FORGOT YOUR DETAILS?

ایجاد حساب کاربری

منابع آزمون دکتری مدیریت رسانه و اطلاعات

توسط / / دکتری سراسری علوم انسانی

منابع آزمون دکتری مدیریت رسانه و اطلاعات دانشگاه سراسری و آزاد کد ۲۱۶۵

منابع آزمون دکتری مدیریت رسانه و اطلاعات

منابع آزمون دکتری مدیریت رسانه و اطلاعات اگر به درستی انتخاب شوند، اولین قدم صحیح در مسیر حرکت به سوی قبولی در آزمون دکتری مدیریت رسانه و اطلاعات دانشگاه سراسری و آزاد است، لذا دپارتمان های تخصصی سنجش امیرکبیر جهت سهولت دسترسی داوطلبان آزمون دکتری مدیریت رسانه و اطلاعات، منابع دکتری مدیریت رسانه و اطلاعات را تدوین و گردآوری نموده است تا داوطلبان بدون مشاوره دکتری مدیریت رسانه و اطلاعات حتی اگر خودشان به صورت مستقل نیز بخواهند منابع آزمون دکترای مدیریت رسانه و اطلاعات را تهیه کنند این امر قابل انجام باشد. به داوطلبان آزمون دکترای مدیریت رسانه و اطلاعات توصیه می شود که از بسته های آموزشی (کتب و جزوات تخصصی) مورد نیاز رشته دکترای مدیریت رسانه و اطلاعات استفاده کنند (به دلایل زیر) ولی اگر باز اصرار دارند که کتب مرجع مربوط به منابع دکترای مدیریت رسانه و اطلاعات را تهیه کنند توصیه می شود در کنار منابع تهیه شده مرجع، کتاب مشاوره و برنامه ریزی کنکور دکتری مدیریت رسانه و اطلاعات (مشاوره آزمون دکترای مدیریت رسانه و اطلاعات ، برنامه ریزی آزمون دکترای مدیریت رسانه و اطلاعات) به روش سنجش امیرکبیر را تهیه کنند که به آنها روش برنامه ریزی آزمون دکتری مدیریت رسانه و اطلاعات را ارایه می دهد که بتوانند از مینیمم زمان، ماکزیمم استفاده را بکنند. لذا دوباره داوطلب عزیز تکرار می شود حتما برای گرفتن جواب ، برنامه ریزی دکتری مدیریت رسانه و اطلاعات را در برنامه خود قرار دهید.

منابع آزمون دکتری مدیریت رسانه و اطلاعات

معرفی بسته آموزشی و منابع دکتری مدیریت رسانه و اطلاعات

 

برای دانلود ویدیو روی دانلود معرفی بسته آموزشی و منابع دکتری مدیریت رسانه و اطلاعات کلیک راست کنید و save as … را انتخاب کنید.


منابع دکتری مدیریت رسانه و اطلاعات

آیا خواندن کتب مرجع برای آزمون دکتری مدیریت رسانه و اطلاعات توصیه می شود؟

مطالعه کتاب های مرجع اگر چه بسیار مفید و ضروری است اما برای آمادگی در آزمون دکتری دارای معایبی است که در ادامه به آنها اشاره می کنیم:
۱) حجم این نوع کتاب ها با توجه به مطالب مفید آنها برای آزمون مناسب نیست؛ چرا که در کتاب های مرجع بیشتر به آموزش مفاهیم، اثبات قضایا و بعضاً آوردن مطالب غیر ضروری تکیه شده و تعداد سؤالات با پاسخ، برای تمرین دانشجویان کم است و بعضاً پاسخ را به عهده خواننده گذاشته اند.
۲) در این نوع کتاب ها، روش های تستی و سریع جهت پاسخگویی به سؤالات آزمون دکتری، وجود ندارد.
۳) مطالب بعضی از این کتاب ها به دلیل ترجمه گزینشی نامفهوم به نظر می رسد و خواننده نمی تواند ارتباط لازم را با کتاب برقرار کند.
دلایل فوق و برخی علل دیگر نیاز به مطالعه یک کتاب جامع و خوب را برای ما ضروری می سازد. البته گفتنی است یک کتاب خوب باید کاملاً منطبق بر کتاب های مرجع با حذف نکات منفی آنها باشد و دانشجویان نباید کتاب های مرجع را از ذهن خارج کنند.
انتشارات سنجش امیرکبیر جهت قبولی داوطلبان در آزمون دکتری، کتاب های رشته های مختلف را در سطح کشور ارائه کرده که با استقبال زیادی از سوی دانشجویان مواجه شده است. مجموعه این کتاب ها در بسته های آموزشی دکتری برای هر رشته گردآوری و تمام این کتاب ها با در نظر گرفتن منابع آزمون و کتاب های مرجع گوناگون برای هر درس تألیف شده است. که دارای خصوصیات زیر می باشند:

دکتری مدیریت رسانه و اطلاعات

کتاب های تکدرس آزمون دکتری مدیریت رسانه و اطلاعات :

در این نوع کتاب ها برای هر درس یک کتاب شامل آموزش گام به گام مطالب به زبانی ساده همراه با آوردن مثال ها و تست ها در ضمن آموزش، ارائه شده است. در کتاب های آموزشی مؤسسه از آوردن مطالب غیر ضروری پرهیز شده و خلاصه آنچه مورد نیاز داوطلب است ارائه شده است و هر کجا که در پاسخگویی تست ها روش های تستی وجود داشته به آنها اشاره شده است. پس از آموزش مطالب هر فصل، تست های طبقه بندی شده سال های گذشته مربوط به آن فصل به همراه پاسخ تشریحی و تست های خودسنجی با جواب کلیدی گنجانده شده است تا دانشجو پس از آموزش مطالب، تمام تست های سال های قبل مربوط به آن فصل را مرور کند.
کتاب های دکتری سنجش امیرکبیر با توجه به ساختار کاملاً حرفه ای و علمی آنها و توجه به نیاز دانشجویان، داوطلبان را از مراجعه به کتاب های دیگر بی نیاز می کند. مطمئناً تعداد تست های فراوان، آموزش ساده و روان مطالب، به روز بودن کتاب ها از مشخصه های بارز کتاب های سنجش امیرکبیر است.

دکتری مدیریت رسانه و اطلاعات

ویژگی های بارز بسته های آموزشی دکتری مدیریت رسانه و اطلاعات سنجش امیرکبیر

جزوات سنجش امیرکبیر توسط نفرات برتر کنکور سال های گذشته گردآوری گردیده و حاوی مطالب مفید و نکات برگزیده ای است که موجب صرفه جویی در وقت داوطلبان می گردد. بسیاری از داوطلبان با مشاهده حجم و تعدد کتب رفرنس اعلام شده، نگران نحوه گزینش مطلب و کمبود زمان برای مطالعه آنها می‎ گردند، از اینرو جزوات سنجش امیرکبیر علاوه بر مطالب گردآوری شده توسط نفرات برتر، دارای مطالب کنکوری بوده و یک منبع جامع، کامل و در عین حال خلاصه محسوب می شود که نیاز شما را به هر کتاب یا هر منبع دیگری مرتفع می ‎کند.
مزیت دیگر بسته‎های آموزشی سنجش امیرکبیر امکان دریافت جزوات ویرایش شده بدون نیاز به پرداخت هزینه مجدد توسط خریدار می باشد. به عبارت دیگر اگر جزوه ‎ای حتی یک روز پس از خرید شما ویرایش گردد، می توانید نسخه جدید آن را بطور رایگان از موسسه دریافت نمایید

منابع آزمون دکتری مدیریت رسانه و اطلاعات سراسری و آزاد

گرایش های رشته دکتری مدیریت رسانه و اطلاعات سراسری و آزاد عبارتند از:

دکتری مدیریت رسانه ای

دکتری مدیریت اطلاعات


منابع آزمون دکتری مدیریت رسانه و اطلاعات – منابع زبان عمومی

۱- کتاب گرامر کاربردی زبان انگلیسی، شهاب اناری و همکاران، انتشارات مبتکران.
۲- کتاب گرامر زبان انگلیسی، عباس فرزام، انتشارات باستان.
۳- کتاب تافل رهنما، ابراهیم نظری تیموری، انتشارات رهنما.
۴- کتاب ۵۰۴ واژه ضروری تافل، انتشارات جنگل.
۵- کتاب مجموعه سوالات کارشناسی ارشد زبان عمومی، انتشارات سازمان سنجش و آموزش کشور.
۶- جزوه زبان عمومی موسسه سنجش تکمیلی امیرکبیر.

۷- Saheli, Mohamad, Vocabulary for TOEFL and MA candidates of TOEFL. Koye Kosar Press.


۸- جزوه زبان عمومی سنجش امیرکبیر که برگرفته از اکثر منابع فوق می باشد.


منابع آزمون دکتری مدیریت رسانه و اطلاعات – منابع زبان تافل

۱- کتاب خودآموز IELTS، محمد معین جهانگیر و علی زارعی، انتشارات نور علم.
۲- کتاب مجموعه سوالات تافل آزمون دکتری، محمود رمضانی، انتشارات سرای عدالت.
۳- کتاب نکته ها و مهارت های موفقیت در آزمون های زبان عمومی و تخصصی، تالیف عبدالرضا تالانه و شاهین شریفی، انتشارات کیومرث.
۴- کتاب تست و گرامر انگلیسی، تالیف عباس فرزام، انتشارات باستان.
۵- کتاب نکات کلیدی گرامر در زبان انگلیسی، مورفی ریموند، ترجمه میمنت رحمتی، انتشارات دانش پرور.
۶- کتاب راهنمای جامع آزمون تافل، سید محمدرضا ناصرزاده و یاشار دهدشتی، انتشارات نگاه دانش.
۷- جزوه زبان تافل موسسه سنجش تکمیلی امیرکبیر.

۸- Daneshvari, R, Essential words for the TOEFL, Jungle pub.
۹- Barron’s, Essential words for the TOEFL, Jungle pub.
۱۰- Martin Hewings, Advanced grammar in use: a self-study reference and practice book for advanced learners of English: with answer, Khorvash Pub.
۱۱- Murray Bromberg, Julius Liebb, Arthur Traiger, Husain Kabiri, absolutely essential word 504.
۱۲- Murphy, R. English grammar in use: a self-study reference and practice book for intermediate students .
۱۳- Murphy, R. Essential grammar in Use, Danesh Parvar Pub.



۱۴- جزوه زبان تافل دکتری سنجش امیرکبیر که برگرفته از اکثر منابع فوق می باشد.


منابع آزمون دکتری مدیریت رسانه و اطلاعات – منابع استعداد تحصیلی

۱- کتاب استعداد و آمادگی تحصیلی ویژه رشته مدیریت (۲ جلدی) ، احمد صداقت، انتشارات نگاه دانش.
۲- کتاب استعداد و آمادگی تحصیلی، هوشنگ عباس فام، انتشارات راه.
۳- کتاب استعداد و آمادگی تحصیلی ویژه رشته مدیریت ، عرفانیان، اصلانی، غفارزاده، انتشارات نگاه دانش.
۴- کتاب استعداد و آمادگی تحصیلی GMAT 2011 ، مجید نگهداری، انتشارات مولف.
۵- کتاب استعداد و آمادگی تحصیلی ویژه رشته مدیریت ، هادی مسیح خواه، محمد وکیلی ، انتشارات کتابخانه فرهنگ.
۶- جزوه استعداد و آمادگی تحصیلی ویژه رشته مدیریت ، احمد صداقت.
۷- جزوه استعداد و آمادگی تحصیلی ویژه رشته مدیریت ، عرفانیان.
۸- جزوه استعداد و آمادگی تحصیلی ویژه رشته مدیریت، محمد وکیلی.
۹- جزوه اینترنتی ۱۰۰ مساله حل شده استعداد تحصیلی دکتری، هادی مسیح خواه، محمد وکیلی ، انتشارات کتابخانه فرهنگ.
۱۰- نمونه سوالات دکتری دانشگاه های صنعتی شریف، امیرکبیر و تهران.
۱۱- جزوه استعداد تحصیلی، جهاد دانشگاهی دانشگاه صنعتی شریف.
۱۲- جزوه استعداد تحصیلی، جهاد دانشگاهی دانشگاه صنعتی امیرکبیر.
۱۳- جزوه استعداد تحصیلی، جهاد دانشگاهی دانشگاه تهران.
۱۴- جزوه استعداد تحصیلی موسسه سنجش تکمیلی امیرکبیر.
۱۵- جزوه استعدادتحصیلی سنجش امیرکبیر که برگرفته از اکثر منابع فوق می باشد.


منابع آزمون دکتری مدیریت رسانه و اطلاعات – منابع آمار و کاربرد آن در مدیریت

۱- کتاب آمار و کاربرد آن در مدیریت (جلد ۱ و ۲)، تالیف عادل آذر و منصور مؤمنی و سعید جعفری، انتشارات سمت.
۲- کتاب آمار کاربردی، تالیف وحید ناصحی فر، انتشارات ترمه.
۳- کتاب آمار و احتمال، تالیف هادی رنجبران، انتشارات اثبات.
۴- کتاب تئوری احتمالات و آمار کاربردی (تحلیل آماری)، تالیف اکبر عالم تبریز و بابک حاجی محمدرضاتبریزی، انتشارات صفار.
۵- کتاب کاربرد آمار در اقتصاد و مدیریت، تالیف حمید سپهردوست، انتشارات نورعلم.
۶- کتاب تحلیل آماری پیشرفته، تالیف جمشید صالحی صدقیانی، انتشارات هوای تازه.
۷- کتاب آمار و کاربرد آن در مدیریت ۱ و ۲، تالیف جمشید صالحی صدقیانی و ایرج ابراهیمی، انتشارات هستان.
۸- کتاب آمار و کاربرد آن در مدیریت و اقتصاد، تالیف غلامرضا جندقی، انتشارات علم گستر کریمه.
۹- کتاب آمار و کاربرد آن در مدیریت و حسابداری، تالیف هادی رنجبران، انتشارات اثبات.
۱۰- کتاب آمار و کاربرد آن در مدیریت، تالیف مسعود نیکوکار، انتشارات گسترش علوم پایه.
۱۱- کتاب آمار و کاربرد آن در مدیریت، تالیف الهه ارسلان و شعله مرادفام، انتشارات کانون فرهنگی آموزش.
۱۲- جزوه آمار دانشگاه علامه طباطبایی.
۱۳- جزوه آمار دانشگاه تهران.
۱۴- جزوه آمار دانشگاه آزاد واحد علوم تحقیقات.
۱۵- جزوه آمار موسسه سنجش تکمیلی امیرکبیر.
۱۶- جزوه آمار سنجش امیرکبیر که برگرفته از اکثر منابع فوق می باشد.


منابع آزمون دکتری مدیریت رسانه و اطلاعات – منابع مبانی سازمان و مدیریت

۱- کتاب مدیریت عمومی، تالیف سید مهدی الوانی، انتشارات نی.
۲- کتاب مبانی سازمان و مدیریت، تالیف سیدمحمدمقیمی، انتشارات راه دان.
۳- کتاب تجزیه و طراحی سیستم، تالیف علی رضائیان، انتشارات سمت.
۴- کتاب تئوری سازمان: ساختار و طرح سازمانی، تالیف استیفن پی رابینز، ترجمه سیدمهدی الوانی و حسن دانایی فرد، انتشارات صفار- اشراقی.
۵- کتاب مبانی سازمان و مدیریت، تالیف علی رضائیان، انتشارات سمت.
۶- کتاب مبانی مدیریت رفتار سازمانی، تالیف علی رضائیان، انتشارات سمت.
۷- کتاب تئوری های سازمان: مدرن، نمادین، تفسیری و پست مدرن، تالیف ماری جو هچ، مترجم حسن دانایی فرد، انتشارات مهربان نشر.
۸- کتاب تئوریهای مدیریت پیشرفته، تالیف سیدرضاسیدجوادین و حسین جلیلیان، انتشارات نگاه دانش.
۹- کتاب مدیریت منابع انسانی، تالیف اسفندیار سعادت، انتشارات سمت.
۱۰- کتاب مبانی سازمان و مدیریت، تالیف سیدرضا سیدجوادین، انتشارات نگاه دانش.
۱۱- کتاب مروری بر نظریه های مدیریت و سازمان، تالیف سید رضا سید جوادین، انتشارات نگاه دانش.
۱۲- کتاب تئوری و طراحی سازمان (۲جلد)، تالیف ریچارد ال دفت، مترجم سیدمحمد اعرابی و علی پارساییان، انتشارات دفتر پژوهش های فرهنگی.
۱۳- کتاب رفتار سازمانی، تالیف ریکی گریفین و گرگوری مورهد، مترجم سید مهدی الوانی و غلامرضا معمارزاده، انتشارات مروارید.
۱۴- کتاب سازمان: سیستم های عقلایی، طبیعی و باز، تالیف ریچارد اسکات، مترجم حسن میرزایی اهرنجانی، انتشارات سمت.
۱۵- کتاب مبانی رفتار سازمانی، تالیف استیفن رابینز، مترجم علی پارسائیان و محمد اعرابی، انتشارات دفتر پژوهش های فرهنگی.
۱۶- کتاب سازمان؛ ساختار، فرآیند و ره آوردها، تالیف ریچارد اچ. هال، ترجمه علی پارساییان و سیدمحمد اعرابی، انتشارات دفتر پژوهشهای فرهنگی.
۱۷- کتاب تئوری مدیریت (نظریه عمومی مدیریت)، تالیف علی محمد پرگان و مصطفی حسان، انتشارات کتاب نوین.
۱۸- کتاب سیمای سازمان؛ مروری بر اثر ارزشمند گرت مورگان درباره سازمان و استعاره های آن، تالیف گرت مورگان، ترجمه اصغر مشبکی، انتشارات دانشکده مدیریت دانشگاه تهران.
۱۹- کتاب مبانی فلسفی تئوریهای سازمان، تالیف حسن میرزایی اهرنجانی، انتشارات سمت.
۲۰- کتاب تئوری های سازمان و مدیریت، تالیف الهه ارسلان و شعله مردفام و حسن یزدی پور، انتشارات کانون فرهنگی آموزش.
۲۱- کتاب نظریه های سازمان و مدیریت از تجددگرایی تا پسا تجددگرایی (۲جلد)، تالیف حسین رحمان سرشت، انتشارات دوران.
۲۲- کتاب تئوری های مدیریت، تالیف حسین صفرزاده و صالح منصوری، انتشارات پوران پژوهش.
۲۳- کتاب تئوری سازمان (ساختار، طراحی و کاربردها)، تالیف رابینز و استفان پی، مترجم ناصر عسگری و آرمیتا احمدی، انتشارات راه.
۲۴- جزوه تئوری های مدیریت دانشگاه تهران.
۲۵- جزوه تئوری های مدیریت دانشگاه علامه طباطبایی.
۲۶- جزوه تئوریهای مدیریت دانشگاه آزاد واحد علوم تحقیقات.
۲۷- جزوه تئوری های مدیریت سنجش تکمیلی امیرکبیر.
۲۸- جزوه مبانی سازمان و مدیریت سنجش امیرکبیر که برگرفته از اکثر منابع فوق می باشد.


منابع آزمون دکتری مدیریت رسانه و اطلاعات – منابع اصول و مبانی مدیریت از دیدگاه اسلام

۱- کتاب مدیریت اسلامی (اصول، مبانی، مفاهیم و الگوها)، تالیف مسعود احمدی، انتشارات پژوهش های فرهنگی.
۲- کتاب اصول و مبانی مدیریت از دیدگاه اسلام، تالیف سید محمد مقیمی، انتشارات راه دان.
۳- کتاب مدیریت اسلامی، تالیف علی اکبر افجه ای، انتشارات جهاد دانشگاهی دانشگاه علامه طباطبایی.
۴- کتاب مدیریت ما، مدیریت اسلامی در پرتو نهج البلاغه امام علی (ع)، تالیف علی اصغر پورعزت، انتشارات بنیاد نهج البلاغه.
۵- کتاب مدیریت اسلامی و الگوهای آن، تالیف حجه الاسلام ولی الله نقی پورفر، انتشارات موسسه عالی آموزش و پژوهش مدیریت و برنامه ریزی.
۶- کتاب مدیریت اسلامی و الگوهای آن، تالیف لطف الله فروزنده دهکردی و علی اکبرجوکار، انتشارات دانشگاه پیام نور.
۷- کتاب مدیریت اسلامی، رویکردها، تالیف علی نقی امیری و حسن عابدی جعفری، انتشارات سمت.
۸- کتاب مدیریت در اسلام، تالیف علی آقا پیروز، ابوطالب خدمتی، عباس شفیعی و سیدمحمودبهشتی نژاد، انتشارات پژوهشکده حوزه و دانشگاه.
۹- کتاب مدیریت اسلامی، تالیف محمدحسن نبوی، انتشارات بوستان کتاب قم.
۱۰- کتاب اصول مدیریت اسلامی و الگوھای آن، تالیف ولی الله نقی پورفر، انتشارات موسسه عالی آموزش و پژوهش مدیریت و برنامه ریزی.
۱۱- کتاب مدیریت از منظر کتاب و سنت، تالیف سید صمصام الدین قوامی، انتشارات دبیرخانه مجلس خبرگان رهبری.
۱۲- کتاب مروری بر اصول و مبانی مدیریت از دیدگاه اسلام، تالیف علی احسانی، انتشارات آترین پارسه.
۱۳- کتاب مبانی مدیریت اسلامی، تالیف رضا نجاری، انتشارات پیام نور.
۱۴- کتاب اصول و مبانی مدیریت اسلامی، تالیف محمد حسین ساجدی نیا، انتشارات شهر آشوب.
۱۵- کتاب مدیریت در اسلام، تالیف دکتر سید مهدی الوانی، انتشارات حوزه و دانشگاه.
۱۶- کتاب سیصد نکته در مدیریت اسلامی، تالیف محسن قرائتی، انتشارات مرکز فرهنگی درسهایی از قرآن.
۱۷- جزوه مدیریت از دیدگاه اسلام دانشگاه علامه طباطبائی.
۱۸- جزوه مدیریت از دیدگاه اسلام دانشگاه تهران.
۱۹- جزوه مدیریت از دیدگاه اسلام موسسه سنجش تکمیلی امیرکبیر.
۲۰- جزوه مدیریت از دیدگاه اسلام سنجش امیرکبیر که برگرفته از اکثر منابع فوق می باشد.


منابع آزمون دکتری مدیریت رسانه و اطلاعات – منابع مدیریت ارتباط و رفتار سازمانی (منابع رفتار سازمانی)

۱- کتاب رفتار سازمانی، تالیف ریکی گریفین و گرگوری مورهد، مترجم سید مهدی الوانی و غلامرضا معمارزاده، انتشارات مروارید.
۲- کتاب مبانی رفتار سازمانی، تالیف استیفن رابینز، مترجم علی پارسائیان، و محمد اعرابی، انتشارات دفتر پژوهش های فرهنگی.
۳- کتاب مدیریت رفتارهای سیاسی در سازمان (مدیریت رفتار سازمانی پیشرفته)، تالیف علی رضاییان، انتشارات سمت.
۴- کتاب مدیریت تعارض و مذاکره (مدیریت رفتار سازمانی پیشرفته)، تالیف علی رضاییان، انتشارات سمت.
۵- کتاب انتظار عدالت و عدالت در سازمان (مدیریت رفتار سازمانی پیشرفته)، تالیف علی رضاییان، انتشارات سمت.
۶- کتاب مدیریت فشار روانی (مدیریت رفتار سازمانی پیشرفته)، تالیف علی رضاییان، انتشارات سمت.
۷- کتاب تیم‏سازی در قرن بیست و یکم (مدیریت رفتار سازمانی پیشرفته)، تالیف علی رضاییان، انتشارات سمت.
۸- کتاب تعامل انسان و سیسستم اطلاعاتی (مدیریت رفتار سازمانی پیشرفته)، تالیف علی رضاییان، انتشارات سمت.
۹- کتاب مجموعه مباحثی در مدیریت رفتار سازمانی پیشرفته، تالیف میرعلی سیدنقوی، انتشارات مهکامه.
۱۰- کتاب مدیریت رفتار سازمانی (سطح فردی و گروهی)، تالیف سیدمحمد مقیمی و مجید رمضان، انتشارات سازمان مدیریت صنعتی.
۱۱- کتاب مدیریت رفتار سازمانی (رفتار فردی)، تالیف آرین قلی‏پور، انتشارات سمت.
۱۲- کتاب مدیریت رفتار سازمانی (سطح سازمانی)، تالیف سیدمحمد مقیمی و مجید رمضان، انتشارات سازمان مدیریت صنعتی.
۱۳- کتاب سازمان و مدیریت: از تئوری تا عمل، تالیف مهدی ایران نژادپاریزی و پرویز ساسان گهر، انتشارات موسسه عالی بانکداری ایران.
۱۴- کتاب مبانی و رویکردهای مدیریت خویشتن، تالیف علی رضائیان، انتشارات سمت.
۱۵- کتاب مدیریت عمومی، تالیف سید مهدی الوانی، انتشارات نی.
۱۶- کتاب رفتار سازمانی، تالیف استیفین رابینز و تیموتی جاج، ترجمه مهدی زارع، انتشارات نص.
۱۷- کتاب مبانی مدیریت رفتار سازمانی، تالیف علی رضائیان، انتشارات سمت.
۱۸- کتاب مبانی فلسفی و تئوریهای رهبری و رفتار سازمانی، تالیف علی اکبر افجه، انتشارات سمت.
۱۹- کتاب مروری بر نظریه های مدیریت و سازمان، تالیف سید رضا سید جوادین، انتشارات نگاه دانش.
۲۰- کتاب مدیریت رفتار سازمانی پیشرفته، تالیف حسن زارعی متین، انتشارات آگه.
۲۱- کتاب مبانی سازمان و مدیریت، تالیف علی رضائیان، انتشارات سمت.
۲۲- کتاب مدیریت رفتار سازمانی (مفاهیم، نظریه ها و کاربردها)، تالیف کریتنر، کینیکی، ترجمه فرهنگی و صفرزاده، انتشارات برآیند پویش.
۲۳- کتاب تئوری مدیریت (نظریه عمومی مدیریت)، تالیف علی محمد پرگان و مصطفی حسان، انتشارات کتاب نوین.
۲۴- کتاب مدیریت رفتار سازمانی، تالیف سیدرضا سیدجوادین، انتشارات نگاه دانش.
۲۵- کتاب تئوری سازمان (ساختار، طراحی و کاربردها)، تالیف استفن رابینز، مترجم ناصر عسگری و آرمیتا احمدی، انتشارات راه.
۲۶- جزوه مدیریت رفتار سازمانی پیشرفته دانشگاه تهران.
۲۷- جزوه مدیریت رفتار سازمانی پیشرفته سنجش تکمیلی امیرکبیر.
۲۸- جزوه مدیریت رفتار سازمانی سنجش امیرکبیر که برگرفته از اکثر منابع فوق می باشد.


منابع آزمون دکتری مدیریت رسانه و اطلاعات – منابع مدیریت ارتباط و رفتار سازمانی (مدیریت ارتباطات)

۱- کتاب ارتباطات سازمانی: مفاهیم، الگوها، ابزارها، تالیف امید مهدیه، انتشارات موسسه کتاب مهربان نشر.
۲- کتاب ارتباطات سازمانی (رویکرد و نظریه ها)، تالیف رسول علیزاده اقدم، انتشارات آوای نور.
۳- کتاب مباحثی در ارتباطات سازمانی، تالیف تامارا ال گیلیس، ترجمه غلامرضا ملک زاده، حبیب الله دعایی، سیدمرتضی غیور، انتشارات نما، جهان فردا.
۴- کتاب ارتباطات سازمانی (فرایندها و رویکردها)، تالیف کاترین میلر، ترجمه محمدرضا جمشیدی، ناصر گودرزی، زهره خوش نشین، انتشارات دانشگاه علامه طباطبایی.
۵- کتاب نظریه های ارتباطات سازمانی، تالیف علی اکبر فرهنگی، انتشارات چاپ موسسه خدمات فرهنگی رسا.
۶- کتاب ارتباطات انسانی، تالیف علی اکبر فرهنگی، انتشارات رسا.
۷- کتاب تجزیه وتحلیل ارتباط سازمانی، تالیف سیمور هامیلتون، ترجمه داود محب علی، انتشارات دانشگاه علامه طباطبائی.
۸- کتاب شمه ای از اطلاعات و ارتباطات، تالیف عبدالحسین آذرنگ، انتشارات کتابدار.
۹- کتاب ارتباط شناسی (ارتباطات انسانی میان فردی، گروهی، جمعی)، تالیف مهدی محسنیان راد، انتشارات سروش.
۱۰- کتاب مدیریت ارتباط با کارکنان، تالیف محمدجواد حاج نوروزی، انتشارات رهنما فرهنگ.
۱۱- کتاب مبانی ارتباطات در مدیریت رفتار سازمانی، تالیف حسن جرفی، انتشارات کتیبه سبز.
۱۲- جزوه مدیریت ارتباطات دانشگاه علامه طباطبایی.
۱۳- جزوه مدیریت ارتباط سازمانی دانشگاه تهران.
۱۴- جزوه مدیریت ارتباط سازمانی سنجش تکمیلی امیرکبیر.
۱۵- جزوه مدیریت ارتباطات سنجش امیرکبیر که برگرفته از اکثر منابع فوق می باشد.


منابع آزمون دکتری مدیریت رسانه و اطلاعات – منابع مدیریت استراتژیک

۱- کتاب مدیریت استراتژیک پیشرفته، تالیف هلن جعفری و علیرضا مزرعتی، انتشارات خردمندان.
۲- کتاب راهنمای جامع مدیریت استراتژیک پیشرفته، تالیف محمدرضا اوقانی، انتشارات فراگیران سینا.
۳- کتاب برنامه ریزی و مدیریت استراتژیک، تالیف جان پیرس و ریچاردکنت رابینسون، مترجم سهراب خلیلی شورینی، انتشارات یادواره کتاب.
۴- کتاب مدیریت استراتژیک، تالیف فردآر دیوید، مترجمان علی پارسائیان و محمد اعرابی، انتشارات دفتر پژوهشهای فرهنگی.
۵- کتاب مبانی مدیریت استراتژیک، تالیف دیوید هانگر و توماس ال ویلن، مترجمان محمد اعرابی و داوود ایزدی، انتشارات دفتر پژوهشهای فرهنگی.
۶- کتاب نگرشی جامع بر مدیریت استراتژیک، تالیف علیرضا علی احمدی، مهدی فتح الله و ایرج تاج الدین، انتشارات تولید دانش.
۷- کتاب مدیریت استراتژیک و سیاست کسب و کار (۲جلدی)، تالیف جى . دیوید هانگر و توماس ال . ویلن، ترجمه سیدمحمد اعرابی و هاشم آقازاده، انتشارات دفتر پژوهش های فرهنگی.
۸- کتاب سازمان استراتژی محور، تالیف رابرت اس.کاپلان و دیویدپی.نورتون، ترجمه پرویز بختیاری، انتشارات نگاه دانش.
۹- کتاب مدیریت و برنامه ریزی استراتژیک؛ رویکردی جامع، تالیف سیدحمید خدادادحسینی و شهریار عزیزی، انتشارات صفار – اشراقی.
۱۰- کتاب مدیریت استراتژیک پیشرفته (کارشناسی ارشد مدیریت)، تالیف رضا رسولی، علی صالحی و اکرم هادی زاده مقدم، انتشارات دانشگاه پیام نور.
۱۱- کتاب مدیریت راهبردی (برنامه ریزی، اجرا و کنترل)، تالیف جان ای. پیرس و ریچارد بی.رابینسون، ترجمه سیدمحمود حسینی، انتشارات سمت.
۱۲- کتاب مفاهیم و نکات درسی مدیریت استراتژیک پیشرفته، تالیف جعفر سجادی، حمیدرضا چاره جو و حامد غفاری نوین، انتشارات فرهیختگان دانشگاه.
۱۳- کتاب مدیریت استراتژیک، اصول و شیوه های عمل، تالیف ارتور ای.تامپسون و جان ای گمبل، ترجمه محمدعلی عبدالوند و هاشم نیکومرام، انتشارات مبلغان.
۱۴- کتاب مجموعه سوالات مدیریت استراتژیک پیشرفته، تالیف جعفر سجادی، حمیدرضا چاره جو و حامد غفاری نوین، انتشارات فرهیختگان دانشگاه.
۱۵- کتاب مدیریت استراتژیک؛ مفاهیم و کاربردها، تالیف محمد حقیقی، مجتبی موسوی و مرتضی انوشه، انتشارات نگاه دانش.
۱۶- کتاب مدیریت استراتژیک پیشرفته: داوطلبان کارشناسی ارشد و دکتری، تالیف احمدرضا مدرسی و آرزو مودب پور، انتشارات تانیش.
۱۷- جنگل استراتژی هنری مینتزبرگ، جوزف لمپل، ترجمه محموداحمدپور داریانی جاجرمی
۱۸- کتاب "960 سوال چهارجوابی مدیریت استراتژیک پیشرفته"، تالیف احمدرضا مدرسی و آرزو مودب پور، انتشارات تانیش.
۱۹- کتاب مدیریت استراتژیک، تالیف لطف ا… فروزنده، انتشارات دانشگاه پیام نور.
۲۰- کتاب راهنمای جامع مدیریت استراتژیک پیشرفته: به انضمام پرسش های چهارگزینه ای، تالیف سیده لاله حسینی و ماچک پشتی، انتشارات آرنا.
۲۱- کتاب مدیریت استراتژیک همراه با آخرین نمونه سوالات تشریحی و آدرس پاسخ در منبع اصلی، تالیف سحر احمدی پرتو، انتشارات موسسه فرهنگی هنری دانش پذیر.
۲۲- کتاب مدیریت استراتژیک، تالیف علیرضا معینی، انتشارات دانشگاه علم و صنعت ایران.
۲۳- کتاب مدیریت استراتژیک، تالیف بهناز خدایاری، انتشارات سازمان انتشارات جهاد دانشگاهی.
۲۴- جزوه مدیریت استراتژیک پیشرفته دانشگاه تهران.
۲۵- جزوه مدیریت استراتژیک دانشگاه آزاد واحد علوم تحقیقات.
۲۶- جزوه مدیریت استراتژیک موسسه سنجش تکمیلی امیرکبیر.
۲۷- جزوه مدیریت استراتژیک سنجش امیرکبیر که برگرفته از اکثر منابع فوق می باشد.

راه موفقیت در کنکور دکتری مدیریت رسانه و اطلاعات سراسری و آزاد

 

برای دانلود فایل روی راه موفقیت در کنکور دکتری مدیریت رسانه و اطلاعات کلیک راست کنید و save as … را انتخاب کنید.

دکتری مدیریت رسانه و اطلاعات

منابع دکتری مدیریت رسانه و اطلاعات اگر صحیح انتخاب شوند، مهم ترین قدم صحیح در مسیر حرکت به سوی قبولی در کنکور دکتری مدیریت رسانه و اطلاعات است، به همین منظور دپارتمان های تخصصی سنجش امیرکبیر جهت دسترسی آسان تر داوطلبان کنکور دکتری مدیریت رسانه و اطلاعات ، منابع کنکور دکتری مدیریت رسانه و اطلاعات را گردآوری و تدوین نموده است تا داوطلبان بدون مشاوره آزمون دکتری مدیریت رسانه و اطلاعات حتی اگر خودشان به صورت مستقل نیز بخواهند منابع کنکور دکترای مدیریت رسانه و اطلاعات را تهیه کنند این امر قابل انجام باشد. به داوطلبان کنکور دکترای مدیریت رسانه و اطلاعات توصیه می شود که از بسته های آموزشی (کتب و جزوات تخصصی) مورد نیاز رشته دکترای مدیریت رسانه و اطلاعات استفاده کنند (به دلایل فوق) ولی اگر باز اصرار دارند که کتب مرجع مربوط به منابع دکترای مدیریت رسانه و اطلاعات را تهیه کنند توصیه می شود در کنار منابع تهیه شده مرجع، کتاب مشاوره و برنامه ریزی کنکور دکترای مدیریت رسانه و اطلاعات (مشاوره دکترای مدیریت رسانه و اطلاعات ، برنامه ریزی کنکور دکترای مدیریت رسانه و اطلاعات) به روش سنجش امیرکبیر را تهیه کنند که به آنها روش برنامه ریزی کنکور دکتری مدیریت رسانه و اطلاعات را ارایه می دهد که بتوانند از مینیمم زمان، ماکزیمم استفاده را بکنند. لذا در حسن ختام تکرار می شود حتما برای گرفتن جواب ، برنامه ریزی دکترای مدیریت رسانه و اطلاعات را در برنامه خود قرار دهید.

با سنجش امیرکبیر آزمون دکتری مدیریت رسانه و اطلاعات را قورت دهید.

منابع آزمون دکتری مدیریت رسانه و اطلاعات سراسری و آزاد

نگاهی بر آزمون های زبان انگلیسی داخل کشور

داوطلبان آزمون دکتری بعد ازقبولی در آزمون دکتری و قبل از آزمون جامع (معمولا بعد از ۲ سال و بعد از گذراندن واحد های تئوری توسط دانشجو ،آزمون جامع توسط محل دانشگاه تحصیل داوطلب برگزار می شود) ، بایستی در یکی از آزمون های زبان ملی یا بین المللی شرکت کرده و مدرک آن را ارائه دهند.لازم به ذکر است تنها در آزمون MHLE قبل از آزمون دکتری ،باید این مدرک ارائه شود.

آزمون MSRT

آزمون زبان وزارت علوم, قبلا با نام MCHE مخفف Ministry of Culture and Higher Education (وزارت فرهنگ و آموزش عالی) شناخته می شد. اما در سال های اخیر, با نام MSRT مخفف Ministry of Science, Research and Technology (وزارت علوم، تحقیقات و فناوری) شناخته می شود. پس آزمون زبان MSRT همان آزمون زبان MCHE سابق است. بیشتر دانشجویان متقاضی استفاده از بورس دکترای خارج از کشور, از آن استقبال می کنند. و مورد تایید اکثر دانشگاه های داخلی می باشد.

آزمون EPT

آزمون تافل دکترای دانشگاه آزاد یا آزمون زبان EPT آزمونی است که توسط دانشگاه آزاد اسلامی برگزار می گردد و تمامی دانشجویان مقطع دکتری دانشگاه آزاد می بایست تا قبل از شرکت در امتحان جامع, نمره این آزمون یا آزمون های مشابه را به دانشگاه ارائه کنند. این آزمون مخفف (English Proficiency Test)است.

آزمون زبان UTEPT (زبان عمومی دانشگاه تهران)

این آزمون مخفف (University Tehran English Proficiency Test) است. دانشگاه تهران جهت تسهیل روند ادامه تحصیل در دوره های دکتری تخصصی، اقدام به برگزاری آزمون زبان عمومی می نماید. نمره قبولی در آزمون زبان عمومی دانشگاه تهران UTEPT مورد تایید اکثر دانشگاه های تهران و شهرستان می باشد.

آزمون MHLE

آزمون MHLE توسط وزارت بهداشت, درمان و آموزش پزشکی برگزار می شود. این آزمون مخفف Ministry of Health Language Exam می باشد. سطح آزمون MHLE در حد آزمون زبان تافل می باشد. آزمون زبان MHLE ویژه دانشجویان داوطلب شرکت در کلیه دوره های علوم پزشکی دانشگاه های دولتی است اگر داوطلبان گروه علوم پزشکی تنها قصد ادامه تحصیل در دانشگاه های سراسری را داشته باشند بهتر است در آزمون زبان MHLE شرکت کنند. اما اگر شرکت در آزمون دکترای هر دو دانشگاه دولتی و آزاد در برنامه آنها قرار دارد باید به سراغ آزمون زبان MSRT بروند چرا که دانشگاه آزاد مدرک MHLE را نمی پذیرد.

آزمون Tolimo

تولیمو مخفف The Test of Language by the Iranian Measurement Organization می باشد که توسط سازمان سنجش آموزش کشور طراحی و اجرا می شود که در واقع آزمونی استاندارد برای تعیین سطح دانش زبان انگلیسی می باشد. نمره قبولی در آزمون زبان تولیمو مورد تایید اکثر دانشگاه های تهران و شهرستان می باشد.

آزمون TOEFL

تافل مخفف Test of English for Foreign Learners می باشد. آزمون تافل (TOEFL) یک آزمون جامع زبان انگلیسی است که برای ورود به بیش از ۴۴۰۰ کالج و دانشگاه در ایالات متحده و کانادا، و دیگر بخش های جهان، مورد نیاز می باشد. نمره قبولی در آزمون زبان تافل مورد تایید اکثر دانشگاه های تهران و شهرستان می باشد.

آزمون IELTS

آزمون آیلتس (International English Language Testing System) جهت سنجش میزان آمادگی داوطلبان برای ادامه تحصیل، فراگیـری مهارت هـای تخصصـی و یـا کار و اقامـت در کشـورهـای انگلیسی زبان طراحی شـده است. اکثر دانشگاه هاى دنیا (بخصوص کشورهاى انگلیسى زبان) ارائه مدرک IELTS را به عنوان یکى از مهم ترین شروط پذیرش دانشجویان مقاطع لیسانس، فوق لیسانس و دکترا قید کرده اند. نمره قبولی در آزمون زبان آیلتس مورد تایید اکثر دانشگاه های تهران و شهرستان می باشد.

منابع دکتری مدیریت رسانه و اطلاعات

منابع دکتری مدیریت رسانه و اطلاعات

کلمات کلیدی:

منابع آزمون دکتری مدیریت رسانه و اطلاعات , منابع آزمون دکترا مدیریت رسانه و اطلاعات, منابع آزمون دکتری مدیریت رسانه و اطلاعات ۹۶ , منابع آزمون دکترا مدیریت رسانه و اطلاعات ۹۶ , منابع آزمون دکتری مدیریت رسانه و اطلاعات ۹۷ , منابع آزمون دکترا مدیریت رسانه و اطلاعات ۹۷ , منابع آزمون دکتری مدیریت رسانه و اطلاعات ۹۸ , منابع آزمون دکترا مدیریت رسانه و اطلاعات ۹۸ , منابع آزمون دکتری مدیریت رسانه و اطلاعات ۹۹ , منابع آزمون دکترا مدیریت رسانه و اطلاعات ۹۹ , منابع دکتری مدیریت رسانه و اطلاعات , منابع دکترا مدیریت رسانه و اطلاعات, منابع دکتری مدیریت رسانه و اطلاعات ۹۶ , منابع دکترا مدیریت رسانه و اطلاعات ۹۶ , منابع دکتری مدیریت رسانه و اطلاعات ۹۷ , منابع دکترا مدیریت رسانه و اطلاعات ۹۷ , منابع دکتری مدیریت رسانه و اطلاعات ۹۸ , منابع دکترا مدیریت رسانه و اطلاعات ۹۸ , منابع دکتری مدیریت رسانه و اطلاعات ۹۹ , منابع دکترا مدیریت رسانه و اطلاعات ۹۹ , منابع کنکور دکتری مدیریت رسانه و اطلاعات , منابع کنکور دکترا مدیریت رسانه و اطلاعات , منابع آزمون دکتری مدیریت رسانه و اطلاعات سراسری , دکترا مدیریت رسانه و اطلاعات , دکتری مدیریت رسانه و اطلاعات , سنجش تکمیلی امیرکبیر , منابع آزمون دکتری مدیریت رسانه و اطلاعات تضمینی , بسته های آموزشی دکتری مدیریت رسانه و اطلاعات , گرایش های دکتری مدیریت رسانه و اطلاعات , دکتری مدیریت رسانه و اطلاعات دانشگاه آزاد , کنکور دکتری مدیریت رسانه و اطلاعات, جزوات کنکور دکتری مدیریت رسانه و اطلاعات, سوالات آزمون دکتری مدیریت رسانه و اطلاعات, دروس امتحانی دکتری مدیریت رسانه و اطلاعات , مشاوره کنکور دکتری مدیریت رسانه و اطلاعات , جدید ترین منابع آزمون دکتری مدیریت رسانه و اطلاعات , آزمون آزمایشی دکترا مدیریت رسانه و اطلاعات , مشاوره آزمون دکترا مدیریت رسانه و اطلاعات , آزمون های آزمایشی دکتری مدیریت رسانه و اطلاعات , مشاوره آزمون دکتری مدیریت رسانه و اطلاعات , آزمون های آزمایشی دکتری مدیریت راهبردی و آینده پژوهی , مشاوره آزمون دکتری مدیریت راهبردی و آینده پژوهی , منابع آزمون دکتری مدیریت راهبردی و آینده پژوهی , منابع آزمون دکتری مدیریت راهبردی , منابع آزمون دکتری مدیریت استراتژیک , منابع آزمون دکتری مدیریت استراتژیک و آینده پژوهی , منابع آزمون دکتری آینده پژوهی , منابع آزمون دکتری سراسری , دکترا مدیریت راهبردی و آینده پژوهی , سنجش تکمیلی امیرکبیر , منابع آزمون دکتری مدیریت راهبردی و آینده پژوهی ۹۶ , منابع آزمون دکتری مدیریت راهبردی و آینده پژوهی تضمینی , بسته های آموزشی دکتری مدیریت راهبردی و آینده پژوهی, منابع آزمون دکتری مدیریت راهبردی و آینده پژوهی ۹۵ , منابع آزمون دکتری مدیریت راهبردی و آینده پژوهی ۹۶ , منابع دکتری مدیریت رسانه و اطلاعات, منابع دکتری مدیریت رسانه و اطلاعات ۹۵, منابع دکتری مدیریت رسانه و اطلاعات ۹۶, منابع دکتری مدیریت رسانه و اطلاعات ۹۷, منابع دکتری مدیریت رسانه و اطلاعات ۹۸, منابع دکتری مدیریت رسانه و اطلاعات ۹۹, منابع آزمون دکتری مدیریت راهبردی و آینده پژوهی ۹۷ , گرایش های دکتری مدیریت راهبردی و آینده پژوهی , دکتری مدیریت راهبردی و آینده پژوهی , منابع آزمون دکتری مدیریت راهبردی و آینده پژوهی ۹۸ , دکتری مدیریت راهبردی و آینده پژوهی دانشگاه آزاد , کنکور دکتری مدیریت راهبردی و آینده پژوهی, جزوات کنکور دکتری مدیریت راهبردی و آینده پژوهی, سوالات آزمون دکتری مدیریت راهبردی و آینده پژوهی, دروس امتحانی دکتری مدیریت راهبردی و آینده پژوهی , مشاوره کنکور دکتری مدیریت راهبردی و آینده پژوهی , جدید ترین منابع آزمون دکتری مدیریت راهبردی و آینده پژوهی , دانشگاه های دارای رشته آینده پژوهی , رشته آینده پژوهی دانشگاه تهران , رشته آینده پژوهی چیست , ظرفیت پذیرش دکتری آینده پژوهی , معرفی رشته آینده پژوهی , دکتری آینده پژوهی دانشگاه آزاد , سرفصل دروس دکتری آینده پژوهی , منابع کارشناسی ارشد رشته آینده پژوهی, سرفصل دروس دکتری مدیریت رسانه , منابع آزمون دکتری مدیریت رسانه دانشگاه آزاد , دکترای مدیریت رسانه دانشگاه تهران , دکترای مدیریت رسانه دانشگاه آزاد , رشته مدیریت رسانه چیست؟ , دکتری رشته مدیریت رسانه , بازار کار رشته مدیریت رسانه , کنکور دکتری مدیریت رسانه

نظرات to “منابع آزمون دکتری مدیریت رسانه و اطلاعات”

  1. ساره66 says : پاسخ

    سلام و خسته نباشید خدمت شما
    من یه سوال داشتم، آیا درس بازاریابی پیشرفته جزء منابع دروس تخصصی امتحانی هستش که باید در دکتری مدیریت راهبردی و آینده پژوهی امتحان بدیم؟؟؟؟؟؟؟

    1. مشاور آمادگی آزمون دکتری و کارشناسی ارشد says : پاسخ

      با سلام
      کلیه منابع آزمون دکتری مدیریت راهبردی و آینده پژوهی دانشگاه سراسری و آزاد در بالا ذکر شده است.

  2. مهدیه says : پاسخ

    با سلام تاریخ آزمونهای آزمایشی منابع آزمون دکتری مدیریت راهبردی را میشه بگین.

    1. مشاور آمادگی آزمون دکتری و کارشناسی ارشد says : پاسخ

      با سلام
      آزمونهای منابع آزمون دکتری مدیریت راهبردی به صورت آنلاین و در ۴ مرحله و از دی ماه آغاز می شوند.

  3. جاری says : پاسخ

    اگر منابع آزمون دکتری مدیریت راهبردی بدون آزمون را بخوام هزینه چقدر کم می شود

    1. مشاور آمادگی آزمون دکتری و کارشناسی ارشد says : پاسخ

      سلام
      در مورد منابع آزمون دکتری مدیریت راهبردی بدون آزمون با شماره ۰۲۱۴۴۰۳۱۶۹۰ در تماس باشید

  4. دلدار says : پاسخ

    من مبلغ پک آموزشی دکتری مدیریت راهبردی و آینده پژوهی دانشگاه سراسری را واریز کرده ام هنوز بسته بدستم نرسیده است

    1. مشاور آمادگی آزمون دکتری و کارشناسی ارشد says : پاسخ

      برای پیگیری سفارش پک آموزشی دکتری مدیریت راهبردی و آینده پژوهی با شماره ۰۲۱۴۴۰۳۱۶۹۰ تماس بگیرید

  5. پتروپوش says : پاسخ

    مشاور عزیز آیا برای منابع آزمون دکتری مدیریت راهبردی لازم است کتاب جنگل استراتژی مینتزبرگ هم خونده بشه؟؟

    1. مشاور آمادگی آزمون دکتری و کارشناسی ارشد says : پاسخ

      سلام
      منابع آزمون دکتری مدیریت راهبردی در بالا برای شما گفته شده است. بسته به نیاز خود می توانید از این منابع استفاده کنید. ولی برای منابع آزمون دکتری مدیریت راهبردی احتیاجی به خواندن تمامی منابع گفته شده ندارید و تنها با خواندن کتابهای سنجش امیرکبیر نیاز شما مرتفع خواهد شد.

  6. بهروز خجسته says : پاسخ

    من میخوام پکیج آموزشی دکتری مدیریت راهبردی شما رو تهیه کنم آیا با خرید این بسته ها مشاوره رایگان هم به من تعلق می گیرد؟؟؟

    1. مشاور آمادگی آزمون دکتری و کارشناسی ارشد says : پاسخ

      با خرید منابع آزمون دکتری مدیریت راهبردی شما می توانید از مشاوره رایگان بهره مند شوید.

  7. کابلی says : پاسخ

    با سلام
    منابع آزمون دکتری مدیریت استراتژیک دانشگاه آزاد همین هاست؟ یا فرق دارد؟

    1. مشاور دکتری و کارشناسی ارشد says : پاسخ

      سلام
      برای کسب آگاهی از منابع آزمون دکتری مدیریت استراتژیک با ۰۲۱۴۴۰۳۱۶۹۰ تماس بگیرید.

  8. امیرعلی says : پاسخ

    سلام
    درس زبان انگلیسی آزمون دکتری مدیریت راهبردی و آینده پژوهی در چه حدی هستش؟؟؟ من زبانم زیاد خوب نیست، میخوام تو کنکور سوال های زبان رو جواب ندم، انقدر که فوبیای زبان دارم

    1. مشاور دکتری و کارشناسی ارشد says : پاسخ

      وقت بخیر
      داوطلب گرامی به توانایی های خود اعتماد کنید و ترسی به خود راه ندهید. کسب درصد خوب از درس زبان، تاثیر بسزایی در رتبه آزمون دکتری مدیریت راهبردی و آینده پژوهی خواهد داشت. پس سعی کنید از فکر جواب ندادن به سوالات زبان بیرون آمده و تمرکز خود را برمطالعه بگذارید.

  9. ترلان says : پاسخ

    سلام
    من قزوین زندگی میکنم. میخوام بسته منابع آزمون دکتری مدیریت راهبردی و آینده پژوهی رو بخرم. لیست نمایندگی هاتونو دیدم اما انگار تو قزوین نمایندگی ندارید. چیکار کنم من؟

    1. مشاور دکتری و کارشناسی ارشد says : پاسخ

      وقت بخیر
      شما می توانید به طور مستقیم بسته منابع آزمون دکتری مدیریت راهبردی و آینده پژوهی را از دفتر مرکزی خرید نمایید. برای دریافت آدرس موسسه به صورت پیامک می توانید عدد 12 را به 30006344031690 ارسال کنید.

  10. زمانی says : پاسخ

    سلام
    نمایندگی شما در اصفهان برا تهیه بسته دکتری مدیریت راهبردی آینده پژوهی؟
    در صورت تهیه پستی بسته، چغدر طول می کشد تا به دستمان برسد؟
    ممنون

    1. مشاور دکتری و کارشناسی ارشد says : پاسخ

      وقت بخیر خانوم یا آقای زمانی
      در صورت واریز مبلغ و ثبت مشخصات برای پکیج منابع آزمون دکتری مدیریت راهبردی و آینده پژوهی، بسته در مرحله آماده سازی و ارسال قرار می گیرد و طی یک هفته کاری به دست شما خواهد رسید.

  11. علی خادم says : پاسخ

    با سلام .برای دکتری مدیریت راهبردی وآینده پژوهی کدام دانشگاهها پذیرش خواهند داشت و ظرفیت پذیرش چقدر است.ممنون میشم اگه اطلاعاتی دارین لطف کنین

    1. مشاور دکتری و کارشناسی ارشد says : پاسخ

      وقت بخیر آقای علی خادم
      برای کسب آگاهی در خصوص آزمون دکتری مدیریت راهبردی و آینده پژوهی و پذیرش در این خصوص با ۰۲۱۴۴۰۳۱۶۹۰ تماس بگیرید.

  12. زارع says : پاسخ

    ظرفیت دانشگاه هایی که رشته دکتری مدیریت راهبردی و آینده پژوهی رو پذیرش میکنن چقدر است ؟؟ با چه رتبه ای میتونم دانشگاه سراسری تهران قبول بشم؟؟؟؟؟

    1. مشاور آزمون کارشناسی ارشد و دکتری says : پاسخ

      وقت بخیر
      اگر بسته منابع آزمون دکتری مدیریت راهبردی و آینده پژوهی را خریداری کرده اید، می توانید با ۰۲۱۴۴۰۳۱۶۹۰ تماس بگیرید تا مشاوران ما شما را راهنمایی نمایند.

  13. سمانه عبادی says : پاسخ

    با عرض سلام
    یک سوال از خدمتتون داشتم ،بسته منابع آزمون دکتری مدیریت رسانه واطلاعات چه مدت زمان میبره تا به دستمون برسه ؟

    1. مشاور آزمون کارشناسی ارشد و دکتری says : پاسخ

      وقت بخیر خانم سمانه عبادی
      بسته منابع آزمون دکتری مدیریت رسانه و اطلاعات طی یک هفته کاری به دست داوطلبان خواهد رسید.

  14. ملیحه معتمدی says : پاسخ

    سلام وقت بخیر
    ببخشید آیا منابع آزمون دکتری مدیریت رسانه و اطلاعات که در بالا ذکر شده است بروزرسانی شده می باشد؟

    1. مشاور آزمون کارشناسی ارشد و دکتری says : پاسخ

      وقت بخیر خانم ملیحه متمدی
      بسته منابع آزمون دکتری مدیریت رسانه و اطلاعات به روز رسانی شده و طبق آخرین تغییرات اعلام شده می باشد.

  15. سمیه سالاری says : پاسخ

    سلام
    آیا کتابهای موسسه شما برای قبولی در آزمون دکتری مدیریت رسانه و اطلاعات کافی می باشد؟؟دیگه نیازی به خوندن کتابهای اصلی نیست؟

    1. مشاور آزمون کارشناسی ارشد و دکتری says : پاسخ

      وقت بخیر خانم سمیه سالاری
      گروه مولفان سنجش امیرکبیر سعی نموده اند پکیج کنکور دکتری مدیریت رسانه و اطلاعات را بصورت کامل و جامع برای آمادگی شما عزیزان در کنکور آماده کند که نیاز به مطالعه منابع دیگری نباشد.

  16. محمود says : پاسخ

    خداقوت، من شنیده ام برای رشته دکتری مدیریت رسانه و اطلاعات باید شرایط ویژه ای داشته باشیم آیا داخل بسته های آموزشی شما برای این رشته این موارد هم ذکر شده ؟؟؟

    1. مشاور آزمون کارشناسی ارشد و دکتری says : پاسخ

      وقت بخیر آقای محمود
      سنجش امیرکبیر ارائه دهنده بسته منابع آزمون دکتری مدیریت رسانه و اطلاعات می باشد، برای کسب اطلاعات در مورد محتویات پک و دریافت مشاوره می توانید با شماره ۰۲۱۴۴۰۳۱۶۹۰ تماس بگیرید.

  17. هنگامه says : پاسخ

    سلام خسته نباشید
    من می خواستم بسته آموزشی آزمون دکتری مدیریت رسانه و اطلاعات را خریداری کنم. می خواستم ببینم تعداد آزمونها چند تاست و اینکه آزمونها روی بسته هستند؟

    1. مشاور آزمون کارشناسی ارشد و دکتری says : پاسخ

      وقت بخیر خانم هنگامه
      بسته منابع آزمون دکتری مدیریت رسانه و اطلاعات دارای ۴ مرحله آزمون آزمایشی می باشد، که به صورت آنلاین و یا مکاتبه ای برگزار می گردد.

  18. عرفان says : پاسخ

    سلام وقت شما بخیر
    میخواستم بدونم آیا موسسه شما در زمینه خرید بسته آموزشی منابع آزمون دکتری مدیریت رسانه و اطلاعات برای اعضا هیئت علمی تخفیف ویژه ای داره ؟

    1. مشاور آزمون کارشناسی ارشد و دکتری says : پاسخ

      وقت بخیر خدمت شما آقای عرفان
      برای دریافت اطلاعات از شرایط تخفیف برای خرید پکیج کنکور دکتری مدیریت رسانه و اطلاعات می توانید با شماره ۰۲۱۴۴۰۳۱۶۹۰ تماس بگیرید. موفق باشید.

  19. مصطفی says : پاسخ

    با سلام؛
    آیا این منابع برای کنکور سال ۱۳۹۷ [مدریت رسانه] هم، همچنان صادق است؟
    آیا منابع تغییری نکرده است؟

    با تشکر

    1. مشاور آزمون کارشناسی ارشد و دکتری says : پاسخ

      وقت بخیر خدمت شما آقای مصطفی
      بسته منابع آزمون دکتری مدیریت رسانه و اطلاعات بروز رسانی شده بر اسا آخرین تغییرات وزارت علوم می باشد، برای دریافت اطلاعات بیشتر می توانید با شماره ۰۲۱۴۴۰۳۱۶۹۰ تماس بگیرید.

  20. امیر says : پاسخ

    سلام
    اگر منابع آزمون دکتری مدیریت رسانه و اطلاعات سنجش امیرکبیر رو خریداری کنم میتونم هم در آزمون آزمایشی آنلاین و هم در آزمون آزمایشی مکاتبه ای شرکت کنم؟ یعنی برای هر مرحله، هرکدوم رو خواستم شرکت کنم؟ هزینه آزمون آنلاین و مکاتبه ای همراه پکیج آزمون دکتری مدیریت رسانه و اطلاعات فرق داره یا یکسان است؟
    خیلی لطف میکنید راهنمایی کنید

    1. مشاور آزمون کارشناسی ارشد و دکتری says : پاسخ

      وقت بخیر آقای امیر
      بسته منابع آزمون دکتری مدیریت رسانه و اطلاعات دارای ۴ مرحله آزمون آزمایشی می باشد که به صورت رایگان در پک قرار گرفته است و شما می توانید به صورت آنلاین و یا مکاتبه ای در آزمون ها شرکت کنید. آزمون های آنلاین به صورت رایگان می باشد، در صورت تمایل شرکت در آزمون ها به صورت مکاتبه ای، باید هزینه چاپ و ارسال آزمون ها را پرداخت کنید، تفاوت آزمون های آنلاین و مکاتبه ای در نحوه برگزاری آزمون ها می باشد. محتویات آزمون ها با هم تفاوتی ندارند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بالا