بارگیری صفحه

ویرایش اطلاعات ثبت نام دکتری

 

ویرایش اطلاعات ثبت نام دکتری

ویرایش اطلاعات ثبت نام دکتری عبارتی است که در آذرماه هر سال در گوگل یا سایر موتورهای جستجو توسط داوطلبان آزمون دکتری سرچ می شود.بسیاری از داوطلبان کنکور دکتری با توجه به هوش و فراست خود عبارت های کلیدی دیگری مثل ویرایش اطلاعات ثبت نام دکتری ۹۸ , ویرایش انتخاب رشته دکتری ۹۸ , ویرایش ثبت نام دکتری ۹۸ , ویرایش اطلاعات دکتری ۹۸ , ویرایش اطلاعات دکترا ۹۸ , ویرایش اطلاعات آزمون دکتری ۹۸ , ویرایش انتخاب رشته دکتر۱ ۹۸ و یا ویرایش انتخاب رشته دکتری آزاد را نیز جستجو کنند.

ویرایش اطلاعات ثبت نام دکتری

 

هدف همه آنها یکی است و همگی با کمی تسریع یا تاخیر به اطلاعات و خبرهای مطلوب خود در سطح اینترنت دست می یابند البته لازم به ذکر است داوطلبان آزمون دکتری باید به صورت حرفه ای نحوه دقیق و علمی جستجوی اطلاعات را فرا گیرند تا به طور علمی بتوانند به مطالب مورد نیاز خود دست یابند.

لذا مهم این است که داوطلبان آزمون دکتری اطلاعات مورد نیاز خود را از سایتی معتبر و علمی پیگیری و رهگیری کنند. سایتی یا مجموعه ای که بتواند به طور صحیح پاسخگوی سوالات داوطلبان آزمون دکترا باشد. در این بستر پر تلاطم مجموعه سنجش امیرکبیر به عنوان مجری اماده سازی منابع ازمون کارشناسی ارشد و دکتری سعی نموده است بستر اطلاعات برای داوطلبان ازمون دکتری را طوری فراهم کنند که داوطلبان کنکور دکترا بتوانند به راحتی اخبار درست و مطالب صحیح آموزشی خود را از سایت سنجش تکمیلی دات ای آر کسب کنند.

ویرایش اطلاعات ثبت نام دکتری

 

همچنین داوطلبان عزیز امتحان دکتری می توانند در پایین همین صفحه، تمام سوالات خود را در زمینه آزمون دکترا مطرح کنند. مشاوران عالی سنجش امیرکبیر، مشتاقانه پاسخگوی پرسش ها و سوالات داوطلبان عزیز آزمون دکتری در زمینه ثبت نام آزمون دکتری در مقطع عالی و تکمیلی می باشند.

 

ویرایش اطلاعات ثبت نام دکتری

 

لذا به تمام داوطلبان آزمون دکتری توصیه میشود در چند ماه باقی مانده تا زمان آزمون دکترای ،تمرکز بیشتری روی مطالب کنکور دکترای خود داشته باشند.

ویرایش اطلاعات ثبت نام آزمون دکتری ۹۸

ثبت نام آزمون دکتری سراسری ۹۸ و ثبت نام آزمون دکتری دانشگاه آزاد ۹۸ برطبق سالهای گذشته در نیمه اول آذر ماه انجام می شود. ممکن می باشد برخی از داوطلبان در زمان ثبت نام، اطلاعات خود را اشتباه در فرم ثبت نام درج کنند. همان طور در جریان هستید درج اطلاعات نادرست در فرم ثبت نام باعث باطل شدن قبولی داوطلب خواهد شد. به همین دلیل طیف وسیعی از داوطلبین آزمون دکتری به دنبال اطلاع از زمان ویرایش اطلاعات ثبت نامی خود می باشند. امکان ویرایش اطلاعات داوطلبین متقاضی آزمون دکتری در دو مرحله توسط سازمان سنجش کشور فراهم شده است تا درزمان درج اطلاعات اشتباه برای اصلاح آن اقدام کنند. در ادامه ای مقاله به توضیحات بیشتر در مورد زمان و نحوه ویرایش اطلاعات می پردازیم .

نکته: ویرایش اطلاعات از طریق سایت سازمان سنجش به نشانی sanjesh.org انجام می گیرد.

 

شرایط ثبت نام آزمون دکتری

 

ویرایش اطلاعات ثبت نام آزمون دکتری

هرسال با داوطلبانی روبرو می شویم که اطلاعات ثبت نامی خود را در زمان ثبت نام آزمون دکتری اشتباه وارد نموده اند . به همین خاطر اشتباه بودن اطلاعات مندرج در سایت ثبت نام آزمون دکتری باعث ایجاد اشکال در روند مراحل بعدی این آزمون می شود ، سازمان سنجش کشور در دو بازه زمانی متفاوت ، امکان ویرایش اطلاعات ثبت نامی دکتری را به آن ها خواهد داد . در مهلت زمانی اول اجازه ویرایش تمامی اطلاعات به داوطلبان داده خواهد شد اما در مهلت زمانی دوم داوطلب فقط اجازه ویرایش معدل خود را دارد . بنابراین اهمیت نگارش مقاله ای مرتبط با زمان ویرایش اطلاعات ثبت نام در بازه های متفاوت دو چندان شد که در ادامه به بررسی آن می پردازیم .

 

زمان ویرایش اطلاعات ثبت نام دکتری

امکان ویرایش اطلاعات ثبت نام دکتری ۹۸ ، همزمان با آغاز ثبت نام دکتری۹۸ وجود دارد . یعنی از روز اول شروع زمان ثبت نام آزمون دکتری ۹۸ ، مهلت ویرایش ثبت نام دکتری وجود خواهد داشت تاریخ ثبت نام کنکور دکتری ۹۷ ، از ششم تا دوازدهم آذر ماه است پس داوطلبانی که در تاریخ های مذکور در سایت سنجش کشور به نشانی sanjesh.org ثبت نام نموده اند ، می توانند در صورت مشاهده مغایرت اطلاعات خود با اطلاعات مندرج در پرینت ثبت نام ، در همان بازه زمانی ثبت نام ( ۶ تا ۱۲ آذر ۹۷ ) نسبت به ویرایش اطلاعات ثبت نامی خود تلاش کنند . در این مرحله از ویرایش ، داوطلب می تواند هر اطلاعاتی که در حین ثبت نام وارد نموده است ، ویرایش نماید .

 

منابع آزمون دکتری

 

زمان ویرایش اطلاعات ثبت نام دکتری ۹۸

هرساله امکان ویرایش اطلاعات داوطلبان در دو نوبت از سوی سازمان سنجش کشور برنامه ریزی می شود. در نوبت یا مرحله اول که در همان بازه ی زمانی ثبت نام آزمون دکتری انجام می شود، امکان ویرایش تمامی اطلاعات وجود دارد اما چنانچه داوطلبی پس از ثبت نام آزمون دکتری ۹۸ متوجه درج اشتباه اطلاعات خود در فرم ثبت نام شد، نگران نباشد زیرا سازمان سنجش کشور فرصتی دوباره را همزمان با زمان دریافت کارت ورود به جلسه آزمون دکتری۹۸ برای ویرایش اطلاعات در اختیار داوطلبان قرار خواهد داد. بدین ترتیب داوطلبانی که موفق به ویرایش اطلاعات خود در زمان ثبت نام نشده اند باید منتظر اطلاعیه سازمان سنجش مبنی بر ویرایش اطلاعات داوطلبان در زمان معین باشند. همان طور که در قسمت بالا ذکر کردیم داوطلب در مرحله اول قادر به ویرایش تمام اطلاعات خود می باشد اما در مرحله دوم تنها می توانند اطلاعات فردی، معدل و تاریخ فارغ التحصیلی دوره کارشناسی و کارشناسی ارشد، نام دانشگاه یا موسسه دوره کارشناسی ارشد، سهمیه مربیان و محل خدمت مربی را ویرایش کنند. اگر داوطلبی اطلاعات مربوط به مواردی چون معلولیت، زبان خارجی و جنسیت را اشتباه وارد نموده باشد، در زمان دریافت کارت ورود به جلسه می تواند به باجه های رفع نقص مراجعه و اطلاعات اشتباه را رفع کند. اخبار تازه درباره زمان ویرایش اطلاعات در کانال تلگرام دکتری سنجش امیرکبیر اطلاع رسانی می شود. سرانجام داوطلبانی که حتی در مرحله دوم نیز موفق به ویرایش اطلاعات نادرست خود نشده باشند می توانند به سایت سازمان سنجش کشور به نشانی www.sanjesh.orgمراجعه و از سمت چپ سایت گزینه ارسال درخواست را انتخاب و تقاضای خود را مبنی بر تغییر اطلاعات غلط مطرح کنند .

 

زمان برگزاری آزمون دکتری

 

مهلت مجدد ویرایش اطلاعات ثبت نام دکتری ۹۸

یکبار دیگر و در زمان دریافت کارت ورود به جلسه آزمون دکتری این امکان به تمامی افرادی که در کنکور دکتری ثبت نام نموده اند داده می شود تا معدل خود را ویرایش نمایند . باید به این نکته توجه کرد که در حین دریافت کارت ورود به جلسه کنکور دکتری فقط و فقط امکان ویرایش معدل وجود دارد مهلت ویرایش معدل کنکور دکتری ۹۷ ، برای آن دسته از داوطلبین کنکور دکتری ۹۸ است که در آن زمان دانشجوی مقطع کارشناسی ارشد و یا دکتری حرفه ای می باشند . این دسته از داوطلبان که دانشجوی سال آخر دوره کارشناسی ارشد  و یا دکتری حرفه ای می باشند و تا تاریخ ۹۷/۱۱/۳۰ و یا تا تاریخ ۹۸/۶/۳۱ فارغ التحصیل می شوند ، در مرحله توزیع کارت ورود به جلسه دکتری می توانند نسبت به ویرایش معدل فارغ التحصیلی و یا میانگین نمرات واحد های درسی گذرانده اقدام نمایند . اوایل اسفند زمان دریافت و ویرایش اطلاعات ثبت نامی روی کارت ورود به جلسه آزمون دکتری ۹۸ می باشد

بعد از آپلود اطلاعات روی سایت سازمان سنجش کشور لینک ویرایش اطلاعات ثبت نامی آزمون دکتری ۹۸ فعال خواهد شد .

 

مراحل ویرایش آزمون دکتری ۹۸

اگر شما در زمان ثبت نام متوجه مغایرت اطلاعات ثبت نامی خود شدید به ترتیب زیر عمل کنید :
۱) در گام نخست، به سایت سنجش به نشانی sanjesh.org وارد شوید .
۲) سپس از سمت راست سایت گزینه دکتری تخصصی را انتخاب می نمائیم .
۳) در این مرحله مجددا بر روی عبارت ثبت نام آزمون دکتری کلیک نمایید و از گوشه سمت راست عبارت ویرایش اطلاعات را انتخاب و اقدام به ثبت اطلاعات درست نمایید .

اگر شما پس از اتمام مهلت ثبت نام متوجه درج اطلاعات اشتباه شده اید باید همزمان با دریافت کارت ورود به جلسه برای ویرایش اطلاعات اقدام کنید. نکته قابل توجه این می باشد که در فرصت دوباره ویرایش اطلاعات داوطلب تنها قادر به تغییر برخی از اطلاعات است نه کل آن .
۱) در این مرحله نیز همانند مرحله اول ویرایش داوطلب می بایست ابتدا وارد سایت سنجش شوید .
۲) سپس با توجه به صدور اطلاعیه سازمان سنجش بر روی عبارت ویرایش اطلاعات کلیک نمایید .
۳) در این مرحله با درج اطلاعات خود (شماره پرونده، شماره سریال، کد پیگیری) وارد صفحه خود شوید و برای ویرایش اطلاعات خود اقدام نمایید .

 

نحوه ویرایش اطلاعات ثبت نام دکتری ۹۸

داوطلبینی که در هنگام دریافت کارت ورود به جلسه آزمون دکتری ۹۸ مغایرتی را در کارت خود با اطلاعات شخصی مشاهده می نمایند ، می توانند نسبت به ویرایش آن اقدام کنند . متقاضیان ویرایش اطلاعات ثبت نام دکتری باید بعد از وارد شدن به سایت سنجش و ورود به قسمت دکتری تخصصی ، (روی عبارت) کارت شرکت در آزمون ورودی دوره دکتری PH.D ( نیمه متمرکز ) ۹۸کلیک نمایند .



سپس به صفحه زیر هدایت خواهد شد .


 

در این صفحه هر داوطلب می تواند از یکی از ۴ روش موجود برای دریافت کارت خود اقدام کند. کافی است یکی از اطلاعات ، شماره پرونده و شماره سریال ، شماره پرونده و کدپیگری ، شماره پرونده و کد ملی یا شماره پرونده و شماره داوطلبی در کادر های مربوطه وارد شود و پس از تکمیل کادر مربوط به تصویر کد امنیتی ، با زدن دکمه جستجو ، کارت ورود به جلسه خود را مشاهده نماید . اگر مغایرتی در اطلاعات درج شده در قسمت های ( نام خانوادگی و نام ، سال تولد ، شماره شناسنامه ، کدملی ، معدل مقطع کارشناسی ، تاریخ فارغ التحصیلی مقطع کارشناسی ، موسسه فارغ التحصیلی مقطع کارشناسی ، معدل مقطع کارشناسی ارشد ، تاریخ فارغ‌ التحصیلی کارشناسی‌ ارشد ، مؤسسه فارغ‌ التحصیلی کارشناسی‌ ارشد ، هیات علمی ( مربی آموزشی رسمی ) ، دانشگاه محل خدمت مربیان آموزشی رسمی و سهمیه ایثارگران ( داوطلبان استفاده از سهمیه رزمندگان باید به صورت حضوری به ارگان مربوطه بروند تا سهمیه آنها توسط آن ارگان تائید شود و امکان ویرایش از طریق سایت برای آن ها وجود نخواهد داشت . ) ) کارت ورود به جلسه آزمون دکتری مشاهده شود ، داوطلب باید از اوایل اسفند برای ویرایش آن توسط سایت سنجش کشور اقدام کند .

داوطلبیی که قصد ویرایش اطلاعات کارت خود را دارد بایستی قسمت ( ویرایش اطلاعات ) را انتخاب نموده و وارد صفحه مربوطه شود :
در این صفحه اطلاعات مذکور قابل ویرایش می باشد و بعد از تغییرات آن و وارد کردن تصویر کد امنیتی باید دکمه ثبت اطلاعات زده شود تا اطلاعات تغییر یافته در سایت سازمان سنجش ثبت شود .

 

ثبت نام آزمون دکتری سراسری

 

زمان برگزاری آزمون دکتری ۹۸

همان طور که می دانید  آزمون دکتری سراسری و آزاد باهم ادغام شده است. بنابراین، پذیرش دانشجو در تمامی دانشگاه ها (روزانه، شبانه، پیام نور، غیر انتفاعی، پردیس خودگردان) و دانشگاه آزاد از طریق برگزاری یک آزمون است. انتظار می رود آزمون دکتری امسال طبق روال سالهای گذشته در اسفند ماه برگزار شود. یکی از الزامات برگزاری آزمون دکتری همراه داشتن کارت ورود به جلسه است، کارت ورود به جلسه یک هفته پیش از برگزاری آزمون دکتری بر روی سایت سنجش قابل مشاهده است زمان برگزاری آزمون دکتری ۹۸ و مکان دقیق برگزاری آزمون بر روی کارت درج می شود .

 

نحوه سنجش و پذیرش آزمون دکتری

 

داوطلبین عزیز شرکت کننده در آزمون دکتری سراسری ۹۸:

مقطع دکتری سراسری ۹۸ جزء نظام آموزشی تحصیلات تکمیلی است. داوطلبان شرکت در مقاطع دکتری تخصصی ۹۸ ، باید دارای مدرک کارشناسی ارشد و یا دکتری حرفه ای باشند. یکی از شرایط مهم ثبت نام در مقطع دکتری سراسری ۹۸ این می باشد که داوطلبان بعد از پایان مقطع کارشناسی ارشد می توانند در مقطع دکتری سراسری ۹۸ شرکت نمایند. یکی از مقاطع حساس دانشگاهی، مقطع دکتری سراسری ۹۸ می باشد که با مقاطع دانشگاهی دیگر فرق های زیادی دارد. در مقطع دکتری سراسری ۹۸ داوطلبان باید به صورت جدی تر پیگیر ادامه تحصیل خود در مقطع دکتری سراسری باشند.
شرکت در مقطع دکتری سراسری ۹۸ به تلاش زیادی نیاز دارد که داوطلبان باید برای قبولی خود در آزمون دکتری سراسری ۹۸ این نکته را مورد توجه خود قرار دهند.

 

 

نتایج انتخاب رشته دکتری
 
 

شما برای قبول شدن در کنکور دکتری ۹۸ ، به چه چیز هایی نیاز دارید ؟ 

 

 
 
بسته آموزشی آزمون دکتری
 
آزمون های آزمایشی دکتری

مشاوره و برنامه ریزی تحصیلی آزمون دکتری

بسته طلایی آزمون دکتری

قانون جذب

مشاوره و پشتیبانی تکمیلی آزمون دکتری
 
ویرایش اطلاعات ثبت نام دکتری

۱- منابع آزمون دکتری

۲- زمان ثبت نام آزمون دکتری

۳- زمان برگزاری آزمون دکتری

۴- ثبت نام دکتری

۵- ثبت نام دکتری دانشگاه آزاد

۶- دفترچه ثبت نام آزمون دکتری

۷- شرایط ثبت نام دکتری

۸- مدارک ثبت نام دکتری

۹- هزینه ثبت نام دکتری

۱۰- فرم صلاحیت عمومی آزمون دکتری

۱۱- کارت ورود به جلسه آزمون دکتری

۱۲- تمدید مهلت ثبت نام دکتری

۱۳- ویرایش اطلاعات ثبت نام دکتری

۱۴- نتایج اولیه آزمون دکتری

۱۵- توضیحات کارنامه آزمون دکتری

۱۶- مصاحبه دکتری

۱۷- مصاحبه دکتری دانشگاه آزاد

۱۸- شهریه دکتری

۱۹- شهریه دکتری دانشگاه آزاد

۲۰- دفترچه انتخاب رشته دکتری

۲۱- انتخاب رشته دکتری

۲۲- تاثیر سهمیه در انتخاب رشته دکتری

۲۳- نتایج انتخاب رشته آزمون دکتری

۲۴- دفترچه انتخاب رشته دکتری دانشگاه آزاد

۲۵- انتخاب رشته دکتری دانشگاه آزاد

۲۶- نتایج انتخاب رشته آزمون دکتری دانشگاه آزاد

۲۷- شناسه انتخاب رشته دکتری دانشگاه آزاد

کلمات کلیدی:

ویرایش اطلاعات ثبت نام دکتری , ویرایش اطلاعات ثبت نام دکتری ۹۸ , ویرایش ثبت نام دکتری ۹۹ , ویرایش انتخاب رشته دکتری ۹۸ , ویرایش اطلاعات دکتری ۹۹ , ویرایش اطلاعات آزمون دکتری ۹۸ , ویرایش اطلاعات دکتری ۹۹ , ویرایش انتخاب رشته دکتری ۹۹ , ویرایش انتخاب رشته دکتری آزاد , منابع آزمون دکتری , زمان ثبت نام آزمون دکتری , زمان برگزاری آزمون دکتری , ثبت نام دکتری , ثبت نام دکتری دانشگاه آزاد , دفترچه ثبت نام آزمون دکتری , شرایط ثبت نام دکتری , مدارک ثبت نام دکتری , هزینه ثبت نام دکتری , فرم صلاحیت عمومی آزمون دکتری , کارت ورود به جلسه آزمون دکتری , تمدید مهلت ثبت نام دکتری , ویرایش اطلاعات ثبت نام دکتری , نتایج اولیه آزمون دکتری , توضیحات کارنامه آزمون دکتری , مصاحبه دکتری , مصاحبه دکتری دانشگاه آزاد , شهریه دکتری , شهریه دکتری دانشگاه آزاد , دفترچه انتخاب رشته دکتری , انتخاب رشته دکتری , تاثیر سهمیه در انتخاب رشته دکتری , نتایج انتخاب رشته آزمون دکتری , دفترچه انتخاب رشته دکتری دانشگاه آزاد , انتخاب رشته دکتری دانشگاه آزاد , نتایج انتخاب رشته آزمون دکتری دانشگاه آزاد , شناسه انتخاب رشته دکتری دانشگاه آزاد

 

نوشته قبلی

زمان ثبت نام آزمون دکتری

نوشته بعدی

مصاحبه دکتری

106 دیدگاه در “ویرایش اطلاعات ثبت نام دکتری

  1. سلام
    منابع آزمون کارشناسی ارشد معماری رو دیدم خیلی خوبه، کامل آورده شده، مولفان جزوات منابع آزمون کارشناسی ارشد معماری سنجش امیرکبیر چه کسانی هستند؟ آیا تخفیف دارید یا همین قیمتی که در سایت گفته شده است؟
    ممنون

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید
ورود

هنوز حساب کاربری ندارید؟

ایجاد حساب کاربری
تبلیغات

دسته‌های دوره های آموزشی