بارگیری صفحه

زمان برگزاری کنکور کارشناسی ارشد وزارت بهداشت

The time of the master’s instructor’s examination at the Ministry of Health

 

زمان برگزاری کنکور کارشناسی ارشد وزارت بهداشت

زمان برگزاری کنکور کارشناسی ارشد وزارت بهداشت عبارتی است که در بهمن ماه هر سال در گوگل یا سایر موتورهای جستجو توسط داوطلبان آزمون ارشد وزارت بهداشت سرچ می شود.بسیاری از داوطلبان کنکور ارشد وزارت بهداشت با توجه به هوش و فراست خود عبارت های کلیدی دیگری مثل زمان کنکور ارشد وزارت بهداشت ۹۸ , زمان کنکور ارشد وزارت بهداشت ۹۹-۹۸ , زمان برگزاری کنکور ارشد وزارت بهداشت ۹۸ , زمان ثبت نام کنکور ارشد وزارت بهداشت ۹۸-۹۹ , زمان ثبت نام کنکور ارشد وزارت بهداشت ۹۸ , زمان کنکور ارشد وزارت بهداشت ۹۸ , زمان کنکور ارشد بهداشت ۹۸, دفترچه کنکور ارشد وزارت بهداشت ۹۸-۹۹ ویا زمان کنکور کارشناسی ارشد وزارت بهداشت را نیز جستجو کنند.

 

زمان برگزاری کنکور کارشناسی ارشد وزارت بهداشت

 

هدف همه آنها یکی است و همگی با کمی تسریع یا تاخیر به اطلاعات و خبرهای مطلوب خود در سطح اینترنت دست می یابند البته لازم به ذکر است داوطلبان آزمون ارشد وزارت بهداشت باید به صورت حرفه ای نحوه دقیق و علمی جستجوی اطلاعات را فرا گیرند تا به طور علمی بتوانند به مطالب مورد نیاز خود دست یابند.

لذا مهم این است که داوطلبان آزمون ارشد وزارت بهداشت اطلاعات مورد نیاز خود را از سایتی معتبر و علمی پیگیری و رهگیری کنند. سایتی یا مجموعه ای که بتواند به طور صحیح پاسخگوی سوالات داوطلبان آزمون ارشد وزارت بهداشت باشد. در این بستر پر تلاطم مجموعه سنجش امیرکبیر به عنوان مجری اماده سازی منابع ازمون کارشناسی ارشد و ارشد وزارت بهداشت سعی نموده است بستر اطلاعات برای داوطلبان ازمون کارشناسی ارشد وزارت بهداشت را طوری فراهم کنند که داوطلبان کنکور ارشد وزارت بهداشت بتوانند به راحتی اخبار درست و مطالب صحیح آموزشی خود را از سایت سنجش تکمیلی دات ای آر کسب کنند.

همچنین داوطلبان عزیز امتحان کارشناسی ارشد وزارت بهداشت می توانند در پایین همین صفحه، تمام سوالات خود را در زمینه امتحان ارشد وزارت بهداشت مطرح کنند. مشاوران عالی سنجش امیرکبیر، مشتاقانه پاسخگوی پرسش ها و سوالات داوطلبان عزیز آزمون ارشد وزارت بهداشت در زمینه ثبت نام آزمون ارشد وزارت بهداشت در مقطع عالی و تکمیلی می باشند.

زمان برگزاری کنکور کارشناسی ارشد وزارت بهداشت

 

لذا به تمام داوطلبان آزمون کارشناسی ارشد توصیه می شود در چند ماه باقی مانده تا زمان ازمون ارشد وزارت بهداشت ، تمرکز بیشتری روی مطالب کنکور ارشد وزارت بهداشت خود داشته باشند.

کنکور ارشد دانشگاه آزاد 98

 

زمان برگزاری کنکو کارشناسی ارشد وزارت بهداشت ۹۸

مرکز سنجش آموزش پزشکی کشور به عنوان برگزار کننده کنکور کارشناسی ارشد وزارت بهداشت  هر ساله در مدت زمان مشخص از علاقه مندان به ادامه تحصیل در رشته محل های گروه پزشکی ثبت نام می کند. متقاضیانی که در زمان ثبت‌نام کنکور کارشناسی ارشد وزارت بهداشت ۹۸  پس از مراجعه به سایت www.sanjeshp.ir و پرداخت هزینه ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد وزارت بهداشت ۹۸ نسبت به تکمیل فرم ثبت نام خود اقدام کرده اند ، می توانند بعد از دریافت کارت ورود به جلسه کنکور کارشناسی ارشد وزارت بهداشت ۹۸ در این آزمون شرکت کنند. برای رفاه حال متقاضیان و امکان برنامه ریزی کنکور کارشناسی ارشد جدول زمان بندی این آزمون هر ساله در دفترچه ثبت نام ارشد علوم پزشکی ذکر خواهد شد که در سال گذشته زمان برگزاری کنکور کارشناسی ارشد وزارت بهداشت اواسط تیر ماه بود که پیش بینی می شود زمان برگزاری کنکور کارشناسی ارشد وزارت بهداشت ۹۸ در همین محدوده زمانی باشد براساس اطلاعیه ای که توسط سازمان سنجش پزشکی کشور منتشر شده زمان برگزاری کنکور کارشناسی ارشد وزارت بهداشت ۹۸ اواخر خرداد ۹۸ می باشد  . برای اطلاع از جدیدترین اخبار مربوط به فرآیند های کنکور ارشد علوم پزشکی ۹۸ توصیه می شود عضو کانال تلگرام کارشناسی ارشد  سنجش امیرکبیر شوید و می توانید تمامی سوالات خود را در زمینه فرایندهای ثبت نام کارشناسی ارشد وزارت بهداشت ۹۸ – ۹۹ از مشاوران سنجش امیرکبیر  بپرسید .
مرکز سنجش و آموزش پزشکی کشور، هر ساله از میان متقاضیان رشته های گروه پزشکی ، دانشجوی کارشناسی ارشد پذیرش می نماید و برای ایجاد رقابتی سالم ، آزمون هماهنگ و جامعی برگزار می کند . امسال نیز براساس روال سال های گذشته متقاضیانی که در زمان ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد وزارت بهداشت ۹۸  از طریق سایت مرکز سنجش به آدرس www.sanjeshp.ir اقدام به ثبت نام کرده اند می توانند پس از دریافت کارت ورود به جلسه ارشد علوم پزشکی  در آزمون مذکور شرکت کنند . برنامه زمان بندی تمامی مراحل این آزمون در دفترچه ثبت نام ارشد وزارت بهداشت ۹۸  درج شده که متقاضیان می توانند با مطالعه دقیق آن در جریان تمامی فرآیندها قرار بگیرند . طبق این جدول و اطلاعیه هایی که پیش از این در سایت این مرکز منتشر شده بود ، زمان برگزاری کنکور کارشناسی ارشد وزارت بهداشت ۹۸ ، در اواخر خردادماه است . تمامی متقاضیان دوره های روزانه ، شهریه پرداز و دانشگاه آزاد بایستی براساس زمان و حوزه امتحانی مندرج بر روی کارت ورود به جلسه در این آزمون شرکت کنند .

متقاضیانی که تحصیلات خود را در مقطع کارشناسی رشته های پزشکی و پیراپزشکی به پایان رسانده باشند می توانند در آزمون کارشناسی ارشد وزارت بهداشت شرکت کنند. رشته های پزشکی به علت جایگاه خوب پزشکان در جامعه امروز، طرفدار زیادی دارد و هرساله شاهد رقابت تعداد زیادی از داوطلبان در آزمون کارشناسی ارشد پزشکی هستیم. زمان ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد وزارت بهداشت اواخر بهمن ماه شروع می شود و به علت تقاضای زیاد متقاضیان در اواخر فروردین ماه فرصت مجدد برای کسانی که موفق به ثبت نام نشده اند و یا اطلاعات ثبت شده ی آن ها نیاز به ویرایش داشته باشد قرار داده می شود تا نسبت به ثبت نام و یا ویرایش اطلاعات خود اقدام کنند. ما سعی می کنیم شما داوطلبین عزیز را در جریان جزئیات زمان برگزاری آزمون کارشناسی ارشد وزارت بهداشت و  اعلام نتایج کنکور کارشناسی ارشد وزارت بهداشت قرار دهیم و برای اطلاعات بیشتر عضو کانال تلگرامی سنجش امیرکبیر شوید و با مشاوره تحصیلی کارشناسی ارشد ما در سنجش امیرکبیر تماس حاصل فرمایید .
کارت ورود به جلسه آزمون کارشناسی ارشد وزارت بهداشت، در اوایل تیر ماه از طریق سایت سنجش پزشکی کشور، قابل دریافت می باشد .

 

 

منابع آزمون ارشد وزارت بهداشت

زمان برگزاری آزمون کارشناسی ارشد وزارت بهداشت ۹۸

زمان برگزاری آزمون کارشناسی ارشد در اواخر خردادماه می باشد. لازم به ذکر می باشد که همراه داشتن کارت شناسی ( کارت ملی ) و کارت ورود به جلسه الزامی است در غیر این صورت از شرکت در آزمون محروم خواهید شد.
کارت ورود به جلسه کارشناسی ارشد وزارت بهداشت معمولاً چند روز قبل از برگزاری آزمون بر روی سایت سازمان سنجش پزشکی کشور قابل مشاهده می باشد بنابراین داوطلبان با وارد نمودن شماره سریال پرونده و شماره داوطلبی می توانند نسبت به دریافت کارت خود اقدام کنند .

نکته: زمان برگزاری آزمون کارشناسی ارشد وزارت بهداشت به تفکیک رشته در تاریخ های زیر بوده است.

 

زمان برگزاری آزمون کارشناسی ارشد وزارت بهداشت ۹۷

آزمون های روز پنجشنبه ۱۴ تیر ) نوبت صبح (

آزمون های روز پنجشنبه ۱۴ تیر ) نوبت عصر (

آزمون های روز جمعه ۱۵ تیر
) نوبت صبح (

آزمون های روز جمعه ۱۵ تیر ) نوبت عصر (

مجموعه علوم آزمایشگاهی (۱)
بیوشیمی بالینی
زیست فناوری پزشکی
ژنتیک انسانی

مجموعه پرستاری
پرستاری توانبخشی
پرستاری اورژانس
پرستاری داخلی جراحی
پرستاری سلامت جامعه
پرستاری سالمندی
پرستاری نظامی
پرستاری کودکان
پرستاری مراقبت های ویژه
پرستاری مراقبت های ویژه نوزادان
مدیریت پرستاری
روان پرستاری

مجموعه بهداشت محیط
بهداشت محیط – سم شناسی محیط
مهندسی بهداشت محیط – مدیریت پسماند
مهندسی بهداشت محیط
مهندسی بهداشت محیط – بهره برداری و نگهداری از تاسیسات شهری

مجموعه روانشناسی
بهداشت روان
روانشناسی بالینی
روانشناسی سلامت
روانشناسی بالینی کودک و نوجوان

 

مجموعه علوم آزمایشگاهی(۲)

 

 

ایمنی شناسی
خون شناسی آزمایشگاهی و بان خون (هماتولوژی)

مجموعه فیزیک پزشکی
فیزیک پزشکی
رادیولوژی و حفاظت پرتویی

مجموعه مامایی
مامایی
مشاوره مامایی

مجموعه آموزش پزشکی

آموزش پزشکی
تکنولوژی آموزشی در علوم پزشکی
برنامه ریزی یادگیری الکترونیکی در علوم پزشکی

مجموعه علوم آزمایشگاهی (۲)
قارچ شناسی
میکروب شناسی
ویروس شناسی پزشکی
انگل شناسی

مجموعه فیزیوتراپی
فیزیوتراپی
فیزیوتراپی ورزشی

مدیریت خدمات بهداشتی و درمانی

مجموعه تغذیه
علوم تغذیه
تغذیه بالینی
علوم تغذیه در بحران و حوادث غیرمترقبه
علوم بهداشتی در تغذیه

آموزش بهداشت

فناوری اطلاعات سلامت

مدیریت سلامت، ایمنی و محیط زیست

کتابداری و اطلاع رسانی پزشکی

اتاق عمل

نانوتکنولوژی

ژورنالیسم پزشکی

کنترل مواد خوراکی و آشامیدنی

حشره شناسی

اقتصاد بهداشت

ارزیابی فناوری سلامت

فناوری تصویربرداری پزشکی

اعضای مصنوعی

پدافند غیرعامل در نظام سلامت

انفورماتیک

میکروب شناسی مواد غذایی

بهداشت و ایمنی مواد غذایی

مهندسی پزشکی (بیوالکتریک)

سلامت سالمندی

مهندسی بهداشت حرفه ای

مهندسی پزشکی (بیو مواد)

علوم تشریح

آمار زیستی

مدیریت توانبخشی

گفتار درمانی

 

اپیدمیولوژی

علوم و صنایع غذایی

بینایی سنجی

 

اکولوژی انسانی

تکنولوژی گردش خون

شنوایی شناسی

 

رفاه اجتماعی

شیمی دارویی

تاریخ علوم پزشکی

 

ارگونومی

سم شناسی

کار درمانی

   

فیزیولوژی

     

مددکاری اجتماعی

 

زمان اعلام نتایج اولیه آزمون کارشناسی ارشد وزارت بهداشت ۹۸

معمولاً چند هفته بعد از برگزاری آزمون کارشناسی ارشد وزارت بهداشت، نتایج آن بر روی سایت سازمان سنجش کشور قابل مشاهده می باشد. بدین ترتیب به احتمال زیاد زمان اعلام نتایج آزمون کارشناسی ارشد وزارت بهداشت  در اواخر تیر ماه خواهد بود. بنابراین داوطلبان با مراجعه به سایت سازمان سنجش پزشکی کشور و وارد نمودن کد پیگیری و شماره پرونده در فیلد مربوطه می توانند نسبت به دریافت کارنامه اولیه خود اقدام کنند. داوطلبان بعد از مشاهده کارنامه خود باید نسبت به انتخاب رشته خود اقدام کنند. انتخاب رشته یکی از حساس ترین و اصلی ترین مراحل کنکور است زیرا با یک انتخاب اشتباه فرصت پذیرش در کد رشته بهتر را از دست خواهید داد بدین ترتیب در انتخاب کد رشته محل های خود بسیار دقت نموده و مشاوره با افراد با تجربه بسیار مفید می باشد.  انتخاب رشته کارشناسی ارشد وزارت بهداشت  احتمالاً اواخر تیرماه یا اوایل مردادماه آغاز خواهد شد.
شاید این سوال برای داوطلبان مطرح شود که در کارنامه صادر شده برای داوطلبان مشتمل بر پایه چه چیزهایی است؟ در پاسخ به این سوال باید بگوییم که این کارنامه شامل: مشخصات فردی داوطلب – درصد دروس امتحانی به صورت خام – درصد تراز کل – سهمیه تعلق گرفته به داوطلب – رتبه در سهمیه – رتبه کل بدون در نظر گرفتن سهمیه است .

 

 شرایط ثبت نام آزمون ارشد

 

زمان اعلام نتایج انتخاب رشته آزمون کارشناسی ارشد وزارت بهداشت ۹۸

متقاضیان پس از انجام انتخاب رشته بی صبرانه منتظر اعلام نتایج هستند. زمان اعلام نتایج انتخاب رشته کارشناسی ارشد وزارت بهداشت در اوایل شهریور ماه بر روی سایت سازمان سنجش پزشکی کشور قابل رویت می باشد. بنابراین کارنامه اولیه برای داوطلبانی قابل مشاهده است که شماره سریال پرونده و کد پیگیری خود را در فیلد مربوطه وارد نمایند همچنین در صورت پذیرفته شدن با ارائه مدارک مورد نیاز برای ثبت نام در دانشگاه پذیرفته اقدام کنند.

 

زمان ثبت نام کارشناسی ارشد وزارت بهداشت ۹۸

طبق تجربیات سال های گذشته احتمالاً زمان ثبت نام کارشناسی ارشد وزارت بهداشت ۹۸  اواخر بهمن یا اوایل اسفند ماه ۹۷ است . با توجه به تقریبی بودن این زمان توصیه می نمائیم با عضویت در کانال تلگرام کارشناسی ارشد سنجش امیرکبیر  از اخبار و اطلاعیه های مرتبط آگاه شوید . پس از اعلام تاریخ ثبت نام ، متقاضیان بایستی به سایت www.sanjeshp.ir مراجعه نموده و نسبت به پرداخت هزینه ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد وزارت بهداشت ۹۸  و تکمیل فرم اینترنتی اقدام کنند. مدت زمان در نظر گرفته شده معمولاً فرصت کافی برای ثبت نام داوطلبان را فراهم می نماید اما سال گذشته با وجود تمدید این مهلت هم چنان داوطلبانی هم بودند که ثبت نام نکرده بودند . بنابراین به علت درخواست های مکرر داوطلبان فرصت مجددی در فروردین ماه و خرداد ماه در اختیار جاماندگان از ثبت نام در نظر گرفته می شود . شاید امسال نیز شاهد تمدید مهلت ثبت نام کارشناسی ارشد وزارت بهداشت ۹۸  یا مهلت مجدد ثبت نام ارشد وزارت بهداشت ۹۸  باشیم اما به علت تغییرات احتمالی توصیه می نمائیم داوطلبان در مدت زمان معین که در همان ابتدا اعلام می شود ثبت نام خود را تکمیل کنند. پس از این مرحله داوطلبان بایستی به مطالعه منابع رشته امتحانی مورد نظر پرداخته و خود را برای حضور در جلسه آزمون کارشناسی ارشد وزارت بهداشت ۹۸  آماده کنند .

 

زمان برگزاری آزمون ارشد

 

شرایط ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد وزارت بهداشت ۹۸

در گزارش مربوط به شرایط ثبت نام کنکور ارشد وزارت بهداشت ۹۸ در  مورد شرایط کامل شرکت در این آزمون توضیح داده شده که در اینجا به برخی از این موارد اشاره می کنیم .
۱- داشتن مدرک کارشناسی یا کارشناسی ارشد یا دکتری گروه پزشکی و یا مدارک بالاتر متناسب با آزمون ارشد ارشد پزشکی ۹۸
۲- دانشجویان ترم اخر که متقاضی ثبت نام کنکور ارشد وزارت بهداشت ۹۸ می باشند لازم است که گواهی مبنی بر فارغ التحصیلی تا تاریخ ۹۸/۶/۳۱ را ارائه دهند .
۳- هر یک از داوطلبان باید متناسب با مدرک تحصیلی خود در یکی از رشته های امتحانی که در دفترچه ثبت نام کنکور ارشد پزشکی ۹۸ ذکر شده است ثبت نام کنند.  
۴- کسانی که دارای مدرک معادل، گواهی پایان دوره می باشند کسانی که میانگین معدل کل کمتر از ۱۲ در مقطع کارشناسی و افرادی که دارای مدرک تحصیلی که از طریق آزمون داخلی پذیرفته شده و این مدرک فقط دارای ارزش استخدام می باشد مجاز به ثبت نام و شرکت در کنکور کارشناسی ارشد ۹۸ وزارت بهداشت نخواهند بود .
۵- عدم اشتغال به تحصیل همزمان دوره های تحصیلی کارشناسی ارشد و سایر دوره ها ( ممنوعیت از تحصیل همزمان شامل دوره ی حضوری می باشد و ممنانعتی برای دوره های غیرحضوری ( مجازی ) وجود ندارد)

 

شرایط طرح نیروی انسانی جهت ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد وزارت بهداشت ۹۸

اگر متقاضی ثبت نام در آزمون ارشد پزشکی ۹۸ می باشید و دارای طرح نیروی انسانی هستید داوطلبان باید برای شرکت در آزمون وضعیت طرح خود را مشخص کنند.  
۱- داوطلبان رشته های پیراپزشکی که دارای طرح می باشند یک بار می توانند در دوران دانشجویی و یا در اولین آزمون پس از فراغت از تحصیل در کنکور ارشد پزشکی وزارت بهداشت ۹۸ شرکت کنند . این داوطلبان دقت کنند در صورت پذیرفته شدن در آزمون تعهدات طرح مقطع کارشناسی آنها کماکان باقی می ماند . در صورتی که این افراد طرح خود را شروع کرده باشند در صورت قبولی در کنکور ارشد وزارت بهداشت ۹۸ با دانشگاه محل خدمت تسویه و ادامه طرح به بعد از اتمام تحصیل موکول خواهد شد .
تبصره۱: اگر افراد مشمول طرح اجباری که در بند قبل ذکر شد یک بار در آزمون ارشد پزشکی ثبت نام نموده و پذیرش نشوند موظف به اتمام طرح خود هستند و در صورتی مجاز به ثبت نام در کنکور ارشد پزشکی ۹۸ می باشند که طرح خود را تا تاریخ ۹۸/۶/۳۱ به اتمام برسانند . همچنین این افراد در صورت قبولی باید گواهی پایان طرح خود را به دانشگاه محل قبولی ارائه دهند .
تبصره۲: مشمولین طرح اجباری که بعد از تاریخ ۹۶/۱۱/۱ فارغ التحصیل شده و در کنکور ارشد ۹۷ شرکت نکرده اند می توانند در کنکور ارشد پزشکی ۹۸ ثبت نام کنند .
۲-تمامی داوطلبان مشمول طرح نیروی انسانی که طرح خود را به اتمام رسانده اند و یا معاف شده می توانند با ارائه مدرک معافیت و یا پایان طرح در کنکور کارشناسی ارشد ۹۸ وزارت بهداشت ثبت نام کنند .
۳- شرایط ثبت نام داوطلبان پیام آور همانند مشمولین مقررات وظیفه عمومی است .
۴- فارغ التحصیلان رشته های دندان پزشکی ، پزشکی و داروسازی به شرط اتمام طرح خود تا تاریخ ۹۸/۶/۳۱ و یا معافیت می توانند در کنکور ارشد علوم پزشکی ۹۸ ثبت نام کنند .
۵- فارغ التحصیل استعداد درخشان رشته های پیرا پزشکی بدون محدودیت می توانند در ازمون ارشد شرکت کنند .
۶- رشته های دارای طرح اجبار شامل پزشکی ، دندان پزشکی ، داروسازی ، هوشبری ، اتاق عمل ، پرستاری ، رادیولوژی ، علوم آزمایشگاه ، فوریت پزشکی ، پرستاری دندان پزشکی و بهداشت دهان ،  پرتز دندان و ساخت پروتز دندانی (طرح اجباری در مقاطع کارادانی و کارشناسی از ورودی مهر ۹۵ به بعد) تکنسین سلامت دهان (طرح اجباری مقطع کاردانی از ورودی ۹۴ به بعد (

 

 

زمان برگزاری آزمون ارشد

 

دفترچه ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد وزارت بهداشت ۹۸

دفترچه راهنمای ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد وزارت بهداشت ۹۸ در سه بخش ضوابط و نحوه ی برگزاری آزمون و جدول ها و فرم ها تدوین شده است که به کلیه داوطلبان توصیه می شود قبل از انجام فرایند ثبت نام ، دفترچه ثبت نام کنکور ارشد وزارت بهداشت ۹۸  را مطالعه کنند تا با تمامی قوانین شرکت در این آزمون آشنا شوند.

 

 

ثبت نام آزمون ارشد سراسری

 

زمان توزیع کارت آزمون ارشد وزارت بهداشت ۹۸

هرمتقاضی برای شرکت در آزمون نیاز به کارتی دارد که هویت و شماره داوطلبی او در آن مشخص شده باشد و معمولاً چند روز قبل از زمان برگزاری کنکور داوطلبان باید برای دریافت کارت ورود به جلسه خود اقدام نمایند. دریافت کارت به صورت اینترنتی است که بر روی سایت سازمان سنجش آموزش پزشکی کشور قرار می گیرد. کارت ورود به جلسه این آزمون در مدت زمان مشخص قابل مشاهده می باشد. داوطلبانی که اطلاعات درج شده ی آن ها با مشخصاتشان مغایرت داشته باشد می توانند از طریق باجه های محل رفع نقص که از سوی سازمان سنجش اموزش پزشکی کشور اعلام شده است می توانند با مراجعه حضوری به این باجه ها نسبت به ویرایش اطلاعات کارت ورود به جلسه ی ازمون ارشد وزارت بهداشت اقدام کنند که در صورت تمایل می توانید با مشاوره تحصیلی سنجش امیرکبیر  تماس حاصل فرمائید.

 

 نحوه سنجش و پذیرش آزمون ارشد

 

زمان اعلام نتایج کنکور ارشد وزارت بهداشت ۹۸

براساس اطلاعات داده شده

زمام اعلام نتایج اولیه کنکور ارشد وزارت بهداشت۹۸ در شهریور ماه می باشد. داوطلبانی که مجاز به انتخاب رشته شده اند می توانند نسبت به انتخاب رشته خود اقدام نمایند. همچنین دانشجویانی که در کد رشته محل های مورد علاقه ی خود پذیرفته نشده اند می توانند با شرکت در تکمیل ظرفیت ارشد وزارت بهداشت شانس خود را مجددا امتحان نمایند. برای اطلاع زمان تکمیل ظرفیت دانشگاه ها می توانید در کانال تلگرام سنجش امیرکبیر عضو شوید

 

نتایج انتخاب رشته ارشد

شما برای قبول شدن در کنکور کارشناسی ارشد ۹۸ ، به چه چیز هایی نیاز دارید ؟

 

 

مشاوره و برنامه ریزی تحصیلی آزمون ارشد

قانون جذب

به داوطلبان کنکور کارشناسی ارشد وزارت بهداشت توصیه می شود تمام اخبار و مطالب مرتبط با ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد وزارت بهداشت را که در زیر آمده است را به صورت کامل مطالعه کنند و با توجه به شرایط و ضوابط کنکور ارشد وزارت بهداشت برنامه ریزی خود را انجام دهند تا بتوانند قبولی در آزمون ارشد وزارت بهداشت سال جاری را تجربه کنند. در ضمن پیشنهاد می شود قسمت سوالات متداول ارشد وزارت بهداشت و اخبار کارشناسی ارشد وزارت بهداشت و مشاوره ارشد وزارت بهداشت را نیز مورد بازدید قرار دهند.

زمان برگزاری کنکور کارشناسی ارشد وزارت بهداشت

۱- منابع کنکور کارشناسی ارشد وزارت بهداشت

۲- زمان ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد وزارت بهداشت

۳- زمان برگزاری کنکور کارشناسی ارشد وزارت بهداشت

۴- ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد وزارت بهداشت

۵- دفترچه ثبت نام کارشناسی ارشد وزارت بهداشت

۶- شرایط ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد وزارت بهداشت

۷- مدارک ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد وزارت بهداشت

۸- هزینه ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد وزارت بهداشت

۹- کارت ورود به جلسه کنکور کارشناسی ارشد وزارت بهداشت

۱۰- تمدید مهلت ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد وزارت بهداشت

۱۱- ویرایش اطلاعات ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد وزارت بهداشت

۱۲- نتایج ارشد وزارت بهداشت

۱۳- توضیحات کارنامه کارشناسی ارشد وزارت بهداشت

۱۴- شهریه کارشناسی ارشد وزارت بهداشت

۱۵- دفترچه انتخاب رشته کارشناسی ارشد وزارت بهداشت

۱۶- انتخاب رشته کارشناسی ارشد وزارت بهداشت

۱۷- اعلام نتایج انتخاب رشته کارشناسی ارشد وزارت بهداشت

کلمات کلیدی:

زمان برگزاری کنکور کارشناسی ارشد وزارت بهداشت , زمان کنکور ارشد وزارت بهداشت ۹۷ ۹۸ , زمان کنکور ارشد وزارت بهداشت ۹۸ , زمان ثبت نام کنکور ارشد وزارت بهداشت ۹۸-۹۹ , زمان برگزاری آزمون کارشناسی ارشد علوم پزشکی ۹۸ , زمان ثبت نام کارشناسی ارشد ۹۸ وزارت بهداشت , دفترچه کنکور ارشد وزارت بهداشت ۹۸ ۹۹ , زمان برگزاری کنکور ارشد وزارت بهداشت ۹۸-۹۹ , زمان برگزاری ازمون ارشد وزارت بهداشت ۹۸ , The time of the master’s instructor’s examination at the Ministry of Health , منابع کنکور کارشناسی ارشد وزارت بهداشت , زمان ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد وزارت بهداشت , زمان برگزاری کنکور کارشناسی ارشد وزارت بهداشت , ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد وزارت بهداشت , دفترچه ثبت نام کارشناسی ارشد وزارت بهداشت , شرایط ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد وزارت بهداشت , مدارک ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد وزارت بهداشت , هزینه ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد وزارت بهداشت , کارت ورود به جلسه کنکور کارشناسی ارشد وزارت بهداشت , تمدید مهلت ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد وزارت بهداشت , ویرایش اطلاعات ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد وزارت بهداشت , نتایج ارشد وزارت بهداشت , توضیحات کارنامه کارشناسی ارشد وزارت بهداشت , شهریه کارشناسی ارشد وزارت بهداشت , دفترچه انتخاب رشته کارشناسی ارشد وزارت بهداشت , انتخاب رشته کارشناسی ارشد وزارت بهداشت , اعلام نتایج انتخاب رشته کارشناسی ارشد وزارت بهداشت

نوشته قبلی

انتخاب رشته کارشناسی ارشد

نوشته بعدی

ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد وزارت بهداشت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید
ورود

هنوز حساب کاربری ندارید؟

ایجاد حساب کاربری
تبلیغات

دسته‌های دوره های آموزشی