بارگیری صفحه

تمدید مهلت ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد وزارت بهداشت

Extended deadline for enrollment in the Ministry of Health’s Master’s degree exam

تمدید مهلت ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد وزارت بهداشت

تمدید مهلت ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد وزارت بهداشت عبارتی است که در بهمن ماه هر سال در گوگل یا سایر موتورهای جستجو توسط داوطلبان آزمون ارشد وزارت بهداشت سرچ می شود.بسیاری از داوطلبان کنکور ارشد وزارت بهداشت با توجه به هوش و فراست خود عبارت های کلیدی دیگری مثل زمان ثبت نام کنکور ارشد بهداشت ۹۸ , زمان ثبت نام کنکور ارشد وزارت بهداشت ۹۸ , مهلت ثبت نام کارشناسی ارشد بهداشت ۹۸ , تمدید ثبت نام کارشناسی ارشد وزارت بهداشت , زمان ثبت نام کنکور ارشد بهداشت ۹۸-۹۹ , تمدید مهلت ثبت نام کارشناسی ارشد بهداشت ۹۸ , تمدید مهلت ثبت نام کنکور ارشد وزارت بهداشت ۹۸ و یا تمدید مهلت ثبت نام ارشد وزارت بهداشت ۹۸ را نیز جستجو کنند.

 

تمدید مهلت ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد وزارت بهداشت

 

هدف همه آنها یکی است و همگی با کمی تسریع یا تاخیر به اطلاعات و خبرهای مطلوب خود در سطح اینترنت دست می یابند البته لازم به ذکر است داوطلبان آزمون ارشد وزارت بهداشت باید به صورت حرفه ای نحوه دقیق و علمی جستجوی اطلاعات را فرا گیرند تا به طور علمی بتوانند به مطالب مورد نیاز خود دست یابند.

لذا مهم این است که داوطلبان آزمون ارشد وزارت بهداشت اطلاعات مورد نیاز خود را از سایتی معتبر و علمی پیگیری و رهگیری کنند. سایتی یا مجموعه ای که بتواند به طور صحیح پاسخگوی سوالات داوطلبان آزمون ارشد باشد. در این بستر پر تلاطم مجموعه سنجش امیرکبیر به عنوان مجری اماده سازی منابع ازمون کارشناسی ارشد و ارشد وزارت بهداشت سعی نموده است بستر اطلاعات برای داوطلبان ازمون ارشد وزارت بهداشت را طوری فراهم کنند که داوطلبان کنکور ارشد بتوانند به راحتی اخبار درست و مطالب صحیح آموزشی خود را از سایت سنجش تکمیلی دات ای آر کسب کنند.

همچنین داوطلبان عزیز امتحان ارشد وزارت بهداشت می توانند در پایین همین صفحه، تمام سوالات خود را در زمینه آزمون ارشد مطرح کنند. مشاوران عالی سنجش امیرکبیر، مشتاقانه پاسخگوی پرسش ها و سوالات داوطلبان عزیز آزمون ارشد وزارت بهداشت در زمینه ثبت نام آزمون ارشد وزارت بهداشت در مقطع عالی و تکمیلی می باشند.

 

تمدید مهلت ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد وزارت بهداشت

 

 

لذا به تمام داوطلبان ازمون ارشد وزارت بهداشت توصیه میشود در چند ماه باقی مانده تا زمان آزمون ارشد ،تمرکز بیشتری روی مطالب کنکور ارشد وزارت بهداشت خود داشته باشند.

کنکور ارشد دانشگاه آزاد 98

 

تمدید مهلت ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد وزارت بهداشت

مرکز سنجش آموزش پزشکی کشور براساس روال سال های گذشته مدت زمان مشخصی را برای ثبت نام کارشناسی ارشد وزارت بهداشت ۹۸  در نظر می گیرد. متقاضیان بایستی در مدت زمان اعلام شده به سایت  www.sanjeshp.ir مراجعه نموده و پس از پرداخت هزینه ثبت نام کارشناسی ارشد وزارت بهداشت ۹۸  نسبت به تکمیل فرم ثبت نام اقدام کنند. حال ممکن است با داوطلبانی روبرو شویم که بعد از اتمام زمان ثبت نام تصمیم به شرکت در این آزمون گرفته و یا به  علت عدم آگاهی از ثبت نام جامانده اند . مرکز سنجش آموزش پزشکی کشور هر ساله برای رفاه حال این دسته از متقاضیان زمان ثبت نام آزمون ارشد پزشکی را تمدید می کند و مهلت چند روزه ای در اختیار متقاضیان قرار می دهد . با توجه به تجربیات به دست آمده در چند سال گذشته احتمالاً امسال نیز شاهد تمدید مهلت ثبت نام کارشناسی ارشد وزارت بهداشت ۹۸ باشیم. در ادامه این گزارش زمان در نظر گرفته شده برای تمدید مهلت ثبت نام ارشد پزشکی ۹۸ را به اطلاع داوطلبان می رسانیم.


منابع آزمون ارشد وزارت بهداشت

زمان تمدید مهلت ثبت نام کارشناسی ارشد وزارت بهداشت ۹۸

با توجه به پیش بینی های انجام شده احتمالاً زمان ثبت نام کارشناسی ارشد وزارت بهداشت ۹۸  اواخر بهمن یا اوایل اسفند ماه ۹۷ است. متقاضیان علاقه مند به ادامه تحصیل در رشته های گروه پزشکی باید در این زمان به سایت ثبت نام کارشناسی ارشد وزارت بهداشت ۹۸  مراجعه نموده و بعد از مطالعه دفترچه ثبت نام ارشد علوم پزشکی ۹۸  در صورت واجد شرایط بودن فرم ثبت نام اینترنتی را تکمیل کنند. از آن جا که زمان احتمالی ثبت نام آزمون ارشد پزشکی ۹۸ مشخص است به داوطلبان توصیه می نمائیم از ۱ الی ۲ ماه قبل از این زمان پیگیر اطلاعیه ها و اخبار مرکز سنجش آموزش پزشکی کشور باشند تا از ثبت نام آزمون مذکور جا نمانند . اگر داوطلبان به هر علتی موفق به ثبت نام در مهلت قانونی نشدند می توانند از فرصتی که با عنوان تمدید مهلت ثبت نام ارشد وزارت بهداشت ۹۸ در اختیار آن ها قرار می گیرد استفاده کنند. سال گذشته زمان ثبت نام کارشناسی ارشد وزارت بهداشت  به مدت ۱ روز در اواسط اسفند ماه تمدید شد . با توجه به کوتاه بودن این زمان به داوطلبان توصیه می نمائیم با عضویت در کانال تلگرام کارشناسی ارشد سنجش امیرکبیر  در جریان زمان ثبت نام و تمدید مهلت ثبت نام ارشد وزارت بهداشت ۹۸ قرار بگیرند .

ثبت نام کنکور ارشد وزارت بهداشت ۹۸  براساس روال سال های گذشته از طریق سایت مرکز سنجش علوم پزشکی به نشانی  www.sanjeshp.ir انجام می شود . داوطلبان واجد شرایط ثبت نام ارشد پزشکی  می بایست در بازه زمانی اعلام شده به سایت ثبت نام کارشناسی ارشد وزارت بهداشت ۹۸  مراجعه نموده و با تکمیل فرم مربوطه علاقه مندی خود را برای شرکت در آزمون مذکور اعلام کنند. داوطلبانی که در زمان ثبت نام یا تمدید مهلت ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد وزارت بهداشت ۹۸ موفق به درج اطلاعات خود نشده اند ، می توانند در این مهلت در نظر گرفته شده به سایت سازمان سنجش کشور مراجعه نموده و پس از مطالعه دفترچه ثبت نام کارشناسی ارشد علوم پزشکی ۹۸  فرم مربوطه را تکمیل کنند . پس از اعلام زمان برگزاری کنکور کارشناسی ارشد پزشکی ۹۸   ، شاهد وقفه زمانی چند ماهه از زمان ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد وزارت بهداشت ۹۸  تا زمان حضور داوطلب در جلسه آزمون خواهیم بود . سازمان سنجش در اواسط این بازه زمانی مهلت چند روزه ای برای جاماندگان از ثبت نام کارشناسی ارشد علوم پزشکی ۹۸ در نظر می گیرد سال گذشته زمان اعلام شده برای مهلت مجدد ثبت نام کارشناسی ارشد وزارت بهداشت از ۳۰ بهمن لغایت ۱۳ اسفند ماه بود که احتمالا امسال نیز در همین محدوده زمانی می باشد  . با توجه به این که ممکن است این زمان با تغییراتی همراه باشد توصیه می کنیم برای اطلاع از زمان دقیق آن عضو کانال تلگرام کارشناسی ارشد سنجش امیرکبیر شوید

.

شرایط ثبت نام آزمون ارشد

 

ویرایش اطلاعت ثبت نام در زمان مهلت مجدد ثبت نام کارشناسی ارشد ۹۸

با توجه به این که در زمان تمدید مجدد ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد وزارت بهداشت اطلاعات تمامی داوطلبان بر روی سایت مرکز سنجش علوم پزشکی کشور قرار می گیرد ، داوطلبان می توانند نسبت به مشاهده و ویرایش ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد وزارت بهداشت ۹۸ خود اقدام کنند. تمامی داوطلبان ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد علوم پزشکی ۹۸  می توانند سوالات خود را در زمینه مهلت مجدد ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد وزارت بهداشت ۹۸ ، با استفاده از سامانه مشاوره تحصیلی مرکز سنجش امیرکبیر  بپرسند .

ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد وزارت بهداشت  توسط سازمان سنجش پزشکی کشور انجام می شود و این سازمان هر ساله زمان مشخص برای ثبت نام داوطلبان در نظر می گیرد و علاقمندان به شرکت در کنکور ارشد وزارت بهداشت ، می توانند در زمان تعیین شده از طریق سایت www.sanjeshp.ir ثبت نام خود را انجام دهند. با وجود اینکه بیش از ۱۰ روز به داوطلبان فرصت داده می شود که برای ثبت نام اقدام نمایند، اما بعد از اتمام مهلت ثبت نام بعضی از داوطلبان به علت بی اطلاعی از زمان ثبت نام یا فراهم نبودن مدارک مورد نیاز ، نمی توانند نام نویسی نمایند به همین علت سازمان سنجش پزشکی کشور برای این دسته از داوطلبان زمان ثبت نام را تمدید می نمایند .
نکته: مهلت مجدد ثبت نام مختص به داوطلبانی است که از ثبت نام اصلی جا مانده اند یا قصد ویرایش اطلاعات خود را دارند .

مهلت مجدد ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد وزارت بهداشت ۹۸

زمان اولیه نام نویسی آزمون کارشناسی ارشد وزارت بهداشت از اواخر بهمن ماه لغایت اوایل اسفند ماه است ولی با افزایش تعداد متقاضیان ، این زمان تمدید می شود و داوطلبان در فروردین ماه نیز فرصت ثبت نام خواهند داشت. در سال گذشته به علت درخواست مکرر داوطلبان مبنی بر تمدید مهلت ثبت نام ، سازمان سنجش پزشکی کشور در خرداد ماه فرصت دوباره ثبت نام را در اختیار داوطلبان قرار داد و پیش بینی می شود که امسال نیز در همین بازه های زمانی به مداوطلبان مهلت مجدد نام نویسی  داده شود و داوطلبان می توانند به صورت زیر اطلاعات خود را در سایت سنجش به ثبت برسانند :
۱- مراجعه به پایگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش پزشکی به نشانی  www.sanjeshp.ir
۲- دانلود دفترچه ثبت نام کارشناسی ارشد وزارت بهداشت  از طریق لینک قرار داده شده در سایت (مطالعه دفترچه راهنما و اطلاع از شرایط ثبت نام تا حد زیادی به تسریع روند ثبت نام کمک می کند).
۳- فراهم کردن  مدارک ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد وزارت بهداشت
۴- پرداخت هزینه ثبت نام با کلیک بر روی لینک مربوطه (وجه ثبت نام معادل ۵۰۰/۳۶ تومان می باشد (
۵- پس از واریز  هزینه ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد وزارت بهداشت  می توانید با برگشت به صفحه اصلی ، بر روی لینک ثبت نام کلیک کنید و اقدام به تکمیل فرم نمایید .
لازم به ذکر است دمتقاضیانی که در زمان ثبت نام اولیه ، هزینه ثبت نام را پرداخت نموده اند نیازی به واریز مجدد هزینه ندارند و می توانند با ارسال مدارم مورد نیاز ، ثبت نام نهایی خود را انجام دهند

 

زمان برگزاری آزمون ارشد

 

ویرایش اطلاعات ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد وزارت بهداشت ۹۸

فرم ثبت نامی تمام داوطلبان تا آخرین روز ثبت نام در سایت قابل دسترس می باشد و داوطلبانی که اطلاعات خود را نادرست ارسال کرده اند ، می توانند برای اصلاح آن اقدام نمایند. علاوه بر آن در زمان مهلت مجدد ثبت نام نیز برای داوطلبان امکان ویرایش اطلاعات وجود خواهد داشت و به همه ی داوطلبان توصیه می شود با کنترل فرم ثبت نام خود ، اشتباهات موجود در آن را رفع کنند. ویرایش اطلاعات نیازی به پرداخت هزینه ندارد و می توان با وارد نمودن اطلاعات ثبت نامی ، فرم را دریافت کرد .
زمان برگزاری آزمون کارشناسی ارشد وزارت بهداشت  در اوایل تیرماه است و داوطلبان باید چند روز قبل از برگزاری آزمون ، کارت ورود به جلسه خود را از سایت سنجش پزشکی کشور دریافت کنند و اگر در هر یک از اطلاعات درج شده بر روی کارت ، مغایرتی وجود داشته باشد باید برای رفع نقص آن اقدام نمایند. برای اطلاعات بیشتر می توانید با مشاوره تحصیلی سنجش امیرکبیر  تماس بگیرید.

 

زمان برگزاری آزمون ارشد

 

زمان و سایت ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد وزارت بهداشت ۹۸

فرایند ثبت نام و برگزاری آزمون کارشناسی ارشد وزارت بهداشت، توسط سازمان سنجش پزشکی کشور انجام می شود و تمامی امور مربوط به ثبت نام این آزمون از قبیل دریافت دفترچه راهنمای ثبت نام و تکمیل فرم ثبت نام از طریق سیستم اطلاع رسانی سازمان سنجش پزشکی به نشانی  www.sanjeshp.irانجام می شود. بنابراین داوطلبان باید اخبار مربوط در خصوص زمان ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد وزارت بهداشت را از طریق این سایت پیگیری نمایند. طبق روال سال های گذشته پیش بینی می شود که اواخر بهمن ماه به داوطلبان فرصت داده شود که ثبت نام آزمون خود را در سایت انجام دهند و ثبت نام این آزمون حداکثر تا دهه اول اسفند ماه ادامه می یابد. پس از اتمام مهلت ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد وزارت بهداشت، ممکن است برخی از داوطلبان از ثبت نام جا مانده باشند، به همین علت سازمان سنجش پزشکی کشور اقدام به تمدید زمان ثبت نام می کند تا همه ی داوطلبان ثبت نام خود را انجام دهند .

 

نحوه ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد علوم پزشکی ۹۸

ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد وزارت بهداشت شامل طی کردن یک سری مراحل است که به شرح زیر می باشد :
۱- وارد شدن به صفحه اینترنتی سازمان سنجش پزشکی کشور به نشانی  www.sanjeshp.ir
کلیک بر روی لینک «دفترچه راهنمای شرکت در آزمون ورودی دوره کارشناسی ارشد ناپیوسته رشته های گروه پزشکی» و بدون مطالعه دقیق دفترچه و بررسی جزئیات آن، امکان ثبت نام وجود نخواهد داشت. در واقع همه ی داوطلبان باید از شرایط ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد وزارت بهداشت  اطلاع داشته باشند .

۲- خرید کارت اعتباری ثبت نام و واریز هزینه
برای ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد وزارت بهداشت بایستی هزینه ثبت نام را از طریق خرید کارت اعتباری ثبت نام واریز کنند. همچنین داوطلبانی که متقاضی ثبت نام در ۲ گروه امتحانی هستند، باید ۲ کارت اعتباری خریداری کنند. هزینه خرید کارت اعتباری برای هر گروه امتحانی در سال گذشته  ۳۶  هزار تومان بوده است که پیش بینی می شود در سال آینده مقداری بر این مبلغ افزوده شود .
       
۳- دریافت فرم ثبت نام و تکمیل آن
فرم ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد وزارت بهداشت از ۵ بخش تشکیل شده است که باید همه ی قسمت ها را با مدارک و اطلاعات خود تکمیل کرد. تکمیل فرم نیازمند مدارک و اطلاعاتی است که در ادامه مطلب به آن ها اشاره شده است .

۴ – دریافت کد رهگیری ثبت نام
پس از تکمیل فرم ثبت نام و تائید نهایی، باید کد پیگیری ۱۶ رقمی را از سایت ثبت نام دریافت کنید و تا پایان مراحل پذیرش در دانشگاه ، نزد خود حفظ نمائید. عدم دریافت کدپیگیری به منزله ناقص بودن ثبت نام شما می باشد و باید مجددا ثبت نام خود را آغاز نمایید .
مدارک ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد وزارت بهداشت ۹۸
برای ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد علوم پزشکی، باید مدارک ذکر شده در دفترچه راهمای ثبت نام را تهیه کنید و آن ها را به درستی در فرم ثبت نام درج کنید. مدارک بارگذاری شده در سایت ثبت نام، پس از پذیرش در دانشگاه و در زمان ثبت نام حضوری نیز مورد بررسی قرار خواهد گرفت و در صورت اشتباه بودن اطلاعات و مدارک، عواقب آن متوجه داوطلب می باشد .
۱- بارگذاری یک قطعه عکس ۴*۳ که مربوطه به سال جاری داوطلب و بدون حاشیه و خط خوردگی می باشد. در ضمن فرمت عکس باید  jpg و حجم آن ۱۰۰-۲۰ کیلوبایت باشد .
۲- بارگذاری تصویر صفحه اول و توضیحات صفحه آخر شناسنامه
۳- بارگذاری تصویر کارت ملی (پشت و رو)
۴- کد ۱۲ رقمی سهمیه رزمندگان و ایثارگری
داوطلبانی که دارای سهمیه رزمندگان یا ایثارگری هستند ، برای فعال کردن سهمیه خود باید با مراجعه به ارگان های ذیربط کد پیگیری ۱۲ رقمی را دریافت کنند و آن را در فرم ثبت نام درج نمایند.

 

ثبت نام آزمون ارشد سراسری

 

شرایط ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد وزارت بهداشت ۹۸

شرایط ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد وزارت بهداشت شامل شرایط عمومی ، اختصاصی و … می باشد و کلیه داوطلبان ملزوم به رعایت آن ها هستند.

شرایط عمومی ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد علوم پزشکی
۱- اعتقاد به دین اسلام یا یکی از ادیان تصریح شده و مورد قبول نظام جمهوری اسلامی ایران
۲- عدم مخالفت با نظام جمهوری اسلامی ایران و انجام تمام قوانین
۳- عدم سابقه فساد اخلاقی در تمام طول دوران تحصیلی و شغلی
۴- نداشتن سابقه کیفری
۵- عضویت نداشتن در گروه های ضد جمهوری اسلامی ایران و عدم هواداری از آن ها
۶- مناسب بودن وضعیت و توانایی جسمی داوطلب با رشته انتخابی

 

نحوه سنجش و پذیرش آزمون ارشد

 

شرایط اختصاصی ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد علوم پزشکی

۱- دارا بودن مدرک کارشناسی  یا کارشناسی ارشد یا دکتری یکی از رشته های گروه علوم پزشکی (مدرک ارائه شده باید متناسب با رشته انتخابی باشد)
۲- دانشجویان سال آخر مقطع کارشناسی در صورت تمایل به ثبت نام آزمون کارشناسی رشد وزارت بهداشت باید گواهی با مضمون دریافت مدرک فارغ التحصیلی تا تاریخ  ۹۸/۰۶/۳۱ را ارائه دهند .
۳- آن دسته از متقاضیان آزمون کارشناسی ارشد وزارت بهداشت که دارای مدرک معادل ، گواهی اتمام دوره یا دارای مدرک کارشناسی با معدل کم تر از ۱۲ می باشند، مجاز به ثبت نام نیستند .
۴- دانشجویان در حال تحصیل در مقطع کارشناسی ارشد یا سایر مقاطع تحصیلی، مجاز به ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد وزارت بهداشت نیستند، زیرا امکان تحصیل همزمان در مقطع کارشناسی ارشد وزارت بهداشت و مقاطع کارشناسی ارشد یا سایر مقاطع رشته های دیگر وجود ندارد .
۵- پذیرفته شدگان رشته های روزانه آزمون کارشناسی ارشد وزارت بهداشت سال ۹۷ حتی در صورت عدم ثبت نام حضوری در دانشگاه پذیرفته شد یا انصراف از رشته تحصیلی خود ، به مدت یکسال از ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد وزارت بهداشت محروم می باشند.
۶- امکان ادامه تحصیل در مقطع کارشناسی ارشد رشته های علوم پزشکی و گذراندن طرح تعهد خدمت به صورت همزمان وجود نخواهد داشت .
۷- پذیرفته شدگان دانشگاه های غیر روزانه آزمون کارشناسی ارشد وزارت بهداشت سال ۹۷، برای ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد سال ۹۸ باید تا زمان ثبت نام از رشته تحصیلی خود انصراف دهند .
۸- داوطلبانی که در مقطع کارشناسی ارشد یکبار در دانشگاه روزانه به تحصیل پرداخته اند در صورت پذیرش مجدد در دانشگاه روزانه، بایستی شهریه پرداخت کنند. البته پرداخت شهریه برای داوطلبانی است که با استفاده از مدرک کارشناسی خود ، ثبت نام آزمون ارشد علوم پزشکی را انجام داده اند .
۹- ثبت نام برخی از رشته های مقطع کارشناسی ارشد رشته های علوم پزشکی ، داشتن حداقل ۲سال سابقه کار بالینی در مراکز بیمارستانی الزامی می باشد .
۱۰- فارغ التحصیلان رشته های علوم پزشکی که دارای طرح تعهد خدمت می باشد و متقاضی ادامه تحصیل در مقطع ارشد هستند، فقط می توانند یک بار در آزمون کارشناسی ارشد وزارت بهداشت ثبت نام نمایند و پس از قبولی در دانشگاه و پایان دوره کارشناسی ارشد، طرح نیروی انسانی خود را انجام دهند .

۱۱- دانش آموختگان رشته های علوم پزشکی که یکبار در آزمون کارشناسی ارشد وزارت بهداشت ثبت نام کرده اند ولی پذیرفته نشده اند در صورتی می توانند برای بار دوم در این آزمون ثبت نام نمایند که حداکثر تا تاریخ  ۹۸/۰۶/۳۱ طرح نیروی انسانی خود را به پایان برسانند .

 

نتایج انتخاب رشته ارشد

به داوطلبان کنکور کارشناسی ارشد وزارت بهداشت توصیه می شود تمام اخبار و مطالب مرتبط با ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد وزارت بهداشت را که در زیر آمده است را به صورت کامل مطالعه کنند و با توجه به شرایط و ضوابط کنکور ارشد وزارت بهداشت برنامه ریزی خود را انجام دهند تا بتوانند قبولی در آزمون ارشد وزارت بهداشت سال جاری را تجربه کنند. در ضمن پیشنهاد می شود قسمت سوالات متداول ارشد وزارت بهداشت و اخبار کارشناسی ارشد وزارت بهداشت و مشاوره ارشد وزارت بهداشت را نیز مورد بازدید قرار دهند.

تمدید مهلت ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد وزارت بهداشت

۱- منابع کنکور کارشناسی ارشد وزارت بهداشت

۲- زمان ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد وزارت بهداشت

۳- زمان برگزاری کنکور کارشناسی ارشد وزارت بهداشت

۴- ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد وزارت بهداشت

۵- دفترچه ثبت نام کارشناسی ارشد وزارت بهداشت

۶- شرایط ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد وزارت بهداشت

۷- مدارک ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد وزارت بهداشت

۸- هزینه ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد وزارت بهداشت

۹- کارت ورود به جلسه کنکور کارشناسی ارشد وزارت بهداشت

۱۰- تمدید مهلت ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد وزارت بهداشت

۱۱- ویرایش اطلاعات ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد وزارت بهداشت

۱۲- نتایج ارشد وزارت بهداشت

۱۳- توضیحات کارنامه کارشناسی ارشد وزارت بهداشت

۱۴- شهریه کارشناسی ارشد وزارت بهداشت

۱۵- دفترچه انتخاب رشته کارشناسی ارشد وزارت بهداشت

۱۶- انتخاب رشته کارشناسی ارشد وزارت بهداشت

۱۷- اعلام نتایج انتخاب رشته کارشناسی ارشد وزارت بهداشت

کلمات کلیدی:

تمدید مهلت ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد وزارت بهداشت , زمان ثبت نام کنکور ارشد وزارت بهداشت ۹۸ , دفترچه کارشناسی ارشد وزارت بهداشت ۹۸ , اعلام نتایج ارشد وزارت بهداشت ۹۷ , کنکور وزارت بهداشت , زمان کنکور ارشد وزارت بهداشت ۹۸ , آزمون ارشد وزارت بهداشت ۹۸ , دفترچه کارشناسی ارشد وزارت بهداشت ۹۸ , زمان اعلام نتایج ارشد پزشکی ۹۸ , Extended deadline for enrollment in the Ministry of Health’s Master’s degree exam , منابع کنکور کارشناسی ارشد وزارت بهداشت , زمان ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد وزارت بهداشت , زمان برگزاری کنکور کارشناسی ارشد وزارت بهداشت , ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد وزارت بهداشت , دفترچه ثبت نام کارشناسی ارشد وزارت بهداشت , شرایط ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد وزارت بهداشت , مدارک ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد وزارت بهداشت , هزینه ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد وزارت بهداشت , کارت ورود به جلسه کنکور کارشناسی ارشد وزارت بهداشت , تمدید مهلت ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد وزارت بهداشت , ویرایش اطلاعات ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد وزارت بهداشت , نتایج ارشد وزارت بهداشت , توضیحات کارنامه کارشناسی ارشد وزارت بهداشت , شهریه کارشناسی ارشد وزارت بهداشت , دفترچه انتخاب رشته کارشناسی ارشد وزارت بهداشت , انتخاب رشته کارشناسی ارشد وزارت بهداشت , اعلام نتایج انتخاب رشته کارشناسی ارشد وزارت بهداشت

نوشته قبلی

زمان ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد وزارت بهداشت

نوشته بعدی

ویرایش اطلاعات ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد وزارت بهداشت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید
ورود

هنوز حساب کاربری ندارید؟

ایجاد حساب کاربری
تبلیغات

دسته‌های دوره های آموزشی