بارگیری صفحه

هزینه ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد

کارشناسی ارشد

هزینه ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد

هزینه ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد عبارتی است که در آذرماه هر سال در گوگل یا سایر موتورهای جستجو توسط داوطلبان آزمون کارشناسی ارشد سرچ می شود.بسیاری از داوطلبان کنکور کارشناسی ارشد با توجه به هوش و فراست خود عبارت های کلیدی دیگری مثل هزینه ثبت نام کنکور ارشد ۹۸ , هزینه ثبت نام کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد , هزینه ثبت نام کنکور ارشد دانشگاه آزاد , زمان ثبت نام کنکور ارشد ۹۸-۹۹ , هزینه ثبت نام کنکور ۹۸ , زمان ثبت نام کنکور ارشد ۹۸ , نحوه ثبت نام کنکور ارشد و یا زمان ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد ۹۸ را نیز جستجو کنند.

 

هزینه ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد

 

هدف همه آنها یکی است و همگی با کمی تسریع یا تاخیر به اطلاعات و خبرهای مطلوب خود در سطح اینترنت دست می یابند البته لازم به ذکر است داوطلبان آزمون کارشناسی ارشد باید به صورت حرفه ای نحوه دقیق و علمی جستجوی اطلاعات را فرا گیرند تا به طور علمی بتوانند به مطالب مورد نیاز خود دست یابند.

 

لذا مهم این است که داوطلبان آزمون کارشناسی ارشد اطلاعات مورد نیاز خود را از سایتی معتبر و علمی پیگیری و رهگیری کنند. سایتی یا مجموعه ای که بتواند به طور صحیح پاسخگوی سوالات داوطلبان آزمون کارشناسی ارشد باشد. در این بستر پر تلاطم مجموعه سنجش امیرکبیر به عنوان مجری اماده سازی منابع ازمون کارشناسی ارشد و دکتری سعی نموده است بستر اطلاعات برای داوطلبان ازمون کارشناسی ارشد را طوری فراهم کنند که داوطلبان کنکور ارشد بتوانند به راحتی اخبار درست و مطالب صحیح آموزشی خود را از سایت سنجش تکمیلی دات ای آر کسب کنند.

 

هزینه ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد

 

همچنین داوطلبان عزیز امتحان کارشناسی ارشد می توانند در پایین همین صفحه، تمام سوالات خود را در زمینه امتحان ارشد مطرح کنند. مشاوران عالی سنجش امیرکبیر، مشتاقانه پاسخگوی پرسش ها و سوالات داوطلبان عزیز آزمون کارشناسی ارشد در زمینه ثبت نام آزمون ارشد در مقطع عالی و تکمیلی می باشند.

لذا به تمام داوطلبان آزمون کارشناسی ارشد توصیه میشود در چند ماه باقی مانده تا زمان ازمون ارشد ،تمرکز بیشتری روی مطالب کنکور ارشد خود داشته باشند.

 

 

کنکور دکتری دانشگاه آزاد 98

 

هزینه ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد ۹۸

همان طور که می دانید برای شرکت در هر آزمونی هزینه ای برای برگزاری آزمون و مراحل سنجش از داوطلبین دریافت می شود کنکور کارشناسی ارشد هم از این شرط مستثنی نمی باشد و تمامی داوطلبان علاقه مند به ادامه تحصیل در مقطع کارشناسی ارشد بایستی هزینه ای را تحت عنوان هزینه ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد پرداخت کنند تا مجوز حضور در جلسه آزمون با انتشار کارت ورود به جلسه کنکور کارشناسی ارشد برای آن ها صادر شود . امسال نیز مطابق سال های گذشته پرداخت هزینه ثبت نام کارشناسی ارشد ۹۸ به صورت اینترنتی و از طریق سایت ثبت نام کارشناسی ارشد ۹۸ انجام می شود . بنابراین داوطلبین واجد شرایط ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد ۹۸ در مرحله اول بایستی هزینه این آزمون را پرداخت نموده سپس برای تکمیل فرم ثبت نام اقدام کنند . با توجه به ادغام شدن آزمون کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد و دانشگاه های سراسری ، علاقه مندان به انتخاب رشته محل های دانشگاه آزاد نیز ملزم به پرداخت این مبلغ بوده و نیازی به خرید کارت اعتباری جداگانه تحت عنوان هزینه ثبت نام کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد ۹۸ ندارند . در ادامه میزان و نحوه پرداخت هزینه ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد ۹۸ را در اختیار داوطلبان قرار خواهیم داد.
برای تحصیل در رشته های تحصیلی مقطع کارشناسی ارشد دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی کشور، باید در آزمون کارشناسی ارشد حاضر شوید و سپس برای انتخاب رشته این دانشگاه ها اقدام کنید. لازمه حضور در آزمون کارشناسی ارشد، ثبت نام در آزمون آن است به همین علت سازمان سنجش آموزش کشور زمانی را برای ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد در نظر می گیرد و علاقمندان به تحصیل در هر یک از گروه های آزمایشی علوم انسانی، علوم پایه، فنی مهندسی، کشاورزی و منابع طبیعی، هنر، دامپزشکی و زبان، باید در این تاریخ به سایت مربوطه مراجعه نموده و برای ثبت نام خود اقدام کنند. زمان در نظر گرفته شده از سوی سازمان سنجش برای ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد، از روز جمعه به تاریخ  ۱۶ / ۰۹ / ۹۷ تا روز یکشنبه به تاریخ  ۲۵ / ۰۹ / ۹۷ می باشد و داوطلبان در این مدت زمان مهلت دارند با فراهم کردن مدارک لازم به سایت  www.sanjesh.org  مراجعه نمایند و ثبت نام خود را انجام دهند. قبل از اقدام به ثبت نام، باید از شرایط و قوانین ثبت نام آگاهی کافی داشت و با توجه به عدم اطلاع داوطلبان از شرایط ثبت نام، تصمیم گرفتیم با نگارش این مطلب، به تشریح جزئیات مربوط به ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد بپردازیم. همچنین اگر پس از مطالعه مطالب ،ابهامی برایتان ایجاد شد، با مرکز مشاوره تحصیلی تلفنی سنجش امیرکبیرتماس بگیرید و سوالات خود را با مشاوران ما در میان بگذارید .
نکته: پرداخت هزینه ثبت نام  آزمون کارشناسی ارشد به صورت اینترنتی و توسط سایت  www.sanjesh.org انجام می شود .

 

شرایط ثبت نام آزمون دکتری

 

میزان هزینه ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد ۹۸

هزینه ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد از چند بخش تشکیل شده که هر داوطلب برطبق علاقه خود نسبت به پرداخت آن اقدام می کند . در ادامه میزان این مبالغ را که مربوط به کنکور کارشناسی ارشد سال گذشته است ارائه می دهیم . با توجه به این که هر ساله با تغییراتی در میزان این هزینه ها روبرو می باشیم احتمالاً امسال نیز شاهد این تغییر خواهیم بود . بنابراین به هنگام اعلام هزینه ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد ۹۸ این مبالغ را بروزرسانی نموده و توسط کانال تلگرام کارشناسی ارشد سنجش امیرکبیر به اطلاع داوطلبان می رسانیم .
نکته : اگر داوطلب قصد شرکت در دو کد رشته امتحانی اصلی و شناور را داشته باشد بایستی به ازای هر رشته امتحانی کارت اعتباری جداگانه به این مبلغ تهیه  نماید .

داوطلبانی که علاقه مند به شرکت در گزینش رشته های تحصیلی دانشگاه پیام نور و دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی غیرانتفاعی هستند لازم می باشد علاوه بر هزینه ثبت نام که در بالا ذکر شده این مبلغ را برای خرید کارت اعتباری علاقه مندی پرداخت کنند .

هزینه استفاده از خدمات پیام کوتاه : ۵۰۰۰ ریال
با توجه به این که در مراحل مختلف آزمون خدماتی توسط ارسال پیام کوتاه به داوطلب ارائه می شود ، متقاضیانی که تمایل به استفاده از این خدمات را دارند می بایست این مبلغ را پرداخت کنند .
ممکن است مبالغ ذکر شده در بالا برای آزمون سال ۹۸ تغییرات جزئی داشته باشند که به محض اعلام سازمان سنجش کشور مبالغ بالا به روز رسانی می شود

همزمان با شروع ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد در نیمه دوم آذر ماه، لینک خرید کارت اعتباری ثبت نام، در سایت  www.sanjesh.org قرار داده می شود که قبل از اقدام به ثبت نام باید با کلیک بر این لینک و واریز هزینه، شماره سریال ثبت نام را خریداری کرد. با توجه به مندرجات دفترچه راهنمای ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد ۹۸، داوطلبان برای خرید کارت اعتباری ثبت نام رشته های اصلی و شناور باید مبلغ ۴۵۰۰۰۰ ریال (چهل و پنج هزار تومان) و برای خرید سریال علاقمندی دانشگاه پیام نور و غیرانتفاعی باید مبلغ۱۳۸۰۰۰ ریال (سیزده هزارو هشتصد) پرداخت کنند .

 

زمان برگزاری آزمون دکتری

 

روش پرداخت مبلغ ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد ۹۸

پس از ورود به سایت  www.sanjesh.org و وارد شدن به بخش کارشناسی ارشد، ( مطابق عکس زیر) باید بر روی لینک «سامانه جامع آزمون کارشناسی ارشد»  که در تصویر مرحله دوم مشخص شده می باشد، کلیک نمایئد
مرحله اول

کارشناسی ارشد

 

مرحله دوم

کارشناسی ارشد

 

مرحله سوم
پس از وارد شدن به صفحه ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد باید کارت اعتباری ثبت نام را تهیه کنید تا مجاز به آغاز فرایند ثبت نام شوید. به همین علت باید مطابق شکل زیر بر روی «خرید سریال ثبت نام» کلیک کنید .

 

کارشناسی ارشد

 

طبق شکل زیر برای خرید سریال ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد و دریافت پیامک اطلاع رسانی بر روی لینک اول، برای خرید سریال ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد و عدم دریافت پیامک اطلاع رسانی بر روی لینک دوم و جهت خرید سریال علاقمندی دانشگاه پیام نور و غیرانتفاعی بر روی لینک سوم، کلیک کنید.

کارشناسی ارشد
 
۱) در هنگام پرداخت هزینه ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد سراسری ۹۸، دقت نمائید که کارت اعتباری مربوطه را خریداری نمائید و درصورتی که کارت اعتباری مربوط به آزمون های دیگر سازمان سنحش را خریداری نمائید، مبلغ واریز شده قابل برگشت نخواهد بود. بنابراین حتما به عنوان کارت اعتباری خود دقت نمایئد .

۲) داوطلبان می توانند علاوه بر رشته اصلی، در یکی از رشته های شناور ثبت نام نمایند. علاقمندان به ثبت نام در رشته های شناور، لازم است که کارت اعتباری مجزا خریداری نمایند .

 (۳همزمان با آغاز ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد، لینک خرید «سریال علاقمندی به دانشگاه پیام نور و غیرانتفاعی» در سایت فعال می شود که علاقمندان به تحصیل در این دانشگاه ها، باید با کلیک بر روی این لینک، کارت اعتباری جداگانه خریداری کنند .

۴) هزینه ثبت نام دانشگاه پیام نور و غیر انتفاعی در سال ۹۷، ۰۰۰/۱۱ تومان می باشد که در سال ۹۸ شاهد مقداری افزایش مبلغ می باشیم .

۵) در سالهای اخیر کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد حذف شده و در واقع این دانشگاه آزمون مجزایی برای مقطع کارشناسی ارشد برگزار نمی نماید. بنابراین باتوجه به ادغام و برگزاری همزمان کنکور کارشناسی ارشد سراسری و آزاد،ثبت نام این دو انشگاه نیز ادغام شده است به عبارت دیگر با ثبت نام در کنکور کارشناسی ارشد، ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد به صورت خودکار انجام می شود و برای ثبت نام دانشگاه آزاد، نیازی به خرید کارت اعتباری جداگانه نمی باشد .

 

نحوه پرداخت هزینه ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد ۹۸

برای پرداخت هزینه ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد ۹۸ متقاضیان بایستی پس از دانلود دفترچه ثبت نام کارشناسی ارشد ۹۸ که در زمان ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد ۹۸ در سایت سازمان سنجش کشور بارگزاری می شود آن را مطالعه کرده و از مبالغ تعیین شده اگاه شوند . پس از آن می توانند با استفاده از یکی از کارت های بانکی عضو شبکه شتاب نسبت به پرداخت آن اقدام کنند .
برای پرداخت این هزینه ابتدا بایستی وارد ” سامانه جامع آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۹۸  شوید.

 

زمان برگزاری آزمون دکتری

 

ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد ۹۸

کنکور کارشناسی ارشد مهم ترین راه ورود فارغ التحصیلان مقطع کارشناسی برای ورود به مقطع کارشناسی ارشد است که هر ساله بصورت هماهنگ کشوری توسط سازمان سنجش برگزار می شود. دانشگاه های پذیرنده دانشجوی در مقطع کارشناسی ارشد شامل دانشگاه های سراسری دولتی روزانه ، شبانه ،پردیس های خودگردان ، غیرانتفاعی ، پیام نور ، مجازی و دانشگاه آزاد می باشند . با توجه به ادغام ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد و دانشگاه آزاد تغییراتی در این فرآیند به وجود آمده است که در این گزارش به بررسی جزئیاتی همچون زمان ، نحوه ، و شرایط ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد ۹۸ به همراه زمان برگزاری و اعلام نتایج کنکور ارشد می پردازیم .

 

زمان و نحوه ثبت نام کارشناسی ارشد ۹۸

زمان ثبت نام کارشناسی ارشد ۹۸ احتمالا همانند سال های گذشته در نیمه دوم آذر ماه است . مطابق اعلام سازمان سنجش کشور، زمان ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد ۹۸ از روز جمعه ۱۶ آذر ماه آغاز و تا روز یک شنبه ۲۵ آذر ماه سال ۹۷ ادامه خواهد داشت . پیش بینی می شود امسال نیز همانند سال های گذشته یک مهلت دوباره ثبت نام کارشناسی ارشد ، برای آن دسته از داوطلبانی که به هر علتی از ثبت نام جامانده اند ، توسط سازمان سنجش کشور در نظر گرفته شود . در مدت زمان ثبت نام ارشد ۹۸ داوطلبانی که قصد تحصیل در دانشگاه های دولتی روزانه ، شبانه ، پردیس خودگردان ، غیرانتفاعی ، پیام نور ، مجازی و دانشگاه آزاد را دارند بایستی به سایت سازمان سنجش کشور به نشانی www.sanjesh.org مراجعه کرده و پس از مطالعه دفترچه ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد ۹۸ اقدام به تکمیل فرم ثبت نام با وارد نمودن اطلاعات شخصی و تحصیلی خود نمایند. لازم به ذکر است که داوطلبان می توانند با توجه به علاقه مندی خود حداکثر در یک کد رشته امتحانی اصلی و یک کد رشته امتحانی شناور ثبت نام و در آزمون مربوط به آن شرکت کنند و البته برای هر کد رشته نیز یککارت اعتباری خریداری نموده ، هزینه ثبت نام کارشناسی ارشد را پرداخت نمایند . متقاضیان شرکت در گزینش رشته های تحصیلی دانشگاه پیام نور و موسسات آموزش عالی غیر دولتی و غیر انتفاعی می بایست برای اعلام علاقه مندی خود ، نسبت به پرداخت هزینه و دریافت سریال اعتباری جداگانه ای اقدام کنند .

 

ثبت نام آزمون دکتری سراسری

 

شرایط ثبت نام کارشناسی ارشد ۹۸

از اصلی ترین شرایط ثبت نام کارشناسی ارشد ۹۸ می توان به داشتن مدرک کارشناسی (پیوسته یا ناپیوسته) یا کارشناسی ارشد پیوسته یا دکتری حرفه ای اشاره کرد . آن دسته از دانشجویان سال آخر کارشناسی که حداکثر تا تاریخ ۳۱ شهریور ۹۸ فارغ التحصیل می شوند نیز امکان ثبت نام در کنکور کارشناسی ارشد را دارند . متقاضیانی که قبلا در یک رشته در مقطع کارشناسی ارشد یا دکتری فارغ التحصیل شده اند ، دیگر حق ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد سراسری ۹۸ در همان رشته را ندارند و بایستی رشته دیگری انتخاب کنند . اگر دانشجوی کارشناسی ارشد یا دکتری در هر یک از دانشگاه های ایران می باشید باید تا قبل از ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد از دانشگاه قبلی انصراف دهید . لازم به ذکر است اگر قصد شما از شرکت در کنکور کارشناسی ارشد ، تنها انتخاب رشته و قبولی در دانشگاه آزاد است الزام به رعایت قوانین مربوط به انصراف نیستید. 

 

 

انتخاب رشته کنکور کارشناسی ارشد ۹۸

بعد از برگزاری کنکور کارشناسی ارشد ، نتایج اولیه کارشناسی ارشد به صورت کارنامه ای که حاوی اطلاعات ثبت نامی ، رتبه و تراز کسب شده و سایر اطلاعات مفید برای انتخاب رشته کارشناسی ارشد ۹۸ است ، در اختیار داوطلبان قرار می گیرد . لازم به ذکر است که انتخاب رشته کارشناسی ارشد سراسری وانتخاب رشته ارشد دانشگاه آزاد برخلاف فرآیند ثبت نام به صورت جداگانه انجام می شود . به عبارت دیگر داوطلبان برای انتخاب رشته ارشد سراسری پس از انتشار دفترچه انتخاب رشته کارشناسی ارشد سراسری ۹۸ در سایت سازمان سنجش کشور در همان سایت اقدام به تکمیل فرم مربوطه می نمایند، ولی برای انتخاب رشته ارشد دانشگاه آزاد  بایستی پس از انتشار دفترچه انتخاب رشته کارشناسی ارشد آزاد ۹۸ در سایت دانشگاه آزاد به نشانی Azmoon.org  اقدام به انتخاب رشته خود کنند . توجه نمائید که هر داوطلب بعد از انتشار دفترچه حق انتخاب حداکثر ۱۰۰ رشته محل را از بین رشته محل های معرفی شده در گروه آزمایشی ای که در آن شرکت نموده ، دارد . برای اطلاع از جزئیات بیشتر انتخاب رشته می توانید گزارش مشاوره انتخاب رشته ارشد کارشناسی ارشد را مطالعه کنید .

 

نحوه سنجش و پذیرش آزمون دکتری

 

زمان برگزاری و اعلام نتایج کنکور کارشناسی ارشد ۹۸

مطابق اطلاعیه ای که توسط سازمان سنجش منتشر شده زمان برگزاری کنکور کارشناسی ارشد ۹۸ روزهای پنجم و ششم اردیبهشت ماه ۹۸ است .اعلام نتایج کارشناسی ارشد ۹۸ احتمالا همانند سال های گذشته یک ماه بعد از برگزاری آزمون خواهد بود . نتایج کارشناسی ارشد به صورت کارنامه ارشد است که اطلاعاتی همانند درصد های هر درس به همراه رتبه و نمره کل کسب شده در آن درج می شود . لازم به ذکر می باشد که اگر رشته های دارای شرایط خاص و مصاحبه عملی را انتخاب کرده اید مصاحبه آن معمولا در ماه های تیر و مرداد انجام می شود . حدفاصل انتخاب رشته و اعلام نتایج ارشد حدودا ۳ تا ۴ ماه فاصله است و در نهایت نتایج نهایی کارشناسی ارشد ۹۸ در شهریور ماه اعلام می شود .
کارشناسان با تجربه مرکز مشاوره تحصیلی سنجش امیرکبیر حاضر  هستند تا به تمامی سوالات شما در خصوص ضوابط و شرایط ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد ۹۸ و مشاوره انتخاب رشته ارشد پاسخ دهند ، همچنین می توانید تمامی روند مربوط به فرآیند های کارشناسی ارشد را از طریق سامانه مشاوره تحصیلی تلفنی سنجش امیرکبیر به کارشناسان سنجش امیرکبیر بسپارید .

 

 

 

نتایج انتخاب رشته دکتری

 

 

به داوطلبان کنکور کارشناسی ارشد توصیه می شود تمام اخبار و مطالب مرتبط با ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد را که در زیر آمده است را به صورت کامل مطالعه کنند و با توجه به شرایط و ضوابط کنکور ارشد برنامه ریزی خود را انجام دهند تا بتوانند قبولی در آزمون ارشد سال جاری را تجربه کنند. در ضمن پیشنهاد می شود قسمت سوالات متداول ارشد و اخبار کارشناسی ارشد و مشاوره ارشد را نیز مورد بازدید قرار دهند.

 

هزینه ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد

۱- منابع کنکور کارشناسی ارشد

۲- زمان ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد

۳- زمان برگزاری کنکور کارشناسی ارشد

۴- ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد

۵- ثبت نام کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد

۶- دفترچه ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد

۷- شرایط ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد

۸- مدارک ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد

۹- هزینه ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد

۱۰- نتایج کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد

۱۱- کارت ورود به جلسه کنکور کارشناسی ارشد

۱۲- تمدید مهلت ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد

۱۳- ویرایش ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد

۱۴- نتایج کارشناسی ارشد

۱۵- توضیحات کارنامه کارشناسی ارشد

۱۶- شهریه کارشناسی ارشد

۱۷- شهریه کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد

۱۸- دفترچه انتخاب رشته کارشناسی ارشد

۱۹- انتخاب رشته کارشناسی ارشد

۲۰- اعلام نتایج انتخاب رشته کارشناسی ارشد

۲۱- دفترچه انتخاب رشته کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد

۲۲- انتخاب رشته کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد

۲۳- اعلام نتایج انتخاب رشته کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد

۲۴- شناسه انتخاب رشته کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد

 

کلمات کلیدی:

هزینه ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد , هزینه ثبت نام کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد , هزینه ثبت نام کنکور ارشد ۹۸ , هزینه ثبت نام کنکور ارشد دانشگاه آزاد , هزینه ثبت نام کنکور ۹۸ , زمان ثبت نام کنکور ارشد ۹۷-۹۸ , هزینه ثبت نام ارشد ۹۹ , زمان ثبت نام کنکور ارشد ۹۸ , نحوه ثبت نام کنکور ارشد , منابع آزمون دکتری , زمان ثبت نام آزمون دکتری , زمان برگزاری آزمون دکتری , ثبت نام دکتری , ثبت نام دکتری دانشگاه آزاد , دفترچه ثبت نام آزمون دکتری , شرایط ثبت نام دکتری , مدارک ثبت نام دکتری , هزینه ثبت نام دکتری , فرم صلاحیت عمومی آزمون دکتری , کارت ورود به جلسه آزمون دکتری , تمدید مهلت ثبت نام دکتری , ویرایش اطلاعات ثبت نام دکتری , نتایج اولیه آزمون دکتری , توضیحات کارنامه آزمون دکتری , مصاحبه دکتری , مصاحبه دکتری دانشگاه آزاد , شهریه دکتری , شهریه دکتری دانشگاه آزاد , دفترچه انتخاب رشته دکتری , انتخاب رشته دکتری , تاثیر سهمیه در انتخاب رشته دکتری , نتایج انتخاب رشته آزمون دکتری , دفترچه انتخاب رشته دکتری دانشگاه آزاد , انتخاب رشته دکتری دانشگاه آزاد , نتایج انتخاب رشته آزمون دکتری دانشگاه آزاد , شناسه انتخاب رشته دکتری دانشگاه آزاد

نوشته قبلی

ثبت نام کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد

نوشته بعدی

ویرایش ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید
ورود

هنوز حساب کاربری ندارید؟

ایجاد حساب کاربری
تبلیغات

دسته‌های دوره های آموزشی