بارگیری صفحه

شرایط ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد وزارت بهداشت

The enrollment terms for the master’s degree in the Ministry of Health

شرایط ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد وزارت بهداشت

شرایط ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد وزارت بهداشت عبارتی است که در بهمن ماه هر سال در گوگل یا سایر موتورهای جستجو توسط داوطلبان آزمون ارشد وزارت بهداشت سرچ می شود.بسیاری از داوطلبان کنکور ارشد وزارت بهداشت با توجه به هوش و فراست خود عبارت های کلیدی دیگری مثل زمان ثبت نام کنکور ارشد وزارت بهداشت ۹۸ , زمان کنکور ارشد وزارت بهداشت ۹۸ , دفترچه کارشناسی ارشد وزارت بهداشت ۹۸ , زمان کنکور ارشد وزارت بهداشت ۹۸-۹۹ , دفترچه کارشناسی ارشد وزارت بهداشت ۹۸ , آزمون ارشد وزارت بهداشت ۹۸ , ثبت نام ارشد وزارت علوم پزشکی ۹۸ و یا دفترچه ارشد وزارت بهداشت را نیز جستجو کنند.

 

شرایط ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد وزارت بهداشت

 

هدف همه آنها یکی است و همگی با کمی تسریع یا تاخیر به اطلاعات و خبرهای مطلوب خود در سطح اینترنت دست می یابند البته لازم به ذکر است داوطلبان آزمون ارشد وزارت بهداشت باید به صورت حرفه ای نحوه دقیق و علمی جستجوی اطلاعات را فرا گیرند تا به طور علمی بتوانند به مطالب مورد نیاز خود دست یابند.

لذا مهم این است که داوطلبان آزمون ارشد وزارت بهداشت اطلاعات مورد نیاز خود را از سایتی معتبر و علمی پیگیری و رهگیری کنند. سایتی یا مجموعه ای که بتواند به طور صحیح پاسخگوی سوالات داوطلبان آزمون ارشد وزارت بهداشت باشد. در این بستر پر تلاطم مجموعه سنجش امیرکبیر به عنوان مجری اماده سازی منابع ازمون کارشناسی ارشد و ارشد وزارت بهداشت سعی نموده است بستر اطلاعات برای داوطلبان ازمون ارشد وزارت بهداشت را طوری فراهم کنند که داوطلبان کنکور ارشد وزارت بهداشت بتوانند به راحتی اخبار درست و مطالب صحیح آموزشی خود را از سایت سنجش تکمیلی دات ای آر کسب کنند.

همچنین داوطلبان عزیز امتحان ارشد وزارت بهداشت می توانند در پایین همین صفحه، تمام سوالات خود را در زمینه آزمون ارشد مطرح کنند. مشاوران عالی سنجش امیرکبیر، مشتاقانه پاسخگوی پرسش ها و سوالات داوطلبان عزیز آزمون ارشد وزارت بهداشت در زمینه ثبت نام آزمون ارشد وزارت بهداشت در مقطع عالی و تکمیلی می باشند.

 

شرایط ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد وزارت بهداشت

 

لذا به تمام داوطلبان آزمون ارشد وزارت بهداشت توصیه میشود در چند ماه باقی مانده تا زمان ازمون ارشد وزارت بهداشت ،تمرکز بیشتری روی مطالب کنکور ارشد وزارت بهداشت خود داشته باشند.

کنکور ارشد دانشگاه آزاد 98

 

شرایط ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد وزارت بهداشت

هر ساله هم زمان با انتشار دفترچه ثبت نام کارشناسی ارشد وزارت بهداشت، شرایط و ضوابط ثبت نام این آزمون در اختیار داوطلبان قرار می گیرد و به دنبال آن داوطلبان واجد شرایط برای ثبت نام و تکمیل فرم اینترنتی اقدام می کنند. شرایط ثبت نام کارشناسی ارشد وزارت بهداشت ۹۸ از دو بخش شرایط عمومی و شرایط اختصاصی تشکیل شده که متقاضیان بایستی قبل از ثبت نام تمامی بندها و جزئیات مربوط به این دو بخش را مطالعه نموده و با آگاهی کامل علاقه مندی خود را برای شرکت در آزمون کارشناسی ارشد وزارت بهداشت ۹۸ اعلام کنند. برای آشنایی بیش تر متقاضیان در ادامه به بخشی از شرایط ثبت نام کارشناسی ارشد وزارت بهداشت ۹۸ که دارای اهمیت زیادی است می پردازیم .
شرایط ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد وزارت بهداشت ۹۸ از جمله مواردی می باشد که باید داوطلبان قبل از ثبت نام به آن آگاهی داشته باشند. وزارت بهداشت همه ساله برای گزینش متقاضیان و داوطلبان ورود به تحصیلات تکمیلی رشته های پزشکی اقدام به برگزاری آزمون ورودی می کند و این آزمون نیز همانند تمام آزمون هایی که در کشور برگزار می شود تابع شرایط و ضوابطی است که ما در این گزارش به آنها می پردازیم. اگر داوطلب متقاضی ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد وزارت بهداشت ۹۸ می باشید،  باید قبل از ثبت نام از شرایط ثبت نام کنکور ارشد وزارت بهداشت اطلاعات کافی داشته باشند. به همین علت در این گزارش تمام شرایط ثبت نام کنکور وزارت بهداشت ۹۸ را توضیح داده ایم.

 

شرایط مهم ثبت‌نام آزمون ارشد وزارت بهداشت ۹۸ – ۹۹

افرادی می‌توانند در آزمون ارشد وزارت بهداشت اقدام به ثبت‌نام نمایند که فارغ‌التحصیل مقطع کارشناسی باشند. البته افرادی که تا ۳۱ شهریور ۹۸ نیز جزء دانش‌آموختگان تلقی شوند می‌توانند در این آزمون ثبت‌نام کنند. باید این نکته را خدمت شما عرض کنیم که تطابق بین رشته کارشناسی و رشته انتخابی در مقطع ارشد یک امر مهم و لازم محسوب می‌شود. ازجمله مشکلاتی که برای داوطلبان در فرایند ثبت‌نام پیش خواهد آمد بحث تطابق رشته‌ها می‌باشد. داوطلبان می‌توانند برای جلوگیری از بروز این مشکل اقدام به بررسی لیست رشته‌های مجاز اعلام‌شده کنند. در هر رشته تنها داوطلبانی می‌توانند ثبت‌نام کنند که دارای ویژگی‌های خاصی هستند .

 

شرایط عمومی ثبت نام کارشناسی ارشد وزارت بهداشت ۹۸

شرایط عمومی ثبت نام کارشناسی ارشد وزارت بهداشت ۹۸ مختص تمامی داوطلبان علاقه مند به ادامه تحصیل در رشته های گروه علوم پزشکی بوده و تنها داوطلبان واجد این شرایط مجاز به شرکت در آزمون مذکور هستند . این شرایط عبارتند از :
۱- برخورداری از سلامت و توانایی جسمی به تناسب رشته انتخابی و عدم اعتیاد به مواد مخدر
۲- واجد کلیه شرایط عمومی متداول در آزمونهای مختلف کشور
۳- اعتقاد به دین مبین اسلام یا یکی از ادیان مندرج در قانون اساسی
۴- پذیرفتن قانون اساسی و عدم مخالفت با نظام جمهوری اسلامی ایران
۵- عدم وابستگی تشکیلاتی به احزاب و گروههای محارب و ملحد و هواداری از آنها
۶ – نداشتن سوء پیشینه کیفری
۷- عدم اشتهار به فساد اخلاقی

 

شرایط اختصاصی ثبت نام کارشناسی ارشد وزارت بهداشت ۹۸

همان طور که در جریان هستید داوطلبان در زمان ثبت نام کارشناسی ارشد وزارت بهداشت ۹۸ از نظر وضعیت تحصیلی ، نظام وظیفه ، طرح نیروی انسانی و …. در وضعیت های مختلفی قرار دارند . مرکز سنجش آموزش پزشکی کشور برای ایجاد رقابتی سالم وضعیت های مختلف داوطلبان را بررسی نموده و تحت عنوان شرایط اختصاصی ثبت نام کارشناسی ارشد وزارت بهداشت ۹۸ ارائه می‌نماید .

 

شرایط اختصاصی ثبت نام و شرکت در کنکور کارشناسی ارشد وزارت بهداشت ۹۸

شرایط اختصاصی مندرج در دفترچه ثبت نام کنکور ارشد پزشکی ۹۸ به شرح زیر می باشد :
۱- داشتن مدرک کارشناسی یا کارشناسی ارشد یا دکتری گروه پزشکی و یا مدارک بالاتر متناسب با آزمون ارشد ارشد پزشکی ۹۸
۲- دانشجویان ترم اخر که متقاضی ثبت نام کنکور ارشد وزارت بهداشت ۹۸ هستند لازم است که گواهی مبنی بر فارغ التحصیلی تا تاریخ ۹۸/۶/۳۱ را ارائه دهند .
۳- هر یک از داوطلبان باید متناسب با مدرک تحصیلی خود در یکی از رشته های امتحانی که در دفترچه ثبت نام کنکور ارشد پزشکی ۹۸ ذکر شده است ثبت نام کنند.
۴- کسانی که دارای مدرک معادل ، گواهی پایان دوره هستند کسانی که میانگین معدل کل کمتر از ۱۲ در مقطع کارشناسی و افرادی که دارای مدرک تحصیلی که از طریق آزمون داخلی پذیرفته شده و این مدرک فقط دارای ارزش استخدام است مجاز به ثبت نام و شرکت در کنکور کارشناسی ارشد ۹۸ وزارت بهداشت نیستند .
تبصره : دارندگان مدرک معادل ضمن خدمت فرهنگیان که در سال های ۷۷ تا ۸۱ به دوره های مذکور راه یافته اند مجاز به تحصیل در مقاطع رسمی بالاتر هستند.
۵- عدم اشتغال به تحصیل همزمان دوره های تحصیلی کارشناسی ارشد و سایر دوره ها ( ممنوعیت از تحصیل همزمان شامل دوره ی حضوری می باشد و ممانعتی برای دوره های غیرحضوری ( مجازی ) وجود ندارد)
۶- تحصیل در مقطع کارشناسی ارشد به صورت پیوسته است . (داوطلبان شاغل قبل از ثبت نام موافقت نامه کتبی مبنی بر ادامه تحصیل را دریافت و آن را نزد خود نگه دارند تا در صورت پس از قبولی به دانشگاه محل قبولی ارائه دهند)
۷- گذراندن همزمان طرح نیروی انسانی و اشتغال به تحصیل در مقطع کارشناسی ارشد مجاز نیست.
۸- دانشجویان ترم آخر تنها در صورتی مجاز به ثبت نام می باشند که تا تاریخ ۹۸/۶/۳۱ فارغ التحصیل شوند .
۹- در صورتی که هر داوطلبی در کنکور ارشد ۹۷ در دوره روزانه پذیرفته شده باشد مجاز به شرکت در کنکور ارشد ۹۸ نخواهد بود . (این بند شامل کسانی که دردوره های شهریه پرداز پذیرش شده اند نمی شود)
۱۰- فارغ التحصیلان مدرک کارشناسی ارشد که در مقطع کارشناسی ارشد از آموزش رایگان برخوردار بودند در صورتی که مدرک تحصیلی مقطع کارشناسی خود در آزمون ارشد پزشکی ۹۸ در دوره های روزانه پذیرش شوند ملزم به پرداخت شهریه می باشند .
۱۱- فارغ التحصیلان مدرک کارشناسی ارشد که در مقطع کارشناسی ارشد از شهریه پرداخت نموده اند اگر مدرک تحصیلی مقطع کارشناسی خود در آزمون ارشد پزشکی ۹۸ در دوره های روزانه پذیرش شوند شامل پرداخت شهریه نخواهد بود و از تحصیل رایگان برخوردار می باشند .
۱۲- در صورتی که در رشته هایی که مدرک تحصیلی مورد پذیرش کارشناسی ارشد باشد ( در صورتی که داوطلب در مقطع ارشد از آموزش رایگاه برخوردار بوده و یا شهریه پرداخت کرده باشد ) در صورت قبولی در دوره های روزانه شامل تحصیل رایگان هستند و ملزم به پرداخت شهریه نیستند.
۱۳- وزرات بهداشت به هیچ کدام از دانشجویان مقطع کارشناسی ارشد بورس تحصیلی اعطا نمی نماید.
۱۴- دانشجویان دوره کارشناسی ارشد که از تحصیل محروم شده اند پس از تسویه با دانشگاه می توانند مجددا در آزمون کارشناسی ارشد شرکت کنند . (این دنشجویان نمی توانند در آزمون ورودی کارشناسی ارشد رشته ی قبلی خود ثبت نام کنند).
۱۵- دانشجویان دوره کارشناسی ارشد که از ادامه تحصیل منصرف شده اند و انصراف از دانشگاه داده اند پس از تسویه با دانشگاه می توانند مجددا در آزمون کارشناسی ارشد شرکت کنند. ( این بند شامل دانشجویان که در کنکور ارشد پزشکی ۹۷ قبول شده اند نمی شود و این دانشجویان حق شرکت در کنکور ارشد پزشکی ۹۸ را ندارند).
۱۶- داشتن حداقل دو سال سابقه کار بالینی با مدرک کارشناسی برای بعضی از رشته ها مطابق با جدول شماره یک دفترچه ثبت نام ارشد وزارت بهداشت ۹۸ در بخش های بیمارستانی جهت شرکت در آزمون ارشد رشته های مذکور در دفترچه ثبت نام ضروری است (این افراد تا تاریخ ۹۸/۶/۳۱ باید دو سال سابقه بالینی را داشته باشند (
۱۷- کسب حد نصاب پنجاه درصد میانگین کل نمرات شرکت کنندگان در آزمون کتبی هر رشته و کسب حداقل سی درصد نمره کل آزمون برای قبولی در آزمون ارشد پزشکی الزامی است .
۱۸- هر نوع انتقال ، تغییر رشته و یا جا به جایی محل تحصیل ممنوع است.
۱۹- سوابق تحصیلی مقطع کارشناسی در آزمون ارشد پزشکی با سهم بیست درصد اعمال خواهد شد.
۲۰- داوطلبان مرد از لحاظ مقررات وظیفه ی عمومی نباید منعی داشته باشند .
در این بخش به برسی برخی از این شرایط می پردازیم .

 

منابع آزمون ارشد وزارت بهداشت

 

وضعیت تحصیلی

داوطلبان برای ثبت نام کنکور ارشد وزارت بهداشت ۹۸ باید وضعیت تحصیلی خود را مشخص کرده و در صورت داشتن مدرک تحصیلی مجاز برای ثبت نام اقدام کنند. شرایط مربوط به وضعیت تحصیلی داوطلبان به شرح زیر می باشد:
۱- داشتن مدرک کارشناسی ، کارشناسی ارشد ، دکتری عمومی گروه پزشکی و مدارک بالاتر متناسب با رشته تحصیلی مورد تقاضا (مورد تایید وزارت علوم یا وزارت بهداشت) 
۲- گواهی فارغ التحصیلی دانشجویان ترم آخر کارشناسی مبنی بر فارغ التحصیلی آن ها تا تاریخ ۳۱ شهریور ۹۸
۳- دارندگان مدرک معادل ، گواهی اتمام دوره ، دارندگان معدل کم تر از ۱۲ در مقطع کارشناسی و هم چنین دارندگان مدرک تحصیلی که از طریق آزمون داخلی پذیرفته شده و این مدرک صرفا دارای ارزش استخدامی می باشد مجاز به ادامه تحصیل در مقطع کارشناسی ارشد رشته های علوم پزشکی نیستند.
۴- عدم اشتغال به تحصیل هم زمان در مقطع کارشناسی ارشد یا سایر مقاطع در همان دانشگاه یا دانشگاه های دیگر 
۵- پذیرفته شدگان دوره روزانه کنکور کارشناسی ارشد وزارت بهداشت ۹۷ حق شرکت در آزمون ارشد علوم پزشکی ۹۸ را  نخواهند داشت (عدم ثبت نام در رشته محل قبولی تغییری در این بند ایجاد نمی کند)
۶- دارا بودن حداقل ۲ سال سابقه کار بالینی با مدرک کارشناسی (مدرک مورد پذیرش رشته امتحانی مورد نظر) در بخش های بیمارستانی

 

وضعیت نظام وظیفه

متقاضیان مرد که در آزمون کارشناسی ارشد وزارت بهداشت ۹۸ شرکت می نمایند بایستی وضعیت نظام وظیفه خود را مشخص کرده و در صورتی که جزو مشمولان نظام وظیفه عمومی نمی باشند برای ثبت نام اقدام کنند . به عبارت دیگر داوطلبان شرکت در این آزمون یا باید کارت پایان خدمت خود را دریافت نموده باشند و یا این که طبق تبصره های موجود جزو افرادی باشند که معافیت به آن ها تعلق می گیرد.

 

شرایط ثبت نام آزمون ارشد

 

شرایط مشمولین طرح نیروی انسانی

آن دسته از متقاضیان رشته های پیراپزشکی که مشمول طرح نیروی انسانی هستند بایستی وضعیت خدمات قانونی طرح خود را دقیقا مشخص کنند. در صورتی که داوطلب از لحاظ طرح نیروی انسانی واجد شرایط شرکت در آزمون ارشد وزارت بهداشت ۹۸ نباشد در هر مرحله از آزمون که باشد قبولی وی باطل می شود.

 

شرایط استفاده از سهمیه

در کنکور کارشناسی ارشد وزارت بهداشت ۹۸ تسهیلاتی در اختیار مشمولین سهمیه های کارشناسی ارشد وزارت بهداشت ۹۸ قرار می گیرد که به دنبال آن شرایطی نیز اعلام خواهد شد. یکی از این شرایط کسب حد نصاب علمی در آزمون کتبی است که هر ساله میزان این حد نصاب دردفترچه ثبت نام ارشد وزارت بهداشت ذکر می شود .

 

زمان برگزاری آزمون ارشد

 

شرایط مربوط به اتباع خارجی

اتباع خارجی متقاضی ثبت نام کارشناسی ارشد علوم پزشکی ۹۸ علاوه بر داشتن شرایط عمومی و اختصاصی می بایست شرایط مربوط به اتباع خارجی مندرج در دفترچه ثبت نام کارشناسی ارشد وزارت بهداشت ۹۸ را نیز مطالعه کنند .

 

شرایط مربوط به دانشگاه های دارای شرایط خاص

برخی دانشگاه ها همانند دانشگاه های علوم پزشکی ارتش ، بقیه الله و …. شرایط خاصی را اعلام می نمایند که داوطلبان علاقه مند به ادامه تحصیل در این رشته محل ها حتما باید در زمان ثبت نام این شرایط را مورد بررسی قرار دهند تا در زمان انتخاب رشته کارشناسی ارشد وزارت بهداشت ۹۸ با مشکل روبرو نشوند .
داوطلبان استفاده از سهمیه های استعدادهای درخشان نیز بایستی پس از مطالعه آیین نامه مربوط و در صورت احراز شرایط لازم برای ثبت نام اقدام کنند.
با توجه به این که هر یک از شرایطی که در این بخش اشاره کردیم شامل تبصره هایی است که شرح کامل آن در این گزارش نمی گنجد توصیه می کنیم برای کسب اطلاعات بیش تر در این خصوص حتماً دفترچه ثبت نام کارشناسی ارشد علوم پزشکی ۹۸ را مطالعه کنید.

 

زمان برگزاری آزمون ارشد

 

مشاوره ثبت نام کارشناسی ارشد وزارت بهداشت ۹۸

با توجه به این که در کنکور کارشناسی ارشد وزارت بهداشت شرط تجانس رشته وجود داشته و داوطلبین تنها مجاز به شرکت در رشته های امتحانی متناسب با مدرک کارشناسی خود هستند توصیه می نمائیم ضمن مطالعه شرایط عمومی و اختصاصی ، جدول مربوط به رشته های امتحانی و مدارک مورد پذیرش هر رشته را نیز مورد بررسی قرار داده و در صورت داشتن تمامی شرایط و امکان شرکت در رشته مورد علاقه برای پرداخت هزینه ثبت نام کارشناسی ارشد وزارت بهداشت ۹۸ و تکمیل فرم ثبت نام اقدام کنید.
کارشناسان مرکز سنجش امیرکبیر نیز آماده اند تا از طریق سیستم مشاوره تحصیلی  تجربیات خود را در اختیار داوطلبان قرار دهند و پس از بررسی شرایط داوطلبان اطلاعات ثبت نامی آن ها را در سایت ثبت نام کارشناسی ارشد وزارت بهداشت ۹۸ وارد کنند .

 

ثبت نام آزمون ارشد سراسری

 

مشاوره شرایط ثبت نام و شرکت در کنکور کارشناسی ارشد وزارت بهداشت ۹۸

یکی از مهم ترین آزمون های دوره ی کارشناسی ارشد که هر ساله توسط وزارت بهداشت برگزار می شود . داوطلبانی که قصد ثبت نام در کنکور ارشد پزشکی ۹۸ را دارند لازم است در مورد شرایط و ضوابط شرکت در این آزمون اطلاعات کافی را کسب کنند. با توجه به اینکه ثبت نام آزمون ارشد وزارت بهداشت۹۸ براساس  سال های گذشته به صورت اینترنتی توسط وب سایت این وزارت خانه به آدرس www.sanjeshp.ir برگزار می شود لازم است تمامی متقاضیان در مورد شرایط عمومی و اختصاصی ثبت نام در این آزمون اطلاعات کافی را کسب کنند.

 

نحوه سنجش و پذیرش آزمون ارشد

 

 

شرایط طرح نیروی انسانی ثبت نام و شرکت در کنکور کارشناسی ارشد وزارت بهداشت ۹۸

بعضی از شرایط مندرج در دفترچه ثبت نام کنکور ارشد وزارت بهداشت ۹۸ به شرح زیر می باشد.
۱ – داوطلبان رشته های پیراپزشکی که دارای طرح می باشند یک بار می توانند در دوران دانشجویی و یا در اولین آزمون پس از فراغت از تحصیل در کنکور ارشد پزشکی وزارت بهداشت ۹۸ شرکت کنند. این داوطلبان دقت کنند در صورت پذیرفته شدن در آزمون تعهدات طرح مقطع کارشناسی آنها کماکان باقی می ماند . در صورتی که این افراد طرح خود را شروع کرده باشند در صورت قبولی در کنکور ارشد وزارت بهداشت ۹۸ با دانشگاه محل خدمت تسویه و ادامه طرح به بعد از اتمام تحصیل موکول می شود .
۲ – تمامی داوطلبان مشمول طرح نیروی انسانی که طرح خود را به اتمام رسانده اند و یا معاف شده می توانند با ارائه مدرک معافیت و یا پایان طرح در کنکور کارشناسی ارشد ۹۸ وزرات بهداشت ثبت نام کنند   .

نکته مهم برای داوطلبان آزمون ارشد وزارت بهداشت :
درصورتی‌که داوطلب در آزمون سال ۹۷ شرکت نموده باشد و در دانشگاه روزانه پذیرفته‌شده باشد حق شرکت در آزمون سال ۹۸ را نخواهد داشت .

نکته کاربردی آزمون ارشد وزارت بهداشت ۹۸ :
داوطلبان در رشته‌هایی که طرح اجباری داشته باشند تنها می‌توانند یک‌بار در آزمون شرکت نمایند. این آزمون یا در سال آخر دوران دانشجویی و یا سال بعد از فارغ‌التحصیلی انجام می شود.

رشته‌هایی که طرح اجباری دارند به شرح زیر می‌باشد :
۱- پرستاری
۲- اتاق عمل
۳- هوشبری
۴- رادیولوژی
۵- علوم آزمایشگاهی
۶- فوریت‌های پزشکی
۷- پرستاری دندانپزشکی
۸- بهداشت دهان

نکته :
درصورتی‌که متقاضی تابه‌حال در آزمون ارشد شرکت نکرده باشد و در حال گذراندن طرح نیروی انسانی باشد می‌تواند در آزمون شرکت و پس از قبولی با محل خدمت خود تسویه کند. بعد از تسویه داوطلبان می توانند به ادامه تحصیل خود بپردازند .

 

نتایج انتخاب رشته ارشد

 

 

شما برای قبول شدن در کنکور کارشناسی ارشد ۹۸ ، به چه چیز هایی نیاز دارید ؟

 

 

مشاوره و برنامه ریزی تحصیلی آزمون ارشد

قانون جذب

به داوطلبان کنکور کارشناسی ارشد وزارت بهداشت توصیه می شود تمام اخبار و مطالب مرتبط با ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد وزارت بهداشت را که در زیر آمده است را به صورت کامل مطالعه کنند و با توجه به شرایط و ضوابط کنکور ارشد وزارت بهداشت برنامه ریزی خود را انجام دهند تا بتوانند قبولی در آزمون ارشد وزارت بهداشت سال جاری را تجربه کنند. در ضمن پیشنهاد می شود قسمت سوالات متداول ارشد وزارت بهداشت و اخبار کارشناسی ارشد وزارت بهداشت و مشاوره ارشد وزارت بهداشت را نیز مورد بازدید قرار دهند.

شرایط ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد وزارت بهداشت

۱- منابع کنکور کارشناسی ارشد وزارت بهداشت

۲- زمان ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد وزارت بهداشت

۳- زمان برگزاری کنکور کارشناسی ارشد وزارت بهداشت

۴- ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد وزارت بهداشت

۵- دفترچه ثبت نام کارشناسی ارشد وزارت بهداشت

۶- شرایط ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد وزارت بهداشت

۷- مدارک ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد وزارت بهداشت

۸- هزینه ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد وزارت بهداشت

۹- کارت ورود به جلسه کنکور کارشناسی ارشد وزارت بهداشت

۱۰- تمدید مهلت ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد وزارت بهداشت

۱۱- ویرایش اطلاعات ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد وزارت بهداشت

۱۲- نتایج ارشد وزارت بهداشت

۱۳- توضیحات کارنامه کارشناسی ارشد وزارت بهداشت

۱۴- شهریه کارشناسی ارشد وزارت بهداشت

۱۵- دفترچه انتخاب رشته کارشناسی ارشد وزارت بهداشت

۱۶- انتخاب رشته کارشناسی ارشد وزارت بهداشت

۱۷- اعلام نتایج انتخاب رشته کارشناسی ارشد وزارت بهداشت

کلمات کلیدی:

شرایط ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد وزارت بهداشت , زمان ثبت نام کنکور ارشد وزارت بهداشت ۹۸ , زمان کنکور ارشد وزارت بهداشت ۹۸ , ثبت نام ارشد وزارت بهداشت ۹۸ , دفترچه کارشناسی ارشد وزارت بهداشت ۹۸ , زمان کنکور ارشد وزارت بهداشت ۹۷-۹۸ , لیست رشته های کارشناسی مجاز برای شرکت در آزمون ارشد هر رشته وزارت بهداشت ۹۸ , دفترچه کارشناسی ارشد وزارت بهداشت ۹۸ , کنکور وزارت بهداشت , The enrollment terms for the master’s degree in the Ministry of Health , منابع کنکور کارشناسی ارشد وزارت بهداشت , زمان ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد وزارت بهداشت , زمان برگزاری کنکور کارشناسی ارشد وزارت بهداشت , ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد وزارت بهداشت , دفترچه ثبت نام کارشناسی ارشد وزارت بهداشت , شرایط ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد وزارت بهداشت , مدارک ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد وزارت بهداشت , هزینه ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد وزارت بهداشت , کارت ورود به جلسه کنکور کارشناسی ارشد وزارت بهداشت , تمدید مهلت ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد وزارت بهداشت , ویرایش اطلاعات ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد وزارت بهداشت , نتایج ارشد وزارت بهداشت , توضیحات کارنامه کارشناسی ارشد وزارت بهداشت , شهریه کارشناسی ارشد وزارت بهداشت , دفترچه انتخاب رشته کارشناسی ارشد وزارت بهداشت , انتخاب رشته کارشناسی ارشد وزارت بهداشت , اعلام نتایج انتخاب رشته کارشناسی ارشد وزارت بهداشت

نوشته قبلی

زمان ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد وزارت بهداشت

نوشته بعدی

ویرایش اطلاعات ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد وزارت بهداشت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید
ورود

هنوز حساب کاربری ندارید؟

ایجاد حساب کاربری
تبلیغات

دسته‌های دوره های آموزشی