بارگیری صفحه

برنامه ریزی کارشناسی ارشد و افزایش شانس قبولی در آزمون کارشناسی ارشد

برنامه ریزی کارشناسی ارشد و افزایش شانس قبولی در آزمون کارشناسی ارشد

برنامه ریزی کارشناسی ارشد چرا باید انجام شود؟ چه کسانی از کتاب مشاوره و برنامه ریزی کارشناسی ارشد به روش سنجش امیرکبیر بهره خواهند برد:


مخاطبان کتاب مشاوره و برنامه ریزی کارشناسی ارشد به روش سنجش امیرکبیر کسانی هستند که زمان کم و کار زیاد دارند. کسانی از این روش بهره می‌گیرند که خود در ابتدای کار انگیزه کافی داشته باشند و بتوانند به‌طور مداوم و پیوسته کار کنند. در این صورت، کتاب برنامه ریزی کارشناسی ارشد به سهم خود بر انگیزه آن‌ها می‌افزاید.

مهم‌ترین تأثیر برنامه‌ ریزی ارشد آن است که داوطلب جدی و مصمم آزمون ارشد، هر هفته بر ساعات مطالعه خود می‌افزاید.

به طور یقین برنامه ریزی کارشناسی ارشد ، یک میانبر را جلوی پای ما نمایان می سازد که تاثیر بسیار زیادی در افزایش قبولی ما در آزمون کارشناسی ارشد دارد. لذا برنامه ریزی کارشناسی ارشد باعث می شود که ما سریع تر و در زمان کمتری به هدف خودمون برسیم.

از ۲۰ سال پیش که فعالیت آمادگی کنکور کارشناسی‌ ارشد و از ۱۰ سال پیش که فعالیت آمادگی آزمون کنکور دکترا را آغاز کردیم، همواره دانشجویان کارشناسی زیادی از موسسه تقاضای یک برنامه‌ ریزی درسی برای قبولی در آزمون ارشد را می‌کردند لذا جهت پاسخگویی به این نیاز، این مجموعه را برای اولین‌بار به صورت مدون در سال ۱۳۸۱ به نگارش درآوردیم و هرسال تجربیات و متدهای جدید آموزشی به آن اضافه شده است لذا در سال ۱۳۹۷ نگارش جدید آن به داوطلبان عزیز ارائه می‌گردد. علی‌رغم‌ این‌که این مجموعه مبنایی برای اکثر موسسات آموزشی تحصیلات تکمیلی اعم از کارشناسی ارشد و دکترا بوده است، ولی می‌تواند به عنوان یک مرجع آموزشی برای کسانی که در امر مشاوره و هدایت تحصیلی می‌باشند مورد استفاده قرار گیرد.

تاثیر کتاب مشاوره و برنامه ریزی سنجش امیرکبیر

عدم وجود کتاب مشاوره و برنامه‌ ریزی در مقطع کارشناسی ارشد به مفهوم واقعی، باعث شد سنجش امیرکبیر این خلاء را احساس کرده و سعی نموده طی یک دهه فعالیت در مقاطع عالی و تکمیلی(کارشناسی ارشد و دکترا) به صورت شایسته و درخور دانشجویان تحصیلات تکمیلی ارائه خدمت نماید. سنجش امیرکبیر شما داوطلبان کنکور را (کارشناسی ارشد، دکترا تخصصی) جزء خانواده خود می‌داند و سعی دارد در کنار هم بتوانیم تا پایان راه دوست و مشاور شما باقی بمانیم و به عنوان مجموعه‌ای که تجربه‌ای را در مقاطع عالی و تکمیلی کسب نموده شما را تا رسیدن به هدفتان راهبری کند.

داوطلبان آزمون‌های تحصیلات تکمیلی به‌ خصوص کارشناسی ارشد، سنجش امیرکبیر را به خوبی می‌شناسند و خیلی از داوطلبان فارغ‌التحصیل مقاطع تکمیلی از منابع این موسسه استفاده کرده‌‌اند (چاپ کتب فنی از سال ۱۳۷۸ با جهاد دانشگاهی دانشگاه صنعتی امیرکبیر (پلی تکنیک تهران)).

کتاب برنامه ریزی کارشناسی ارشد در سال‌های گذشته (از سال ۱۳۸۱) در بسته‌های ‌آموزشی برای داوطلبان کنکور تحصیلات تکمیلی (کارشناسی ارشد و دکترا) ارسال شده و با توجه به بازخورد‌هایی که از داوطلبان آزمون کارشناسی‌ارشد داشته‌ایم، این مجموعه را تکمیل و در اختیار داوطلبان کنکور تحصیلات تکمیلی (کارشناسی ارشد و دکترا) قرار داده‌ایم. ذکر این نکته ضروری است که تمام نگرانی‌های داوطلبان کارشناسی ارشد، زمانی نگرانی ما نیز بوده است بنابراین تمام نگرانی داوطلبان ارشد را می‌شناسیم و برای آن‌ها راه حل داریم.

لذا اگر تلاش کم یا زیاد شما، نتیجه‌بخش نبوده است به احتمال زیاد در یکی از موارد زیر دچار مشکل هستید:

۱- روش مطالعه ۴- هدف ۷- روش یادداشت‌برداری
۲- روش برنامه‌ ریزی ۵- انگیزه و روحیه ۸- انتخاب مشاور
۳- روش تست‌زنی ۶- روش خلاصه‌نویسی ۹- انتخاب منابع

«اگر به قبولی در رشته دلخواه‌تان در مقطع کارشناسی ارشد فکر می‌کنید، ما راه را به شما نشان می‌دهیم، فقط کافی است فرامین این مجموعه را به کار ببرید. قطعاً دگرگونی عظیمی در رسیدن به هدف‌تان در خود مشاهده خواهید کرد.

برنامه ریزی کارشناسی ارشد

 

خوشبختانه کتاب مشاوره و برنامه ریزی کارشناسی ارشد و دکترا به روش سنجش امیرکبیر از طریق سایت سنجش تکمیلی دات‌آی آر (www.sanjeshEtakmili.ir) پشتیبانی می‌شود و به هر سوالی که در این زمینه پیش بیاید در قسمت پرسش و پاسخ سایت جواب داده خواهد شد.

به طور یقیین برنامه ریزی کارشناسی ارشد، یک میانبر را جلوی پای ما نمایان می سازد که تاثیر بسیار زیادی در افزایش قبولی ما در آزمون کارشناسی ارشد دارد.لذا برنامه ریزی کارشناسی ارشد باعث می شود که ما سریع تر و در زمان کمتری به هدف خودمون برسیم.

در ویراستاری این مجموعه، از مشاوره و نظریات دانشجویان و فارغ‌التحصیلان دانشگاه صنعتی امیرکبیر، صنعتی شریف، تربیت مدرس، علامه طباطبائی، علوم پزشکی تهران، آزاد علوم تحقیقات و آزاد تهران مرکز استفاده شده است.

منبع: کتاب مشاوره و برنامه ریزی کارشناسی ارشد و دکترا به روش سنجش امیرکبیر

 

سنجش امیرکبیر به عنوان مجری آماده سازی منابع آزمون کارشناسی ارشد و دکتری سراسری و وزارت بهداشت ،آزمونی سرتاسر با موفقیت و پیروزی را برای شما آرزومند است.
( www.sanjeshetakmili.ir ) برای اطلاعات بیشتر به سایت سنجش تکمیلی دات آی آر مراجعه کرده یا با شماره ۰۲۱۴۴۰۳۱۶۹۰ بیست خط تماس بگیرید.

نوشته قبلی

منابع کارشناسی ارشد داروسازی

نوشته بعدی

زمان برگزاری آزمون دکتری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید
ورود

هنوز حساب کاربری ندارید؟

ایجاد حساب کاربری
تبلیغات

دسته‌های دوره های آموزشی