بارگیری صفحه

شرایط ثبت نام دکتری وزارت بهداشت

شرایط ثبت نام دکتری وزارت بهداشت

The conditions for the registration of the Ministry of Health

شرایط ثبت نام دکتری وزارت بهداشت عبارتی است که در بهمن ماه هر سال در گوگل یا سایر موتورهای جستجو توسط داوطلبان آزمون دکتری وزارت بهداشت سرچ می شود.بسیاری از داوطلبان کنکور دکتری وزارت بهداشت با توجه به هوش و فراست خود عبارت های کلیدی دیگری مثل زمان ثبت نام آزمون دکتری وزارت بهداشت ۹۸-۹۹ , دفترچه آزمون دکتری وزارت بهداشت ۹۸-۹۹ , زمان آزمون دکتری وزارت بهداشت ۹۸-۹۹ , دفترچه آزمون دکتری وزارت بهداشت ۹۸ , سوالات آزمون دکتری وزارت بهداشت ۹۸-۹۹ , آزمون دکتری وزارت بهداشت ۹۸-۹۹ , ثبت نام آزمون دکتری وزارت بهداشت ۹۸-۹۹ و یا نتایج نهایی آزمون دکتری وزارت بهداشت ۹۸-۹۹ را نیز جستجو کنند.

 

شرایط ثبت نام دکتری وزارت بهداشت

 

هدف همه آنها یکی است و همگی با کمی تسریع یا تاخیر به اطلاعات و خبرهای مطلوب خود در سطح اینترنت دست می یابند البته لازم به ذکر است داوطلبان آزمون دکتری وزارت بهداشت باید به صورت حرفه ای نحوه دقیق و علمی جستجوی اطلاعات را فرا گیرند تا به طور علمی بتوانند به مطالب مورد نیاز خود دست یابند.

لذا مهم این است که داوطلبان آزمون دکتری وزارت بهداشت اطلاعات مورد نیاز خود را از سایتی معتبر و علمی پیگیری و رهگیری کنند. سایتی یا مجموعه ای که بتواند به طور صحیح پاسخگوی سوالات داوطلبان آزمون دکتری  باشد. در این بستر پر تلاطم مجموعه سنجش امیرکبیر به عنوان مجری اماده سازی منابع ازمون کارشناسی ارشد و دکتری وزارت بهداشت سعی نموده است بستر اطلاعات برای داوطلبان ازمون دکتری وزارت بهداشت را طوری فراهم کنند که داوطلبان کنکور دکتری بتوانند به راحتی اخبار درست و مطالب صحیح آموزشی خود را از سایت سنجش تکمیلی دات ای آر کسب کنند.

همچنین داوطلبان عزیز امتحان دکتری وزارت بهداشت می توانند در پایین همین صفحه، تمام سوالات خود را در زمینه آزمون دکتری مطرح کنند. مشاوران عالی سنجش امیرکبیر، مشتاقانه پاسخگوی پرسش ها و سوالات داوطلبان عزیز آزمون دکتری وزارت بهداشت در زمینه ثبت نام آزمون دکتری وزارت بهداشت در مقطع عالی و تکمیلی می باشند.

 

شرایط ثبت نام دکتری وزارت بهداشت

 

لذا به تمام داوطلبان آزمون دکتری وزارت بهداشت توصیه میشود در چند ماه باقی مانده تا زمان آزمون دکترای ،تمرکز بیشتری روی مطالب کنکور دکترای خود داشته باشند.

کنکور دکتری دانشگاه آزاد 98

 

شرایط ثبت نام آزمون دکتری وزارت بهداشت ۹۸

سازمان سنجش پزشکی کشور هرساله برای مقطع دکتری وزارت بهداشت آزمونی تحت عنوان آزمون دکتری وزارت بهداشت برگزار می نماید و برای فارغ التحصیلان مقطع کارشناسی ارشد و دکتری عمومی رشته های علوم پزشکی، این امکان را فراهم می کند که با شرکت در آزمون، خود را برای ورود به مقاطع تحصیلی بالاتر آماده نمایند. آزمون دکتری وزارت بهداشت برای رشته های علوم پایه پزشکی، بهداشت و تخصصی، دارو سازی و دندانپزشکی برگزار خواهد شد و داوطلبان می توانند در یک یا دو رشته که همنام با رشته کارشناسی ارشد آن ها می باشد، ثبت نام نمایند. سازمان سنجش پزشکی فرصت ۱۰ روزه ای را در اواخر بهمن ماه برای داوطلبان فراهم می کند که با مطالعه دفترچه راهنمای ثبت نام و اطلاع از تمام شرایط و قوانین، برای ثبت نام خود اقدام نمایند. با توجه به مهم بودن شرایط ثبت نام آزمون دکتری وزارت بهداشت، آگاهی از تمام نکات آن بر همه ی متقاضیان لازم می باشد و بدون اطلاع از آن ها نمی توان ثبت نام کرد.
نکته: متقاضیان باید یکی از مدارک زبانMHLE ،MSRT ،TOEFL ،IELTS ،TOLIMO ،  MELAB را با حداقل نمره قابل قبول تا زمان ثبت نام ارائه دهند .

 

شرایط ثبت نام آزمون دکتری وزارت بهداشت ۹۸

مرکز سنجش پزشکی کشور هر ساله با هدف جذب نیروی انسانی متعهد از میان داوطلبان رشته های علوم پایه ی پزشکی ، بهداشت و تخصصی، داروسازی و دندانپزشکی برای مقطع دکتری تخصصی و پژوهشی  دانشجو می‌پذیرد. داوطلبان تحصیل در مقطع دکتری وزارت بهداشت  ۹۸ ‌بایستی شرایط عمومی و اختصاصی درج شده در دفترچه ثبت نام را دارا باشند تا بتوانند در این آزمون ثبت نام و شرکت کنند. به علت اهمیت این موضوع ، در ادامه گزارش شرایط عمومی و اختصاصی ثبت نام دکتری وزارت بهداشت ۹۸ را ذکر می کنیم .

 منابع آزمون دکتری وزارت بهداشت

 

شرایط عمومی ثبت نام آزمون دکتری وزارت بهداشت ۹۸

برخورداری از سلامت و توانایی جسمی با توجه به رشته انتخابی ، عدم اعتیاد به مواد مخدر ، اعتقاد به دین مبین اسلام یا یکی از ادیان درج شده در قانون اساسی ، عدم مخالفت با نظام جمهوری اسلامی ایران ، عدم وابستگی تشکیلاتی به احزاب و گروه های محارب و نداشتن سوء پیشینه کیفری از جمله شرایط عمومی ثبت نام در آزمون دکتری وزارت بهداشت ۹۸ است .
۱- التزام به انجام احکام عملی دین اسلام و اعتقاد به آن و یا معتقد بودن به یکی از ادیانی که در قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران تصریح شده است .
۲- مشهور نبودن به انجام کارهای غیر اخلاقی در تمام طول دوران تحصیلی و شغلی
۳- عدم سوء سابقه کیفری
۴- متناسب بودن شرایط جسمانی داوطلب و توانمندی مناسب داوطلب با رشته انتخابی
۵- عدم اعتیاد به مواد مخدر
۶- عدم عضویت در گروه ها و سازمان هایی که مخالف جمهوری اسلامی ایران می باشند و عدم هواداری از آن ها
۷- مطیع نظام جمهوری اسلامی ایران بودن و عدم مخالفت با قوانین آن
شرایط ثبت نام آزمون دکتری بهداشت شامل شرایط عمومی و شرایط اختصاصی می باشد که در بند های زیر به توضیح هریک می پردازیم.

 

 شرایط ثبت نام آزمون دکتری

 

شرایط اختصاصی ثبت نام آزمون دکتری وزارت بهداشت ۹۸

داشتن مدرک کارشناسی ارشد یا دکتری حرفه ای که مرتبط با رشته انتخابی باشد .
در صورتی که داوطلب، دانشجوی سال آخر مقطع کارشناسی ارشد یا دکتری باشد بایستی گواهی مبنی بر دریافت مدرک خود تا تاریخ ۹۸/۰۶/۳۱ را در هنگام ثبت نام ارائه دهد .
در صورتی که دانشجویان ترم آخر در آزمون دکتری وزارت بهداشت شرکت کنند و تا ۳۱ شهریور ۹۸  موفق به دریافت مدرک فارغ التحصیلی خود نشوند، چنانچه پس از اعلام نتایج در یکی از دانشگاه ها پذیرفته شوند، قبولی آن ها کان لم یکن تلقی می شود. همچنین این دسته از داوطلبان از آزمون دکتری وزارت بهداشت سال آینده نیز محروم خواهند بود .
متقاضیانی که دارای مدرک معادل کارشناسی ارشد هستند، مجاز به ثبت نام آزمون دکتری وزارت بهداشتنمی باشند.
متقاضیان باید در هنگام ثبت نام یکی از دوره های دکتری تخصصی یا پژوهشی را انتخاب کنند و در فرم ثبت نام نسبت به درج یکی از آن ها اقدام نمایند .
داوطلبان ثبت نام آزمون دکتری وزارت بهداشت، می توانند حداکثر در  ۲ رشته یا  ۲ مجموعه ثبت نام نمایند .
داوطلبانی که در آزمون دکتری تخصصی سال ۹۷ شرکت کرده اند و در یکی از دانشگاه ها پذیرفته شده اند، حتی اگر در دانشگاه ثبت نام نکرده باشند یا از رشته تحصیلی خود انصراف داده باشند، مجاز به ثبت نام آزمون دکتری وزارت بهداشت سال ۹۸ نیستند. واضح است که این شرط فقط برای دانشگاه های روزانه است .
داوطلبانی که در حال گذراندن طرح نیروی انسانی هستند و یا هنوز طرح نیروی انسانی خود را شروع نکرده اند، می توانند در آزمون ثبت نام نمایند و پس از پذیرش در یکی از دانشگاه ها، می توانند مرخصی دریافت نمایند و پس از پایان تحصیلات، طرح خود را ادامه دهند .

 

توضیحات

حداقل نمره قابل قبول

نام مدرک زبان

_

۵۰

MHLE

_

۵۰

MSRT

دریافت شده از سازمان سنجش آموزش کشور یا خارج از کشور

۴۸۰

Pbt(TOEFL)

دریافت شده از سازمان سنجش آموزش کشور یا خارج از کشور

۶۰

iBT(TOEFL)

دریافت شده از سازمان سنجش آموزش کشور یا خارج از کشور

۵

IELTS / academice

_

۴۸۰

TOLIMO

_

۷۰

MELAB

 

۹. دانشجویانی که درحال تحصیل مقطع دکتری تخصصی می باشند و یا اشتغال به دستیاری تخصصی دارند، مجاز به ثبت نام نمی باشند .
۱۰. متقاضیان باید یکی از مدارک زبانی که مورد تائید سازمان سنجش پزشکی می باشد را دارا باشند که عبارتند از :
آن دسته از داوطلبانی که در آزمون زبان MSRT یا MHLE شرکت نموده اند و نمره ۴۵ الی ۴۹ را به دست آورده اند، می توانند در آزمون دکتری وزارت بهداشت ثبت نام نمایند اما با این شرط که تا زمان برگزاری آزمون نمره ۵۰ را کسب کنند. در غیر این صورت ثبت نام و پذیرش آن ها غیرممکن می باشد .
داوطلبانی که در آزمون زبان یکی از موارد فوق شرکت کرده اند و موفق به کسب حداقل  ۹۰ درصد حدنصاب لازم شده اند، می توانند در آزمون دکتری تخصصی شرکت نمایند با این شرط که تا زمان برگزاری آزمون دکتری، حدنصاب لازم را کسب نمایند در غیر این صورت ثبت نام آن ها لغو می شود.

 

زمان برگزاری آزمون دکتری

 

شرایط مربوط به وضعیت سربازی داوطلبان آقا

داوطلبان آقا برای مشخص کردن وضعیت سربازی خود باید دارای یکی از شرایط یا مدارک زیر باشند در غیر اینصورت امکان ثبت نام برای آن ها وجود نخواهد داشت .
۱- دارا بودن کارت پایان خدمت
۲- دارا بودن کارت معافیت از خدمت (معافیت به دلایل پزشکی، کفالت، ایثارگری یا موارد دیگر)
۳- آن دسته از داوطلبانی که متولد سال  ۱۳۴۵ و ماقبل آن می باشند و دارای مدرک دکتری عمومی می باشند، بایستی در زمان ثبت نام کارت معافیت دائم خود را ارائه دهند .
۴- داوطلبانی که متولد سال ۱۳۴۷ و ماقبل آن می باشند ، در صورتی که تغییر سن نداده باشند می توانند در آزمون دکتری وزارت بهداشت ۹۸ شرکت کنند .
۵- متقاضیان مشمول به خدمتی که دارای برگه اعزام به سربازی هستند، در صورتی که زمان پذیرش در دانشگاه قبل از تاریخ اعزام باشد، مجاز به ثبت نام آزمون دکتری می باشند .
۶- متقاضیان مشمولی که تاریخ اعزام به خدمتشان قبل از اعلام نتایج آزمون دکتری می باشد، می بایست برای انجام خدمت سربازی اقدام نمایند تا شامل غیبت نشوند و اگر پس از اعلام نتایج در یکی از دانشگاه ها پذیرفته شوند، می توانند برگه ترخیص از خدمت دریافت نمایند و به تحصیل خود بپردازند .
۷- دانشجویانی که در حال تحصیل سال آخر مقطع دکتری عمومی هستند، در صورتی که تا  ۹۸/۰۶/۳۱ و در سنوات تحصیلی مجاز فارغ التحصیل شوند، می توانند ثبت نام آزمون دکتری را انجام دهند .
۸- دانش آموختگان مقطع دکتری عمومی که در سنوات تحصیلی مجاز فارغ التحصیل شده اند، در صورتی که از زمان ثبت نام تا زمان پذیرش در رشته جدید بیش از یک سال نگذشته باشد، می توانند ثبت نام آزمون دکتری تخصصی را انجام دهند .
۹- متقاضیانی که دارای تعهد خدمت در سازمان ها یا وزارت خانه ها هستند در صورتی که گواهی اشتغال به خدمت را ارائه دهند، مجاز به ثبت نام هستند .
۱۰- کادر رسمی نیروهای مسلح در صورت ارائه گواهی اشتغال به خدمت و کسب رضایت سازمان مربوطه، مجاز به ثبت نام می باشند .
۱۱- طلاب علوم دینی که دارای مدرک دکتری عمومی و مدرک معافیت تحصیلی حوزوی می باشند، منعی برای ثبت نام نخواهند داشت .
۱۲- داوطلبان مشمولی که دارای معافیت موقت بدون غیبت هستند، می توانند ثبت نام آزمون دکتری را انجام دهند .
۱۳- دارا بودن یکی از مدارک زبان انگلیسی به شرح زیر

 

 

 

زمان برگزاری آزمون دکتری

 

اطلاعات گواهی زبان انگلیسی

 

برای اطلاع از جزئیات بیشتر شرایط ثبت نام آزمون دکتری وزارت بهداشت ، دفترچه راهنمای ثبت نام را از سایت www.sanjeshp.ir دریافت نمائید و آن را به دقت مطالعه فرمایید. همچنین می توانید برای اطلاع از زمان برگزاری آزمون دکتری وزارت بهداشت با مرکز مشاوره تحصیلی سنجش امیرکبیرتماس حاصل فرمائید .

 

ثبت نام آزمون دکتری سراسری

 

مشاوره شرایط ثبت نام و شرکت در آزمون دکتری وزارت بهداشت ۹۸

هر ساله آزمون دکتری وزرات بهداشت به صورت سراسری برگزار می شود . متقاضیانی که قصد ثبت نام و شرکت در این آزمون را دارند باید در مورد تمامی شرایط ثبت نام اطلاعات کافی را بدست بیاورند . در این گزارش در مورد شرایط عمومی و شرایط اختصاصی مندرج در دفترچه ثبت نام آزمون دکتری وزارت بهداشت ۹۸ توضیحاتی کاملی ارائه کردیم . با توجه با اینکه آزمون دکتری وزرات بهداشت و آزمون دکتری علوم پزشکی دانشگاه آزاد ادغام شده است شرایط ثبت نام در آزمون دکتری وزارت بهداشت ۹۸ یکسان و تمامی داوطلبان در آزمون دکتری وزارت بهداشت ۹۸ ثبت نام خواهند کرد

 

 

نحوه سنجش و پذیرش آزمون دکتری

 

شرایط عمومی ثبت نام و شرکت در آزمون دکتری وزارت بهداشت ۹۸

شرایط عمومی داوطلبان متقاضی ثبت نام آزمون دکتری  وزارت بهداشت ۹۸ شامل
۱- عدم اعتیاد به مواد مخدر
۲- برخورداری کامل از سلامت جسمی با توجه به رشته ی انتخابی
۳- عتقاد به دین اسلام و یا یکی از ادیان ذکر شده در قانون اساسی
۴- دارا بودن تمامی شرایط عمومی متداول در آزمون های مختلف کشور
۵- عدم سوء پیشینه
۶- پذیرفتن قانون اساسی جمهوری اسلامی
۷- عدم وابستگی به گروه های محارب و ملحد و هواداری آنها
۸- نداشتن اشتهار به فساد اخلاقی

نتایج انتخاب رشته دکتری

 

به داوطلبان کنکور دکتری وزارت بهداشت توصیه می شود تمام اخبار و مطالب مرتبط با ثبت نام آزمون دکتری وزارت بهداشت را که در زیر آمده است را به صورت کامل مطالعه کنند و با توجه به شرایط و ضوابط کنکور دکترای وزارت بهداشت برنامه ریزی خود را انجام دهند تا بتوانند قبولی در آزمون دکترای وزارت بهداشت سال جاری را تجربه کنند. در ضمن پیشنهاد می شود قسمت سوالات متداول دکترای وزارت بهداشت و اخبار دکتری وزارت بهداشت و مشاوره دکترای وزارت بهداشت را نیز مورد بازدید قرار دهند.

شرایط ثبت نام دکتری وزارت بهداشت

۱- منابع آزمون دکتری وزارت بهداشت

۲- زمان ثبت نام آزمون دکتری وزارت بهداشت

۳- زمان برگزاری آزمون دکتری وزارت بهداشت

۴- ثبت نام دکتری وزارت بهداشت

۵- دفترچه ثبت نام آزمون دکتری وزارت بهداشت

۶- شرایط ثبت نام دکتری وزارت بهداشت

۷- مدارک ثبت نام دکتری وزارت بهداشت

۸- هزینه ثبت نام دکتری وزارت بهداشت

۹- فرم صلاحیت عمومی آزمون دکتری وزارت بهداشت

۱۰- کارت ورود به جلسه آزمون دکتری وزارت بهداشت

۱۱- تمدید مهلت ثبت نام دکتری وزارت بهداشت

۱۲- ویرایش اطلاعات ثبت نام دکتری وزارت بهداشت

۱۳- نتایج اولیه آزمون دکتری وزارت بهداشت

۱۴- توضیحات کارنامه آزمون دکتری وزارت بهداشت

۱۵- مصاحبه دکتری وزارت بهداشت

۱۶- شهریه دکتری وزارت بهداشت

۱۷- دفترچه انتخاب رشته دکتری وزارت بهداشت

۱۸- انتخاب رشته دکتری وزارت بهداشت

۱۹- تاثیر سهمیه در انتخاب رشته دکتری وزارت بهداشت

۲۰- نتایج انتخاب رشته آزمون دکتری وزارت بهداشت

کلمات کلیدی:

شرایط ثبت نام دکتری وزارت بهداشت , زمان ثبت نام آزمون دکتری وزارت بهداشت ۹۷-۹۸ , زمان آزمون دکتری وزارت بهداشت ۹۷-۹۸ , دفترچه آزمون دکتری وزارت بهداشت ۹۸-۹۹ , مدارک لازم برای ثبت نام دکتری وزارت بهداشت , زمان آزمون دکتری وزارت بهداشت ۹۸-۹۹ , سوالات آزمون دکتری وزارت بهداشت ۹۸-۹۹ , دفترچه دکتری وزارت بهداشت ۹۸-۹۹ , سوالات آزمون دکتری وزارت بهداشت ۹۸-۹۹ , The conditions for the registration of the Ministry of Health , منابع آزمون دکتری وزارت بهداشت , زمان ثبت نام آزمون دکتری وزارت بهداشت , زمان برگزاری آزمون دکتری وزارت بهداشت , ثبت نام دکتری وزارت بهداشت , دفترچه ثبت نام آزمون دکتری وزارت بهداشت , شرایط ثبت نام دکتری وزارت بهداشت , مدارک ثبت نام دکتری وزارت بهداشت , هزینه ثبت نام دکتری وزارت بهداشت , فرم صلاحیت عمومی آزمون دکتری وزارت بهداشت , کارت ورود به جلسه آزمون دکتری وزارت بهداشت , تمدید مهلت ثبت نام دکتری وزارت بهداشت , ویرایش اطلاعات ثبت نام دکتری وزارت بهداشت , نتایج اولیه آزمون دکتری وزارت بهداشت , توضیحات کارنامه آزمون دکتری وزارت بهداشت , مصاحبه دکتری وزارت بهداشت , شهریه دکتری وزارت بهداشت , دفترچه انتخاب رشته دکتری وزارت بهداشت , انتخاب رشته دکتری وزارت بهداشت , تاثیر سهمیه در انتخاب رشته دکتری وزارت بهداشت , نتایج انتخاب رشته آزمون دکتری وزارت بهداشت

نوشته قبلی

زمان برگزاری آزمون دکتری وزارت بهداشت

نوشته بعدی

تمدید مهلت ثبت نام دکتری وزارت بهداشت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید
ورود

هنوز حساب کاربری ندارید؟

ایجاد حساب کاربری
تبلیغات

دسته‌های دوره های آموزشی