بارگیری صفحه

آزمون کارشناسی ارشد تکنولوژی آموزشی

آزمون کارشناسی ارشد تکنولوژی آموزشی

Educational technology senior test

 

آزمون کارشناسی ارشد تکنولوژی آموزشی

آزمون کارشناسی ارشد تکنولوژی آموزشی و آزمون آزمایشی کارشناسی ارشد تکنولوژی آموزشی عباراتی هستند که قبل از آزمون کارشناسی ارشد سراسری هر ساله در گوگل یا سایر موتورهای جستجو، توسط داوطلبان آزمون کارشناسی ارشد تکنولوژی آموزشی سرچ می شود. بسیاری از داوطلبان کنکور کارشناسی ارشد تکنولوژی آموزشی با توجه به هوش و فراست خود عبارت های کلیدی دیگری مثل بودجه بندی کارشناسی ارشد تکنولوژی آموزشی، بودجه بندی کنکور کارشناسی ارشد تکنولوژی آموزشی، بودجه بندی آزمون کارشناسی ارشد تکنولوژی آموزشی، کنکور آزمایشی کارشناسی ارشد تکنولوژی آموزشی، آزمون آزمایشی کارشناسی ارشد تکنولوژی آموزشی، آزمون آنلاین کارشناسی ارشد تکنولوژی آموزشی، سرفصل آزمون کارشناسی ارشد تکنولوژی آموزشی و آزمون اینترنتی کارشناسی ارشد تکنولوژی آموزشی را نیز جستجو کنند.

 

آزمون کارشناسی ارشد تکنولوژی آموزشی
 

هدف همه آنها یکی است و همگی با کمی تسریع یا تاخیر به اطلاعات و خبرهای مطلوب خود در سطح اینترنت دست می یابند البته لازم به ذکر است داوطلبان آزمون ارشد تکنولوژی آموزشی باید به صورت حرفه ای نحوه دقیق و علمی جستجوی اطلاعات را فرا گیرند تا به طور علمی بتوانند به مطالب مورد نیاز خود دست یابند.

لذا مهم این است که داوطلبان آزمون کارشناسی ارشد تکنولوژی آموزشی، اطلاعات مورد نیاز خود را از سایتی معتبر و علمی پیگیری و رهگیری کنند. سایتی یا مجموعه ای که بتواند به طور صحیح پاسخگوی سوالات داوطلبان آزمون ارشد تکنولوژی آموزشی باشد. در این بستر پر تلاطم مجموعه سنجش امیرکبیر به عنوان مجری اماده سازی منابع ازمون کارشناسی ارشد و دکتری سعی نموده است بستر اطلاعات برای داوطلبان ازمون کارشناسی ارشد تکنولوژی آموزشی را طوری فراهم کنند که داوطلبان کنکور ارشد تکنولوژی آموزشی بتوانند به راحتی اخبار، منابع و آزمون های آزمایشی درست و مطالب صحیح آموزشی خود را از سایت سنجش تکمیلی دات ای آر کسب کنند.

 

آزمون کارشناسی ارشد تکنولوژی آموزشی
 

همچنین داوطلبان عزیز امتحان کارشناسی ارشد تکنولوژی آموزشی می توانند در پایین همین صفحه، تمام سوالات خود را در زمینه بودجه بندی آزمون ارشد تکنولوژی آموزشی مطرح کنند. مشاوران عالی سنجش امیرکبیر، مشتاقانه پاسخگوی پرسش ها و سوالات داوطلبان عزیز ازمون کارشناسی ارشد تکنولوژی آموزشی در زمینه آزمون های آزمایشی کارشناسی ارشد تکنولوژی آموزشی در مقطع عالی و تکمیلی می باشند.
لذا به تمام داوطلبان کنکور کارشناسی ارشد تکنولوژی آموزشی توصیه میشود در چند ماه باقی مانده تا زمان آزمون ارشد تکنولوژی آموزشی، تمرکز بیشتری روی مطالب کنکور ارشد تکنولوژی آموزشی خود داشته باشند.

 

یکی از خدمات ارزشمند دیگر سنجش امیرکبیر که علاوه بر آزمون های آزمایشی برای رشته های مختلف تحصیلات تکمیلی مقطع کارشناسی ارشد و دکتری ارائه می شود، بسته آموزشی مکاتبه ای کنکور کارشناسی ارشد تکنولوژی آموزشی است که می توانید با کلیک روی بسته آموزشی آزمون ارشد تکنولوژی آموزشی، محتوای پکیج کنکور کارشناسی ارشد تکنولوژی آموزشی را مشاهده نمایید و درصورت تمایل نسبت به ثبت نام و خرید پکیج کارشناسی ارشد تکنولوژی آموزشی از وب سایت سنجش امیرکبیر اقدام نمایید.

 

آزمون آزمایشی ارشد تکنولوژی آموزشی سراسری و آزاد

آزمون آزمایشی ارشد تکنولوژی آموزشی سنجش امیرکبیر برای داوطلبان این رشته طراحی شده است،لذا بودجه بندی مباحث و سرفصل های آزمون های آزمایشی کارشناسی ارشد رشته تکنولوژی آموزشی در ذیل آورده شده است بنابراین این آزمون ها در قالب ۸ مرحله ازمون آزمایشی کارشناسی ارشد تکنولوژی آموزشی ، برای داوطلبان کنکور ارشد تکنولوژی آموزشی برگزار می شود.

 

 

ضرایب دروس امتحانی طبق جداول مربوطه دفترچه ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد می باشد

 

درس فهرست مطالب
آزمون اول (۲۵% اول سرفصل)
زبان عمومی Vocabulary, Grammar, Comprehension
آمار و روش تحقیق یادگیری – نظریه های یادگیری – الگوهای یادگیری – ارتباط و اثر آن بر تدریس – نظریه های تدریس –مبانی نظری تدریس – طرح یک نظریه تدریس – عوامل مؤثر در تدریس – طراحی آموزشی –مراحل تحلیل و تنظیم یک طرح آموزشی – شناخت و تدوین هدف های آموزشی –
سطوح یادگیری در حیطه شناختی – سطوح یادگیری در حیطه عاطفی –سطوح یادگیری در حیطه روانی – حرکتی) – تحلیل و تعیین نظام ارزشیابی
روانشناسی تربیتی تعریف و موضوع روان شناسی پرورشی – پیشینه نگارش کتاب درسی روان شناسی پرورشی –
پژوهش در روان شناسی پرورشی – مراحل و هدف های آموزش – مفاهیم آموزش و یادگیری –
طبقه بندی هدف های آموزشی
روشها و فنون تدریس یادگیری – نظریه های یادگیری – الگوهای یادگیری – ارتباط و اثر آن بر تدریس – نظریه های تدریس –مبانی نظری تدریس – طرح یک نظریه تدریس – عوامل مؤثر در تدریس – طراحی آموزشی –مراحل تحلیل و تنظیم یک طرح آموزشی – شناخت و تدوین هدف های آموزشی –
سطوح یادگیری در حیطه شناختی – سطوح یادگیری در حیطه عاطفی –
سطوح یادگیری در حیطه روانی – حرکتی) – تحلیل و تعیین نظام ارزشیابی
تکنولوژی آموزشی مبانی نظری تکنولوژی آموزشی – تعاریف – تاریخچه تکنولوژی آموزشی – مفهوم آموزش و یادگیری –الگوهای آموزشی – طراحی منظم آموزشی
سنجش و اندازه گیری در تعلیم تربیت پیشینه اندازه گیری – اصطلاحات و مفاهیم اساسی در روان سنجی (سنجش و اندازه گیری) –
آزمون ارزشیابی – انواع مقیاس های اندازه گیری
مقدمات برنامه ریزی آموزشی و درسی مفاهیم برنامه ریزی آموزشی و درسی – تاریخچه برنامه ریزی آموزشی – تحول برنامه ریزی آموزشی –انواع برنامه ریزی آموزشی – برنامه ریزی از نظر حیطه و دامنه ی عمل – برنامه ریزی از نظر چگونگی عمل –اصول و برنامه ریزی آموزشی – اصول عمومی برنامه ریزی آموزشی – اهداف در برنامه ریزی آموزشی –سطوح برنامه ریزی آموزشی – آرمان های جهانی آموزش و پرورش – آرمان های ملی آموزش و پرورش –رسالت و مأموریت سیستم آموزش و پرورش – وظایف پاره سیستمهای آموزش و پرورش –مقاصد اجرایی آموزش و پرورش – هدف های درسی
آزمون دوم (۲۵% دوم سرفصل)
زبان عمومی Vocabulary, Grammar, Comprehension
آمار و روش تحقیق شاخص های پراکندگی انحراف معیار – واریانس – آزمون آماری – اعتبار و روایی –
نمرات استاندارد – همبستگی منحنی طبیعی استاندارد – آمار استنباطی و مبانی آن – آزمون t
روانشناسی تربیتی ویژگی های ورودی یادگیرندگان – راهبردهای یادگیری – (نظریه های رشد شناختی –
نظریه های رفتاری یادگیری – نظریه های شناختی یادگیری – نظریه خبرپردازی یادگیری(
روشها و فنون تدریس تحلیل و تعیین موقعیت آموزشی – فعالیت های آموزشی ضمن تدریس
(الگوها و روشهای تدریس) روشهای تدریس سنتی و متداول
تکنولوژی آموزشی ارتباط در آموزش – تعریف و انواع ارتباط – اجزاء فرآیند ارتباط – مدل های طرح پیام – ارتباط غیر کلامی – خصوصیات فرستنده و گیرنده پیام – برقراری ارتباط میان معلم و شاگرد – مواد و وسایل آموزشی – دلایل استفاده از مواد و وسایل آموزشی – تقسیم بندی مواد و وسایل آموزشی
سنجش و اندازه گیری در تعلیم تربیت انواع آزمون ها و کاربرد آنها – انواع ارزشیابی آموزشی اهداف آموزشی
طبقه بندی هدف های آموزشی) انواع آزمون های آماری در روان سنجی (سنجش و اندازه گیری(
مقدمات برنامه ریزی آموزشی و درسی شناخت منابع و موانع آموزش و پرورش – مقدورات و محدودیت های درون زا – مقدورات و محدودیت های برون زا – منابع و موانع مختلط درون زا و برون زای آموزش و پرورش – مدل های برنامه ریزی آموزشی از نظر مبنای ریاضی – مدل های اقتصادی برنامه ریزی آموزشی – روش های برنامه ریزی آموزشی- روش های تقاضای اجتماعی – روش های نیروی انسانی – روش نرخ بازده
آزمون سوم (۵۰% اول)
کلیه دروس مرحله ۱و۲ مباحث آزمون اول و دوم
آزمون چهارم (۲۵% سوم سرفصل)
زبان عمومی Vocabulary, Grammar, Comprehension
آمار و روش تحقیق مطالعه منابع – جامعه و نمونه تحقیق – روش های تحقیق – روش های نمونه گیری –
تحقیق زمینه یابی – مصاحبه – پرسشنامه و مشاهده – آزمون معنادار بودن نسبت –
واریانس و همبستگی – تجزیه و تحلیل واریانس یک طرفه
روانشناسی تربیتی نظریه سازندگی یادگیری – انگیزش و یادگیری – روش های آموزش مستقیم و غیر مستقیم –
آموزش در حد تسلط – آموزش به کمک روش های تغییر رفتار
روشها و فنون تدریس روش های تدریس جدید (آموزش انفرادی) – ارزشیابی الگوهای خانواده اجتماعی ،
تدریس یاران در یادگیری / تفحص گروهی ، ایفای نقش – کاوشگری به شیوه ی
محاکم قضایی ، نظریه سیستم های مفهومی
تکنولوژی آموزشی رسانه های آموزشی نور تاب – رسانه های آموزشی نور تاب ساکن – رسانه های آموزشی
نورتاب متحرک – عکاسی – استفاده از عکاسی در آموزش مسایل فنی عکاسی
سنجش و اندازه گیری در تعلیم تربیت قواعد تهیه و اجرا، نمره گذاری و تحلیل و تفسیر آزمون های پیشرفت تحصیلی انواع هنجارها
مقدمات برنامه ریزی آموزشی و درسی تشخیص کژی ها و کاستی های نظام آموزشی – زمینه های تشخیص در نظام آموزشی –
ابراز تشخیص در نظام آموزشی – استفاده از شاخص ها در برنامه ریزی آموزشی (شاخص های
درون داد آموزشی – شاخص های فرآیند نظارم آموزشی – شاخص های مرتبط با شرایط (سیاسی و اجتماعی –
اقتصادی) – شاخص های جمعیت شناسی – شاخص های سیاسی و اجتماعی و سیاسی –
شاخص های اقتصادی و مالی) تهیه و اجرای برنامه آموزشی و ارزیابی آن – تهیه برنامه آموزشی کشور –اجرای برنامه آموزشی کشور
آزمون پنجم (۲۵% چهارم سرفصل)
زبان عمومی Vocabulary, Grammar, Comprehension
آمار و روش تحقیق آزمون خی دو – تحقیق آزمایشی – تحقیق تاریخی – تحقیقات کیفی – تحقیقی علی –
مقایسه ای – تهیه گزارش تحقیق – سایر مطالب موجود در زمینه آمار
روانشناسی تربیتی آموزش برنامه ای آموزش مهارت ها و راهبردهای یادگیری – آموزش مفاهیم و اصول –
آموزش حل مسئله – آموزش هوش و آفرینندگی – مفاهیم کلی ارزشیابی – تهیه ارزشیابی پیشرفت تحصیلی
روشها و فنون تدریس الگوهای خانواده اطلاعات پردازی – تفکر استقرایی – دریافت مفاهیم (مهارت اساسی تفکر)
کاوشگری علمی – روش یادسپاری – بدیعه پردازی (سینکتیکز) (افزایش تفکر خلاق) پیش سازمان دهنده –الگوهای خانواده ی انفرادی تدریس – تدریس غیر مستقیم – مفاهیم خود – الگوهای خانواده ی رفتاری تدریس –یادگیری در حد تسلط – آموزش مستقیم – یادگیری از شبیه سازی ها
تکنولوژی آموزشی آزمون های فرضی آماری – رگرسیون و همبستگی سری های زمانی
سنجش و اندازه گیری در تعلیم تربیت پایایی و انواع آن (Reliability)، روایی و انواع آن (Validity)
مقدمات برنامه ریزی آموزشی و درسی فرآیند برنامه ریزی درسی و انواع آن – طرح ریزی حیطه های برنامه درسی – تهیه برنامه آموزشی کشور –آماده سازی رئوس برنامه درسی (انتخاب راهبردهای یاددهی – یادگیری) – تهیه و تولید مواد ووسایل آموزشی و سازمان دهی آنها – ارزیابی تکوینی ایجاد شرایط اجرای برنامه درسی –
نظارت و بازنگری در برنامه ریزی درسی
آزمون ششم (۵۰% دوم)
کلیه دروس مرحله ۴و۵ مباحث آزمون چهارم و پنجم
آزمون هفتم (جامع)
کلیه دروس مرحله ۱ تا ۶ مباحث آزمون اول تا ششم
آزمون هشتم (جامع)
کلیه دروس مرحله ۱ تا ۶ مباحث آزمون اول تا ششم

 

 

آزمون آزمایشی کارشناسی ارشد تکنولوژی آموزشی
 

Educational technology senior test

Master’s Degree In Educational Technology Test and Master Test of Educational Technology Exam are phrases that are pre-tested by a master’s degree in technology education before undergraduate master’s degree examinations on Google or other search engines each year. Many volunteers in Masters Courses in Educational Technology, according to their intelligence and freshness, have other key terms, such as the budgeting of the Master of Educational Technology, the budgeting of the MSc in Engineering Education, the Budget Testing, the Master’s Degree in Educational Technology, the Experimental Examination, the Master of Educational Technology, Trial Test, Masters of Educational Technology, Online Masters Courses in Educational Technology, Masters Courses in Teaching Technology, and Online Masters in Educational Technology.

 

کنکور آزمایشی کارشناسی ارشد تکنولوژی آموزشی
 

 

به داوطلبان کنکور کارشناسی ارشد توصیه می شود تمام اخبار و مطالب مرتبط با ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد را که در زیر آمده است را به صورت کامل مطالعه کنند و با توجه به شرایط و ضوابط کنکور ارشد برنامه ریزی خود را انجام دهند تا بتوانند قبولی در آزمون ارشد سال جاری را تجربه کنند. در ضمن پیشنهاد می شود قسمت سوالات متداول ارشد و اخبار کارشناسی ارشد و مشاوره ارشد را نیز مورد بازدید قرار دهند.

 

تکنولوژی آموزشی

۱- منابع کنکور کارشناسی ارشد

۲- زمان ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد

۳- زمان برگزاری کنکور کارشناسی ارشد

۴- ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد

۵- ثبت نام کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد

۶- دفترچه ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد

۷- شرایط ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد

۸- مدارک ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد

۹- هزینه ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد

۱۰- نتایج کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد

۱۱- کارت ورود به جلسه کنکور کارشناسی ارشد

۱۲- تمدید مهلت ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد

۱۳- ویرایش ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد

۱۴- نتایج کارشناسی ارشد

۱۵- توضیحات کارنامه کارشناسی ارشد

۱۶- شهریه کارشناسی ارشد

۱۷- شهریه کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد

۱۸- دفترچه انتخاب رشته کارشناسی ارشد

۱۹- انتخاب رشته کارشناسی ارشد

۲۰- اعلام نتایج انتخاب رشته کارشناسی ارشد

۲۱- دفترچه انتخاب رشته کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد

۲۲- انتخاب رشته کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد

۲۳- اعلام نتایج انتخاب رشته کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد

۲۴- شناسه انتخاب رشته کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد

 

 

 

نوشته قبلی

آزمون کارشناسی ارشد برنامه ریزی درسی

نوشته بعدی

آزمون کارشناسی ارشد آموزش و پرورش

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید
ورود

هنوز حساب کاربری ندارید؟

ایجاد حساب کاربری
تبلیغات

دسته‌های دوره های آموزشی