بارگیری صفحه

توضیحات کارنامه آزمون دکتری وزارت بهداشت

توضیحات کارنامه آزمون دکتری وزارت بهداشت

Description of the Doctoral Doctor’s Certificate of Work

توضیحات کارنامه آزمون دکتری وزارت بهداشت

توضیحات کارنامه آزمون دکتری وزارت بهداشت عبارتی است که در بهمن ماه هر سال در گوگل یا سایر موتورهای جستجو توسط داوطلبان آزمون دکتری وزارت بهداشت سرچ می شود.بسیاری از داوطلبان کنکور دکتری وزارت بهداشت با توجه به هوش و فراست خود عبارت های کلیدی دیگری مثل کارنامه قبول شدگان دکتری وزارت بهداشت ۹۸ , نمونه کارنامه دکتری وزارت بهداشت ۹۸ , نمونه کارنامه دکتری بهداشت ۹۸-۹۹ , کارنامه قبولی دکترای ایمونولوژی ۹۸ , نمونه کارنامه دکتری وزارت بهداشت ۹۸-۹۹ , کارنامه دکتری پزشکی مولکولی ۹۸ و یا نمونه کارنامه دکتری بهداشت ۹۸ را نیز جستجو کنند.

توضیحات کارنامه آزمون دکتری وزارت بهداشت

 

هدف همه آنها یکی است و همگی با کمی تسریع یا تاخیر به اطلاعات و خبرهای مطلوب خود در سطح اینترنت دست می یابند البته لازم به ذکر است داوطلبان آزمون دکتری وزارت بهداشت باید به صورت حرفه ای نحوه دقیق و علمی جستجوی اطلاعات را فرا گیرند تا به طور علمی بتوانند به مطالب مورد نیاز خود دست یابند.

لذا مهم این است که داوطلبان آزمون دکتری وزارت بهداشت اطلاعات مورد نیاز خود را از سایتی معتبر و علمی پیگیری و رهگیری کنند. سایتی یا مجموعه ای که بتواند به طور صحیح پاسخگوی سوالات داوطلبان آزمون دکترا باشد. در این بستر پر تلاطم مجموعه سنجش امیرکبیر به عنوان مجری اماده سازی منابع ازمون کارشناسی ارشد و دکتری وزارت بهداشت سعی نموده است بستر اطلاعات برای داوطلبان ازمون دکتری وزارت بهداشت را طوری فراهم کنند که داوطلبان کنکور دکترا بتوانند به راحتی اخبار درست و مطالب صحیح آموزشی خود را از سایت سنجش تکمیلی دات ای آر کسب کنند.

همچنین داوطلبان عزیز امتحان دکتری وزارت بهداشت می توانند در پایین همین صفحه، تمام سوالات خود را در زمینه آزمون دکترا مطرح کنند. مشاوران عالی سنجش امیرکبیر، مشتاقانه پاسخگوی پرسش ها و سوالات داوطلبان عزیز آزمون دکتری وزارت بهداشت در زمینه ثبت نام آزمون دکتری وزارت بهداشت در مقطع عالی و تکمیلی می باشند.

توضیحات کارنامه آزمون دکتری وزارت بهداشت

 

لذا به تمام داوطلبان آزمون دکتری وزارت بهداشت توصیه میشود در چند ماه باقی مانده تا زمان آزمون دکترای ،تمرکز بیشتری روی مطالب کنکور دکترای خود داشته باشند.

کنکور دکتری دانشگاه آزاد 98

 

کارنامه آزمون دکتری وزارت بهداشت ۹۸

کارنامه آزمون دکتری وزارت بهداشت ۹۸ برای مردودین حاوی نمره خام درس به درصد، نمره تراز درس به درصد، نمره کتبی، نمره آخرین فرد دعوت شده به مصاحبه، رتبه در سهمیه و رتبه در کل و برای پذیرفته شدگان مرحله اول علاوه بر موارد فوق، نمره نهایی و همچنین رتبه داوطلب و رتبه آخرین فرد پذیرفته شده در سهمیه آزاد در هر انتخاب در کارنامه ذکر می شود. اسامی رتبه های برتر اول تا سوم هر رشته نیمه دوم آبان ماه به دفاتر استعداد درخشان و معاونت های آموزشی دانشگاه های مربوطه ارسال می شود. بنابراین داوطلبان استفاده از مزایای رتبه های برتر این امکان را دارند که از نیمه آبان ماه به بعد به واحدهای فوق الذکر مراجعه نمایند. داوطلبان گرامی توجه داشته باشند که هنوز زمان دقیق انتشار کارنامه های آزمون دکتری مشخص نمی باشد ولی به محض تعیین زمان ،از طریق همین گزارش اطلاع رسانی خواهد شد.

 

منابع آزمون دکتری وزارت بهداشت

 

کارنامه مردودین و پذیرفته شدگان مرحله اول کنکور دکتری وزارت بهداشت ۹۸

کارنامه برای مردودین حاوی نمره خام درس به درصد، نمره تراز درس به درصد، نمره کتبی، نمره آخرین فرد دعوت شده به مصاحبه، رتبه در سهمیه و رتبه در کل و برای پذیرفته شدگان مرحله اول علاوه بر موارد فوق، نمره مصاحبه، نمره نهایی و همچنین رتبه داوطلب و رتبه آخرین فرد پذیرفته شده در سهمیه آزاد در هر انتخاب می باشد.

 

شرایط ثبت نام آزمون دکتری

 

اعلام نتایج آزمون دکتری وزارت بهداشت ۹۸

آزمون دکتری وزارت بهداشت یکی از مهمترین آزمون هایی است که سازمان سنجش و آموزش پزشکی کشور برگزار کننده آن است. براساس تجربه سال های گذشته معمولاً پس از برگزاری آزمون دکتری وزارت بهداشت ۹۸ داوطلبان شرکت کننده در این آزمون با مرکز مشاوره تحصیلی سنجش امیرکبیرتماس می گیرند و در رابطه با زمان اعلام نتایج و انتخاب رشته آزمون دکتری وزارت بهداشت سوالاتی را مطرح می نمایند. به همین علت تصمیم گرفتیم این گزارش را تحت عنوان اعلام نتایج آزمون دکتری وزارت بهداشت ۹۸ آماده نمائیم تا شما داوطلبان گرامی استرسی در رابطه با زمان اعلام نتایج آزمون دکتری وزارت بهداشت و از دست دادن زمان انتخاب رشته و موارد دیگری که در ادامه به آن می پردازیم، نداشته باشید .
حدود یک هفته پس از اعلام نتایج آزمون دکتری وزارت بهداشت ۹۸، مهلت چند روزه ای برای اعتراض به نتایج، در اختیار داوطلبان قرار می گیرد .

 

زمان اعلام نتایج مصاحبه دکتری وزارت بهداشت ۹۸

حدوداً یک ماه پس از اتمام مصاحبه دکتری وزارت بهداشت نتایج مصاحبه اعلام می شود. از آن جا که مصاحبه تا اوایل مرداد ماه ادامه می باشد بنابراین نتایج نهایتاً تا نیمه دوم شهریور ماه منتشر می شود. البته در حال حاضر زمان دقیق اعلام نتایج مصاحبه دکتری وزارت بهداشت ۹۸ مشخص نمی باشد، ولی به محض اطلاع حتما از طریق سایت و کانال تلگرامی سنجش امیرکبیر اطلاع رسانی های لازم را انجام می دهیم، بنابراین پیشنهاد می نمائیم با عضویت در کانال تلگرام دکتری سنجش امیرکبیر از آخرین اخبار مربوط به زمان اعلام نتایج مصاحبه دکتری وزارت بهداشت ۹۸ مطلع شوید.

 

 

زمان برگزاری آزمون دکتری

 

سهمیه های آزمون دکتری وزارت بهداشت ۹۸

سهمیه های پذیرش دانشجو در آزمون دکتری وزارت بهداشت ۹۸ به شرح زیر است :
سهمیه آزاد : ۷۵ درصد ظرفیت پذیرش دانشجو در مقطع دکتری وزارت بهداشت، در صورت داشتن حد نصاب لازم ( داوطلبان می بایست حد نصاب ۵۰ درصد میانگین کل نمرات شرکت کنندگان در آزمون کتبی هر رشته و همچنین حد نصاب حدااقل ۱۰ درصد نمره کل آزمون برای ورود به مرحله مصاحبه را کسب کنند. ) به سهمیه آزاد تعلق می گیرد .
سهمیه ایثارگران سهمیه ایثارگران مخصوص همسر و فرزندان شهدا، ایثارگران، آزادگان و همچنین جانبازان بالای ۲۵ درصد و رزمندگانی که حداقل ۶ ماه در جبهه حضور داشته اند، می باشد. ۲۵ درصد ظرفیت هر کد رشته محل به خانواده ایثارگران تعلق می گیرد. البته این سهمیه برای ایثارگران به شرط کسب حداقل ۷۰ درصد نمره قبولی آخرین فرد با سهمیه آزاد و برای رزمندگان به شرط کسب ۸۰ درصد نمره آخرین فرد پذیرفته شده می باشد تا دعوت به مصاحبه شوند .
اگر سهمیه ۲۵ درصدی ایثارگران توسط داوطلبان تکمیل نشود اولویت به داوطلبانی که شامل سهمیه ۵ درصد هستند و حدنصاب را نیز کسب کرده اند تعلق می گیرد. اگر این سهمیه توسط مشمولین سهمیه ۵ درصد نیز تکمیل نگردد، این سهمیه به داوطلبان سهمیه آزاد تعلق می گیرد . “
سهمیه مربی این سهمیه مخصوص اعضای هیئت علمی مربی رسمی دانشگاه های علوم پزشکی است. ۱۰ درصد ظرفیت مازاد هر رشته به این سهمیه اختصاص یافته است ( شرط استفاده از این سهمیه منوط بر کسب حداقل ۸۰ درصد نمره کل آخرین فرد پذیرفته شده با سهمیه آزاد می باشد ). متقاضیانی که از این سهمیه استفاده نمایند موظف هستند طبق ضوابط دانشگاه هر ترم مبلغی را به عنوان شهریه پرداخت کنند .

 

زمان برگزاری آزمون دکتری

 

زمان و نحوه مشاهده نتایج آزمون دکتری وزارت بهداشت ۹۸

نتایج آزمون دکتری وزارت بهداشت در تیرماه بر روی سایت سنجش پزشکی کشور قرار می گیرد . برای مشاهده نتایج آزمون دکتری وزارت بهداشت بایستی به سایت سازمان سنجش و آموزش پزشکی کشور به نشانی www.sanjeshp.ir مراجعه کنید. لازم به ذکر است که داوطلبان شرکت کننده در آزمون دکتری پژوهشی بایستی دارای نمره زبان معتبر و حداقل دو مقاله تحقیقی منتشر شده در مجلات علمی – پژوهشی نمایه شده در نمایه نامه های  PubMed یا Web of Science به عنوان نویسنده اول یا مسئول باشند این مدارک پس از اعلام نتایج اولیه، بررسی می شود و اگر داوطلب حائز شرایط مذکور نباشد به مرحله مصاحبه دعوت نمی شود.

 

ثبت نام آزمون دکتری سراسری

 

زمان ثبت نام پذیرفته شدگان کنکور دکتری وزارت بهداشت ۹۸

زمان ثبت نام پذیرفته شدگان کنکور دکتری وزارت بهداشت ۹۸ در شهریور ماه می باشد. پذیرفته شدگان نهایی آزمون ورودی دوره های دکتری تخصصی و دکتری پژوهشی (Ph.D) لازم است برای ثبت نام با همراه داشتن مدارک مورد نیاز به اداره آموزش دانشگاه محل قبولی یا سایت دانشگاه مربوطه مراجعه نمایند. عدم مراجعه و ثبت نام هر یک از پذیرفته شدگان در تاریخ های مقرر به منزله انصراف بوده و هیچ گونه اعتراضی در این مورد پذیرفته نمی باشد .
کسانی که به هر علت ثبت نام نکنند و یا پس از ثبت نام در دانشگاه انصراف دهند به مدت یک سال از شرکت در امتحان محروم می شوند. این محرومیت شامل پذیرفته شدگان با پرداخت شهریه (بین الملل سابق و آزاد اسلامی) نخواهد شد .

 

مدارک مورد نیاز جهت ثبت نام کنکور دکتری وزارت بهداشت ۹۸

مدارک مورد نیاز برای ثبت نام کنکور دکتری وزارت بهداشت ۹۸، شامل شش قطعه عکس ۳ در ۴، اصل و کپی شناسنامه (۲ سری از تمام صفحات)، اصل و کپی کارت ملی، اصل و کپی دانشنامه و ریز نمرات کارشناسی ارشد یا دکترای حرفه ای که نشان دهنده فراغت از تحصیل باشد و دانشجویان ترم آخر باید مدارکی که نشان دهنده فراغت از تحصیل تا تاریخ ۳۱ شهریور ۹۸ باشد ارائه نمایند .
همچنین اصل و کپی مدرک نشان دهنده وضعیت نظام وظیفه، اصل و کپی مدرک زبان و موافقتنامه بدون قید و شرط برای ادامه تحصیل از بالاترین مقام مسئول اداری و گواهی مرخصی بدون حقوق سالیانه برای مربیان رسمی، حکم استخدام رسمی قطعی (برای استفاده کنندگان از سهمیه مازاد مربیان رسمی)، گواهی وضعیت طرح نیروی انسانی (اتمام طرح نیروی انسانی، معافیت یا ترخیص از طرح نیروی انسانی) از جمله مدارک ثبت نام می باشد .
مدارک نشان دهنده وضعیت سهمیه، برای استفاده کنندگان از سهمیه رزمندگان، ایثارگران، همسر و فرزند شاهد، آزاده، همسر و فرزند آزاده، جانبازان، فرزند و همسر جانباز، فرزند و همسر مفقودالاثر (کارت رزمندگی یا ایثارگری، نامه ستاد شاهد و …) باید ارائه شود .

 

نحوه سنجش و پذیرش آزمون دکتری

 

داوطلبان سهمیه استعدادهای درخشان کنکور دکتری وزارت بهداشت ۹۸

اسامی رتبه های برتر اول تا سوم هر رشته نیمه دوم آبان ماه به دفاتر استعداد درخشان و معاونت های آموزشی دانشگاه های مربوطه ارسال می شود. داوطلبان استفاده از مزایای رتبه های برتر می توانند از نیمه آبان ماه به بعد به واحدهای اعلام شده، مراجعه نمایند .

 

شرایط و مدارک ثبت نام دکتری وزرات بهداشت ۹۸

شرایط و مدارک ثبت نام دکتری وزارت بهداشت ۹۸ به شرح ذیل است :
۱- کسانی که به هر علت ثبت نام نکنند و یا پس از ثبت نام در دانشگاه انصراف دهند به مدت یک سال از شرکت در امتحان دوره دکتری تخصصی محروم می شوند. این محرومیت شامل پذیرفته شدگان با پرداخت شهریه ( بین الملل سابق و آزاد اسلامی) نخواهد شد .
۲- عدم مراجعه و ثبت نام هر یک از پذیرفته شدگان در تاریخ های مقرر به منزله انصراف بوده و هیچگونه اعتراضی در این مورد پذیرفته نمی باشد. لازم به ذکر است اعلام اسامی پذیرفته شدگان صرفاٌ طبق گزینش علمی بوده و انجام سایر مراحل پذیرش توسط دانشگاه مربوطه انجام می شود .
۳- اصل و کپی شناسنامه ۲ سری از تمام صفحات
۴- اصل و کپی کارت ملی
۵- مدارک مورد نیاز جهت ثبت نام شامل شش قطعه عکس ۴*۳
۶- اصل و کپی مدرک نشان دهنده وضعیت نظام وظیفه
۷- موافقت نامه بدون قید و شرط برای ادامه تحصیل از بالاترین مقام مسئول اداری و گواهی مرخصی بدون حقوق سالیانه برای مربیان رسمی حکم استخدام رسمی قطعی
۸- اصل و کپی دانشنامه و ریز نمرات کارشناسی ارشد یا دکترای حرفه ای که نشان دهنده فراغت از تحصیل باشد .
۹- اصل و کپی مدرک زبان
۱۰- گواهی وضعیت طرح نیروی انسانی
۱۱- مدارک نشان دهنده وضعیت سهمیه جانبازان و …، برای استفاده کنندگان از سهمیه رزمندگان، ایثارگران، همسر و فرزند شاهد، آزاده، همسر و فرزند آزاده، جانبازان، فرزند و همسر جانباز ۲۵% و بالاتر، فرزند و همسر مفقودالاثر. (کارت رزمندگی یا ایثارگری، نامه ستاد شاهد و ….)
۱۲- مستخدمان رسمی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و مؤسسات تابعه و دانشگاه ها و دانشکده های علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی کشور، تعهدات خاص استخدامی به واحدهای مربوطه خواهند سپرد .
۱۳- از تمامی پذیرفته شدگان آزمون دوره دکتری تخصصی (Ph.D) و دکتری پژوهشی که سند تعهد محضری به محل اشتغال خود ندارند و یا بورسیه وزارت متبوع و سازمانهای دیگر نیستند (به غیر از دانشگاههای شهریه پرداز و آزاد اسلامی) به میزان یک برابر تحصیل تعهد محضری اخذ می شود .
۱۴- مستخدمان رسمی سایر وزارتخانه ها، مؤسسات و شرکت های دولتی و وابسته به دولت، چنانچه هزینه های تحصیلی در رشته هایی که دانشجو بصورت مشترک بین دو دانشگاه پذیرش می شود فرد پذیرفته شده دانشجوی دانشگاه مبدأ (اول) می باشد (پذیرفته شدگان می بایست جهت ثبت نام به دانشگاه مبدأ مراجعه نمایند). ضمناً دانشجو باید آمادگی داشته باشد تا تمام یا قسمتی از دوره آموزشی یا پژوهشی خود را در هر محلی که دانشگاه مبدأ تعیین می کند بگذراند .
۱۵- براساس آئین نامه ها و برای جلوگیری از تقلب و تخلف در آزمون های ورودی، در صورت اثبات عدم صحت مدارک ارسالی توسط داوطلب و یا هرگونه تقلب در تمامی مراحل آزمون، در هر زمان از تحصیل، از ادامه تحصیل داوطلب ممانعت به عمل آمده و طبق مقررات عمل می باشد .

 
نتایج انتخاب رشته دکتری
 

به داوطلبان کنکور دکتری وزارت بهداشت توصیه می شود تمام اخبار و مطالب مرتبط با ثبت نام آزمون دکتری وزارت بهداشت را که در زیر آمده است را به صورت کامل مطالعه کنند و با توجه به شرایط و ضوابط کنکور دکترای وزارت بهداشت برنامه ریزی خود را انجام دهند تا بتوانند قبولی در آزمون دکترای وزارت بهداشت سال جاری را تجربه کنند. در ضمن پیشنهاد می شود قسمت سوالات متداول دکترای وزارت بهداشت و اخبار دکتری وزارت بهداشت و مشاوره دکترای وزارت بهداشت را نیز مورد بازدید قرار دهند.

توضیحات کارنامه آزمون دکتری وزارت بهداشت

۱- منابع آزمون دکتری وزارت بهداشت

۲- زمان ثبت نام آزمون دکتری وزارت بهداشت

۳- زمان برگزاری آزمون دکتری وزارت بهداشت

۴- ثبت نام دکتری وزارت بهداشت

۵- دفترچه ثبت نام آزمون دکتری وزارت بهداشت

۶- شرایط ثبت نام دکتری وزارت بهداشت

۷- مدارک ثبت نام دکتری وزارت بهداشت

۸- هزینه ثبت نام دکتری وزارت بهداشت

۹- فرم صلاحیت عمومی آزمون دکتری وزارت بهداشت

۱۰- کارت ورود به جلسه آزمون دکتری وزارت بهداشت

۱۱- تمدید مهلت ثبت نام دکتری وزارت بهداشت

۱۲- ویرایش اطلاعات ثبت نام دکتری وزارت بهداشت

۱۳- نتایج اولیه آزمون دکتری وزارت بهداشت

۱۴- توضیحات کارنامه آزمون دکتری وزارت بهداشت

۱۵- مصاحبه دکتری وزارت بهداشت

۱۶- شهریه دکتری وزارت بهداشت

۱۷- دفترچه انتخاب رشته دکتری وزارت بهداشت

۱۸- انتخاب رشته دکتری وزارت بهداشت

۱۹- تاثیر سهمیه در انتخاب رشته دکتری وزارت بهداشت

۲۰- نتایج انتخاب رشته آزمون دکتری وزارت بهداشت

کلمات کلیدی:

توضیحات کارنامه آزمون دکتری وزارت بهداشت , نمونه کارنامه دکتری ۹۷ , نمونه کارنامه دکتری وزارت بهداشت , نمونه کارنامه دکتری مشاوره , نمونه کارنامه دکتری ۹۸ , مشاهده کارنامه دکتری ۹۸ , نمونه کارنامه دکتری دانشگاه آزاد , دریافت کارنامه دکتری ۹۸ , نمونه کارنامه دکتری فیزیک ۹۸ , Description of the Doctoral Doctor’s Certificate of Work , منابع آزمون دکتری وزارت بهداشت , زمان ثبت نام آزمون دکتری وزارت بهداشت , زمان برگزاری آزمون دکتری وزارت بهداشت , ثبت نام دکتری وزارت بهداشت , دفترچه ثبت نام آزمون دکتری وزارت بهداشت , شرایط ثبت نام دکتری وزارت بهداشت , مدارک ثبت نام دکتری وزارت بهداشت , هزینه ثبت نام دکتری وزارت بهداشت , فرم صلاحیت عمومی آزمون دکتری وزارت بهداشت , کارت ورود به جلسه آزمون دکتری وزارت بهداشت , تمدید مهلت ثبت نام دکتری وزارت بهداشت , ویرایش اطلاعات ثبت نام دکتری وزارت بهداشت , نتایج اولیه آزمون دکتری وزارت بهداشت , توضیحات کارنامه آزمون دکتری وزارت بهداشت , مصاحبه دکتری وزارت بهداشت , شهریه دکتری وزارت بهداشت , دفترچه انتخاب رشته دکتری وزارت بهداشت , انتخاب رشته دکتری وزارت بهداشت , تاثیر سهمیه در انتخاب رشته دکتری وزارت بهداشت , نتایج انتخاب رشته آزمون دکتری وزارت بهداشت

نوشته قبلی

کارت ورود به جلسه آزمون دکتری وزارت بهداشت

نوشته بعدی

دفترچه انتخاب رشته دکتری وزارت بهداشت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید
ورود

هنوز حساب کاربری ندارید؟

ایجاد حساب کاربری
تبلیغات

دسته‌های دوره های آموزشی