بارگیری صفحه

شهریه کارشناسی ارشد وزارت بهداشت

Master’s tuition of the Ministry of Health

شهریه کارشناسی ارشد وزارت بهداشت

شهریه کارشناسی ارشد وزارت بهداشت عبارتی است که در بهمن ماه هر سال در گوگل یا سایر موتورهای جستجو توسط داوطلبان آزمون ارشد وزارت بهداشت سرچ می شود.بسیاری از داوطلبان کنکور ارشد وزارت بهداشت با توجه به هوش و فراست خود عبارت های کلیدی دیگری مثل زمان ثبت نام کنکور ارشد وزارت بهداشت ۹۸ , زمان کنکور ارشد وزارت بهداشت ۹۸-۹۹ , دفترچه کارشناسی ارشد وزارت بهداشت ۹۸ , دفترچه کارشناسی ارشد وزارت بهداشت ۹۸-۹۹ , زمان کنکور ارشد وزارت بهداشت ۹۸ , کنکور وزارت بهداشت ۹۸ , اعلام نتایج کارشناسی ارشد وزارت بهداشت ۹۸ و یا اعلام نتایج ارشد وزارت بهداشت ۹۸ را نیز جستجو کنند.

 

شهریه کارشناسی ارشد وزارت بهداشت

هدف همه آنها یکی است و همگی با کمی تسریع یا تاخیر به اطلاعات و خبرهای مطلوب خود در سطح اینترنت دست می یابند البته لازم به ذکر است داوطلبان آزمون ارشد وزارت بهداشت باید به صورت حرفه ای نحوه دقیق و علمی جستجوی اطلاعات را فرا گیرند تا به طور علمی بتوانند به مطالب مورد نیاز خود دست یابند.

لذا مهم این است که داوطلبان آزمون ارشد وزارت بهداشت اطلاعات مورد نیاز خود را از سایتی معتبر و علمی پیگیری و رهگیری کنند. سایتی یا مجموعه ای که بتواند به طور صحیح پاسخگوی سوالات داوطلبان آزمون ارشد باشد. در این بستر پر تلاطم مجموعه سنجش امیرکبیر به عنوان مجری اماده سازی منابع ازمون کارشناسی ارشد و ارشد وزارت بهداشت سعی نموده است بستر اطلاعات برای داوطلبان ازمون ارشد وزارت بهداشت را طوری فراهم کنند که داوطلبان کنکور ارشد بتوانند به راحتی اخبار درست و مطالب صحیح آموزشی خود را از سایت سنجش تکمیلی دات ای آر کسب کنند.

 

همچنین داوطلبان عزیز امتحان ارشد وزارت بهداشت می توانند در پایین همین صفحه، تمام سوالات خود را در زمینه آزمون ارشد مطرح کنند. مشاوران عالی سنجش امیرکبیر، مشتاقانه پاسخگوی پرسش ها و سوالات داوطلبان عزیز آزمون ارشد وزارت بهداشت در زمینه ثبت نام آزمون ارشد وزارت بهداشت در مقطع عالی و تکمیلی می باشند.

 

شهریه کارشناسی ارشد وزارت بهداشت
 

لذا به تمام داوطلبان آزمون کارشناسی ارشد توصیه می شود در چند ماه باقی مانده تا زمان ازمون ارشد وزارت بهداشت ، تمرکز بیشتری روی مطالب کنکور ارشد وزارت بهداشت خود داشته باشند.

 

 

کنکور ارشد دانشگاه آزاد 98

شهریه کارشناسی ارشد وزارت بهداشت ۹۸

جدول شهریه کارشناسی ارشد وزارت بهداشت   ۹۸  برای دانشجویان علوم پزشکی مشمول پرداخت شهریه به شرح زیر می باشد:
میزان شهریه مقطع تحصیلی کارشناسی ارشد برای تمامی دانشجویانی که به نحوی مشمول پرداخت شهریه می شوند اعلام شده است . این جداول از سوی دبیرخانه مجامع ، شوراها و هیات های امنای معاونت برنامه ریزی راهبردی و هماهنگی وزارت بهداشت به دانشگاه ها اعلام می شود .
هیات امنای دانشگاه های علوم پزشکی هم می توانند بر اساس این جداول عمل نمایند و هم می توانند براساس این جداول مصوبه اختصاصی خود را نیز با توجه به شرایط دانشگاه داشته باشند.

ضوابط مربوط به پذیرش دانشگاه آزاد اسلامی: (با شهریه)

داوطلبان متقاضی ادامه تحصیل در دانشگاه آزاد اسلامی برای رشته‌های موردپذیرش از طریق آزمون کارشناسی ارشد وزارت بهداشت ۹۸، دقت کنند ضوابط مربوط به آزمون وزارت بهداشت در تمامی مراحل پذیرش دانشجو در واحدهای مختلف این دانشگاه که از طریق آزمون وزارت بهداشت  دانشجو می‌پذیرند، اجرا می‌شود. پس از پذیرش تمامی ضوابط تحصیلی (ازجمله هزینه دوره تحصیل) تابع قوانین آن دانشگاه است. بنابراین توصیه می‌شود قبل از انتخاب محل تحصیل دقت و تحقیقات لازم از آن دانشگاه به عمل آید .
لازم به توضیح است بر اساس ابلاغ معاونت محترم آموزشی سال ۹۷ میزان شهریه شعب بین‌الملل و پردیس خودگردان و ظرفیت مازاد یک‌صد و چهل میلیون و هفت‌صد هزار ریال (۱۴۰٫۷۰۰٫۰۰۰ریال) و برای دوره‌های شبانه هشتادوسه میلیون و ۲۱۱ هزار ریال (۸۳٫۲۱۱٫۰۰۰ ریال) بوده که این مبالغ برای تمامی دانشگاه‌های مستقر در تهران به میزان%۱۲ و سایر دانشگاه‌ها و مراکز به میزان %۱۱ قابل‌افزایش است .
لازم به ذکر است شهریه‌های درج‌شده در گزارش امکان تغییر داشته و درنتیجه برای اطلاع از آخرین تغییرات شهریه‌ها می‌توانید با کارشناسان سنجش امیرکبیر تماس حاصل فرمائید.

 

منابع آزمون ارشد وزارت بهداشت

شهریه دوره های مختلف آزمون کارشناسی ارشد وزارت بهداشت ۹۸

یکی دیگر از عواملی که در زمان انتخاب رشته باید به آن توجه داشته باشید، شهریه دوره های مختلف آزمون کارشناسی ارشد وزارت بهداشت است. یکی از سوالاتی که داوطلبان زمان انتخاب رشته زیاد می پرسند، تفاوت شهریه های دانشگاه آزاد با دوره های شبانه و پردیس خود گردان آزمون کارشناسی ارشد وزارت بهداشت است. در طی فرآیند انتخاب رشته کارشناسی ارشد وزارت بهداشت ۹۸، حتما باید از شهریه دانشگاه های مختلف اطلاع داشته باشید تا زیاد متضرر نشوید. در این بخش از گزارش شهریه دوره های مختلف آزمون کارشناسی ارشد وزارت بهداشت آورده شده است تا به سوالات شما عزیزان در مورد شهریه ها پاسخ داده شود .

شهریه دوره های روزانه آزمون کارشناسی ارشد وزارت بهداشت ۹۸

در دوره های روزانه آزمون کارشناسی ارشد وزارت بهداشت، هیچ شهریه ای از شما گرفته نمی شود. با این وجود در سال های گذشته بعضی از دانشگاه ها برای دروس جبرانی از دانشجویان شهریه دریافت کردند که با اعتراضات زیادی روبرو شده و این مورد بین دانشجو و دانشگاه، مورد بررسی قرار گرفته است.

شرایط ثبت نام آزمون ارشد

شهریه ارشد پردیس خودگردان و شهریه پرداز دانشگاه های علوم پزشکی (مازاد بر ظرفیت) ۹۸-۹۹

داوطلبان متقاضی ادامه تحصیل در ارشد پردیس خودگردان و یا دوره شهریه پرداز دانشگاه های علوم پزشکی توجه نمایند که به هنگام انتخاب محل تحصیل باید کد رشته محل این دانشگاه ها را انتخاب کنند. پذیرش در این دانشگاه ها بصورت پرداخت شهریه است. متقاضیان دقت کنند در هر نیمسال براساس مقررات مربوطه توسط دانشگاه از دانشجویان برای تامین هزینه های تحصیلی، هزینه دریافت می گردد. پس داوطلب موظف به پرداخت شهریه و رعایت تعهدات مالی است.

 

شهریه دانشگاه آزاد کارشناسی ارشد پیراپزشکی ۹۸-۹۹

شهریه مقطع کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد اسلامی در رشته های پیراپزشکی، متغیر و ثابت در مجموع پنجاه و پنج میلیون و دویست و نود و هفت هزار ریال (۵۵٫۲۹۷٫۰۰۰ ریال ) در سال ۹۶ بوده است که در سال ۹۷ نیز به میزان ۲۰%شهریه افزایش یافت و در سال ۹۸ هم احتمال افزایش ۲۰% شهریه این دانشگاه ها وجود دارد.

شهریه دانشگاه های علوم پزشکی مجازی

مبلغ شهریه دانشگاه های علوم پزشکی مجازی توسط دانشگاه مورد نظر اعلام می شود. همچنین لازم است که داوطلبان آیین نامه آموزش از راه دور دانشگاه های علوم پزشکی را قبل از انتخاب این دانشگاه ها مطالعه کنند.

 

زمان برگزاری آزمون ارشد

 

دوره های پذیرش دانشجو بر اساس دفترچه کارشناسی ارشد وزارت بهداشت ۹۸

دوره های پذیرش دانشجو طبق دفترچه کارشناسی ارشد وزارت بهداشت ۹۸، به سه دوره روزانه، شبانه، پردیس خود گردان، تقسیم می شود .

دوره های روزانه پذیرش دانشجو بر اساس دفترچه کارشناسی ارشد وزارت بهداشت ۹۸

در دوره های روزانه پذیرش دانشجو در آزمون کارشناسی ارشد وزارت بهداشت، شما بدون پرداخت هزینه، تحصیل می نمائید و تحصیل شما رایگان است .
شما بعد از فارغ التحصیلی در دوره های روزانه ارشد وزارت بهداشت به ازای هر دو ترمی که گذراندید، یک سال تعهد خدمت خواهید داشت .
اگر قصد ادامه تحصیل در خارج از کشور را دارید، در مقطع ارشد وزارت بهداشت نمی توانید مدرک خودتان رو در موسسات کاریابی بگذارید. دریافت مدرک تحصیلی مقطع ارشد شما نیازمند خرید و یا آزاد سازی مدرک دوره کارشناسی شما است .

دوره های شبانه پذیرش دانشجو بر اساس دفترچه کارشناسی ارشد وزارت بهداشت ۹۸

دانشجویانی که در دوره های شبانه آزمون کارشناسی ارشد وزارت بهداشت ۹۸، پذیرش می شوند، در کنار دانشجوهای روزانه این مقطع رو سپری می نمایند. این دانشجویان در هر ترم باید هزینه های مربوط به این دوره را پرداخت نمایند، از این جهت دوره تعهد خدمت را نخواهند داشت. در پایان تحصیل و در مدرک شما اسم دوره شبانه یا نوبت دوم قید نخواهد شد  و مدرک شما مانند دوره روزانه است.

 

 

زمان برگزاری آزمون ارشد

دوره های پردیس خود گران پذیرش دانشجو بر اساس دفترچه کارشناسی ارشد وزارت بهداشت ۹۸

در بعضی از دانشگاه ها، پذیرش دانشجو در دوره های پردیس خود گردان ارشد وزارت بهداشت، در کنار دانشجویان دوره های روزانه می باشد. البته حضور آن ها در کلاس ها الزامی است اما بعضی از دانشگاه ها هم به صورت مستقل از دانشگاه های سراسری این دوره را برگزار می کنند .
هزینه های تحصیل این دوره نسبت به دوره شبانه و دانشگاه آزاد بیشتر می باشد. شما هیچگونه تعهد خدمتی با توجه به پرداخت هزینه های تحصیلیتان در کشور نخواهید داشت، ضمن اینکه در پایان تحصیل این دوره، در مدرک شما اسم پردیس خود گران درج می شود .

شرایط تحصیل در دانشگاه علوم پزشکی ارتش بر اساس دفترچه کارشناسی ارشد وزارت بهداشت ۹۸

شرایط تحصیل در دانشگاه علوم پزشکی ارتش طبق دفترچه کارشناسی ارشد وزارت بهداشت ۹۸، به شرح زیر است :
۱- دانشجویان پس از انجام مصاحبه و بررسی صلاحیت های عمومی و طی مراحل مربوط به این دانشگاه، مورد سنجش نهایی قرار می گیرند .
۲- پذیرش داوطلبان سهمیه رزمندگان و ایثارگران که پرسنل رسمی نیروهای مسلح و دارای شرایط مربوط به دانشگاه علوم پزشکی ارتش هستند .
توجه نمائید که معرفی این افراد به منزله کسب اولویت پذیرش و یا قبولی نیست.  تحصیل در دانشگاه علوم پزشکی ارتش، غیر شبانه روزی بوده و تمامی هزینه های آموزشی برعهده نیروی مربوطه و یا شخص داوطلب است .

شرایط ثبت نام دانشگاه علوم پزشکی بقیه الله (عج) بر اساس دفترچه کارشناسی ارشد وزارت بهداشت ۹۸

شرایط ثبت نام دانشگاه علوم پزشکی بقیه الله بر اساس دفترچه کارشناسی ارشد وزارت بهداشت ۹۸، به شرح زیر است :
۱- تمام داوطلبان متقاضی شرکت در آزمون کارشناسی ارشد دانشگاه علوم پزشکی بقیه الله(عج) باید عضو رسمی نیروهای مسلح (سپاه پاسداران، ارتش، نیروی انتظامی، وزارت دفاع) باشند. این افراد با ارائه گواهی عضویت معتبر و مجوز شرکت در آزمون از محل خدمت، مجاز به شرکت و انتخاب این دانشگاه هستند .
۲- این افراد پس از انجام مصاحبه، بررسی صلاحیت های عمومی و طی مراحل مربوط به این دانشگاه، مورد سنجش نهایی قرار خواهند گرفت .
توجه نمائید که معرفی این افراد به منزله کسب اولویت پذیرش و یا قبولی نیست این دانشگاه هیچ نوع تعهدی در قبال تأمین خوابگاه دانشجویان کارشناسی ارشد ندارد .

پذیرش در مرکز آموزش عالی علوم پزشکی وارستگان مشهد بر اساس دفترچه کارشناسی ارشد وزارت بهداشت ۹۸

پذیرش و تحصیل در مرکز آموزش عالی علوم پزشکی وارستگان مشهد با پرداخت شهریه است.  داوطلبان مرکز آموزش عالی علوم پزشکی وارستگان مشهد استان خراسان رضوی باید توجه نمایند که تمامی مراحل پذیرش دانشجو، ضوابط تحصیلی ( هزینه دوره تحصیل) تابع قوانین و مقررات آن مرکز می باشد .

ثبت نام آزمون ارشد سراسری

پذیرش در دانشگاه علوم پزشکی شاهد تهران بر اساس دفترچه کارشناسی ارشد وزارت بهداشت ۹۸

برای پذیرش در دانشگاه ها علوم پزشکی شاهد تهران، داوطلبان پس از انجام مصاحبه و بررسی صلاحیت های عمومی و طی مراحل مربوط به آن دانشگاه، مورد سنجش نهایی قرار می گیرند. توجه نمائید که معرفی این افراد به منزله کسب اولویت پذیرش و یا قبولی نیست . دانشگاه تعهدی در خصوص تامین خوابگاه برای دانشجویان نوبت دوم ندارد. این گروه از دانشجویان صرفاً در صورت وجود ظرفیت مازاد خوابگاهی و با پرداخت قیمت تمام شده می توانند ازخوابگاه استفاده کنند .

شرایط پذیرش دانشگاه تربیت مدرس بر اساس دفترچه کارشناسی ارشد وزارت بهداشت ۹۸

شرایط پذیرش دانشگاه تربیت مدرس طبق دفترچه کارشناسی ارشد وزارت بهداشت ۹۸، با توجه به وجود دانشکده های پزشکی در این دانشگاه و شرایط پژوهشی و آموزشی فارغ التحصیلی این دانشکده مطابق با وزارت علوم، به صورت زیر است:
۱- طی پنج ترم تحصیلی دانشجویان باید فارغ التحصیل شوند. در صورت بیشتر شدن تحصیل مستلزم پرداخت هزینه می باشند .
۲- شرایط اعطای وام و خوابگاه مطابق با وزارت بهداشت می باشد.
۳- همانند دیگر دانشگاه های علوم پزشکی، دریافت اصل مدرک دوره کارشناسی ارشد و گذاشتن آن در موسسات کاریابی امکان پذیر نیست .

وضعیت اعطای خوابگاه دانشگاه های علوم پزشکی

دوره های روزانه کارشناسی ارشد دانشگاه های علوم پزشکی، از طرف دانشگاه های سراسری تعهد اعطای خوابگاه دارند؛ اما به دلیل عدم ظرفیت در برخی از دانشگاههای علوم پزشکی و در برخی از رشته ها امکان واگذاری خوابگاه وجود ندارد. متقاضیان حتما باید به دفترچه انتخاب رشته کارشناسی ارشد وزارت بهداشت ۹۸ مراجعه نمایند .
برای دوره های نوبت دوم و یا شبانه با توجه به ظرفیت خالی دانشگاه، خوابگاه تعلق می گیرد. در مورد دوره های مجازی اساسا نیازی به خوابگاه وجود ندارد. در مورد پردیس های خودگردان در صورت داشتن امکانات خوابگاهی، خوابگاه تعلق می گیرد. البته هزینه خوابگاه برای این دوره ها از همه دوره ها بیشتر است. پس بهتر است در زمان انتخاب رشته ارشد وزارت بهداشت، هزینه های مربوط به خوابگاه ها را در نظر داشته باشید که متحمل هزینه های سنگین نشوید .

وضعیت صندوق رفاه دانشجویی وزارت بهداشت

اصولا تسهیلاتی که صندوق رفاه دانشجویی وزارت بهداشت برای دانشجویان کارشناسی ارشد در نظر می گیرد، به صورت وام های ترمی و یا سالیانه می باشد که مختص دوره های روزانه و شبانه (نوبت دوم) است. برای دوره های مجازی و پردیس خودگردان کمتر چنین امکانی در نظر گرفته می شود. دانشگاه های پردیس های خودگردان قاطعانه اعطای وام را در نظر نمی گیرند شش ماه پس از فارغ التحصیلی دانشجو، باز پرداخت مبلغ وام قسط بندی خواهد شد .  

نحوه سنجش و پذیرش آزمون ارشد

سهمیه ها بر اساس دفترچه کارشناسی ارشد وزارت بهداشت ۹۸

سهمیه های آزمون طبق دفترچه کارشناسی ارشد وزارت بهداشت ۹۸، شامل سهمیه رزمندگان، ایثارگران، استعدادهای درخشان می باشد.

نحوه اعمال سهمیه ایثارگری و رزمندگان در آزمون کارشناسی ارشد وزارت بهداشت ۹۸

پیش از توضیح در مورد نحوه اعمال سهمیه ایثارگری و رزمندگان در کنکور ارشد وزارت بهداشت ۹۸، به دو تعریف زیر از رزمندگان و ایثارگران مطابق با دفترچه کارشناسی ارشد وزارت بهداشت ۹۸ توجه کنید .
رزمندگان: شامل رزمندگانی که فقط دارای حضور داوطلبانه در جبهه هستند .
ایثارگران: شامل همسر و فرزندان رزمندگانی که حداقل دارای  ۶ ماه حضور داوطلبانه در جبهه هستند .
 سنجش و پذیرش در این سهمیه به شرط کسب علمی است. با توجه به مصوبات، داوطلبان ایثارگر در صورتی پذیرش می شود که حداقل ۷۰ درصد از نمره آخرین فرد پذیرفته شده در گزینش آزاد کشوری را کسب کند. پذیرش رزمندگانی که فقط دارای حضور داوطلبانه در جبهه هستند با کسب حداقل ۸۰% نمره آخرین فرد پذیرفته شده در گزینش آزاد انجام می شود .

سهمیه ۲۵ درصد ایثارگران در آزمون کارشناسی ارشد وزارت بهداشت ۹۸

۲۵%از ظرفیت پذیرش کل به دو گروه زیر اختصاص دارد :
۱- ایثارگران شامل : جانباز بالاتر از ۲۵ % – فرزند و همسر جانباز بالاتر از ۲۵ % – آزاده – فرزند و همسر شاهد، مفقوالاثر و آزاده .
۲- رزمندگانی که دارای حضور داوطلبانه در جبهه می باشند .

سهمیه ۵ درصد ایثارگران در آزمون کارشناسی ارشد وزارت بهداشت ۹۸

۵% از ظرفیت پذیرش کل به دو گروه زیر اختصاص دارد :
۱- جانباز کمتر از ۲۵% –  فرزند و همسر جانباز کمتر از ۲۵ %
۲- همسر و فرزندان رزمندگانی که دارای حداقل ۶ ماه حضور داوطلبانه در جبهه هستند .
یکی از سخت ترین نوع انتخاب رشته ها برای داوطلبانی می باشد که سهمیه ایثارگری دارند که اصولا اگر با دقت انجام نشود امکان خطا بالا می رود و قبولی شما در دانشگاه مد نظر انجام نمی شود، پس بهتر است که در این زمینه از یک مشاور و راهنمای با تجربه کمک بگیرید .

ارشد بدون کنکور رشته های علوم پزشکی وزارت بهداشت

ارشد بدون کنکور رشته های علوم پزشکی وزارت بهداشت، طبق امتیاز اکتسابی طبق آئین نامه مربوطه، ۱۰ درصد از ظرفیت پذیرش کل دانشگاه های علوم پزشکی است .

نکات قابل توجه دفترچه کارشناسی ارشد وزارت بهداشت ۹۸

۱- یکی از شرایط سنجش در سهمیه رزمندگان و ایثارگران، کسب حد نصاب است. بعنوان مثال ممکن است فردی حائز رتبه  ۱ در سهمیه رزمندگان و ایثارگران باشد ولی به علت عدم کسب حد نصاب لازم پذیرفته نشود .
۲- اگر تعداد افرادی که در سهمیه رزمندگان و ایثارگران، حد نصاب لازم را کسب کرده اند بیش از تعداد ظرفیت پذیرش براساس ظرفیت تخصیصی باشد، پذیرش به ترتیب اولویت نمره صورت گرفته و هیچگونه ظرفیت اضافی پذیرش نخواهد شد .
۳- در صورت عدم تکمیل ظرفیت تخصیصی توسط رزمندگان و ایثارگران به دلیل عدم کسب نمره حد نصاب ، ظرفیت آن به سهمیه آزاد اختصاص پیدا می نماید .
۴- ظرفیت مربوط به آیین نامه  “تسهیل ادامه تحصیل دانشجویان ممتاز در مقاطع بالاتر ” در صورت وجود فرد متقاضی واجد شرایط معرفی شده در زمان مقرر، در هریک از رشته محل ها تکمیل می شود در غیر اینصورت ظرفیت مازاد استعداد درخشان رشته محل تکمیل نخواهد شد .
۵- طبق آیین نامه  “تسهیل ادامه تحصیل دانشجویان ممتاز در مقاطع بالاتر ” کسب حد نصاب ۹۰% نمره آخرین فرد پذیرفته شده سهمیه آزاد برای واجدین شرایط استفاده از  “تسهیل ادامه تحصیل دانشجویان ممتاز در مقاطع بالاتر ” با آزمون، کف نمره بوده و پذیرش بر مبنای اولویت نمره ، رشته محل و ظرفیت پذیرش تعیین شده می باشد .
۶- وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به هیچ یک از دانشجویان مقطع کارشناسی ارشد بورس تحصیلی نمی دهد .
۷- در صورت پذیرش نهایی داوطلب طبق اولویت های خود چه در دانشگاه دولتی و چه در دانشگاه شهریه پرداز، به هیچ عنوان تغییری در محل پذیرش انجام نمی شود و بعد از اعلام نتایج نهایی و تکمیل ظرفیت پذیرش هر دانشگاه، به علت عدم امکان جابجایی تغییر در محل پذیرش انجام پذیر نیست .
۸- در رشته هایی که دانشجو به صورت مشترک بین دو دانشگاه پذیرش می شود، فرد پذیرفته شده دانشجوی دانشگاه مبدا (اول) می باشد، ضمنا دانشجو باید آمادگی داشته باشد تا تمام یا قسمتی از دوره آموزشی یا پژوهشی خود را در هر محل که براساس تفاهم نامه بین دانشگاهها تعیین می شود، بگذراند .
توجه نمائید داوطلبانی که قبولی در چند رشته و گرایش تحصیلی مد نظرشون است بهتر است فرآیند انتخاب رشته خود را با آگاهی و دریافت اطلاعات مربوط به دانشگاههای مورد پذیرش از افراد باتجربه انجام دهند .

لزوم پرداخت شهریه در صورت تحصیل مجدد در مقطع کارشناسی ارشد وزارت بهداشت

تحصیل مجدد در مقطع کارشناسی ارشد وزارت بهداشت برای متقاضیانی که یک بار از تسهیلات آموزش رایگان استفاده نموده‌اند، مستلزم پرداخت شهریه می باشد .
مطابق اعلام مرکز سنجش آموزش پزشکی کشور، پذیرفته شدگان مراکز پذیرنده شهریه پرداز آزمون سال ۹۷، در صورت عدم ثبت نام یا انصراف در آزمون مذکور مشمول محرومیت یکساله نبوده و مجاز به شرکت در آزمون ۹۸ می باشند .
دانش آموختگان مقطع کارشناسی ارشد، اگر در مقطع کارشناسی ارشد مذکور از آموزش رایگان برخوردار بوده و مجددا با مدرک تحصیلی مقطع کارشناسی خود (مطابق جدول شماره ۱  دفترچه کنکور ارشد وزارت بهداشت ۹۸ ) متقاضی شرکت در سایر رشته های این آزمون هستند، در صورت قبولی در رشته محل هایی که تحصیل در آنها رایگان است، ملزم به پرداخت شهریه هستند .
البته در صورتی که در مرحله ارشد قبلی، از آموزش رایگان برخوردار نبوده اند، در صورت پذیرش در رشته محل های رایگان، ملزم به پرداخت شهریه نیستند .
در رشته هایی که مدرک تحصیلی مورد پذیرش برای شرکت در آزمون، کارشناسی ارشد  اعلام شده (مطابق جدول مدارک تحصیلی مورد پذیرش آزمون هر دوره)، در صورت قبولی در رشته محل هایی که تحصیل در آنها رایگان  است، ملزم به پرداخت شهریه در رشته پذیرفته شده نیستند.

 

 

نتایج انتخاب رشته ارشد

به داوطلبان کنکور کارشناسی ارشد وزارت بهداشت توصیه می شود تمام اخبار و مطالب مرتبط با ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد وزارت بهداشت را که در زیر آمده است را به صورت کامل مطالعه کنند و با توجه به شرایط و ضوابط کنکور ارشد وزارت بهداشت برنامه ریزی خود را انجام دهند تا بتوانند قبولی در آزمون ارشد وزارت بهداشت سال جاری را تجربه کنند. در ضمن پیشنهاد می شود قسمت سوالات متداول ارشد وزارت بهداشت و اخبار کارشناسی ارشد وزارت بهداشت و مشاوره ارشد وزارت بهداشت را نیز مورد بازدید قرار دهند.

شهریه کارشناسی ارشد وزارت بهداشت
 

۱- منابع کنکور کارشناسی ارشد وزارت بهداشت

۲- زمان ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد وزارت بهداشت

۳- زمان برگزاری کنکور کارشناسی ارشد وزارت بهداشت

۴- ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد وزارت بهداشت

۵- دفترچه ثبت نام کارشناسی ارشد وزارت بهداشت

۶- شرایط ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد وزارت بهداشت

۷- مدارک ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد وزارت بهداشت

۸- هزینه ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد وزارت بهداشت

۹- کارت ورود به جلسه کنکور کارشناسی ارشد وزارت بهداشت

۱۰- تمدید مهلت ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد وزارت بهداشت

۱۱- ویرایش اطلاعات ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد وزارت بهداشت

۱۲- نتایج ارشد وزارت بهداشت

۱۳- توضیحات کارنامه کارشناسی ارشد وزارت بهداشت

۱۴- شهریه کارشناسی ارشد وزارت بهداشت

۱۵- دفترچه انتخاب رشته کارشناسی ارشد وزارت بهداشت

۱۶- انتخاب رشته کارشناسی ارشد وزارت بهداشت

۱۷- اعلام نتایج انتخاب رشته کارشناسی ارشد وزارت بهداشت

کلمات کلیدی:

شهریه کارشناسی ارشد وزارت بهداشت , شهریه دانشگاه ازاد ارشد وزارت بهداشت , شهریه ارشد علوم پزشکی , Master’s tuition of the Ministry of Health , منابع کنکور کارشناسی ارشد وزارت بهداشت , زمان ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد وزارت بهداشت , زمان برگزاری کنکور کارشناسی ارشد وزارت بهداشت , ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد وزارت بهداشت , دفترچه ثبت نام کارشناسی ارشد وزارت بهداشت , شرایط ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد وزارت بهداشت , مدارک ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد وزارت بهداشت , هزینه ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد وزارت بهداشت , کارت ورود به جلسه کنکور کارشناسی ارشد وزارت بهداشت , تمدید مهلت ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد وزارت بهداشت , ویرایش اطلاعات ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد وزارت بهداشت , نتایج ارشد وزارت بهداشت , توضیحات کارنامه کارشناسی ارشد وزارت بهداشت , شهریه کارشناسی ارشد وزارت بهداشت , دفترچه انتخاب رشته کارشناسی ارشد وزارت بهداشت , انتخاب رشته کارشناسی ارشد وزارت بهداشت , اعلام نتایج انتخاب رشته کارشناسی ارشد وزارت بهداشت

نوشته قبلی

تمدید مهلت ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد وزارت بهداشت

نوشته بعدی

بودجه بندی ۴ مرحله آزمون آزمایشی دکتری سراسری و آزاد مهندسی فناوری اطلاعات- کد ۲۳۵۸

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید
ورود

هنوز حساب کاربری ندارید؟

ایجاد حساب کاربری
تبلیغات

دسته‌های دوره های آموزشی