بارگیری صفحه

زمان ثبت نام آزمون دکتری وزارت بهداشت

منابع آزمون دکتری
 
زمان ثبت نام آزمون دکتری وزارت بهداشت

 

 

هدف همه آنها یکی است و همگی با کمی تسریع یا تاخیر به اطلاعات و خبرهای مطلوب خود در سطح اینترنت دست می یابند البته لازم به ذکر است داوطلبان آزمون دکتری وزارت بهداشت باید به صورت حرفه ای نحوه دقیق و علمی جستجوی اطلاعات را فرا گیرند تا به طور علمی بتوانند به مطالب مورد نیاز خود دست یابند.

لذا مهم این است که داوطلبان آزمون دکتری وزارت بهداشت اطلاعات مورد نیاز خود را از سایتی معتبر و علمی پیگیری و رهگیری کنند. سایتی یا مجموعه ای که بتواند به طور صحیح پاسخگوی سوالات داوطلبان آزمون دکتری باشد. در این بستر پر تلاطم مجموعه سنجش امیرکبیر به عنوان مجری اماده سازی منابع ازمون کارشناسی ارشد و دکتری وزارت بهداشت سعی نموده است بستر اطلاعات برای داوطلبان ازمون دکتری وزارت بهداشت را طوری فراهم کنند که داوطلبان کنکور دکتری  بتوانند به راحتی اخبار درست و مطالب صحیح آموزشی خود را از سایت سنجش تکمیلی دات ای آر کسب کنند.

همچنین داوطلبان عزیز امتحان دکتری وزارت بهداشت می توانند در پایین همین صفحه، تمام سوالات خود را در زمینه آزمون دکتری مطرح کنند. مشاوران عالی سنجش امیرکبیر، مشتاقانه پاسخگوی پرسش ها و سوالات داوطلبان عزیز آزمون دکتری وزارت بهداشت در زمینه ثبت نام آزمون دکتری وزارت بهداشت در مقطع عالی و تکمیلی می باشند.

 

زمان ثبت نام آزمون دکتری وزارت بهداشت

 

 

لذا به تمام داوطلبان آزمون دکتری وزارت بهداشت توصیه میشود در چند ماه باقی مانده تا زمان آزمون دکترای ،تمرکز بیشتری روی مطالب کنکور دکترای خود داشته باشند.

 

کنکور دکتری دانشگاه آزاد 98

 

زمان ثبت نام و برگزاری آزمون دکتری وزارت بهداشت ۹۸

سازمان سنجش و آموزش پزشکی کشور مجری آزمون دکتری وزارت بهداشت در رشته های علوم پایه پزشکی ، بهداشت و تخصصی ، داروسازی و دندانپزشکی با هدف تأمین نیروی انسانی متعهد و متخصص می باشد. تمامی متقاضیان آزمون علوم پزشکی  بایستی در زمان ثبت نام دکتری وزارت بهداشت ۹۸ که توسط مرکز سنجش و آموزش پزشکی کشور اعلام می شود با مراجعه به سایت ثبت نام آزمون دکتری علوم پزشکی به نشانی  www.sanjeshp.ir ، در صورت داشتن شرایط ثبت نام کنکور دکتری وزارت بهداشت و مدارک ثبت نام دکتری علوم پزشکی که در دفترچه ثبت نام دکتری وزارت بهداشت ۹۸ درج شده می توانند نسبت به تکمیل فرم ثبت نام اقدام کنند . براساس روال سال های گذشته زمان ثبت نام آزمون دکتری وزارت بهداشت ۹۸ احتمالاً در اواخر بهمن ماه است . براساس اطلاعیه شماره ۳ مرکز سنجش پزشکی ، ثبت نام دکتری وزارت بهداشت ۹۸ نیمه دوم بهمن ماه ۹۷ است . توصیه می کنیم برای اطلاع از زمان بندی فرایند های کنکور دکتری علوم پزشکی عضو کانال تلگرام دکتری بهداشت سنجش امیرکبیر شوید . لازم به ذکر است که در سال گذشته مرکز سنجش آموزش پزشکی حدودا دو الی سه ماه بعد از زمان ثبت نام دکتری وزارت بهداشت ، یک روز را تحت عنوان مهلت مجدد ثبت نام برای جاماندگان از این فرایند در نظر گرفته بود ، که پیش بینی می شود امسال نیز با این امر روبرو شویم.
مطالعه دقیق بخش های مختلف دفترچه ثبت نام آزمون دکتری علوم پزشکی ۹۸ برای آگاهی از نحوه ثبت نام کنکور دکتری وزارت بهداشت توصیه می شود . داوطلبین عزیز در هرجای ایران که هستید می توانید با استفاده از سیستم مشاوره تحصیلی سنجش امیرکبیر ، با مشاوران مرکز تماس حاصل فرمائید.
داوطلبینی که قصد ثبت نام در آزمون دکتری وزارت بهداشت  ۹۸ را دارند، توجه کنند که زمان ثبت نام و برگزاری آزمون دکتری وزارت بهداشت ۹۸ بر روی سایت مرکزسنجش آموزش پزشکی کشور منشر می شود و داوطلبان در زمان مقرر در صورت دارا بودن شرایط ثبت نام آزمون دکتری می توانند نسبت به ثبت نام خود اقدام نمایند. داوطلبان باید اطلاعات درخواستی را به صورت کامل و دقیق در فرم ثبت نام وارد کنند. مسئولیت درستی اطلاعات وارد شده بر عهده‌ی داوطلب می باشد و در صورتی که اطلاعات به هر علتی تأیید نشود، مرکز سنجش آموزش پزشکی کشور هیچ گونه مسئولیتی نخواهد داشت .
در ادامه این گزارش به معرفی زمان ثبت نام و برگزاری آزمون دکتری وزارت بهداشت ۹۸ می پردازیم  و اطلاعات دقیق را در اختیار شما قرار می دهیم. در صورت داشتن سوال در رابطه با آزمون دکتری وزارت بهداشت  ۹۸ و اطلاع از منابع، ضرایب و دروس امتحانی آزمون می توانید به وسیله ارتباط با موسسه سنجش امیرکبیر پاسخ سوالات خود را دریافت کنید.

 

زمان ثبت نام دکتری وزارت بهداشت ۹۸

براساس اخبار اعلام شده زمان ثبت نام آزمون دکتری وزارت بهداشت ۹۸ نیمه دوم بهمن ماه سال جاری است. بلافاصله بعد از مشخص شدن زمان ثبت نام اطلاعات در این صفحه به روز رسانی می شود. تمامی متقاضیان آزمون دکتری وزارت بهداشت در زمان مشخص شده، بعد از مطالعه دفترچه آزمون دکتری وزارت بهداشت با مراجعه به سایت www.sanjeshp.ir با در دست داشتن مدارک ثبت نام اینترنتی و شرایط ثبت نام آزمون دکتری وزارت بهداشت نسبت به ثبت نام خود اقدام نمایند .

 

منابع آزمون دکتری وزارت بهداشت

 

زمان برگزاری آزمون دکتری وزارت بهداشت ۹۸

زمان برگزاری آزمون دکتری وزارت بهداشت ۹۸ ، اوایل اردیبهشت ماه ۹۸ است. داوطلبان قبل از شرکت در ازمون دکتری وزارت بهداشت باید کارت ورود به جلسه آزمون دکتری وزارت بهداشت خود را دریافت کنند .

 

شرایط ثبت نام دکتری وزارت بهداشت ۹۸

در دفترچه ثبت نام آزمون دکتری وزارت بهداشت ، کلیه شرایط لازم برای متقاضیانی که قصد ثبت نام در این آزمون را دارند ، ذکر شده است . از مهم ترین شرایط شرکت در آزمون دکتری علوم پزشکی ، داشتن مدرک کارشناسی ارشد و یا دکتری حرفه ای مرتبط می باشد . افرادی که دارای مدرک معادل کارشناسی ارشد می باشند یا در دوره روزانه آزمون دکتری تخصصی وزارت بهداشت سال تحصیلی ۹۷ – ۹۸ پذیرفته شدند و ثبت نام نکردند یا بعد از ثبت نام انصراف دادند و دانشجویان شاغل به تحصیل در دکتری و دستیاری تخصصی حق ثبت نام ندارند.
یکی از اصلی ترین شرایط ثبت نام آزمون دکتری وزارت بهداشت ۹۸ داشتن مدرک کارشناسی ارشد (فوق لیسانس) مرتبط یا دکترای حرفه ای (پزشکی، دندانپزشکی، داروسازی،دام پزشکی و علوم آزمایشگاهی) برای رشته های علوم پایه پزشکی،بهداشت و تخصصی و دندانپزشکی ورشته های داروسازی است. داوطلبان می توانند قبل از شروع و یا پایان طرح نیروی انسانی در آزمون شرکت نمایند و در صورتی که در حین انجام طرح نیروی انسانی در آزمون قبول شوند، امکان ترخیص برای ادامه ی تحصیل برای داوطلب فراهم می شود، همچنین عدم اشتغال به تحصیل در دوره های دکتری تخصصی PHD یا دستیاری تخصصی در تمامی مؤسسات آموزشی و تحقیقاتی کشور برای متقاضیان ضروری است .
یکی دیگر از شرایط شرکت درکنکور دکتری وزارت بهداشت۹۸ دارا بودن مدرک زبان انگلیسی مورد تائید وزارت بهداشت از دیگر شرایط ثبت نام در آزمون می باشد .
سازمان سنجش پزشکی کشور آزمون هایی را در قالب جدول اعلام نموده است و هر داوطلب با کسب نمره ذکر شده در جدول ، می تواند در این آزمون شرکت نماید. آزمونTOEFL ، آزمونIELTS ، آزمون TOLIMO ، آزمون MELAB ، آزمونMHLEو آزمونMSRT ، آزمون های ذکر شده در جدول هستند. اگر داوطلبان قبل از شروع یا اتمام طرح در آزمون شرکت نموده و پذیرفته شوند از طرح ، ترخیص می شوند .

 

چه افرادی مجاز به شرکت در ثبت نام آزمون دکتری وزارت بهداشت ۹۸ نیستند؟

پذیرفته شدگان آزمون دکتری تخصصی PHD سال تحصیلی ۹۷-۹۸ که در دانشگاه ثبت نام نکرده اند یا انصراف داده اند، مجاز به شرکت در این آزمون نمی باشند. در غیر این صورت، مسئولیت عواقب بعدی بر عهده ی داوطلب می باشد. لازم به ذکر است این محرومیت شامل پذیرفته شدگان شهریه پرداز نخواهد شد .

 

شرایط ثبت نام آزمون دکتری

 

ثبت نام آزمون دکتری وزارت بهداشت

سازمان سنجش و آموزش پزشکی کشور مجری آزمون دکتری وزارت بهداشت در رشته های علوم پایه پزشکی، بهداشت و تخصصی، داروسازی ودندانپزشکی با هدف تأمین نیروی انسانی متعهد و متخصص می‌باشد . بعد از ادغام کنکور دکتری علوم پزشکی دانشگاه آزاد با کنکور دکتری علوم پزشکی دانشگاه های سراسری ، همه داوطلبان این مقطع تحصیلی باید در یک آزمون که مستقلاً توسط وزارت بهداشت برگزار می شود ثبت نام و شرکت نمایند . در این گزارش می خواهیم راهنمای ثبت نام دکتری تخصصی وزارت بهداشت ۹۸ که شامل زمان ، تاریخ ، نحوه ، شرایط ثبت نام ، تاثیر مصاحبه در قبولی و سهمیه های آزمون می باشد را توضیح دهیم .

ثبت نام دکتری وزارت بهداشت ۹۸

طبق سالهای گذشته  ثبت نام آزمون دکتری تخصصی وزارت بهداشت در اواخر بهمن ماه انجام می شود . امسال نیز همچون سال های گذشته ، زمان ثبت نام آزمون دکتری وزارت بهداشت در بهمن ماه ۹۷ و زمان برگزاری آزمون در اردیبهشت ۹۸ است . ثبت نام به صورت اینترنتی و در سایت سنجش پزشکی کشور به نشانی www.sanjeshp.ir  امکان پذیر می باشد . تمامی داوطلبان رشته های دکتری تخصصی وزارت بهداشت باید در تاریخ ذکر شده با داشتن مدارک ثبت نام فرم ثبت نام اینترنتی را تکمیل نمایند . هر داوطلب باید دفترچه ثبت نام آزمون دکتری وزارت بهداشت ۹۸ را مطالعه نماید و نسبت به انتخاب گروه آزمایشی خود اقدام نماید . مطابق دفترچه ثبت نام آزمون دکتری علوم پزشکی ۹۸ ، داوطلبان حداکثر مجاز به ثبت نام در دو مجموعه یا رشته ( با رعایت مدارک مورد پذیرش آن رشته ) می باشند . انتخاب دانشگاه یا همان انتخاب رشته محل بعد از برگزاری آزمون و اعلام نتایج اولیه دکتری تخصصی وزارت بهداشت برگزار خواهد شد. لازم به ذکر است که تاریخ و زمان دقیق ثبت نام و برگزاری آزمون دکتری علوم پزشکی ۹۸ ، اطلاع رسانی نشده است ولی به محض اعلام سنجش پزشکی ، از طریق کانال تلگرام سنجش امیرکبیر و توسط همین گزارش اطلاع رسانی خواهیم کرد .
نکته: طبق اطلاعیه شماره ۳ مرکز سنجش پزشکی کشور ، ثبت نام دکتری وزارت بهداشت ۹۸ نیمه دوم بهمن ماه ۹۷ است .

 

زمان برگزاری آزمون دکتری

 

مصاحبه آزمون دکتری وزارت بهداشت ۹۸

طبق قانون سنجش و پذیرش دانشجو در دوره های تحصیلات تکمیلی در دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی کشور ، سنجش و پذیرش در مقاطع دکتری تخصصی و دکتری پژوهشی به شرح زیر انجام می شود:
دکتری تخصصی : ۵۰ % آزمون کتبی ، ۲۰ % سوابق آموزشی، پژوهشی و فناوری و ۳۰ % مصاحبه علمی .
دکتری پژوهشی : ۳۰% آزمون کتبی ، ۲۰ % سوابق آموزشی، پژوهشی و فناوری و ۳۰ % مصاحبه علمی و ۲۰ % تهیه طرح واره.
در آزمون دکتری وزارت بهداشت دانشگاه ها به منطقه آمایشی تقسیم می شوند . هر منطقه آمایشی شامل یک یا چند دانشگاه می باشد . در هر منطقه آمایشی برای هر رشته فقط یک مصاحبه انجام می شود . هر داوطلب هم با توجه به نمره کسب شده در آزمون دکتری وزارت بهداشت ۹۸ حداکثر در سه منطقه دعوت به مصاحبه دکتری وزارت بهداشت ۹۸ خواهد شد . تعداد دعوت شدگان به مصاحبه دو برابر ظرفیت می باشد یعنی از هر دو نفری که دعوت به مصاحبه شده اند یک نفر شانس این را دارد که قبول نهایی شود .

 

سهمیه های آزمون دکتری وزارت بهداشت ۹۸

در آزمون دکتری تخصصی وزارت بهداشت ۹۸ سهمیه های آزاد ، رزمندگان و ایثارگران و سهمیه مربی در نظر گرفته می شود . بیشترین ظرفیت پذیرش دانشجو مربوط به سهمیه آزاد است ( ۷۵ درصد ) ، که داوطلبان باید حدنصاب ۵۰ % میانگین کل نمرات شرکت کنندگان در آزمون کتبی هر رشته و کسب حداقل ۳۰ % از نمره ی کل آزمون جهت ورود به مرحله ی مصاحبه آزمون دکتری وزارت بهداشت الزامی است . بعد از آن سهمیه ایثارگران می باشد که مخصوص رزمندگان ، ایثارگران ، همسر و فرزند شهدا و آزادگان ، جانبازان ، همسر و فرزند جانبازان ۲۵ درصد به بالا وفرزند و همسر مفقود الاثر ها است. سهمیه ایثارگران نهایتا شامل ۲۵ درصد ظرفیت دانشگاه ها است .
کسانی که از سهمیه ایثارگران استفاده می نمایند حداقل باید ۷۰ درصد تراز ( نمره ) قبولی آخرین نفر با سهمیه آزاد و رزمندگان باید ۸۰ درصد تراز آخرین نفر قبولی را کسب نمایند تا دعوت به مصاحبه شوند . لازم به ذکر است که پس از اتمام مهلت ثبت نام ، هیچ گونه تغییر در سهمیه انجام نمی شود .
داوطلبین گرامی می توانید با استفاده از سیستم مشاوره تحصیلی سنجش امیرکبیر ، با مشاوران ما در ارتباط باشبد.

 

زمان برگزاری آزمون دکتری

 

مشاوره ثبت نام آزمون دکتری وزارت بهداشت ۹۸

یکی از بزرگترین آزمون های علمی کشور هر ساله در گروه علوم پزشکی توسط وزارت بهداشت در مقطع دکتری برگزار خواهد شد . داوطلبانی که قصد شرکت در آزمون دکتری ۹۸ را دارند لازم است درباره شرایط ثبت نام آزمون دکتری وزارت بهداشت ۹۸ ، زمان و نحوه ثبت نام آزمون و سایر شرایط اطلاعات کافی را کسب نمایند. با توجه به اینکه آزمون دکتری وزرات بهداشت و آزمون دکتری علوم پزشکی دانشگاه ازاد به صورت مشترک و قالب یک آزمون برگزار می شود تمامی داوطلبان لازم است در آزمون دکتری ۹۸ وزارت بهداشت ثبت نام کنند. در ادامه این گزارش در مورد ثبت نام آزمون دکتری وزارت بهداشت ۹۸ به توضیحات کامل می پردازیم .

 

زمان و نحوه ثبت نام آزمون دکتری وزارت بهداشت ۹۸

براساس روند سال های گذشته احتمالاً زمان ثبت نام آزمون دکتری وزارت بهداشت ۹۸ در بهمن ماه می باشد. هر یک از داوطلبان پس از اعلام زمان دقیق ثبت نام آزمون دکتری ۹۸ وزارت بهداشت با مراجعه به وب سایت www.sanjeshp.ir با تهیه کارت اعتباری ثبت نام توسط سایت نسبت به انجام ثبت نام اینترنتی اقدام کنند و پس از تکمیل فرم ثبت نام کد رهگیری ثبت نام را دریافت کنند. داوطلبینی که متقاضی شرکت در دو رشته یا مجموعه می باشند باید برای هر کدام یک پرداخت جداگانه را انجام دهند . تمامی داوطلبین متقاضی ثبت نام در کنکور دکتری وزرات بهداشت ۹۸ لازم است قبل از انجام فرایند ثبت نام ، دفترچه ثبت نام آزمون دکتری وزارت بهداشت ۹۸ را مطالعه کنند و در مورد شرایط ثبت نام آزمون دکتری وزارت بهداشت ۹۸ اطلاعات کافی را کسب کنند. زمان دقیق ثبت نام آزمون دکتری در وب سایت سنجش امیرکبیر اطلاع رسانی می شود

 

ثبت نام آزمون دکتری سراسری

 

نحوه ثبت نام آزمون دکتری وزارت بهداشت ۹۸

در گزارش مربوط به شرایط شرکت در آزمون دکتری وزارت بهداشت ۹۸ تمامی نکات و ضوابط مربوط به ثبت نام در این آزمون شرح داده شده است که در این بخش به بعضی از این قوانین اشاره می کنیم .
۱- دارا بودن مدرک کارشناسی ارشد و یا دکترای حرفه ای بر طبق جداول مندرج در دفترچه ثبت نام آزمون دکتری وزارت بهداشت ۹۸
۲- پذیرفته شدگان آزمون دکتری تخصصی ۹۷ که در دانشگاه ثبت نام نکرده اند و یا انصراف داده اند حق شرکت در کنکور دکتری وزارت بهداشت ۹۸ را ندارند . این محرومیت شامل دانشجویان شهریه پرداز نخواهد شد.
۳- هر یک از داوطلبان مرد متقاضی ثبت نام از لحاظ مقررات نظام وظیفه نباید مشکلی داشته باشند .
توصیه می شود گزارش مربوط به شرایط ثبت نام آزمون دکتری وزارت بهداشت ۹۸ را مطالعه کنید .

 

چگونگی پذیرش در آزمون دکتری وزارت بهداشت ۹۸

بر اساس قانون ، سنجش و پذیرش داوطلبان در مقطع دکتری تخصصی و پژوهشی به شرح زیر است.

 

شیوه پذیرش

آزمون کتبی

سوابق آموزش ، پژوهشی و فناوری

مصاحبه علمی

تهیه طرح واره

دکتری تخصصی

۵۰ %

۲۰ %

۳۰ %

دکتری پژوهشی

۳۰ %

۲۰ %

۳۰ %

۲۰ %

 

آزمون به صورت تستی و متمرکز برگزار خواهد شد که هریک از داوطلبان می توانند در دورشته یا مجموعه شرکت کنند. برای مطالعه کامل نحوه پذیرش در آزمون دکتری ۹۸ وزارت بهداشت توصیه می شود دفترچه ثبت نام آزمون دکتری وزرات بهداشت ۹۸ را مطالعه کنید .

 

نحوه سنجش و پذیرش آزمون دکتری

 

زمان برگزاری و اعلام نتایج آزمون دکتری وزارت بهداشت ۹۸

در حال حاضر زمان دقیق برگزاری و اعلام نتایج آزمون دکتری وزارت بهداشت ۹۸ اعلام نشده است . اما احتمالاً زمان برگزاری این آزمون در اردیبهشت ماه است و زمان اعلام نتایج اولیه در مرداد و نتایج نهایی در شهریور ماه است.

شرایط ثبت نام آزمون دکتری وزارت بهداشت ۹۸-۹۹ به نقل از مرکز سنجش آموزش پزشکی
۱- متقاضی باید دانشنامه کارشناسی ارشد در رشته مربوطه یا دکتری حرفه ای در رشته های پزشکی، دندان پزشکی، داروسازی، دامپزشکی و داروسازی و علوم پزشکی را داشته باشد .
لازم به ذکر است مدرک معادل کارشناسی ارشد و یا گواهی پایان دوره، قابل قبول نمی باشد. (دانشجویان ترم آخر می توانند گواهی نامه فراغت از تحصیل در تاریخ قابل قبول را دریافت نمایند. (

۲- متقاضی نباید در دوره های دکتری تخصصی یا دستیاری در هیچ یکی از مؤسسات آموزشی و تحقیقاتی کشور مشغول به تحصیل باشد .

۳- دارا بودن یکی از مدارک زبان  (MHLE ,MSRT ,TOEFL ,IELTS ,TOLIMO ,MELAB)
۴- لازم به ذکر است مدارک دیگر پذیرفته نمی شوند .
حداقل نمره قابل قبول برای مدارک زبان ذکر شده، به شرح زیر می باشد:

 

 

۵۰

MHLE

 

۵۰

MSRT

اخذ شده از خارج از کشور یا سازمان سنجش آموزش کشور

۴۸۰

TOEFL(PBT)

اخذ شده از خارج از کشور یا سازمان سنجش آموزش کشور

۶۰

TOEFL(IBT)

اخذ شده از خارج از کشور یا سازمان سنجش آموزش کشور

۵

IELTS(academic)

 

۴۸۰

TOLIMO

 

۷۰

MELAB

 

۵- برای داوطلبان مرد ثبت نام آزمون دکتری وزارت بهداشت ۹۸-۹۹ داشتن کارت پایان خدمت و یا کارت معافیت دائم (کفالت، پزشکی، ایثارگران و موارد خاص) لازم می باشد. 

نکته: لازم به ذکر است متقاضیانی که در آزمون دکتری تخصصی سال ۹۷-۹۸ شرکت نموده و پذیرفته شده اند اما در دانشگاه ثبت نام نکرده باشند یا انصراف داده باشند، مجاز به ثبت نام آزمون دکتری وزارت بهداشت ۹۸-۹۹ نیستند .

 

 

نتایج انتخاب رشته دکتری

 

شما برای قبول شدن در کنکور دکتری ۹۸ ، به چه چیز هایی نیاز دارید ؟ 

 

 
 
بسته آموزشی آزمون دکتری
 
آزمون های آزمایشی دکتری

مشاوره و برنامه ریزی تحصیلی آزمون دکتری

بسته طلایی آزمون دکتری

قانون جذب

مشاوره و پشتیبانی تکمیلی آزمون دکتری

 

به داوطلبان کنکور دکتری وزارت بهداشت توصیه می شود تمام اخبار و مطالب مرتبط با ثبت نام آزمون دکتری وزارت بهداشت را که در زیر آمده است را به صورت کامل مطالعه کنند و با توجه به شرایط و ضوابط کنکور دکترای وزارت بهداشت برنامه ریزی خود را انجام دهند تا بتوانند قبولی در آزمون دکترای وزارت بهداشت سال جاری را تجربه کنند. در ضمن پیشنهاد می شود قسمت سوالات متداول دکترای وزارت بهداشت و اخبار دکتری وزارت بهداشت و مشاوره دکترای وزارت بهداشت را نیز مورد بازدید قرار دهند.

زمان ثبت نام آزمون دکتری وزارت بهداشت

۱- منابع آزمون دکتری وزارت بهداشت

۲- زمان ثبت نام آزمون دکتری وزارت بهداشت

۳- زمان برگزاری آزمون دکتری وزارت بهداشت

۴- ثبت نام دکتری وزارت بهداشت

۵- دفترچه ثبت نام آزمون دکتری وزارت بهداشت

۶- شرایط ثبت نام دکتری وزارت بهداشت

۷- مدارک ثبت نام دکتری وزارت بهداشت

۸- هزینه ثبت نام دکتری وزارت بهداشت

۹- فرم صلاحیت عمومی آزمون دکتری وزارت بهداشت

۱۰- کارت ورود به جلسه آزمون دکتری وزارت بهداشت

۱۱- تمدید مهلت ثبت نام دکتری وزارت بهداشت

۱۲- ویرایش اطلاعات ثبت نام دکتری وزارت بهداشت

۱۳- نتایج اولیه آزمون دکتری وزارت بهداشت

۱۴- توضیحات کارنامه آزمون دکتری وزارت بهداشت

۱۵- مصاحبه دکتری وزارت بهداشت

۱۶- شهریه دکتری وزارت بهداشت

۱۷- دفترچه انتخاب رشته دکتری وزارت بهداشت

۱۸- انتخاب رشته دکتری وزارت بهداشت

۱۹- تاثیر سهمیه در انتخاب رشته دکتری وزارت بهداشت

۲۰- نتایج انتخاب رشته آزمون دکتری وزارت بهداشت

کلمات کلیدی:

زمان ثبت نام آزمون دکتری وزارت بهداشت , زمان ثبت نام آزمون دکتری وزارت بهداشت ۹۷-۹۸ , زمان آزمون دکتری وزارت بهداشت ۹۷-۹۸ , سوالات آزمون دکتری وزارت بهداشت ۹۸-۹۹ , زمان آزمون دکتری وزارت بهداشت ۹۸-۹۹ , نتایج نهایی آزمون دکتری وزارت بهداشت ۹۸ ۹۹ , دفترچه آزمون دکتری وزارت بهداشت ۹۸-۹۹ , دفترچه آزمون دکتری وزارت بهداشت ۹۸-۹۹ , سوالات آزمون دکتری وزارت بهداشت ۹۸-۹۹ , The time of registration of the doctoral exam of the Ministry of Health , منابع آزمون دکتری وزارت بهداشت , زمان ثبت نام آزمون دکتری وزارت بهداشت , زمان برگزاری آزمون دکتری وزارت بهداشت , ثبت نام دکتری وزارت بهداشت , دفترچه ثبت نام آزمون دکتری وزارت بهداشت , شرایط ثبت نام دکتری وزارت بهداشت , مدارک ثبت نام دکتری وزارت بهداشت , هزینه ثبت نام دکتری وزارت بهداشت , فرم صلاحیت عمومی آزمون دکتری وزارت بهداشت , کارت ورود به جلسه آزمون دکتری وزارت بهداشت , تمدید مهلت ثبت نام دکتری وزارت بهداشت , ویرایش اطلاعات ثبت نام دکتری وزارت بهداشت , نتایج اولیه آزمون دکتری وزارت بهداشت , توضیحات کارنامه آزمون دکتری وزارت بهداشت , مصاحبه دکتری وزارت بهداشت , شهریه دکتری وزارت بهداشت , دفترچه انتخاب رشته دکتری وزارت بهداشت , انتخاب رشته دکتری وزارت بهداشت , تاثیر سهمیه در انتخاب رشته دکتری وزارت بهداشت , نتایج انتخاب رشته آزمون دکتری وزارت بهداشت

نوشته قبلی

نتایج انتخاب رشته آزمون دکتری

نوشته بعدی

ثبت نام دکتری وزارت بهداشت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید
ورود

هنوز حساب کاربری ندارید؟

ایجاد حساب کاربری
تبلیغات

دسته‌های دوره های آموزشی