آزمون کارشناسی ارشد مدیریت و برنامه ریزی آموزش عالی

Management and planning of higher education senior test

 

آزمون کارشناسی ارشد مدیریت و برنامه ریزی آموزش عالی

آزمون کارشناسی ارشد مدیریت و برنامه ریزی آموزش عالی و آزمون آزمایشی کارشناسی ارشد مدیریت و برنامه ریزی آموزش عالی عباراتی هستند که قبل از آزمون کارشناسی ارشد سراسری هر ساله در گوگل یا سایر موتورهای جستجو، توسط داوطلبان آزمون کارشناسی ارشد مدیریت و برنامه ریزی آموزش عالی سرچ می شود. بسیاری از داوطلبان کنکور کارشناسی ارشد مدیریت و برنامه ریزی آموزش عالی با توجه به هوش و فراست خود عبارت های کلیدی دیگری مثل بودجه بندی کارشناسی ارشد مدیریت و برنامه ریزی آموزش عالی، بودجه بندی کنکور کارشناسی ارشد مدیریت و برنامه ریزی آموزش عالی، بودجه بندی آزمون کارشناسی ارشد مدیریت و برنامه ریزی آموزش عالی، کنکور آزمایشی کارشناسی ارشد مدیریت و برنامه ریزی آموزش عالی، آزمون آزمایشی کارشناسی ارشد مدیریت و برنامه ریزی آموزش عالی، آزمون آنلاین کارشناسی ارشد مدیریت و برنامه ریزی آموزش عالی، سرفصل آزمون کارشناسی ارشد مدیریت و برنامه ریزی آموزش عالی و آزمون اینترنتی کارشناسی ارشد مدیریت و برنامه ریزی آموزش عالی را نیز جستجو کنند.

 

آزمون کارشناسی ارشد مدیریت و برنامه ریزی آموزش عالی
 

هدف همه آنها یکی است و همگی با کمی تسریع یا تاخیر به اطلاعات و خبرهای مطلوب خود در سطح اینترنت دست می یابند البته لازم به ذکر است داوطلبان آزمون ارشد مدیریت و برنامه ریزی آموزش عالی باید به صورت حرفه ای نحوه دقیق و علمی جستجوی اطلاعات را فرا گیرند تا به طور علمی بتوانند به مطالب مورد نیاز خود دست یابند.

لذا مهم این است که داوطلبان آزمون کارشناسی ارشد مدیریت و برنامه ریزی آموزش عالی، اطلاعات مورد نیاز خود را از سایتی معتبر و علمی پیگیری و رهگیری کنند. سایتی یا مجموعه ای که بتواند به طور صحیح پاسخگوی سوالات داوطلبان آزمون ارشد مدیریت و برنامه ریزی آموزش عالی باشد. در این بستر پر تلاطم مجموعه سنجش امیرکبیر به عنوان مجری اماده سازی منابع ازمون کارشناسی ارشد و دکتری سعی نموده است بستر اطلاعات برای داوطلبان ازمون کارشناسی ارشد مدیریت و برنامه ریزی آموزش عالی را طوری فراهم کنند که داوطلبان کنکور ارشد مدیریت و برنامه ریزی آموزش عالی بتوانند به راحتی اخبار، منابع و آزمون های آزمایشی درست و مطالب صحیح آموزشی خود را از سایت سنجش تکمیلی دات ای آر کسب کنند.

 

آزمون کارشناسی ارشد مدیریت و برنامه ریزی آموزش عالی
 

همچنین داوطلبان عزیز امتحان کارشناسی ارشد مدیریت و برنامه ریزی آموزش عالی می توانند در پایین همین صفحه، تمام سوالات خود را در زمینه بودجه بندی آزمون ارشد مدیریت و برنامه ریزی آموزش عالی مطرح کنند. مشاوران عالی سنجش امیرکبیر، مشتاقانه پاسخگوی پرسش ها و سوالات داوطلبان عزیز ازمون کارشناسی ارشد مدیریت و برنامه ریزی آموزش عالی در زمینه آزمون های آزمایشی کارشناسی ارشد مدیریت و برنامه ریزی آموزش عالی در مقطع عالی و تکمیلی می باشند.
لذا به تمام داوطلبان کنکور کارشناسی ارشد مدیریت و برنامه ریزی آموزش عالی توصیه میشود در چند ماه باقی مانده تا زمان آزمون ارشد مدیریت و برنامه ریزی آموزش عالی، تمرکز بیشتری روی مطالب کنکور ارشد مدیریت و برنامه ریزی آموزش عالی خود داشته باشند.

 

یکی از خدمات ارزشمند دیگر سنجش امیرکبیر که علاوه بر آزمون های آزمایشی برای رشته های مختلف تحصیلات تکمیلی مقطع کارشناسی ارشد و دکتری ارائه می شود، بسته آموزشی مکاتبه ای کنکور کارشناسی ارشد مدیریت و برنامه ریزی آموزش عالی است که می توانید با کلیک روی بسته آموزشی آزمون ارشد مدیریت و برنامه ریزی آموزش عالی، محتوای پکیج کنکور کارشناسی ارشد مدیریت و برنامه ریزی آموزش عالی را مشاهده نمایید و درصورت تمایل نسبت به ثبت نام و خرید پکیج کارشناسی ارشد مدیریت و برنامه ریزی آموزش عالی از وب سایت سنجش امیرکبیر اقدام نمایید.

 

آزمون آزمایشی ارشد مدیریت و برنامه ریزی آموزش عالی سراسری و آزاد

آزمون آزمایشی ارشد مدیریت و برنامه ریزی آموزش عالی سنجش امیرکبیر برای داوطلبان این رشته طراحی شده است،لذا بودجه بندی مباحث و سرفصل های آزمون های آزمایشی کارشناسی ارشد رشته مدیریت و برنامه ریزی آموزش عالی در ذیل آورده شده است بنابراین این آزمون ها در قالب ۸ مرحله ازمون آزمایشی کارشناسی ارشد مدیریت و برنامه ریزی آموزش عالی ، برای داوطلبان کنکور ارشد مدیریت و برنامه ریزی آموزش عالی برگزار می شود.

 

 

ضرایب دروس امتحانی طبق جداول مربوطه دفترچه ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد می باشد

 

درس فهرست مطالب
آزمون اول (۲۵% اول سرفصل)
زبان عمومی Vocabulary, Grammar, Comprehension
آمار و روش تحقیق یادگیری – نظریه های یادگیری – الگوهای یادگیری – ارتباط و اثر آن بر تدریس – نظریه های تدریس –مبانی نظری تدریس – طرح یک نظریه تدریس – عوامل مؤثر در تدریس – طراحی آموزشی –مراحل تحلیل و تنظیم یک طرح آموزشی – شناخت و تدوین هدف های آموزشی –
سطوح یادگیری در حیطه شناختی – سطوح یادگیری در حیطه عاطفی –سطوح یادگیری در حیطه روانی – حرکتی) – تحلیل و تعیین نظام ارزشیابی
روانشناسی تربیتی تعریف و موضوع روان شناسی پرورشی – پیشینه نگارش کتاب درسی روان شناسی پرورشی –
پژوهش در روان شناسی پرورشی – مراحل و هدف های آموزش – مفاهیم آموزش و یادگیری –
طبقه بندی هدف های آموزشی
روشها و فنون تدریس یادگیری – نظریه های یادگیری – الگوهای یادگیری – ارتباط و اثر آن بر تدریس – نظریه های تدریس –مبانی نظری تدریس – طرح یک نظریه تدریس – عوامل مؤثر در تدریس – طراحی آموزشی –مراحل تحلیل و تنظیم یک طرح آموزشی – شناخت و تدوین هدف های آموزشی –
سطوح یادگیری در حیطه شناختی – سطوح یادگیری در حیطه عاطفی –
سطوح یادگیری در حیطه روانی – حرکتی) – تحلیل و تعیین نظام ارزشیابی
مدیریت آموزشی مفاهیم و اصول سازمان مدیریت آموزشی – سازمان و مدیریت – کارایی و اثربخشی –
تصمیم گیری – کارکردها و اصول مدیریت – تعیین اهداف و برنامه ریزی – سازماندهی –
رهبری – نظارت و کنترل – قلمرو ابعاد و وظایف مدیریت آموزشی – زمینه ی فرهنگی –
اجتماعی مدیریت فرهنگی – ویژگی های مدیریت آموزشی
سنجش و اندازه گیری در تعلیم تربیت پیشینه اندازه گیری – اصطلاحات و مفاهیم اساسی در روان سنجی (سنجش و اندازه گیری) –
آزمون ارزشیابی – انواع مقیاس های اندازه گیری
مقدمات برنامه ریزی آموزشی و درسی مفاهیم برنامه ریزی آموزشی و درسی – تاریخچه برنامه ریزی آموزشی – تحول برنامه ریزی آموزشی –انواع برنامه ریزی آموزشی – برنامه ریزی از نظر حیطه و دامنه ی عمل – برنامه ریزی از نظر چگونگی عمل –اصول و برنامه ریزی آموزشی – اصول عمومی برنامه ریزی آموزشی – اهداف در برنامه ریزی آموزشی –سطوح برنامه ریزی آموزشی – آرمان های جهانی آموزش و پرورش – آرمان های ملی آموزش و پرورش –رسالت و مأموریت سیستم آموزش و پرورش – وظایف پاره سیستمهای آموزش و پرورش –مقاصد اجرایی آموزش و پرورش – هدف های درسی
نظارت و راهنمایی تعاریف و مفاهیم نظارت و راهنمایی آموزشی – سیر تحول مفهوم نظارت و راهنمایی آموزشی –
حیطه و نوع عملکرد نظارت و راهنمایی آموزشی – نظام های رفتاری در مدرسه –
نظارت و راهنمایی آموزشی در مدرسه مسئولان نظارت و راهنمایی آموزشی نقش ها و وظایف آنها –مسئولان نظارت و راهنمایی آموزشی در مدرسه – وظایف راهنمایان آموزشی
آزمون دوم (۲۵% دوم سرفصل)
زبان عمومی Vocabulary, Grammar, Comprehension
آمار و روش تحقیق شاخص های پراکندگی انحراف معیار – واریانس – آزمون آماری – اعتبار و روایی –
نمرات استاندارد – همبستگی منحنی طبیعی استاندارد – آمار استنباطی و مبانی آن – آزمون t
روانشناسی تربیتی ویژگی های ورودی یادگیرندگان – راهبردهای یادگیری – (نظریه های رشد شناختی –
نظریه های رفتاری یادگیری – نظریه های شناختی یادگیری – نظریه خبرپردازی یادگیری(
روشها و فنون تدریس تحلیل و تعیین موقعیت آموزشی – فعالیت های آموزشی ضمن تدریس
(الگوها و روشهای تدریس) روشهای تدریس سنتی و متداول
مدیریت آموزشی سبک های رهبری و مدیریت – نظریه های سازمان مدیریت – ساماندهی و ساختار –
نظریه ی مدیریت عملی – نظریه مدیریت اداری (نظریه کلاسیک سازمان) نظریه روابط انسانی
سنجش و اندازه گیری در تعلیم تربیت انواع آزمون ها و کاربرد آنها – انواع ارزشیابی آموزشی اهداف آموزشی
طبقه بندی هدف های آموزشی) انواع آزمون های آماری در روان سنجی (سنجش و اندازه گیری(
مقدمات برنامه ریزی آموزشی و درسی شناخت منابع و موانع آموزش و پرورش – مقدورات و محدودیت های درون زا – مقدورات و محدودیت های برون زا – منابع و موانع مختلط درون زا و برون زای آموزش و پرورش – مدل های برنامه ریزی آموزشی از نظر مبنای ریاضی – مدل های اقتصادی برنامه ریزی آموزشی – روش های برنامه ریزی آموزشی- روش های تقاضای اجتماعی – روش های نیروی انسانی – روش نرخ بازده
نظارت و راهنمایی روش های نظارت و راهنمایی آموزشی – نظارت و راهنمایی آموزشی بالینی (کلینیکی) نظارت و
راهنمایی همکار (همتا) – روش آموزش ضمن خدمت – سایر روش های نظارت و راهنمایی آموزشی –ارزشیابی در نظارت و راهنمایی آموزشی – هدف ارزشیابی در نظارت و راهنمایی آموزشی –فرآیند ارزشیابی در نظارت و راهنمایی آموزشی
آزمون سوم (۵۰% اول)
کلیه دروس مرحله ۱و۲ مباحث آزمون اول و دوم
آزمون چهارم (۲۵% سوم سرفصل)
زبان عمومی Vocabulary, Grammar, Comprehension
آمار و روش تحقیق مطالعه منابع – جامعه و نمونه تحقیق – روش های تحقیق – روش های نمونه گیری –
تحقیق زمینه یابی – مصاحبه – پرسشنامه و مشاهده – آزمون معنادار بودن نسبت –
واریانس و همبستگی – تجزیه و تحلیل واریانس یک طرفه
روانشناسی تربیتی نظریه سازندگی یادگیری – انگیزش و یادگیری – روش های آموزش مستقیم و غیر مستقیم –
آموزش در حد تسلط – آموزش به کمک روش های تغییر رفتار
روشها و فنون تدریس روش های تدریس جدید (آموزش انفرادی) – ارزشیابی الگوهای خانواده اجتماعی ،
تدریس یاران در یادگیری / تفحص گروهی ، ایفای نقش – کاوشگری به شیوه ی
محاکم قضایی ، نظریه سیستم های مفهومی
مدیریت آموزشی نظریه های رفتاری – نظریه سلسله مراتب نیازها نظریه y , x
سنجش و اندازه گیری در تعلیم تربیت قواعد تهیه و اجرا، نمره گذاری و تحلیل و تفسیر آزمون های پیشرفت تحصیلی انواع هنجارها
مقدمات برنامه ریزی آموزشی و درسی تشخیص کژی ها و کاستی های نظام آموزشی – زمینه های تشخیص در نظام آموزشی –
ابراز تشخیص در نظام آموزشی – استفاده از شاخص ها در برنامه ریزی آموزشی (شاخص های
درون داد آموزشی – شاخص های فرآیند نظارم آموزشی – شاخص های مرتبط با شرایط (سیاسی و اجتماعی –
اقتصادی) – شاخص های جمعیت شناسی – شاخص های سیاسی و اجتماعی و سیاسی –
شاخص های اقتصادی و مالی) تهیه و اجرای برنامه آموزشی و ارزیابی آن – تهیه برنامه آموزشی کشور –اجرای برنامه آموزشی کشور
نظارت و راهنمایی فرآیند ایجاد تغییرات در مدرسه – زمینه سازی برای ایجاد تغییرات – ایجاد تغییرات –
ارزشیابی از تغییرات ایجاد شده – مؤلفه های اصلی نظارت و راهنمایی آموزشی –
جو مدرسه – معلمان – دانش آموزان
آزمون پنجم (۲۵% چهارم سرفصل)
زبان عمومی Vocabulary, Grammar, Comprehension
آمار و روش تحقیق آزمون خی دو – تحقیق آزمایشی – تحقیق تاریخی – تحقیقات کیفی – تحقیقی علی –
مقایسه ای – تهیه گزارش تحقیق – سایر مطالب موجود در زمینه آمار
روانشناسی تربیتی آموزش برنامه ای آموزش مهارت ها و راهبردهای یادگیری – آموزش مفاهیم و اصول –
آموزش حل مسئله – آموزش هوش و آفرینندگی – مفاهیم کلی ارزشیابی – تهیه ارزشیابی پیشرفت تحصیلی
روشها و فنون تدریس الگوهای خانواده اطلاعات پردازی – تفکر استقرایی – دریافت مفاهیم (مهارت اساسی تفکر)
کاوشگری علمی – روش یادسپاری – بدیعه پردازی (سینکتیکز) (افزایش تفکر خلاق) پیش سازمان دهنده –الگوهای خانواده ی انفرادی تدریس – تدریس غیر مستقیم – مفاهیم خود – الگوهای خانواده ی رفتاری تدریس –یادگیری در حد تسلط – آموزش مستقیم – یادگیری از شبیه سازی ها
مدیریت آموزشی نظریه بوروکراسی – نظریه انگیزش و بهداشت – نظریه سیستم ها – تغییر و نوآوری در مدیریت آموزشی
سنجش و اندازه گیری در تعلیم تربیت پایایی و انواع آن (Reliability)، روایی و انواع آن (Validity)
مقدمات برنامه ریزی آموزشی و درسی فرآیند برنامه ریزی درسی و انواع آن – طرح ریزی حیطه های برنامه درسی – تهیه برنامه آموزشی کشور –آماده سازی رئوس برنامه درسی (انتخاب راهبردهای یاددهی – یادگیری) – تهیه و تولید مواد ووسایل آموزشی و سازمان دهی آنها – ارزیابی تکوینی ایجاد شرایط اجرای برنامه درسی –
نظارت و بازنگری در برنامه ریزی درسی
نظارت و راهنمایی منابع اختیار (اقتدار) راهنمایان آموزشی – اختیار دیوانسالارانه (بوروکراتیک) اختیار شخصی
(روان شناختی) اختیار فنی – منطقی (عقلایی) اختیار حرفه ای – اختیار اخلاقی
آزمون ششم (۵۰% دوم)
کلیه دروس مرحله ۴و۵ مباحث آزمون چهارم و پنجم
آزمون هفتم (جامع)
کلیه دروس مرحله ۱ تا ۶ مباحث آزمون اول تا ششم
آزمون هشتم (جامع)
کلیه دروس مرحله ۱ تا ۶ مباحث آزمون اول تا ششم

 

 

آزمون آزمایشی کارشناسی ارشد مدیریت و برنامه ریزی آموزش عالی
 

Management and planning of higher education senior test

Masters exam in management and planning of higher education and the test of master’s degree in management and planning of higher education are the expressions that precede the master’s degree exam every year on Google or other search engines, by undergraduate candidates in management and planning for higher education. Gets Many volunteers in Masters Courses in Management and Planning of Higher Education, according to their intelligence and freshness, have other key terms, such as mastering budgeting for higher education management and planning, budgeting, master’s degree in management and planning of higher education, budgeting of the test Masters in Management and Planning of Higher Education, Experimental Examination, Masters in Management and Planning of Higher Education, Trial Test, Masters in Management and Planning of Higher Education, Online Masters Examination, Management and Planning of Higher Education, Master’s Degree Examination, Management and Planning Education aa The online test and master the management and planning of higher education are also searched.

 

کنکور آزمایشی کارشناسی ارشد مدیریت و برنامه ریزی آموزش عالی
 

 

به داوطلبان کنکور کارشناسی ارشد توصیه می شود تمام اخبار و مطالب مرتبط با ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد را که در زیر آمده است را به صورت کامل مطالعه کنند و با توجه به شرایط و ضوابط کنکور ارشد برنامه ریزی خود را انجام دهند تا بتوانند قبولی در آزمون ارشد سال جاری را تجربه کنند. در ضمن پیشنهاد می شود قسمت سوالات متداول ارشد و اخبار کارشناسی ارشد و مشاوره ارشد را نیز مورد بازدید قرار دهند.

 

مدیریت و برنامه ریزی آموزش عالی

۱- منابع کنکور کارشناسی ارشد

۲- زمان ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد

۳- زمان برگزاری کنکور کارشناسی ارشد

۴- ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد

۵- ثبت نام کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد

۶- دفترچه ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد

۷- شرایط ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد

۸- مدارک ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد

۹- هزینه ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد

۱۰- نتایج کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد

۱۱- کارت ورود به جلسه کنکور کارشناسی ارشد

۱۲- تمدید مهلت ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد

۱۳- ویرایش ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد

۱۴- نتایج کارشناسی ارشد

۱۵- توضیحات کارنامه کارشناسی ارشد

۱۶- شهریه کارشناسی ارشد

۱۷- شهریه کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد

۱۸- دفترچه انتخاب رشته کارشناسی ارشد

۱۹- انتخاب رشته کارشناسی ارشد

۲۰- اعلام نتایج انتخاب رشته کارشناسی ارشد

۲۱- دفترچه انتخاب رشته کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد

۲۲- انتخاب رشته کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد

۲۳- اعلام نتایج انتخاب رشته کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد

۲۴- شناسه انتخاب رشته کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد

 

 

 

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.