بارگیری صفحه

مدارک ثبت نام دکتری

مدارک ثبت نام دکتری

مدارک ثبت نام دکتری عبارتی است که در آذرماه هر سال در گوگل یا سایر موتورهای جستجو توسط داوطلبان آزمون دکتری سرچ می شود.بسیاری از داوطلبان کنکور دکتری با توجه به هوش و فراست خود عبارت های کلیدی دیگری مثل مدارک لازم برای ثبت نام دکتری ۹۸ , ثبت نام دکتری دانشگاه آزاد ۹۸ , مدارک لازم برای ثبت نام دکتری دانشگاه آزاد , مدارک مورد نیاز برای ثبت نام دکتری , مدارک ثبت نام دکتری دانشگاه آزاد ۹۸ , مدارک لازم جهت ثبت نام دکتری ۹۸-۹۹ , مدارک لازم برای ثبت نام دکتری و یا مدارک مورد نیاز ثبت نام دکتری ۹۸ را نیز جستجو کنند.

 

مدارک ثبت نام دکتری

 

هدف همه آنها یکی است و همگی با کمی تسریع یا تاخیر به اطلاعات و خبرهای مطلوب خود در سطح اینترنت دست می یابند البته لازم به ذکر است داوطلبان آزمون دکتری باید به صورت حرفه ای نحوه دقیق و علمی جستجوی اطلاعات را فرا گیرند تا به طور علمی بتوانند به مطالب مورد نیاز خود دست یابند.

 

لذا مهم این است که داوطلبان آزمون دکتری اطلاعات مورد نیاز خود را از سایتی معتبر و علمی پیگیری و رهگیری کنند. سایتی یا مجموعه ای که بتواند به طور صحیح پاسخگوی سوالات داوطلبان آزمون دکترا باشد. در این بستر پر تلاطم مجموعه سنجش امیرکبیر به عنوان مجری اماده سازی منابع ازمون کارشناسی ارشد و دکتری سعی نموده است بستر اطلاعات برای داوطلبان ازمون دکتری را طوری فراهم کنند که داوطلبان کنکور دکترا بتوانند به راحتی اخبار درست و مطالب صحیح آموزشی خود را از سایت سنجش تکمیلی دات ای آر کسب کنند.

 

مدارک ثبت نام دکتری

 

همچنین داوطلبان عزیز امتحان دکتری می توانند در پایین همین صفحه، تمام سوالات خود را در زمینه آزمون دکترا مطرح کنند. مشاوران عالی سنجش امیرکبیر، مشتاقانه پاسخگوی پرسش ها و سوالات داوطلبان عزیز آزمون دکتری در زمینه ثبت نام آزمون دکتری در مقطع عالی و تکمیلی می باشند.

 

مدارک ثبت نام دکتری

 

لذا به تمام داوطلبان آزمون دکتری توصیه میشود در چند ماه باقی مانده تا زمان آزمون دکترای ،تمرکز بیشتری روی مطالب کنکور دکترای خود داشته باشند.

 

مدارک ثبت نام آزمون دکتری ۹۸

براساس روال سال های گذشته،  ثبت نام آزمون دکتری سراسری  به‌وسیله پایگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش آموزش کشور انجام خواهد شد و تمامی علاقمندان به تحصیل در مقطع دکتری، در صورت داشتن  شرایط ثبت نام آزمون دکتری ۹۸، می توانند در زمان مقرر شده توسط سازمان سنجش کشور، ثبت نام نمائید. داوطلبین ثبت نام آزمون دکتری، قبل از اقدام به ثبت نام باید از مدارک موردنیاز برای ثبت نام مطلع شوند به همین علت تصمیم گرفتیم با ارائه این مطلب، اطلاعات لازم در زمینه مدارک ثبت نام آزمون دکتری ۹۸ را در اختیارتان قرار دهیم تا با اطلاع از آن ها، ثبت نام خود را به بهترین نحو انجام دهید .
داوطلبان برای ثبت نام آزمون دکتری باید کارت اعتباری ثبت نام را از سایت سازمان سنجش خریداری نمایید.

 

مدارک و مراحل ثبت نام آزمون دکتری ۹۸

همزمان با شروع ثبت نام آزمون دکتری، فرم الکترونیکی ثبت نام در سایت سنجش کشور قرار داده می شود که داوطلبان باید با دریافت این فرم، اطلاعات خواسته شده را در آن درج کنند. اطلاعاتی که در فرم ثبت نام درج می شود باید کاملا درست و بدون اشتباه باشد، بدین ترتیب داوطلبان هنگام ثبت اطلاعات، باید دقت کافی را داشته باشند. اگر داوطلبی اطلاعات اشتباه در فرم ثبت نام درج کرده باشد، باید منتظر اطلاعیه سازمان سنجش مبنی بر  ویرایش اطلاعات ثبت نام آزمون دکتری ۹۸، باشد و برای اصلاح فرم ثبت نام خود اقدام کند.

 

شرایط ثبت نام آزمون دکتری

 

مدارک ثبت نام دکتری ۹۸ :

ثبت نام دکتری ۹۸  همانند سال گذشته به صورت کاملا اینترنتی و توسط سایت سازمان سنجش انجام می شود . تمامی متقاضیان ادامه تحصیل در مقطع دکتری باید در  زمان ثبت نام آزمون دکتری ۹۸  به سایت sanjesh.org  مراجعه نموده و پس از  دانلود دفترچه ثبت نام دکتری ۹۸   ، اطلاعات ثبت نامی خود را در فرم ثبت نام درج نمایند . درستی اطلاعات ثبت نامی در این مرحله از آزمون از اهمیت بالایی برخودار می باشد ، متقاضیان می باید مدارک ثبت نام آزمون دکتری ۹۸  را قبل از مراجعه به  سایت ثبت نام آزمون دکتری ۹۸  تهیه نموده و برطبق آن بندهای مختلف فرم ثبت نام را تکمیل نمایند. به علت  ادغام ثبت نام دکتری دانشگاه آزاد ۹۸ با دکتری سراسری   ، علاقه مندان به انتخاب رشته محل های دانشگاه آزاد نیز می بایست همین مدارک را به عنوان  مدارک  ثبت نام دکتری دانشگاه آزاد ۹۸  تهیه نمایند. در ادامه به شرح  مدارک لازم برای ثبت نام آزمون دکتری ۹۸  را شرح می پردازیم .

 

منابع آزمون دکتری

 

مدارک لازم برای ثبت نام دکتری سراسری و دانشگاه آزاد ۹۸


مدارک لازم برای ثبت نام و شرکت در  آزمون دکتری ۹۸  شامل موارد زیر است:
  ۱- فایل عکس اسکن شده
داوطلب باید یک قطعه عکس پرسنلی با مشخصات زیر از قبل اسکن کرده و برای بارگذاری در   ثبت نام دکتری ۹۸  آماده کند . مشخصات عکس به شرح زیر می باشد :
۱) عکس تمام رخ ۴*۳ یا ۴*۶ که در سال جاری گرفته شده باشد .
۲) عکس اسکن شده فقط باید با فرمت JPG باشد .
۳) اندازه عکس اسکن شده باید حداکثر ۴۰۰*۳۰۰ پیکسل و حداقل ۳۰۰*۲۰۰ باشد .
۴) تصویر داوطلب باید واضح ، مشخص و فاقد اثر مهر ، منگنه و هر گونه لکه باشد .
۵) حجم فایل ذخیره شده عکس نباید از ۷۰ کیلوبایت بیش تر باشد .
۶) حاشیه های زاید عکس اسکن شده باشد حذف شده باشد .
۷) حتی الامکان عکس رنگی و دارای زمینه سفید باشد .
۸) متقاضیان می بایست در هنگام ارسال عکس خود به نکات زیر توجه نمایند :
۹) اسکن عکس از روی کارت های شناسایی ( کارت ملی ، شناسنامه و …. ) قابل قبول نیست .
۱۰) عکس بانوان باید با حجاب و صورت کامل آنان مشخص باشد .
۱۱) در صورت ارسال عکس غیر معتبر ، ثبت نام داوطلب باطل شده و حق شرکت در  آزمون دکتری  از وی سلب می شود .

 

زمان برگزاری آزمون دکتری

 

نکته بسیار مهم : داوطلبانی که ثبت نام آن ها توسط فرد دیگری صورت می گیرد علاوه بر کنترل اطلاعات ثبت نامی ، حتما نسبت به کنترل عکس ارسالی دقت نمایند تا اشتباها عکس داوطلب دیگری به جای عکس آن ها ارسال نگردد .
۲- سریال کارت اعتباری ثبت نام :
با توجه به این که  شرکت در کنکور دکتری ۹۸  نیازمند پرداخت  هزینه ثبت نام دکتری ۹۸  است داوطلبان باید قبل از ثبت نام هزینه آن را پرداخت نموده و سریال ثبت نام را که یک کد ۱۲ رقمی می باشد یادداشت کنند . علاقه مندان به انتخاب در رشته محل های دانشگاه آزاد نیاز به پرداخت هزینه جداگانه در این مرحله از آزمون ندارند .
برای تکمیل ثبت نام آزمون دکتری، باید با خرید کارت اعتباری هزینه ثبت نام را پرداخت کرد. نحوه خرید کارت اعتباری بدین صورت می باشد که، همزمان با شروع ثبت نام، لینک خرید کارت اعتباری بر روی سایت سنجش فعال خواهد شد که داوطلبان باید با واریز هزینه مورد نظر توسط کارت های بانکی عضو شبکه شتاب، کارت را خریداری کنند. بعد از واریز هزینه باید شماره سریال ۱۲ رقمی را دریافت نمود. هزینه ثبت نام آزمون دکتری در سال گذشته ۰۰۰/۶۰۰ هزار ریال می باشد که پیش بینی می شود در سال ۹۸، شاهد افزایش این مبلغ باشیم .
نکته خرید کارت فقط به صورت اینترنتی و توسط کارت های بانکی عضو شبکه شتاب می باشد و روش دیگری برای پرداخت هزینه وجود ندارد. در ضمن کارت بانکی عضو شبکه شتاب باید داری رمز دوم و CV2 باشد .
۳- کد پیگیری مربوط به سهمیه ایثارگری :
داوطلبانی که دارای سهمیه ایثارگری هستند، برای اعمال سهمیه خود در ثبت نام آزمون دکتری، بایستی کد پیگیری ۱۲ رقمی را از ارگان زیربط دریافت و در بخش مربوطه فرم ثبت نام درج کنند .
۴- کد پیگیری مربوط به اتباع غیر ایرانی :
اتباع غیرایرانی که علاقمند به ثبت نام آزمون دکتری هستند، برای ثبت نام باید بند مربوط به اتباع غیرایرانی را در فرم ثبت نام فعال کنند و پس از آن کدپیگیری ۱۳ رقمی را در بخش مشخص شده، قرار دهند .
۵- کد وضعیت نظام وظیفه :
داوطلبین آقا باید از لحاظ وضعیت نظام وظیفه مشکلی نداشته باشند و کدپیگیری مربوط به نظام وظیفه خود را، در فرم ثبت نام درج کنند .
۶- تایید وضعیت داوطلبان دارای معلولیت :
داوطلبینی که دارای معلولیت (کم بینا، کم شنوا، نابینا، ناشنوا، معلول جسمی حرکتی) هستند ، باید با مراجعه به سازمان بهزیستی، تشکیل پرونده دهند تا وضعیت معلولیت آن ها تایید شود. در صورتی که معلولیت داوطلبان دارای معلولیت، توسط سازمان بهزیستی تایید نشود، تسهیلات و خدمات لازم به این دسته از داوطلبان در زمان برگزاری آزمون ارائه نمی شود .
۷- اطلاعات و  مدارک احراز هویت :
علاوه بر مدارک فوق که برای  ثبت نام آزمون دکتری سراسری ۹۸  ضروری است، باید اطلاعات زیر را نیز در فرم ثبت نام درج کرد .
۱)نام و نام خانوادگی
۲)نام پدر
۳)تاریخ و محل تولد
۴)کد ملی و محل صدور شناسنامه
۵)کد رشته تحصیلی مقطع کارشناسی و کارشناسی ارشد
۶)معدل کل مقطع کارشناسی و کارشناسی ارشد (یا دکتری حرفه ای)
۷)کد و نام شهرستان برای تعیین حوزه امتحانی
۸)کد پستی ۱۰ رقمی
پس از تکمیل فرم ثبت نام و وارد کردن اطلاعات فوق، باید پس از تایید نهایی شماره پرونده ۶ رقمی و شماره پیگیری ۱۶ رقمی را از سایت ثبت نام دریافت کنید در غیر اینصورت ثبت نام شما تکمیل نمی شود.

۸- مدارک شناسایی شخصی و تحصیلی
قسمتی از  فرم ثبت نام اینترنتی دکتری   ، مربوط به اطلاعات فردی و تحصیلی داوطلب می باشد، به داوطلبان توصیه می شود در  زمان ثبت نام دکتری ۹۸   ، مدارک شناسایی خود که شامل کارت ملی و شناسنامه و در صورت فارغ التحصیلی مدارک فارغ التحصیلی ( کارشناسی و کارشناسی ارشد یا دکتری حرفه ای ) خود را نزد خود داشته باشند تا فرم را بدون هیچ گونه مغایرتی تکمیل نمایند .
تکمیل  فرم مخصوص معدل و تعداد واحد های گذرانده دانشجویان سال آخر دوره های کارشناسی ارشد و یا دکتری حرفه ای متقاضی شرکت در آزمون دکتری ۹۸ که حداکثر تا تاریخ ۳۱ شهریور ماه ۹۸ فارغ التحصیل خواهند شد  نیز الزامی است .
دانشجویان ذکر شده باید  فرم مخصوص معدل برای ثبت نام آزمون دکتری  را از  دفترچه ثبت نام دکتری ۹۸  پرینت گرفته و برای تائید به موسسه آموزش عالی محل فارغ التحصیلی برسانند و پس از تطبیق با معدل مندرج در  کارت ورود به جلسه آزمون دکتری  و در صورت داشتن مغایرت معدل طبق اطلاعات ارائه شده در سایت سازمان سنجش کشور اقدام نمایند .

 

ثبت نام آزمون دکتری سراسری

 

زمان ثبت نام آزمون دکتری ۹۸

برگزار کننده آزمون دکتری برای ۷ گروه آزمایشی علوم انسانی، فنی مهندسی، علوم پایه، دامپزشکی، کشاورزی و منابع طبیعی، هنر و زبان سازمان سنجش آموزش کشور است و برطبق آخرین اطلاعیه این سازمان  زمان ثبت نام آزمون دکتری سراسری  و آزاد  در سال ۹۸ از ۹۷/۰۹/۰۶  آغاز خواهد شد و داوطلبان تا   ۹۷/۰۹/۱۲  مهلت دارند تا با فراهم نمودن مدارک لازم، به سایت سنجش کشور مراجعه کنند و ثبت نام نمایند .
۱)  داوطلبانی که متقاضی تحصیل در دانشگاه آزاد می باشند، باید همزمان با شروع ثبت نام آزمون دکتری سراسری، برای  ثبت نام آزمون دکتری دانشگاه آزاد  اقدام کنند. در واقع آزمون دکتری دانشگاه سراسری و آزاد ادغام شده است .
۲) داوطلبان بر اساس علاقه خود فقط مجاز به ثبت نام یک کد رشته امتحانی متناسب با مدرک فارغ التحصیلی خود هستند .
۳) دانشجویان سال آخر مقطع کارشناسی ارشد یا دکتری حرفه ای، که تا تاریخ   ۹۷/۱۱/۳۰  یا ۹۸/۶/۳۱فارغ التحصیل می شوند، باید میانگین نمرات واحدهای درسی گذارنده شده را، در فرم ثبت نام درج کنند. در زمان دریافت کارت ورود به جلسه آزمون دکتری، به این دسته از داوطلبان فرصت داده می شود تا با مراجعه به سایت سنجش، برای اصلاح معدل خود اقدام نمایند .
۴) آن دسته از افرادی که در آزمون دکتری سال ۹۷ شرکت نموده اند و در یکی از رشته های دانشگاه روزانه پذیرفته شده اند، حق ثبت نام در آزمون دکتری را ندارند .
برای اطلاع از  شرایط ثبت نام آزمون دکتری  می توانید  دفترچه ثبت نام آزمون دکتری سراسری  را از سایت سنجش تکمیلی دات آی آر دریافت و مطالعه کنید .

 

نحوه سنجش و پذیرش آزمون دکتری

 

 

داوطلبین عزیز شرکت کننده در آزمون دکتری سراسری ۹۸:

مقطع دکتری سراسری ۹۸ جزء نظام آموزشی تحصیلات تکمیلی است. داوطلبان شرکت در مقاطع دکتری تخصصی ۹۸ ، باید دارای مدرک کارشناسی ارشد و یا دکتری حرفه ای باشند. یکی از شرایط مهم ثبت نام در مقطع دکتری سراسری ۹۸ این می باشد که داوطلبان بعد از پایان مقطع کارشناسی ارشد می توانند در مقطع دکتری سراسری ۹۸ شرکت نمایند. یکی از مقاطع حساس دانشگاهی، مقطع دکتری سراسری ۹۸ می باشد که با مقاطع دانشگاهی دیگر فرق های زیادی دارد. در مقطع دکتری سراسری ۹۸ داوطلبان باید به صورت جدی تر پیگیر ادامه تحصیل خود در مقطع دکتری سراسری باشند.
شرکت در مقطع دکتری سراسری ۹۸ به تلاش زیادی نیاز دارد که داوطلبان باید برای قبولی خود در آزمون دکتری سراسری ۹۸ این نکته را مورد توجه خود قرار دهند.

 

 

زمان برگزاری آزمون دکتری
 
 
 
نتایج انتخاب رشته دکتری

شما برای قبول شدن در کنکور دکتری ۹۸ ، به چه چیز هایی نیاز دارید ؟

 

 
 
بسته آموزشی آزمون دکتری

آزمون های آزمایشی دکتری

مشاوره و برنامه ریزی تحصیلی آزمون دکتری

بسته طلایی آزمون دکتری

قانون جذب

مشاوره و پشتیبانی تکمیلی آزمون دکتری

به داوطلبان کنکور دکتری توصیه می شود تمام اخبار و مطالب مرتبط با ثبت نام آزمون دکتری را که در زیر آمده است را به صورت کامل مطالعه کنند و با توجه به شرایط و ضوابط کنکور دکترا برنامه ریزی خود را انجام دهند تا بتوانند قبولی در آزمون دکتری سال جاری را تجربه کنند. در ضمن پیشنهاد می شود قسمت سوالات متداول دکتری و اخبار دکتری و مشاوره دکتری را نیز مورد بازدید قرار دهند.

مدارک ثبت نام دکتری

۱- منابع آزمون دکتری

۲- زمان ثبت نام آزمون دکتری

۳- زمان برگزاری آزمون دکتری

۴- ثبت نام دکتری

۵- ثبت نام دکتری دانشگاه آزاد

۶- دفترچه ثبت نام آزمون دکتری

۷- شرایط ثبت نام دکتری

۸- مدارک ثبت نام دکتری

۹- هزینه ثبت نام دکتری

۱۰- فرم صلاحیت عمومی آزمون دکتری

۱۱- کارت ورود به جلسه آزمون دکتری

۱۲- تمدید مهلت ثبت نام دکتری

۱۳- ویرایش اطلاعات ثبت نام دکتری

۱۴- نتایج اولیه آزمون دکتری

۱۵- توضیحات کارنامه آزمون دکتری

۱۶- مصاحبه دکتری

۱۷- مصاحبه دکتری دانشگاه آزاد

۱۸- شهریه دکتری

۱۹- شهریه دکتری دانشگاه آزاد

۲۰- دفترچه انتخاب رشته دکتری

۲۱- انتخاب رشته دکتری

۲۲- تاثیر سهمیه در انتخاب رشته دکتری

۲۳- نتایج انتخاب رشته آزمون دکتری

۲۴- دفترچه انتخاب رشته دکتری دانشگاه آزاد

۲۵- انتخاب رشته دکتری دانشگاه آزاد

۲۶- نتایج انتخاب رشته آزمون دکتری دانشگاه آزاد

۲۷- شناسه انتخاب رشته دکتری دانشگاه آزاد

کلمات کلیدی:

مدارک ثبت نام دکتری , مدارک لازم برای ثبت نام دکتری ۹۸ , ثبت نام دکتری دانشگاه آزاد ۹۹ , ثبت نام کنکور دکترا , منابع آزمون دکتری , زمان ثبت نام آزمون دکتری , زمان برگزاری آزمون دکتری , ثبت نام دکتری , ثبت نام دکتری دانشگاه آزاد , دفترچه ثبت نام آزمون دکتری , شرایط ثبت نام دکتری , مدارک ثبت نام دکتری , هزینه ثبت نام دکتری , فرم صلاحیت عمومی آزمون دکتری , کارت ورود به جلسه آزمون دکتری , تمدید مهلت ثبت نام دکتری , ویرایش اطلاعات ثبت نام دکتری , نتایج اولیه آزمون دکتری , توضیحات کارنامه آزمون دکتری , مصاحبه دکتری , مصاحبه دکتری دانشگاه آزاد , شهریه دکتری , شهریه دکتری دانشگاه آزاد , دفترچه انتخاب رشته دکتری , انتخاب رشته دکتری , تاثیر سهمیه در انتخاب رشته دکتری , نتایج انتخاب رشته آزمون دکتری , دفترچه انتخاب رشته دکتری دانشگاه آزاد , انتخاب رشته دکتری دانشگاه آزاد , نتایج انتخاب رشته آزمون دکتری دانشگاه آزاد , شناسه انتخاب رشته دکتری دانشگاه آزاد

 

نوشته قبلی

زمان ثبت نام آزمون دکتری

نوشته بعدی

مصاحبه دکتری

14 دیدگاه در “مدارک ثبت نام دکتری

  1. خسته نباشید
    اگر بسته منابع آزمون کارشناسی ارشد شناسایی و مبارزه با علف های هرز رو بخواهیم، قیمتش بدون آزمون های آزمایشی چند می شود؟

    • وقت بخیر خانم پریما معمولی
      بسته منابع آزمون کارشناسی ارشد شناسایی و مبارزه با علف های هرز بدون آزمون های آزمایشی ارائه نمی گردد.

  2. با سلام
    امکان خرید تک درس از منابع آزمون کارشناسی ارشد شناسایی و مبارزه با علف های هرز در نمایشگاه کتاب وجود دراد؟؟؟ تخفیف شامل تک درس می شود؟؟؟

    • وقت بخیر آقای علیرضا شایگان
      امکان خرید تکدرس از منابع آزمون کارشناسی ارشد شناسایی و مبارزه با علف های هرز در نمایشگاه کتاب با ۱۰ درصد تخفیف وجود دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید
ورود

هنوز حساب کاربری ندارید؟

ایجاد حساب کاربری
تبلیغات

دسته‌های دوره های آموزشی