بارگیری صفحه

زمان ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد

زمان ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد

زمان ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد عبارتی است که در آذرماه هر سال در گوگل یا سایر موتورهای جستجو توسط داوطلبان آزمون کارشناسی ارشد سرچ می شود.بسیاری از داوطلبان کنکور کارشناسی ارشد با توجه به هوش و فراست خود عبارت های کلیدی دیگری مثل زمان ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد ۹۸ , زمان ثبت نام کارشناسی ارشد ۹۸ , زمان ثبت نام کنکور ارشد ۹۸ , زمان ثبت نام کنکور ارشد ۹۸-۹۹ , زمان ثبت نام آزمون ارشد ۹۸ , زمان ثبت نام ارشد ۹۸ , زمان برگزاری کنکور ارشد ۹۸ , زمان ثبت نام آزمون ارشد ۹۸-۹۹ و یا زمان برگزاری کنکور کارشناسی ارشد ۹۸ را نیز جستجو کنند.

 

زمان ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد

 

هدف همه آنها یکی است و همگی با کمی تسریع یا تاخیر به اطلاعات و خبرهای مطلوب خود در سطح اینترنت دست می یابند البته لازم به ذکر است داوطلبان آزمون کارشناسی ارشد باید به صورت حرفه ای نحوه دقیق و علمی جستجوی اطلاعات را فرا گیرند تا به طور علمی بتوانند به مطالب مورد نیاز خود دست یابند.

لذا مهم این است که داوطلبان آزمون کارشناسی ارشد اطلاعات مورد نیاز خود را از سایتی معتبر و علمی پیگیری و رهگیری کنند. سایتی یا مجموعه ای که بتواند به طور صحیح پاسخگوی سوالات داوطلبان آزمون کارشناسی ارشد باشد. در این بستر پر تلاطم مجموعه سنجش امیرکبیر به عنوان مجری اماده سازی منابع ازمون کارشناسی ارشد و دکتری سعی نموده است بستر اطلاعات برای داوطلبان ازمون کارشناسی ارشد را طوری فراهم کنند که داوطلبان کنکور ارشد بتوانند به راحتی اخبار درست و مطالب صحیح آموزشی خود را از سایت سنجش تکمیلی دات ای آر کسب کنند.

 
زمان ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد

 

 

همچنین داوطلبان عزیز امتحان کارشناسی ارشد می توانند در پایین همین صفحه، تمام سوالات خود را در زمینه امتحان ارشد مطرح کنند. مشاوران عالی سنجش امیرکبیر، مشتاقانه پاسخگوی پرسش ها و سوالات داوطلبان عزیز آزمون کارشناسی ارشد در زمینه ثبت نام آزمون ارشد در مقطع عالی و تکمیلی می باشند.

لذا به تمام داوطلبان آزمون کارشناسی ارشد توصیه میشود در چند ماه باقی مانده تا زمان ازمون ارشد ،تمرکز بیشتری روی مطالب کنکور ارشد خود داشته باشند.

 

زمان ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد

کنکور کارشناسی ارشد مهم ترین راه ورود فارغ التحصیلان مقطع کارشناسی برای ورود به مقطع کارشناسی ارشد است که هر ساله بصورت هماهنگ کشوری ازطریق سازمان سنجش کشور برگزار می شود . دانشگاه های پذیرنده دانشجوی کارشناسی ارشد توسط این آزمون در سال تحصیلی ۹۸ – ۹۹ عبارت اند از تمامی موسسات و دانشگاه های آموزش عالی از جمله دانشگاه های دولتی ، پردیس های خودگردان ، دانشگاه های غیرانتفاعی و پیام نور و دانشگاه آزاد  .از طرفی با ادغام آزمون کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد و سراسری ، تمامی داوطلبان شرکت کننده در دوره هایی با آزمون کارشناسی ارشد تنها توسطثبت نام کنکور کارشناسی ارشد ۹۸ می توانند وارد دانشگاه شوند ؛ بدین ترتیب در این گزارش می خواهیم برای جمعیت حدودا یک میلیونی شرکت کنندگان این آزمون به صورت کامل به توضیح زمان ، نحوه ، و شرایط ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد ۹۸ به همراه زمان برگزاری آزمون کارشناسی ارشد   و اعلام نتایج کارشناسی ارشد بپردازیم .

نکته: آزمون جداگانه ای  توسط دانشگاه آزاد، برای مقطع کارشناسی ارشد برگزار نخواهد شد

 

کنکور دکتری دانشگاه آزاد 98

 

نحوه و زمان ثبت نام کارشناسی ارشد ۹۸

احتمالا براساس روال سال های گذشته ، ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد ۹۸ در آذر ماه ۹۷ برگزار شده و داوطلبان می توانند در مدت زمان مشخص که متعاقبا اعلام خواهد شد برای شرکت در این آزمون ثبت نام کنند بر طبق جدیدترین اطلاعیه منتشر شده از سوی سازمان سنجش کشور ثبت نام کارشناسی ارشد ۹۸ از ۱۶ لغایت ۲۵ آذر ماه ۹۷ انجام می شود و این آزمون در روزهای ۵ و ۶ اردیبهشت ماه ۹۸ برگزار می شود با توجه به این که ثبت نام به صورت اینترنتی انجام می شود، داوطلبان می بایست با مراجعه به سایت سازمان سنجش کشور به نشانی www.sanjesh.orgو دریافت دفترچه ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد ۹۸ اقدام به ثبت نام کنند . در این مرحله باید اطلاعات شخصی و تحصیلی خود را به همراه گروه آزمایشی موردنظرشان در فرم ثبت نام وارد نمایند . هر داوطلب برطبق علاقه مندی می تواند حداکثر در یک کد رشته امتحانی اصلی و یک کد رشته امتحانی شناور ثبت نام و در آزمون مربوط به آن شرکت کند و لازم می باشد برای هر کد رشته نیز یک کارت اعتباری خریداری نموده و هزینه ثبت نام کارشناسی ارشدرا پرداخت کند . داوطلبین شرکت در گزینش رشته های تحصیلی دانشگاه پیام نور و موسسات آموزش عالی غیر دولتی و غیر انتفاعی می بایست برای اعلام علاقه مندی خود ، نسبت به پرداخت هزینه و دریافت سریال اعتباری جداگانه اقدام کنند . ذکر این نکته لازم می باشد ، تمامی داوطلبانی که در کنکور کارشناسی ارشد ۹۸ ثبت نام می کنند به عنوان داوطلب متقاضی دانشگاه آزاد اسلامی نیز تلقی می شوند . به عبارت دیگر ثبت نام کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد ۹۸ بصورت جداگانه برگزار نخواهد شد و تمامی داوطلبان شرکت کننده در ثبت نام کارشناسی ارشد ۹۸درصورت مجاز شدن حق شرکت در انتخاب رشته کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد ۹۸ را خواهند داشت .
داوطلبان در مرحله ثبت نام می بایست اطلاعات خود را با دقت وارد کرده و در صورت اشتباه در ثبت اطلاعات نسبت به ویرایش ثبت نام کارشناسی ارشد اقدام کنند .

 

شرایط ثبت نام آزمون دکتری

 

شرایط ثبت نام کارشناسی ارشد ۹۸

اولین سوالی که ممکن است ذهن هر داوطلب را به خود مشغول نماید این است که چه کسانی حق ثبت نام در کنکور کارشناسی ارشد را دارند ؟ طبق شرایط و مقررات درج شده در دفترچه ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد ، دارندگان مدرک کارشناسی ( لیسانس ) یا کارشناسی ارشد ( فوق لیسانس یا دکترای حرفه ای )
و یا دانشجویان سال آخر کارشناسی که حداکثر تا تاریخ ۳۱ شهریور ۹۸ فارغ التحصیل می شوند می توانند در این آزمون شرکت نمایند . در این میان ، متقاضیانی با شرایط خاص وجود دارند که در ادامه به بررسی این شرایط می پردازیم .

۱)شرکت مجدد فارغ التحصیلان مقطع کارشناسی ارشد یا دکتری در همان رشته قبلی ممنوع بوده و داوطلبان در صورت استفاده از تسهیلات تحصیل مجدد رایگان ، نیازمند پرداخت شهریه کارشناسی ارشد معادل شهریه نوبت دوم ( شبانه ) هستند. این بند از قسمت شرایط دفترچه ثبت نام کارشناسی ارشد ۹۷ حذف شده بود و بر طبق رای جدید دیوان عدالت ، داوطلبان برای تحصیل مجدد در مقطع قبلی ملزم به پرداخت شهریه نبوده و سازمان سنجش کشور می بایست از اعمال این بند در آزمون کارشناسی ارشد خودداری نماید .
۲) دانشجویان مقطع کارشناسی ارشد یا دکتری حق ثبت نام در این آزمون را نداشته و تنها در صورت انصراف از تحصیل تا پایان مهلت مقرر ثبت نام ، می توانند در کنکور کارشناسی ارشد ۹۸ شرکت کنند . اگر این دانشجویان فقط قصد شرکت در انتخاب رشته کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد را داشته باشند الزامی به رعایت این بند ندارند .
۳)داوطلبانی که در دوره روزانه کنکور کارشناسی ارشد ۹۷ پذیرفته می شوند ( در مرحله نتایج نهایی یا تکمیل ظرفیت ) ، حق شرکت در کنکور کارشناسی ارشد ۹۸ را نخواهند داشت ولی داوطلبان دوره های غیر روزانه در صورت عدم ثبت نام یا انصراف ، منعی نخواهند داشت .
۴)فارغ التحصیلان رشته های گروه پزشکی ، رشته های دبیری و داوطلبان شاغل در وزارتخانه ها و سازمان های دولتی می بایست موافقت سازمان مربوطه را مبنی بر ادامه تحصیل خود دریافت نمایند .

با توجه به این که شرایط مختلف دیگری هم چون وضعیت نظام وظیفه و سهمیه ها نیز مورد توجه می باشد توصیه می نمائیم برای اطلاع از متن کامل شرایط ، دفترچه ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد ۹۸ را با دقت مطالعه نموده و در صورت داشتن هر گونه سوال با مشاوران مرکز سنجش امیرکبیر تماس بگیرید .

نکته: انتخاب رشته کارشناسی ارشد ۹۸ برای دانشگاه آزاد و سراسری به صورت جداگانه امکان پذیر می باشد.

 

زمان برگزاری آزمون دکتری

 

زمان برگزاری آزمون و اعلام نتایج کارشناسی ارشد ۹۸

براساس سال های گذشته احتمالا امسال هم شاهد برگزاری کنکور کارشناسی ارشد ۹۸ در اردیبهشت ماه باشیم . از حدودا یک هفته قبل از برگزاری آزمون ، سایت سنجش کشور اقدام به توزیع کارت ورود به جلسه کنکور کارشناسی ارشدمی نماید . حدودا یک ماه بعد از برگزاری آزمون شاهد اعلام نتایج کارشناسی ارشد خواهیم بود که در قالب کارنامه ای که حاوی اطلاعات ثبت نامی ، نمرات اکتسابی ، رتبه در سهمیه و بدون سهمیه ، آخرین رتبه مجاز در سهمیه و نتیجه آزمون در سهمیه است در اختیار داوطلبان قرار می گیرد. بعد از برگزاری آزمون کارشناسی ارشد مسیر قبولی در آزمون دانشگاه های سراسری و دانشگاه آزاد از هم جدا می شود . درواقع تمامی داوطلبان با توجه به اینکه مجاز به انتخاب رشته شده اند یا نه می توانند با توجه به رشته های ارائه شده در دفترچه انتخاب رشته کارشناسی ارشد ۹۸ در انتخاب رشته کارشناسی ارشد و با توجه به رشته های ارائه شده در دفترچه انتخاب رشته کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد ۹۸ در انتخاب رشته کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد شرکت نمایند .

 

زمان ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد سراسری و آزاد

مقطع کارشناسی ارشد دوره ای از آموزش عالی محسوب می شود که به دو صورت پیوسته و ناپیوسته در دانشگاه های مختلف ارائه می گردد. در کارشناسی ارشد ناپیوسته داوطلب پس از گذراندن یک دوره دو ساله مدرک کارشناسی ارشد خود را دریافت می کند و مهمترین شرط شرکت در آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته اخذ مدرک کارشناسی می باشد ولی گذراندن مقطع کارشناسی ارشد پیوسته ۶ سال به طول می انجامد و داوطلبان می توانند با مدرک دیپلم یا پیش دانشگاهی و بدون اخذ مدرک کارشناسی به ادامه تحصیل در این مقطع بپردازند. البته لازم به ذکر است که کارشناسی ارشد پیوشته در دانشگاه ها و رشته های محدودی ارائه می شود. به دلیل تماس های مکرر داوطلبان کنکور کارشناسی ارشد سراسری و آزاد با مشاوران ما در مرکز مشاوره تحصیلی سنجش امیرکبیرتصمیم به نگارش این گزارش گرفتیم تا در آن به موضوعاتی همچون زمان ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد سراسری و آزاد ۹۸ ، شرایط شرکت در کنکور کارشناسی ارشد سراسری و آزاد و زمان برگزاری و اعلام نتایج آزمون کارشناسی ارشد سراسری و آزاد بپردازیم .

نکته: ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد سراسری و آزاد توسط سایت سازمان سنجش انجام می گیرد .

 

زمان برگزاری آزمون دکتری

 

زمان و نحوه ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد سراسری و آزاد ۹۸

برای  ثبت نام در کنکور کارشناسی ارشد سراسری و آزاد ۹۸ داوطلبان باید به سایت سازمان سنجش کشور به نشانی www.sanjesh.org مراجعه کنند. پس از ورود به سایت و مراجعه به سامانه ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد و وارد نمودن اطلاعات شخصی و دانشگاهی خود درفرم ثبت نام و مشخص نمودن گروه آزمایشی مدنظرتان مراحل ثبت نام را طی کنند. در رابطه با زمان ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد سراسری و آزاد نیز لازم به ذکر می باشد که سال گذشته داوطلبان فرصت داشتند تا در یک بازه زمانی نسبت به انجام ثبت نام اقدام کنند بنابراین به احتمال زیاد ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد سراسری و آزاد ۹۸ نیز همانند ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد سراسری و آزاد ۹۷ در آذر ماه (۱۶آذر ۹۷) انجام می شود .

 

شرایط ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد سراسری و آزاد ۹۸

متقاضیان ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد سراسری و آزاد ۹۸ در صورت عدم مشکل نظام وظیفه و داشتن شرایط ذیل می توانند در کنکور کارشناسی ارشد سراسری و آزاد ۹۸ ثبت نام و شرکت کنند .

 

ثبت نام آزمون دکتری سراسری

 

شرایط عمومی ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد ۹۸

۱-اعتقاد به دین مبین اسلام و یا یکی از ادیان مطرح در قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران
۲- عدم سابقه عضویت در ساواک و فراماسونری
۳- نداشتن فساد اخلاقی
۴- عدم شهرت به ارتکاب اعمال خلاف شئون شغلی و تحصیلی در طول دوران تحصیل و یا زمان اشتغال

 

 

شرایط اختصاصی ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد ۹۸

۱- داشتن مدرک کارشناسی یا کارشناسی ارشد یا اشتغال به تحصیل در سال آخر مقطع کارشناسـی
۲- پذیرفته شدگان دوره روزانه با توجه به تعهدات آموزش رایگان باید برابر طول مدت تحصیل دوره کارشناسی ارشد، در موقع ثبت نام تعهد بسپارند تا در محلـی که وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در صورت نیاز تعیین می کند به خدمت اشتغال ورزند.
۳- داوطلبانی که در آزمون کارشناسی ارشد ۹۷ دوره ی روزانه پذیرفته شده اند ( حتی در تکمیل ظرفیت ) مجاز به ثبت نام در این آزمون نیستند. البته دانشجویان دوره های غیر روزانه در صورت عدم ثبت نام و یا انصراف مشکلی برای ثبت نام در این آزمون ندارند.
۴- متقاضیانی که قصد تحصیل مجدد در مقطع کارشناسی ارشد را دارند، در صورتی که پیش از این از امکانات تحصیل رایگان استفاده کرده باشند اگر در یک رشته محل روزانه پذیرفته شوند برای بار دوم ملزم به پرداخت شهریه دوره های شبانه می باشند.
۵- متقاضیانی که مشغول به تحصیل در مقطع کارشناسی ارشد هستند، می بایست تا پیش از ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد سراسری از دانشگاه قبلی خود انصراف دهند.

 

زمان برگزاری کنکور کارشناسی ارشد سراسری و آزاد ۹۸

در رابطه با زمان برگزاری کنکور کارشناسی ارشد سراسری و آزاد لازم به ذکر می باشد که کنکور کارشناسی ارشد سراسری و دانشگاه آزاد ۹۷ در تاریخ ۷ و ۸ اردیبهشت ۹۷ برگزار شده است. بدین ترتیب به احتمال زیاد آزمون سال ۹۸ نیز اردیبهشت ماه برگزار می شود. از آن جا که فعلا دفترچه راهنمای ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد ۹۸ منتشر نشده بنابراین اطلاعی از زمان دقیق ثبت نام و برگزاری آزمون کارشناسی ارشد سراسری و آزاد ۹۸ در دسترس نمی باشد ولی به محض اطلاع توسط کانال های ارتباطی مرکز مشاوره تحصیلی سنجش امیرکبیر با شما داوطلبان گرامی، همچون کانال تلگرامی و سایت سنجش امیرکبیر اطلاع رسانی های لازم را انجام می دهیم

 

نحوه سنجش و پذیرش آزمون دکتری

 

ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد ۹۸

داوطلبان برای ورود به مقطع کارشناسی ارشد ، این گزارش را که در زمینه نحوه ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد ۹۸ را مطالعه بفرمایند و اگر چنانچه در این زمینه سئوالاتی داشتند با مرکز مشاوره تحصیلی سنجش امیرکبیر تماس برقرار نمایند . کارشناسان مشاور آماده پاسخگویی  به سئوالات شما عزیزان می باشند.تنها راه ورود فارغ التحصیلان مقطع کارشناسی (لیسانس) کلیه دانشگاه‌های کشور برای ورود داوطلبان می باشد به مقطع کارشناسی ارشد ، آزمون کارشناسی ارشد دانشگاه‌های سراسری و آزاد می باشد که هر سال به صورت هماهنگ کشوری توسط سازمان سنجش و آموزش کشور برگزار می‌گردد .

 

نحوه ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد ۹۸

تمامی دانشگاه های کشورتحت نظارت وزارت علوم ، به مانند سال های گذشته امسال نیز توسط آزمون کارشناسی ارشد ، اقدام به پذیرش داوطلب می کنند .متقاضیان باید بعد از مطالعه دفترچه نحوه ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد ۹۸ که توسط سازمان سنجش و آموزش کشور دراختیار داوطلبین قرار می گیرد و اطلاع از نحوه ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد ۹۸ ، در صورت داشتن شرایط ثبت نام ارشد ،  اقدام به ثبت نام کنند. زمان ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد ۹۸، براساس جدول زمان بندی سازمان سنجش معمولا در تاریخ   ۱۶ تا ۲۲ آذر ماه می باشد . لذا متقاضیان می بایست جهت ثبت نام ، کارت اعتباری را خریداری نموده و هزینه ثبت نام را پرداخت نمایند.  جهت اطلاع از نحوه و زمان ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد ۹۸ ، با مرکز مشاوره تحصیلی تلفنی سنجش امیرکبیر تماس برقرار کنید .

 

مراحل ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد ۹۸

با توجه به این که ثبت‌نام آزمون کارشناسی ارشد ۹۸ به صورت اینترنتی انجام می شود، متقاضیان باید  به سایت سازمان سنجش کشور مراجعه  و ثبت نام خود را به صورت اینترنتی انجام دهند .داوطلبین پس از پرداخت هزینه ثبت نام و دریافت سریال اعتباری وارد بخش کارشناسی ارشد در سایت سازمان سنجش شده و مراحل ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد ۹۸ خود را انجام می دهند .متقاضیان بر اساس علاقه می توانند حداکثر در دو کد رشته امتحانی ثبت نام  کرده  و در آزمون مربوط به آن شرکت کند زمان ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد ۹۸ در سایت سازمان سنجش کشور به اطلاع داوطلبان خواهد رسید .
به داوطلبین  توصیه می گردد حتما دفترچه ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد ۹۸ را مطالعه کرده و فرم پیش نویس را تکمیل کرده  تا با نحوه ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد ۹۸ آشنا شوند .

 

منابع آزمون کارشناسی ارشد

 

 

نکات مهم نحوه ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد ۹۸

متقاضیان کنکور ارشد باید نحوه ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد ۹۸ دقت کرده و فرم ثبت نام را با دقت تکمیل کنند.
داوطلبینی که متقاضی شرکت در دو کد رشته امتحانی می باشند ، می بایست در یک نوبت اقدام به ثبت نام کنند .
اگر درهرمرحله از آزمون کارشناسی ارشد ۹۸ اعم از ثبت نام ، شرکت در آزمون ، پذیرفته شدن و یا حتی  درحین تحصیل در دانشگاه و … مشخص شود که داوطلب واجد شرایط و ضوابط لازم نمی باشد ، از تحصیل محروم می شود .
درپایان مراحل ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد ۹۸، یک شماره پرونده ۷ رقمی و همچنین شماره پیگیری ۱۶ رقمی به داوطلب داده خواهد شد که باید نزد خود نگهداری کند .
داوطلبین می بایست یک نسخه پرینت از اطلاعات ثبت نامی خود تهیه کنند و نزد خود نگهداری کنند .

 

زمان ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد ۹۸

اولین گام برای شرکت در کنکور کارشناسی ارشد ۹۸ مطالعه دفترچه ثبت نام کارشناسی ارشدو تکمیل فرم ثبت نام بر اساس شرایط و ضوابط مندرج در این دفترچه است . براساس سال های گذشته ، ثبت نام کارشناسی ارشد ۹۸ در مدت زمان مشخص که توسط سازمان سنجش کشور به اطلاع داوطلبان می رسد انجام می گردد . متقاضیان باید در این مهلت در نظر گرفته شده به سایت ثبت نام کارشناسی ارشد ۹۸ به آدرس www.sanjesh.org  مراجعه نموده و برای ثبت نام اقدام کنند . سازمان سنجش کشور برای اطلاع رسانی به موقع داوطلبان حدودا دو ماه قبل از شروع ثبت نام جدول زمان بندی آزمون کارشناسی ارشد را در سایت خود منتشر می نماید تا متقاضیان بر طبق آن برنامه ریزی خود را انجام داده و از فرآیند آزمون جا نمانند . در این جدول زمان ثبت نام کارشناسی ارشد ۹۸ و زمان برگزاری آزمون کارشناسی ارشد ۹۸ درج می شود . با توجه به زمان بندی سال گذشته این سازمان ، پیش بینی می شود زمان ثبت نام کارشناسی ارشد ۹۸ اواسط آذر ماه ۹۷ باشد . حال ممکن است به دلایل مختلف این زمان با تغییراتی در سال جاری همراه باشد . بنابراین به داوطلبان توصیه می نمائیم برای اطلاع از زمان دقیق ثبت نام کارشناسی ارشد ۹۸ عضو کانال تلگرام کارشناسی ارشد سنجش امیرکبیر شوند . احتمالا امسال نیز طبق روال سال گذشته دو بازه زمانی دیگری نیز با عنوان تمدید مهلت ثبت نام کارشناسی ارشد ۹۸ و مهلت مجدد ثبت نام کارشناسی ارشد ۹۸ برای بازماندگان از ثبت نام در نظر گرفته می شود که در صورت انتشار اطلاعیه هایی در این خصوص در این گزارش به اطلاع داوطلبان خواهیم رساند .

 

 

 

نتایج انتخاب رشته دکتری

 

مشاوره زمان ثبت نام کارشناسی ارشد ۹۸

نکته قابل توجه این است که امسال نیز آزمون به صورت هماهنگ  کشوری توسط سازمان سنجش کشور برگزار می شود و بازه زمانی اعلام شده برای ثبت نام کارشناسی ارشد ۹۸ مختص تمامی داوطلبان دانشگاه های سراسری و دانشگاه آزاد است و مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد مهلت جداگانه ای برای ثبت نام کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد ۹۸ در نظر نمی گیرد

مشاوران سنجش امیرکبیر در زمان ثبت نام کارشناسی ارشد ۹۸ آماده پاسخگویی به سوالات داوطلبان بوده و با برنامه ریزی دقیقی که برای متقاضیان انجام می دهند آن ها را به کسب رتبه قبولی در مرحله اعلام نتایج کارشناسی ارشد ۹۸ نزدیک خواهند کرد . داوطلبان برای ارتباط با کارشناسان این مرکز می توانند از سیستم مشاوره تحصیلی سنجش امیرکبیر استفاده نمایند .

نکته: بر اساس اعلام سازمان سنجش زمان ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد ۹۸ جمعه ۱۶ آذر لغایت یک شنبه ۲۵ آذر ماه ۹۷ می باشد.

شما برای قبول شدن در کنکور کارشناسی ارشد ۹۸ ، به چه چیز هایی نیاز دارید ؟

 

بسته آموزشی آزمون دکتری
 
آزمون های آزمایشی دکتری

مشاوره و برنامه ریزی تحصیلی آزمون دکتری

بسته طلایی آزمون دکتری

قانون جذب

 

به داوطلبان کنکور کارشناسی ارشد توصیه می شود تمام اخبار و مطالب مرتبط با ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد را که در زیر آمده است را به صورت کامل مطالعه کنند و با توجه به شرایط و ضوابط کنکور ارشد برنامه ریزی خود را انجام دهند تا بتوانند قبولی در آزمون ارشد سال جاری را تجربه کنند. در ضمن پیشنهاد می شود قسمت سوالات متداول ارشد و اخبار کارشناسی ارشد و مشاوره ارشد را نیز مورد بازدید قرار دهند.

 

زمان ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد

۱- منابع کنکور کارشناسی ارشد

۲- زمان ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد

۳- زمان برگزاری کنکور کارشناسی ارشد

۴- ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد

۵- ثبت نام کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد

۶- دفترچه ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد

۷- شرایط ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد

۸- مدارک ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد

۹- هزینه ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد

۱۰- نتایج کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد

۱۱- کارت ورود به جلسه کنکور کارشناسی ارشد

۱۲- تمدید مهلت ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد

۱۳- ویرایش ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد

۱۴- نتایج کارشناسی ارشد

۱۵- توضیحات کارنامه کارشناسی ارشد

۱۶- شهریه کارشناسی ارشد

۱۷- شهریه کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد

۱۸- دفترچه انتخاب رشته کارشناسی ارشد

۱۹- انتخاب رشته کارشناسی ارشد

۲۰- اعلام نتایج انتخاب رشته کارشناسی ارشد

۲۱- دفترچه انتخاب رشته کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد

۲۲- انتخاب رشته کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد

۲۳- اعلام نتایج انتخاب رشته کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد

۲۴- شناسه انتخاب رشته کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد

 

کلمات کلیدی:

زمان ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد , زمان ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد ۹۹ , زمان ثبت نام کنکور ارشد ۹۸ , زمان ثبت نام کارشناسی ارشد ۹۹ , زمان ثبت نام کنکور ارشد ۹۷-۹۸ , زمان ثبت نام کنکور ارشد ۹۸-۹۹ , زمان ثبت نام کنکور ارشد ۹۸ , زمان ثبت نام کارشناسی ارشد ۹۸ , زمان برگزاری کنکور ارشد ۹۸ , منابع آزمون دکتری , زمان ثبت نام آزمون دکتری , زمان برگزاری آزمون دکتری , ثبت نام دکتری , ثبت نام دکتری دانشگاه آزاد , دفترچه ثبت نام آزمون دکتری , شرایط ثبت نام دکتری , مدارک ثبت نام دکتری , هزینه ثبت نام دکتری , فرم صلاحیت عمومی آزمون دکتری , کارت ورود به جلسه آزمون دکتری , تمدید مهلت ثبت نام دکتری , ویرایش اطلاعات ثبت نام دکتری , نتایج اولیه آزمون دکتری , توضیحات کارنامه آزمون دکتری , مصاحبه دکتری , مصاحبه دکتری دانشگاه آزاد , شهریه دکتری , شهریه دکتری دانشگاه آزاد , دفترچه انتخاب رشته دکتری , انتخاب رشته دکتری , تاثیر سهمیه در انتخاب رشته دکتری , نتایج انتخاب رشته آزمون دکتری , دفترچه انتخاب رشته دکتری دانشگاه آزاد , انتخاب رشته دکتری دانشگاه آزاد , نتایج انتخاب رشته آزمون دکتری دانشگاه آزاد , شناسه انتخاب رشته دکتری دانشگاه آزاد

 

 

نوشته قبلی

انتخاب رشته دکتری وزارت بهداشت

نوشته بعدی

دفترچه ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید
ورود

هنوز حساب کاربری ندارید؟

ایجاد حساب کاربری
تبلیغات

دسته‌های دوره های آموزشی