بارگیری صفحه

نتایج اولیه آزمون دکتری

نتایج اولیه آزمون دکتری

نتایج اولیه آزمون دکتری عبارتی است که در آذرماه هر سال در گوگل یا سایر موتورهای جستجو توسط داوطلبان آزمون دکتری سرچ می شود.بسیاری از داوطلبان کنکور دکتری با توجه به هوش و فراست خود عبارت های کلیدی دیگری مثل ثبت نام آزمون دکتری ۹۸ , نتایج آزمون دکتری ۹۸ , نتایج آزمون دکترا ۹۸ , زمان اعلام نتایج آزمون دکتری ۹۸ , اعلام نتایج اولیه دکتری ۹۸ , اعلام نتایج آزمون دکتری ۹۸ , جواب کنکور دکتری ۹۸ و یا را نیز جستجو کنند.

 

نتایج اولیه آزمون دکتری

هدف همه آنها یکی است و همگی با کمی تسریع یا تاخیر به اطلاعات و خبرهای مطلوب خود در سطح اینترنت دست می یابند البته لازم به ذکر است داوطلبان آزمون دکتری باید به صورت حرفه ای نحوه دقیق و علمی جستجوی اطلاعات را فرا گیرند تا به طور علمی بتوانند به مطالب مورد نیاز خود دست یابند.

 

لذا مهم این است که داوطلبان آزمون دکتری اطلاعات مورد نیاز خود را از سایتی معتبر و علمی پیگیری و رهگیری کنند. سایتی یا مجموعه ای که بتواند به طور صحیح پاسخگوی سوالات داوطلبان آزمون دکتری باشد. در این بستر پر تلاطم مجموعه سنجش امیرکبیر به عنوان مجری اماده سازی منابع ازمون کارشناسی ارشد و دکتری سعی نموده است بستر اطلاعات برای داوطلبان ازمون دکتری را طوری فراهم کنند که داوطلبان کنکور دکتری بتوانند به راحتی اخبار درست و مطالب صحیح آموزشی خود را از سایت سنجش تکمیلی دات ای آر کسب کنند.

 

نتایج اولیه آزمون دکتری

همچنین داوطلبان عزیز امتحان دکتری می توانند در پایین همین صفحه، تمام سوالات خود را در زمینه آزمون دکترا مطرح کنند. مشاوران عالی سنجش امیرکبیر، مشتاقانه پاسخگوی پرسش ها و سوالات داوطلبان عزیز آزمون دکتری در زمینه ثبت نام آزمون دکتری در مقطع عالی و تکمیلی می باشند.

 

نتایج اولیه آزمون دکتری

لذا به تمام داوطلبان آزمون دکتری توصیه میشود در چند ماه باقی مانده تا زمان آزمون دکترای ،تمرکز بیشتری روی مطالب کنکور دکترای خود داشته باشند.

 

ویرایش اطلاعات ثبت نام دکتری

اعلام نتایج اولیه دکتری

نتایج اولیه آزمون دکتری ۹۸ ، دراواخر فرودین ماه اعلام می شود . نتایج اولیه دکتری به صورت کارنامه تنظیم و روی سایت سنجش کشور به نشانی www.sanjesh.org منتشر می شود . تمامی متقاضیانی که مجاز به انتخاب رشته دکتری ۹۸ می باشند، می توانند نسبت به انتخاب ۵۰ کدرشته محل در زمان مقرر شده توسط سازمان سنجش کشور ، اقدام کنند . آن دسته از متقاضیانی که در کارنامه نتایج اولیه دکتری دارای شناسه انتخاب رشته دانشگاه آزاد می باشند یعنی مجاز به انتخاب رشته دکتری دانشگاه آزاد ۹۸ شدند و باید به صورت جداگانه انتخاب رشته نمایند . بعد از اعلام نتایج اولیه کنکور دکتری ، راه دانشگاه های سراسری و آزاد از یکدیگر جدا می شود و متقاضیان باید به صورت جداگانه در مصاحبه دکتری ۹۸و مصاحبه دکتری دانشگاه آزاد ۹۸ شرکت نمایند . لازم به ذکر است که متقاضیان باید در طول تمامی مراحل مربوط به آزمون دکتری ۹۸ ، قوانین و شرایط درج شده در دفترچه ثبت نام آزمون دکتری را دارا باشند. در ادامه این گزارش از زمان ، نحوه مشاهده و مراحل بعد از اعلام نتایج اولیه دکتری مطلع می شوید .

 

شرایط ثبت نام آزمون دکتری

 

زمان اعلام نتایج اولیه دکتری ۹۸

حدود ۱ ماه پس از زمان برگزاری آزمون دکتری ۹۸-۹۹، نوبت به اعلام نتایج آزمون دکتری ۹۸ می رسد. اعلام نتایج آزمون دکتری در دو مرحله انجام خواهد شد. در اولین مرحله اعلام نتایج آزمون دکتری ۹۸، افراد مجاز می توانند تعداد زیادی کد رشته را انتخاب نمایند. در ادامه با بررسی زمان اعلام نتایج آزمون دکتری ۹۸، بهترین راه کار برای انتخاب رشته شما نیز معرفی خواهد شد .
سال گذشته نتایج اولیه دکتری، اواخر فروردین ماه توسط سازمان سنجش کشور بر روی سایت www.sanjesh.org اعلام شد . پیش بینی می شود که امسال نیز همانند سال گذشته نتایج اولیه دکتری ۹۸ در اواخر فروردین ماه بر روی سایت سنجش کشور قرار می گیرد . برای اطلاع لحظه ای و دقیق از اخبار مربوط به زمان اعلام نتایج اولیه دکتری ۹۸ می توانید عضو کانال تلگرام دکتری تخصصی سنجش امیرکبیر شوید .

نحوه مشاهده نتایج اولیه دکتری ۹۸

همه داوطلبانی که در کنکور دکتری شرکت نموده اند ، می توانند برای مشاهده نتایج آزمون خود به سایت سنجش کشور به نشانی www.sanjesh.org می باشد مراجعه نمایند . مطابق تصویر زیر ، دو روش برای مشاهده نتایج وجود دارد .

 

 

روش اول : جستجو طبق مشخصات فردی : در این روش متقاضی با وارد نمودن شماره داوطلبی ، نام و نام خانوادگی ، شماره شناسنامه ، سال تولد و کد امنیتی می تواند نتایج خود را مشاهده نماید .
روش دوم : جستجو طبق شماره پرونده و شماره شناسنامه : در این روش متقاضی با وارد نمودن شماره پرونده ، شماره شناسنامه و کد امنیتی می تواند به نتیجه آزمون دکتری دسترسی پیدا نمایند .
لازم به ذکر است که شماره پرونده و شماره داوطلبی را می توان از روی کارت ورود به جلسه آزمون دکتری استخراج نمود .
در هر دو حالت ذکر شده در بالا ، متقاضی بعد از کلیک روی عبارت (( جستجو )) می تواند کارنامه خود را مشاهده نماید . در تصویر زیر یک کارنامه را در رشته تربیت بدنی – رفتار حرکتی مشاهده می نمائید .

 

 

می توانید برای اطلاع دقیق از جزئیات کارنامه نتایج اولیه دکتری روی راهنمای توضیحات کارنامه آزمون دکتری کلیک نمائید .

 

منابع آزمون دکتری

مرحله بعد از اعلام نتایج اولیه دکتری ۹۸

همه متقاضیانی که بخش (( وضعیت مجاز به انتخاب رشته در دوره )) عبارت (( می باشید )) را مشاهده می نمایند می تواند با مطالعه دفترچه انتخاب رشته دکتری ، نسبت به انتخاب رشته دکتری اقدام نمایند و منتظر اعلام نتایج انتخاب رشته دکتری باشند تا ببینند که حد نصاب دعوت به مصاحبه را کسب نموده اند یا خیر .
با توجه به اینکه آزمون دکتری دانشگاه آزاد ۹۸ و سراسری ادغام شده اند ، آن دسته از متقاضیانی که در کارنامه خود دارای کد دسترسی به انتخاب رشته در دانشگاه آزاد می باشند ، می توانند با مطالعه دفترچه انتخاب رشته دکتری دانشگاه آزاد ، نسبت به تکمیل فرم انتخاب رشته دکتری آزاد ۹۸ ، به صورت جداگانه در سایت www.azmoon.org اقدام کنند .

 

اعلام نتایج آزمون دکتری سراسری

آزمون دکتری سراسری ۹۸، در روز جمعه سوم اسفند ماه ۹۷ برگزار شد و اکنون به زمان اعلام نتایج آزمون دکتری دانشگاه آزاد و اعلام نتایج آزمون دکتری سراسری نزدیک می شویم. برای تمامی متقاضیانی که در جلسه آزمون حضور داشته اند کارنامه صادر خواهد شد که در آن وضعیت علمی متقاضی را به نسبت سایر شرکت کنندگان مشخص می نماید. شرکت کنندگانی که با توجه به مندرجات کارنامه خود مجاز به انتخاب رشته شده باشند باید در موعد تعیین شده نسبت به ثبت کد رشته های مورد نظر خود اقدام کنند .
تقریبا ۱۹۴ هزار متقاضی در آزمون دکتری نیمه متمرکز سال تحصیلی ۹۸ شرکت نموده اند که ظرفیت پذیرش در این دوره با احتساب دانشگاه آزاد نزدیک به ۲۳ هزار نفر است .

 

زمان و نحوه مشاهده نتایج آزمون دکتری سراسری ۹۸

آزمون دکتری سراسری و آزاد ۹۸ در سوم اسفند ماه سال جاری برگزار شد و در هفته آخر فروردین ماه ۹۸ نتایج آن بر روی سایت سازمان سنجش کشور به نشانی www.sanjesh.org قرار می گیرد. پس از ورود به سایت و مراجعه به بخش اعلام نتایج دکتری ۹۸، دو روش برای مشاهده نتایج آزمون دکتری سراسری ۹۸ وجود دارد :
۱- روش اول : در روش اول می توانید از طریق وارد نمودن شماره شناسنامه ، شماره پرونده و سال تولد ، نتایج آزمون دکتری سراسری ۹۸ را مشاهده کنید .
۲- روش دوم: می توانید از طریق وارد نمودن اطلاعات شخصی، مثل نام و نام خانوادگی، شماره داوطلبی و سال تولد نتایج آزمون دکتری سراسری ۹۸ را مشاهده کنید .
برای اطلاع از زمان دقیق اعلام نتایج می توانید در کانال تلگرام دکتری سنجش امیرکبیر عضو شده و آخرین اخبار در این زمینه را پیگیری کنید.

 

زمان برگزاری آزمون دکتری

 

زمان و نحوه اعتراض به نتایج آزمون دکتری سراسری ۹۸

پس از مشخص شدن نتایج آزمون دکتری سراسری ۹۸ همانند سایر آزمون ها شما نیز در صورت داشتن اعتراض به نتایج آزمون اعم از اعمال نشدن سهمیه ها، رتبه و نمره مندرج در کارنامه اولیه خود، می توانید اعتراض خود را از طریق سایت سازمان سنجش و آموزش کشور ثبت و پیگیری کنید. همانطور که گفته شد برای ثبت اعتراض به سایت سازمان سنجش کشور به نشانی www.sanjesh.org مراجعه نمائید و سپس به بخش پاسخگویی اینترنتی سایت ذکر شده وارد شوید و اعتراض خود را با ذکر علت، ثبت کنید. برای آگاهی از نحوه ثبت و ارسال درخواست در سایت سازمان سنجش کشور می توانید بر روی لینک کلیک کنید .
اگر در هر یک از مراحل ثبت اعتراض به نتایج آزمون دکتری با مشکلی روبرو شدید می توانید با مشاوران مرکز سنجش امیرکبیر تماس حاصل فرمایید. تا مشاوران مرکز، راهنمایی های لازم را انجام دهند. ضمنا لازم به ذکر است که برای مشاهده نتایج اعتراضخود بایستی مجددا به سایت سازمان سنجش و آموزش کشور ( بخش پاسخگویی اینترنتی ) مراجعه کنید زیرا که پاسخ سازمان در این بخش درج می شود .

 

ثبت نام آزمون دکتری سراسری

 

زمان انتخاب رشته دکتری سراسری ۹۸

پس از اعلام نتایج آزمون دکتری سراسری در اواخر فروردین ماه سال ۹۸، چنانچه مجاز به انتخاب رشته دکتری شناخته شده باشید می توانید در زمان تعیین شده با مراجعه به سایت سازمان سنجش کشور نسبت به انتخاب رشته اقدام کنید. پس از انجام انتخاب رشته و پذیرفته شدن در کد رشته محل انتخابی ، یا از طرف دانشگاه محل قبولی با شما تماس گرفته می شود و یا با انتشار اسامی در سایت سازمان سنجش کشور و دانشگاه پذیرفته شده از شما برای انجام مصاحبه دعوت بعمل می آید. انتخاب رشته اوایل اردیبهشت ماه انجام می شود لازم به ذکر است متقاضیانی که در انتخاب رشته دکتری سراسری ۹۸ پذیرفته نشوند مجددا فرصتی تحت عنوان تکمیل ظرفیت دکتری سراسری در اختیارشان قرار می گیرد تا بتوانند مجددا شانس خود را برای قبولی در کد رشته محل مورد علاقه شان بیازمایند. برای انجام مشاوره انتخاب رشته دکتری می توانید با مشاوران مرکز سنجش امیرکبیر تماس حاصل نمائید .

 

عوامل تاثیرگذار بر پذیرش دانشجویان دکتری ۹۸

برخی از عوامل می باشند که بر پذیرش و نتایج آزمون دکتری ۹۸ شما تاثیر می گذارد. با توجه به دو روش آموزشی پژوهشی و پژوهش محور، پذیرش دانشجویان در مقطع دکتری ناپیوسته انجام می شود. عواملی خاصی وجود دارند که در کنار آزمون، بر پذیرش شما تاثیر خاصی دارند. این عوامل شامل سوابق آموزشی، پژوهشی و فناوری، تهیه طرحواره، مصاحبه علمی و سنجش علمی در کنار آزمون متمرکز خواهد شد. با توجه به هر یک از روش ها، درصد تاثیرگذار این عوامل متغیر است. برای آگاهی از درصد عوامل می توانید از مشاوران سنجش امیرکبیر کمک بگیرید .

 

نحوه سنجش و پذیرش آزمون دکتری

 

انتخاب رشته پس از اعلام نتایج آزمون دکتری ۹۸

پس از اعلام نتایج آزمون دکتری ۹۸ و آگاهی از وضعیت مجاز به انتخاب رشته خود در دوره مربوطه، می توانید برای انتخاب رشته اقدام نمائید. برای انتخاب رشته باید به سراغ دفترچه انتخاب رشته دکتری ۹۸ بروید. دفترچه شماره ۲ آزمون دکتری ۹۸، تمامی رشته ها و گرایش های مورد نظر را برای تمامی گروه های تحصیلی همراه با کد آورده است. از این رو شما می توانید با توجه به آن، برای انتخاب به رشته های مورد نظر خود، با مشاوران سنجش امیرکبیر تماس حاصل فرمائید و مشورت های لازم را انجام دهید و بهترین انتخاب رشته را انجام دهید .
اگر دانشگاه مربوطه (دانشگاه سراسری روزانه، نوبت دوم، دانشگاه آزاد اسلامی، پیام نور و غیره) ظرفیت لازم را داشته باشد، می توانید برای ثبت فرم انتخاب رشته اقدام نمائید. ترکیب شدن آزمون دکتری دانشگاه سراسری و آزاد ۹۸ باعث شده است متقاضیانی که دارای کد دسترسی به انتخاب رشته آزاد می باشند، با توجه به دفترچه انتخاب رشته آزاد برای تکمیل فرم خود به صورت جداگانه اقدام نمایند .

 

شرایط انتخاب رشته آزمون دکتری ۹۸

با وجود این که بعد از ادغام ثبت نام آزمون دکتری سراسری و ثبت نام آزمون دکتری دانشگاه آزاد ، تنها یک دفترچه با عنوان دفترچه ثبت نام دکتری ۹۸  برای مشخص نمودن منابع آزمون دکتری منتشر شده است ، اما بعد از اعلام نتایج اولیه آزمون دکتری ، راه دانشگاه آزاد و دانشگاه های سراسری از یک دیگر جدا می شود و هر داوطلبی که مجاز به انتخاب رشته برای هر دو دانشگاه شده باشد باید به صورت جداگانه فرم انتخاب رشته دکتری ۹۸ و انتخاب رشته دکتری دانشگاه آزاد ۹۸ را تکمیل کند .
انتخاب رشته دکتری سراسری ۹۸ برای تمامی افرادی که در ثبت نام دکتری ۹۸ شرکت نموده اند و بعد از دریافت کارت ورود به جلسه آزمون دکتری سر جلسه آزمون حاضر بودند و در کارنامه ای که برای آن ها صادر شده است ، مجاز به انتخاب رشته اعلام شده اند ، مجاز می باشد . حال اینکه متقاضی مجاز به انتخاب رشته چه دوره هایی است ، در ردیفی به نام (( وضعیت مجاز به انتخاب رشته در دوره )) مشخص شده است . فرد مجاز شده با توجه به دوره ای که در آن مجاز به انتخاب رشته شده است ( دوره های روزانه ، سایر دوره ها و بورس اعزام به خارج از کشور ) می توانند در زمان تعیین شده از سوی سازمان سنجش کشور ، نسبت به انتخاب رشته دکتری اقدام نماید . هر داوطلبی ممکن است در یک یا چند دوره مجاز بهانتخاب رشته اعلام شده باشد یا به طور کلی در هیچ دوره ای مجاز به انتخاب رشته نباشد .

 

نتایج انتخاب رشته دکتری

 

نحوه انتخاب رشته آزمون دکتری ۹۸

داوطلبان مجاز می توانند با علم به گرایش هایی که در آن مجاز به انتخاب رشته شده اند و پس از مطالعه دقیق دفترچه انتخاب رشته دکتری نسبت به انتخاب حداکثر ۵۰ کدرشته محل اقدام نمایند . محدودیتی برای دعوت به مصاحبه شدن وجود ندارد و ممکن است یک متقاضی حدنصاب قبولی تمام دانشگاه هایی که در فرم انتخاب رشته ، انتخاب نموده است را کسب نماید پس بهتر است انتخاب ها طبق علاقه دسته بندی شوند . بدین معنا که انتخاب هایی که بیشتر مدنظرمان هست را در اولویت های بالاتر و انتخاب های بعدی به ترتیب به گزینه هایی اختصاص یابد که درجه علاقه مان به آن ها کمتر شود . توصیه مشاوران سنجش امیرکبیر به متقاضیان انتخاب رشته دکتری ۹۸ این است که ۴ فاکتور علاقه ، کیفیت ، شهر و فاصله دانشگاه و شهریه دکتری را جز ملاک هایشان قرار دهند .

 

شما برای قبول شدن در کنکور دکتری ۹۸ ، به چه چیز هایی نیاز دارید ؟

 

بسته آموزشی آزمون دکتری
آزمون های آزمایشی دکتری
مشاوره و برنامه ریزی تحصیلی آزمون دکتری
بسته طلایی آزمون دکتری
قانون جذب
مشاوره و پشتیبانی تکمیلی آزمون دکتری

 

به داوطلبان کنکور دکتری توصیه می شود تمام اخبار و مطالب مرتبط با ثبت نام آزمون دکتری را که در زیر آمده است را به صورت کامل مطالعه کنند و با توجه به شرایط و ضوابط کنکور دکترا برنامه ریزی خود را انجام دهند تا بتوانند قبولی در آزمون دکتری سال جاری را تجربه کنند. در ضمن پیشنهاد می شود قسمت سوالات متداول دکتری و اخبار دکتری و مشاوره دکتری را نیز مورد بازدید قرار دهند.

نتایج اولیه آزمون دکتری

۱- منابع آزمون دکتری

۲- زمان ثبت نام آزمون دکتری

۳- زمان برگزاری آزمون دکتری

۴- ثبت نام دکتری

۵- ثبت نام دکتری دانشگاه آزاد

۶- دفترچه ثبت نام آزمون دکتری

۷- شرایط ثبت نام دکتری

۸- مدارک ثبت نام دکتری

۹- هزینه ثبت نام دکتری

۱۰- فرم صلاحیت عمومی آزمون دکتری

۱۱- کارت ورود به جلسه آزمون دکتری

۱۲- تمدید مهلت ثبت نام دکتری

۱۳- ویرایش اطلاعات ثبت نام دکتری

۱۴- نتایج اولیه آزمون دکتری

۱۵- توضیحات کارنامه آزمون دکتری

۱۶- مصاحبه دکتری

۱۷- مصاحبه دکتری دانشگاه آزاد

۱۸- شهریه دکتری

۱۹- شهریه دکتری دانشگاه آزاد

۲۰- دفترچه انتخاب رشته دکتری

۲۱- انتخاب رشته دکتری

۲۲- تاثیر سهمیه در انتخاب رشته دکتری

۲۳- نتایج انتخاب رشته آزمون دکتری

۲۴- دفترچه انتخاب رشته دکتری دانشگاه آزاد

۲۵- انتخاب رشته دکتری دانشگاه آزاد

۲۶- نتایج انتخاب رشته آزمون دکتری دانشگاه آزاد

۲۷- شناسه انتخاب رشته دکتری دانشگاه آزاد

کلمات کلیدی:

نتایج اولیه آزمون دکتری , نتایج آزمون دکتری ۹۸ , نتایج اولیه آزمون دکتری ۹۹ , اعلام نتایج اولیه دکتری ۹۹ , نتایج آزمون دکتری ۹۸ , نتایج دکتری دانشگاه آزاد ۹۹ , اعلام نتایج اولیه کنکور دکتری ۹۸ , سازمان سنجش دکتری ۹۹ , اعلام نتایج کنکور ۹۸ , منابع آزمون دکتری , زمان ثبت نام آزمون دکتری , زمان برگزاری آزمون دکتری , ثبت نام دکتری , ثبت نام دکتری دانشگاه آزاد , دفترچه ثبت نام آزمون دکتری , شرایط ثبت نام دکتری , مدارک ثبت نام دکتری , هزینه ثبت نام دکتری , فرم صلاحیت عمومی آزمون دکتری , کارت ورود به جلسه آزمون دکتری , تمدید مهلت ثبت نام دکتری , ویرایش اطلاعات ثبت نام دکتری , نتایج اولیه آزمون دکتری , توضیحات کارنامه آزمون دکتری , مصاحبه دکتری , مصاحبه دکتری دانشگاه آزاد , شهریه دکتری , شهریه دکتری دانشگاه آزاد , دفترچه انتخاب رشته دکتری , انتخاب رشته دکتری , تاثیر سهمیه در انتخاب رشته دکتری , نتایج انتخاب رشته آزمون دکتری , دفترچه انتخاب رشته دکتری دانشگاه آزاد , انتخاب رشته دکتری دانشگاه آزاد , نتایج انتخاب رشته آزمون دکتری دانشگاه آزاد , شناسه انتخاب رشته دکتری دانشگاه آزاد

 

نوشته قبلی

زمان ثبت نام آزمون دکتری

نوشته بعدی

مصاحبه دکتری

84 دیدگاه در “نتایج اولیه آزمون دکتری

  1. سلام
    منابع آزمون کارشناسی ارشد مرمت و احیای بناها و بافت های تاریخی داخل سایت سنجش امیرکبیر خیلی خوب و کامل هستند، یکی از دوستام سال گذشته از شما بسته آزمون کارشناسی ارشد مرمت و احیای بناها و بافت های تاریخی رو خریداری کرده و رتبه یک رقمی آورده، به من توصیه کرده از منابع آزمون کارشناسی ارشد مرمت و احیای بناها و بافت های تاریخی سنجش امیرکبیر استفاده کنم، دوستم میگه با شما به عنوان مولف و ویراستار جزوات همکاری میکنه، وقتی رتبه های برتر برای تالیف جزوات سنجش امیرکبیر همکاری میکنند اطمینان من رو بالا برده و قصد خرید دارم لطفا راهنمایی کنید چطور منابع آزمون کارشناسی ارشد مرمت و احیای بناها و بافت های تاریخی سنجش امیرکبیر رو خریداری کنم؟
    تشکر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید
ورود

هنوز حساب کاربری ندارید؟

ایجاد حساب کاربری
تبلیغات

دسته‌های دوره های آموزشی