بارگیری صفحه

توضیحات کارنامه کارشناسی ارشد وزارت بهداشت

Master’s report of the Ministry of Health

توضیحات کارنامه کارشناسی ارشد وزارت بهداشت

توضیحات کارنامه کارشناسی ارشد وزارت بهداشت عبارتی است که در بهمن ماه هر سال در گوگل یا سایر موتورهای جستجو توسط داوطلبان آزمون ارشد وزارت بهداشت سرچ می شود.بسیاری از داوطلبان کنکور ارشد وزارت بهداشت با توجه به هوش و فراست خود عبارت های کلیدی دیگری مثل کارنامه قبول شدگان ارشد وزارت بهداشت ۹۸ , نمونه کارنامه ارشد آموزش بهداشت ۹۸ , کارنامه قبول شدگان ارشد وزارت بهداشت۹۸-۹۹ , کارنامه ارشد پرستاری ۹۸ , کارنامه ارشد میکروب شناسی پزشکی ۹۸ , کارنامه قبول شدگان ارشد بهداشت ۹۸ , کارنامه ارشد ایمونولوژی ۹۸ و یا نمونه کارنامه قبولی ارشد بهداشت محیط ۹۸ را نیز جستجو کنند.

توضیحات کارنامه کارشناسی ارشد وزارت بهداشت

هدف همه آنها یکی است و همگی با کمی تسریع یا تاخیر به اطلاعات و خبرهای مطلوب خود در سطح اینترنت دست می یابند البته لازم به ذکر است داوطلبان آزمون ارشد وزارت بهداشت باید به صورت حرفه ای نحوه دقیق و علمی جستجوی اطلاعات را فرا گیرند تا به طور علمی بتوانند به مطالب مورد نیاز خود دست یابند.

لذا مهم این است که داوطلبان آزمون ارشد وزارت بهداشت اطلاعات مورد نیاز خود را از سایتی معتبر و علمی پیگیری و رهگیری کنند. سایتی یا مجموعه ای که بتواند به طور صحیح پاسخگوی سوالات داوطلبان آزمون ارشد باشد. در این بستر پر تلاطم مجموعه سنجش امیرکبیر به عنوان مجری اماده سازی منابع ازمون کارشناسی ارشد و ارشد وزارت بهداشت سعی نموده است بستر اطلاعات برای داوطلبان ازمون ارشد وزارت بهداشت را طوری فراهم کنند که داوطلبان کنکور ارشد بتوانند به راحتی اخبار درست و مطالب صحیح آموزشی خود را از سایت سنجش تکمیلی دات ای آر کسب کنند.

 

همچنین داوطلبان عزیز امتحان ارشد وزارت بهداشت می توانند در پایین همین صفحه، تمام سوالات خود را در زمینه آزمون ارشد مطرح کنند. مشاوران عالی سنجش امیرکبیر، مشتاقانه پاسخگوی پرسش ها و سوالات داوطلبان عزیز آزمون ارشد وزارت بهداشت در زمینه ثبت نام آزمون ارشد وزارت بهداشت در مقطع عالی و تکمیلی می باشند.

توضیحات کارنامه کارشناسی ارشد وزارت بهداشت

لذا به تمام داوطلبان ازمون ارشد وزارت بهداشت توصیه میشود در چند ماه باقی مانده تا زمان آزمون ارشد ،تمرکز بیشتری روی مطالب کنکور ارشد وزارت بهداشت خود داشته باشند.

 

 

کنکور ارشد دانشگاه آزاد 98

 

بخش اطلاعات ثبت نامی کارنامه کارشناسی ارشد وزارت بهداشت ۹۸

متقاضیان پس از مراجعه به بخش کارشناسی ارشد سایت مرکز سنجش پزشکی کشور و وارد نمودن کد رهگیری می توانند کارنامه اولیه کارشناسی ارشد وزارت بهداشت ۹۸ را دریافت کنند . بخش ابتدایی این کارنامه حاوی مشخصات فردی داوطلب اعم از نام ، نام خانوادگی ، نام پدر ، شماره شناسنامه ، کد ملی ، معدل و نوع سهمیه است . اطلاعات این قسمت توسط خود داوطلب و در زمان ثبت نام کارشناسی ارشد وزارت بهداشت ۹۸ اعلام می شود . با توجه به تاثیر ۲۰ درصدی معدل در نمره نهایی ( تراز) داوطلب ، توصیه می نمائیم حتما معدل درج شده در این قسمت را با دقت کنترل کرده و در صورت مغایرت نسبت به اصلاح آن اقدام کنید . هر گونه مغایرت در معدل داوطلب باعث لغو قبولی او می شود.

 

 

نکته نتیجه تایید یا عدم تایید سهمیه رزمندگان و ایثارگران در انتهای کارنامه متقاضیان این سهمیه درج می شود.

 

منابع آزمون ارشد وزارت بهداشت

بخش وضعیت علمی کارنامه کارشناسی ارشد وزارت بهداشت ۹۸

بخش دوم که به بررسی وضعیت علمی داوطلب در رشته امتحانی مربوطه می پردازد نقش اصلی در انتخاب رشته کارشناسی ارشد وزارت بهداشت ۹۸ خواهد داشت . همان طور که در تصویر زیر مشاهده می نمائید این قسمت شامل نام رشته ، نمره کل ( تراز ) ، رتبه در سهمیه ،رتبه در کل و وضعیت مجاز بودن داوطلب است که در ادامه به بررسی این موارد می پردازیم.

 

 

رشته داوطلبان کنکور کارشناسی ارشد وزارت بهداشت ۹۸ در زمان ثبت نام مجاز به انتخاب رشته امتحانی مرتبط با مدرک تحصیلی خود می باشند . جدول مدارک مورد پذیرش رشته های امتحانی ارشد علوم پزشکی در دفترچه ثبت نام کارشناسی ارشد وزارت بهداشت درج شده و در اختیار داوطلبان قرار می گیرد . هر متقاضی مجاز به انتخاب حداکثر دو رشته یا دو مجموعه یا یک رشته و یک مجموعه از دو گروه متفاوت است در این ستون نام رشته های امتحانی که داوطلب در آزمون مربوط به آن ها شرکت کرده درج شده است نمونه کارنامه بالا مربوط به داوطلبی  می باشد که مجموعه امتحانی مامایی را انتخاب نموده و با حضور در جلسه آزمون با داوطلبان دیگر به رقابت پرداخته است . این مجموعه شامل دو رشته مامایی و مشاوره در مامایی است.

نمره کل ( تراز   : (این نمره بر اساس تاثیر ۸۰ درصدی نمره کتبی و تاثیر ۲۰ درصدی معدل داوطلب محاسبه می شود . نمره کتبی تابعی از درصد داوطلب در هر درس و ضریب هر درس می باشد. هر چه تراز اکتسابی داوطلب بالاتر باشد رتبه بهتری کسب نموده و شانس بیش تری برای قبولی دارد.

رتبه در سهمیه سهمیه های کنکور کارشناسی ارشد وزارت بهداشت شامل سهمیه رزمندگان ، ایثارگران ۵ درصدی ، ایثارگران ۲۵ درصدی و آزاد است. هر یک از متقاضیان آزمون کارشناسی ارشد پزشکی ۹۸ مشمول یکی از این سهمیه ها شده و از تسهیلات مربوط به آن استفاده می نمایند. برای محاسبه ” رتبه در سهمیه ”  تراز داوطلبان دارای سهمیه مشابه را با یک دیگر مقایسه نموده و به داوطلب دارای تراز بالاتر رتبه ۱ را اختصاص می دهند و بدین ترتیب رتبه سایر داوطلبان محاسبه خواهد شد.
نکته: به عبارت دیگر هر چه تراز داوطلب از تراز سایر داوطلبان دارای سهمیه مشابه بالاتر باشد رتبه بهتری کسب می نماید. رتبه تاثیرگذار در انتخاب رشته کارشناسی ارشد پزشکی ۹۸ همین رتبه در سهمیه داوطلب است.

رتبه در کل :  برای محاسبه رتبه در کل ، تراز داوطلب نسبت به تراز تمامی داوطلبان شرکت کننده در رشته امتحانی مربوطه مقایسه می شود .  به عبارت دیگر این رتبه را بدون در نظر گرفتن سهمیه ثبت نامی محاسبه و در این قسمت درج می نمایند .

توضیحات شاید بتوان مهم ترین علت انتشار کارنامه اولیه کارشناسی ارشد وزارت بهداشت را اعلام وضعیت مجاز بودن داوطلبان برای شرکت در انتخاب رشته دانست . مرکز سنجش پزشکی کشور برای حفظ کیفیت پذیرش ، برای تمامی رشته های کارشناسی ارشد پزشکی حد نصاب تعیین کرده است . داوطلبانی که نمره کل ( تراز ( درج شده در کارنامه آن ها از حد نصاب تعیین شده کم تر باشد مجاز به انتخاب رشته محل های کارشناسی ارشد علوم پزشکی نمی باشند مرکز سنجش پزشکی کشور پس از بررسی تراز داوطلبان ، وضعیت مجاز بودن آن ها را برای شرکت در انتخاب رشته کارشناسی ارشد وزارت بهداشت ۹۸ در این ستون درج می کند.

نکته با توجه به تعداد زیاد متقاضیان و محدودیت پذیرش رشته محل ها ممکن است برخی متقاضیان با وجود کسب حد نصاب لازم مجاز به انتخاب رشته نشوند یا بالعکس به علت عدم کسب حد نصاب لازم ، تعداد افراد مجاز به انتخاب رشته کم تر از ظرفیت پذیرش باشد

 

شرایط ثبت نام آزمون ارشد

 

 

بخش درصد دروس امتحانی کارنامه کارشناسی ارشد وزارت بهداشت ۹۸

در این قسمت می توانید نمرات دروس امتحانی خود را به صورت درصد مشاهده نمائید . این نمره پس از تاثیر ۳ امتیاز مثبت به هر پاسخ صحیح و ۱ امتیاز منفی به هر پاسخ غلط محاسبه شده است نمره خام داوطلب پس از تبدیل به درصد در این قسمت درج می شود . با توجه به این که لینک دریافت پاسخنامه داوطلبان در انتهای کارنامه اولیه کارشناسی ارشد وزارت بهداشت قرار می گیرد داوطلبان با بررسی آن می توانند نمرات خود را محاسبه و صحت آن ها را کنترل کنند.

 


لزوم بررسی کارنامه اولیه کارشناسی ارشد وزارت بهداشت ۹۸

صدور کارنامه کارشناسی ارشد وزارت بهداشت برای پذیرفته شدن داوطلب در رشته امتحانی مورد نظر نمی باشد و متقاضی بایستی پس از دریافت کارنامه اولیه کارشناسی ارشد پزشکی ۹۸ تمامی بخش های آن را بررسی کرده و در صورت مجاز بودن ، خود را برای شرکت در انتخاب رشته کارشناسی ارشد وزارت بهداشت ۹۸ آماده کند . با توجه به این که چینش درست انتخاب ها داوطلب را به کسب رتبه قبولی در رشته دلخواه در زمان اعلام نتایج کارشناسی ارشد وزارت بهداشت نزدیک می کند ، رتبه و تراز درج شده در این کارنامه راهنمای مناسبی برای اولویت بندی این انتخاب ها است.
البته عواملی چون علاقه ، هزینه ، مسیر و کیفیت دانشگاه نیز باید در زمان انتخاب رشته کارشناسی ارشد وزارت بهداشت ۹۸ مورد توجه قرار گیرند .  

کارشناسان مرکز مشاوره تحصیلی سنجش امیرکبیر نیز در تمامی مراحل آزمون کارشناسی ارشد وزارت بهداشت ۹۸ در کنار داوطلبان بوده و از طریق سیستم مشاوره تحصیلی سنجش امیرکبیر به بررسی کارنامه داوطلبان می پردازند . داوطلبان برای آشنایی با نحوه انتخاب رشته کارشناسی ارشد وزارت بهداشت ۹۸ و راهکارهای مناسب در این زمینه می توانند با مشاوران این مرکز تماس حاصل فرمایند

 

زمان برگزاری آزمون ارشد

 

اعلام نتایج کنکور کارشناسی ارشد وزارت بهداشت ۹۸

وزارت بهداشت برگزار کننده تمامی دوره های دانشگاهی رشته های گروه پزشکی می باشد. پذیرش در مقطع کارشناسی ارشد وزارت بهداشت با هدف تامین نیروی انسانی متخصص و کارآمد انجام می شود. کنکور کارشناسی ارشد وزارت بهداشت متقاضیان بسیاری دارد و هر ساله داوطلبان زیادی در آزمون کارشناسی ارشد وزارت بهداشت شرکت می نمایند. داوطلبان ثبت نام در این آزمون اواخر بهمن و اوایل اسفند ماه سال ۹۷ ثبت نام کرده و اواخر خردادماه ۹۸ آزمون کارشناسی ارشد وزارت بهداشت برگزار می گردد. در این گزارش  می خواهیم زمان اعلام نتایج کنکور کارشناسی ارشد وزارت بهداشت ۹۸ و نحوه مشاهده نتایج این آزمون بپردازیم. اگر شما نیز در کنکور کارشناسی ارشد وزارت بهداشت ۹۸ ثبت نام کرده اید پیشنهاد می نمائیم تا انتهای این گزارش با ما همراه باشید و اگر در نهایت سوال و یا ابهامی بدون پاسخ در ذهن شما باقی ماند می توانید با بخش مشاوره تحصیلی سنجش امیرکبیر تماس حاصل فرمایید.
نکته: ۳۰  درصد از ظرفیت هر رشته محل به شرط کسب حد نصاب به ایثارگران و رزمندگان تعلق می گیرد .
پس از برگزاری آزمون کارشناسی ارشد وزارت بهداشت ، داوطلبان می توانند نتایج این آزمون را در سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی کشور به آدرسwww.sanjeshp.ir مشاهده کنند نتایج کارشناسی ارشد وزارت بهداشت هر ساله در دو مرحله منتشر شده و به اطلاع داوطلبان می رسد . در مرحله اول که به فاصله حدودا ۱۵ روز پس از برگزاری آزمون می باشد ، نتایج اولیه کنکور کارشناسی ارشد وزارت بهداشت اعلام شده و به دنبال آن کارنامه علمی داوطلب صادر خواهد شد . متقاضیان مجاز در این مرحله بر اساس نمره اکتسابی خود در انتخاب رشته کارشناسی ارشد وزارت بهداشت ۹۸ شرکت کرده و نسبت به انتخاب رشته محل های مورد علاقه خود اقدام می کنند. پس از اتمام انتخاب رشته ، نتایج نهایی کارشناسی ارشد وزارت بهداشت ۹۸ اعلام می شود که طی آن محل قبولی داوطلب مشخص می شود . در ادامه زمان و نحوه مشاهده نتایج کارشناسی ارشد وزارت بهداشت ۹۸ را در اختیار داوطلبان قرار می دهیم.

 

زمان برگزاری آزمون ارشد

 

زمان اعلام نتایج کارشناسی ارشد وزارت بهداشت ۹۸

مرکز سنجش و آموزش پزشکی کشور برای رفاه حال داوطلبان ، یک جدول زمان بندی در دفترچه ثبت نام کارشناسی ارشد وزارت بهداشت ۹۸ منتشر می نماید که طبق آن بازه زمانی مربوط به هر فرآیند تعیین می گردد . از این رو داوطلبان با اطمینان خاطر بیش تری می توانند برای شرکت در هر مرحله برنامه ریزی کرده و از زمان در نظر گرفته شده برای هر فرایند مطلع شوند . طبق پیش بینی های انام شده نتایج اولیه کارشناسی ارشد وزارت بهداشت ۹۸ حدودا اواخر تیرماه و نتایج نهایی نیز در شهریور ماه اعلام می شود . با توجه به تغییرات احتمالی در تاریخ های اعلام شده ، متقاضیان بایستی در فاصله های زمانی مختلف به سایت مرکز سنجش پزشکی کشور مراجعه کرده و اطلاعیه های منتشر شده از سوی این مرکز را دنبال کنند .
کارشناسان مرکز مشاوره تحصیلی سنجش امیرکبیر نیز به محض اعلام اخبار جدید یا تغییر در روند آزمون از طریق کانال تلگرام کارشناسی ارشد سنجش امیرکبیراطلاع رسانی خواهند کرد.

 

نحوه اعلام نتایج کارشناسی ارشد وزارت بهداشت ۹۸

متقاضیان برای مشاهده نتایج کارشناسی ارشد وزارت بهداشت ۹۸  بایستی در زمان اعلام شده به سایت مرکز سنجش پزشکی کشور به آدرس www.sanjeshp.irمراجعه نموده و از منوی سمت راست بخش کارشناسی ارشد را انتخاب نمایند . در صفحه باز شده روی لینک مربوط به اعلام نتایج کلیک کرده و پس از وارد نمودن اطلاعات ثبت نامی ، نتایج آزمون را مشاهده کنند.

 

 

ثبت نام آزمون ارشد سراسری

سهمیه کارشناسی ارشد وزارت بهداشت ۹۸

سهمیه های موثر در آزمون کارشناسی ارشد وزارت بهداشت عبارتند از سهمیه ایثارگران، سهمیه رزمندگان، سهمیه استعدادهای درخشان و همچنین سهمیه آزاد ۲۵ درصداز ظرفیت هر رشته محل به شرط کسب حد نصاب به خانواده های شهدا ، مفقودالاثر، آزاده و جانباز ۲۵ درصد و بالای ۲۵ درصد تعلق می گیرد ( البته این سهمیه به شرط کسب ۷۰ درصد نمره علمی گزینش آزاد به خانواده ایثارگران و به شرط کسب ۸۰ درصد نمره علمی گزینش آزاد به خود فرد رزمنده، تعلق می گیرد. ) ۵ درصد از ظرفیت هر رشته محل نیز به جانبازان کمتر از ۲۵ درصد و خانواده ی آنان تعلق می گیرد ( البته این سهمیه به شرط کسب ۷۰ درصد نمره علمی گزینش آزاد به خانواده ایثارگران تعلق می گیرد.) ضمنا سهمیه ۵ درصدی به همسر و فرزند رزمندگانی که حداقل ۶ ماه به صورت داوطلبانه در جبهه حضور داشته اند نیز به شرط کسب ۷۰ درصد نمره علمی گزینش آزاد تعلق می گیرد. داوطلبانی هم که شرایط مندرج در دفترچه ثبت نام کارشناسی ارشد وزارت بهداشت۹۸ را که تحت عنوان عنوان آیین نامه تسهیلات ادامه تحصیل استعدادهای درخشان وزارت بهداشت آمده، دارا باشند می توانند از این تسهیلات استفاده نمایند .

 

نحوه سنجش و پذیرش آزمون ارشد

 

نتایج انتخاب رشته ارشد

به داوطلبان کنکور کارشناسی ارشد وزارت بهداشت توصیه می شود تمام اخبار و مطالب مرتبط با ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد وزارت بهداشت را که در زیر آمده است را به صورت کامل مطالعه کنند و با توجه به شرایط و ضوابط کنکور ارشد وزارت بهداشت برنامه ریزی خود را انجام دهند تا بتوانند قبولی در آزمون ارشد وزارت بهداشت سال جاری را تجربه کنند. در ضمن پیشنهاد می شود قسمت سوالات متداول ارشد وزارت بهداشت و اخبار کارشناسی ارشد وزارت بهداشت و مشاوره ارشد وزارت بهداشت را نیز مورد بازدید قرار دهند.

توضیحات کارنامه کارشناسی ارشد وزارت بهداشت
 

۱- منابع کنکور کارشناسی ارشد وزارت بهداشت

۲- زمان ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد وزارت بهداشت

۳- زمان برگزاری کنکور کارشناسی ارشد وزارت بهداشت

۴- ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد وزارت بهداشت

۵- دفترچه ثبت نام کارشناسی ارشد وزارت بهداشت

۶- شرایط ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد وزارت بهداشت

۷- مدارک ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد وزارت بهداشت

۸- هزینه ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد وزارت بهداشت

۹- کارت ورود به جلسه کنکور کارشناسی ارشد وزارت بهداشت

۱۰- تمدید مهلت ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد وزارت بهداشت

۱۱- ویرایش اطلاعات ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد وزارت بهداشت

۱۲- نتایج ارشد وزارت بهداشت

۱۳- توضیحات کارنامه کارشناسی ارشد وزارت بهداشت

۱۴- شهریه کارشناسی ارشد وزارت بهداشت

۱۵- دفترچه انتخاب رشته کارشناسی ارشد وزارت بهداشت

۱۶- انتخاب رشته کارشناسی ارشد وزارت بهداشت

۱۷- اعلام نتایج انتخاب رشته کارشناسی ارشد وزارت بهداشت

کلمات کلیدی:

توضیحات کارنامه کارشناسی ارشد وزارت بهداشت , کارنامه قبول شدگان ارشد وزارت بهداشت ۹۸ , کارنامه ارشد پرستاری ۹۸ , کارنامه قبول شدگان ارشد وزارت بهداشت ۹۸ , کارنامه ارشد هماتولوژی ۹۷ , آخرین رتبه قبولی ارشد بهداشت محیط , کارنامه قبول شدگان ارشد وزارت بهداشت ۹۸ , اخرین رتبه قبولی ارشد پرستاری , آخرین رتبه قبولی ارشد آموزش بهداشت , Master’s report of the Ministry of Health , منابع کنکور کارشناسی ارشد وزارت بهداشت , زمان ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد وزارت بهداشت , زمان برگزاری کنکور کارشناسی ارشد وزارت بهداشت , ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد وزارت بهداشت , دفترچه ثبت نام کارشناسی ارشد وزارت بهداشت , شرایط ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد وزارت بهداشت , مدارک ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد وزارت بهداشت , هزینه ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد وزارت بهداشت , کارت ورود به جلسه کنکور کارشناسی ارشد وزارت بهداشت , تمدید مهلت ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد وزارت بهداشت , ویرایش اطلاعات ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد وزارت بهداشت , نتایج ارشد وزارت بهداشت , توضیحات کارنامه کارشناسی ارشد وزارت بهداشت , شهریه کارشناسی ارشد وزارت بهداشت , دفترچه انتخاب رشته کارشناسی ارشد وزارت بهداشت , انتخاب رشته کارشناسی ارشد وزارت بهداشت , اعلام نتایج انتخاب رشته کارشناسی ارشد وزارت بهداشت

نوشته قبلی

تمدید مهلت ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد وزارت بهداشت

نوشته بعدی

بودجه بندی ۴ مرحله آزمون آزمایشی دکتری سراسری و آزاد مهندسی فناوری اطلاعات- کد ۲۳۵۸

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید
ورود

هنوز حساب کاربری ندارید؟

ایجاد حساب کاربری
تبلیغات

دسته‌های دوره های آموزشی