بارگیری صفحه

کارت ورود به جلسه آزمون دکتری

 

کارت ورود به جلسه آزمون دکتری

کارت ورود به جلسه آزمون دکتری عبارتی است که در آذرماه هر سال در گوگل یا سایر موتورهای جستجو توسط داوطلبان آزمون دکتری سرچ می شود.بسیاری از داوطلبان کنکور دکتری با توجه به هوش و فراست خود عبارت های کلیدی دیگری مثل کارت ورود به جلسه کنکور , دریافت کارت ورود به جلسه آزمون دکتری۹۸ , کارت ورود به جلسه دکتری۹۸ , دریافت کارت ورود به جلسه دکتری ۹۸ , اعلام نتایج کنکور ۹۸ , آزمون سنجش , سایت سازمان سنجش و یا کارت ورود به جلسه دکتری ۹۸ سازمان سنجش را نیز جستجو کنند.

 

کارت ورود به جلسه آزمون دکتری

 

هدف همه آنها یکی است و همگی با کمی تسریع یا تاخیر به اطلاعات و خبرهای مطلوب خود در سطح اینترنت دست می یابند البته لازم به ذکر است داوطلبان آزمون دکتری باید به صورت حرفه ای نحوه دقیق و علمی جستجوی اطلاعات را فرا گیرند تا به طور علمی بتوانند به مطالب مورد نیاز خود دست یابند.

 

لذا مهم این است که داوطلبان آزمون دکتری اطلاعات مورد نیاز خود را از سایتی معتبر و علمی پیگیری و رهگیری کنند. سایتی یا مجموعه ای که بتواند به طور صحیح پاسخگوی سوالات داوطلبان آزمون دکترا باشد. در این بستر پر تلاطم مجموعه سنجش امیرکبیر به عنوان مجری اماده سازی منابع ازمون کارشناسی ارشد و دکتری سعی نموده است بستر اطلاعات برای داوطلبان ازمون دکتری را طوری فراهم کنند که داوطلبان کنکور دکترا بتوانند به راحتی اخبار درست و مطالب صحیح آموزشی خود را از سایت سنجش تکمیلی دات ای آر کسب کنند.

 

کارت ورود به جلسه آزمون دکتری

 

همچنین داوطلبان عزیز امتحان دکتری می توانند در پایین همین صفحه، تمام سوالات خود را در زمینه آزمون دکترا مطرح کنند. مشاوران عالی سنجش امیرکبیر، مشتاقانه پاسخگوی پرسش ها و سوالات داوطلبان عزیز آزمون دکتری در زمینه ثبت نام آزمون دکتری در مقطع عالی و تکمیلی می باشند.

 

کنکور دکتری دانشگاه آزاد 98

 

لذا به تمام داوطلبان آزمون دکتری توصیه میشود در چند ماه باقی مانده تا زمان آزمون دکترای ،تمرکز بیشتری روی مطالب کنکور دکترای خود داشته باشند.

 

 

کارت ورود به جلسه آزمون دکتری ۹۸

با توجه به نزدیک شدن به زمان برگزاری آزمون دکتری ۹۸ ، لازم شد تا موضوعاتی در زمینه دریافت کارت ورود به جلسه آزمون دکتری ۹۸بنویسیم تا آن دسته از داوطلبینی که در کنکور دکتری۹۸شرکت نموده اند ، بتوانند با مطالعه آن به سوالات احتمالی خود پاسخ بدهند . در این گزارش بر آن شدیم تا مواردی مانند نحوۀ دریافت ، رفع نقص  و  ویرایش اطلاعات درج شده در کارت ورود به جلسه را به صورت کامل شرح دهیم . با توجه به ادغام شدن آزمون دکتری سراسری ۹۸ و آزمون دکتری دانشگاه آزاد ۹۸ ، داوطلبان با دریافت یک کارت ورود به جلسه ، می توانند در کنکور دکتری ۹۸ شرکت نمایند دریافت کارت ورود به جلسه آزمون دکتری ۹۸ برای تمامی داوطلبانی که در این کنکور نام نویسی نموده و قصد شرکت دارند ، الزامی است . این الزام به علت داشتن اطلاعات مهمی روی کارت ، همچون نام و نام خانوادگی ، شماره شناسنامه ، شماره پرونده ، شماره داوطلبی ، سهمیه ثبت نامی ، گروه آزمایشی ، کد رشته امتحانی و نام رشته امتحانی است و از ورود افرادی که کارت ورود به جلسه ندارند خودداری خواهد شد.

 

 
شرایط ثبت نام آزمون دکتری

 

راهنمای تصویری دریافت کارت ورود به جلسه آزمون دکتری ۹۸

برای دریافت کارت ورود به جلسه آزمون دکتری ، باید وارد سایت سنجش کشور به آدرس www.sanjesh.org  شوید. هر داوطلب بعد از وارد شدن به سایت سنجش کشور و ورود به قسمت دکتری تخصصی ، روی عبارت ( کارت شرکت در آزمون ورودی دوره دکتری PH.D) (نیمه متمرکز ) سال ۱۳۹۸) کلیک نماید .


حال به صفحه زیر هدایت خواهد شد .

 

 

در این صفحه هر داوطلب می تواند از یکی از ۴ روش موجود برای دریافت کارت خود اقدام کند. کافی  است یکی از اطلاعات ، شماره پرونده و شماره سریال ، شماره پرونده و کدپیگری ، شماره پرونده و کد ملی یا شماره پرونده و شماره داوطلبی در کادر های مربوطه وارد شود و پس از تکمیل کادر مربوط به تصویر کد امنیتی ، با زدن دکمه جستجو ، کارت ورود به جلسه خود را مشاهده و نسبت به پرینت آن اقدام کنند .

 

ویرایش اطلاعات آزمون دکتری ۹۸

همزمان با منتشر شدن کارت ورود به جلسه آزمون دکتری تخصصی ۹۸ ، لینک ویرایش ثبت نام نیز در سایت سازمان سنجش فعال خواهد شد امکان مشاهده کارت ورود به جلسه آزمون دکتری ۹۸ ، اوایل اسفند ۹۷ بر روی سایت سازمان سنجش کشور برای داوطلبان می باشد در این مهلت مجدد ویرایش اطلاعاتی که در زمان انتخاب رشته دکتری سراسری کارآمد می باشند مانند نام  و نام خانوادگی ، سال تولد ، شماره شناسنامه ، کد ملی ، معدل مقطع کارشناسی ، تاریخ فارغ التحصیلی مقطع کارشناسی ، موسسه فارغ التحصیلی مقطع کارشناسی ، معدل مقطع کارشناسی ارشد ، تاریخ فارغ‌ التحصیلی کارشناسی‌ ارشد ، موسسه فارغ‌ التحصیلی کارشناسی‌ ارشد ، هیات علمی ( مربی ، آموزشی ، رسمی ) و دانشگاه محل خدمت مربیان آموزشی رسمی توسط لینک ویرایش سازمان سنجش تا اوایل اسفند ۹۷ ، امکان پذیر می باشد. در حالی که اطلاعات مربوط به آزمون ، همانند گروه آزمایشی ( رشته ، عکس ، مشخصات فردی و شهر محل سکونت در فرصت فعلی قابل ویرایش نمی باشد مگر اینکه تناقضی در فرم ثبت نام با کارت ورود به جلسه مشاهده شود . دقت کنید اگر در حال حاضر دانشجوی ترم آخر می باشید و یا ترم قبل فارغ التحصیل شده اید باید حتما در ویرایش اطلاعات ، معدل خود را تا تاریخ  ۳۰ / ۱۱ / ۹۷ وارد نمائید .

 

منابع آزمون دکتری

 

 

رفع نواقص احتمالی در کارت ورود به جلسه آزمون دکتری ۹۸

ممکن می باشد بعد از مشاهده و دریافت کارت ورود به جلسه کنکور دکتری ۹۸ مشاهده نمائید که بعضی از اطلاعات مرتبط با روز آزمون می باشد به اشتباه در کارت درج شده است . از جمله این اطلاعات فردی مهم می توان به عدم وجود عکس یا مغایرت آن با عکس داوطلب یا فاقد مهر بودن عکس ، عدم مغایرت سهمیه داوطلبان ( فقط برای وارد کردن سهمیه ایثارگران این سامانه فعال است و داوطلبانی استفاده از سهمیه رزمندگان باید به ارگان مربوطه مراجعه نمایند .) ، جنسیت ، نوع معلولیت و زبان خارجی اشاره نمود . این اطلاعات ممکن است به علت خطای شما در هنگام ثبت نام یا اشتباه سیستماتیک باشد . در این مواقع باید با در دست داشتن کارت آزمون ، به باجه های رفع نقص مراجعه نمائید و اطلاعات خودرا ویرایش نمائید .

 

زمان برگزاری آزمون دکتری

 

روند برگزاری آزمون دکتری ۹۸


با توجه به اینکه ثبت نام دکتری  سراسری و ثبت نام دکتری آزاد ادغام شده و هر داوطلب کافی است یک بار در آزمون دکتری ثبت نام نماید ، این سوال برای متقاضیان پیش می آید که تکلیف انتخاب رشته دکتری آزاد و انتخاب رشته دکتری  سراسری چیست ؟ لازم می باشد که بدانید هیچ مشکلی نمی باشد و افرادی که در آزمون دکتری ۹۸ ثبت نام نموده اند در صورت کسب حد نصاب قبولی ، مجاز به انتخاب رشته دکتری دانشگاه آزاد ۹۸ و انتخاب رشته دکتری ۹۸به صورت خواهد شد و در واقع تعداد انتخاب ها محدود نمی شود . همچنین اعلام نتایج انتخاب رشته دکتری ۹۸ و اعلام نتایج آزمون دکتری دانشگاه آزاد ۹۸ به صورت جداگانه بر روی سایت های سازمان سنجش وسنجش آزاد قرار می گیرد و هر کدام از این دو دانشگاه ، جداگانه پذیرفته شدگان اولیه را به مصاحبه دعوت می نمایند .
طبیعی است که هر داوطلبی با شرکت در آزمون دکتری دچار کمی استرس می شود اما لازم می باشد که سر جلسه  این استرس را کنترل نماید و بتواند نتایج یک سال زحمت و تلاش خود را در این ماراتن علمی به نمایش گذارد . برنامه ریزی دقیق و اصولی و انتخاب منابع آزمون دکتریبه صورت حرفه ای ، از عواملی می باشند که باعث شده بسیاری از افراد در رشته و دانشگاه مورد علاقه خود پذیرفته شوند . مشاوران سنجش امیرکبیر می توانند با استفاده از خدمات مشاوره تحصیلی، شما را در تدوین یک برنامه منظم  تحصیلات تکمیلی کمک نمایند .

 

زمان دریافت کارت ورود به جلسه آزمون دکتری ۹۸

مقطع دکتری به عنوان بالاترین مقطع دانشگاهی از اهمیت زیادی برای داوطلبان برخوردار می باشد. در این چند سال اخیر رقابت تنگاتنگی میان داوطلبان آزمون دکتری وجود دارد و همچنین تسلط کامل داوطلبان بر مطالب درسی منوط به قبولی در آزمون دکتری است. همانطور که می دانید  ثبت نام آزمون دکتری سراسری و آزاد با هم ادغام شده است ثبت نام آزمون دکتری ۹۸ دانشگاه سراسری و آزاد از ۶ آذر ماه آغاز و تا ۱۲ آذر ادامه داشت.و بعد از ثبت نام مسئله مهم برای داوطلبان اطلاع کامل از زمان برگزاری و نحوه دریافت کارت ورود به جلسه آزمون دکتری ۹۸ است که ما در ادامه مطلب به صورت مختصری برای شما داوطلبان عزیز توضیح می دهیم .

 

زمان برگزاری آزمون دکتری

 

زمان و نحوه دریافت کارت ورود به جلسه آزمون دکتری ۹۸

باید به اطلاع داوطلبان برسانیم که آزمون دکتری ۹۸ سراسری و دانشگاه آزاد روز جمعه ۳ اسفند ۹۷ در ۵۵ شهرستان کشور برگزار می شود. داوطلبین باید قبل از برگزاری آزمون دکتری برای دریافت کارت ورود به جلسه آزمون دکتری ۹۸ خود اقدام نمایند .زمان دریافت کارت ورود به جلسه آزمون دکتری از اوایل اسفند ماه بر روی سایت سازمان سنجش کشور قرار می گیرد که داوطلبان می توانند برای پرینت کارت خود با مراجعه به سایت سازمان سنجش آموزش کشور و وارد نمودن اطلاعات شناسنامه ای و پرونده، اقدام نمایند .

 

 

ویرایش اطلاعات کارت ورود به جلسه آزمون دکتری ۹۸

برطبق روال سالهای گذشته سازمان سنجش کشور این امکان را برای داوطلبان ایجا کرده که بتوانند اطلاعات خود را که شامل ویرایش معدل است به صورت اینترنتی ویرایش نمایند . البته داوطلبان باید توجه داشته باشند اطلاعاتی مانند اطلاعات شخصی قابل ویرایش نخواهد بود و این اشخاص که می خواهند کارت ورود به جلسه خود را ویرایش نمایند می توانند با توجه به نشانی که از طرف سازمان سنجش کشور اعلام می شود برای رفع نقص خود اقدام کنند. نکته مهمی که باید بدانید این است که دانشجویانی که سال آخر ارشد و دکتری هستند و تا ۳۱ شهریور ۹۸ فارغ التحصیل می شوند هنگام در یافت کارت ورود به جلسه خود می توانند معدل کل خود را وارد نمایند .

 

ثبت نام آزمون دکتری سراسری

 

زمان و نحوه انتخاب رشته آزمون دکتری ۹۸

داوطلبان لازم است بدانید که انتخاب رشته دکتری سراسری و انتخاب رشته دکتری دانشگاه آزاد ۹۸ به صورت جداگانه می باشد. پس از برگزاری آزمون دکتری، نتایج‌ آزمون دکتری ۹۸ بصورت کارنامه‌ که شامل نمرات خام، نمرات کل و غیره برای تمامی داوطلبانی که جلسه آزمون حضور داشته اند تنظیم و در اختیار آنها قرار خواهد گرفت.کارنامه داوطلبانی که مجاز به انتخاب رشته باشند نیمه اول شهریور ماه ۹۸  توسط سایت سازمان سنجش کشور منتشر می شود. داوطلبان بعد از شرکت در آزمون دکتری ۹۸ باید خود را برای مصاحبه آماده نمایند. برای اطلاع دقیق از شرایط برگزاری مصاحبه دکتری و یا در صورت هرگونه اشتباه در کارت ورود به جلسه ، اعلام نتایج آزمون دکتری سراسری ۹۸ خود می توانید با مشاوران سنجش امیرکبیر تماس حاصل فرمائید.

 

 

داوطلبین عزیز شرکت کننده در آزمون دکتری سراسری ۹۸:

مقطع دکتری سراسری ۹۸ جزء نظام آموزشی تحصیلات تکمیلی است. داوطلبان شرکت در مقاطع دکتری تخصصی ۹۸ ، باید دارای مدرک کارشناسی ارشد و یا دکتری حرفه ای باشند. یکی از شرایط مهم ثبت نام در مقطع دکتری سراسری ۹۸ این می باشد که داوطلبان بعد از پایان مقطع کارشناسی ارشد می توانند در مقطع دکتری سراسری ۹۸ شرکت نمایند. یکی از مقاطع حساس دانشگاهی، مقطع دکتری سراسری ۹۸ می باشد که با مقاطع دانشگاهی دیگر فرق های زیادی دارد. در مقطع دکتری سراسری ۹۸ داوطلبان باید به صورت جدی تر پیگیر ادامه تحصیل خود در مقطع دکتری سراسری باشند.
شرکت در مقطع دکتری سراسری ۹۸ به تلاش زیادی نیاز دارد که داوطلبان باید برای قبولی خود در آزمون دکتری سراسری ۹۸ این نکته را مورد توجه خود قرار دهند.

 

نحوه سنجش و پذیرش آزمون دکتری

 

سوالات متداول مصاحبه دکتری
توضیح در مورد پایان نامه :
در این مرحله لازم می باشد موضوع پایان نامه خود را به صورت واضح و در یک یا چند جمله با بیانی روشن معرفی نمائید .

زمینه کاری مورد علاقه :
بهتر است نشان دهید که هر چند روی چند زمینه کاری مسلط می باشید ولی توانایی کار کردن روی موضوعات دیگر را هم دارید .

توصیه نامه :
به همراه داشتن توصیه نامه علمی می تواند کمک بسیار زیادی به شما بنماید .

تسلط به زبان انگلیسی :
هنگامی که در یکی از آزمون های زبانمورد قبول دانشگاهها موفق به کسب مدرک زبان شده اید حتماً مدرک خود را به همراه داشته باشید .

 

نتایج انتخاب رشته دکتری

 

 

شما برای قبول شدن در کنکور دکتری ۹۸ ، به چه چیز هایی نیاز دارید ؟

 

 

بسته آموزشی آزمون دکتری

آزمون های آزمایشی دکتری

مشاوره و برنامه ریزی تحصیلی آزمون دکتری

بسته طلایی آزمون دکتری

قانون جذب

مشاوره و پشتیبانی تکمیلی آزمون دکتری

 

به داوطلبان کنکور دکتری توصیه می شود تمام اخبار و مطالب مرتبط با ثبت نام آزمون دکتری را که در زیر آمده است را به صورت کامل مطالعه کنند و با توجه به شرایط و ضوابط کنکور دکترا برنامه ریزی خود را انجام دهند تا بتوانند قبولی در آزمون دکتری سال جاری را تجربه کنند. در ضمن پیشنهاد می شود قسمت سوالات متداول دکتری و اخبار دکتری و مشاوره دکتری را نیز مورد بازدید قرار دهند.

ثبت نام دکتری دانشگاه آزاد

۱- منابع آزمون دکتری

۲- زمان ثبت نام آزمون دکتری

۳- زمان برگزاری آزمون دکتری

۴- ثبت نام دکتری

۵- ثبت نام دکتری دانشگاه آزاد

۶- دفترچه ثبت نام آزمون دکتری

۷- شرایط ثبت نام دکتری

۸- مدارک ثبت نام دکتری

۹- هزینه ثبت نام دکتری

۱۰- فرم صلاحیت عمومی آزمون دکتری

۱۱- کارت ورود به جلسه آزمون دکتری

۱۲- تمدید مهلت ثبت نام دکتری

۱۳- ویرایش اطلاعات ثبت نام دکتری

۱۴- نتایج اولیه آزمون دکتری

۱۵- توضیحات کارنامه آزمون دکتری

۱۶- مصاحبه دکتری

۱۷- مصاحبه دکتری دانشگاه آزاد

۱۸- شهریه دکتری

۱۹- شهریه دکتری دانشگاه آزاد

۲۰- دفترچه انتخاب رشته دکتری

۲۱- انتخاب رشته دکتری

۲۲- تاثیر سهمیه در انتخاب رشته دکتری

۲۳- نتایج انتخاب رشته آزمون دکتری

۲۴- دفترچه انتخاب رشته دکتری دانشگاه آزاد

۲۵- انتخاب رشته دکتری دانشگاه آزاد

۲۶- نتایج انتخاب رشته آزمون دکتری دانشگاه آزاد

۲۷- شناسه انتخاب رشته دکتری دانشگاه آزاد

 

 

 

 

کلمات کلیدی:

کارت ورود به جلسه آزمون دکتری , دریافت کارت ورود به جلسه آزمون دکتری ۹۹ , کارت ورود به جلسه کنکور , کارت ورود به جلسه آزمون دکتری وزارت بهداشت , کارت ورود به جلسه دکتری ۹۸ , دریافت کارت ورود به جلسه دکتری ۹۸ , اعلام نتایج کنکور ۹۹ , سازمان سنجش انتخاب رشته , دریافت کارت ورود به جلسه کارشناسی ارشد , منابع آزمون دکتری , زمان ثبت نام آزمون دکتری , زمان برگزاری آزمون دکتری , ثبت نام دکتری , ثبت نام دکتری دانشگاه آزاد , دفترچه ثبت نام آزمون دکتری , شرایط ثبت نام دکتری , مدارک ثبت نام دکتری , هزینه ثبت نام دکتری , فرم صلاحیت عمومی آزمون دکتری , کارت ورود به جلسه آزمون دکتری , تمدید مهلت ثبت نام دکتری , ویرایش اطلاعات ثبت نام دکتری , نتایج اولیه آزمون دکتری , توضیحات کارنامه آزمون دکتری , مصاحبه دکتری , مصاحبه دکتری دانشگاه آزاد , شهریه دکتری , شهریه دکتری دانشگاه آزاد , دفترچه انتخاب رشته دکتری , انتخاب رشته دکتری , تاثیر سهمیه در انتخاب رشته دکتری , نتایج انتخاب رشته آزمون دکتری , دفترچه انتخاب رشته دکتری دانشگاه آزاد , انتخاب رشته دکتری دانشگاه آزاد , نتایج انتخاب رشته آزمون دکتری دانشگاه آزاد , شناسه انتخاب رشته دکتری دانشگاه آزاد

 

نوشته قبلی

زمان ثبت نام آزمون دکتری

نوشته بعدی

مصاحبه دکتری

116 دیدگاه در “کارت ورود به جلسه آزمون دکتری

  1. سلام خسته نباشید
    ۷ روز قبل بسته آموزشی کارشناسی ارشد برنامه ریزی شهری، منطقه ای و مدیریت شهری رو خریداری کردم اما هنوز کتب کارشناسی ارشد برنامه ریزی شهری، منطقه ای و مدیریت شهری به دستم نرسیده، چند روز طول میکشه بسته کارشناسی ارشد برنامه ریزی شهری، منطقه ای و مدیریت شهری به دستم برسه؟ شهر بندرعباس هستم گفته بودید حداکثر تا یک هفته کاری به دستم میرسه
    تشکر

  2. سلام خسته نباشید
    ۷ روز قبل بسته آموزشی کارشناسی ارشد برنامه ریزی شهری، منطقه ای و مدیریت شهری رو خریداری کردم اما هنوز کتب کارشناسی ارشد برنامه ریزی شهری، منطقه ای و مدیریت شهری به دستم نرسیده، چند روز طول میکشه بسته کارشناسی ارشد برنامه ریزی شهری، منطقه ای و مدیریت شهری به دستم برسه؟ شهر بندرعباس هستم گفته بودید حداکثر تا یک هفته کاری به دستم میرسه
    تشکر

  3. سلام
    منابع آزمون کارشناسی ارشد برنامه ریزی شهری، منطقه ای و مدیریت شهری رو برای قبولی در دانشگاه روزانه شهر تهران میخوام، آیا بسته آموزشی منابع آزمون کارشناسی ارشد برنامه ریزی شهری، منطقه ای و مدیریت شهری سنجش امیرکبیر نیاز من رو برای قبولی در این آزمون پوشش میده؟ همین رو بخونم کافیه؟
    لطف کنید زودتر جواب بدید ممنون میشم میخوام هرچه سریعتر خریداری کنم و شروع کنم
    ممنون

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید
ورود

هنوز حساب کاربری ندارید؟

ایجاد حساب کاربری
تبلیغات

دسته‌های دوره های آموزشی