بارگیری صفحه

مصاحبه دکتری دانشگاه آزاد

مصاحبه دکتری دانشگاه آزاد

مصاحبه دکتری دانشگاه آزاد عبارتی است که در آذرماه هر سال در گوگل یا سایر موتورهای جستجو توسط داوطلبان آزمون دکتری سرچ می شود.بسیاری از داوطلبان کنکور دکتری با توجه به هوش و فراست خود عبارت های کلیدی دیگری مثل زمان مصاحبه دکتری دانشگاه آزاد ۹۸ , سوالات مصاحبه دکتری دانشگاه آزاد , مناطق مصاحبه دکتری دانشگاه آزاد , نحوه امتیاز دهی مصاحبه دکتری دانشگاه ازاد , دکترا دانشگاه آزاد ۹۸ , مصاحبه دکترا ۹۸ , هزینه مصاحبه دکتری و یا انتخاب رشته دکتری دانشگاه آزاد را نیز جستجو کنند.

 

زمان ثبت نام آزمون دکتری
 

هدف همه آنها یکی است و همگی با کمی تسریع یا تاخیر به اطلاعات و خبرهای مطلوب خود در سطح اینترنت دست می یابند البته لازم به ذکر است داوطلبان آزمون دکتری باید به صورت حرفه ای نحوه دقیق و علمی جستجوی اطلاعات را فرا گیرند تا به طور علمی بتوانند به مطالب مورد نیاز خود دست یابند.

 

لذا مهم این است که داوطلبان آزمون دکتری اطلاعات مورد نیاز خود را از سایتی معتبر و علمی پیگیری و رهگیری کنند. سایتی یا مجموعه ای که بتواند به طور صحیح پاسخگوی سوالات داوطلبان آزمون دکترا باشد. در این بستر پر تلاطم مجموعه سنجش امیرکبیر به عنوان مجری اماده سازی منابع ازمون کارشناسی ارشد و دکتری سعی نموده است بستر اطلاعات برای داوطلبان ازمون دکتری را طوری فراهم کنند که داوطلبان کنکور دکترا بتوانند به راحتی اخبار درست و مطالب صحیح آموزشی خود را از سایت سنجش تکمیلی دات ای آر کسب کنند.

 

زمان ثبت نام آزمون دکتری
 

همچنین داوطلبان عزیز امتحان دکتری می توانند در پایین همین صفحه، تمام سوالات خود را در زمینه آزمون دکترا مطرح کنند. مشاوران عالی سنجش امیرکبیر، مشتاقانه پاسخگوی پرسش ها و سوالات داوطلبان عزیز آزمون دکتری در زمینه ثبت نام آزمون دکتری در مقطع عالی و تکمیلی می باشند.

 

کنکور دکتری دانشگاه آزاد 98

لذا به تمام داوطلبان آزمون دکتری توصیه میشود در چند ماه باقی مانده تا زمان آزمون دکترای ،تمرکز بیشتری روی مطالب کنکور دکترای خود داشته باشند.

 

مصاحبه دکتری دانشگاه آزاد

مصاحبه دکتری دانشگاه آزاد با  مصاحبه دکتری  سایر دانشگاه ها متفاوت می باشد. این تفاوت از نحوه برگزاری تا امتیاز بندی مصاحبه را شامل خواهد شد که باعث سردرگمی متقاضیان زیادی شده است. مرحله مصاحبه دکتری مهم ترین مرحله پذیرش در دانشگاه می باشد و به میزان  ۳۰ درصد در قبولی متقاضی تاثیر گذار می باشد. بنابراین تنها کسب نمره قبولی در آزمون دکتری ، ملاک پذیرش و ورود به مقطع دکتری نیست ، بلکه متقاضیان بایستی از مرحله ی مصاحبه نیز با موفقیت عبور نمایند تا مجوز ادامه تحصیل در مقطع دکتری را دریافت کنند .
نکته: در سال جاری  مصاحبه دکتری دانشگاه آزاد در مناطق آزمایشی ده گانه ، برگزار می شود .

 

شرایط ثبت نام آزمون دکتری

زمان و مکان برگزاری مصاحبه دکتری دانشگاه آزاد ۹۸

نتایج آزمون دکتری سراسری  و آزاد اواخر فروردین ماه بر روی سایت سنجش کشور به نشانی قرار می گیرد و هر ساله پس از انجام انتخاب رشته ، داوطلبان در تب و تاب مصاحبه می باشند. مصاحبه دکتری دانشگاه آزاد از نیمه دوم تیرماه آغاز می شود و در  ۱۰ منطقه آزمایشی برگزار می گردد که زمان برگزاری مصاحبه هر یک از واحدهای دانشگاهی ، با دیگری متفاوت می باشد .

تغییر نحوه برگزاری مصاحبه دکتری آزاد

نمره ای که متقاضیان از آزمون کتبی کسب می کنند ۵۰ درصد و نمره ای که از مصاحبه بدست می آورند  ۳۰ درصد در پذیرش آنها تاثیر گذار است. البته سوابق آموزشی و پژوهشی نیز به میزان  ۲۰ درصد ، تعیین کننده قبولی داوطلب خواهد بود. در سال های گذشته مصاحبه ی متقاضیان پذیرفته شده در آزمون دکتری دانشگاه آزاد همه ی  استان ها در تهران انجام می گرفت اما امسال با توجه به قوانین تصویب شده ، مصاحبه دکتری دانشگاه آزاد  برای متقاضیان به  ۱۰ منطقه تقسیم شده است و در هر منطقه چند استان قرار گرفته که داوطلبان می توانند برای انجام مصاحبه به این ۱۰ منطقه مراجعه نمایند در کارنامه اعلام نتایج انتخاب رشته داوطلبان مشخص می شود که هر متقاضی برای انجام مصاحبه به کدام یک از مناطق آمایشی ده گانه می بایست مراجعه نماید. ) این تغییر روش مصاحبه فواید زیادی همانند کاهش هزینه و خطرات رفت آمد برای داوطلبان و اعضای هیئت علمی دانشگاه ها ، افزایش کیفیت برگزاری مصاحبه و همچنین آشنا شدن دانشجویان پذیرفته شده با محل تحصیل خود است .

 

ثبت نام آزمون دکتری

 

هزینه شرکت در مصاحبه دکتری دانشگاه آزاد ۹۸

متقاضیان برای شرکت در مصاحبه دکتری دانشگاه آزاد مانند مصاحبه دکتری دانشگاه سراسری بایستی هزینه ای را پرداخت نمایند. از این رو پس از اعلام نتایج انتخاب رشته و مشخص شدن اسامی دعوت شدگان به مصاحبه ، داوطلبان باید با مراجعه به سایت رسمی دانشگاه آزاد به نشانی www.azmoon.org  ،  هزینه مصاحبه دکتری دانشگاه آزاد  را که مبلغ  ۸۰ هزار تومان است پرداخت کنند .
نکته: واضح است که فقط از متقاضیانی که با پرداخت هزینه ، محل مصاحبه را انتخاب نموده اند مصاحبه به عمل می آید .
داوطلبانی که برای مصاحبه در چند رشته و چند دانشگاه پذیرفته شده اند ، باید برای هر یک هزینه جداگانه پرداخت نمایند .
پرداخت هزینه فقط به صورت اینترنتی امکان پذیر می باشد و باید پس از واریز وجه ، از کدپیگیری پرداخت پرینت تهیه کنید و در روز برگزاری مصاحبه به مسئولین ارائه دهید .

 

ثبت نام آزمون دکتری سراسری

 

عوامل موفقیت در مصاحبه دکتری دانشگاه آزاد ۹۸

۱- توصیه می نمائیم با ظاهری مرتب ، آراسته و لباس رسمی در جلسه مصاحبه حضور یابید و از عطر ملایم استفاده نمائید .
۲- هنگام برخورد با اساتید با اعتماد به نفس کامل احوال پرسی نمائید ، لبخند بزنید و برقراری ارتباط چشمی را نیز فراموش نکنید .
۳- هنگام پاسخ به سوالات اساتید آرامش خود را حفظ نمائید و از شتابزدگی بپرهیزید ، سعی نمائید در کمال آرامش و اعتماد به نفس پاسخگوی سوالات اساتید باشید .
۴- اکیدا توصیه می نمائیم اگر پاسخ سوالی را نمی دانید به جای حاشیه رفتن با صداقت بگویید که در حال حاضر حضور ذهن ندارید. چرا که پاسخ غلط و یا اغراق آمیز شما تاثیر منفی در ذهن مصاحبه کنندگان خواهد گذاشت بهتر است در جلسه مصاحبه هرگز در مورد چیزی که نمی دانید اظهار نظر ننمائید .
۵- در فرآیند برگزاری مصاحبه به ساعت خود نگاه ننمائید .
۶- سعی کنید نیم ساعت قبل از برگزاری مصاحبه ، در محل مصاحبه حاضر شوید .
۷- همواره در جلسه مصاحبه به این فکر کنید که همه متقاضیان شرایط شما را دارند و حتی شما بهترین داوطلب شرکت کننده در مصاحبه می باشید .

 

 

سوالات مصاحبه دکتری دانشگاه آزاد

معمولا سوالاتی که در مصاحبه های دانشگاه ها مطرح می شود از یک فرم کلی تبعیت می کند و بخشی از این سوالات در همه ی مصاحبه ها مشترک می باشد. سوالاتی که احتمال دارد در مصاحبه دکتری دانشگاه آزاد مورد پرسش قرار گیرد به صورت زیر می باشد :
۱- اولین سوال مصاحبه ، معرفی کردن است و از دانشجو خواسته می شود که ضمن معرفی کامل خود ، درباره وضعیت تحصیلی خود در دوره های کارشناسی و کارشناسی ارشد توضیحاتی ارائه دهد .
۲- ممکن است از دانشجو خواسته شود که با زبان انگلیسی خود را معرفی نماید بنابراین اگر مدرک زبان خاصی دارید ، آن را در روز برگزاری مصاحبه همراه داشته باشید .
۳- سوالی که حتما پرسیده می شود ، درمورد پایان نامه می باشد و از شما خواسته می شود توضیحات مختصری درباره موضوع پایان نامه خود ارائه دهید .
 ممکن است  از برخی از متقاضیان که برای مصاحبه چند دانشگاه دعوت شده اند سوالی پرسیده شود که بین این دانشگاه ها کدام یک را و به چه علتی برای ادامه تحصیل ترجیح می دهید ؟
از سوالاتی که ممکن است مورد پرسش قرار گیرد ، درباره تامین هزینه تحصیل است. معمولا استادان بر این نکته تاکید می کند که دانشجو باید بدون نگرانی از هزینه تحصیل ، تمام وقت خود را صرف پایان نامه کنند .

 

نحوه سنجش و پذیرش آزمون دکتری

 

مصاحبه دکتری دانشگاه آزاد

تغییرات گسترده در آزمون دکتری در سال های گذشته به مصاحبه دکتری دانشگاه آزاد نیز سرایت نموده و باعث شده تفاوت های زیادی را نسبت به سال های گذشته در مصاحبه دکتری آزاد شاهد باشیم . در سال های گذشته ۲ روش متفاوت در مصاحبه دکتری این دانشگاه انجام می شد که یکی از آنها روش متمرکز و دیگری روش استانی بود . در روش مصاحبه متمرکز ، داوطلبان ورود به دوره دکتری دانشگاه آزاد باید برای مصاحبه به تهران می آمدند که این روش منطقی و قابل قبول نبود و مشکلات فراوانی را برای داوطلبان ایجاد می کرد . در روش استانی نیز متقاضیان ورود به مقطع دکتری در واحد های یک استان برای مصاحبه به مرکز استان مراجعه می نمودند. متولیان دانشگاه آزاد اسلامی ، با بررسی معایب و مزایای هر کدام از شیوه های مذکور ، به این نتیجه رسیدند که شیوه نامه جدیدی برای برگزاری جلسات مصاحبه دکتری دانشگاه آزاد ۹۸ ایجاد کنند . در این روش سعی شده معایب روش های قبلی رفع و مزایای آنها پوشش داده شود ، به این صورت که دانشگاه آزاد طبق سند آمایش آموزش عالی به ۱۰ منطقه تقسیم شده و در هر منطقه چند استان قرار گرفته است ، بنابر این متقاضیان ورود به مقطع دکتری برای مصاحبه می توانند به واحد های این مناطق ۱۰ گانه مراجعه نمایند . این روش کمک می نماید تا واحد های استان های مجاور بتوانند با استفاده از اعضای هیات علمی و امکانات یکدیگر ، مصاحبه های دکتری را با کیفیتی مطلوب‌ تر انجام دهند . اما فارغ از این تغییرات ، هر متقاضی نیاز دارد که راز و رمز موفقیت در مصاحبه دکتری دانشگاه آزاد را بداند . برای همین در این گزارش می خواهیم نکات مهمی پیرامون آمادگی روز پیش از مصاحبه ، سوالات احتمالی مصاحبه و همچنین مدارک لازم برای شرکت در مصاحبه آزمون دکتری دانشگاه آزاد ۹۸ ارائه نمائیم .
نکته: عکس العمل شما در مقابل مصاحبه کنندگان تاثیر مستقیمی روی نمرات مصاحبه می گذارد

 

منابع آزمون دکتری

 

آمادگی قبل از روز مصاحبه دکتری دانشگاه آزاد ۹۸

با توجه به اینکه روش مصاحبه آزمون دکتری دانشگاه آزاد از سال ۹۷ تغییر پیدا کرده است ، بعد از اعلام نتایج دعوت به مصاحبه ، مشخص می شود که هر متقاضی به چند منطقه آمایشی دعوت به مصاحبه شده است و با توجه به تعداد مناطق آمایشی ای که دعوت به مصاحبه شده است ، در صورت علاقه خود متقاضی باید در زمان مشخص شده توسط دانشگاه ها سر جلسه مصاحبه حاضر شود و مدارک مورد نیاز را به همراه داشته باشد . با این اوصاف ، پیدا نمودن اساتید حاضر در جلسه مصاحبه دکتری دانشگاه آزاد کار آسانی نمی باشد . متقاضیان می توانند از دانشجویان دکتری رشته امتحانی خود که سال گذشته پذیرفته شدند ، سوالاتی در زمینه این که چه اساتیدی ظرفیت خالی دارند ، چه اساتیدی سر جلسه مصاحبه سال گذشته حاضر شدند ، چه سوالاتی را مطرح نمودند و در چه زمینه های علمی مشغول به فعالیت می باشند ، بپرسند . آن چیزی که به صورت مشترک به متقاضیان دعوت شده به مصاحبه دانشگاه های سراسری و دانشگاه آزاد توصیه می شود ، تسلط کامل بر متن پایان نامه و پوشش و ظاهر مناسب و آراسته می باشد .

 

 

راهکار های آمادگی برای روز مصاحبه دکتری دانشگاه آزاد ۹۸

بعد از اعلام نتایج دعوت به مصاحبه دانشگاه آزاد اعلام شده ، همه جا صحبت از راهکار های آمادگی برای روز مصاحبه و سوالات احتمالی مصاحبه صحبت می شود . طبیعتا بسیاری از افراد برای اولین بار دعوت به مصاحبه شدند و نمی دانند باید سر جلسه به چه صورت حاضر شوند . در این بخش سعی می نمائیم مواردی را بیان نمائیم که در روند مصاحبه به متقاضیان عزیز کمک شایانی نماید.
بهتر است در حین ورود به جلسه مصاحبه با اعتماد به نفس وارد شوید و اعتماد به نفستان را تا لحظه آخر حفظ نمائید و به سوالات با عجله پاسخ ندهید . اندکی تفکر قبل از پاسخ دادن باعث می شود جواب سوال را در ذهنتان جمع بندی نمائید و به صورت کامل و جامع پاسخ دهید البته بهتر است سوالات را به صورت کوتاه پاسخ دهید چون ممکن است توضیح بیش از حد شما را از هدف و پاسخ اصلی دورتر کند . بهتر است اگر جواب سوالی را نمیدانید به صراحت بگویید که جواب را نمیدانید و به سمت حاشیه نروید .
بهتر است طی مصاحبه توجه جمع را به سمت مهارت هایتان ببرید و آن ها را با توانایی هایتان آشنا کنید و طی مصاحبه با تمامی اساتید ارتباط چشمی برقرار نمائید .
روند مصاحبه در دانشگاه های مختلف متفاوت می باشد اما همیشه روی چند زمینه خاص متمرکز می شوند . معرفی متقاضیان و رزومه تحصیلی وی ، نام دانشگاه هایی که در آن ها مشغول به تحصیل بودند ، علت کم بودن بعضی نمرات درسی ، کلیات پایان نامه ارشد ، زمینه کاری مورد علاقه داوطلب از جمله سوالات روز مصاحبه می باشند. یکی از سوالاتی که مطرح می شود ، انگیزه داوطلب از تحصیل در مقطع دکتری می باشد . داوطلب باید بتواند علاقه و انگیزه خود را از تحصیل در مقطع دکتری در دانشگاه آزاد به صورت واضح و قابل قبول توضیح دهد . بسیاری از اساتید روی این که متقاضی چه شغلی دارد حساس هستند و معتقدند دانشجوی دکتری باید تمام وقت خود را صرف پژوهش و دروس دکتری کند . البته رزومه شغلی ای که در آن تدریس یا پژوهش دیده شود پسندیده می باشد اما اگر دارای شغل تمام وقت باشید ، امکان دارد در این زمینه نمره ای منفی بگیرید .
قطعا مهارت زبان شما مورد ارزیابی قرار می گیرد . بهتر است اگر توانایی اخذ مدرک زبان قابل قبول از نظر دانشگاه آزاد دارید ، قبل از مصاحبه آن را دریافت کنید در غیر این صورت تا قبل از آزمون جامع فرصت خواهید داشت تا مدرک زبان خود را اخذ کنید . در کل اگر به دیکشنری لغات تخصصی رشته خود دسترسی دارید حتما یک دور آن را مطالعه نمائید  .
در آخر هر امتیازی که شما در مصاحبه دکتری دانشگاه آزاد ۹۸ کسب نمائید محاسبه شده ، با نمره حاصل از آزمون کتبی ( طبق فرمول مخصوص ) جمع شده و در نهایت طبق نمرات ، به فرم انتخاب رشته شما رسیدگی خواهد شد .

 

مدارک مورد نیاز مصاحبه دکتری دانشگاه آزاد ۹۸

فراهم نمودن مدارک مورد نیاز روز مصاحبه از جمله کارهایی است که متقاضیان باید در اسرع وقت انجام دهند . مدارکی توسط دانشگاه ها مشخص می شود که دانشجویان دعوت شده به مصاحبه ، باید در روز مصاحبه آن ها را همراه خود ببرند .البته داشتن بعضی از مدارک الزامی نمی باشد ولی اگر متقاضی آن مدارک را داشته باشد ، نمره مصاحبه بهتری می گیرد . مدارک شناسایی و مدارک تحصیلی که شامل اصل و کپی کارت ملی و شناسنامه ، مدرک کارشناسی ارشد یا گواهی معدل و ریز نمره دروس کارشناسی ارشد ، مدرک کارشناسی و ریز نمره دروس کارشناسی ، پایان نامه ارشد و صفحه نمره پایان نامه ارشد می شوند ، مدارکی می باشند که هر داوطلب باید آن ها را حتما در جلسه مصاحبه به همراه داشته باشد .
مدارک زبان ، مدارک علمی پژوهشی و … که شامل اصل مقالات پذیرفته شده در تمامی مجلات ، کنفرانس ها ، علمی پژوهشی ، isi و علمی ترویجی ، مدرک آزمون زبان انگلیسی TOEFL ، آزمون زبان انگلیسی IELTS  ، آزمون زبان انگلیسی TOLIMO  یا آزمون زبان انگلیسی MSRT  ، گواهی سابقه تدریس در دانشگاه ها ، گواهی ثبت اختراع و عناوین علمی ، کتاب های تالیف و ترجمه شده ، توصیه نامه از دو تن از اساتید مقطع کارشناسی ارشد از جمله استاد راهنما ، رزومه کامل تحصیلی و شغلی ، انگیزه نامه تحصیلی ( SOP ) ( برای مشخص کردن هدف متقاضی از ادامه تحصیل در مقطع دکتری ) ، مدارکی می باشند که متقاضیان در صورت داشتن آن ها ، باید در روز مصاحبه به داوران مصاحبه کننده تحویل دهند و نمره مثبت در مصاحبه برای آن ها در نظر گرفته می شود .
دانشگاه آزاد اسلامی یک آزمون زبان انگلیسی به نام آزمون ept  برگزار می نماید که متقاضیان تحصیل در مقطع دکتری دانشگاه آزاد اسلامی می توانند در این آزمون شرکت نمایند .
آن دسته از افرادی که در انتخاب رشته دکتری ۹۸ شرکت نموده اند ، بعد از اعلام نتایج انتخاب رشته دکتری باید به صورت جداگانه در مصاحبه دکتری شرکت نمایند .
مشاوران مرکز سنجش امیرکبیر آماده هستند که شما را در انجام مصاحبه دکتری دانشگاه آزاد به بهترین شکل ممکن کمک نمایند.

 

ثبت نام آزمون دکتری

 

 

تفاوت مصاحبه آزمون دکتری و مصاحبه دکتری دانشگاه آزاد ۹۸

اغلب با این سوال روبرو می شویم که تفاوت مصاحبه دکتری سراسری و مصاحبه دکتری دانشگاه آزاد در چیست ؟ یکی از تفاوت های مصاحبه دکتری دانشگاه آزاد با دانشگاه سراسری این می باشد که مصاحبه دکتری آزاد بصورت منطقه ی آمایشی برگزار می شود اما هر متقاضی بعد از اعلام نتایج اولیه آزمون دکتری و بعد از شرکت در انتخاب رشته دکتری و کسب حدنصاب دعوت به مصاحبه آزمون دکتری در دانشگاه های سراسری به صورت جداگانه برای رشته ی  خود به مصاحبه دعوت می شود ؛ حتی اگر همه دانشگاه های انتخابی متقاضی ، در یک منطقه آمایشی واقع شده باشند .

 

نکات طلائی موفقیت در مصاحبه دکتری دانشگاه آزاد ۹۷

نمی توان فرمولی برای موفقیت قطعی و کسب نمره بالا در مصاحبه دکتری دانشگاه آزاد اسلامی بیان نمود اما می توان کارهایی انجام داد و خود را به نحوی آماده نمود که این جلسه بسیار آسان تر برگزار شود .
نکات مهم به شرح زیرمی باشد :
۱٫ قدر یکبار فرصت مصاحبه خود را بدانید و تا پایان زمان مصاحبه خود را نبازید .
۲٫ اگر با سوالات زبان انگلیسی مواجه شدید استرس پیدا نکنید سوالات بعدی به زبان فارسی پرسیده می شوند .
۳٫ سعی کنید لباس مناسب بپوشید و از به همراه داشتن وسایل اضافی خودداری کنید .
۴٫ محکم و با اعتماد به نفس با اساتید مواجه شوید .
۵٫ در طی مصاحبه دکتری به ساعت خود نگاه نکنید .
۶٫ قبل از جواب دادن به سوالات فکر کنید و سپس به سوالات پاسخ دهید .
۷٫ کاری کنید که استادان احساس نمایند شما رشته و دانشگاه را با علاقه انتخاب کرده اید .
۸٫ در جلسه بیشتر بر روی توانمندی های خود مانور دهید و سعی نکنید که نقاط ضعف خود را توجیه کنید .
۹٫ اگر تجارب عملی ارزشمندی دارید بیان نمایید .
۱۰٫ حداقل ۳۰ دقیقه قبل از ساعت شروع مصاحبه در محل حضور داشته باشید.
در آخر آرامش خود را حفظ کنید و با توکل به خدا روز مصاحبه حاضر شوید .

مشاوران مرکز سنجش امیرکبیر آماده هستند که شما را در انجام مصاحبه دکتری دانشگاه آزاد ۹۸ به بهترین شکل ممکن کمک نمایند. می توانید با عضویت در کانال تلگرام دکتری تخصصی سنجش امیرکبیر، از اخبار لحظه ای آگاه شوید .

 

 

نتایج انتخاب رشته دکتری

 

شما برای قبول شدن در کنکور دکتری ۹۸ ، به چه چیز هایی نیاز دارید ؟

 

 

بسته آموزشی آزمون دکتری

آزمون های آزمایشی دکتری
مشاوره و برنامه ریزی تحصیلی آزمون دکتری
بسته طلایی آزمون دکتری
قانون جذب
مشاوره و پشتیبانی تکمیلی آزمون دکتری

 

 

به داوطلبان کنکور دکتری توصیه می شود تمام اخبار و مطالب مرتبط با ثبت نام آزمون دکتری را که در زیر آمده است را به صورت کامل مطالعه کنند و با توجه به شرایط و ضوابط کنکور دکترا برنامه ریزی خود را انجام دهند تا بتوانند قبولی در آزمون دکتری سال جاری را تجربه کنند. در ضمن پیشنهاد می شود قسمت سوالات متداول دکتری و اخبار دکتری و مشاوره دکتری را نیز مورد بازدید قرار دهند.

مصاحبه دکتری دانشگاه آزاد

۱- منابع آزمون دکتری

۲- زمان ثبت نام آزمون دکتری

۳- زمان برگزاری آزمون دکتری

۴- ثبت نام دکتری

۵- ثبت نام دکتری دانشگاه آزاد

۶- دفترچه ثبت نام آزمون دکتری

۷- شرایط ثبت نام دکتری

۸- مدارک ثبت نام دکتری

۹- هزینه ثبت نام دکتری

۱۰- فرم صلاحیت عمومی آزمون دکتری

۱۱- کارت ورود به جلسه آزمون دکتری

۱۲- تمدید مهلت ثبت نام دکتری

۱۳- ویرایش اطلاعات ثبت نام دکتری

۱۴- نتایج اولیه آزمون دکتری

۱۵- توضیحات کارنامه آزمون دکتری

۱۶- مصاحبه دکتری

۱۷- مصاحبه دکتری دانشگاه آزاد

۱۸- شهریه دکتری

۱۹- شهریه دکتری دانشگاه آزاد

۲۰- دفترچه انتخاب رشته دکتری

۲۱- انتخاب رشته دکتری

۲۲- تاثیر سهمیه در انتخاب رشته دکتری

۲۳- نتایج انتخاب رشته آزمون دکتری

۲۴- دفترچه انتخاب رشته دکتری دانشگاه آزاد

۲۵- انتخاب رشته دکتری دانشگاه آزاد

۲۶- نتایج انتخاب رشته آزمون دکتری دانشگاه آزاد

۲۷- شناسه انتخاب رشته دکتری دانشگاه آزاد

کلمات کلیدی:

مصاحبه دکتری دانشگاه آزاد , زمان مصاحبه دکتری دانشگاه آزاد ۹۸ , سوالات مصاحبه دکتری دانشگاه آزاد , مصاحبه دکتری دانشگاه آزاد چگونه است , تجربه مصاحبه دکتری دانشگاه آزاد , دعوت به مصاحبه دکتری دانشگاه آزاد , مدارک مورد نیاز برای مصاحبه دکتری دانشگاه آزاد , جدول زمانبندی مصاحبه دکتری دانشگاه آزاد , مصاحبه دکتری دانشگاه آزاد ۹۸ , منابع آزمون دکتری , زمان ثبت نام آزمون دکتری , زمان برگزاری آزمون دکتری , ثبت نام دکتری , ثبت نام دکتری دانشگاه آزاد , دفترچه ثبت نام آزمون دکتری , شرایط ثبت نام دکتری , مدارک ثبت نام دکتری , هزینه ثبت نام دکتری , فرم صلاحیت عمومی آزمون دکتری , کارت ورود به جلسه آزمون دکتری , تمدید مهلت ثبت نام دکتری , ویرایش اطلاعات ثبت نام دکتری , نتایج اولیه آزمون دکتری , توضیحات کارنامه آزمون دکتری , مصاحبه دکتری , مصاحبه دکتری دانشگاه آزاد , شهریه دکتری , شهریه دکتری دانشگاه آزاد , دفترچه انتخاب رشته دکتری , انتخاب رشته دکتری , تاثیر سهمیه در انتخاب رشته دکتری , نتایج انتخاب رشته آزمون دکتری , دفترچه انتخاب رشته دکتری دانشگاه آزاد , انتخاب رشته دکتری دانشگاه آزاد , نتایج انتخاب رشته آزمون دکتری دانشگاه آزاد , شناسه انتخاب رشته دکتری دانشگاه آزاد

 

نوشته قبلی

توضیحات کارنامه آزمون دکتری

نوشته بعدی

تاثیر سهمیه در انتخاب رشته دکتری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید
ورود

هنوز حساب کاربری ندارید؟

ایجاد حساب کاربری
تبلیغات

دسته‌های دوره های آموزشی