بارگیری صفحه

زمان برگزاری کنکور کارشناسی ارشد

 

زمان برگزاری کنکور کارشناسی ارشد

زمان برگزاری کنکور کارشناسی ارشد عبارتی است که در آذرماه هر سال در گوگل یا سایر موتورهای جستجو توسط داوطلبان آزمون کارشناسی ارشد سرچ می شود.بسیاری از داوطلبان کنکور کارشناسی ارشد با توجه به هوش و فراست خود عبارت های کلیدی دیگری مثل زمان برگزاری کنکور ارشد ۹۸ , تاریخ برگزاری کنکور ارشد ۹۸ , زمان برگزاری کنکور کارشناسی ارشد ۹۸ , زمان ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد ۹۸ , زمان برگزاری کنکور ارشد ۹۸-۹۹ , زمان کنکور ارشد ۹۸ , زمان کنکور کارشناسی ارشد ۹۸ و یا زمان ثبت نام کنکور ارشد ۹۸ را نیز جستجو کنند.

 

زمان برگزاری کنکور کارشناسی ارشد

 

 

هدف همه آنها یکی است و همگی با کمی تسریع یا تاخیر به اطلاعات و خبرهای مطلوب خود در سطح اینترنت دست می یابند البته لازم به ذکر است داوطلبان آزمون کارشناسی ارشد باید به صورت حرفه ای نحوه دقیق و علمی جستجوی اطلاعات را فرا گیرند تا به طور علمی بتوانند به مطالب مورد نیاز خود دست یابند.

لذا مهم این است که داوطلبان آزمون کارشناسی ارشد اطلاعات مورد نیاز خود را از سایتی معتبر و علمی پیگیری و رهگیری کنند. سایتی یا مجموعه ای که بتواند به طور صحیح پاسخگوی سوالات داوطلبان آزمون کارشناسی ارشد باشد. در این بستر پر تلاطم مجموعه سنجش امیرکبیر به عنوان مجری اماده سازی منابع ازمون کارشناسی ارشد و دکتری سعی نموده است بستر اطلاعات برای داوطلبان ازمون کارشناسی ارشد را طوری فراهم کنند که داوطلبان کنکور ارشد بتوانند به راحتی اخبار درست و مطالب صحیح آموزشی خود را از سایت سنجش تکمیلی دات ای آر کسب کنند.

 

زمان برگزاری کنکور کارشناسی ارشد

 

 

همچنین داوطلبان عزیز امتحان کارشناسی ارشد می توانند در پایین همین صفحه، تمام سوالات خود را در زمینه امتحان ارشد مطرح کنند. مشاوران عالی سنجش امیرکبیر، مشتاقانه پاسخگوی پرسش ها و سوالات داوطلبان عزیز آزمون کارشناسی ارشد در زمینه ثبت نام آزمون ارشد در مقطع عالی و تکمیلی می باشند.

لذا به تمام داوطلبان آزمون کارشناسی ارشد توصیه میشود در چند ماه باقی مانده تا زمان ازمون ارشد ،تمرکز بیشتری روی مطالب کنکور ارشد خود داشته باشند.

کنکور دکتری دانشگاه آزاد 98

 

زمان برگزاری کنکور کارشناسی ارشد

سازمان سنجش امسال نیز براساس سال های گذشته، برای برگزاری  کنکور کارشناسی ارشد ۹۸  اقدام نموده است . تمامی داوطلبانی که در  زمان ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد ۹۸  از طریق سایت سازمان سنجش به آدرس  www.sanjesh.org فرم اینترنتی را تکمیل کرده و علاقه مندی خود را برای ادامه تحصیل در رشته محل های  دانشگاه های سراسری  اعم از  روزانه   ،  شبانه   ،  پیام نور   ،  غیرانتفاعی  و  پردیس خودگردان  و  دانشگاه آزاد  اعلام می کنند بایستی پس از دریافت  کارت ورود به جلسه کنکور کارشناسی ارشد ۹۸  در جلسه آزمون حضور یابند . به منظور رفاه حال داوطلبان و امکان برنامه ریزی کنکور کارشناسی ارشد ۹۸،  جدول زمان بندی این آزمون در سایت سازمان سنجش منتشر شده و داوطلبان را از  زمان برگزاری کنکور کارشناسی ارشد ۹۸  آگاه می نماید. متقاضیان طبق این جدول می توانند به مطالعه منابع مفید پرداخته و برنامه ریزی دقیق و حساب شده ای داشته باشند پیرو اطلاعیه ای که توسط سازمان سنجش کشور منتشر شده زمان برگزاری کنکور کارشناسی ارشد ۹۸ روزهای پنجم و ششم اردیبهشت ماه ۹۸ است تمامی داوطلبانی که در موعد مقرر اطلاعات خود را در  سایت ثبت نام کارشناسی ارشد ۹۸  ثبت نمایند مجاز به شرکت در این آزمون بوده و می توانند در بازه زمانی مذکور با یک دیگر به رقابت بپردازند.

 

شرایط ثبت نام آزمون دکتری
 

زمان برگزاری کنکور کارشناسی ارشد سراسری و آزاد

آزمون کارشناسی ارشد یکی از پرطرفدارترین آزمون هایی می باشد که توسط سازمان سنجش کشور برگزار می شود و هر ساله به متقاضیان این آزمون افزوده می شود. بنا بر قوانین مصوب، ثبت نام کنکور ارشد آزاد و سراسری چندین سال است که ادغام شده و داوطلبانی که متقاضی شرکت در این آزمون هستند، می توانند با مراحعه به سایت سازمان سنجش کشور و وارد نمودن مشخصات خود به صورت اینترنتی اقدام به ثبت نام کنند. زمان ثبت کنکور کارشناسی ارشد ۹۸ به صورت دقیق مشخص نشده اما طبق روال سال های گذشته  زمان ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد سراسری و آزاد ۹۸  در اواسط آذر ماه انجام خواهد شد. معمولاً اگر در بهمن ماه فرصت دوباره برای ثبت نام داوطلبانی که موفق به ثبت نام نشده اند گذاشته می شود که نسبت به ثبت نام خود اقدام کنند. تلاش ما این است که در ادامه این گزارش شما را در جریان زمان برگزاری زمان کنکور کارشناسی ارشد ۹۸ و همچنین زمان دریافت   کارت ورود به جلسه آزمون کارشناسی ارشد  قرار دهیم همچنین می توانید برای اطلاعات بیشتر در این زمینه با مشاوران ما در مرکز سنجش امیرکبیر تماس حاصل فرمایید .

نکته: آزمون کارشناسی ارشد دانشگاه سراسری و آزاد با یکدیگر ادغام شده است اما انتخاب رشته هر یک از این دانشگاه ها به صورت مجزا انجام می شود .

 

زمان برگزاری آزمون دکتری

 

زمان برگزاری کنکور کارشناسی ارشد سراسری و آزاد ۹۸  

کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه سراسری و آزاد با یکدیگر ادغام شده و در واقع این بدین معنا می باشد که داوطلبین در قالب یک آزمون شانس خود را برای تحصیل در دانشگاه های دولتی و آزاد امتحان می کنند. آزمون کارشناسی ارشد ۹۷ در روزهای ۶ و ۷ اردیبهشت ماه برگزار شد. بنابراین پیش بینی می شود که آزمون کارشناسی ارشد سال ۹۸ نیز همان اوایل اردیبهشت ماه برگزار شود.

 

زمان انتشار کارت ورود به جلسه کنکور کارشناسی ارشد سراسری و آزاد ۹۸  

کارت ورود به جلسه، یکی از الزامات حضور در جلسه هر آزمونی است. کارت ورود به جلسه هر آزمونی اغلب چند روز قبل از برگزاری آزمون برای داوطلبان قابل مشاهده می باشد. داوطلبان آزمون کارشناسی ارشد ۹۸ نیز چند روز قبل از برگزاری آزمون ( زمان قطعی برای انتشار کارت ورود به جلسه مشخص نمی باشد اما به احتمال زیاد اوایل اردیبهشت می باشد.) با مراجعه به سایت سازمان سنجش کشور و وارد نمودن شماره سریال پرونده و کد پیگیری می توانند نسبت به دریافت   کارت ورود به جلسه آزمون کارشناسی ارشد  خود اقدام کنند. در صورت عدم دریافت کارت، مجاز به حضور در جلسه آزمون نمی باشند.

 

زمان برگزاری آزمون دکتری

 

زمان اعلام نتایج کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه سراسری و آزاد ۹۸  

اعلام نتایج کنکور کارشناسی ارشد سراسری  و آزاد نیز در یک زمان می باشد در واقع یک کارنامه برای هر داوطلب منتشر خواهد شد که در آن ذکر می شود که در کدام یک از دانشگاه ها مجاز به  انتخاب رشته کارشناسی ارشد  شده اند. برای دریافت نتایج آزمون و مشاهده کارنامه اولیه دو راه وجود دارد :
با مراجعه به سایت سازمان سنجش و وارد شدن به قسمت کارشناسی ارشد همچنین ثبت شماره سریال پرونده و کد پیگیری می توانید نسبت به دریافت کارنامه اولیه اقدام نمایید .
با مراجعه به سایت سازمان سنجش و وارد شدن به قسمت کارشناسی ارشد همچنین ثبت شماره سریال پرونده، کد ملی و سال تولد  می توانید نسبت به دریافت کارنامه اولیه اقدام نمایید .
نکته: معمولا زمان اعلام نتایج اولیه آزمون کارشناسی ارشد در نیمه دوم خرداد ماه برای داوطلبان قابل مشاهده خواهد بود .

 

زمان انتخاب رشته کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه سراسری و آزاد ۹۸  

بعد از  اعلام نتایج کنکور کارشناسی ارشد سراسری، داوطلبان بایستی نسبت به انتخاب رشته اقدام کنند . انتخاب رشته کارشناسی ارشد  یکی از مهم ترین مراحل کنکور است بنابراین داوطلبان با در نظر داشتن رتبه و تراز کسب شده، همچنین راهنمایی گرفتن از مشاوران سنجش امیرکبیر و یا افراد با تجربه کد رشته محل های خود را انتخاب می کنند. نکته ای دیگر که باید یادآوری نمائیم این است که مراحل کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه های سراسری و آزاد به صورت مشترک انجام می شود اما از مرحله انتخاب رشته مسیر هر یک به صورت تفکیک شده و جدا انجام می شود. زمان انتخاب رشته ارشد معمولاً چند روز بعد از اعلام نتایج اولیه است.

 

زمان برگزاری کنکور کارشناسی ارشد ۹۸

زمان برگزاری کنکور کارشناسی ارشد ۹۸ برای داوطلبان ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد ۹۸ بسیار حائز اهمیت می باشد. داوطلبین شرکت در کنکور کارشناسی ارشد ۹۸، باید از همین الان به دنبال برنامه ریزی برای مطالعه کنکور ارشد باشند تا در زمان برگزاری کنکور کارشناسی ارشد ۹۸ بتوانند با آمادگی کامل آزمون بدهند. همچنین حضور به موقع و با آمادگی در جلسه برگزاری آزمون کارشناسی ۹۸ امری ضروری می باشد. برنامه مطالعه برای کنکور کارشناسی ارشد ۹۸ را از مشاوران تحصیلی ما بخواهید. همچنین اگر در مورد نحوۀ ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد ۹۸ و زمان ثبت نام کارشناسی ارشد ۹۸ مشکل دارید با سنجش امیرکبیر تماس بگیرید.
  
ادامه تحصیل در دوره تحصیلات تکمیلی از مهمترین وقایعی می باشد که می تواند برای دانشجوی سال آخر دوره کارشناسی و یا فارغ التحصیلان کارشناسی اتفاق بیفتد. اما رقابت تنگاتنگ در کنکور کارشناسی ارشد ۹۸ و محدودیت ظرفیت دانشگاه های دوره روزانه ممکن می باشد بسیاری از داوطلبان کنکور کارشناسی ارشد ۹۸ را از ادامه راه بازدارد و نسبت به عملکرد خوب در زمان برگزاری کنکور کارشناسی ارشد ۹۸ ناامید نماید. اما تمامی داوطلبان باید بدانند که مطالعه درست برای کنکور کارشناسی ارشد ۹۸ می تواند رمز موفقیت آنها در کنکور باشد تا بتوانند در بهترین دانشگاه کشور و بهترین گرایش رشته مورد علاقه خود دوران تحصیلات کارشناسی ارشد را بگذرانند. تا زمان برگزاری کنکور کارشناسی ارشد ۹۸ زمان زیادی نمانده اما شما هم می توانید جزو نفراتی کسانی باشید که در زمان اعلام نتایج نهایی کنکور کارشناسی ارشد ۹۸ صندلی بهترین دانشگاه های کشور را پر می نمایند. پس در هر رشته ای تحصیل می نمائید و به هر گرایشی که علاقه دارید، برای کسب بهترین رتبه در کنکور کارشناسی ارشد ۹۸ با سنجش امیرکبیر تماس بگیرید.

 

منابع آزمون کارشناسی ارشد

 

زمان برگزاری آزمون کارشناسی ارشد ۹۸

آزمون کارشناسی ارشد ۹۸ در روزهای ششم و هفت اردیبهشت ماه در حوزه های امتحانی مشخص برگزار می شود. حوزه امتحانی و زمان برگزاری آزمون کارشناسی ارشد ۹۸ در کارت ورود به جلسه آزمون مشخص می شود. داوطلبان با در دست داشتن کارت ورود به جلسه کنکور کارشناسی ارشد ۹۸ در آزمون شرکت می نمایند و با تعداد زیادی داوطلب به رقابت می پردازند. زمان اعلام نتایج کنکور کارشناسی ارشد ۹۸ توسط سازمان سنجش کشور اعلام می شود. بعد از انتشار نتیجه اولیه کنکور کارشناسی ارشد ۹۸ می توانید برای انتخاب رشته کنکور کارشناسی ارشد ۹۸ اقدام نمائید.

 

 

زمان برگزاری کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد ۹۸

اگر به دنبال زمان برگزاری کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد می باشید باید بدانید که به تازگی ثبت نام و آزمون کنکور کارشناسی ارشد سراسری و کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد باهم ادغام شده است. در گذشته تمام مراحل شرکت در کنکور ارشد دانشگاه سراسری و آزاد بصورت کاملاً جداگانه انجام می شد و حتی انتخاب رشته دانشگاه آزاد، با ثبت نام کنکور ارشد دانشگاه آزاد همزمان انجام می شد. اما حالا شما برای شرکت در کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد باید برای ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد سراسری ۹۸ اقدام نمائید. برای انتخاب رشته کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد ۹۸ باید در زمان انتخاب رشته کارشناسی ارشد ۹۸، با خرید کارت اعتباری برای انتخاب رشته کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد فرصت ادامه تحصیل در دوره ارشد دانشگاه آزاد را پیدا نمائید.

 

ثبت نام آزمون دکتری سراسری

 

نحوه دریافت کارت ورود به جلسه کنکور کارشناسی ارشد ۹۸

داوطلبین آزمون کارشناسی ارشد ۹۸ بعد از ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد، باید کارت ورود به جلسه خود را توسط سایت سازمان سنجش کشور دریافت نمایند. بدون داشتن کارت ورود به جلسه در زمان برگزاری کنکور کارشناسی ارشد ۹۸ اجازه ورود به جلسه آزمون را ندارید. پس حتماً کارت ورود به جلسه را قبل از آزمون تهیه نمایند. نحوۀ گرفتن کارت ورود به جلسه بصورت اینترنتی است. دو راه برای گرفتن کارت ورود به جلسه دارید. یکی احتیاج به کد پیگیری ۱۶ رقمی و شماره پرونده دارد. راه دیگر این می باشد که شماره ملی ۷ رقمی، کد ملی ۱۰ رقمی و سال تولد خود را در سامانه وارد نمایید. اگر در مورد نحوه دریافت کارت ورود به جلسه سوالی دارید با موسسه سنجش امیرکبیر تماس بگیرید و یا نحوه دریافت کارت ورود به جلسه کنکور کارشناسی ارشد ۹۸ را مطالعه نمائید.

 

زمان برگزاری کنکور ارشد ۹۸

زمان برگزاری کنکور ارشد ۹۸ همانند سال‌های اخیر با ادغام شدن کنکور سراسری و کنکور دانشگاه آزاد ، به صورت هم‌زمان با هم انجام می شود و هر یک از داوطلبان با انجام ثبت نام تحصیلات تکمیلی ، می‌توانند در هر دو دانشگاه به صورت هم‌زمان شرکت کنند. بنابراین هیچ‌گونه محدودیتی در رابطه با  انتخاب دانشگاه آزاد  و  سراسری  برای داوطلبان وجود ندارد .
تاریخ برگزاری آزمون ارشد سراسری ۹۸ طبق روال سال های گذشته در اردیبهشت ماه است و هر داوطلب با توجه به این زمان می‌تواند در کنکور ارشد شرکت کند. در سال‌های گذشته  زمان برگزاری آزمون ارشد  در بهمن ماه انجام می شد که بر اساس تغییرات سال‌های اخیر، این زمان تغییر کرده و به اردیبهشت ماه موکول شده است.
در زمان برگزاری کنکور ارشد ۹۸ شاهد افزایش تعداد شرکت کنندگان در گروه‌های آزمایشی مختلف هستیم. ثبت نام کنکور  ارشد  در تمامی گروه‌های آزمایشی انجام می شود. داوطلبان گزینه‌های مختلفی در رابطه با انتخاب دانشگاه مورد علاقه خود خواهند داشت می توانند در ثبت نام دانشگاه مربوطه شرکت کنند .

 

تاریخ برگزاری آزمون ارشد سراسری ۹۸

 تاریخ برگزاری آزمون ارشد سراسری ۹۸ در سال‌های اخیر تغییر کرده است. خوشبختانه برای داوطلبانی که مشغول به تحصیل هستند، می‌توانند انتخاب واحد خود را به صورتی انجام دهند که با توجه به آن ، بتوانند به راحتی واحدهای دانشگاهی خود را با موفقیت پشت سر بگذرانند و همچنین برای کنکور ارشد نیز ، خود را آماده کنند .
زمان برگزاری کنکور ارشد ۹۸ همانند سال‌های گذشته در اردیبهشت ماه می باشد. که در طی دو روز متوالی پنجشنبه و جمعه برگزار می شود. با توجه به گروه‌های آزمایشی مختلف ، تاریخ برگزاری آزمون ارشد سراسری متفاوت خواهد بود. آزمون کارشناسی ارشد در دو نوبت صبح و عصر روزهای پنج شنبه و جمعه برگزار می شود .
برای اطلاع از زمان برگزاری کنکور ارشد ۹۸ می‌توانید با مشاورین  سنجش امیرکبیر  تماس بگیرید تا به صورت دقیق از زمان مورد نظر با توجه به رشته انتخابی خود ، آگاه شوید. همچنین تمامی سؤالات خود را در رابطه با تاریخ برگزاری آزمون ارشد سراسری ۹۸، از مشاوران سنجش امیرکبیر سؤال کنید تا اطلاعات کامل و جامعی را به دست آورید .

نکته: زمان برگزاری کنکور ارشد ۹۸  دانشگاه آزاد و دانشگاه سراسری همانند سال های اخیر ادغام گردیده و در یک آزمون برگزار می شود .

 

نحوه سنجش و پذیرش آزمون دکتری

 

زمان برگزاری کنکور ارشد ۹۸ دانشگاه آزاد

در سال‌های اخیر ، دانشگاه آزاد اسلامی به صورت جداگانه داوطلبین خود را با توجه به سایت دانشگاه آزاد ثبت نام می‌کرد. معمولاً زمان برگزاری کنکور ارشد این دانشگاه نیز ، حدودا دو سه ماه پس از زمان آزمون کارشناسی ارشد سراسری بود. و همین مسئله باعث خستگی داوطلبانی که در کنکور سراسری شرکت کرده بودند می‌گشت .
تاریخ برگزاری آزمون ارشد سراسری ۹۸ دانشگاه آزاد  همچون  ثبت نام ارشد دانشگاه آزاد  در دانشگاه سراسری و آزاد ادغام شده است. بنابراین مشکلات قبلی از بین رفته و نیازی به مطالعه منابع مختلف برای آزمون دانشگاه آزاد وجود ندارد. همچنین بسیاری از هزینه‌ها برای داوطلبان با این ادغام از بین رفته است .
تاریخ برگزاری آزمون ارشد سراسری ۹۸ در تمامی گروه‌های آزمایشی هم‌زمان با کنکور سراسری ارشد است. بنابراین در زمان انتشار اطلاعیه مبنی بر دریافت کارت ورود به جلسه ، در صورتی که به هنگام ثبت نام، دانشگاه آزاد  را انتخاب کرده‌ باشید، می‌توانید در آزمون مربوطه شرکت کرده و کارنامه اولیه خود را هم زمان با دانشگاه سراسری دریافت کنید. برای اطلاع دقیق از  شهریه ارشد دانشگاه آزاد   و  تکمیل ظرفیت ارشد آزاد با  مشاورین سنجش امیرکبیر  در ارتباط باشید .

 

نحوه دریافت کارت ورود به جلسه کارشناسی ارشد

کارت ورود به جلسه آزمون اغلب یک هفته قبل از زمان برگزاری کنکور ارشد ۹۸ بر روی سایت سازمان سنجش قرار می‌گیرد. بنابراین برای دریافت کارت ورود به جلسه در هیچ‌یک از گروه‌های آزمایشی ، نیازی به مراجعه حضوری نمی باشد و با مراجعه به سایت سازمان سنجش ، می‌توانید پس از انتشار اطلاعیه ، نسبت به دریافت کارت ورود به جلسه اقدام کنید .
توصیه ما به تمامی داوطلبان گرامی ، دریافت کارت ورود به جلسه آزمون کارشناسی ارشد در زمان مقرر است. اولاً به دلیل شلوغ بودن خطوط در روزهای پایانی ، ممکن است داوطلبان موفق به دریافت کارت خود نگردند و همچنین در  زمان برگزاری کنکور ارشد ۹۸  امکان ویرایش اطلاعات موجود در کارت ورود به جلسه وجود نخواهد داشت واضح است هرگونه مغایرت اطلاعات وارد شده با اطلاعات مستند داوطلب ، تخلف محسوب می شود و با توجه به قانون و ضوابط با داوطلبان خاطی برخورد خواهد شد. بنابراین حتماً قبل از   زمان برگزاری کنکور ارشد ۹۸  نسبت به ویرایش اطلاعات اقدام کنید. در غیر این صورت مسئولیت آن بر عهده داوطلب می باشد .

 

سامانه اطلاع رسانی کارشناسی ارشد سنجش امیرکبیر

سنجش امیرکبیر  خدمات مختلفی را به تمامی داوطلبان در گروه های آزمایشی مختلف  و همچنین مقاطع مختلف ارائه می کند. تلاش متخصصین سنجش امیرکبیر ، رفع نیاز تمامی داوطلبان عزیز در هر یک از گروه های آزمایشی می باشد. اطلاع رسانی در رابطه زمان برگزاری کنکور ارشد ۹۸ یکی از خدمات سایت سنجش تکمیلی دات آی آر می باشد.
تاریح برگزاری آزمون ارشد سراسری  برای تمامی داوطلبانی که قصد شرکت در آزمون تحصیلات تکمیلی را دارند بسیار مهم می باشد. زیرا برنامه ریزی هر یک از داوطلبان با توجه به این زمان صورت می پذیرد و باید خود را به صورت کامل برای  زمان برگزاری کنکور ارشد ۹۸  آماده کنند. بنابراین یکی از موارد مهم برای تمامی این داوطلبان، اطلاع از زمان دقیق این آزمون است
برای اطلاع از تاریخ برگزاری کنکور ارشد ۹۸ و  انتخاب رشته کنکور کارشناسی ارشد  می توانید از سامانه اطلاع رسانی سنجش امیرکبیر استفاده کنند. تاریخ برگزاری آزمون ارشد سراسری ۹۸ با توجه به این سامانه قابل دریافت خواهد بود . کافی است با شماره های درج شده در سایت تماس حاص نمایید تا به بهترین نحو از اطلاعات مورد نظر آگاهی یابید. مشاوران سنجش امیرکبیر همه روزه آماده ارائه خدمات به شما داوطلب گرامی آزمون کارشناسی ارشد هستند .

 

 

نتایج انتخاب رشته دکتری

 

شما برای قبول شدن در کنکور کارشناسی ارشد ۹۸ ، به چه چیز هایی نیاز دارید ؟

 

بسته آموزشی آزمون دکتری
 
آزمون های آزمایشی دکتری

مشاوره و برنامه ریزی تحصیلی آزمون دکتری

بسته طلایی آزمون دکتری

قانون جذب

 

به داوطلبان کنکور کارشناسی ارشد توصیه می شود تمام اخبار و مطالب مرتبط با ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد را که در زیر آمده است را به صورت کامل مطالعه کنند و با توجه به شرایط و ضوابط کنکور ارشد برنامه ریزی خود را انجام دهند تا بتوانند قبولی در آزمون ارشد سال جاری را تجربه کنند. در ضمن پیشنهاد می شود قسمت سوالات متداول ارشد و اخبار کارشناسی ارشد و مشاوره ارشد را نیز مورد بازدید قرار دهند.

 

زمان برگزاری کنکور کارشناسی ارشد

۱- منابع کنکور کارشناسی ارشد

۲- زمان ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد

۳- زمان برگزاری کنکور کارشناسی ارشد

۴- ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد

۵- ثبت نام کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد

۶- دفترچه ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد

۷- شرایط ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد

۸- مدارک ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد

۹- هزینه ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد

۱۰- نتایج کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد

۱۱- کارت ورود به جلسه کنکور کارشناسی ارشد

۱۲- تمدید مهلت ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد

۱۳- ویرایش ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد

۱۴- نتایج کارشناسی ارشد

۱۵- توضیحات کارنامه کارشناسی ارشد

۱۶- شهریه کارشناسی ارشد

۱۷- شهریه کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد

۱۸- دفترچه انتخاب رشته کارشناسی ارشد

۱۹- انتخاب رشته کارشناسی ارشد

۲۰- اعلام نتایج انتخاب رشته کارشناسی ارشد

۲۱- دفترچه انتخاب رشته کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد

۲۲- انتخاب رشته کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد

۲۳- اعلام نتایج انتخاب رشته کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد

۲۴- شناسه انتخاب رشته کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد

 

کلمات کلیدی:

زمان برگزاری کنکور کارشناسی ارشد , زمان برگزاری کنکور ارشد ۹۸ , تاریخ برگزاری کنکور ارشد ۹۹ , زمان برگزاری کنکور ارشد ۹۹ , زمان برگزاری کنکور ارشد ۹۸-۹۹ , زمان ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد ۹۹ , زمان کنکور ارشد ۹۸ , زمان کنکور ارشد ۹۸ , زمان ثبت نام کنکور ارشد ۹۸ , منابع آزمون دکتری , زمان ثبت نام آزمون دکتری , زمان برگزاری آزمون دکتری , ثبت نام دکتری , ثبت نام دکتری دانشگاه آزاد , دفترچه ثبت نام آزمون دکتری , شرایط ثبت نام دکتری , مدارک ثبت نام دکتری , هزینه ثبت نام دکتری , فرم صلاحیت عمومی آزمون دکتری , کارت ورود به جلسه آزمون دکتری , تمدید مهلت ثبت نام دکتری , ویرایش اطلاعات ثبت نام دکتری , نتایج اولیه آزمون دکتری , توضیحات کارنامه آزمون دکتری , مصاحبه دکتری , مصاحبه دکتری دانشگاه آزاد , شهریه دکتری , شهریه دکتری دانشگاه آزاد , دفترچه انتخاب رشته دکتری , انتخاب رشته دکتری , تاثیر سهمیه در انتخاب رشته دکتری , نتایج انتخاب رشته آزمون دکتری , دفترچه انتخاب رشته دکتری دانشگاه آزاد , انتخاب رشته دکتری دانشگاه آزاد , نتایج انتخاب رشته آزمون دکتری دانشگاه آزاد , شناسه انتخاب رشته دکتری دانشگاه آزاد

 

نوشته قبلی

انتخاب رشته دکتری وزارت بهداشت

نوشته بعدی

دفترچه ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید
ورود

هنوز حساب کاربری ندارید؟

ایجاد حساب کاربری
تبلیغات

دسته‌های دوره های آموزشی