بارگیری صفحه

مشاوره عمومی کنکور ارشد و دکتری ۱۴۰۲

مشاوره عمومی کنکور ارشد و دکتری ۱۴۰۲

موارد زیر سوالاتی بوده‌اند که داوطلبان آزمون مقاطع تکمیلی در طی سال‌های اخیر از مشاوران سنجش امیرکبیر پرسش نموده‌اند.

 

سوال: من تغییر رشته داده‌ام و می‌خواهم در رشته‌ای غیر از رشته خودم شرکت کنم، باید چکار کنم؟

پاسخ: با توجه به نیاز شما داوطلبان، سعی شده برای قوی کردن پایه‌ای شما در رشته جدید، حتی‌الامکان و در صورت نیاز با گنجاندن جزوات دانشگاهی در بسته‌های ‌آموزشی و معرفی کتب رفرنس از طرف موسسه، بهراحتی بتوانید تبحر و مهارت‌های خود را با جزوات و کتبِ نکته و تست افزایش داده و در مرحله تسلط با مرور خلاصه درس‌ها و نکات کلیدی با شرکت در آزمون‌های آزمایشی سنجش امیرکبیر، سنجش نهایی را انجام داده و بازده خروجی تحصیلی خود را ارزیابی کنید.

 

سوال: من جزوات آموزشی را از بازار و یا از موسسات دیگر تهیه کرده‌ام، آیا لازم است که از جزوات شما نیز استفاده کنم؟ یا به عبارت دیگر چگونه می‌توانم از سایر خدمات سنجش امیرکبیر استفاده کنم؟

پاسخ: شما می‌توانید از جزوات و کتب خود استفاده نمایید. برای بهره‌گیری از مشاوره ما می‌توانید مجموعه مشاوره و هدایت تحصیلی را از مجموعه ما دریافت کنید سپس با توجه به برنامه‌ریزی ما، مسیر خود را راهبری کنید.

 

سوال: آیا می‌توانم به‌طور مجزا از بسته‌های ‌آموزشی استفاده کنم؟

پاسخ: بله، می‌شود ولی تجربه نشان داده است که شرکت در آزمون‌های آزمایشی اشتباهات داوطلب را مشخص کرده و داوطلب فرصت دارد تا این اشتباهات و کمبودها را اصلاح کند. به داوطلبان به‌طور اکید توصیه می‌شود اگر نمی‌خواهند بسته‌های ‌آموزشی را تهیه کنند حتماً در آزمون آزمایشی شرکت کنند.

 

سوال: چه نقطه قوتی وجود دارد که باعث می‌شود من بسته آموزشی را از سنجش امیرکبیر تهیه کنم؟

پاسخ: همه موسسات اعلام می‌کنند که بسته‌های ‌آموزشی آن‌ها بهترین است. آنچه بسته‌های ‌آموزشی ما را از سایر موسسات متمایز می‌کند ترکیب‌بندی مطالب (جزوات نکته و تست، جزوات دانشگاهی، جزوات نکته و روشها، جزوات نکات تکمیلی، جزوات نکات کلیدی، تکنیک‌های برنامه‌ریزی و مشاوره تحصیلی تا زمان انتخاب رشته) و ارسال بسته آموزشی با توجه به ضرایب دروس است به طوری که این ترکیب‌بندی و برنامه‌ریزی باعث سهولت فراگیری مطالب توسط داوطلب می‌شود.

 

سوال: منظور از ضرایب دروس آزمون کارشناسی ارشد و دکتری چیست؟

پاسخ: این سوال را با یک مثال توضیح می‌دهیم مثلاً رشته زیست‌شناسی از گروه علوم پایه دارای گرایش‌های متفاوتی است مثل بیوشیمی، ژنتیک، سلولی‌مولکولی و… . در بسته آموزشی با توجه به این‌که داوطلب رشته زیستشناسی متمایل به کدام گرایش است سعی می‌شود درسی را که ضریب بالاتری دارد مطالب بیشتری از آن درس ارائه شود و به دروس با ضرایب کمتر برای آن گرایش جزوات و مباحث کمتری ارسال شود.

 

سوال: در شهر محل سکونت ما، نمایندگی موسسه شما موجود نمی‌باشد چگونه می‌توانم از خدمات شما استفاده کنم؟

پاسخ: شما می‌توانید مستقیم از طریق دفتر مرکزی تهران به آدرس اینترنتی سنجش تکمیلی دات کام مراجعه کرده و بسته آموزشی تهیه نمایید.

 

www.sanjehEtakmili.ir

 

برگرفته از کتاب مشاوره و برنامه ریزی آزمون کارشناسی ارشد و دکتری به روش سنجش امیرکبیر

 

جدیدترین اخبار دکتری و کارشناسی ارشد

سنجش امیرکبیر به عنوان مجری آماده سازی منابع آزمون کارشناسی ارشد و دکتری سراسری و وزارت بهداشت ،آزمونی سرتاسر با موفقیت و پیروزی را برای شما آرزومند است.
( www.sanjeshetakmili.ir ) برای اطلاعات بیشتر به سایت سنجش تکمیلی دات آی آر مراجعه کرده یا با شماره ۰۲۱۴۴۰۳۱۶۹۰ بیست خط تماس بگیرید.

نوشته قبلی

۴۰ تجربه از رتبه‌های برتر آزمون کارشناسی ارشد و دکترا

نوشته بعدی

چگونه برای آزمون دکتری و ارشد ۱۴۰۲ برنامه‌ریزی کنیم(۲)؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید
ورود

هنوز حساب کاربری ندارید؟

ایجاد حساب کاربری
تبلیغات

دسته‌های دوره های آموزشی