بارگیری صفحه

کارت ورود به جلسه کنکور کارشناسی ارشد

کارت ورود به جلسه کنکور کارشناسی ارشد

کارت ورود به جلسه کنکور کارشناسی ارشد عبارتی است که در آذرماه هر سال در گوگل یا سایر موتورهای جستجو توسط داوطلبان آزمون کارشناسی ارشد سرچ می شود.بسیاری از داوطلبان کنکور کارشناسی ارشد با توجه به هوش و فراست خود عبارت های کلیدی دیگری مثل کارت ورود به جلسه کارشناسی ارشد ۹۸ , دریافت کارت ورود به جلسه کارشناسی ارشد ۹۸ , دریافت کارت ورود به جلسه ارشد ۹۸ , کارت ورود به جلسه ارشد ۹۸-۹۹ , زمان دریافت کارت ورود به جلسه کنکور ۹۸ , کارت ورود به جلسه کنکور ارشد ۹۸ , مدارک لازم برای دریافت کارت ورود به جلسه کنکور را نیز جستجو کنند.

 

کارت ورود به جلسه کنکور کارشناسی ارشد

 

هدف همه آنها یکی است و همگی با کمی تسریع یا تاخیر به اطلاعات و خبرهای مطلوب خود در سطح اینترنت دست می یابند البته لازم به ذکر است داوطلبان آزمون کارشناسی ارشد باید به صورت حرفه ای نحوه دقیق و علمی جستجوی اطلاعات را فرا گیرند تا به طور علمی بتوانند به مطالب مورد نیاز خود دست یابند.

 

لذا مهم این است که داوطلبان آزمون کارشناسی ارشد اطلاعات مورد نیاز خود را از سایتی معتبر و علمی پیگیری و رهگیری کنند. سایتی یا مجموعه ای که بتواند به طور صحیح پاسخگوی سوالات داوطلبان آزمون کارشناسی ارشد باشد. در این بستر پر تلاطم مجموعه سنجش امیرکبیر به عنوان مجری اماده سازی منابع ازمون کارشناسی ارشد و دکتری سعی نموده است بستر اطلاعات برای داوطلبان ازمون کارشناسی ارشد را طوری فراهم کنند که داوطلبان کنکور ارشد بتوانند به راحتی اخبار درست و مطالب صحیح آموزشی خود را از سایت سنجش تکمیلی دات ای آر کسب کنند.

 

کارت ورود به جلسه کنکور کارشناسی ارشد

 

همچنین داوطلبان عزیز امتحان کارشناسی ارشد می توانند در پایین همین صفحه، تمام سوالات خود را در زمینه امتحان ارشد مطرح کنند. مشاوران عالی سنجش امیرکبیر، مشتاقانه پاسخگوی پرسش ها و سوالات داوطلبان عزیز آزمون کارشناسی ارشد در زمینه ثبت نام آزمون ارشد در مقطع عالی و تکمیلی می باشند.

لذا به تمام داوطلبان آزمون کارشناسی ارشد توصیه میشود در چند ماه باقی مانده تا زمان ازمون ارشد ،تمرکز بیشتری روی مطالب کنکور ارشد خود داشته باشند.

 

کارت ورود به جلسه کنکور کارشناسی ارشد

کارت ورود به جلسه کنکور کارشناسی ارشد عبارتی است که در آذرماه هر سال در گوگل یا سایر موتورهای جستجو توسط داوطلبان آزمون کارشناسی ارشد سرچ می شود. بسیاری از داوطلبان کنکور کارشناسی ارشد با توجه به هوش و فراست خود ،عبارت های کلیدی دیگری مثل کارت ورود به جلسه کارشناسی ارشد ۹۸، دریافت کارت ورود به جلسه کارشناسی ارشد ۹۸، دریافت کارت ورود به جلسه ارشد ۹۸، کارت ورود به جلسه ارشد ۹۸-۹۹، زمان دریافت کارت ورود به جلسه کنکور ۹۸، کارت ورود به جلسه کنکور ارشد ۹۸،
مدارک لازم برای دریافت کارت ورود به جلسه کنکور را نیز جستجو می کنند.

هدف همه آنها یکی است و همگی با کمی تسریع یا تاخیر به اطلاعات و خبرهای مطلوب خود در سطح اینترنت دست می یابند البته لازم به ذکر است داوطلبان آزمون کارشناسی ارشد باید به صورت حرفه ای نحوه دقیق و علمی جستجوی اطلاعات را فرا گیرند تا به طور علمی بتوانند به مطالب مورد نیاز خود دست یابند.
لذا مهم این است که داوطلبان آزمون کارشناسی ارشد اطلاعات مورد نیاز خود را از سایتی معتبر و علمی پیگیری و رهگیری کنند.سایتی یا مجموعه ای که بتواند به طور صحیح پاسخگوی سوالات داوطلبان آزمون ارشد باشد. در این بستر پر تلاطم مجموعه سنجش امیرکبیر به عنوان مجری اماده سازی منابع ازمون کارشناسی ارشد و دکتری سعی نموده است بستر اطلاعات برای داوطلبان ازمون کارشناسی ارشد را طوری فراهم کنند که داوطلبان کنکور ارشد بتوانند به راحتی اخبار درست و مطالب صحیح آموزشی خود را از سایت سنجش تکمیلی دات ای آر کسب کنند.

همچنین داوطلبان عزیز امتحان کارشناسی ارشد می توانند در پایین همین صفحه ، تمام سوالات خود را در زمینه امتحان ارشد مطرح کنند. مشاوران عالی سنجش امیرکبیر ، مشتاقانه پاسخگوی پرسش ها و سوالات داوطلبان عزیز آزمون کارشناسی ارشد در زمینه ثبت نام آزمون ارشد در مقطع عالی و تکمیلی می باشند.
لذا به تمام داوطلبان آزمون کارشناسی ارشد توصیه می شود در چند ماه باقی مانده تا زمان ازمون ارشد ، تمرکز بیشتری روی مطالب کنکور ارشد خود داشته باشند.

 

کنکور دکتری دانشگاه آزاد 98

 

کارت ورود به جلسه کنکور کارشناسی ارشد

همان طور که در جریان هستید قبل از برگزاری هر آزمون بایستی طبق آمار متقاضیانی که در آزمون کارشناسی ارشد ثبت نام نموده اند ، تمهیدات لازم انجام شود و جزئیات مربوط به زمان و مکان برگزاری به اطلاع داوطلبان برسد . پس از ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد ۹۸  نیز که زمان آن به وسیله سازمان سنجش کشور اعلام می شود ، این سازمان طبق اطلاعات دریافتی ثبت نام کنندگان مقدمات لازم برای برگزاری آزمون کارشناسی ارشد ۹۸  را آماده نموده و برای داوطلبان ، کارت ورود به جلسه آزمون کارشناسی ارشد ۹۸ را صادر می نماید. مطابق روال سال های گذشته غالباً کارت ورود به جلسه کنکور کارشناسی ارشد حدودا ۳ روز قبل از برگزاری آزمون بر روی سایت سازمان سنجش کشور قرار می گیرد . داوطلبین بایستی در مدت زمان معین برای دریافت این کارت اقدام کنند و از زمان و مکان برگزاری آزمون آگاه شوند . دراین گزارش به نحوه دریافت و اطلاعات مندرج بر روی کارت ورود به جلسه کنکور کارشناسی ارشد ۹۸ اشاره می کنیم.     
مطابق اطلاعیه منتشر شده توسط سازمان سنجش کشور، داوطلبین برای دریافت کارت ورود به جلسه کارشناسی ارشد ۹۸ بایستی در تاریخ ۲ الی ۴ اردیبهشت ماه ۹۸ با مراجعه به سایت  www.sanjesh.org
اقدام به پرینت از کارت خود نمایند .
تمامی داوطلبانی که در ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد  و یا مهلت مجدد ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد ۹۸ شرکت  نموده و کد رهگیری دریافت کرده اند باید در این بازه زمانی اقدام به دریافت کارت ورود به جلسه کارشناسی ارشد کنند .

 

شرایط ثبت نام آزمون دکتری

 

درباره کارت ورود به جلسه کنکور ارشد ۹۸

با توجه به نزدیک شدن زمان برگزاری کنکور کارشناسی ارشد ۹۸ هر یک از متقاضیانی که در کنکور ارشد ۹۸  ثبت نام نموده اند لازم است قبل از حضور در جلسه آزمون ارشد ۹۸ کارت ورود به جلسه این آزمون را دریافت کنند. اطلاعات درج شده در کارت ورود به جلسه کنکور ارشد ۹۸ شامل اطلاعات درج شده در کارت ملی ، کد و نام رشته امتحانی زبان خارجی ، معدل مقطع کارشناسی ، تاریخ و موسسه فارغ التحصیلی و حوزه محل امتحان و سایر اطلاعات است . در ادامه این گزارش در مورد زمان و نحوه دریافت کارت ورود به جلسه به همراه ویرایش اطلاعات از جمله معدل توضیح داده می شود
نکته:  ویرایش اطلاعات ثبت نامی هم زمان با انتشار کارت ورود به جلسه است.

 

زمان و نحوه دریافت کارت ورود به جلسه آزمون کارشناسی ارشد ۹۸

تمامی داوطلبان کنکور کارشناسی ارشد ۹۸  در تاریخ مشخص شده توسط سازمان سنجش کشور  با مراجعه به سایت سنجش می توانند برای دریافت و چاپ کارت ورود به جلسه آزمون ارشد ۹۸ و برگ راهنمای شرکت در آزمون اقدام کنند  .با توجه به ادغام ثبت نام کارشناسی ارشد ۹۸ و ثبت نام کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد ۹۸ ، برای تمامی متقاضیان دانشگاه های سراسری اعم از دوره های روزانه ، شبانه ، پیام نور ، غیرانتفاعی و پردیس خودگردان و دانشگاه آزاد یک کارت ورود به جلسه آزمون کارشناسی ارشد منتشر خواهد شد . داوطلبان بایستی مطابق مدت زمان مشخص شده به سایت سازمان سنجش کشور به آدرس  www.sanjesh.org مراجعه نموده و با توجه به اطلاعات ثبت نامی برای دریافت کارت ورود به جلسه آزمون کارشناسی ارشد خود اقدام کنند .
با توجه به یکپارچه شدن ثبت نام کارشناسی ارشد ۹۸  و ثبت نام کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد ۹۸   ، برای تمامی داوطلبان دانشگاه های سراسری اعم از دوره های روزانه ، شبانه ، پیام نور ، غیرانتفاعی و پردیس خودگردان و دانشگاه آزاد یک کارت ورود به جلسه آزمون کارشناسی ارشد منتشر خواهد شد . داوطلبان واجد شرایط شرکت در آزمون کارشناسی ارشد ۹۸ بایستی پس از ثبت نام ، منتظر اطلاعیه سازمان سنجش برای دریافت کارت ورود به جلسه کنکور کارشناسی ارشد ۹۸ باشند مطابق اطلاعیه منتشر شده از طریق سازمان سنجش کشور کارت ورود به جلسه کنکور کارشناسی ارشد ۹۸ روز دوشنبه ۲ اردیبهشت ماه منتشر شده و داوطلبان تا روز چهارشنبه ۴ اردیبهشت ماه فرصت دارند نسبت به دریافت این کارت اقدام کنند.  داوطلبان بایستی مطابق زمان تعیین شده به سایت سازمان سنجش کشور به آدرس www.sanjesh.org مراجعه  نموده و با توجه به اطلاعات ثبت نامی برای دریافت  کارت ورود به جلسه آزمون کارشناسی ارشد اقدام کنند . پس از وارد شدن به این سامانه بر روی لینک  کارت آزمون ورودی دوره‌های‌ کارشناسی‌ ارشد ناپیوسته‌ سال‌ ۱۳۹۸ ” کلیک نموده و از منوی سمت راست گزینه  ورود به سیستم ( کارت آزمون ) ” را انتخاب نمائید. دو روش برای شما ظاهر خواهد شد ، در روش اول با وارد نمودن شماره پرونده و کد پیگیری ثبت نام می توانید کارت خود را دریافت نموده و در صورتی که به کد پیگیری خود دسترسی ندارید می توانید از روش دوم که اطلاعات فردی است استفاده کنید .

در این بین ممکن است برخی از داوطلبان شماره پرونده و یا کد پیگیری خود را فراموش نموده و به آن دسترسی نداشته باشند . این داوطلبان کافی است از منوی سمت چپ سامانه سازمان سنجش وارد قسمت سیستم پاسخگویی شده و درخواست خود را مبنی بر دریافت این اطلاعات ثبت نمایند .

 

زمان برگزاری آزمون دکتری

 

زمان و نحوه دریافت کارت ورود به جلسه کنکور کارشناسی ارشد ۹۸

زمان دریافت کارت ورود به جلسه کنکور کارشناسی ارشد ۹۸ در اردیبهشت ماه است که زمان دقیق انتشار کارت ورود به جلسه بعد از اعلام از سوی سازمان سنجش در این گزارش اعلام خواهد شد . تمامی داوطلبان کنکور ارشد ۹۸ لازم است که پس اعلام زمان دقیق انتشار کارت ورود به جلسه به سایت سازمان سنجش کشور به آدرس www.sanjesh.orgمراجعه نموده و نسبت به دریافت کارت ورود به جلسه آزمون ارشد ۹۸ اقدام کنند. در هنگام ورود به لینک مربوط به دریافت کارت ورود به جلسه، چندین روش جست و جو و دریافت کارت ورود به جلسه بر اساس ستون های تعریف شده وجود دارد که داوطلبان می توانند که یکی از روش های جست و جو کارت ورود به جلسه خود را دریافت کنند.

 

 

ویرایش اطلاعات کارت ورود به جلسه کنکور کارشناسی ارشد ۹۸

یکی از مهمترین بخش های ویراش اطلاعات کارت ورود به جلسه کنکور کارشناسی ارشد ۹۸  مربوط به متقاضیانی است که در دانشجوی سال آخر دوره ی کارشناسی هستند که باید معدل خود را در هنگام دریافت کارت ورود به جلسه ویرایش کنند . بدین تربیت داوطلبانی که تا تاریخ ۹۷/۱۱/۳۰ فارغ التحصیل می شوند لازم است با ویرایش اطلاعات ثبت نام خود در هنگام دریافت کارت ورود به جلسه کنکور ارشد ۹۸، معدل دوره کارشناسی خود را نیز وارد کنند. داوطلبانی که تا تاریخ ۹۸/۶/۳۱ فارغ التحصیل می شوند میانگین نمرات واحد های درسی گذارنده خود را تا تاریخ ۹۷/۱۱/۳۰ را در زمان دریافت کارت ورود به جلسه در بخش ویرایش اطلاعات ثبت نام وارد کنند . هنگام دریافت کارت ورود به جلسه کنکور ارشد ۹۸ بعضی از اطلاعات کارت را می توان در بخش ویرایش اطلاعات به صورت اینترنتی ویرایش نمود . بعضی دیگر از این اطلاعات به صورت اینترنتی قابل ویرایش نمی باشد بلکه لازم است داوطلب با مراجعه به باجه های رفع نقض که همزمان با انتشار کارت ورود به جلسه در سراسر کشور فعال می شود، این اطلاعات را ویرایش کنند . ادرس باجه های رفع نقص کنکور ارشد در سراسر کشور پس از اعلام از سوی سازمان سنجش در این گزارش اعلام خواهد شد.  

 

زمان برگزاری آزمون دکتری

 

اطلاعات کارت ورود به جلسه کنکور کارشناسی ارشد ۹۸

همانطور که در بخش نخست توضیح داده شد کارت ورود به جلسه کنکور کارشناسی ارشد ۹۸ شامل مشخصات فردی و ثبت نامی داوطلب است . هر یک از داوطلبان ، که در زمان ثبت نام کنکور ارشد ۹۸  اطلاعاتی را به صورت اشتبا وارد نموده اند پس از دریافت کارت ورود به جلسه کنکور ارشد ۹۸ لازم است تمامی اطلاعات درج شده در کارت ورود به جلسه را کنترل کنند و در صورت وجود اشتباه نسبت به ویرایش اطلاعات اقدام کنند

 

اطلاعات مندرج بر روی کارت ورود به جلسه آزمون کارشناسی ارشد ۹۸

آن چه داوطلبان بر روی کارت ورود به جلسه آزمون کارشناسی ارشد مشاهده می نمایند ، حاوی اطلاعات فردی ، شماره داوطلب ، شماره پرونده ، کد و نام رشته امتحانی ، معدل مقطع کاردانی و کارشناسی ، تاریخ و محل فارغ التحصیلی کارشناسی ، سهمیه ، حوزه امتحانی و زمان دقیق برگزاری آزمون کارشناسی ارشد ۹۸ است. توجه کنید که حوزه امتحانی درج شده بر روی کارت ورود به جلسه ارشد طبق کد و نام شهرستانی که داوطلب در زمان ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد ۹۸ در فرم ثبت نامی خود وارد نموده تعیین شده است . بنابراین توصیه می نمائیم در زمان ثبت نام به اطلاعاتی که در این فرم وارد می کنید توجه کنید . متقاضیان پس از کنترل اطلاعات درج شده بر روی کارت ورود به جلسه کنکور کارشناسی ارشد ۹۸ در صورت مغایرت بایستی نسبت به اصلاح آن اقدام کنند که در ادامه روش تصحیح اطلاعات اشتباه را شرح می دهیم .
مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی تلفنی  سنجش امیرکبیر نیز آماده اند تا در صورت وجود هر گونه ابهام در کارت ورود به جلسه کارشناسی ارشد شما را راهنمایی کنند .

 
 
ثبت نام آزمون دکتری سراسری

 

ویرایش اطلاعات آزمون کارشناسی ارشد ۹۸

یکی از قابلیت هایی که سازمان سنجش کشور هم زمان با انتشار کارت ورود به جلسه آزمون کارشناسی ارشد در اختیار داوطلبان قرار می دهد ، ویرایش اطلاعاتی می باشد که در مرحله انتخاب رشته کارشناسی ارشد تاثیرگذار می باشند. از مهم ترین این موارد ، معدل متقاضیانی می باشد که دانشجوی سال آخر کارشناسی بوده و در زمان ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد ۹۸ ، در قسمت درج معدل ، میانگین واحدهای درسی خود را تا زمان ثبت نام درج نموده اند . این داوطلبان در این مرحله از ویرایش ثبت نام کارشناسی ارشد ۹۸ می توانند میانگین واحدهای گذرانده خود را تا تاریخ ۳۰ بهمن ۹۷ وارد کنند . همچنین اطلاعات دیگری همچون نام رشته تحصیلی و نام محل تحصیل دوره کارشناسی داوطلب نیز قابل ویرایش می باشد که برای اصلاح هر یک از این موارد بایستی در بازه زمانی که متعاقباً اعلام می شود به قسمت ویرایش اطلاعات کارت سایت سازمان سنجش مراجعه شود . لازم است داوطلبان در درج و یا تصحیح معدل خود نهایت دقت را داشته باشند، زیرا در صورت مغایرت معدل اعلام شده با معدل واقعی داوطلب و در صورت نداشتن حد نصاب نمره قبولی با معدل واقعی ، قبولی وی کان لم یکن می باشد.

مغایرت اطلاعات ثبت نامی با کارت ورود به جلسه آزمون کارشناسی ارشد ۹۸

اگر پس از دریافت کارت ورود به جلسه کنکور کارشناسی ارشد ۹۸ ، مغایرتی در اطلاعات ثبت شده بر روی کارت مشاهده نمودید، بایستی به نماینده سازمان سنجش کشور مستقر در باجه های رفع نقص حوزه مربوطه مراجعه کنید. از جمله این موارد می توان به مغایرت زبان خارجی مندرج بر روی کارت و نوع معلولیت اشاره نمود . آدرس حوزه های رفع نقص ، هم زمان با انتشار کارت ورود به جلسه کارشناسی ارشد در اختیار داوطلبان قرار می گیرد ما نیز به محض اعلام آدرس باجه های رفع نقص کارت ورود به جلسه کنکور کارشناسی ارشد ۹۸ در همین گزارش اطلاع رسانی خواهیم کرد
از جمله موارد دیگری که برخی داوطلبان با آن روبرو می شوند ، مغایرت سهمیه ثبت نامی با سهمیه درج شده بر روی کارت ورود به جلسه آزمون کارشناسی ارشد است . داوطلبان متقاضی استفاده از سهمیه ایثارگران و سهمیه رزمندگان ارگان وزارت جهاد کشاورزی ، سپاه پاسداران و واحدهای تابعه ستاد کل نیروهای مسلح برای اعلام مغایرت لازم است در مدت زمانی که در اطلاعیه های سازمان سنجش اعلام می شود به قسمت ویرایش اطلاعات کارت سایت سازمان سنجش کشور مراجعه نموده و نسبت به اصلاح سهمیه خود اقدام کنند. به این دسته از داوطلبان توصیه می نمائیم بعد از ویرایش ، برای اطمینان خاطر بیش تر به ارگان های ذیربط مراجعه کنید تا در صورت دارا بودن سهمیه ، مشخصات آن ها در اختیار سازمان سنجش قرار گیرد .

 

ویرایش معدل در زمان دریافت کارت ورود به جلسه کارشناسی ارشد ۹۸

دانشجویان سال آخر مقطع کارشناسی که جزو داوطلبان کنکور ارشد۹۸ می باشند، مطابق شرایط ذکر شده در دفترچه ثبت نام کارشناسی ارشد ۹۸ می توانند در زمان دریافت کارت ورود به جلسه کنکور کارشناسی ارشد اقدام به ویرایش معدل خود نمایند .
یعنی داوطلبانی که تا تاریخ ۳۰ بهمن ۹۷ فارغ التحصیل شده اند باید معدل درج شده در مدرک کارشناسی خود و داوطلبانی که تا نهایتا تاریخ ۳۱ شهریور ۹۸ فارغ التحصیل خواهند شد نیز میانگین نمرات واحدهای درسی گذرانده خود را تا تاریخ ۳۰ بهمن ۹۷ در قسمت مربوط به ویرایش اطلاعات ثبت نام وارد نمایند . دقت کنید که داوطلبان پس از قبولی می بایست مدرکه معتبر کارشناسی خود را به دانشگاه مربوطه ارائه دهند و در صورت مغایرت معدل درج شده در مدرک کارشناسی با معدل ثبت شده در فرم ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد داوطلب متخلف شناخته می شود ، بنابراین در درج معدل خود دقت کنید .


باجه های رفع نقص اطلاعات کارت ورود به جلسه کارشناسی ارشد ۹۸

بر روی کارت ورود به جلسه کنکور کارشناسی ۹۸ اطلاعاتی از قبیل اطلاعات فردی ، معدل ، کد و نام رشته امتحانی ، تاریخ و محل فارغ التحصیلی ، نوع سهمیه ، حوزه امتحانی و زمان دقیق برگزاری آزمون درج شده است  . در بعضی مواقع بعد از دریافت و مشاهده کارت ورود به جلسه برای بعضی از داوطلبان پیش می آید که برخی از اطلاعات مندرج روی کارت با اطلاعاتی که در فرم ثبت نام وارد نموده اند مغایرت داشته باشد ، به این علت توصیه می شود داوطلبان به دقت کارت ورود به جلسه خود را چک کنند تا در صورت وجود اشکال نسبت به رفع آن اقدام کنند . برخی از این اطلاعات همچون نام ، نام خانوادگی ، تاریخ و محل فارغ التحصیلی ، نوع سهمیه و معدل توسط داوطلب و با مراجعه به سایت سازمان سنجش قابل ویرایش است ، اما برای اصلاح برخی موارد خاص همچون جنسیت ، نوع معلولیت ، زبان خارجی و … می بایست به باجه های رفع نقص که سازمان سنجش کشور در چندین حوزه مختلف تعبیه شده مراجعه شود . بعد از اطلاع از آدرس دقیق حوزها این گزارش به روز رسانی خواهد شد و شما امکان دانلود آن را دارید . برای اطلاع از جزئیات مراحل بعد از برگزاری کنکور ارشد ۹۸ می توانید مقالات اعلام نتایج اولیه کارشناسی ارشد ۹۸ و انتخاب رشته کارشناسی ارشد ۹۸ و انتخاب رشته کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد را مطالعه نمائید مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی سنجش امیرکبیر آماده اند تا به تمامی سوالات شما درباره دریافت کارت ورود به جلسه کارشناسی ارشد ۹۸ – ۹۹ پاسخ دهند .

 

نحوه سنجش و پذیرش آزمون دکتری

 

دریافت کارت ورود به جلسه آزمون کارشناسی ارشد سراسری و آزاد ۹۷

چند روز پیش از برگزاری آزمون کارشناسی ارشد بایستی برای دریافت کارت ورود به جلسه آزمون کارشناسی ارشد ۹۸با مراجعه به سایت سازمان سنجش کشور (sanjesh.org)  اقدام کنند. در این هنگام یکی از سوالاتی که برای داوطلبان مطرح می شود این است که چگونه اطلاعات آزمون کارشناسی ارشد سراسری و آزاد را ویرایش کنیم؟ توجه داشته باشید که لینک ویرایش ثبت نام در سایت سنجش همزمان با انتشار کارت ورود به جلسه آزمون کارشناسی ارشد فعال خواهد شد. اطلاعاتی از جمله معدل داوطلب،نام دانشگاه کارشناسی و اطلاعات محل سکونت قابل ویرایش می باشد.اما رفع نواقص احتمالی در کارت ورود به جلسه آزمون کارشناسی ارشد سراسری و آزاد به چه صورت است؟ممکن است داوطلبان پس از دریافت کارت ورود به جلسه آزمون کارشناسی ارشدمتوجه اشتباه در اطلاعات فردی از جمله تصویر داوطلب ، نام و نام خانوادگی داوطلب یا حتی گروه آزمایشی و شهر محل آزمون داوطلب شوند.در این شرایط می بایست  با در دست داشتن کارت آزمون، به باجه های رفع اشکال مراجعه نمایند و برای ویرایش اطلاعات خود اقدام نمایند. پیشنهاد می نمائیم برای اطلاع از زمان دقیق دریافت کارت ورود به جلسه کنکور کارشناسی ارشد سراسری و آزاد در کانال تلگرام کارشناسی ارشد سنجش امیرکبیر عضو شوید .
در زمینه زمان و نحوه ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد سراسری و ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد لازم است به اطلاعتان برسانیم که متقاضیان در مدت زمان تعیین شده توسط سازمان سنجش می توانند برای ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد سراسری و آزاد اقدام نمایند. نحوه ثبت نام در آزمون کارشناسی ارشد به صوت کاملا اینترنتی است. توجه کنید که در صورت شرکت در آزمون کارشناسی ارشد سراسری امکان شرکت در انتخاب رشته کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد نیز وجود دارد . دارا بودن مدرک کارشناسی و یا دکتری حرفه ای ازمهم ترین شرایط ثبت نام می باشد. همچنین امکان انتخاب رشته تکراری برای داوطلبانی که قبلا در مقطع کارشناسی ارشد در همان رشته فارغ التحصیل شده اند وجود ندارد. داوطلبینی که در کنکور کارشناسی ارشد سال گذشته ثبت نام و انتخاب رشته کرده باشند و در یک رشته محل روزانه پذیرفته شده باشند نمی توانند برای ثبت نام در کنکور کارشناسی ارشد اقدام نمایند. داوطلبانی که در حال تحصیل در مقطع کارشناسی ارشد می باشند باید تا پیش از ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد از دانشگاه قبلی انصراف دهند .

 

زمان برگزاری آزمون کارشناسی ارشد سراسری و آزاد ۹۷

زمان در نظر گرفته شده برای برگزاری آزمون کارشناسی ارشد سراسری و آزاد در نیمه اول اردیبهشت ماه است. ضمن اینکه به این نکته توجه داشته باشید که روز اول آزمون به برگزاری رشته های شناور اختصاص دارد و روز دوم آزمون هم به برگزاری رشته های اصلی اختصاص دارد.در نیمه دوم خرداد ماه شاهد اعلام نتایج اولیه آزمون کارشناسی ارشد سراسری و آزاد هستیم که پس از مشخص شدن نتایج اولیه لیست رشته های کارشناسی ارشد سراسری و آزاد نیز منتشر خواهد شد که داوطلبان فرصت دارند در مدت زمان مشخص شده برای انجام انتخاب رشته خود اقدام کنند.در رابطه با اعلام نتایج نهایی آزمون کارشناسی ارشد نیز لازم است بدانید مطابق روال هر سال در نیمه اول شهریور ماه نتایج مشخص می شود. برای اطلاع از میزان شهریه کارشناسی ارشد ۹۸ ، مشاوره انتخاب رشته کارشناسی ارشد ، شرایط کارشناسی ارشد بدون آزمون با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی تلفنی سنجش امیرکبیر تماس حاصل فرمائید.

 

 

زمان انتخاب رشته کارشناسی ارشد سراسری و آزاد ۹۷

به علت ادغام ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد سراسری و ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد با یکدیگر داوطلبان در صورت شرکت در آزمون کارشناسی ارشد سراسری این امکان را خواهند داشت که در انتخاب رشته کارشناسی ارشد آزاد هم شرکت کنند و شانس خود را برای قبولی در دانشگاه آزاد نیز امتحان کنند.در رابطه با زمان انتخاب رشته کارشناسی ارشد سراسری و آزاد لازم است بدانید که زمان در نظر گرفته شده برای انتخاب رشته کارشناسی ارشد پس از اعلام نتایج اولیه کارشناسی ارشد به صورت دقیق تر اواخر خرداد ماه می باشد. توجه داشته باشید که داوطلبانی می توانند در انتخاب رشته کارشناسی ارشد سراسری شرکت کنند که در آزمون کارشناسی ارشد سراسری شرکت کرده باشند و برای آن ها کارنامه صادر شده باشد.با عضویت در کانال تلگرام کارشناسی ارشد سنجش امیرکبیر می توانید از زمان دقیق انتخاب رشته کارشناسی ارشد سراسری و آزاد آگاه شوید .

 

نتایج انتخاب رشته دکتری

 

 

شما برای قبول شدن در کنکور کارشناسی ارشد ۹۸ ، به چه چیز هایی نیاز دارید ؟

 

بسته آموزشی آزمون دکتری
 
آزمون های آزمایشی دکتری

مشاوره و برنامه ریزی تحصیلی آزمون دکتری

بسته طلایی آزمون دکتری

قانون جذب

 

به داوطلبان کنکور کارشناسی ارشد توصیه می شود تمام اخبار و مطالب مرتبط با ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد را که در زیر آمده است را به صورت کامل مطالعه کنند و با توجه به شرایط و ضوابط کنکور ارشد برنامه ریزی خود را انجام دهند تا بتوانند قبولی در آزمون ارشد سال جاری را تجربه کنند. در ضمن پیشنهاد می شود قسمت سوالات متداول ارشد و اخبار کارشناسی ارشد و مشاوره ارشد را نیز مورد بازدید قرار دهند.

 

کارت ورود به جلسه کنکور کارشناسی ارشد

۱- منابع کنکور کارشناسی ارشد

۲- زمان ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد

۳- زمان برگزاری کنکور کارشناسی ارشد

۴- ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد

۵- ثبت نام کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد

۶- دفترچه ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد

۷- شرایط ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد

۸- مدارک ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد

۹- هزینه ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد

۱۰- نتایج کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد

۱۱- کارت ورود به جلسه کنکور کارشناسی ارشد

۱۲- تمدید مهلت ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد

۱۳- ویرایش ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد

۱۴- نتایج کارشناسی ارشد

۱۵- توضیحات کارنامه کارشناسی ارشد

۱۶- شهریه کارشناسی ارشد

۱۷- شهریه کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد

۱۸- دفترچه انتخاب رشته کارشناسی ارشد

۱۹- انتخاب رشته کارشناسی ارشد

۲۰- اعلام نتایج انتخاب رشته کارشناسی ارشد

۲۱- دفترچه انتخاب رشته کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد

۲۲- انتخاب رشته کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد

۲۳- اعلام نتایج انتخاب رشته کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد

۲۴- شناسه انتخاب رشته کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد

 

کلمات کلیدی:

کارت ورود به جلسه کنکور کارشناسی ارشد , کارت ورود به جلسه کارشناسی ارشد ۹۸ , دریافت کارت ورود به جلسه کارشناسی ارشد ۹۸ , دریافت کارت ورود به جلسه ارشد ۹۹ , کارت ورود به جلسه ارشد ۹۷-۹۸ , سازمان سنجش کارشناسی ارشد , دریافت کارت ورود به جلسه کنکور ارشد ۹۸ , کارت ورود به جلسه کنکور ۹۹ , زمان دریافت کارت ورود به جلسه کنکور ۹۸ , منابع آزمون دکتری , زمان ثبت نام آزمون دکتری , زمان برگزاری آزمون دکتری , ثبت نام دکتری , ثبت نام دکتری دانشگاه آزاد , دفترچه ثبت نام آزمون دکتری , شرایط ثبت نام دکتری , مدارک ثبت نام دکتری , هزینه ثبت نام دکتری , فرم صلاحیت عمومی آزمون دکتری , کارت ورود به جلسه آزمون دکتری , تمدید مهلت ثبت نام دکتری , ویرایش اطلاعات ثبت نام دکتری , نتایج اولیه آزمون دکتری , توضیحات کارنامه آزمون دکتری , مصاحبه دکتری , مصاحبه دکتری دانشگاه آزاد , شهریه دکتری , شهریه دکتری دانشگاه آزاد , دفترچه انتخاب رشته دکتری , انتخاب رشته دکتری , تاثیر سهمیه در انتخاب رشته دکتری , نتایج انتخاب رشته آزمون دکتری , دفترچه انتخاب رشته دکتری دانشگاه آزاد , انتخاب رشته دکتری دانشگاه آزاد , نتایج انتخاب رشته آزمون دکتری دانشگاه آزاد , شناسه انتخاب رشته دکتری دانشگاه آزاد

نوشته قبلی

ثبت نام کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد

نوشته بعدی

ویرایش ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید
ورود

هنوز حساب کاربری ندارید؟

ایجاد حساب کاربری
تبلیغات

دسته‌های دوره های آموزشی