثبت نام کارشناسی ارشد

قبل از اینکه کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه سراسری  و کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد یکپارچه شود، سازمان سنجش کشور و دانشگاه آزاد هر کدام به صورت جداگانه دفترچه ثبت نام منتشر می نمودند و در مدت زمان مشخص سیستم ثبت نام را برای داوطلبان آماده می نمودند اما پس از ادغام شدن کنکور این دو دانشگاه ، یک دفترچه کلی به جای دفترچه ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد و دفترچه کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد به وسیله سازمان سنجش منتشر می شود . مهلت ثبت نام کارشناسی ارشد ۹۸ توسط سازمان سنجش اعلام شده و ما نیز از طریق کانال تلگرام کارشناسی ارشد سنجش امیرکبیر  به اطلاع داوطلبان خواهیم رساند. کلیه داوطلبینی که دارای مدرک کارشناسی ( پیوسته یا ناپیوسته )می باشند یا تا پایان شهریور ماه ۹۸ از مقطع کارشناسی فارغ التحصیل می شوند ، می توانند برای ثبت نام در این کنکور نام نویسی نمایند لازم به ذکر است دفترچه انتخاب رشته کارشناسی ارشد ۹۸  با دفترچه انتخاب رشته کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد  جدا و متفاوت است .
دفترچه ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد شامل موارد مهمی از جمله شرایط عمومی و اختصاصی داوطلبان ، مقررات وظیفه عمومی ، سهمیه ها و تسهیلات و … می باشد که در این مقاله به اصلی ترین قسمت های دفترچه کارشناسی ارشد ۹۸ اشاره می کنیم.

نکته:  مطالعه دقیق دفترچه ثبت نام ، اولین قدم در راستای موفقیت در کنکور کارشناسی ارشد می باشد.

 

شرایط ثبت نام آزمون دکتری

شرایط اختصاصی مندرج در دفترچه ثبت نام کارشناسی ارشد ۹۸

 داشتن مدرک کارشناسی  )لیسانس) یا کارشناسی ارشد (  فوق لیسانس یا دکترای حرفه ای ) یا اشتغال به تحصیل در سال آخر مقطع لیسانس که مدرک ذکر شده مورد تأیید شورای عالی انقلاب فرهنگی یا وزارت علوم ، تحقیقات و فناوری و یا وزارت بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی باشد.

دانشجویان در حال تحصیل در مقاطع دکتری و کارشناسی ارشد ناپیوسته در صورت تمایل به ثبت نام و شرکت در آزمون کارشناسی ارشد ۹۸ در صورت داشتن سایر شرایط و قوانین درج شده در این دفترچه بایستی تا پایان مهلت مقرر ثبت نام از تحصیل انصراف قطعی دهند . در صورت عدم انصراف قطعی و قبولی در آزمون ، قبولی آن ها لغو می شود.

فارغ التحصیلان و دانشجویان رشته های گروه پزشکی داوطلب شرکت در این آزمون ، قبل از اقدام به ثبت نام باید توجه کنند که از لحاظ طرح تعهد خدمت به وزارت بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی ، وضعیت خود را مشخص و از نظر وزارت ذکر شده منعی برای ثبت نام و شرکت در آزمون و در صورت قبولی برای ادامه تحصیل نداشته باشند . در غیر این صورت عواقب آن به عهده شخص متقاضی می باشد .

فارغ التحصیلان و دانشجویان رشته های دبیری باید قبل از اقدام به ثبت نام، موافقت کتبی و بدون قید و شرط وزارت آموزش و پرورش را مبنی بر ادامه تحصیل دریافت نماید و آن را نزد خود نگه داری کنند دارند تا به هنگام قبولی در دانشگاه ارائه کنند . واضح است در صورت قبولی باید مجدداً به وزارت آموزش و پرورش تعهد خدمت کنند.

برای اطلاع از دیگر شرایط ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد می توانید دفترچه ثبت نام کارشناسی ارشد ۹۸ را مطالعه نمائید . علاوه بر این در صورت ایجاد سوال یا ابهام در ارتباط با انصراف از دانشگاه  و تحصیل مجدد  و تحصیل رایگان  می توانید با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی  سنجش امیرکبیر در تماس باشید .

 

زمان برگزاری آزمون دکتری

مقررات وظیفه عمومی مندرج در دفترچه ثبت نام کارشناسی ارشد ۹۸

مشمولان غایب مجاز به ادامه تحصیل نیستند و در صورت شرکت در آزمون و قبولی در دانشگاه معافیت تحصیلی برای آنان صادر نشده و دانشگاه ها مجاز به ثبت نام از آنان نخواهند بود.
دانشجویان اخراجی دانشگاه ها تا پایان خدمت دوره ضرورت و یا اخذ معافیت دائم ، مجاز به ادامه تحصیل نمی باشند.
فارغ التحصیلان دوره کارشناسی ارشد مشمول ، مجاز به تحصیل مجدد در این مقطع نیستند .

نکته: سنوات تحصیل در مقطع کارشناسی ارشد ناپیوسته حداکثر سه سال است .

 سهمیه رزمندگان : رزمندگانی که از تاریخ ۳۱/۶/۱۳۵۹ تا ۳۱/۶/۶۷ حداقل ۶ ماه متوالی یا متناوب در مناطق عملیاتی بودند .
سهمیه ایثارگران : ” جانبازان ۲۵ درصد و بالاتر و همسر و فرزندان آنان ” ، ” آزادگان و همسر و فرزندان آنان ” و همچنین ” همسر و فرزندان شهدا و مفقودالاثر ” که ۲۵ درصد ظرفیت هر کد رشته محل به آن ها اختصاص می یابد .
هم چنین با تصویب قانون ” برنامه پنج ساله ششم توسعه اقتصادی  ، اجتماعی و فرهنگی ” ۵ درصد ظرفیت هر کد رشته محل نیز به ” جانبازان زیر ۲۵ درصد و همسر و فرزندان آنان ” و ” همسر و فرزندان رزمندگان با حداقل شش ماه حضور داوطلبانه در جبهه ” اختصاص می یابد .

با توجه به تصویب قانون جامع خدمات رسانی به ایثارگران و اصلاحیه آن ، گزینش داوطلبان برطبق این قانون انجام می شود . برطبق قوانین ذکر شده ، حدنصاب نمره ایثارگران (اعم از ایثارگران مشمول ظرفیت ۲۵ درصدی و یا ۵ درصدی ) ۷۰ درصد نمره آخرین فرد پذیرفته شده و حدنصاب نمره رزمندگان ۸۰ درصد نمره آخرین فرد پذیرفته شده در گزینش آزاد است.
 
تسهیلات برگزیدگان علمی دوره کارشناسی دانشگاه ها و مؤسسات آموزش عالی:
برطبق آیین نامه ذکر شده افراد دارای شرایط زیر ، حداکثر تا یک سال تحصیلی پس از زمان دانش آموختگی ( و صرفاً برای یک بار ) در صورت شرکت در آزمون و کسب حد نصاب علمی حداقل ۹۰ % نمره آخرین فرد پذیرفته شده در هر کد رشته محل توسط سازمان سنجش به یکی از دانشگاه ها معرفی خواهند شد .
۱- برگزیدگان رتبه های اول تا پانزدهم مرحله نهایی المپیادهای علمی دانشجویی.
۲- دانشجویان نمونه کشوری در دوره کارشناسی با معرفی سازمان امور دانشجویان .
۳- رتبه های اول تا سوم نهایی جشنواره های خوارزمی ، جوان خوارزمی ، رازی ، ابن سینا و فارابی با مشارکت حداقل ۵۰% در دوره کارشناسی پیوسته یا ناپیوسته در دستاورد حائز رتبه .
۴- دانش آموخته رتبه اول دوره کارشناسی پیوسته در بین دانشجویان هم رشته و هم ورودی که طی هشت نیمسال تحصیلی دانش آموخته شده است .
۵- دانش آموخته رتبه اول دوره کارشناسی ناپیوسته در بین دانشجویان هم رشته و هم ورودی که طی چهار نیمسال تحصیلی دانش آموخته شده است .

لازم به ذکر می باشد سازمان سنجش کشور حداکثر معادل ۱۰ % ظرفیت ( با تقریب اضافی ) در هر کدرشته محل تحصیل دوره بالاتر را برطبق اولویت نمره و انتخاب رشته متقاضیان به حائزین شرایط اختصاص خواهد داد . اطلاعات بیشتر در این زمینه بر روی پایگاه اینترنتی سازمان سنجش کشور قرار می گیرد . توصیه می نمائیم برای اطلاع دقیق تر از سهمیه ها حتما دفترچه ثبت نام کارشناسی ارشد ۹۸ را به دقت مطالعه نمائید.

 

زمان برگزاری آزمون دکتری

 

مشاوره ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد ۹۸

هر ساله تعداد بسیار زیادی از داوطلبان خواهان شرکت در کنکور کارشناسی ارشد وزارت علوم می باشند . در این بخش می خواهیم در مورد ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد ۹۸ به همراه زمان ثبت نام و نحوه ی ثبت نام در آزمون ارشد ۹۸ به صورت کامل توضیح دهیم . متقاضیان شرکت کننده در کنکور ارشد ۹۸ دقت کنند که کنکور ارشد سراسری و کنکور ارشد آزاد در قالب یک آزمون برگزار خواهد شد و همه ی داوطلبان متقاضی باید توسط وبسایت سازمان سنجش کشور در کنکور کارشناسی ارشد ۹۸ شرکت کنند . پس با توجه ی به این توضیحات تمامی داوطلبان که قصد قبولی در دوره های روزانه و یا غیر روزانه شامل شبانه ، پردیس های خودگردان ، ازاد ، پیام نور ، غیرانتفاعی و … را دارند باید در آزمون کارشناسی ارشد که توسط سازمان سنجش برگزار خواهد شد شرکت کنند .به شما داوطلبان توصیه می شود مقاله مربوط به شرایط شرکت در ارشد ۹۸   و در مقاله مربوط به دفترچه ثبت نام ارشد ۹۸ را به صورت کامل مطالعه کنید .

 

زمان ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد ۹۸

احتمالاً زمان ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد ۹۸ در آذر ماه می باشد که زمان دقیق ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد ۹۸ در این بخش اعلام می شود . در زمان مشخص شده هر یک از داوطلبان متقاضی شرکت و ثبت نام در آزمون ارشد ۹۸ وزارت علوم می توانند با مراجعه به وبسایت سازمان سنجش کشور به ادرس www.sanjesh.org در این آزمون ثبت نام کنند. داوطلبان ارشد آزاد دقت کنند که ثبت نام آزمون ارشد دانشگاه آزاد به صورت جداگانه نخواهد بود بلکه ثبت نام هر دو آزمون ارشد آزاد و سراسری با هم انجام می شود و داوطلبان شرکت کننده در آزمون سراسری حرکت انتخاب رشته دانشگاه آزاد را نیز دارند . پس داوطلبانی که خواهان قبولی در ارشد ازاد می باشند دقت داشته باشد برای شرکت و انتخاب رشته آزاد باید توسط سازمان سنجش در کنکور کارشناسی ارشد ۹۸ شرکت کنند

خبر مهم : زمان ثبت نام کنکور ارشد ۹۸ در تاریخ جمعه ۹۷/۰۹/۱۶ تا یکشنبه ۹۷/۰۹/۲۵ و زمان برگزاری کنکور ارشد ۹۸ در پنجشنبه ۹۸/۰۲/۰۵ و جمعه ۹۸/۰۲/۰۶ است.  

 

شرایط ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد ۹۸

در مقاله مربوط به شرایط شرکت در کنکور ارشد ۹۸  به صورت کامل و جامع در مورد شرایط ثبت نام در کنکور ارشد ۹۸ توضیح داده شده است که با مراجعه به این مقاله شرایط عمومی و اختصاصی شرکت در کنکور کارشناسی ارشد ۹۸ را به صورت کامل مطالعه کنید .

بدینوسیله به اطلاع تمامی داوطلبین ثبت نام و شرکت در آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۱۳۹۸ میرساند، براساس قانون “سنجش و پذیرش دانشجو در دوره های تحصیلات تکمیلی در دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی” مصوب ۹۴/۱۲/۱۸ مجلس محترم شورای اسلامی و همچنین مصوبات “شورای سنجش و پذیرش دانشجو در دوره های تحصیلات تکمیلی” آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۱۳۹۸ با شرایط زیر برگزار می شود .
بنابراین ضروری است تمامی متقاضیان ورود به دوره‌ های فوق در تمامی رشته های امتحانی دانشگاهها و مؤسسات آموزش عالی دولتی و غیردولتی از جمله دانشگاه آزاد اسلامی در رشته های مصوب دفتر گسترش آموزش عالی در این آزمون شرکت کنند. لازم به ذکر می باشد پذیرش برطبق قانون ذکر شده و مطابق این اطلاعیه و شرایط و ضوابط درج شده در دفترچه راهنمای پذیرش آزمون مذکور ( که در زمان ثبت نام آزمون ارشد ۹۸ از طریق این سازمان منتشر خواهد شد) ، صورت خواهد گرفت

 

 

ثبت نام آزمون دکتری سراسری

شرایط و ضوابط

۱- تمامی دانشجویان و فارغ التحصیلان مقطع کارشناسی میتوانند در صورت داشتن شرایط و ضوابط عمومی و اختصاصی در آزمون ورودی شرکت کنند .

۲- دارندگان مدرک معادل دوره کارشناسی در صورتی که مشمول آئین نامه ابلاغی شماره ۲/۷۷۶۳۳ مورخ ۹۲/۰۵/۲۸ توسط معاون آموزشی وزارت متبوع باشند، میتوانند در آزمون شرکت کنند.

۳- مؤسسات برای پذیرش دانشجو در مهرماه از داوطلبانی میتوانند پذیرش به عمل آورند که حداکثر تا سی و یکم شهریورماه همان سال (سال ۱۳۹۸) فارغ التحصیل شوند. تاریخ فارغ التحصیلی برای داوطلبانی که شروع تحصیل آنان در صورت وجود ظرفیت نیمسال دوم می باشد، سی ام بهمن ماه همان سال (سال ۱۳۹۸) می باشد .

۴- پذیرفته شدگان قطعی (نهایی) رشته‌های دوره روزانه سال ۱۳۹۷ چه در دانشگاه محل قبولی ثبت نام نموده و چه ثبت نام نکرده باشند اجازه ثبت‌ نام و شرکت در آزمون سال ۱۳۹۸ را ندارند.

۵- تمامی داوطلبان در تمامی رشته‌های امتحانی یک دفترچه سوال و یک پاسخنامه دریافت می کنند .

۶- در رشته‌های امتحانی برنامه‌ریزی شهری ، منطقه‌ای و مدیریت شهری (کد ۱۳۵۰) ، طراحی شهری (کد ۱۳۵۱)، معماری (کد ۱۳۵۲)، نمایش عروسکی (کد ۱۳۵۶) ، هنرهای نمایشی و سینما (کد ۱۳۵۷) ، هنرهای تصویری و طراحی (کد ۱۳۵۸) ، هنرهای موسیقی (کد ۱۳۶۰) ، طراحی صنعتی (کد ۱۳۶۲) ، طراحی پارچه و لباس (کد ۱۳۶۴) از داوطلبانی ‌که‌ با توجه‌ به‌ نمره‌ اکتسابی ،‌ مجاز به انتخاب ‌رشته ‌شده و فرم انتخاب رشته اینترنتی را نیز تکمیل نموده باشند، تا چند برابر ظرفیت آزمون عملی/تشریحی/پروژه به عمل خواهد آمد .

۷- سایر شرایط و ضوابط در دفترچه راهنمای ثبت نام و شرکت در آزمون تحصیلات تکمیلی (کارشناسی ارشد ناپیوسته) درج شده است .

۸- هر داوطلب علاوه بر رشته امتحانی اصلی ، در صورت داشتن شرایط ( براساس مندرجات دفترچه راهنما که در زمان ثبت‌ نام منتشر می شود) میتواند در یکی از رشته‌های امتحانی شناور که (در جدول رشته‌های امتحانی با علامت * مشخص شده)، به عنوان رشته امتحانی دوم ثبت نام کند.

 

نحوه ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد ۹۸

نحوه ثبت نام تمام داوطلبان متقاضی شرکت در آزمون ارشد ۹۸ در دوره های روزانه و غیر روزانه بصورت اینترنتی و توسط سازمان سنجش کشور انجام می شود. هر داوطلب باید اطلاعات شخصی و تحصیلی گروه آزمایشی خود را وارد کند . هر داوطلب حق انتخاب و شرکت در یک کد رشته امتحانی اصلی و یک کد رشته امتحانی شناور را دارد  که لازم است برای کد رشته امتحانی اصلی و شناور به صورت جداگانه کارت اعتباری خریداری شود . همچنین داوطلبانی که متقاضی پذیرش در دانشگاه های پیام نور و غیرانتفاعی و … هستند باید کارت های اعتباری جداگانه تهیه کنند . داوطلبان متقاضی شرکت در کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد ۹۸ می باشند نیازی به خرید کارت اعتباری جداگانه ندارند و داوطلبانی که در کنکور کارشناسی ارشد سراسری شرکت نموده اند حق انتخاب رشته دانشگاه آزاد را نیز دارند.  

 

زمان ویرایش و ثبت نام مجدد کنکور کارشناسی ارشد ۹۸

سازمان سنجش برای متقاضیانی که در مدت  زمان مشخص شده  ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد ۹۸ موفق به ثبت نام نشده اند اغلب در اسفند زمانی را تعیین می نماید که داوطلبان به جا مانده می توانند در این آزمون ثبت نام کنند . همچنین کسانی که در زمان ثبت نام بعضی اطلاعات را اشتباه وارد نموده اند در مدت زمان ثبت نام دوباره می توانند نسبت به ویرایش اطلاعات خود اقدام کنند . زمان دقیق ثبت نام دوباره ارشد ۹۸ و زمان ویرایش اطلاعات ثبت نامی داوطلبان پس از اعلام از سوی سازمان سنجش کشور در این بخش اعلام می شود.

 

دفترچه ثبت نام ارشد ۹۸

با توجه به اینکه کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه سراسری و آزاد با هم ادغام شده است، دفترچه ثبت نام کارشناسی ارشد ۹۸ برای هر دو دانشگاه یکسان است. افرادی که قصد ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد ۹۸ را دارند، می بایست دفترچه ثبت نام کارشناسی ارشد ۹۸ را مطالعه نمایند تا از زمان، نحوه و شرایط ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد ۹۸ مطلع شوند. علاوه بر موارد بالا، مقررات نظام وظیفه، سهمیه ها و تسهیلات، شرایط و ضوابط ثبت نام اتباع خارجی و … را می توانید در دفترچه ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد ۹۸ مطالعه کنید. در این اینجا می خواهیم، زمان، نحوه و شرایط ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد ۹۸ و مقررات نظام وظیفه عمومی درج شده در دفترچه ثبت نام کنکور ارشد ۹۸ را مورد بررسی قرار دهیم.

 

نحوه سنجش و پذیرش آزمون دکتری

 

نکته: زمان آزمون کارشناسی ارشد ۹۸ احتمالا در نیمه ی دوم آذرماه ۹۷ خواهد بود.

 

شرایط ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد ۹۸

۱- افرادی که دارای مدرک کارشناسی، کارشناسی ارشد یا دکتری حرفه ای هستند و یا دانشجوی سال آخر مقطع کارشناسی باشند، می توانند ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد ۹۸ را انجام دهند.
۲- دانشجویان مقاطع دکتری و کارشناسی ارشد که تا تاریخ ۹۸/۰۶/۳۱ فارغ التحصیل نمی شوند، اگر قصد شرکت در آزمون کارشناسی ارشد ۹۸ را دارند، بایستی تا پایان مهلت ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد ۹۸ از تحصیل انصراف دهند.
۳- دانشجویانی که در دوره های روزانه کارشناسی ارشد ۹۷ پذیرفته شده باشند، حتی در صورت عدم ثبت نام و انصراف قطعی از رشته قبولی، مجاز به ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد ۹۸ برای انتخاب رشته دوره روزانه نخواهند بود.
۴- فارغ التحصیلان و دانشجویان رشته های دبیری بایستی قبل از ثبت نام موافقت کتبی و بدون قید و شرط آموزش و پرورش را مبنی بر ادامه تحصیل به دانشگاه قبولی خود ارائه دهند.
۵- فارغ التحصیلان و دانشجویان رشته های گروه پزشکی، بایستی قبل از اقدام به ثبت نام، وضعیت خود را از لحاظ طرح تعهد خدمت به وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی مشخص کنند و از نظر وزارت مذکور منعی برای ثبت نام و شرکت در آزمون کارشناسی ارشد نداشته باشند.

 

زمان و نحوه ثبت نام کنکور ارشد ۹۸

ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد ۹۸ هم در نیمه ی دوم آذرماه ۹۷ است و به صورت دقیق ثبت نام آزمون ارشد ۹۸ از ۱۶ آذر ماه آغاز و تا ۲۵ آذر ادامه می یابد. نحوۀ ثبت نام کنکور ارشد ۹۸ به صورت اینترنتی و توسط سایت سنجش انجام خواهد شد. داوطلبان قبل از ثبت نام بایستی دفترچه ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد ۹۸ را مطالعه کنند. هر داوطلب می تواند در یک کد رشته اصلی و یک کد رشته امتحانی شناور ثبت نام نماید. و برای هر کد رشته نیز یک کارت اعتباری خریداری کنید. سپس اطلاعات فردی و تحصیلی خود را به همراه گروه آزمایشی مورد نظر در فرم ثبت نام وارد کند. اگر داوطلبی قصد شرکت در دانشگاه های پیام نور و مؤسسات آموزشی غیر انتفاعی و غیر دولتی را داشته باشد، می بایست سریال اعتباری جداگانه تهیه کند. با توجه به ادغام آزمون کارشناسی ارشد دانشگاه سراسری و آزاد، کلیه داوطلبانی که در آزمون کارشناسی ارشد ۹۸ شرکت نموده اند، در صورتیکه مجاز به انتخاب رشته شده باشند، می توانند انتخاب رشته دانشگاه آزاد را هم انجام دهند.

 

مقررات وظیفه عمومی مندرج در دفترچه ثبت نام کارشناسی ارشد ۹۸

۱- فارغ التحصیلان دوره کارشناسی ارشد مشمول، مجاز به ثبت نام نخواهند بود.
۲- مشمولان غایب حق شرکت در آزمون کارشناسی ارشد ۹۸ را ندارند، در صورت شرکت در آزمون و قبولی در دانشگاه، معافیت تحصیلی برای آنها صادر نمی گردد و دانشگاهها مجاز به ثبت نام آنها نمی باشند.
۳- سنوات تحصیل در مقطع کارشناسی ارشد حداکثر ۳ سال است.
۴- دانشجویان اخراجی، تا پایان خدمت و یا اخذ معافیت دائم، مجاز به ادامه تحصیل نمی باشند. 

اگر سوالی در زمینه دفترچه ثبت نام ارشد ۹۸ ذهن تان را به خود مشغول نموده است، می توانید با مشاوران تحصیلی سنجش امیرکبیر تماس حاصل فرمائید.

 

 

نتایج انتخاب رشته دکتری

 

 

شما برای قبول شدن در کنکور کارشناسی ارشد ۹۸ ، به چه چیز هایی نیاز دارید ؟

 

بسته آموزشی آزمون دکتری
 
آزمون های آزمایشی دکتری

مشاوره و برنامه ریزی تحصیلی آزمون دکتری

بسته طلایی آزمون دکتری

قانون جذب

 

 

به داوطلبان کنکور کارشناسی ارشد توصیه می شود تمام اخبار و مطالب مرتبط با ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد را که در زیر آمده است را به صورت کامل مطالعه کنند و با توجه به شرایط و ضوابط کنکور ارشد برنامه ریزی خود را انجام دهند تا بتوانند قبولی در آزمون ارشد سال جاری را تجربه کنند. در ضمن پیشنهاد می شود قسمت سوالات متداول ارشد و اخبار کارشناسی ارشد و مشاوره ارشد را نیز مورد بازدید قرار دهند.

 

دفترچه ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد

۱- منابع کنکور کارشناسی ارشد

۲- زمان ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد

۳- زمان برگزاری کنکور کارشناسی ارشد

۴- ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد

۵- ثبت نام کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد

۶- دفترچه ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد

۷- شرایط ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد

۸- مدارک ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد

۹- هزینه ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد

۱۰- نتایج کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد

۱۱- کارت ورود به جلسه کنکور کارشناسی ارشد

۱۲- تمدید مهلت ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد

۱۳- ویرایش ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد

۱۴- نتایج کارشناسی ارشد

۱۵- توضیحات کارنامه کارشناسی ارشد

۱۶- شهریه کارشناسی ارشد

۱۷- شهریه کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد

۱۸- دفترچه انتخاب رشته کارشناسی ارشد

۱۹- انتخاب رشته کارشناسی ارشد

۲۰- اعلام نتایج انتخاب رشته کارشناسی ارشد

۲۱- دفترچه انتخاب رشته کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد

۲۲- انتخاب رشته کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد

۲۳- اعلام نتایج انتخاب رشته کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد

۲۴- شناسه انتخاب رشته کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد

 

کلمات کلیدی:

دفترچه ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد , دانلود دفترچه ثبت نام ارشد ۹۸ , دانلود دفترچه انتخاب رشته کارشناسی ارشد ۹۸ , دانلود دفترچه ارشد ۹۸ , دفترچه انتخاب رشته کارشناسی ارشد ۹۹ , دانلود دفترچه انتخاب رشته ارشد ۹۸ , دانلود دفترچه انتخاب رشته ارشد ۹۹ , ثبت نام کارشناسی ارشد ۹۸ , دفترچه انتخاب رشته کنکور ارشد ۹۸ , منابع آزمون دکتری , زمان ثبت نام آزمون دکتری , زمان برگزاری آزمون دکتری , ثبت نام دکتری , ثبت نام دکتری دانشگاه آزاد , دفترچه ثبت نام آزمون دکتری , شرایط ثبت نام دکتری , مدارک ثبت نام دکتری , هزینه ثبت نام دکتری , فرم صلاحیت عمومی آزمون دکتری , کارت ورود به جلسه آزمون دکتری , تمدید مهلت ثبت نام دکتری , ویرایش اطلاعات ثبت نام دکتری , نتایج اولیه آزمون دکتری , توضیحات کارنامه آزمون دکتری , مصاحبه دکتری , مصاحبه دکتری دانشگاه آزاد , شهریه دکتری , شهریه دکتری دانشگاه آزاد , دفترچه انتخاب رشته دکتری , انتخاب رشته دکتری , تاثیر سهمیه در انتخاب رشته دکتری , نتایج انتخاب رشته آزمون دکتری , دفترچه انتخاب رشته دکتری دانشگاه آزاد , انتخاب رشته دکتری دانشگاه آزاد , نتایج انتخاب رشته آزمون دکتری دانشگاه آزاد , شناسه انتخاب رشته دکتری دانشگاه آزاد

نوشته قبلی

ثبت نام کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد

نوشته بعدی

ویرایش ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید
ورود

هنوز حساب کاربری ندارید؟

ایجاد حساب کاربری
تبلیغات

دسته‌های دوره های آموزشی