بارگیری صفحه

تاثیر سهمیه در انتخاب رشته دکتری وزارت بهداشت

تاثیر سهمیه در انتخاب رشته دکتری وزارت بهداشت

تاثیر سهمیه در انتخاب رشته دکتری وزارت بهداشت

Impact of quotas on the choice of doctoral degree in the Ministry of Health

تاثیر سهمیه در انتخاب رشته دکتری وزارت بهداشت

تاثیر سهمیه در انتخاب رشته دکتری وزارت بهداشت عبارتی است که در بهمن ماه هر سال در گوگل یا سایر موتورهای جستجو توسط داوطلبان آزمون دکتری وزارت بهداشت سرچ می شود.بسیاری از داوطلبان کنکور دکتری وزارت بهداشت با توجه به هوش و فراست خود عبارت های کلیدی دیگری مثل سهمیه ایثارگران در مصاحبه دکتری ۹۸ , سهمیه دکتری ایثارگران ۹۸ , سهمیه ایثارگران دکتری ۹۸ , دفترچه انتخاب رشته دکتری وزارت بهداشت ۹۸ , دفترچه آزمون دکتری وزارت بهداشت ۹۸-۹۹ , تاثیر سهمیه در دکتری ۹۸ , آزمون دکتری وزارت بهداشت ۹۸-۹۹ و یا تاثیر سهمیه ایثارگران در مصاحبه دکتری را نیز جستجو کنند.

تاثیر سهمیه در انتخاب رشته دکتری وزارت بهداشت

 

هدف همه آنها یکی است و همگی با کمی تسریع یا تاخیر به اطلاعات و خبرهای مطلوب خود در سطح اینترنت دست می یابند البته لازم به ذکر است داوطلبان آزمون دکتری وزارت بهداشت باید به صورت حرفه ای نحوه دقیق و علمی جستجوی اطلاعات را فرا گیرند تا به طور علمی بتوانند به مطالب مورد نیاز خود دست یابند.

لذا مهم این است که داوطلبان آزمون دکتری وزارت بهداشت اطلاعات مورد نیاز خود را از سایتی معتبر و علمی پیگیری و رهگیری کنند. سایتی یا مجموعه ای که بتواند به طور صحیح پاسخگوی سوالات داوطلبان آزمون دکترا باشد. در این بستر پر تلاطم مجموعه سنجش امیرکبیر به عنوان مجری اماده سازی منابع ازمون کارشناسی ارشد و دکتری وزارت بهداشت سعی نموده است بستر اطلاعات برای داوطلبان ازمون دکتری وزارت بهداشت را طوری فراهم کنند که داوطلبان کنکور دکترا بتوانند به راحتی اخبار درست و مطالب صحیح آموزشی خود را از سایت سنجش تکمیلی دات ای آر کسب کنند.

همچنین داوطلبان عزیز امتحان دکتری وزارت بهداشت می توانند در پایین همین صفحه، تمام سوالات خود را در زمینه آزمون دکترا مطرح کنند. مشاوران عالی سنجش امیرکبیر، مشتاقانه پاسخگوی پرسش ها و سوالات داوطلبان عزیز آزمون دکتری وزارت بهداشت در زمینه ثبت نام آزمون دکتری وزارت بهداشت در مقطع عالی و تکمیلی می باشند.

تاثیر سهمیه در انتخاب رشته دکتری وزارت بهداشت

 

لذا به تمام داوطلبان آزمون دکتری وزارت بهداشت توصیه میشود در چند ماه باقی مانده تا زمان آزمون دکترای ،تمرکز بیشتری روی مطالب کنکور دکترای خود داشته باشند.

 

کنکور دکتری دانشگاه آزاد 98

 

تاثیر سهمیه در انتخاب رشته دکتری وزارت بهداشت ۹۸

تمامی داوطلبانی که شامل هیچ یک از سهمیه های ذکر شده در بالا نیستند (سهمیه رزمندگان و سهمیه مربیان) ، جزو سهمیه آزاد به حساب می آیند . ۷۵ درصد ظرفیت کنکور دکتری وزارت بهداشت ۹۸ متعلق به سهمیه آزاد است ، که همه داوطلبان در صورت داشتن حدنصاب می توانند از آن استفاده نمایند . کسب حدنصاب ۵۰ % میانگین کل نمرات شرکت کنندگان در آزمون کتبی هر رشته ( آزمون دکتری وزارت بهداشت ۹۸)و کسب حداقل ۱۰ % از نمره ی کل آزمون برای ورود به مرحله ی مصاحبه دکتری وزارت بهداشت رشته های علوم پزشکی با رعایت سایر شرایط و مقررات برای داوطلبان دارای سهمیه آزاد ، الزامی می باشد.
مرکز سنجش پزشکی کشورسهمیه های مختلفی را برای داوطلبان آزمون دکتری وزارت بهداشت در نظر گرفته است که شرایط ، ضوابط و میزان تاثیر هر یک از آن ها در دفترچه ثبت نام دکتری وزارت بهداشت ذکر شده است . داوطلبان هر یک از سهمیه های ایثارگران ، رزمندگان و مربیان در کنکور دکتری وزارت بهداشت ۹۸ بایستی نوع سهمیه خود را در هنگام ثبت نام مشخص نموده و پس از تائید نوع سهمیه توسط مرکز سنجش پزشکی کشور، در گروه مربوط به سهمیه خود قرار خواهند گرفت و نسبت به افراد آن گروه سنجیده می شوند.  

 

منابع آزمون دکتری وزارت بهداشت

 

مشمولان سهمیه در انتخاب رشته دکتری وزارت بهداشت ۹۸

داوطلبان استفاده از سهمیه های آزاد ، رزمندگان و ایثارگران و مربیان بایستی در صورت داشتن شرایط درج شده در دفترچه ثبت نام دکتری وزارت بهداشت ۹۸ ، از سهمیه های ذکر شده استفاده کنند . در ادامه این گزارش شرایط مشمولان هر سهمیه را ذکر می کنیم:

مشمولان سهمیه آزاد :
همه داوطلبان در صورت داشتن حد نصاب ( ۵۰ درصد میانگین کل نمرات شرکت کنندگان و ۳۰ درصد نمره کل آزمون ) می توانند از آن استفاده نمایند.

مشمولان سهمیه ایثارگران و رزمندگان                                            :
سهمیه ۲۵ درصدی ایثارگران به (( همسر و فرزندان شهدا و مفقودالاثر  (( ،(( آزادگان و همسر و فرزندان آنان )) ، (( جانبازان ۲۵ درصد و بالاتر و همسر و فرزندان آنان )) و سهمیه ۵ درصدی ایثارگران به )) جانبازان زیر ۲۵ درصد و همسر و فرزندان آن  (( و )) همسر و فرزندان رزمندگان با حداقل ۶ ماه حضور داوطلبانه در جبهه))  اختصاص دارد .
سهمیه رزمندگان به رزمندگان بسیجی ، جهادگران جهاد کشاورزی و رزمندگان ستاد کل نیروهای مسلح که حداقل شش ماه سابقه حضور در جبهه های دفاع مقدس از سال ۱۳۵۹ تا ۱۳۶۸ را داشته باشند .

مشمولان سهمیه مربی :
اعضای هیات علمی مربی رسمی دانشگاه های علوم پزشکی ( حداقل یک نفر ) می توانند از سهمیه مربیان در انتخاب رشته دکتری وزارت بهداشت ۹۸ استفاده نمایند .

 

شرایط ثبت نام آزمون دکتری


میزان تاثیر سهمیه در انتخاب رشته دکتری وزارت بهداشت ۹۸

میزان تاثیر هر یک از سهمیه های ایثارگران ، رزمندگان و مربیان در انتخاب رشته دکتری علوم پزشکی ۹۸ متفاوت می باشد . در جدول زیر میزان تاثیر سهمیه ها در انتخاب رشته دکتری وزارت بهداشت نشان داده می شود:

سهمیه های موثر در انتخاب رشته دکتری وزارت بهداشت ۹۸

میزان تاثیر

شرایط

سهمیه ۲۵ درصدی ایثارگران

۲۵ درصد ظرفیت

کسب حداقل ۷۰% نمره آخرین فرد ﭘﺬﻳﺮﻓﺘﻪ ﺷﺪه در گزینش آزاد

سهمیه رزمندگان

کسب حداقل ۸۰% نمره آﺧﺮﻳﻦ ﻓﺮد ﭘﺬﻳﺮﻓﺘﻪ ﺷﺪه در گزینش آزاد

سهمیه ۵ درصدی ایثارگران

۵ درصد ظرفیت

کسب حداقل ۷۰% نمره آخرین فرد ﭘﺬﻳﺮﻓﺘﻪ ﺷﺪه در گزینش آزاد

سهمیه مربیان

۱۰% مازاد بر ظرفیت

کسب حداقل ۸۰% نمره آﺧﺮﻳﻦ ﻓﺮد ﭘﺬﻳﺮﻓﺘﻪ ﺷﺪه در گزینش آزاد


در صورت تغییر در میزان تاثیر هر یک از سهمیه های فوق ، این گزارش به روز رسانی می شود.

 

نحوه اعمال سهمیه در انتخاب رشته دکتری وزارت بهداشت ۹۸

۱) متقاضیان استفاده از سهمیه های ایثارگران ، رزمندگان و مربیان موظف هستند که نوع سهمیه خود را برای مرکز سنجش پزشکی مشخص نمایند . در ادامه مدارک لازم برای ثبت سهمیه داوطلبان در آزمون دکتری وزارت بهداشت ۹۸ را ذکر می کنیم .
متقاضیان استفاده از سهمیه های مذکور ابتدا در فرم ثبت نام نوع سهمیه خود را مشخص کنند ( آزاد ، رزمندگان و ایثارگران ۲۵ درصد ورزمندگان و ایثارگران ۵ درصد)  . سپس در قسمت (( نوع سهمیه رزمندگان / نسبت با ایثارگر)) باید یکی از گزینه ها را انتخاب نمایند و در قسمت (( نوع سازمان مربوط به سهمیه رزمندگان یا ایثارگران  (( ، اسم سازمان مربوطه را ذکر کنند.

۲) متقاضیان سهمیه رزمندگان می بایست مدت حضور در جبهه را به روز وارد نمایند و داوطلبان ایثارگر باید کد ایثارگری خود را که از طریق سایت ایثار به نشانی www.isaar.ir دریافت نموده اند ، وارد کنند .

۳) متقاضیان سهمیه مربیان  بایستی قسمت (( واجد شرایط استفاده از ظرفیت مازاد ویژه اعضای هیات علمی مربیان رسمی )) را علامت بزنند .
مرکز سنجش آموزش پزشکی بعد از اتمام زمان ثبت نام دکتری وزارت بهداشت ۹۸، تمامی سهمیه ها را بررسی نموده و در کارنامه اولیه کنکور دکتری علوم پزشکی مشخص می شود که سهمیه شما مورد قبول واقع شده است یا خیر و نیازی به انجام هیچ اقدامی از سوی داوطلبان واجد استفاده از سهمیه نمی باشد .
برای اطلاع از پیش کد هر یک از سازمان ها و مراجع ، برای استفاده داوطلبان این سهیه برای ورود به دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی گزارش تاثیر سهمیه در انتخاب رشته دکتری وزارت بهداشت را مطالعه کنید
اگر بعد از مطالعه این گزارش درباره تاثیر سهمیه در آزمون دکتری وزارت بهداشت سوالی داشتید می توانید با استفاده از خدمات مشاوره تحصیلی سنجش امیرکبیر سوالات خود را از مشاوران مرکز سنجش امیرکبیر بپرسید . همچنین برای اطلاع از رویدادهای آزمون دکتری وزارت بهداشت ۹۸ و اخبارهای پیرامون این رخداد تحصیلی مهم به صورت دست اول و کاملا معتبر ، می توانید عضو کانال تلگرام دکتری تخصصی سنجش امیرکبیر شوید .

 

زمان برگزاری آزمون دکتری

 

تاثیر سهمیه رزمندگان و ایثارگران در انتخاب رشته دکتری وزارت بهداشت ۹۸

حداکثر ۲۵ % از ظرفیت کل پذیرش در هر رشته تحت عنوان سهمیه ی رزمندگان و ایثارگران با توجه به شرایط مذکور در دفترچه انتخاب رشته دکتری وزارت بهداشت به رزمندگان ، ایثارگران ، همسر و فرزند شاهد ، آزاده ، همسر و فرزند آزاده ، جانبازان ، فرزند و همسر جانباز ۲۵ % و بالاتر و فرزند و همسر مفقود الاثر اختصاص دارد .
با توجه به قانون جامع خدمات رسانی به ایثارگران و اصلاحیه ی آن ، گزینش متقاضیان طبق قانون ، %۲۵ از ظرفیت پذیرش به رزمندگان وایثارگران به شرط کسب حد نصاب ( کسب حداقل ۷۰% نمره ی آخرین فرد پذیرفته شده با سهمیه آزاد توسط ایثارگران ، و کسب حداقل ۸۰ % نمره ی آخرین فرد پذیرفته شده در سهمیه آزاد توسط رزمندگان)  اختصاص دارد . برای اطلاع دقیق از تمامی جزئیات سهمیه رزمندگان و ایثارگران دفترچه ثبت نام دکتری وزارت بهداشت ۹۸ را دانلود و مطالعه کنید .
نکته مهم : کد رهگیری ۱۲ رقمی ایثارگری برای استفاده از سهمیه ی رزمندگان و ایثارگران برای هر آزمون و هر سال متفاوت است . بنابر این ، داوطلبان باید برای هر آزمون کد رهگیری جدید از سازمان ذیربط دریافت کنند . پیش کد هر یک از سازمان ها و مراجع ، جهت استفاده متقاضیان این سهیه برای ورود به دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی به شرح زیر است :

 

سازمان

پیش کد

مثال

ستاد کل نیروهای مسلح

۱

۱۴۲۵۲۵۲۵۲۵۲۵

ارتش

۳

۳۲۰۰۳۶۵۷۳۱۵۹

سپاه پاسداران

۴

۴۲۰۵۱۲۰۰۲۱۸۳

نیروی مقاومت بسیج

۵

۵۰۴۱۲۲۰۰۳۸۸۳

وزارت دفاع

۶

۶۱۹۹۵۴۶۳۸۵۹۱

ناجا

۷

۷۸۲۱۴۰۰۱۰۶۶۱

وزارت جهاد کشاورزی

۵۵

۵۵۱۲۳۴۵۶۷۸۹۰

۱۰ رقم انتهایی کد وزارت جهاد کشاورزی ، کد ملی فرد رزمنده می باشد.


تاثیر سهمیه مربیان در انتخاب رشته دکتری وزارت بهداشت ۹۸

سهمیه مربیان آزمون دکتری وزارت بهداشت برای استفاده اعضای هیات علمی مربی رسمی دانشگاه های علوم پزشکی در نظر گرفته شده است . این سهمیه ۱۰ درصد ظرفیت مازاد هر رشته ( حداقل یک نفر ) را به خود اختصاص داده است و به صورت شهریه پرداز است و پذیرفته شدگانی که از این سهمیه استفاده نموده اند باید مطابق شرایط و ضوابط دانشگاه در هر ترم شهریه پرداخت نمایند . داوطلبان استفاده ازسهمیه مربیان باید حداقل ۸۰ درصد تراز ( نمره کل ) آخرین داوطلب پذیرفته شده با سهمیه آزاد را کسب نموده باشند . توزیع واجدین شرایط استفاده از سهمیه مربیان در هر رشته ، بین دانشگاه های پذیرنده و بر اساس نمره و انتخاب داوطلب می باشد .
اگر بعد از مطالعه این گزارش درباره تاثیر سهمیه آزمون دکتری وزارت بهداشت ۹۸ ابهامی داشتید می توانید با استفاده از خدمات مشاوره تحصیلی سنجش امیرکبیر سوالات خود را از مشاوران مرکز سنجش امیرکبیر  بپرسید . همچنین برای اطلاع از رویدادهای آزمون دکتری وزارت بهداشت ۹۸ ، زمان برگزاری آزمون دکتری وزارت بهداشت ۹۸ و اخبارهای پیرامون این رخداد تحصیلی مهم به صورت دست اول و کاملا معتبر ، می توانید عضو کانال تلگرام دکتری تخصصی سنجش امیرکبیر شوید .

 

زمان برگزاری آزمون دکتری


مشاوره شرایط ثبت نام و شرکت در آزمون دکتری وزارت بهداشت ۹۸

هر ساله آزمون دکتری وزرات بهداشت به صورت سراسری برگزار می شود . متقاضیانی که قصد ثبت نام و شرکت در این آزمون را دارند باید در مورد تمامی شرایط ثبت نام اطلاعات کافی را بدست بیاورند . با توجه با اینکه آزمون دکتری وزرات بهداشت و آزمون دکتری علوم پزشکی دانشگاه آزاد ادغام شده است شرایط ثبت نام در آزمون دکتری وزارت بهداشت ۹۸ یکسان و تمامی متقاضیان در آزمون دکتری ۹۸ وزارت بهداشت ثبت نام خواهند نمود . در ادامه این گزارش شرایط عمومی و اختصاصی ثبت نام آزمون دکتری وزارت بهداشت ۹۸ بررسی خواهیم کرد .

 

ثبت نام آزمون دکتری سراسری

 

شرایط عمومی ثبت نام و شرکت در آزمون دکتری وزارت بهداشت ۹۸

۱- عدم اعتیاد به مواد مخدر
۲- برخورداری کامل از سلامت جسمی با توجه به رشته ی انتخابی
۳- اعتقاد به دین اسلام و یا یکی از ادیان ذکر شده در قانون اساسی
۴- دارا بودن تمامی شرایط عمومی متداول در آزمون های مختلف کشور
۵- عدم سوء پیشینه
۶- پذیرفتن قانون اساسی جمهوری اسلامی
۷- عدم وابستگی به گروه های محارب و ملحد و هواداری آنها
۸- نداشتن اشتهار به فساد اخلاقی

 

نحوه سنجش و پذیرش آزمون دکتری

 

شرایط اختصاصی ثبت نام و شرکت در آزمون دکتری وزرات بهداشت ۹۸

شرایط اختصاصی مندرج در دفترچه ثبت نام آزمون دکتری وزارت بهداشت ۹۸ شامل موارد زیر است:
۱- دارا بودن مدرک کارشناسی ارشد و یا دکترای حرفه ای ( دندان پزشکی ، پزشکی ، داروسازی ، دامپزشکی و علوم آزمایشگاه ) بر اساس جداول درج شده در دفترچه ثبت نام آزمون دکتری وزارت بهداشت ۹۸
۲- دانشجویان ترم آخر باید حداکثر تا تاریخ ۹۸/۶/۳۱ فارغ التحصیل شوند و گواهی فراغت از تحصیل را ارائه کند . در صورتی که دانشجویان تا تاریخ ۹۸/۶/۳۱ فارغ التحصیل نشوند قبولی آنها لغو و از شرکت در آزمون دکتری وزرات بهداشت سال آینده محروم می شوند .
۳- تمامی متقاضیان باید رشته ی امتحانی خود را مطابق با مدرک تحصیلی خود انتخاب نمایند ( بر طبق جدول های ۳ و ۵ و ۱۰ دفترچه ثبت نام آزمون دکتری وزارت بهداشت ۹۸ )
۴- کسانی که دارای مدارک معادل کارشناسی ارشد هستند مجاز به ثبت نام آزمون وزارت بهداشت نیستند.
۵- داوطلبان متقاضی شرکت در آزمون دکتری وزارت بهداشت ۹۸ فقط مجاز به انتخاب یکی از دوره های دکتری تخصصی یا پژوهشی می باشند که در فرم ثبت نام اینترنتی باید نسبت به انتخاب یک از دوره های تخصصی یا پژوهشی اقدام کنند .
۶- داوطلبان متقاضی انتخاب دوره های پژوهشی فقط مجاز به انتخاب رشته های ستاره دار بر طبق جداول ۳ و ۵ و ۱۰ می باشند .
۷- پذیرفته شدگان آزمون دکتری تخصصی ۹۷ که در دانشگاه ثبت نام نکرده اند و یا انصراف داده اند حق شرکت در کنکور دکتری وزارت بهداشت ۹۸ را ندارند . این محرومیت شامل دانشجویان شهریه پرداز نخواهد بود .
۸- دانشجویان ترم آخر دوره کارشناسی ارشد و دکتری حرفه ای با ارائه ی گواهی فراغت از تحصیل تا تاریخ ۹۸/۶/۳۱ مجاز به شرکت در آزمون دکتری ۹۸ وزارت بهداشت می باشند .
۹- هر یک از داوطلبان شرکت کننده در کنکور دکتری ۹۸ وزارت بهداشت مجاز به ثبت نام در دو رشته یا مجموعه می باشند ( با رعایت مدارک مورد پذیرش رشته های انتخابی)
۱۰- هر یک از داوطلبان مرد متقاضی ثبت نام از لحاظ مقررات نظام وظیفه نباید مشکلی داشته باشند .
۱۱- داوطلبان می توانند قبل از شروع طرح نیروی انسانی و یا قبل از پایان طرح نیروی انسانی در آزمون دکتری وزارت بهداشت ثبت نام نمایند و در صورتی که در حین انجام طرح قبول شوند امکان ترخیص برای ادامه تحصیل فراهم می شود .
۱۲- دانشجویان متقاضی ثبت نام نباید در حال تحصیل در دوره های دکتری تخصصی و یا دستیاری تخصصی باشند .
۱۳- دارا بودن یکی از مدارک زبان انگلیسی به شرح زیر می باشد:

تاثیر سهمیه در انتخاب رشته دکتری وزارت بهداشت

 

اطلاعات گواهی زبان انگلیسی

 

تاثیر سهمیه در انتخاب رشته دکتری وزارت بهداشت

 

نتایج انتخاب رشته دکتری

به داوطلبان کنکور دکتری وزارت بهداشت توصیه می شود تمام اخبار و مطالب مرتبط با ثبت نام آزمون دکتری وزارت بهداشت را که در زیر آمده است را به صورت کامل مطالعه کنند و با توجه به شرایط و ضوابط کنکور دکترای وزارت بهداشت برنامه ریزی خود را انجام دهند تا بتوانند قبولی در آزمون دکترای وزارت بهداشت سال جاری را تجربه کنند. در ضمن پیشنهاد می شود قسمت سوالات متداول دکترای وزارت بهداشت و اخبار دکتری وزارت بهداشت و مشاوره دکترای وزارت بهداشت را نیز مورد بازدید قرار دهند.

تاثیر سهمیه در انتخاب رشته دکتری وزارت بهداشت

۱- منابع آزمون دکتری وزارت بهداشت

۲- زمان ثبت نام آزمون دکتری وزارت بهداشت

۳- زمان برگزاری آزمون دکتری وزارت بهداشت

۴- ثبت نام دکتری وزارت بهداشت

۵- دفترچه ثبت نام آزمون دکتری وزارت بهداشت

۶- شرایط ثبت نام دکتری وزارت بهداشت

۷- مدارک ثبت نام دکتری وزارت بهداشت

۸- هزینه ثبت نام دکتری وزارت بهداشت

۹- فرم صلاحیت عمومی آزمون دکتری وزارت بهداشت

۱۰- کارت ورود به جلسه آزمون دکتری وزارت بهداشت

۱۱- تمدید مهلت ثبت نام دکتری وزارت بهداشت

۱۲- ویرایش اطلاعات ثبت نام دکتری وزارت بهداشت

۱۳- نتایج اولیه آزمون دکتری وزارت بهداشت

۱۴- توضیحات کارنامه آزمون دکتری وزارت بهداشت

۱۵- مصاحبه دکتری وزارت بهداشت

۱۶- شهریه دکتری وزارت بهداشت

۱۷- دفترچه انتخاب رشته دکتری وزارت بهداشت

۱۸- انتخاب رشته دکتری وزارت بهداشت

۱۹- تاثیر سهمیه در انتخاب رشته دکتری وزارت بهداشت

۲۰- نتایج انتخاب رشته آزمون دکتری وزارت بهداشت

کلمات کلیدی:

تاثیر سهمیه در انتخاب رشته دکتری وزارت بهداشت , تاثیر سهمیه ایثارگران در مصاحبه دکتری ۹۸ , سهمیه دکتری ایثارگران , سهمیه فرزندان جانباز ۲۵ درصد در کنکور دکتری ۹۸ , دفترچه انتخاب رشته دکتری وزارت بهداشت ۹۸ , شرایط شرکت در آزمون دکتری وزارت بهداشت ۹۸ , مدارک لازم برای ثبت نام دکتری وزارت بهداشت ۹۸ , دفترچه آزمون دکتری وزارت بهداشت ۹۷ ۹۸ , کارنامه سهمیه ۵ درصدی , Impact of quotas on the choice of doctoral degree in the Ministry of Health , منابع آزمون دکتری وزارت بهداشت , زمان ثبت نام آزمون دکتری وزارت بهداشت , زمان برگزاری آزمون دکتری وزارت بهداشت , ثبت نام دکتری وزارت بهداشت , دفترچه ثبت نام آزمون دکتری وزارت بهداشت , شرایط ثبت نام دکتری وزارت بهداشت , مدارک ثبت نام دکتری وزارت بهداشت , هزینه ثبت نام دکتری وزارت بهداشت , فرم صلاحیت عمومی آزمون دکتری وزارت بهداشت , کارت ورود به جلسه آزمون دکتری وزارت بهداشت , تمدید مهلت ثبت نام دکتری وزارت بهداشت , ویرایش اطلاعات ثبت نام دکتری وزارت بهداشت , نتایج اولیه آزمون دکتری وزارت بهداشت , توضیحات کارنامه آزمون دکتری وزارت بهداشت , مصاحبه دکتری وزارت بهداشت , شهریه دکتری وزارت بهداشت , دفترچه انتخاب رشته دکتری وزارت بهداشت , انتخاب رشته دکتری وزارت بهداشت , تاثیر سهمیه در انتخاب رشته دکتری وزارت بهداشت , نتایج انتخاب رشته آزمون دکتری وزارت بهداشت

نوشته قبلی

انتخاب رشته دکتری وزارت بهداشت

نوشته بعدی

دفترچه ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید
ورود

هنوز حساب کاربری ندارید؟

ایجاد حساب کاربری
تبلیغات

دسته‌های دوره های آموزشی