بارگیری صفحه

زمان ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد وزارت بهداشت

Registration enrollment exam Masters of the Ministry of Health

زمان ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد وزارت بهداشت

زمان ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد وزارت بهداشت عبارتی است که در بهمن ماه هر سال در گوگل یا سایر موتورهای جستجو توسط داوطلبان آزمون ارشد وزارت بهداشت سرچ می شود.بسیاری از داوطلبان کنکور ارشد وزارت بهداشت با توجه به هوش و فراست خود عبارت های کلیدی دیگری مثل زمان کنکور ارشد وزارت بهداشت ۹۸ , زمان ثبت نام کنکور ارشد وزارت بهداشت ۹۸ , زمان کنکور ارشد وزارت بهداشت ۹۸-۹۹ , زمان کنکور ارشد بهداشت ۹۸ , زمان برگزاری کنکور ارشد وزارت بهداشت ۹۸-۹۹ , زمان ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد بهداشت ۹۸ , دفترچه ثبت نام کنکور ارشد وزارت بهداشت ۹۸-۹۹ , زمان ثبت نام ارشد وزارت بهداشت ۹۸ و یا زمان برگزاری کنکور ارشد وزارت بهداشت ۹۸ را نیز جستجو کنند.

 

زمان ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد وزارت بهداشت

 

هدف همه آنها یکی است و همگی با کمی تسریع یا تاخیر به اطلاعات و خبرهای مطلوب خود در سطح اینترنت دست می یابند البته لازم به ذکر است داوطلبان آزمون ارشد وزارت بهداشت باید به صورت حرفه ای نحوه دقیق و علمی جستجوی اطلاعات را فرا گیرند تا به طور علمی بتوانند به مطالب مورد نیاز خود دست یابند.

لذا مهم این است که داوطلبان آزمون ارشد وزارت بهداشت اطلاعات مورد نیاز خود را از سایتی معتبر و علمی پیگیری و رهگیری کنند. سایتی یا مجموعه ای که بتواند به طور صحیح پاسخگوی سوالات داوطلبان آزمون ارشد وزارت بهداشت باشد. در این بستر پر تلاطم مجموعه سنجش امیرکبیر به عنوان مجری اماده سازی منابع ازمون کارشناسی ارشد و ارشد وزارت بهداشت سعی نموده است بستر اطلاعات برای داوطلبان ازمون کارشناسی ارشد وزارت بهداشت را طوری فراهم کنند که داوطلبان کنکور ارشد وزارت بهداشت بتوانند به راحتی اخبار درست و مطالب صحیح آموزشی خود را از سایت سنجش تکمیلی دات ای آر کسب کنند.

همچنین داوطلبان عزیز امتحان کارشناسی ارشد وزارت بهداشت می توانند در پایین همین صفحه، تمام سوالات خود را در زمینه امتحان ارشد وزارت بهداشت مطرح کنند. مشاوران عالی سنجش امیرکبیر، مشتاقانه پاسخگوی پرسش ها و سوالات داوطلبان عزیز آزمون ارشد وزارت بهداشت در زمینه ثبت نام آزمون ارشد وزارت بهداشت در مقطع عالی و تکمیلی می باشند.

 

 

لذا به تمام داوطلبان آزمون کارشناسی ارشد توصیه می شود در چند ماه باقی مانده تا زمان ازمون ارشد وزارت بهداشت ، تمرکز بیشتری روی مطالب کنکور ارشد وزارت بهداشت خود داشته باشند.

 

کنکور ارشد دانشگاه آزاد 98

 

زمان ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد وزارت بهداشت ۹۸

مرکز سنجش آموزش پزشکی کشور به عنوان برگزار کننده کنکور کارشناسی ارشد وزارت بهداشت  هر ساله در مدت زمان تعیین شده از علاقه مندان به ادامه تحصیل در رشته محل های گروه پزشکی ثبت نام می نماید. زمان ثبت نام این آزمون معمولاً مدتی قبل از شروع ثبت نام از طریق اخبار و اطلاعیه های مختلف در اختیار داوطلبان قرار می گیرد اما زمان دقیق آن در جدول زمان بندی درج شده در دفترچه ثبت نام کارشناسی ارشد وزارت بهداشت  منتشر می شود .
به اطلاع داوطلبان کنکور ارشد وزارت بهداشت اطلاعاتی را پیرامون تاریخ دقیق و زمان ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد پزشکی وزارت بهداشت ۹۸ می دهیم که امیدوارم مورد توجه این دوستان قرار گیرد.

نکته: هر سال زمان ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد پزشکی وزارت بهداشت در بهمن ماه می باشد و اگر خیلی دیر اتفاق افتد اوایل اسفند ماه انجام می شود. بنابراین کسانی که برای کنکور ارشد وزارت بهداشت در حال مطالعه می باشند به هیچ وجه نگران نباشند که مبادا زمان ثبت نام آن ها گذشته باشد.

طبق تجربیات سال های گذشته احتمالاً زمان ثبت نام کارشناسی ارشد وزارت بهداشت ۹۸  اواخر بهمن ماه یا اوایل اسفند ماه ۹۷ است. با توجه به تقریبی بودن این زمان توصیه می نمائیم با عضویت در کانال تلگرام کارشناسی ارشد سنجش امیرکبیر  از اخبار و اطلاعیه های مرتبط آگاه شوید . پس از اعلام تاریخ ثبت نام ، داوطلبان بایستی به سایت  www.sanjeshp.irمراجعه نموده و نسبت به پرداخت هزینه ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد وزارت بهداشت ۹۸  و تکمیل فرم اینترنتی اقدام کنند. مدت زمان در نظر گرفته شده معمولاً فرصت کافی برای ثبت نام داوطلبان را فراهم می نماید اما سال گذشته با وجود تمدید این مهلت هم چنان داوطلبانی داشتیم که موفق به ثبت نام نشده بودند . بنابراین به علت درخواست های زیاد داوطلبان فرصت مجددی در فروردین ماه و خرداد ماه در اختیار جاماندگان از ثبت نام در نظر گرفته می شود . شاید امسال نیز شاهد تمدید مهلت ثبت نام کارشناسی ارشد وزارت بهداشت ۹۸  یا مهلت مجدد ثبت نام ارشد وزارت بهداشت ۹۸  باشیم اما به علت تغییرات احتمالی توصیه می نمائیم داوطلبان در زمان مشخص که در همان ابتدا اعلام می شود ثبت نام خود را تکمیل کنند. پس از این مرحله داوطلبان بایستی به مطالعه منابع رشته امتحانی مورد نظر پرداخته و خود را برای حضور در جلسه آزمون کارشناسی ارشد وزارت بهداشت ۹۸  آماده کنند.

 

منابع آزمون ارشد وزارت بهداشت

 

زمان تمدید ثبت نام و ویرایش مدارک

از آنجایی که تعدادی از داوطلبان موفق به ثبت نام در آزمون کارشناسی ارشد در زمان اعلام شده نشده اند، بنابراین زمانی برای ویرایش اطلاعات ثبت شده و یا ثبت نام جدید داوطلبان در نظر گرفته می شود.
براساس سال های گذشته معمولاً ۲ تا ۳ بار اطلاعیه تمدید ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد وزارت بهداشت صادر خواهد شد که معمولاً یکبار در اسفند ماه و یک بار هم در فروردین یا اردیبهشت ماه اتفاق می افتد. البته رخداد این موضوع در سال های قبل، علتی بر تمدید یک یا چندباره ی آزمون ارشد پزشکی در سال های آتی نخواهد بود.
برای ویرایش مدارک نیز معمولاً همزمان با تمدید ثبت نام رخ می دهد و سازوکار سایت مرکز سنجش پزشکی به نوعی است که قابلیت ویرایش و تمدید ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد وزارت بهداشت همزمان و طی یک یا دو روز انجام شود.
طبق آیین نامه جدید کنکور ارشد پزشکی، معدل دوره کارشناسی به میزان ۲۰% در کنکور ارشد وزارت بهداشت موثر خواهد بود. این تاثیر از سال ۹۷ و سال های بعد از آن می باشد.
داوطلبان آزمون ارشد وزارت بهداشت بایستی در مرحله اول اطلاعیه مربوط به رشته های مجاز به شرکت در کنکور ارشد وزارت بهداشت را مطالعه  کنند. طبق آیین نامه جدید در رشته های ارشد وزارت بهداشت یکسری از رشته ها تغییراتی را در لیست رشته های مجاز برای شرکت را داشته اند. برای مثال طبق کنکور ارشد سال ۹۷ وزارت بهداشت، داوطلبان رشته های هوشبری، میکروبیولوژی نمی توانند در کنکور ارشد تغذیه شرکت نمایند. اما طبق دفترچه ثبت نام سال ۹۶ این دو رشته می توانستند در کنکور ارشد تغذیه شرکت کنند. در نتیجه اولین و مهمترین مرحله برای شروع مطالعه برای کنکور ارشد وزارت بهداشت مطالعه دفترچه راهنمای آزمون می باشد .

 

اعلام منابع آزمون کارشناسی ارشد وزارت بهداشت

معمولاً یک یا دو ماه زودتر از ثبت نام ، منابع کارشناسی ارشد پزشکی وزارت بهداشت اعلام خواهد شد. البته تغییرات زیادی در منابع رخ نمی دهد ولی در برخی از رشته ها هر چند سال یکبار تغییراتی اساسی انجام می شود. این تغییرات در رشته هایی است که بیشتر تئوری می باشند و کتاب ها و رفرنس های مربوط به آن رشته بیشتر حفظی می باشند و سوالات کنکور بیشتر از محفوظات داوطلبان پرسیده می شود. مثلاً در سال ۹۶ برای رشته مدیریت خدمات بهداشتی و درمانی و اقتصاد سلامت نزدیک به ۳۰ منبع جایگزین منابع قبلی شد یا منابع ارشد آموزش بهداشت به یکباره و به صورت کامل عوض شد.
ولی در برخی رشته های دیگر معمولاً تغییرات منابع در حد تغییر سال چاپ کتاب رفرنس می باشد. مثلاً منبع درس تغذیه اگر در سال های قبل کتاب کراوس با ویرایش ۲۰۱۲ بود، در سال ۹۶ سوالات این درس در کنکور ارشد رشته تغذیه طبق کتاب ۲۰۱۷ طراحی شد. در رشته های پرستاری ومامایی نیز به همین ترتیب… مثلاً برای آزمون کارشناسی ارشد مامایی ۹۸ طبق ویلیامز ۲۰۱۸ یا لانگمن ۲۰۱۹ طراحی سوال انجام می شود.

 

شرایط ثبت نام آزمون ارشد

 

زمان توزیع و چاپ کارت ورود به جلسه کنکور کارشناسی ارشد وزارت بهداشت ۹۸

همیشه از دو روز قبل از آزمون امکان پرینت یا چاپ کارت ورود به جلسه کنکور کارشناسی ارشد وزارت بهداشت بر روی سایت مرکز سنجش قرار می گیرد. شرکت کنندگان بایستی روز آزمون این پرینت را به همراه کارت شناسایی خود به همراه داشته باشند.

 

زمان برگزاری آزمون کارشناسی ارشد پزشکی

طبق روال سال های گذشته برگزاری کنکور ارشد پزشکی یا همان آزمون ارشد وزارت بهداشت در تیر ماه و طی چهار نوبت صبح پنجشنبه ، بعدازظهر پنجشنبه، صبح جمعه و بعداز ظهر جمعه انجام می شود. اینکه کدام رشته ها در کدام نوبت قرار می گیرند را باید به جدول زمانبندی یا گروه بندی آزمون در یکی دو سال قبل مراجعه نمود.

 

زمان برگزاری آزمون ارشد

 

مشاوره ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد وزارت بهداشت ۹۸

وزارت بهداشت و درمان و آموزش پزشکی کشور هر ساله برای داوطلبان متقاضی ثبت نام در مقطع کارشناسی ارشد پزشکی آزمون سراسری کشوری برگزار می نماید . در سال های گذشته برای کنکور ارشد علوم پزشکی دانشگاه آزاد و کنکور ارشد پزشکی وزارت بهداشت فقط یک آزمون توسط مرکز سنجش آموزش پزشکی کشور برگزار خواهد شد . با توجه به اهمیت مراحل ثبت نام اینترنتی کنکور ارشد پزشکی لازم است که تمامی داوطلبان در مورد شرایط ثبت نام کنکور ارشد پزشکی که در دفترچه ثبت نام کنکور ارشد وزارت بهداشت ۹۸  عنوان شده است اطلاعات کافی را کسب کنند.  در این گزارش می خواهیم در مورد زمان و نحوه ثبت نام و شرایط ثبت نام در کنکور ارشد وزارت بهداشت توضیحاتی جامعی برای داوطلبان متقاضی شرکت در این آزمون ارائه نمائیم .

 

زمان ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد وزارت بهداشت ۹۸

پس از اعلام زمان ثبت نام کنکور ارشد وزارت بهداشت ۹۸ توسط مرکز سنجش آموزش پزشکی کشور که احتمالاً در بهمن ماه است (زمان دقیق پس از اعلام از سوی مرکز سنجش پزشکی در این بخش و بخش اخبار تحصیلی اطلاع رسانی خواهد شد) داوطلبان پس از مطالعه کامل دفترچه ثبت نام کنکور ارشد وزرات بهداشت ۹۸  با مراجعه به وب سایت این سازمان به آدرس www.sanjeshp.irو تهیه کارت اعتباری ثبت نام نسبت به ثبت نام اینترنتی خود اقدام کنند. هر یک از داوطلبان در زمان ثبت نام باید متناسب با رشته ی تحصیلی خود یک یا دو رشته ی امتحانی از دو گروه مختلف ثبت نام کنند و در پایان ثبت نام اینترنتی کد رهگیری دریافت کنند.

 

زمان برگزاری آزمون ارشد

 

شرایط ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد وزارت بهداشت ۹۸

در گزارش مربوط به شرایط ثبت نام کنکور ارشد وزارت بهداشت ۹۸  در مورد شرایط کامل شرکت در این آزمون توضیح داده شده است که در اینجا به برخی از این موارد اشاره می کنیم.
  ۱- داشتن مدرک کارشناسی یا کارشناسی ارشد یا دکتری گروه پزشکی و یا مدارک بالاتر متناسب با آزمون ارشد ارشد پزشکی ۹۸
۲- دانشجویان ترم اخر که متقاضی ثبت نام کنکور ارشد وزارت بهداشت ۹۸ می باشند لازم است که گواهی مبنی بر فارغ التحصیلی تا تاریخ ۹۸/۶/۳۱ را ارائه دهند .
۳- هر یک از داوطلبان باید متناسب با مدرک تحصیلی خود در یکی از رشته های امتحانی که در دفترچه ثبت نام کنکور ارشد پزشکی ۹۸ ذکر شده است ثبت نام کنند.  
۴- کسانی که دارای مدرک معادل ، گواهی پایان دوره می باشند کسانی که میانگین معدل کل کمتر از ۱۲ در مقطع کارشناسی و افرادی که دارای مدرک تحصیلی که از طریق آزمون داخلی پذیرفته شده و این مدرک فقط دارای ارزش استخدام می باشد مجاز به ثبت نام و شرکت در کنکور کارشناسی ارشد ۹۸ وزارت بهداشت نخواهند بود .
۵- عدم اشتغال به تحصیل همزمان دوره های تحصیلی کارشناسی ارشد و سایر دوره ها ( ممنوعیت از تحصیل همزمان شامل دوره‌ی حضوری است و ممنانعتی برای دوره های غیرحضوری ( مجازی ) وجود ندارد)

 

شرایط طرح نیروی انسانی جهت ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد وزارت بهداشت ۹۸

اگر متقاضی ثبت نام در آزمون ارشد پزشکی ۹۸ می باشید و دارای طرح نیروی انسانی هستید برای شرکت در آزمون باید وضعیت طرح خود را مشخص کنید
۱- داوطلبان رشته های پیراپزشکی که دارای طرح می باشند یک بار می توانند در دوران دانشجویی و یا در اولین آزمون پس از فراغت از تحصیل در کنکور ارشد پزشکی وزارت بهداشت ۹۸ شرکت کنند. این داوطلبان دقت کنند در صورت پذیرفته شدن در آزمون تعهدات طرح مقطع کارشناسی آنها کماکان باقی می ماند . اگر این افراد طرح خود را شروع کرده باشند در صورت قبولی در کنکور ارشد وزارت بهداشت ۹۸ با دانشگاه محل خدمت تسویه و ادامه طرح به بعد از اتمام تحصیل موکول خواهد شد .
تبصره: اگر افراد مشمول طرح اجباری که در بند قبل ذکر شد یک بار در آزمون ارشد پزشکی ثبت نام نموده و پذیرش نشوند موظف به اتمام طرح خود هستند واگر مجاز به ثبت نام در کنکور ارشد پزشکی ۹۸ هستندباید طرح خود را تا تاریخ ۹۸/۶/۳۱ به اتمام برسانند . همچنین این افراد در صورت قبولی باید گواهی پایان طرح خود را به دانشگاه محل قبولی ارائه دهند .
نکته: مشمولین طرح اجباری که بعد از تاریخ ۹۶/۱۱/۱ فارغ التحصیل شده و در کنکور ارشد ۹۷ شرکت نکرده اند می توانند در کنکور ارشد پزشکی ۹۸ ثبت نام کنند .
۲- تمامی داوطلبان مشمول طرح نیروی انسانی که طرح خود را به اتمام رسانده اند و یا معاف شده اند می توانند با ارائه مدرک معافیت و یا پایان طرح در کنکور کارشناسی ارشد ۹۸ وزارت بهداشت ثبت نام کنند .
۳- شرایط ثبت نام داوطلبان پیام آور همچون مشمولین مقررات وظیفه عمومی است .
۴- فارغ التحصیلان رشته های دندان پزشکی ، پزشکی و داروسازی به شرط اتمام طرح خود تا تاریخ ۹۸/۶/۳۱ و یا معافیت می توانند در کنکور ارشد علوم پزشکی ۹۸ ثبت نام کنند .
۵- فارغ التحصیل استعداد درخشان رشته های پیرا پزشکی بدون محدودیت می توانند در ازمون ارشد شرکت کنند .
۶- رشته های دارای طرح اجبار شامل پزشکی ، دندان پزشکی ، داروسازی ، هوشبری ، اتاق عمل ، پرستاری ، رادیولوژی ، علوم آزمایشگاه ، فوریت پزشکی ، پرستاری دندان پزشکی و بهداشت دهان ،  پرتز دندان و ساخت پروتز دندانی  ( طرح اجباری در مقاطع کارادانی و کارشناسی از ورودی مهر ۹۵ به بعد ) تکنسین سلامت دهان ( طرح اجباری مقطع کاردانی از ورودی ۹۴ به بعد)

 

ثبت نام آزمون ارشد سراسری
 

دفترچه ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد وزارت بهداشت ۹۸

دفترچه راهنمای ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد وزارت بهداشت ۹۸ در سه بخش ضوابط و نحوه ی برگزاری آزمون و جدول ها و فرم ها تدوین شده که به کلیه داوطلبان توصیه می شود قبل از انجام فرایند ثبت نام ، دفترچه ثبت نام کنکور ارشد وزارت بهداشت ۹۸  را مطالعه کنند تا با تمامی ضوابط شرکت در این آزمون آشنا شوند .

شرایط ثبت نام آزمون ارشد علوم پزشکی ۹۸ آزمون ارشد وزارت بهداشت هر ساله برگزار می شود که تاریخ برگزاری آن هر ساله دچار تغییرات کوچکی می شود در سال ۹۷ این آزمون در تاریخ ۱۴ و ۱۵ تیر برگزار شد و در سال ۹۸ این آزمون در اواخر خرداد ماه برگزار خواهد شد.

 

نحوه سنجش و پذیرش آزمون ارشد

 

ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد وزارت بهداشت

برای ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد وزارت بهداشت ۹۸ مجدداً فرصت داده می شود. براساس گزارش سازمان سنجش پزشکی کشور آن دسته از متقاضیانی که در فرصت تعیین شده قبل موفق به ثبت نام نشده اند اکنون می توانند در مدت زمان تعیین شده با مراجعه به سایت مربوطه، ثبت نام نمایند. داوطلبانی که نیاز به ویرایش اطلاعات و مدارک خود دارند نیز می توانند در این زمان برای این کار اقدام نمایند.
متقاضیان ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد وزارت بهداشت ۹۷ باید در تاریخ معین شده برای ثبت نام اقدام نمایند و ثبت نام را به روزها و ساعت های پایانی موکول ننمایند.
به نقل از مرکز سنجش آموزش پزشکی کشور، معدل دوره کارشناسی، از آزمون کارشناسی ارشد ۹۷ و بعد از آن در حدود ۲۰ درصد در نمره داوطلب تاثیر خواهد داشت .
دفترچه راهنمای ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد وزارت بهداشت ۹۸ قبل از شروع ثبت نام بر روی سایت قرار می گیرد.

متقاضیان بعد از مطالعه کامل دفترچه می توانند در تاریخ تعیین شده برای ثبت نام اقدام کنند .
آزمون کارشناسی ارشد وزارت بهداشت در اواخر خرداد ماه سال ۹۸ برگزار خواهد شد .
زمان توزیع کارت ورود به جلسه آزمون در آینده اعلام می شود .

 

نتایج انتخاب رشته ارشد

 

شما برای قبول شدن در کنکور کارشناسی ارشد ۹۸ ، به چه چیز هایی نیاز دارید ؟

 

 

مشاوره و برنامه ریزی تحصیلی آزمون ارشد

قانون جذب

 

به داوطلبان کنکور کارشناسی ارشد وزارت بهداشت توصیه می شود تمام اخبار و مطالب مرتبط با ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد وزارت بهداشت را که در زیر آمده است را به صورت کامل مطالعه کنند و با توجه به شرایط و ضوابط کنکور ارشد وزارت بهداشت برنامه ریزی خود را انجام دهند تا بتوانند قبولی در آزمون ارشد وزارت بهداشت سال جاری را تجربه کنند. در ضمن پیشنهاد می شود قسمت سوالات متداول ارشد وزارت بهداشت و اخبار کارشناسی ارشد وزارت بهداشت و مشاوره ارشد وزارت بهداشت را نیز مورد بازدید قرار دهند.

زمان ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد وزارت بهداشت

۱- منابع کنکور کارشناسی ارشد وزارت بهداشت

۲- زمان ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد وزارت بهداشت

۳- زمان برگزاری کنکور کارشناسی ارشد وزارت بهداشت

۴- ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد وزارت بهداشت

۵- دفترچه ثبت نام کارشناسی ارشد وزارت بهداشت

۶- شرایط ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد وزارت بهداشت

۷- مدارک ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد وزارت بهداشت

۸- هزینه ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد وزارت بهداشت

۹- کارت ورود به جلسه کنکور کارشناسی ارشد وزارت بهداشت

۱۰- تمدید مهلت ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد وزارت بهداشت

۱۱- ویرایش اطلاعات ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد وزارت بهداشت

۱۲- نتایج ارشد وزارت بهداشت

۱۳- توضیحات کارنامه کارشناسی ارشد وزارت بهداشت

۱۴- شهریه کارشناسی ارشد وزارت بهداشت

۱۵- دفترچه انتخاب رشته کارشناسی ارشد وزارت بهداشت

۱۶- انتخاب رشته کارشناسی ارشد وزارت بهداشت

۱۷- اعلام نتایج انتخاب رشته کارشناسی ارشد وزارت بهداشت

کلمات کلیدی:

زمان ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد وزارت بهداشت , زمان ثبت نام کنکور ارشد وزارت بهداشت ۹۸-۹۹ , زمان کنکور ارشد وزارت بهداشت ۹۷ ۹۸ , زمان برگزاری کنکور ارشد وزارت بهداشت ۹۹ , زمان ثبت نام کنکور ارشد وزارت بهداشت ۹۸ , زمان ثبت نام کارشناسی ارشد ۹۸ وزارت بهداشت , تاریخ آزمون ارشد وزارت بهداشت ۹۸ , دفترچه کنکور ارشد وزارت بهداشت ۹۸ ۹۹ , زمان کنکور ارشد وزارت بهداشت ۹۸ ۹۹ , Registration enrollment exam Masters of the Ministry of Health , منابع کنکور کارشناسی ارشد وزارت بهداشت , زمان ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد وزارت بهداشت , زمان برگزاری کنکور کارشناسی ارشد وزارت بهداشت , ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد وزارت بهداشت , دفترچه ثبت نام کارشناسی ارشد وزارت بهداشت , شرایط ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد وزارت بهداشت , مدارک ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد وزارت بهداشت , هزینه ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد وزارت بهداشت , کارت ورود به جلسه کنکور کارشناسی ارشد وزارت بهداشت , تمدید مهلت ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد وزارت بهداشت , ویرایش اطلاعات ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد وزارت بهداشت , نتایج ارشد وزارت بهداشت , توضیحات کارنامه کارشناسی ارشد وزارت بهداشت , شهریه کارشناسی ارشد وزارت بهداشت , دفترچه انتخاب رشته کارشناسی ارشد وزارت بهداشت , انتخاب رشته کارشناسی ارشد وزارت بهداشت , اعلام نتایج انتخاب رشته کارشناسی ارشد وزارت بهداشت

نوشته قبلی

انتخاب رشته کارشناسی ارشد

نوشته بعدی

ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد وزارت بهداشت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید
ورود

هنوز حساب کاربری ندارید؟

ایجاد حساب کاربری
تبلیغات

دسته‌های دوره های آموزشی