بارگیری صفحه

انتخاب رشته دکتری وزارت بهداشت

انتخاب رشته دکتری وزارت بهداشت

Choosing a Ph.D. Department of Health

انتخاب رشته دکتری وزارت بهداشت

انتخاب رشته دکتری وزارت بهداشت عبارتی است که در بهمن ماه هر سال در گوگل یا سایر موتورهای جستجو توسط داوطلبان آزمون دکتری وزارت بهداشت سرچ می شود.بسیاری از داوطلبان کنکور دکتری وزارت بهداشت با توجه به هوش و فراست خود عبارت های کلیدی دیگری مثل دفترچه انتخاب رشته دکتری وزارت بهداشت ۹۸ , دفترچه انتخاب رشته دکتری وزارت بهداشت ۹۸-۹۹ , دفترچه انتخاب رشته دکتری وزارت بهداشت ۹۸ , دانلود دفترچه دکتری وزارت بهداشت ۹۸-۹۹ , آزمون دکتری وزارت بهداشت ۹۸-۹۹ , دفترچه آزمون دکتری وزارت بهداشت ۹۸-۹۹ , نتایج دکتری وزارت بهداشت ۹۸ و یا آزمون دکتری وزارت بهداشت۹۸ را نیز جستجو کنند.

انتخاب رشته دکتری وزارت بهداشت

 

هدف همه آنها یکی است و همگی با کمی تسریع یا تاخیر به اطلاعات و خبرهای مطلوب خود در سطح اینترنت دست می یابند البته لازم به ذکر است داوطلبان آزمون دکتری وزارت بهداشت باید به صورت حرفه ای نحوه دقیق و علمی جستجوی اطلاعات را فرا گیرند تا به طور علمی بتوانند به مطالب مورد نیاز خود دست یابند.

لذا مهم این است که داوطلبان آزمون دکتری وزارت بهداشت اطلاعات مورد نیاز خود را از سایتی معتبر و علمی پیگیری و رهگیری کنند. سایتی یا مجموعه ای که بتواند به طور صحیح پاسخگوی سوالات داوطلبان آزمون دکترا باشد. در این بستر پر تلاطم مجموعه سنجش امیرکبیر به عنوان مجری اماده سازی منابع ازمون کارشناسی ارشد و دکتری وزارت بهداشت سعی نموده است بستر اطلاعات برای داوطلبان ازمون دکتری وزارت بهداشت را طوری فراهم کنند که داوطلبان کنکور دکترا بتوانند به راحتی اخبار درست و مطالب صحیح آموزشی خود را از سایت سنجش تکمیلی دات ای آر کسب کنند.

همچنین داوطلبان عزیز امتحان دکتری وزارت بهداشت می توانند در پایین همین صفحه، تمام سوالات خود را در زمینه آزمون دکترا مطرح کنند. مشاوران عالی سنجش امیرکبیر، مشتاقانه پاسخگوی پرسش ها و سوالات داوطلبان عزیز آزمون دکتری وزارت بهداشت در زمینه ثبت نام آزمون دکتری وزارت بهداشت در مقطع عالی و تکمیلی می باشند.

انتخاب رشته دکتری وزارت بهداشت

 

لذا به تمام داوطلبان آزمون دکتری وزارت بهداشت توصیه میشود در چند ماه باقی مانده تا زمان آزمون دکترای ،تمرکز بیشتری روی مطالب کنکور دکترای خود داشته باشند.

کنکور دکتری دانشگاه آزاد 98

 

انتخاب رشته دکتری وزارت بهداشت

هر ساله متقاضیان زیادی در آزمون دکتری وزارت بهداشت شرکت می نمایند و بعد از گذشت حدودا دو ماه از زمان برگزاری آزمون دکتری وزارت بهداشت ، نتایج اولیه بر روی سایت سنجش پزشکی کشور منتشر می شود . پس از برگزاری آزمون ، کارنامه ای شامل اطلاعات فردی ، تراز ،سهمیه و … در اختیار داوطلبان قرار می گیرد که متقاضیان مجاز به انتخاب رشته دکتری وزارت بهداشت طبق آن و با مطالعه دفترچه انتخاب رشته دکتری وزارت بهداشت ، اقدام به انتخاب رشته نموده و بعد از آن ، سازمان سنجش پزشکی کشور شروع به بررسی فرم های انتخاب رشته داوطلبان نموده و طبق کدرشته محل های انتخابی ، حدنصاب نمره آزمون کتبی و سهمیه ها ، اسامی متقاضیان را به کدرشته محل هایی که متقاضی توانسته حدنصاب آن را کسب نماید ، معرفی می شوند . در ادامه گزارش شرایط ، نحوه و مراحل بعد از انتخاب رشته دکتری وزارت بهداشت ۹۸ را بررسی خواهیم کرد .

 

منابع آزمون دکتری وزارت بهداشت


شرایط انتخاب رشته آزمون دکتری وزارت بهداشت ۹۸

تمامی افرادی که دارای شرایط ثبت نام دکتری وزارت بهداشت بودند و فرم ثبت نام دکتری وزارت بهداشت ۹۸ را تکمیل نموده اند و بعد از دریافت کارت ورود به جلسه آزمون دکتری وزارت بهداشت ۹۸ سر جلسه آزمون حاضر بودند و در کارنامه ای که برای آن ها صادر شده است ، مجاز به انتخاب رشته اعلام شده اند ، می توانند نسبت به تکمیل اینترنتی فرم انتخاب رشته دکتری وزارت بهداشت ۹۸ اقدام نمایند . متقاضیان با توجه به تراز کسب نموده ، مجاز به انتخاب رشته در یک یا همه ی دوره های روزانه ، شهریه پرداز و دانشگاه آزاد اسلامی می شوند . براساس شرایط ذکر شده در دفترچه ثبت نام دکتری وزارت بهداشت ۹۸، هر داوطلب باید ۳۰ درصد نمره آزمون و ۵۰ درصد میانگین نمره ی داوطلبان آن رشته را کسب نموده باشد تا مجاز به انتخاب رشته شود .
متقاضیان مجاز شده با توجه به دوره ای که در آن مجاز به انتخاب رشته شده اند (دوره های روزانه ، سایر دوره ها و بورس) می توانند در مدت زمان تعیین شده از سوی سازمان سنجش ، نسبت به انتخاب رشته دکتری وزارت بهداشت در سایت سنجش پزشکی به نشانی www.sanjeshp.ir اقدام کنند . هر داوطلبی ممکن است در یک یا چند دوره مجاز به انتخاب رشته اعلام شده باشد یا به صورت کلی در هیچ دوره ای مجاز به انتخاب رشته نباشد .

 

نحوه انتخاب رشته آزمون دکتری وزارت بهداشت ۹۸

متقاضیانی که مجاز به انتخاب رشته دکتری وزارت بهداشت شده اند ، باید رشته هایی را انتخاب نمایند که محدودیتی از لحاظ مصاحبه آن نداشته باشند . محدودیت های مصاحبه ای به شرح زیر می باشند :
۱- در رشته هایی که مصاحبه آنها تنها در یک منطقه آمایشی برگزار می شود، داوطلبان می توانند طبق علاقه و سایر ضوابط نسبت به انتخاب تمامی رشته محل ها اقدام کنند و هیچ محدودیتی در انتخاب آنان وجود ندارد .
۲- در رشته هایی که مصاحبه آنها در دو منطقه آمایشی برگزار می شود، داوطلبان می توانند طبق علاقه و رعایت سایر ضوابط نسبت به انتخاب کلیه رشته / محل ها اقدام نمایند و هیچ محدودیتی در انتخاب آنان وجود ندارد .
۳- در رشته هایی که مصاحبه آنها در سه منطقه آمایشی برگزار می شود ، داوطلبان می توانند طبق علاقه و رعایت سایرضوابط نسبت به انتخاب تمامی رشته محل ها اقدام نمایند و هیچ محدودیتی در انتخاب آنان وجود ندارد .
تذکر : در رشته هایی که مصاحبه آنها در سه منطقه آمایشی برگزار می شود ، معرفی افراد به این مناطق بر اساس نمره و به تعداد جند برابر ظرفیت پذیرش آن مناطق آمایشی می باشد . به عبارت دیگر ممکن است افرادی که از نظر نمره در انتهای لیست دو برابر آن رشته باشند به هر سه منطقه آمایشی برای مصاحبه معرفی نشوند .
۴- در رشته هایی که مصاحبه در دو و یا سه منطقه آمایشی برگزار می گردد ، داوطلب جهت بهره مندی از حداکثر امکان معرفی به مصاحبه می بایست کلیه اولویت های قابل انتخاب را در همه مناطق آمایشی در آن رشته ، بر اساس علاقه و سایر پارامترها انتخاب نماید . از آنجا که داوطلبان به صورت چند برابر ظرفیت مناطق و بر اساس اولویت نمره معرفی خواهند شد ، بدیهی است داوطلبی که مناطق آمایشی محدودی را انتخاب نماید و ظرفیت آن مناطق تکمیل شود از فرایند پذیرش حذف خواهد شد.
۵- در رشته های گروه داروسازی متقاضیان می توانند طبق علاقه و رعایت سایر ضوابط ، نسبت به انتخاب تمامی رشته / محل های آموزشی که در آن رشته مجاز به انتخاب شده اند اقدام کنند .
پذیرفته شدگان مرحله ی اول باید طبق جداول ظرفیت پذیرش اعلام شده در دفترچه انتخاب رشته دکتری علوم پزشکی ۹۸ ، نسبت به تکمیل فرم انتخاب رشته اقدام نماید . اگر داوطلب به هر علت در تاریخ انتخاب رشته ، موفق به انتخاب رشته محل نشود ، از فرآیند پذیرش حذف می شود و مرکز سنجش آموزش پزشکی کشور هیچگونه مسئولیتی در این زمینه ندارد.
متقاضیان مجاز به انتخاب رشته / محل ، ضروری است سوابق آموزشی ، پژوهشی و اطلاعات مورد نیاز را از طریق سایت www.sanjeshp.ir وارد سامانه نمایند تا از طریق مرکز سنجش آموزش پزشکی کشور دانشگاه های پذیرنده برای اختصاص نمره ی مربوطه مورد استفاده قرار گیرد .

 

شرایط ثبت نام آزمون دکتری

 

راهنمای درج سوابق آموزشی و پژوهشی در سایت سنجش پزشکی

متقاضیان در صورتی که مجاز به انتخاب رشته محل باشند ، در زمان مشخص شده که طی اطلاعیه ای از طریق مرکز سنجش پزشکی مشخص می شود ، می توانند با وارد نمودن کد ملی و فعال شدن گزینه ی ارسال سوابق ، با انتخاب گزینه ی مربوطه ، کد رهگیری را درج و وارد صفحه ی مربوط به دریافت سوابق آموزشی و پژوهشی شوند . ابتدا لازم است فرم درج سوابق را از سایت پرینت گرفته و پس از تکمیل و امضا ، به صورت پی دی اف ذخیره و آن را در سایت بارگذاری نمایند . در ضمن باید مستندات دیگر خود را مطابق اظهارات فرم فوق در سایت بارگذاری کنند . تطبیق کامل مدارک اظهار شده در فرم درج سوابق با مدارک بارگذاری شده ، بسیار مهم بوده و امتیاز سوابق آموزشی و پژوهشی تنها به مدارکی تعلق می گیرد که در فرم درج سوابق اظهار شده و مستند مربوط به آن نیز بارگذاری شده باشد . در مورد مقالات نیز تنها مستندات موید انتشار قطعی مقاله مورد پذیرش می باشد . بنابر این از بارگذاری مستندات مربوط به ارسال (Submission) یا تحت بررسی (Under Revision) بودن مقاله خودداری شود . چنانچه داوطلب پذیرش قطعی ، مقاله را بعد از فرصت بارگذاری سوابق در سایت دریافت نماید ، می تواند در روز مصاحبه آن را به مسئولان برگزاری مصاحبه ارائه نماید . توصیه می شود متقاضیان همه اطلاعات بارگذاری شده در سایت سنجش را در سی دی ذخیره نموده و در روز مصاحبه دکتری وزارت بهداشت همراه داشته باشند تا در صورت نیاز به مسئولان برگزاری ارائه نمایند .

 

زمان برگزاری آزمون دکتری

 

مراحل بعدی انتخاب رشته آزمون دکتری وزارت بهداشت ۹۸

آن دسته از افرادی که در انتخاب رشته دکتری وزارت بهداشت ۹۸ شرکت نمودند ، بعد از اعلام نتایج انتخاب رشته دکتری وزارت بهداشت ۹۸ و در صورت کسب حدنصاب نمره دعوت به مصاحبه دکتری دانشگاه ها و موسسات علوم پزشکی ، باید طبق زمانبندی مشخص شده در دفترچه انتخاب رشته دکتری وزارت بهداشت ۹۸ ، به سایت محل برگزاری مصاحبه دکتری رشته های علوم پایه ، بهداشت و تخصصی در مناطق آمایشی مراجعه کنند . لازم به ذکر است که زمان و محل برگزاری مصاحبه ها ، اعم از آموزشی و پژوهشی در دفترچه ذکر شده آورده شده است . متقاضیانی که سوابق آموزشی و پژوهشی خود را در سایت سنجش پزشکی بارگذاری نمودند باید همه اطلاعات بارگذاری شده را در سی دی ذخیره نموده و در روز مصاحبه دکتری وزارت بهداشت همراه داشته باشند تا در صورت نیاز به مسئولان برگزاری ارائه نمایند . نهایتا نتایج نهایی دکتری وزارت بهداشت ۹۸ توسط مرکز سنجش پزشکی بر روی وب سایت این دانشگاه به نشانی www.sanjeshp.ir اعلام می شود .
علاقه مندان به انتخاب رشته کنکور دکتری وزارت بهداشت می توانند با بهره مندی از خدمات مشاوره تحصیلی سنجش امیرکبیر با مشاوران ما در ارتباط باشند تا فرم انتخاب رشته خود را به بهترین نحو ممکن تکمیل کنند .

 

زمان انتخاب رشته آزمون دکتری وزارت بهداشت ۹۸

پس از اتمام زمان ثبت نام دکتری وزارت بهداشت ۹۸، متقاضیانی که در بازه زمانی تعیین شده فرم ثبت نام را تکمیل نموده و در زمان برگزاری کنکور دکتری علوم پزشکی ۹۸ در جلسه آزمون حضور داشته اند ، وارد مرحله سرنوشت ساز انتخاب رشته دکتری وزارت بهداشت ۹۸ می شوند . همزمان با انتشار نتایج اولیه دکتری وزارت بهداشت ، دفترچه انتخاب رشته دکتری وزارت بهداشت ۹۸ بر روی سایت www.sanjeshp.ir منتشر می شود و متقاضیان مجاز به انتخاب رشته باید برای تکمیل فرم انتخاب رشته دکتری علوم پزشکی ۹۸ ، دفترچه مذکور را مطالعه کنند . زمان انتخاب رشته دکتری وزارت بهداشت ، سال گذشته در تیر ماه ۹۷ بوده است که پیشبینی می شود امسال نیر در همین بازه زمانی انجام شود. زمان انتخاب رشته دکتری وزارت بهداشت ۹۸ در حال حاضر توسط مرکز سنجش و آموزش پزشکی کشور مشخص نشده است . در صورت کسب اطلاعات جدید این گزارش بروز رسانی می شود . همچین برای اطلاع دقیق در زمان انتخاب رشته دکتری علوم پزشکی ۹۸ توصیه می شود عضو کانال تلگرام دکتری تخصصی سنجش امیرکبیر شوید . مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی سنجش امیرکبیر می توانند پاسخگوی سوالات شما در کلیه مراحل انتخاب رشته آزمون دکتری وزارت بهداشت ۹۸ باشند و همچنین مشاوران ما آماده هستند تا شما را در انتخاب رشته صحیح یاری نمایند .

 

زمان برگزاری آزمون دکتری

 

انتخاب رشته آزمون دکتری وزارت بهداشت ۹۸

کنکور دکتری وزارت بهداشت یکی از پرطرفدارترین آزمون هایی می باشد که هر ساله توسط مرکز سنجش آموزش پزشکی کشور برگزار می شود . بعد از برگزاری آزمون دکتری وزارت بهداشت ۹۸ ، شرکت کنندگان باید منتظر اعلام نتایج اولیه دکتری علوم پزشکی باشند . پس از اعلام نتایج اولیه این آزمون ، دفترچه انتخاب رشته دکتری وزارت بهداشت ۹۸ نیز بر روی سایت سنجش پزشکی کشور به نشانی www.sanjeshp.irقرار می گیرد . آن دسته از متقاضیانی که براساس کارنامه دکتری وزارت بهداشت خود ، مجاز به انتخاب رشته شده اند ، می توانند در زمان انتخاب رشته دکتری وزارت بهداشت ۹۸ بعد از مطالعه دقیق دفترچه مذکور ، نسبت به انتخاب کدرشته محل اقدام کنند .

 

ثبت نام آزمون دکتری سراسری

 

زمان انتخاب رشته دکتری وزارت بهداشت ۹۸

سازمان سنجش پزشکی پس از اعلام نتایج اولیه دکتری وزارت بهداشت ۹۸ بر روی سایت رسمی خود به نشانی www.sanjeshp.irاقدام به انتشار دفترچه انتخاب رشته آزمون دکتری وزارت بهداشت می کنند. داوطلبان رشته های علوم پزشکی می توانند در زمان انتخاب رشته دکتری وزارت بهداشت ۹۸ که احتمالا براساس روال سال گذشته در تیر ماه خواهد بود ، با مراجعه به سایت سنجش پزشکی اقدام به تکمیل فرم انتخاب رشته خود نمایند . در حال حاضر زمان انتخاب رشته آزمون دکتری علوم پزشکی ۹۸ به صورت دقیق مشخص نشده است . به محض کسب اطلاعات جدید این گزارش به روز رسانی می شود . همچنین برای اطلاع از جدید ترین اخبار فرایند های دکتری وزارت بهداشت ۹۸ توصیه می شود عضو کانال تلگرام دکتری تخصصی سنجش امیرکبیر شوید .

 


نحوه انتخاب رشته دکتری وزارت بهداشت ۹۸

انتخاب رشته دکتری علوم پزشکی به صورت کاملا رایگان و اینترنتی می باشد و در زمان تعیین شده توسط مرکز سنجش پزشکی کشور امکان پذیر می باشد . متقاضیانی که درکنکور دکتری علوم پزشکی ۹۸ شرکت کرده اند و پس از دریافت کارنامه آزمون دکتری علوم پزشکی ، مجاز به انتخاب رشته شدند ، می توانند در زمان مقرر با وارد نمودن شماره تلفن همراه و کدملی وارد سایت انتخاب رشته دکتری وزارت بهداشت ۹۸ به نشانی www.sanjeshp.ir شده و نسبت به تکمیل فرم انتخاب رشته اقدام نمایند . لازم به ذکر است که اگر برای انتخاب رشته دکتری وزارت بهداشت ۹۸ مجاز شده اید باید رشته هایی را انتخاب نمائید که از لحاظ مصاحبه محدودیتی نداشته باشد .

 

نحوه سنجش و پذیرش آزمون دکتری

 

شرایط انتخاب رشته دکتری وزارت بهداشت ۹۸

تمامی افرادی که دارای شرایط ثبت نام دکتری وزارت بهداشت بودند و فرم ثبت نام دکتری وزارت بهداشت ۹۸ را تکمیل نموده اند و بعد از دریافت کارت ورود به جلسه آزمون دکتری وزارت بهداشت ۹۸ سر جلسه آزمون حاضر بودند و در کارنامه ای که برای آن ها صادر شده است ، مجاز به انتخاب رشته اعلام شده اند ، می توانند نسبت به تکمیل اینترنتی فرم انتخاب رشته دکتری وزارت بهداشت ۹۸ اقدام نمایند . متقاضیانی که ۳۰ درصد نمره آزمون و ۵۰ درصد میانگین نمره ی متقاضیان آن رشته را کسب کرده اند نیز ، براساس شرایط ذکر شده در دفترچه انتخاب رشته دکتری وزارت بهداشت مجاز به انتخاب رشته محل های علوم پزشکی هستند. لازم به ذکر است که در کارنامه اولیه دکتری علوم پزشکی درصد دروس و رتبه و تراز داوطلبان درج نمی شود.

 

نحوه چینش رشته محل در انتخاب رشته دکتری وزارت بهداشت ۹۸

متقاضیانی که در آزمون دکتری وزارت بهداشت ۹۸ شرکت نموده اند ، می توانند پس از مشاهده نتیجه آزمون با توجه به قبولی مرحله اول و بعد از مطالعه دفترچه انتخاب رشته دکتری بهداشت نسبت به تکمیل فرم انتخاب رشته خود اقدام کنند . بهتر است انتخاب رشته طبق علاقه انجام شود چون محدودیتی برای دعوت به مصاحبه داوطلبان وجود ندارد و هر داوطلب با توجه به تراز ( نمره کلی ) اکتسابی خود ( در کارنامه اولیه درج نمی شود ) و در صورت کسب حدنصاب دعوت به مصاحبه دکتری وزارت بهداشت ، به مصاحبه دعوت می شود. لازم به ذکر است که در ابتدا باید به رتبه و ظرفیت پذیرش رشته محل ها که در دفترچه انتخاب رشته دکتری وزارت بهداشت ۹۸ ذکر شده توجه کنید سپس بایستی رشته هایی را انتخاب کنید که از لحاظ مصاحبه محدودیتی نداشته باشند .
به علت حساسیت بالایی که نحوه انتخاب رشته کنکور دکتری وزارت بهداشت ۹۸ وجود دارد ، مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی سنجش امیرکبیرآماده اند تا با بررسی کارنامه دکتری علوم پزشکی ۹۸ شما بهترین انتخاب رشته را برایتان انجام دهند و از طریق سامانه مشاوره تحصیلی سنجش امیرکبیر پاسخگوی تمامی سوالات شما باشند .

 
 
نتایج انتخاب رشته دکتری

به داوطلبان کنکور دکتری وزارت بهداشت توصیه می شود تمام اخبار و مطالب مرتبط با ثبت نام آزمون دکتری وزارت بهداشت را که در زیر آمده است را به صورت کامل مطالعه کنند و با توجه به شرایط و ضوابط کنکور دکترای وزارت بهداشت برنامه ریزی خود را انجام دهند تا بتوانند قبولی در آزمون دکترای وزارت بهداشت سال جاری را تجربه کنند. در ضمن پیشنهاد می شود قسمت سوالات متداول دکترای وزارت بهداشت و اخبار دکتری وزارت بهداشت و مشاوره دکترای وزارت بهداشت را نیز مورد بازدید قرار دهند.

انتخاب رشته دکتری وزارت بهداشت

۱- منابع آزمون دکتری وزارت بهداشت

۲- زمان ثبت نام آزمون دکتری وزارت بهداشت

۳- زمان برگزاری آزمون دکتری وزارت بهداشت

۴- ثبت نام دکتری وزارت بهداشت

۵- دفترچه ثبت نام آزمون دکتری وزارت بهداشت

۶- شرایط ثبت نام دکتری وزارت بهداشت

۷- مدارک ثبت نام دکتری وزارت بهداشت

۸- هزینه ثبت نام دکتری وزارت بهداشت

۹- فرم صلاحیت عمومی آزمون دکتری وزارت بهداشت

۱۰- کارت ورود به جلسه آزمون دکتری وزارت بهداشت

۱۱- تمدید مهلت ثبت نام دکتری وزارت بهداشت

۱۲- ویرایش اطلاعات ثبت نام دکتری وزارت بهداشت

۱۳- نتایج اولیه آزمون دکتری وزارت بهداشت

۱۴- توضیحات کارنامه آزمون دکتری وزارت بهداشت

۱۵- مصاحبه دکتری وزارت بهداشت

۱۶- شهریه دکتری وزارت بهداشت

۱۷- دفترچه انتخاب رشته دکتری وزارت بهداشت

۱۸- انتخاب رشته دکتری وزارت بهداشت

۱۹- تاثیر سهمیه در انتخاب رشته دکتری وزارت بهداشت

۲۰- نتایج انتخاب رشته آزمون دکتری وزارت بهداشت

کلمات کلیدی:

انتخاب رشته دکتری وزارت بهداشت , دفترچه انتخاب رشته دکتری وزارت بهداشت ۹۸ , دفترچه انتخاب رشته دکتری وزارت بهداشت ۹۷ , دفترچه انتخاب رشته دکتری وزارت بهداشت ۹۹ , آزمون دکتری وزارت بهداشت ۹۷-۹۸ , دفترچه آزمون دکتری وزارت بهداشت ۹۸-۹۹ , نتایج دکتری وزارت بهداشت ۹۸ , دانلود دفترچه دکتری وزارت بهداشت ۹۸-۹۹ , زمان آزمون دکتری وزارت بهداشت ۹۸-۹۹ , Choosing a Ph.D. Department of Health , منابع آزمون دکتری وزارت بهداشت , زمان ثبت نام آزمون دکتری وزارت بهداشت , زمان برگزاری آزمون دکتری وزارت بهداشت , ثبت نام دکتری وزارت بهداشت , دفترچه ثبت نام آزمون دکتری وزارت بهداشت , شرایط ثبت نام دکتری وزارت بهداشت , مدارک ثبت نام دکتری وزارت بهداشت , هزینه ثبت نام دکتری وزارت بهداشت , فرم صلاحیت عمومی آزمون دکتری وزارت بهداشت , کارت ورود به جلسه آزمون دکتری وزارت بهداشت , تمدید مهلت ثبت نام دکتری وزارت بهداشت , ویرایش اطلاعات ثبت نام دکتری وزارت بهداشت , نتایج اولیه آزمون دکتری وزارت بهداشت , توضیحات کارنامه آزمون دکتری وزارت بهداشت , مصاحبه دکتری وزارت بهداشت , شهریه دکتری وزارت بهداشت , دفترچه انتخاب رشته دکتری وزارت بهداشت , انتخاب رشته دکتری وزارت بهداشت , تاثیر سهمیه در انتخاب رشته دکتری وزارت بهداشت , نتایج انتخاب رشته آزمون دکتری وزارت بهداشت

نوشته قبلی

کارت ورود به جلسه آزمون دکتری وزارت بهداشت

نوشته بعدی

دفترچه انتخاب رشته دکتری وزارت بهداشت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید
ورود

هنوز حساب کاربری ندارید؟

ایجاد حساب کاربری
تبلیغات

دسته‌های دوره های آموزشی