بارگیری صفحه

هزینه ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد وزارت بهداشت

The cost of enrollment is a Master’s degree in the Ministry of Health

 

 

هزینه ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد وزارت بهداشت

هزینه ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد وزارت بهداشت عبارتی است که در بهمن ماه هر سال در گوگل یا سایر موتورهای جستجو توسط داوطلبان آزمون ارشد وزارت بهداشت سرچ می شود.بسیاری از داوطلبان کنکور ارشد وزارت بهداشت با توجه به هوش و فراست خود عبارت های کلیدی دیگری مثل هزینه ثبت نام کنکور ارشد بهداشت ۹۸ , زمان ثبت نام کنکور ارشد وزارت بهداشت ۹۸ , هزینه ثبت نام کنکور ارشد وزارت بهداشت ۹۸ , هزینه ثبت نام کنکور ارشد بهداشت ۹۸-۹۹ , هزینه ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد وزارت بهداشت ۹۸ , مدارک ثبت نام کارشناسی ارشد وزارت بهداشت و یا سازمان سنجش علوم پزشکی را نیز جستجو کنند.

 

هزینه ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد وزارت بهداشت

هدف همه آنها یکی است و همگی با کمی تسریع یا تاخیر به اطلاعات و خبرهای مطلوب خود در سطح اینترنت دست می یابند البته لازم به ذکر است داوطلبان آزمون ارشد وزارت بهداشت باید به صورت حرفه ای نحوه دقیق و علمی جستجوی اطلاعات را فرا گیرند تا به طور علمی بتوانند به مطالب مورد نیاز خود دست یابند.

لذا مهم این است که داوطلبان آزمون ارشد وزارت بهداشت اطلاعات مورد نیاز خود را از سایتی معتبر و علمی پیگیری و رهگیری کنند. سایتی یا مجموعه ای که بتواند به طور صحیح پاسخگوی سوالات داوطلبان آزمون ارشد وزارت بهداشت باشد. در این بستر پر تلاطم مجموعه سنجش امیرکبیر به عنوان مجری اماده سازی منابع ازمون کارشناسی ارشد و ارشد وزارت بهداشت سعی نموده است بستر اطلاعات برای داوطلبان ازمون ارشد وزارت بهداشت را طوری فراهم کنند که داوطلبان کنکور ارشد وزارت بهداشت بتوانند به راحتی اخبار درست و مطالب صحیح آموزشی خود را از سایت سنجش تکمیلی دات ای آر کسب کنند.

 

همچنین داوطلبان عزیز امتحان ارشد وزارت بهداشت می توانند در پایین همین صفحه، تمام سوالات خود را در زمینه آزمون ارشد مطرح کنند. مشاوران عالی سنجش امیرکبیر، مشتاقانه پاسخگوی پرسش ها و سوالات داوطلبان عزیز آزمون ارشد وزارت بهداشت در زمینه ثبت نام آزمون ارشد وزارت بهداشت در مقطع عالی و تکمیلی می باشند.

 

هزینه ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد وزارت بهداشت
 

لذا به تمام داوطلبان ازمون ارشد وزارت بهداشت توصیه میشود در چند ماه باقی مانده تا زمان آزمون ارشد ،تمرکز بیشتری روی مطالب کنکور ارشد وزارت بهداشت خود داشته باشند.

 

 

کنکور ارشد دانشگاه آزاد 98

 

هزینه ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد وزارت بهداشت

کنکور کارشناسی ارشد علوم پزشکی ۹۸ در حالی برگزار می شود که داوطلبان شرکت در این آزمون در زمان ثبت نام کارشناسی ارشد وزارت بهداشت ۹۸ هزینه ثبت نام را پرداخت نموده و با تکمیل فرم اینترنتی علاقه مندی خود را برای ادامه تحصیل در رشته های گروه پزشکیاعلام نموده باشند . هزینه ثبت نام کارشناسی ارشد وزارت بهداشت ۹۸ برای فراهم نمودن مقدمات لازم برای برگزاری آزمون بوده و داوطلبان مستلزم پرداخت این هزینه هستند . از آن جایی که ثبت نام ارشد علوم پزشکی ۹۸ همانند سال های گذشته به صورت اینترنتی انجام می شود پرداخت هزینه ثبت نام هم به صورت اینترنتی و از طریق یکی از کارت های بانکی عضو شبکه شتاب صورت می گیرد .
همان طور که در جریان هستید برای شرکت در هر آزمونی هزینه ای بابت برگزاری آزمون و مراحل سنجش داوطلب دریافت می شود کنکور کارشناسی ارشد وزارت بهداشت نیز از این شرط مستثنا نخواهد بود و تمامی داوطلبان علاقه مند به ادامه تحصیل در این مقطع بایستی هزینه ای را تحت عنوان هزینه ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد وزارت بهداشت پرداخت کنند، تا مجوز حضور در جلسه کنکور برای آن ها صادر شود. طبق روال سال های گذشته پرداخت هزینه ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد علوم پزشکی ۹۸ به صورت اینترنتی و با مراجعه به سایت سنجش پزشکی کشور به نشانیwww.sanjeshp.ir  انجام می شود . بنابراین داوطلبان واجد شرایط ثبت نام کنکور ارشد وزارت بهداشت ۹۸ در مرحله اول بایستی هزینه این آزمون را پرداخت نموده سپس برای تکمیل فرم ثبت نام کارشناسی ارشد وزارت بهداشت ۹۸  اقدام کنند. در ادامه این گزارش به شرح نحوۀ پرداخت و میزان هزینه ثبت کنکور کارشناسی ارشد وزارت بهداشت ۹۸ می پردازیم .

 

منابع آزمون ارشد وزارت بهداشت

هزینه ثبت نام کارشناسی ارشد وزارت بهداشت ۹۸

طبق شرایط ثبت نام کارشناسی ارشد وزارت بهداشت ۹۸ هر داوطلب بر اساس مدرک فارغ التحصیلی خود حداکثر می تواند در دو رشته یا مجموعه امتحانی ( از دو گروه متفاوت ) شرکت کند. سال گذشته هزینه ثبت نام برای هر گروه امتحانی ۳۶۰۰۰۰ ریال بود که داوطلب بایستی با مراجعه به سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی کشور نسبت به پرداخت آن اقدام می نمود . هم چنین مبلغ ۵۰۰۰ ریال نیز برای ارسال پیام کوتاه در نظر گرفته شده بود . با توجه به تغییرات احتمالی در هزینه ثبت نام آزمون ارشد علوم پزشکی ۹۸ توصیه می نمائیم با عضویت در کانال تلگرام کارشناسی ارشد سنجش امیرکبیر از میزان این هزینه اطلاع پیدا کنید .
طبق مصوبه جدید هیئت وزیران، هزینه ثبت نام کارشناسی ارشد وزارت بهداشت ۹۸ برای هر گروه امتحانی ۴۵۰۰۰۰ ریال معادل ۴۵ هزار تومان و هزینه خدمات پیام کوتاه ۶۰۰۰ ریال معادل ۶۰۰ تومان در نظر گرفته شده است .

 

شرایط ثبت نام آزمون ارشد

نحوه پرداخت هزینه ثبت نام کارشناسی ارشد وزارت بهداشت ۹۸

داوطلبان برای پرداخت هزینه ثبت نام بایستی در مدت زمان تعیین شده از سوی مرکز سنجش آموزش پزشکی کشور به سایت ثبت نام کارشناسی ارشد وزارت بهداشت ۹۸ به آدرس www.sanjeshp.ir  مراجعه نموده و هزینه آزمون را پرداخت کنند .
اگر شما نیز جزو داوطلبان این آزمون هستید پس از مراجعه به سایت ذکر شده باید وارد بخش کارشناسی ارشد شده و بر روی لینک ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد وزارت بهداشت ۹۸ کلیک نمائید. در ادامه صفحه ای در مقابل شما قرار می گیرد که بایستی آزمون مورد نظر را انتخاب نموده و مشخصات خود را وارد کنید. تصویر زیر گویای این مطلب می باشد .

 

 

داوطلبانی که متقاضی شرکت در یک رشته امتحانی هستند کافی است در کادر مربوط به انتخاب آزمون ، رشته اول را انتخاب کرده و پس از وارد نمودن اطلاعات فردی بر روی گزینه ثبت اطلاعات و ادامه خرید اعتبار کلیک نمایند. پس از کلیک بر روی این گزینه صفحه پرداخت الکترونیکی به نمایش در می آید .

در مقابل ، متقاضیانی که علاوه بر رشته امتحانی اول قصد شرکت در رشته یا مجموعه امتحانی دیگری را داشته باشند پس از اتمام پرداختهزینه ثبت نام رشته امتحانی اول  بایستی مجدداً وارد سامانه ثبت نام شده و با وارد نمودن کد ملی خود برای پرداخت هزینه ثبت نام رشته امتحانی دوم اقدام کنند . این متقاضیان بایستی با کلیک بر روی گزینه ” پرداخت هزینه آزمون برای رشته دوم ” مراحل قبل را مجدداً تکرار کنند .

 

زمان برگزاری آزمون ارشد

نکات مهم در خصوص پرداخت هزینه ثبت نام کارشناسی ارشد وزارت بهداشت ۹۸

یکی از نکات قابل توجه در ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد وزارت بهداشت عدم استرداد وجه پرداختی داوطلب است . بنابراین به داوطلبان توصیه می نمائیم قبل از هر اقدامی حتماً دفترچه ثبت نام کارشناسی ارشد وزارت بهداشت ۹۸ را با دقت مطالعه نموده و در صورت واجد شرایط بودن نسبت به پرداخت هزینه ثبت نام اقدام کنند.
اگر داوطلبی هزینه ثبت نام رشته امتحانی اول را پرداخت نموده و مراحل ثبت نام را تا انتها طی نموده باشد و پس از دریافت کد رهگیری تصمیم به انتخاب رشته امتحانی دوم بگیرد کافی است با مراجعه به سایت ثبت نام گزینه ویرایش فرم ثبت نام را انتخاب نموده و ضمن پرداخت همزمان هزینه ثبت نام تمامی مراحل را تا تایید نهایی انجام دهد .
ممکن است متقاضیان در هنگام پرداخت هزینه ثبت نام ارشد علوم پزشکی ۹۸ با مشکلاتی روبرو شوند و به راهنمایی نیاز داشته باشند . کارشناسان مرکز سنجش امیرکبیر  پاسخگوی سوالات داوطلبان می باشند .

 

زمان برگزاری آزمون ارشد

شرایط ثبت نام کارشناسی ارشد وزارت بهداشت ۹۸

تمامی متقاضیان شرکت در کنکور کارشناسی ارشد وزارت بهداشت ۹۸ می بایست شرایط و ضوابط شرکت در آزمون را که شامل شرایط عمومی ، شرایط اختصاصی ، وضعیت نظام وظیفه ، شرایط شرکت مشمولین طرح نیروی انسانی ، سهمیه ها و سایر ضوابط می باشد را با دقت مطالعه نموده و با آگاهی کامل برای ثبت نام اقدام کنند. در ادامه به چند مورد مهم از شرایط شرکت در آزمون کارشناسی ارشد علوم پزشکی ۹۸ اشاره می کنیم:
۱- داوطلبان دارای مدرک کارشناسی ، کارشناسی ارشد ، دکتری عمومی گروه پزشکی و مدارک بالاتر مورد تایید وزارت علوم و وزارت بهداشت و دانشجویان ترم آخر که حداکثر تا تاریخ ۳۱ شهریور ۹۸ فارغ التحصیل می شوند مجاز به ثبت نام در کنکور کارشناسی ارشد وزارت بهداشت ۹۸ هستند .
۲- تمامی داوطلبان بایستی با توجه به مدارک مورد پذیرش هر رشته امتحانی نسبت به انتخاب رشته مورد علاقه خود اقدام کنند . مدارک مورد پذیرش هر رشته امتحانی در جدول شماره ۱ دفترچه ثبت نام ارشد علوم پزشکی ۹۸ درج شده است  .
۳- تمامی پذیرفته شدگان دوره های روزانه کارشناسی ارشد وزارت بهداشت ۹۷ در صورت ثبت نام یا عدم ثبت نام در دانشگاه محل قبولی مجاز به شرکت درآزمون کارشناسی ارشد ۹۸ نیستند.
۴- فارغ التحصیلان دوره های رایگان مقطع کارشناسی ارشد در صورت قبولی در دوره روزانه و تحصیل مجدد رایگان ملزم به پرداخت شهریه می باشند . البته این داوطلبان در صورت انتخاب رشته هایی که مدرک تحصیلی مورد پذیرش آن ها ، کارشناسی ارشد باشد ملزم به پرداخت شهریه نمی باشند  .
۵- دانشجویان کارشناسی ارشد در صورت انصراف از تحصیل و تسویه با دانشگاه محل تحصیل خود می توانند در کنکور کارشناسی ارشد علوم پزشکی ۹۸شرکت نمایند  .
۶- دانشجویان کارشناسی ارشد که از تحصیل محروم شده اند ، در صورت تسویه با دانشگاه محل تحصیل خود می توانند در رشته ای متفاوت با رشته قبلی خود در آزمون کارشناسی ارشد وزارت بهداشت ۹۸ شرکت کنند  .
۷- اگر رشته تحصیلی داوطلب در ردیف رشته های مورد نیاز وزارت بهداشت باشد بایستی وضعیت خدمت قانونی طرح نیروی انسانی را دقیقا مشخص کند. در غیر این صورت در هر مرحله از تحصیل که باشد قبولی فرد لغو می شود  .

رشته های مورد نیاز وزارت بهداشت که مشمول طرح نیروی انسانی می باشند عبارتند از:
 پزشکی ، دندانپزشکی ، داروسازی ، پرستاری ، اتاق عمل ، هوشبری ،رادیولوژی ، علوم آزمایشگاهی، فوریتهای پزشکی ، پرستاری دندانپزشکی و بهداشت دهان ، پروتز دندان و ساخت پروتز دندانی  مقاطع کاردانی و کارشناسی برای ورودی های مهر سال ۹۵ به بعد، )  تکنسین سلامت دهان مقاطع کاردانی از ورودی بهمن سال ۹۴ به بعد  (.
برای اطلاع از جزئیات ضوابط و شرایط ثبت نام توصیه می شود گزارشات شرایط ثبت نام کارشناسی ارشد وزارت بهداشت ۹۸ و دفترچه ثبت نام کنکور ارشد وزارت بهداشت ۹۸ را مطالعه کنید . مشاوران مرکز سنجش امیرکبیر آماده اند از طریق سامانه مشاوره تحصیلی  پاسخگوی سوالات شما عزیزان در رابطه با فرآیند های کنکور کارشناسی ارشد وزارت بهداشت باشند .

 

ثبت نام آزمون ارشد سراسری

سهمیه کارشناسی ارشد وزارت بهداشت ۹۸

سهمیه هایی که در کنکور کارشناسی ارشد وزارت بهداشت ۹۸ لحاظ می شود شامل سهمیه های رزمندگان و ایثارگران ، آزاد و سهمیه استعداد درخشان (  با آزمون ورودی و بدون آزمون ورودی ) می شود . لازم به ذکر است که ۳۰ درصد از ظرفیت پذیرش هر رشته محل به رزمندگان و ایثارگران به شرط کسب حد نصاب نمره علمی لازم و باقیمانده ظرفیت پذیرش در هر رشته به داوطلبانی که مشمول این سهمیه نیستند اختصاص می یابد . پذیرش دانشجویان دارای سهمیه استعداد درخشان به صورت مازاد بر ظرفیت پذیرش عادی است.

 

نحوه سنجش و پذیرش آزمون ارشد

نتایج انتخاب رشته ارشد

شما برای قبول شدن در کنکور کارشناسی ارشد ۹۸ ، به چه چیز هایی نیاز دارید ؟

 

مشاوره و برنامه ریزی تحصیلی آزمون ارشد
قانون جذب
 

به داوطلبان کنکور کارشناسی ارشد وزارت بهداشت توصیه می شود تمام اخبار و مطالب مرتبط با ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد وزارت بهداشت را که در زیر آمده است را به صورت کامل مطالعه کنند و با توجه به شرایط و ضوابط کنکور ارشد وزارت بهداشت برنامه ریزی خود را انجام دهند تا بتوانند قبولی در آزمون ارشد وزارت بهداشت سال جاری را تجربه کنند. در ضمن پیشنهاد می شود قسمت سوالات متداول ارشد وزارت بهداشت و اخبار کارشناسی ارشد وزارت بهداشت و مشاوره ارشد وزارت بهداشت را نیز مورد بازدید قرار دهند.

هزینه ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد وزارت بهداشت
 

۱- منابع کنکور کارشناسی ارشد وزارت بهداشت

۲- زمان ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد وزارت بهداشت

۳- زمان برگزاری کنکور کارشناسی ارشد وزارت بهداشت

۴- ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد وزارت بهداشت

۵- دفترچه ثبت نام کارشناسی ارشد وزارت بهداشت

۶- شرایط ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد وزارت بهداشت

۷- مدارک ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد وزارت بهداشت

۸- هزینه ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد وزارت بهداشت

۹- کارت ورود به جلسه کنکور کارشناسی ارشد وزارت بهداشت

۱۰- تمدید مهلت ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد وزارت بهداشت

۱۱- ویرایش اطلاعات ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد وزارت بهداشت

۱۲- نتایج ارشد وزارت بهداشت

۱۳- توضیحات کارنامه کارشناسی ارشد وزارت بهداشت

۱۴- شهریه کارشناسی ارشد وزارت بهداشت

۱۵- دفترچه انتخاب رشته کارشناسی ارشد وزارت بهداشت

۱۶- انتخاب رشته کارشناسی ارشد وزارت بهداشت

۱۷- اعلام نتایج انتخاب رشته کارشناسی ارشد وزارت بهداشت

کلمات کلیدی:

هزینه ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد وزارت بهداشت , زمان ثبت نام کنکور ارشد وزارت بهداشت ۹۸ , زمان کنکور ارشد وزارت بهداشت ۹۸ , ثبت نام ارشد وزارت بهداشت ۹۸ , آزمون ارشد وزارت بهداشت ۹۸ , کنکور وزارت بهداشت , هزینه ثبت نام کنکور ارشد ۹۸ , هزینه ثبت نام کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد , ثبت نام وزارت بهداشت ۹۷ , The cost of enrollment is a Master’s degree in the Ministry of Health , منابع کنکور کارشناسی ارشد وزارت بهداشت , زمان ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد وزارت بهداشت , زمان برگزاری کنکور کارشناسی ارشد وزارت بهداشت , ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد وزارت بهداشت , دفترچه ثبت نام کارشناسی ارشد وزارت بهداشت , شرایط ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد وزارت بهداشت , مدارک ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد وزارت بهداشت , هزینه ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد وزارت بهداشت , کارت ورود به جلسه کنکور کارشناسی ارشد وزارت بهداشت , تمدید مهلت ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد وزارت بهداشت , ویرایش اطلاعات ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد وزارت بهداشت , نتایج ارشد وزارت بهداشت , توضیحات کارنامه کارشناسی ارشد وزارت بهداشت , شهریه کارشناسی ارشد وزارت بهداشت , دفترچه انتخاب رشته کارشناسی ارشد وزارت بهداشت , انتخاب رشته کارشناسی ارشد وزارت بهداشت , اعلام نتایج انتخاب رشته کارشناسی ارشد وزارت بهداشت

نوشته قبلی

زمان ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد وزارت بهداشت

نوشته بعدی

ویرایش اطلاعات ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد وزارت بهداشت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید
ورود

هنوز حساب کاربری ندارید؟

ایجاد حساب کاربری
تبلیغات

دسته‌های دوره های آموزشی