بارگیری صفحه

مصاحبه دکتری وزارت بهداشت

مصاحبه دکتری وزارت بهداشت

exam interview Ministry of Health Ph.D.

مصاحبه دکتری وزارت بهداشت

مصاحبه دکتری وزارت بهداشت عبارتی است که در بهمن ماه هر سال در گوگل یا سایر موتورهای جستجو توسط داوطلبان آزمون دکتری وزارت بهداشت سرچ می شود.بسیاری از داوطلبان کنکور دکتری وزارت بهداشت با توجه به هوش و فراست خود عبارت های کلیدی دیگری مثل فرم امتیاز دهی مصاحبه دکتری وزارت بهداشت ۹۸ , نکات مهم در مصاحبه دکتری وزارت بهداشت ۹۸ , امتیاز دهی مصاحبه دکتری وزارت بهداشت ۹۸ , نحوه محاسبه نمره مصاحبه دکتری وزارت بهداشت ۹۸ , سوالات زبان در مصاحبه دکتری وزارت بهداشت ۹۸ , مصاحبه دکتری وزارت بهداشت ۹۸-۹۹ , فرم مصاحبه دکتری وزارت بهداشت ۹۸ و یا امتیاز دهی مصاحبه دکتری وزارت بهداشت ۹۸ را نیز جستجو کنند.

مصاحبه دکتری وزارت بهداشت

 

هدف همه آنها یکی است و همگی با کمی تسریع یا تاخیر به اطلاعات و خبرهای مطلوب خود در سطح اینترنت دست می یابند البته لازم به ذکر است داوطلبان آزمون دکتری وزارت بهداشت باید به صورت حرفه ای نحوه دقیق و علمی جستجوی اطلاعات را فرا گیرند تا به طور علمی بتوانند به مطالب مورد نیاز خود دست یابند.

لذا مهم این است که داوطلبان آزمون دکتری وزارت بهداشت اطلاعات مورد نیاز خود را از سایتی معتبر و علمی پیگیری و رهگیری کنند. سایتی یا مجموعه ای که بتواند به طور صحیح پاسخگوی سوالات داوطلبان آزمون دکترا باشد. در این بستر پر تلاطم مجموعه سنجش امیرکبیر به عنوان مجری اماده سازی منابع ازمون کارشناسی ارشد و دکتری وزارت بهداشت سعی نموده است بستر اطلاعات برای داوطلبان ازمون دکتری وزارت بهداشت را طوری فراهم کنند که داوطلبان کنکور دکترا بتوانند به راحتی اخبار درست و مطالب صحیح آموزشی خود را از سایت سنجش تکمیلی دات ای آر کسب کنند.

همچنین داوطلبان عزیز امتحان دکتری وزارت بهداشت می توانند در پایین همین صفحه، تمام سوالات خود را در زمینه آزمون دکترا مطرح کنند. مشاوران عالی سنجش امیرکبیر، مشتاقانه پاسخگوی پرسش ها و سوالات داوطلبان عزیز آزمون دکتری وزارت بهداشت در زمینه ثبت نام آزمون دکتری وزارت بهداشت در مقطع عالی و تکمیلی می باشند.

مصاحبه دکتری وزارت بهداشت

 

لذا به تمام داوطلبان آزمون دکتری وزارت بهداشت توصیه میشود در چند ماه باقی مانده تا زمان آزمون دکترای ،تمرکز بیشتری روی مطالب کنکور دکترای خود داشته باشند.

کنکور دکتری دانشگاه آزاد 98

 

مصاحبه دکتری وزارت بهداشت

پشت سر گذاشتن آزمون دکتری وزارت بهداشت و پذیرش در اعلام نتایج آزمون دکتری وزارت بهداشت ۹۸ برای راه یابی به مقطع دکتری نیست بلکه پس از آزمون کتبی شما بایستی مرحله دوم ( آزمون شفاهی یا همان مصاحبه ) را نیز با موفقیت بگذرانید تا مجوز ادامه تحصیل در مقطع دکتری وزارت بهداشت را کسب کنید. مصاحبه دکتری وزارت بهداشت به صورت کاملا تخصصی و در قالب چند ایستگاه مجزا شامل تسلط بر پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد و مقاله استخراج یافته از آن، توانایی ارائه شفاهی مطالب علمی، جستجوی منابع علمی، تسلط کافی بر زبان انگلیسی، توانمندی ‌های لازم تخصصی بر موضوعات رشته امتحانی است. سعی شده در این گزارش به ذکر تمامی نکات لازم در رابطه با مصاحبه دکتری وزارت بهداشت ۹۸ پرداخته شود. بنابراین پیشنهاد می نمائیم این گزارش را تا انتها و با دقت بسیار مطالعه کنید .
اصل مدارک و مستندات آموزشی، پژوهشی خود را برای ارائه به مراکز تحقیقات مصاحبه کننده همراه داشته باشید .
آزمون دکتری وزارت بهداشت از دو بخش آزمون کتبی و مصاحبه تشکیل شده است . آن دسته از متقاضیانی که بعد از شرکت در آزمون کتبی و بعد از اعلام نتایج اولیه دکتری وزارت بهداشت ، موفق به کسب حد نصاب ۵۰ % میانگین کل نمرات شرکت کنندگان در آزمون کتبی و کسب حداقل ۳۰ % نمره کل آزمون شدند ، می توانند برای ورود به مرحله مصاحبه دکتری وزارت بهداشت ۹۸ اقدام کنند مصاحبه دکتری علوم پزشکی برای دوره ی دکتری تخصصی توسط مناطق آمایشی ( دانشگاه ها ) و برای دوره ی دکتری پژوهشی توسط سازمان ها / مؤسسات و دانشگاه های علوم پزشکی مجری دوره دکتری پژوهشی برگزار می شود . از داوطلبانی که در آزمون کتبی ( مرحله ی اول ) حدنصاب نمره ی لازم را ( با توجه به سهمیه ی داوطلب ) کسب کرده باشند ، به تعداد دو برابر ظرفیت آن رشته دعوت به مصاحبه می شوند و طبق اولویت نمره کتبی و انتخاب محل به مناطق آمایشی معرفی می شوند . در سال ۹۷ ، زمان مصاحبه دکتری وزارت بهداشت ، ۱۴ تیر لغایت ۱۸ مرداد ماه بوده است اما زمان مصاحبه دکتری وزارت بهداشت ۹۸ در حال حاضر مشخص نشده است و در صورت اعلام زمان دقیق برگزاری جلسات مصاحبه ، این گزارش به روز رسانی می شود . در ادامه روند مصاحبه دکتری تخصصی ، مصاحبه دکتری پژوهشی ، مناطق آمایشی مصاحبه دکتری وایستگاه های مصاحبه دکتری وزارت بهداشت را بررسی می نمائیم .

 

منابع آزمون دکتری وزارت بهداشت

 

مصاحبه دکتری تخصصی وزارت بهداشت

در گروه علوم پایه مصاحبه ۴۵ رشته در یک منطقه آمایشی ، ۱۴ رشته در دو منطقه آمایشی و ۲ رشته در سه منطقه آمایشی برگزار می شود . در دفترچه انتخاب رشته دکتری وزارت بهداشت ۹۸ ، جدول محل برگزاری مصاحبه دکتری تخصصی رشته های علوم پایه ، بهداشت و تخصصی در مناطق آمایشی ذکر می شود.
۱ – در رشته هایی که مصاحبه آنها تنها در یک منطقه آمایشی برگزار می شود ، داوطلبان می توانند طبق علاقه و سایر ضوابط نسبت به انتخاب تمامی رشته / محل های آموزشی اقدام کنند و هیچ محدودیتی در انتخاب آنان وجود ندارد .
۲- در رشته هایی که مصاحبه آنها در ۲ منطقه آمایشی برگزار می شودد ، داوطلبان می توانند طبق علاقه و رعایت سایر  ضوابط نسبت به انتخاب تمامی رشته / محل های آموزشی اقدام کنند و هیچ محدودیتی در انتخاب آنان وجود ندارد.
۳- در رشته هایی که مصاحبه آنها در ۳ منطقه آمایشی برگزار می شود، داوطلبان می توانند طبق علاقه و رعایت سایر ضوابط نسبت به انتخاب تمامی رشته / محل های آموزشی اقدام نمایند و هیچ محدودیتی در انتخاب آنان وجود ندارد.
نکته مهم : در رشته هایی که مصاحبه آنها در ۳ منطقه آمایشی برگزار می شود ، معرفی افراد به این مناطق طبق نمره و به تعداد چند برابر ظرفیت پذیرش آن مناطق آمایشی می باشد. به عبارت دیگر ممکن است افرادی که از نظر نمره در انتهای لیست دو برابر آن رشته باشند به هر سه منطقه آمایشی برای مصاحبه معرفی نشوند.

نکته مهم : در رشته هایی که مصاحبه در ۲ و یا ۳ منطقه آمایشی برگزار می شود، داوطلب برای بهره مندی از حداکثر امکان معرفی به مصاحبه بایستی تمامی اولویت های قابل انتخاب را در همه مناطق آمایشی در آن رشته، طبق علاقه و سایر پارامترها انتخاب کند. از آنجا که داوطلبان به صورت چند برابر ظرفیت مناطق و طبق اولویت نمره معرفی می شوند ، واضح است متقاضی که مناطق آمایشی محدودی را انتخاب کند و ظرفیت آن مناطق تکمیل شود از فرایند پذیرش حذف می شود .

 

شرایط ثبت نام آزمون دکتری


مصاحبه دکتری پژوهشی وزارت بهداشت

هدف اصلی دکتری پژوهشی وزارت بهداشت ، تربیت افرادی می باشد که ضمن مسلط به یک زمینه خاص و آشنایی با علوم مرتبط با استفاده از روش های پیشرفته تحقیق بتوانند گامی در جهت خود کفایی کشور ، توسعه پایدار و گسترش مرزهای دانش بردارند . دارا بودن شرایط زیر برای متقاضیان دکتری پژوهشی وزارت بهداشت برای شرکت در مصاحبه دکتری علوم پزشکی ۹۸ الزامی می باشد:
۱) متقاضیانی می‌توانند در مصاحبه دکتری پژوهشی شرکت کنند که دارای حداقل ۲ مقاله اصیل پژوهشی چاپ‌شده و نمایه شده در نمایه‌های بین‌المللی web of sciences (ISI) یا PubMed به‌عنوان نویسنده اول یا مسئول باشند .
نکته مهم : مقالات بایستی چاپ شده باشد و مستندات مربوط به ارسال و در دست بررسی بودن مقاله مورد قبول نمی باشد .
۲) دارا بودن مدرک زبان مورد تأیید شورای عالی برنامه ریزی علوم پزشکی هنگام مصاحبه الزامی می باشدو ثبت نام به صورت مشروط غیر قابل قبول می باشد                 .
۳) در هر دانشگاه علوم پزشکی برای هر رشته فقط یک مصاحبه انجام می شود و پذیرش مربوط به انتخاب رشته در مراکز تحقیقات آن دانشگاه ، با همان مصاحبه صورت می گیرد.
۴ ) هر داوطلب طبق اولویت نمره کتبی ، حداکثر به سه مرکز تحقیقات در دانشگاه های علوم پزشکی که دارای ظرفیت باشد معرفی می شود.
۵) داوطلبان باید برای بهره مندی از حداکثر امکان معرفی به مصاحبه ، تمامی اولویت های قابل انتخاب در همه دانشگاه های علوم پزشکی را که در رشته داوطلب پذیرش دارند مشاهده کرده و طبق علاقه و سایر پارامترها انتخاب کنند. واضح است داوطلبی که فقط سه مرکز تحقیقات را انتخاب نماید و ظرفیت آن مراکز تحقیقات تکمیل باشد برای مصاحبه معرفی نشده و از فرایند پذیرش حذف می شود.
۶) داوطلبان پس از معرفی به دانشگاه می توانند در مصاحبه واحدی که طبق رشته داوطلب برگزار می شود شرکت نمایند .
۷) آزمون مرحله دوم (مصاحبه دکتری علوم پزشکی) به صورت ساختارمند (شامل تسلط بر مقالات علمی متقاضی ، جستجوی منابع علمی ، توانایی ارایه پیشنهاد برای ادامه تحقیقات و تسلط به زبان انگلیسی) برگزار می شود .
سوابق مورد ارزیابی برای بررسی امتیازات تحصیلی و پژوهشی دکتری در دفترچه انتخاب رشته دکتری علوم پزشکی ۹۸ ذکر می شود .

 

زمان برگزاری آزمون دکتری


مناطق آمایشی مصاحبه دکتری وزارت بهداشت

وزارت بهداشت، دانشگاه های پذیرنده دانشجو از طریق آزمون دکتری علوم پزشکی را به ۱۰ منطقه آمایشی تقسیم بندی نموده است . همان طور که در دفترچه ثبت نام آزمون دکتری وزارت بهداشت ۹۸ ذکر شده ، مناطق آمایشی به شرح زیر هستند .
منطقه ی آمایشی ۱ شامل دانشگاه های علوم پزشکی : بابل ، سمنان ، شاهرود ، گلستان ، مازندران ، گیلان
منطقه ی آمایشی ۲ شامل دانشگاه های علوم پزشکی : ارومیه ، تبریز
منطقه ی آمایشی ۳ شامل دانشگاه های علوم پزشکی : کردستان ، کرمانشاه ، همدان
منطقه ی آمایشی ۴ شامل دانشگاه های علوم پزشکی : اهواز ، لرستان
منطقه ی آمایشی ۵ شامل دانشگاه های علوم پزشکی : شیراز ، هرمزگان
منطقه ی آمایشی ۶ شامل دانشگاه های علوم پزشکی : زنجان ، قزوین ، قم
منطقه ی آمایشی ۷ شامل دانشگاه های علوم پزشکی : اصفهان ، شهرکرد ، کاشان ، یزد
منطقه ی آمایشی ۸ شامل دانشگاه های علوم پزشکی : کرمان ، زاهدان
منطقه ی آمایشی ۹ شامل دانشگاه های علوم پزشکی : بیرجند ، مشهد
منطقه ی آمایشی ۱۰ شامل دانشگاه های : ارتش ، انستیتو پاستور ایران ، ایران ، بقیه الله ، تهران ، شهید بهشتی ، علوم بهزیستی و توانبخشی ، جهاد دانشگاهی ( رویان ) ، دانشگاه آزاد اسلامی ، دانشگاه تربیت مدرس ، دانشگاه شاهد ، سازمان انتقال خون ایران

 زمان برگزاری آزمون دکتری

 

ایستگاه های مصاحبه دکتری وزارت بهداشت

همانطور که در بخش های قبل ذکرشد ، مصاحبه دکتری وزارت بهداشت با مصاحبه دکتری سراسری و مصاحبه دکتری دانشگاه آزاد متفاوت می باشد. مصاحبه دکتری وزارت بهداشت در چند ایستگاه مختلف برگزار می شود . در هر ایستگاه توانایی های مختلفی از  دانشجو مورد بررسی داوران قرار می گیرد . مصاحبه دکتری وزارت بهداشت به شیوه چند ایستگاهی (Multiple Mini-Interviews) اجرا می شود . در نتیجه این مصاحبه ، صلاحیت‌ های داوطلبان تحصیل در دورهای آموزشی دکتری وزارت بهداشت مورد سنجش و ارزیابی قرار می گیرد . در ادامه این گزارش به توضیح مختصری در ارتباط با هر ایستگاه این مصاحبه می پردازیم .
ایستگاه شماره ۱ : میزان تسلط متقاضی بر پایان ‌نامه و مقاله استخراج شده از آن
داوطلب در این ایستگاه باید در مورد پایان‌ نامه آخرین مقطع تحصیلی متناسب با رشته مورد پذیرش و مقاله استخراج شده از آن به سوالات مطرح ‌شده توسط داوران پاسخ دهد.
ایستگاه شماره ۲ : ارائه شفاهی مطالب علمی   “Scientific Presentation”
در این ایستگاه به متقاضی چند موضوع مرتبط با رشته امتحانیش پیشنهاد می ‌شود و متقاضی یکی از این موضوعات را به دلخواه انتخاب نموده و فرض می نماید که باید سخنرانی کوتاهی برای داوران حاضر کرده و ارائه کند . پس از انتخاب موضوع به مدت ۵ دقیقه به وی مهلت داده می شود که موضوع منتخب را آماده‌ و با اجازه داوران مطالب خود را به مدت ۳ دقیقه بدون استفاده از تکنولوژی خاصی و فقط به‌ صورت گفتاری برای آن ها ارائه دهد . لازم به ذکر است که موضوعات متناسب با رشته ی متقاضی پذیرش ، انتخاب می شوند.
ایستگاه شماره ۳ : جستجوی منابع علمی
در این ایستگاه داوران چند موضوع مرتبط با رشته مورد پذیرش متقاضی را برای تحقیق در اختیار وی قرار می ‌دهند . متقاضی موظف است یکی از موضوعات را انتخاب و سه مقاله مرتبط با آن را جستجو نماید . سپس مقالاتی که به ‌عنوان منبع انتخاب نموده را از نظر اعتبار علمی منبع ( رفرنس ) ارزیابی کند و در انتها به سوالات مربوط به نحوه استفاده از منابع در متون مقالات پاسخ دهد .
ایستگاه شماره ۴ : اختصاصی زبان انگلیسی
در این ایستگاه یک امتحان زبان برای داوطلب طراحی شده است . این امتحان شامل ( مکالمه کوتاه ، درک و ترجمه متن اختصاصی و درک اصطلاحات تخصصی رشته داوطلب ) است . متقاضی با شرکت در این ایستگاه ضمن معرفی کوتاه خود به زبان انگلیسی ، یک متن تخصصی را ابتدا قرائت و سپس ترجمه می نماید.
معرفی خود به زبان انگلیسی : این معرفی باید شامل نام و نام خانوادگی ، سن ، تحصیلات ، رشته تحصیلی پایه و دانشگاهی محل تحصیل وی باشد .
خواندن و ترجمه یک پاراگراف از متن تخصصی رشته مورد پذیرش : خواندن ، ترجمه ، درک و توضیح اصطلاحات مربوط به رشته امتحانی داوطلب جز این قسمت از ایستگاه چهارم است.
نکته مهم : در این قسمت زمان‌ های ارائه‌ شده پیشنهادی هستند و داوطلب می‌ تواند در مدیریت زمان آن را لحاظ کند .
ایستگاه شماره ۵ : توانمندی ‌های تخصصی رشته امتحانی
در این قسمت متقاضی موظف است توانایی های خود را در ارتباط با رشته امتحانی را بیان کند و تسلط خود را به داوران نشان دهد . در این ایستگاه هر متقاضی باید شایستگی خود را برای تحصیل در مقطع دکتری رشته امتحانیش به داوران حاضر در جلسه مصاحبه اثبات کند .
شایان ذکر است که گروه‌ ها می‌ توانند چیدمان ایستگاه‌ ها را افزایش و یا جابجا کنند اما به صورت معمول این ۵ ایستگاه در مصاحبه دکتری علوم پزشکی وجود دارند . در ۵ ایستگاه موجود ۱۰ نفر از اساتید دانشگاه‌ های مختلف دانشجویان را ارزیابی می‌ کنند دانشجویان از یک مسیر وارد و از مسیر دیگری خارج می ‌شوند و اجازه برگشت ندارند و باید به‌ طرف ایستگاه‌ های بعدی حرکت نمایند. درنتیجه این مصاحبه‌ ها یکسان انجام می‌ شود و ایستگاه‌ ها تداخل مصاحبه نخواهد داشت . زمان اختصاص داده‌ شده برای هر ایستگاه تقریبا بین ۸ الی ۱۰ دقیقه می باشد .
مشاوران مرکز سنجش امیرکبیر آماده اند که شما را در انجام مصاحبه دکتری وزارت بهداشت ۹۸ به بهترین شکل ممکن کمک نمایند . برای ارتباط با مشاوران سنجش امیرکبیر می توانید از خدمات مشاوره تحصیلی سنجش امیرکبیراستفاده نمائید.

 

ثبت نام آزمون دکتری سراسری

 

فرایند مصاحبه دکتری وزارت بهداشت ۹۸

مصاحبه، توسط دانشگاه های علوم پزشکی مناطق آمایشی مشخص شده برگزار می شود. در این بخش به نکات مهم مربوط به مصاحبه دکتری وزارت بهداشت ۹۸ می پردازیم :
۱- در رشته هایی که مصاحبه آن ها فقط در یک منطقه آمایشی برگزار می شود، متقاضیان می توانند طبق علاقه و در نظر گرفتن سایر شرایط و ضوابط، اقدام به انتخاب تمامی رشته/محل های آموزشی نمایند و هیچ محدودیتی در انتخاب آنان وجود نخواهد داشت .
۲- در رشته هایی که مصاحبه آن ها در دو منطقه آمایشی برگزار می شود، داوطلبان می توانند طبق علاقه و در نظر گرفتن سایر شرایط و ضوابط نسبت به انتخاب تمامی رشته/محل های آموزشی اقدام نمایند و هیچ محدودیتی در انتخاب رشته دکتری وزارت بهداشت آنان وجود ندارد .
توجه : متقاضیانی که دانشگاه های هر دو منطقه را انتخاب کنند دو نمره مصاحبه خواهند داشت و هر نمره مصاحبه در انتخاب های آن منطقه اعمال می شود .
۳- مصاحبه رشته محل های مربوط به دانشگاه آزاد اسلامی در همان دانشگاه انجام می شود. در واقع داوطلبی که دانشگاه آزاد را نیز در اولویت های خود انتخاب کند، علاوه بر انتخاب های دیگرش به دانشگاه آزاد نیز معرفی می شود. نمره مصاحبه در دانشگاه آزاد تنها برای انتخاب های دانشگاه آزاد ملاک می باشد .
۴- در انتخاب رشته های مجموعه های ۱ تا ۷ رشته های علوم پایه، بهداشت و تخصصی، افرادی که مجاز به انتخاب رشته شده اند، در فرم انتخاب رشته، سیستم جلوی انتخاب آن ها را نمی گیرد ولی با این حال داوطلب بایستی با توجه به نوع مدرک خود طبق جدول شماره ۲ انتخاب رشته کند. در واقع افرادی که در این مجموعه ها مجاز به انتخاب رشته/محل شده اند، با اینکه می توانند همه رشته های آن مجموعه را انتخاب نمایند اما باید طبق مدرک تحصیلی خود، رشته هایی که طبق مدارک مورد پذیرش آن رشته مجاز می باشند انتخاب کنند .

 

نحوه سنجش و پذیرش آزمون دکتری

 

راهنمای مصاحبه دکتری تخصصی :

متقاضیانی می‌توانند در مصاحبه دکتری پژوهشی شرکت کنند که دارای حداقل ۲ مقاله اصیل پژوهشی چاپ‌شده و نمایه شده در نمایه‌های بین‌المللی web of sciences (ISI) یا PubMed به‌عنوان نویسنده اول یا مسئول باشند .
تذکر مهم مقالات ‌بایستی چاپ‌شده باشد و مستندات مربوط به ارسال و در دست بررسی بودن مقاله موردقبول نمی‌باشد .
۱- دارا بودن مدرک زبان مورد تأیید شورای عالی برنامه‌ریزی علوم پزشکی هنگام مصاحبه الزامی می باشد و ثبت‌نام به‌صورت مشروط غیرقابل‌قبول است .
۲- در هر دانشگاه علوم پزشکی برای هر رشته فقط یک مصاحبه انجام می‌شود و پذیرش مربوط به انتخاب رشته در مراکز تحقیقات آن دانشگاه، با همان مصاحبه‌ انجام می شود .
۳- هر متقاضی طبق اولویت نمره کتبی، حداکثر به سه مرکز تحقیقات در دانشگاه‌های علوم پزشکی که دارای ظرفیت باشد معرفی می شود .
به‌عنوان‌مثال :
اگر داوطلبی اولویت‌های خود را به شرح زیر انتخاب کرده باشد :
۱- مرکز تحقیقات الف در دانشگاه شماره ۱
۲- مرکز تحقیقات ب در دانشگاه شماره ۱
۳- مرکز تحقیقات ج در دانشگاه شماره ۲
۴- مرکز تحقیقات الف در دانشگاه شماره ۳
۵- مرکز تحقیقات د در دانشگاه شماره ۲
۶- مرکز تحقیقات د در دانشگاه شماره ۴
در این حالت ترتیب معرفی ایشان برای مصاحبه دانشگاه شماره ۱ و ۲ می باشد. مشروط بر اینکه نمره داوطلب آن‌گونه باشد که در رشته موردنظر در این سه مرکز قبول‌شده باشد. به‌عبارت‌دیگر ظرفیت هیچ‌کدام از این سه مرکز تکمیل‌نشده باشد. اگر ظرفیت پذیرش مرکز الف در دانشگاه شماره ۱ تکمیل‌شده باشد، به دانشگاه‌های شماره ۲ ،۱ و ۳ معرفی می شود. اگر ظرفیت هر دو مرکز تحقیقات در دانشگاه شماره، ۱ تکمیل‌شده باشد، متقاضی به دانشگاه شماره ۲ و ۳ معرفی می شود .
۷- داوطلبان باید برای بهره‌مندی از حداکثر امکان معرفی به مصاحبه، تمامی اولویت‌های قابل انتخاب در همه دانشگاه‌های علوم پزشکی را که در رشته داوطلب پذیرش دارند مشاهده کرده و طبق علاقه و سایر پارامترها انتخاب کنند. واضح است متقاضی که فقط سه مرکز تحقیقات را انتخاب نماید و ظرفیت آن مراکز تحقیقات تکمیل باشد برای مصاحبه معرفی نشده و از فرایند پذیرش حذف می شود .
۸- متقاضیان پس از معرفی به دانشگاه می‌توانند در مصاحبه واحدی که بر اساس رشته داوطلب برگزار می‌شود شرکت نمایند .
آزمون مرحله دوم مصاحبه (به‌صورت ساختارمند) شامل تسلط بر مقالات علمی متقاضی، جستجوی منابع علمی، توانایی ارائه پیشنهاد برای ادامه تحقیقات و تسلط به زبان انگلیسی برگزار خواهد شد .

 
نتایج انتخاب رشته دکتری

به داوطلبان کنکور دکتری وزارت بهداشت توصیه می شود تمام اخبار و مطالب مرتبط با ثبت نام آزمون دکتری وزارت بهداشت را که در زیر آمده است را به صورت کامل مطالعه کنند و با توجه به شرایط و ضوابط کنکور دکترای وزارت بهداشت برنامه ریزی خود را انجام دهند تا بتوانند قبولی در آزمون دکترای وزارت بهداشت سال جاری را تجربه کنند. در ضمن پیشنهاد می شود قسمت سوالات متداول دکترای وزارت بهداشت و اخبار دکتری وزارت بهداشت و مشاوره دکترای وزارت بهداشت را نیز مورد بازدید قرار دهند.

مصاحبه دکتری وزارت بهداشت

۱- منابع آزمون دکتری وزارت بهداشت

۲- زمان ثبت نام آزمون دکتری وزارت بهداشت

۳- زمان برگزاری آزمون دکتری وزارت بهداشت

۴- ثبت نام دکتری وزارت بهداشت

۵- دفترچه ثبت نام آزمون دکتری وزارت بهداشت

۶- شرایط ثبت نام دکتری وزارت بهداشت

۷- مدارک ثبت نام دکتری وزارت بهداشت

۸- هزینه ثبت نام دکتری وزارت بهداشت

۹- فرم صلاحیت عمومی آزمون دکتری وزارت بهداشت

۱۰- کارت ورود به جلسه آزمون دکتری وزارت بهداشت

۱۱- تمدید مهلت ثبت نام دکتری وزارت بهداشت

۱۲- ویرایش اطلاعات ثبت نام دکتری وزارت بهداشت

۱۳- نتایج اولیه آزمون دکتری وزارت بهداشت

۱۴- توضیحات کارنامه آزمون دکتری وزارت بهداشت

۱۵- مصاحبه دکتری وزارت بهداشت

۱۶- شهریه دکتری وزارت بهداشت

۱۷- دفترچه انتخاب رشته دکتری وزارت بهداشت

۱۸- انتخاب رشته دکتری وزارت بهداشت

۱۹- تاثیر سهمیه در انتخاب رشته دکتری وزارت بهداشت

۲۰- نتایج انتخاب رشته آزمون دکتری وزارت بهداشت

کلمات کلیدی:

مصاحبه دکتری وزارت بهداشت , فرم امتیاز دهی مصاحبه دکتری وزارت بهداشت , نحوه محاسبه نمره مصاحبه دکتری وزارت بهداشت , نکات مهم در مصاحبه دکتری وزارت بهداشت , امتیاز دهی مصاحبه دکتری وزارت بهداشت ۹۸ , امتیاز دهی مصاحبه دکتری وزارت بهداشت ۹۸ , مصاحبه دکتری وزارت بهداشت ۹۸-۹۹ , امادگی برای مصاحبه دکتری وزارت بهداشت , تجربه مصاحبه دکتری وزارت بهداشت , exam interview Ministry of Health Ph.D. , منابع آزمون دکتری وزارت بهداشت , زمان ثبت نام آزمون دکتری وزارت بهداشت , زمان برگزاری آزمون دکتری وزارت بهداشت , ثبت نام دکتری وزارت بهداشت , دفترچه ثبت نام آزمون دکتری وزارت بهداشت , شرایط ثبت نام دکتری وزارت بهداشت , مدارک ثبت نام دکتری وزارت بهداشت , هزینه ثبت نام دکتری وزارت بهداشت , فرم صلاحیت عمومی آزمون دکتری وزارت بهداشت , کارت ورود به جلسه آزمون دکتری وزارت بهداشت , تمدید مهلت ثبت نام دکتری وزارت بهداشت , ویرایش اطلاعات ثبت نام دکتری وزارت بهداشت , نتایج اولیه آزمون دکتری وزارت بهداشت , توضیحات کارنامه آزمون دکتری وزارت بهداشت , مصاحبه دکتری وزارت بهداشت , شهریه دکتری وزارت بهداشت , دفترچه انتخاب رشته دکتری وزارت بهداشت , انتخاب رشته دکتری وزارت بهداشت , تاثیر سهمیه در انتخاب رشته دکتری وزارت بهداشت , نتایج انتخاب رشته آزمون دکتری وزارت بهداشت

نوشته قبلی

کارت ورود به جلسه آزمون دکتری وزارت بهداشت

نوشته بعدی

دفترچه انتخاب رشته دکتری وزارت بهداشت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید
ورود

هنوز حساب کاربری ندارید؟

ایجاد حساب کاربری
تبلیغات

دسته‌های دوره های آموزشی