بارگیری صفحه

ثبت نام دکتری وزارت بهداشت

ثبت نام دکتری وزارت بهداشت

Ph.D. registration of the Ministry of Health

ثبت نام دکتری وزارت بهداشت عبارتی است که در بهمن ماه هر سال در گوگل یا سایر موتورهای جستجو توسط داوطلبان آزمون دکتری وزارت بهداشت سرچ می شود.بسیاری از داوطلبان کنکور دکتری وزارت بهداشت با توجه به هوش و فراست خود عبارت های کلیدی دیگری مثل دانلود دفترچه دکتری وزارت بهداشت ۹۸-۹۹ , آزمون دکتری وزارت بهداشت ۹۸-۹۹ , سوالات آزمون دکتری وزارت بهداشت ۹۸-۹۹ , دفترچه آزمون دکتری وزارت بهداشت ۹۸-۹۹ , زمان ثبت نام آزمون دکتری وزارت بهداشت ۹۸-۹۹ , سوالات آزمون دکتری وزارت بهداشت ۹۸ , دفترچه ثبت نام دکتری وزارت بهداشت ۹۸ و یا دفترچه انتخاب رشته دکتری وزارت بهداشت ۹۸ را نیز جستجو کنند.

 

ثبت نام دکتری وزارت بهداشت

 

هدف همه آنها یکی است و همگی با کمی تسریع یا تاخیر به اطلاعات و خبرهای مطلوب خود در سطح اینترنت دست می یابند البته لازم به ذکر است داوطلبان آزمون دکتری وزارت بهداشت باید به صورت حرفه ای نحوه دقیق و علمی جستجوی اطلاعات را فرا گیرند تا به طور علمی بتوانند به مطالب مورد نیاز خود دست یابند.

لذا مهم این است که داوطلبان آزمون دکتری وزارت بهداشت اطلاعات مورد نیاز خود را از سایتی معتبر و علمی پیگیری و رهگیری کنند. سایتی یا مجموعه ای که بتواند به طور صحیح پاسخگوی سوالات داوطلبان آزمون دکتری باشد. در این بستر پر تلاطم مجموعه سنجش امیرکبیر به عنوان مجری اماده سازی منابع ازمون کارشناسی ارشد و دکتری وزارت بهداشت سعی نموده است بستر اطلاعات برای داوطلبان ازمون دکتری وزارت بهداشت را طوری فراهم کنند که داوطلبان کنکور دکتری بتوانند به راحتی اخبار درست و مطالب صحیح آموزشی خود را از سایت سنجش تکمیلی دات ای آر کسب کنند.

همچنین داوطلبان عزیز امتحان دکتری وزارت بهداشت می توانند در پایین همین صفحه، تمام سوالات خود را در زمینه آزمون دکتری مطرح کنند. مشاوران عالی سنجش امیرکبیر، مشتاقانه پاسخگوی پرسش ها و سوالات داوطلبان عزیز آزمون دکتری وزارت بهداشت در زمینه ثبت نام آزمون دکتری وزارت بهداشت در مقطع عالی و تکمیلی می باشند.

 

ثبت نام دکتری وزارت بهداشت

 

 

لذا به تمام داوطلبان آزمون دکتری وزارت بهداشت توصیه میشود در چند ماه باقی مانده تا زمان آزمون دکترای ،تمرکز بیشتری روی مطالب کنکور دکترای خود داشته باشند.

 

کنکور دکتری دانشگاه آزاد 98

 

ثبت نام آزمون دکتری وزارت بهداشت

وزارت بهداشت هر ساله برای تامین نیروی متخصص و کارآمد در رشته های گروه پزشکی اقدام به پذیرش دانشجو در مقطع دکتری می کند . با توجه به ادغام کنکور دکتری علوم پزشکی وزارت بهداشت و کنکور دکتری علوم پزشکی دانشگاه آزاد ، تمامی متقاضیان این مقطع تحصیلی باید در یک آزمون جامع که توسط وزارت بهداشت برگزار می شود ثبت نام و شرکت نمایند. در این گزارش به شرح زمان ، نحوه و شرایط ثبت نام آزمون دکتری وزارت بهداشت ۹۸ می پردازیم .
سازمان سنجش و آموزش پزشکی کشور به نشانی www.sanjeshp.irمجری آزمون دکتری وزارت بهداشت در رشته های علوم پایه پزشکی ، بهداشت و تخصصی ، داروسازی ودندانپزشکی با هدف تأمین نیروی انسانی متعهد و متخصص می باشد. بعد از ادغام کنکور دکتری علوم پزشکی دانشگاه آزاد با کنکور دکتری علوم پزشکی دانشگاه های وزارت بهداشت، همه داوطلبان این مقطع تحصیلی باید در یک آزمون که مستقلاً از طریق وزارت بهداشت برگزار می شود ثبت نام و شرکت نمایند . در این گزارش می خواهیم راهنمای ثبت نام دکتری تخصصی وزارت بهداشت ۹۸ که شامل زمان ، تاریخ ، نحوه ، شرایط ثبت نام ،تاثیر مصاحبه در قبولی و سهمیه های آزمون را توضیح دهیم .
داوطلبان علاقمند به ادامه تحصیل در مقطع دکتری وزارت بهداشت می توانند با خرید یک کارت اعتباری در سایت سنجش پزشکی www.sanjeshp.irنشانی ثبت نام خود را انجام دهند .
هر داوطلب بعد از مطالعه دفترچه ثبت نام آزمون دکتری علوم پزشکی ۹۸ یک رشته را انتخاب نماید. انتخاب دانشگاه بعد از برگزاری آزمون و اعلام نتایج اولیه دکتری تخصصی وزارت بهداشت انجام می شود. داشتن مدرک کارشناسی ارشد و یا دکتری حرفه ای از شرایط لازم برای شرکت در آزمون دکتری وزارت بهداشت می باشد. در واقع کسانی که دارای مدرک معادل کارشناسی ارشد می باشند، یا در دوره روزانه (ثبت نام آزمون دکتری وزارت بهداشت ۹۷) ثبت نام آزمون دکتری وزارت بهداشت ۹۷آزمون دکتری تخصصی وزارت بهداشت سال گذشته پذیرفته شدند و ثبت نام خود را انجام ندادند و یا بعد از ثبت نام انصراف دادند و همچنین دانشجویان شاغل به تحصیل در دکتری و دستیاری تخصصی حق ثبت نام نخواهند داشت .

 

 

منابع آزمون دکتری وزارت بهداشت

 

ثبت نام دکتری وزارت بهداشت ۹۸

طبق سال های گذشته آزمون دکتری تخصصی وزارت بهداشت در اواخر بهمن ماه از متقاضیان این آزمون ثبت نام به عمل می آورد .امسال نیز همچون سال های گذشته ، زمان ثبت نام آزمون دکتری وزارت بهداشت در نیمه دوم بهمن ماه ۹۷ و زمان برگزاری آزمون در اوایل اردیبهشت ۹۸ است . ثبت نام به صورت اینترنتی و در سایت سنجش پزشکی به نشانی www.sanjeshp.ir امکان پذیر  می باشد.تمامی داوطلبان رشته های دکتری تخصصی وزارت بهداشت باید در تاریخ ذکر شده با داشتن مدارک ثبت نام فرم ثبت نام اینترنتی را تکمیل نمایند . داوطلبین باید دفترچه ثبت نام آزمون دکتری وزارت بهداشت ۹۸ را مطالعه نمایند و نسبت به انتخاب گروه آزمایشی خود اقدام نمایند . مطابق دفترچه ثبت نام آزمون دکتری علوم پزشکی ۹۸ ، داوطلبان حداکثر مجاز به ثبت نام در دو مجموعه یا رشته ( با رعایت مدارک مورد پذیرش آن رشته ) می باشند . انتخاب دانشگاه یا همان انتخاب رشته محل بعد از برگزاری آزمون و اعلام نتایج اولیه دکتری تخصصی وزارت بهداشت برگزار خواهد شد. لازم به ذکر می باشد که تاریخ و زمان دقیق ثبت نام و برگزاری آزمون دکتری علوم پزشکی ۹۸ ، اطلاع رسانی نشده است ولی به محض اعلام سنجش پزشکی ، از طریق کانال تلگرام دکتری تخصصی سنجش امیرکبیر و همین گزارش اطلاع رسانی خواهیم کرد .

نکته: طبق اطلاعیه شماره ۳ مرکز سنجش پزشکی ، ثبت نام دکتری وزارت بهداشت ۹۸ نیمه دوم بهمن ماه ۹۷ است .

 

شرایط ثبت نام آزمون دکتری

 

شرایط ثبت نام دکتری وزارت بهداشت ۹۸

در دفترچه ثبت نام آزمون دکتری وزارت بهداشت ، کلیه شرایط لازم برای داوطلبانی که قصد ثبت نام در این آزمون را دارند ، ذکر شده است . از اصلی ترین شرایط شرکت در آزمون دکتری علوم پزشکی ، داشتن مدرک کارشناسی ارشد و یا دکتری حرفه ای مرتبط می باشد . افرادی که دارای مدرک معادل کارشناسی ارشد می باشند یا در دوره روزانه آزمون دکتری تخصصی وزارت بهداشت سال تحصیلی ۹۷ – ۹۸ پذیرفته شدند و ثبت نام ننمودند یا بعد از ثبت نام انصراف دادند و دانشجویان شاغل به تحصیل در دکتری و دستیاری تخصصی حق ثبت نام ندارند .
دارا بودن مدرک زبان انگلیسی مورد تائید وزارت بهداشت از دیگر شرایط ثبت نام در آزمون می باشد. سازمان سنجش پزشکی کشور، آزمون هایی را در قالب جدول اعلام نموده و هر داوطلب با کسب نمره ذکر شده در جدول ، می تواند در این آزمون شرکت نماید. آزمونTOEFL ، آزمونIELTS ، آزمونTOLIMO ، آزمونMELAB  ، آزمونMHLE و آزمونMSRT، آزمون های مذکور در جدول هستند. اگر داوطلبان قبل از شروع یا اتمام طرح در آزمون شرکت نموده و پذیرفته شوند از طرح ترخیص می شوند.

 

مصاحبه آزمون دکتری وزارت بهداشت ۹۸

طبق قانون سنجش و آموزش پزشکی در دوره های تحصیلات تکمیلی در دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی کشور ، سنجش و پذیرش در مقاطع دکتری تخصصی و دکتری پژوهشی به شرح زیر انجام می شود :
دکتری تخصصی : ۵۰ % آزمون کتبی ، ۲۰ % سوابق آموزشی، پژوهشی و فناوری و ۳۰ % مصاحبه علمی .
دکتری پژوهشی : ۳۰% آزمون کتبی ، ۲۰ % سوابق آموزشی، پژوهشی و فناوری و ۳۰ % مصاحبه علمی و ۲۰ % تهیه طرح واره .
در آزمون دکتری وزارت بهداشت دانشگاه ها به منطقه آمایشی تقسیم خواهند شد . هر منطقه آمایشی شامل یک یا چند دانشگاه می باشد . در هر منطقه آمایشی برای هر رشته فقط یک مصاحبه انجام می شود . هر داوطلب هم با توجه به نمره کسب شده در آزمون دکتری وزارت بهداشت ۹۸ حداکثر در سه منطقه دعوت به مصاحبه دکتری وزارت بهداشت ۹۸ می شود . تعداد دعوت شدگان به مصاحبه دو برابر ظرفیت می باشد یعنی از هر دو نفری که دعوت به مصاحبه شده اند یک نفر شانس این را دارد که قبول نهایی شود .

 

زمان برگزاری آزمون دکتری

 

سهمیه های آزمون دکتری وزارت بهداشت ۹۸

در آزمون دکتری وزارت بهداشت ۹۸، سهمیه های آزاد ، رزمندگان و ایثارگران و سهمیه مربی در نظر گرفته شده است . بیشترین ظرفیت پذیرش دانشجو مربوط به سهمیه آزاد است ( ۷۵ درصد ) ، که داوطلبان باید حدنصاب ۵۰ % میانگین کل نمرات شرکت کنندگان در آزمون کتبی هر رشته و کسب حداقل ۳۰ % از نمره ی کل آزمون برای ورود به مرحله ی مصاحبه آزمون دکتری وزارت بهداشت الزامی می باشد . بعد از آن سهمیه ایثارگران می باشد که مخصوص رزمندگان ، ایثارگران ، همسر و فرزند شهدا و آزادگان ، جانبازان ، 
همسر و فرزند جانبازان ۲۵ درصد به بالا و فرزند و همسر مفقود الاثر ها است. سهمیه ایثارگران نهایتا شامل ۲۵ درصد ظرفیت دانشگاه ها می باشد . افرادی که از سهمیه ایثارگران استفاده می نمایند حداقل باید ۷۰ درصد تراز ( نمره ) قبولی آخرین نفر با سهمیه آزاد و رزمندگان باید ۸۰ درصد تراز آخرین نفر قبولی را کسب نمایند تا دعوت به مصاحبه شوند . لازم به ذکر است که پس از اتمام مهلت ثبت نام ، هیچ نوع تغییر در سهمیه انجام نمی شود .

 

مشاوره ثبت نام آزمون دکتری وزارت بهداشت ۹۸

یک از بزرگترین آزمون های علمی کشور، هر ساله در گروه علوم پزشکی از طریق وزارت بهداشت در مقطع دکترا برگزار می شود . متقاضیانی که قصد شرکت در آزمون دکتری ۹۸ را دارند لازم می باشد درباره شرایط ثبت نام آزمون دکتری وزارت بهداشت ۹۸ ، زمان و نحوه ثبت نام آزمون و سایر شرایط اطلاعات کافی را کسب نمایند. با توجه به اینکه آزمون دکتری وزرات بهداشت و آزمون دکتری علوم پزشکی دانشگاه ازاد به صورت مشترک و در قالب یک آزمون برگزار می شود تمامی داوطلبان لازم است در آزمون دکتری ۹۸ وزارت بهداشت ثبت نام نمایند . در ادامه این گزارش در مورد ثبت نام آزمون دکتری وزارت بهداشت ۹۸ به توضیحات کامل می پردازیم.

 

زمان برگزاری آزمون دکتری

 

زمان و نحوه ثبت نام آزمون دکتری وزارت بهداشت ۹۸

بر اساس روند سال های گذشته احتمالاً زمان ثبت نام آزمون دکتری وزارت بهداشت ۹۸ در بهمن ماه می باشد . هر یک از داوطلبان پس از اعلام زمان دقیق ثبت نام آزمون دکتری ۹۸ وزارت بهداشت با مراجعه به وب سایت www.sanjeshp.ir با تهیه کارت اعتباری ثبت نام به وسیله سایت نسبت به انجام ثبت نام اینترنتی اقدام کنند و پس از تکمیل فرم ثبت نام کد رهگیری ثبت نام را دریافت کنند . داوطلبانی که متقاضی شرکت در دو رشته یا مجموعه می باشند باید برای هر کدام یک پرداخت جداگانه را انجام دهند . تمامی داوطلبین متقاضی ثبت نام در کنکور دکتری وزرات بهداشت ۹۸ لازم است قبل از انجام فرایند ثبت نام ، دفترچه ثبت نام آزمون دکتری وزارت بهداشت ۹۸ را مطالعه کنند و در مورد شرایط ثبت نام آزمون دکتری وزارت بهداشت ۹۸ اطلاعات کافی را کسب کنند . زمان دقیق ثبت نام آزمون دکتری در این بخش و همچنین بخش اخبار تحصیلی وب سایت سنجش امیرکبیر اطلاع رسانی می شود.

 

شرایط ثبت نام آزمون دکتری وزارت بهداشت ۹۸

در گزارش مربوط به شرایط شرکت در آزمون دکتری وزارت بهداشت ۹۸ تمامی نکات و قوانین مربوط به ثبت نام در این آزمون شرح داده شده که در این بخش به بعضی از این قوانین اشاره می نمائیم .
۱) دارا بودن مدرک کارشناسی ارشد و یا دکترای حرفه ای طبق جداول درج شده در دفترچه ثبت نام آزمون دکتری وزارت بهداشت ۹۸
۲) پذیرفته شدگان آزمون دکتری تخصصی ۹۷ که در دانشگاه ثبت نام نکرده اند و یا انصراف داده اند حق شرکت در کنکور دکتری وزارت بهداشت ۹۸ را ندارند . این محرومیت شامل دانشجویان شهریه پرداز نخواهد بود.
۳) هر یک از داوطلبان مرد متقاضی ثبت نام از لحاظ مقررات نظام وظیفه نباید مشکلی داشته باشند .
نکته: توصیه می کنیم گزارش مربوط به شرایط ثبت نام آزمون دکتری وزارت بهداشت ۹۸ را مطالعه کنید.
مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی سنجش امیرکبیر آماده اند تا از طریق سامانه مشاوره تحصیلی سنجش امیرکبیر به تمامی سوالات شما در پیرامون ثبت نام آزمون دکتری وزارت بهداشت ۹۸ به بهترین نحو ممکن پاسخ دهند .
همان طور که می دانید داوطلبان در زمان ثبت نام دکتری وزارت بهداشت ۹۸ از نظر وضعیت تحصیلی ، نظام وظیفه ، طرح نیروی انسانی و …. در وضعیت های مختلفی قرار دارند . مرکز سنجش آموزش پزشکی برای ایجاد رقابتی سالم وضعیت های مختلف داوطلبان را بررسی کرده و تحت عنوان شرایط ثبت نام آزمون دکتری وزارت بهداشت ۹۸ در دفترچه ثبت نام دکتری وزارت بهداشت ۹۸ ارائه می نماید .

 

ثبت نام آزمون دکتری سراسری

 

چگونگی پذیرش در آزمون دکتری وزارت بهداشت ۹۸

طبق قانون ، سنجش و پذیرش داوطلبان در مقطع دکتری تخصصی و پژوهشی به شرح زیر است .

 

شیوه پذیرش

آزمون کتبی

سوابق آموزش ، پژوهشی و فناوری

مصاحبه علمی

تهیه طرح واره

دکتری تخصصی

۵۰ %

۲۰ %

۳۰ %

دکتری پژوهشی

۳۰ %

۲۰ %

۳۰ %

۲۰ %

 

آزمون به صورت تستی و متمرکز برگزار خواهد شد که هریک از داوطلبان می توانند در دو رشته یا مجموعه شرکت کنند. برای مطالعه کامل نحوۀ پذیرش در آزمون دکتری ۹۸ وزارت بهداشت توصیه می شود دفترچه ثبت نام آزمون دکتری وزرات بهداشت ۹۸ را مطالعه کنید .

 

زمان برگزاری و اعلام نتایج آزمون دکتری وزارت بهداشت ۹۸

در حال حاضر زمان دقیق برگزاری و اعلام نتایج آزمون دکتری وزارت بهداشت ۹۸ اعلام نشده است . اما احتمالا زمان برگزاری این آزمون در اردیبهشت ماه است و زمان اعلام نتایج اولیه در مرداد و نتایج نهایی در شهریور ماه است که زمان دقیق برگزرای و اعلام نتایج در این بخش و بخش اخبار تحصیلی سنجش امیرکبیر اطلاع رسانی می شود .

 

 

زمان ثبت نام آزمون دکتری وزارت بهداشت ۹۸

مرکز سنجش آموزش پزشکی هر ساله جدول زمان بندی کنکور دکتری علوم پزشکی را در دفترچه ثبت نام آزمون دکتری وزارت بهداشت منتشر می نماید . اولین مرحله ای که داوطلبان باید در این جدول به آن توجه داشته باشند ، زمان ثبت نام آزمون دکتری وزارت بهداشت ۹۸ است که احتمالاً طبق سال گذشته در بهمن ماه می باشد .برای اطلاع از به روز ترین اخبار فرایند های آزمون دکتری وزارت بهداشت ۹۸ توصیه می شود عضو کانال تلگرام دکتری تخصصی سنجش امیرکبیر شوید .

 

نحوه سنجش و پذیرش آزمون دکتری

 

نحوه ثبت نام آزمون دکتری وزارت بهداشت ۹۸

متقاضیان کنکور دکتری وزارت بهداشت ۹۸  بایستی در مدت زمان تعین شده به سایت ثبت نام دکتری وزارت بهداشت به نشانی www.sanjeshp.ir مراجعه نموده و نسبت به تکمیل فرم ثبت نام خود اقدام کنند. هر داوطلب باید دفترچه ثبت نام آزمون دکتری وزارت بهداشت ۹۸ را مطالعه کرده و نسبت به انتخاب گروه آزمایشی خود اقدام نماید . طبق دفترچه ثبت نام آزمون دکتری علوم پزشکی ۹۸ ، داوطلبان حداکثر مجاز به ثبت نام در دو مجموعه یا رشته ( با رعایت مدارک مورد پذیرش آن رشته ) می باشند. لازم به ذکر است که انتخاب دانشگاه یا همان انتخاب رشته محل بعد از برگزاری آزمون و اعلام نتایج اولیه دکتری تخصصی وزارت بهداشت انجام می شود .


مدرک زبان لازم برای شرکت در آزمون

یکی دیگر از شرایط شرکت در آزمون دکتری وزارت بهداشت دارا بودن مدرک زبان انگلیسی مورد تأیید وزارت بهداشت است. به دارندگان هر مدرک ( آزمونTOEFL ، آزمونIELTS ، آزمونTOLIMO ، آزمون MALAB ، آزمون MHLE ، آزمونMSRT ) یک نمره خاصی تعلق گرفته است.
مصاحبه آزمون دکتری وزارت بهداشت
در مصاحبه آزمون دکتری وزارت بهداشت ، سنجش و پذیرش به شرح زیر خواهد بود :
دکتری تخصصی (ثبت نام آزمون دکتری وزارت بهداشت ۹۷) : ۵۰% آزمون کتبی، %۲۰ سوابق آموزشی، پژوهشی و فناوری و %۳۰  تهیه مصاحبه علمی .
دکتری پژوهشی (ثبت نام آزمون دکتری وزارت بهداشت ۹۷) : ۳۰% آزمون کتبی، ۲۰% سوابق آموزشی، پژوهشی و فناوری و %۳۰  تهیه مصاحبه علمی و ۲۰% تهیه طرح واره .
همان طور که مطلع هستید در آزمون دکتری وزارت بهداشت دانشگاه ها به مناطق آمایشی تقسیم شده اند. یعنی هر منطقه آمایشی شامل یک یا تعدادی دانشگاه است. در واقع در هر منطقه آمایشی برای هر رشته خاص فقط یک مصاحبه انجام می شود. یعنی داوطلب با توجه به امتیاز به دست آورده شده در آزمون در سه منطقه آمایشی دعوت به مصاحبه می شود. و تعداد دعوت شدگان به مصاحبه دو برابر ظرفیت می باشد .

 

نتایج انتخاب رشته دکتری

 

شما برای قبول شدن در کنکور دکتری ۹۸ ، به چه چیز هایی نیاز دارید ؟ 

 

 
 
بسته آموزشی آزمون دکتری
 
آزمون های آزمایشی دکتری

مشاوره و برنامه ریزی تحصیلی آزمون دکتری

بسته طلایی آزمون دکتری

قانون جذب

مشاوره و پشتیبانی تکمیلی آزمون دکتری

 

به داوطلبان کنکور دکتری وزارت بهداشت توصیه می شود تمام اخبار و مطالب مرتبط با ثبت نام آزمون دکتری وزارت بهداشت را که در زیر آمده است را به صورت کامل مطالعه کنند و با توجه به شرایط و ضوابط کنکور دکترای وزارت بهداشت برنامه ریزی خود را انجام دهند تا بتوانند قبولی در آزمون دکترای وزارت بهداشت سال جاری را تجربه کنند. در ضمن پیشنهاد می شود قسمت سوالات متداول دکترای وزارت بهداشت و اخبار دکتری وزارت بهداشت و مشاوره دکترای وزارت بهداشت را نیز مورد بازدید قرار دهند.

 

ثبت نام دکتری وزارت بهداشت

۱- منابع آزمون دکتری وزارت بهداشت

۲- زمان ثبت نام آزمون دکتری وزارت بهداشت

۳- زمان برگزاری آزمون دکتری وزارت بهداشت

۴- ثبت نام دکتری وزارت بهداشت

۵- دفترچه ثبت نام آزمون دکتری وزارت بهداشت

۶- شرایط ثبت نام دکتری وزارت بهداشت

۷- مدارک ثبت نام دکتری وزارت بهداشت

۸- هزینه ثبت نام دکتری وزارت بهداشت

۹- فرم صلاحیت عمومی آزمون دکتری وزارت بهداشت

۱۰- کارت ورود به جلسه آزمون دکتری وزارت بهداشت

۱۱- تمدید مهلت ثبت نام دکتری وزارت بهداشت

۱۲- ویرایش اطلاعات ثبت نام دکتری وزارت بهداشت

۱۳- نتایج اولیه آزمون دکتری وزارت بهداشت

۱۴- توضیحات کارنامه آزمون دکتری وزارت بهداشت

۱۵- مصاحبه دکتری وزارت بهداشت

۱۶- شهریه دکتری وزارت بهداشت

۱۷- دفترچه انتخاب رشته دکتری وزارت بهداشت

۱۸- انتخاب رشته دکتری وزارت بهداشت

۱۹- تاثیر سهمیه در انتخاب رشته دکتری وزارت بهداشت

۲۰- نتایج انتخاب رشته آزمون دکتری وزارت بهداشت

کلمات کلیدی:

ثبت نام دکتری وزارت بهداشت , آزمون دکتری وزارت بهداشت ۹۷-۹۸ , زمان آزمون دکتری وزارت بهداشت ۹۷-۹۸ , آزمون دکتری وزارت بهداشت ۹۸-۹۹ , دفترچه ثبت نام دکتری وزارت بهداشت ۹۸ , زمان ثبت نام آزمون دکتری وزارت بهداشت ۹۸-۹۹ , دفترچه سوالات دکتری وزارت بهداشت ۹۸-۹۹ , سوالات آزمون دکتری وزارت بهداشت ۹۸-۹۹ , نتایج نهایی آزمون دکتری وزارت بهداشت ۹۸ ۹۹ , Ph.D. registration of the Ministry of Health , منابع آزمون دکتری وزارت بهداشت , زمان ثبت نام آزمون دکتری وزارت بهداشت , زمان برگزاری آزمون دکتری وزارت بهداشت , ثبت نام دکتری وزارت بهداشت , دفترچه ثبت نام آزمون دکتری وزارت بهداشت , شرایط ثبت نام دکتری وزارت بهداشت , مدارک ثبت نام دکتری وزارت بهداشت , هزینه ثبت نام دکتری وزارت بهداشت , فرم صلاحیت عمومی آزمون دکتری وزارت بهداشت , کارت ورود به جلسه آزمون دکتری وزارت بهداشت , تمدید مهلت ثبت نام دکتری وزارت بهداشت , ویرایش اطلاعات ثبت نام دکتری وزارت بهداشت , نتایج اولیه آزمون دکتری وزارت بهداشت , توضیحات کارنامه آزمون دکتری وزارت بهداشت , مصاحبه دکتری وزارت بهداشت , شهریه دکتری وزارت بهداشت , دفترچه انتخاب رشته دکتری وزارت بهداشت , انتخاب رشته دکتری وزارت بهداشت , تاثیر سهمیه در انتخاب رشته دکتری وزارت بهداشت , نتایج انتخاب رشته آزمون دکتری وزارت بهداشت

نوشته قبلی

زمان برگزاری آزمون دکتری وزارت بهداشت

نوشته بعدی

تمدید مهلت ثبت نام دکتری وزارت بهداشت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید
ورود

هنوز حساب کاربری ندارید؟

ایجاد حساب کاربری
تبلیغات

دسته‌های دوره های آموزشی