بارگیری صفحه

توضیحات کارنامه آزمون دکتری

توضیحات کارنامه آزمون دکتری

توضیحات کارنامه آزمون دکتری عبارتی است که در آذرماه هر سال در گوگل یا سایر موتورهای جستجو توسط داوطلبان آزمون دکتری سرچ می شود.بسیاری از داوطلبان کنکور دکتری با توجه به هوش و فراست خود عبارت های کلیدی دیگری مثل نمونه کارنامه دکتری ۹۸ , نمونه کارنامه دکتری , نمونه کارنامه دکتری آزاد , نمونه کارنامه دکتری سراسری ۹۸ , درصد رتبه های برتر آزمون دکتری , نمونه کارنامه دکتری سراسری و یا نمونه کارنامه دکتری آزاد ۹۸ را نیز جستجو کنند.

 

زمان ثبت نام آزمون دکتری

هدف همه آنها یکی است و همگی با کمی تسریع یا تاخیر به اطلاعات و خبرهای مطلوب خود در سطح اینترنت دست می یابند البته لازم به ذکر است داوطلبان آزمون دکتری باید به صورت حرفه ای نحوه دقیق و علمی جستجوی اطلاعات را فرا گیرند تا به طور علمی بتوانند به مطالب مورد نیاز خود دست یابند.

 

لذا مهم این است که داوطلبان آزمون دکتری اطلاعات مورد نیاز خود را از سایتی معتبر و علمی پیگیری و رهگیری کنند. سایتی یا مجموعه ای که بتواند به طور صحیح پاسخگوی سوالات داوطلبان آزمون دکترا باشد. در این بستر پر تلاطم مجموعه سنجش امیرکبیر به عنوان مجری اماده سازی منابع ازمون کارشناسی ارشد و دکتری سعی نموده است بستر اطلاعات برای داوطلبان ازمون دکتری را طوری فراهم کنند که داوطلبان کنکور دکترا بتوانند به راحتی اخبار درست و مطالب صحیح آموزشی خود را از سایت سنجش تکمیلی دات ای آر کسب کنند.

 

زمان ثبت نام آزمون دکتری

همچنین داوطلبان عزیز امتحان دکتری می توانند در پایین همین صفحه، تمام سوالات خود را در زمینه آزمون دکترا مطرح کنند. مشاوران عالی سنجش امیرکبیر، مشتاقانه پاسخگوی پرسش ها و سوالات داوطلبان عزیز آزمون دکتری در زمینه ثبت نام آزمون دکتری در مقطع عالی و تکمیلی می باشند.

لذا به تمام داوطلبان آزمون دکتری توصیه میشود در چند ماه باقی مانده تا زمان آزمون دکترای ،تمرکز بیشتری روی مطالب کنکور دکترای خود داشته باشند.

 

توضیحات کارنامه آزمون دکتری

پس از برگزاری آزمون دکتری ۹۸ و همزمان با اعلام نتایج اولیه دکتری ، کارنامه آزمون دکتری منتشر می شود . ممکن است بسیاری از متقاضیان به علت عدم آگاهی کافی از مندرجات کارنامه ، در انتخاب رشته دکتری یا انتخاب رشته دکتری دانشگاه آزاد دچار سردرگمی شوند . اگر متقاضی با اطلاع از نمره کل خود در رشته امتحانی اش انتخاب رشته نماید ، شانس دعوت به مصاحبه شدنش افزایش می یابد . بنابراین نیاز نگارش گزارشی در ارتباط با توضیحات کارنامه احساس شد . در این گزارش به بررسی کارنامه اولیه دکتری ۹۸ و کارنامه دعوت به مصاحبه دکتری ۹۸ می پردازیم .
نتایج آزمون دکتری سراسری ۹۸ در قالب کارنامه ای بر روی سایت سازمان سنجش و آموزش کشور منتشر می شود. ولی متاسفانه برخی از متقاضیان اطلاعات چندانی در رابطه با مندرجات کارنامه ندارند و نگران می باشند که به علت عدم آگاهی لازم از محتویات کارنامه در انتخاب رشته دکتری  ناموفق عمل نمایند .
با توجه به تعداد زیاد شرکت کنندگان در آزمون دکتری و ظرفیت محدود در پذیرش دانشجو برای این دوره ، کوچکترین اشتباه در انتخاب رشته  می تواند آینده یک متقاضی را تغییر دهد. به همین علت تصمیم گرفتیم این گزارش را تحت عنوان  توضیحات کارنامه دکتری  آماده نمائیم و با ارائه یک نمونه کارنامه دکتری سراسری ، تمام اطلاعات لازم را در رابطه با مندرجات کارنامه که دانستن آن برای تمام شرکت کنندگان در آزمون دکتری سراسری ۹۸ لازم و ضروری می باشد ، توضیح دهیم .

کنکور دکتری دانشگاه آزاد 98

 

کارنامه اولیه آزمون دکتری ۹۸

کارنامه اولیه آزمون دکتری حدودا دو ماه بعد از اینکه متقاضیان در کنکور دکتری ۹۸ شرکت نمودند و همزمان با اعلام نتایج اولیه این آزمون ، روی سایت سنجش کشور به نشانی www.sanjesh.org منتشر می شود . در این کارنامه اطلاعاتی همانند مشخصات ثبت نامی ، اطلاعات رشته آزمونی ، وضعیت مجاز به انتخاب رشته در دوره و وضعیت علمی متقاضی از میان تمامی افراد حاضر در جلسه آزمون رشته امتحانی ذکر شده است که در ادامه به بررسی تک تک آنها می پردازیم .
الف – مشخصات ثبت نامی :
طبق تصویر زیر ، این قسمت شامل دو جدول می باشد که در بالاترین جدول اطلاعات شماره پرونده ، نام و نام خانوادگی ، جنسیت ، سال تولد و سهمیه ثبت نامی متقاضی و در جدول دوم اطلاعات مربوط به معدل ، ماه و سال اخذ مدرک کارشناسی ارشد یا دکتری حرفه ای ، نام رشته و نام دانشگاه محل تحصیل در مقاطع کارشناسی و کارشناسی ارشد و وضعیت فارغ التحصیلی کارشناسی ارشد پیوسته یا دکتری حرفه ای ذکر شده است . لازم به ذکر است که اطلاعات ثبت نام نباید با اطلاعات واقعی متقاضی مغایرت داشته باشد و در صورت مشاهده مغایرت بین اطلاعات ، متقاضی باید سریعا سازمان سنجش را در جریان بگذارد و درخواست ویرایش اطلاعات نماید . سهمیه هر داوطلب در زمان ثبت نام آزمون دکتری ۹۸ مشخص شده و یکی از سهمیه های آزاد ، رزمندگان ، ایثارگران و مربیان است . معدل دوره کارشناسی و کارشناسی ارشد در مصاحبه دکتری تاثیرگذار می باشد و افرادی که دعوت به مصاحبه دکتری ۹۸ می شوند ، باید توجه داشته باشند که معدل خود را دقیق وارد نمایند تا نمره این بخش را در هنگام مصاحبه دریافت نمایند .

 

 

 

شرایط ثبت نام آزمون دکتری

 

ب – اطلاعات رشته آزمونی :
همانطور که در تصویر زیر مشاهده می نمائید ، این قسمت شامل دو جدول می باشد که در جدول سمت راست ، نمره متقاضی به درصد در هر درس و در جدول سمت چپ اطلاعات شماره متقاضی ، گروه آزمایشی ، کدرشته امتحانی و نام رشته امتحانی درج شده است . نمرات اکتسابی متقاضی به سه ردیف مجموعه دروس تخصصی در سطح کارشناسی و کارشناسی ارشد ، استعداد تحصیلی و زبان انگلیسی تقسیم می شود . حتما نام رشته امتحانی آزمون دکتری با نام رشته کارشناسی ارشد متجانس باشد .

 

 

ثبت نام آزمون دکتری

 

ج – وضعیت مجاز به انتخاب رشته در دوره :
همانند تصویر زیر ، این بخش شامل یک جدول با دو ستون به نام های مجاز روزانه و بورس اعزام به خارج از کشور و مجاز سایر دوره ها ( دانشگاه آزاد اسلامی ، نوبت دوم ، پیام نور ، غیرانتفاعی و پردیس خودگردان ) است . اگر زیر ستون اول عبارت (( می باشید )) را مشاهده نمائید ، یعنی مجاز به انتخاب رشته دکتری ۹۸ برای دوره روزانه و بورس اعزام به خارج از کشور می باشید و اگر در زیر ستون دوم عبارت (( می باشید )) را مشاهده نمودید ، یعنی می توانید در دانشگاه های غیر روزانه ( نوبت دوم ، غیرانتفاعی ، پیام نور ، پردیس خودگردان و دانشگاه آزاد ) ، انتخاب رشته نمائید .

 

 

علامت @ در کنار عبارت (( می باشید )) برای برخی متقاضیان نمایش داده می شود که این علامت به منظور این می باشد که متقاضیان در صورت وجود ظرفیت در دانشگاه آزاد یا دوره ھای نوبت دوم ، پیام نور ، غیرانتفاعی و پردیس خودگردان می توانند با مراجعه به دفترچه انتخاب رشته دکتری دانشگاه آزاد یا دفترچه انتخاب رشته دکتری سراسری نسبت به انتخاب رشته در دوره های مربوطه اقدام کنند .

 

ثبت نام آزمون دکتری سراسری

 

د – وضعیت علمی داوطلب در بین تمام افراد حاضر در جلسه آزمون در رشته امتحانی :
در این بخش یک جدول وجود دارد که شامل ستون هایی با نام های سهمیه ، نمره کل ، رتبه در سهمیه ، آخرین رتبه مجاز دوره روزانه و بورس اعزام به خارج از کشور و آخرین رتبه مجاز سایر دوره ها ( دانشگاه آزاد اسلامی ، نوبت دوم ، پیام نور ، غیرانتفاعی و پردیس خودگردان ) می باشد .
سهمیه هر متقاضی در زمان ثبت نام آزمون دکتری مشخص شده و یکی از سهمیه های رزمندگان ، ایثارگران و مربیان است.
نمره کل یا همان تراز ، نمره ایست که وضعیت هر متقاضی نسبت به سایر داوطلبان در رشته امتحانی را مشخص می نماید . برای محاسبه تراز هر متقاضی در هر درس ، تفاضل نمره خام ( درصد ) متقاضی در آن درس ، از میانگین نمره خام همه متقاضیان در آن درس را بر انحراف معیار تقسیم می کنند . برای این که عددی که به دست می آید ، برای داوطلبان ملموس باشد و با اعدادی منفی یا اعشاری سر و کار نداشته باشند و تراز ها در محدوده ی خاصی قرار بگیرند ، آن را در ۱۰۰۰ ضرب و با ۵۰۰۰ جمع می نمایند و حاصل بدست آمده ، تراز داوطلب در آن درس است . در واقع نمره کل ، حاصل میانگین وزنی از تراز متقاضی در همه دروس می باشد .
رتبه در سهمیه با توجه به سهمیه متقاضی محاسبه می شود . به عنوان مثال اگر فردی دارای سهمیه آزاد باشد رتبه اش با تمام افرادی که با سهمیه آزاد در آن رشته امتحانی شرکت نموده اند ، سنجیده خواهد شد و اگر یک داوطلب دارای سهمیه ایثارگر یا مربی باشد ، علاوه بر اینکه در کارنامه با متقاضیان دارای سهمیه آزاد مقایسه می شود ، با داوطلبان دارای سهمیه خود نیز مقایسه می شود .
در دو ستون بعدی آخرین رتبه های مجاز شده در دوره روزانه و بورس اعزام به خارج از کشور و سایر دوره ها ذکر شده است . برای درک بهتر از عناوین این قسمت به مثال زیر توجه نمائید :

 

 

در تصویر بالا وضعیت علمی داوطلبی که رشته امتحانی او مهندسی صنایع است را مشاهده می نمائید . در سال ۹۶ و در رشته مهندسی صنایع ۲۳۶۷ نفر شرکت کننده وجود داشته و رتبه این داوطلب از میان ۲۳۶۷ نفر با احتساب سهمیه آزاد ۱۳۹۷ و با احتساب سهمیه ایثارگر ۶۳ است . همچنین رتبه آخرین فردی که مجاز به انتخاب رشته دوره های روزانه و بورس اعزام به خارج از کشور شده با سهمیه آزاد ۸۵۶ و با سهمیه ایثارگر ۴۶ و رتبه آخرین فردی که مجاز به انتخاب رشته سایر دوره ها شده با سهمیه آزاد ۲۱۱۳ و با سهمیه ایثارگر ۱۰۵ بوده است .
اگر متقاضی مجاز به انتخاب رشته دکتری دانشگاه آزاد ۹۸ باشد ، باید در انتهای کارنامه خود کادری قرمز رنگ را مشاهده نماید که در آن کد دسترسی به انتخاب رشته در دانشگاه آزاد اسلامی ذکر شده باشد . متقاضی می تواند با استفاده از این کد ۷ رقمی در انتخاب رشته دکتری آزاد شرکت نماید .

 

نحوه سنجش و پذیرش آزمون دکتری

 

کارنامه دعوت به مصاحبه آزمون دکتری ۹۸

وقتی که متقاضیان در مرحله اول نمره کل ( تراز ) خود را مشاهده می نمایند ، باید بعد از مطالعه دفترچه انتخاب رشته دکتری نسبت به انتخاب رشته اقدام نمایند . مدتی بعد ، سازمان سنجش کشور کارنامه ای با عنوان کارنامه انتخاب رشته آزمون دکتری یا همان کارنامه دعوت به مصاحبه را در سایت خود منتشر می نماید . در کارنامه دعوت به مصاحبه مواردی همانند مشخصات ثبت نامی ، اطلاعات رشته امتحانی و وضعیت متقاضی در کدرشته های امتحانی مشخص شده است که در ادامه به شرح هر یک از آن ها می پردازیم .

 

 

الف – مشخصات ثبت نامی :
این بخش شامل دو جدول مجزا است که در یکی از جداول اطلاعات شخصی داوطلب از جمله شماره پرونده ، نام و نام خانوادگی ، جنسیت ، شماره شناسنامه ، سال تولد ، سهمیه ثبت نامی ، کد ارگان سهمیه رزمندگی یا ایثارگری و مربی رسمی بودن یا نبودن متقاضی و در جدول دیگر اطلاعات تحصیلی متقاضی مانند معدل ، ماه و سال اخذ مدرک ، نام رشته ، نام موسسه یا دانشگاه فارغ التحصیلی کارشناسی ، کارشناسی ارشد یا دکتری حرفه ای و فارغ التحصیل بودن یا نبودن متقاضی از مقطع کارشناسی ارشد ذکر شده است .
لازم به ذکر است که مشخصات ثبت نامی نباید با اطلاعات واقعی متقاضی مغایرت داشته باشد و در صورت مشاهده مغایرت بین اطلاعات ، متقاضی باید سریعا سازمان سنجش کشور را در جریان بگذارد و درخواست ویرایش اطلاعات نماید . سهمیه هر متقاضی در زمان ثبت نام آزمون دکتری مشخص شده و یکی از سهمیه های رزمندگان ، ایثارگران و مربیان است . معدل دوره کارشناسی و کارشناسی ارشد در مصاحبه دکتری تاثیرگذار است و افرادی که دعوت به مصاحبه دکتری می شوند ، باید توجه داشته باشند که معدل خود را دقیق وارد نمایند تا نمره این قسمت را در هنگام مصاحبه دریافت نمایند .

 

منابع آزمون دکتری

 

ب – اطلاعات رشته امتحانی :
در این بخش جدول اطلاعات رشته امتحانی متقاضی مشخص شده است . این اطلاعات شامل شماره داوطلب ، کدرشته امتحانی ، نام رشته امتحانی ، نمره کل تراز نهایی می باشد . یک ستون دیگر با عنوان (( دارای کدرشته محل معرفی برای مرحله ارزیابی تخصصی هستید )) وجود دارد که می تواند شامل دو داده (( بلی )) یا (( خیر )) باشد . این ستون به معنی آن است که این کدرشته امتحانی در جدول رشته های دانشگاه آزاد وجود دارد یا خیر ؟

 

 

 

ج – وضعیت داوطلب در کدرشته های انتخابی :
این بخش تمامی انتخاب های متقاضی در قالب جدول یا جدول هایی با ۴ ستون که در فرم انتخاب رشته توسط متقاضی وارد شده را نمایش می دهد . ستون های این جدول شامل ترتیب علاقه ، کدرشته انتخابی ، نمره حدنصاب دانشگاه و نتیجه است . در ستون ترتیب علاقه ، شماره انتخاب های متقاضی از نزولی به صعودی قرار گرفته است . در ستون کدرشته انتخابی ، کدهایی که داوطلب از دفترچه انتخاب رشته دکتری ۹۸  انتخاب نموده ذکر شده است . در ستون بعدی که همان ستون نمره حدنصاب دانشگاه است ، آورده شده است . هر دانشگاهی که نامش در لیست دفترچه وجود دارد ، حدصاب مشخصی برای دعوت به مصاحبه دارد و این حدنصاب در کارنامه متقاضی نوشته شده و به صورت سیستمی با نمره کل ( تراز ) متقاضی مقایسه می شود و نتیجه اش در ستون آخر که اسمش نتیجه می باشد ، نوشته می شود . برای مثال به تصویر زیر نگاه نمائید :

 

تصویر بالا مربوط به متقاضی شرکت کننده در رشته الهیات – علوم قرآن و حدیث با نمره کل ۳۱۶۹ و سهمیه ایثارگر می باشد . این داوطلب در فرم انتخاب رشته خود ۱۹ کدرشته محل را انتخاب نموئه است و سازمان سنجش کشور حدنصاب هر کدرشته محل در مقابل آن ذکر نموده ، این حنصاب ها با نمره کل ( تراز ) داوطلب مقایسه شده و نتیجه این مقایسه در ستون آخر ذکر شده است . عدد ۵ نشان دهنده این است که نمره کل متقاضی از حدنصاب دانشگاه کمتر بوده و به مصاحبه این دانشگاه دعوت نمی شود ، عدد ۱ نشان دهنده این است که متقاضی با نمره کل خود و بدون احتساب سهمیه اش به مصاحبه این دانشگاه دعوت شده و در نهایت عدد ۴ به معنی این است که متقاضی با احتساب سهمیه ایثارگری حدنصاب کدرشته محل را کسب نموده و دعوت به مصاحبه شده است .
نکته مهم : تمامی متقاضیان که حداقل در یک کدرشته محل دعوت به مصاحبه شده اند ، باید در تاریخ معین شده توسط سازمان سنجش کشور، برای تکمیل فرم صلاحیت عمومی آزمون دکتری به این سایت بروند و فرم را تا زمان اعلام شده تکمیل کنند .

 

ثبت نام آزمون دکتری

 

توضیحات وضعیت مجاز به انتخاب رشته در کارنامه اولیه آزمون دکتری ۹۸

این بخش یکی از مهمترین قسمت های کارنامه اولیه آزمون دکتری می باشد . در جدول این بخش مشخص شده که متقاضی مجاز به انتخاب رشته دکتری ۹۸ و انتخاب رشته دکتری دانشگاه آزاد ۹۸  می باشد یا نه ؟ این جدول دارای دو ستون مجزا با عناوین (( مجاز روزانه و بورس اعزام به خارج از کشور )) و (( مجاز سایر دوره ها ( دانشگاه آزاد اسلامی ، نوبت دوم ، پیام نور ، غیرانتفاعی و پردیس خودگردان ) )) است که همان طور که از اسم آنها مشخص می باشد ، ستون اول وضعیت متقاضی برای انتخاب رشته در دوره های روزانه و بورس اعزام به خارج و ستون دوم وضعیت متقاضی برای انتخاب رشته در دوره های شهریه پرداز را نشان می دهد . با توجه به اینکه سازمان سنجش کشور وظیفه برگزاری آزمون دکتریهماهنگ و یکپارچه را برای تمامی متقاضیان تحصیل در این مقطع در دانشگاه های سراسری و آزاد در سال ۹۸ به عهده گرفته در نتیجه در همین کارنامه وضعیت متقاضی برای انتخاب رشته دکتری دانشگاه آزاد نیز مشخص می شود . نکته مهم این است که بعد از اعلام نتایج اولیه آزمون دکتری ۹۸، مسیر انتخاب رشته ، اعلام نتایج انتخاب رشته ، مصاحبه و اعلام نتایج نهایی به صورت مجزا از یکدیگر و توسط سازمان سنجش و مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد اسلامی برگزار می شود .

 

توضیحات وضعیت علمی داوطلب در کارنامه اولیه آزمون دکتری ۹۸

در این قسمت خلاصه ای از وضعیت علمی متقاضی در آزمون دکتری ۹۸ آورده شده است . در جدول این قسمت ستون های سهمیه ( با توجه به سهمیه متقاضی یکی از سهمیه های آزاد ، ۵ یا ۲۵ درصدی ایثارگران ، رزمندگان و مربی ) درج می شود.) ، نمره کل یا تراز داوطلب ، رتبه در سهمیه آزاد و رتبه در سهمیه داوطلب ، آخرین رتبه مجاز دوره روزانه و بورس اعزام به خارج از کشور و آخرین رتبه مجاز سایر دوره ها نوشته شده است .

 

تصویر بالا مربوط به داوطلبی با سهمیه ۲۵ درصدی ایثارگران در رشته امتحانی با ۶۰۹ شرکت کننده است . نمره کل داوطلب با داشتن سهمیه تغییری نکرده و تنها رتبه جابجا می شود . رتبه متقاضی در سهمیه آزاد ۱۶۶ شده که با توجه به آخرین رتبه مجاز در دوره های روزانه ( ۳۲۰ ) و سایر دوره های شهریه پرداز ( ۵۵۴ ) می تواند از میان رشته محل های روزانه و سایر دوره ها انتخاب رشته کند . یعنی متقاضی بدون احتساب سهمیه هم موفق به کسب حدنصاب برای انتخاب رشته در تمامی دوره ها شده است .

 

نتایج انتخاب رشته دکتری

 

شما برای قبول شدن در کنکور دکتری ۹۸ ، به چه چیز هایی نیاز دارید ؟

 

 

بسته آموزشی آزمون دکتری

آزمون های آزمایشی دکتری
مشاوره و برنامه ریزی تحصیلی آزمون دکتری
بسته طلایی آزمون دکتری
قانون جذب
مشاوره و پشتیبانی تکمیلی آزمون دکتری

 

به داوطلبان کنکور دکتری توصیه می شود تمام اخبار و مطالب مرتبط با ثبت نام آزمون دکتری را که در زیر آمده است را به صورت کامل مطالعه کنند و با توجه به شرایط و ضوابط کنکور دکترا برنامه ریزی خود را انجام دهند تا بتوانند قبولی در آزمون دکتری سال جاری را تجربه کنند. در ضمن پیشنهاد می شود قسمت سوالات متداول دکتری و اخبار دکتری و مشاوره دکتری را نیز مورد بازدید قرار دهند.

توضیحات کارنامه آزمون دکتری

۱- منابع آزمون دکتری

۲- زمان ثبت نام آزمون دکتری

۳- زمان برگزاری آزمون دکتری

۴- ثبت نام دکتری

۵- ثبت نام دکتری دانشگاه آزاد

۶- دفترچه ثبت نام آزمون دکتری

۷- شرایط ثبت نام دکتری

۸- مدارک ثبت نام دکتری

۹- هزینه ثبت نام دکتری

۱۰- فرم صلاحیت عمومی آزمون دکتری

۱۱- کارت ورود به جلسه آزمون دکتری

۱۲- تمدید مهلت ثبت نام دکتری

۱۳- ویرایش اطلاعات ثبت نام دکتری

۱۴- نتایج اولیه آزمون دکتری

۱۵- توضیحات کارنامه آزمون دکتری

۱۶- مصاحبه دکتری

۱۷- مصاحبه دکتری دانشگاه آزاد

۱۸- شهریه دکتری

۱۹- شهریه دکتری دانشگاه آزاد

۲۰- دفترچه انتخاب رشته دکتری

۲۱- انتخاب رشته دکتری

۲۲- تاثیر سهمیه در انتخاب رشته دکتری

۲۳- نتایج انتخاب رشته آزمون دکتری

۲۴- دفترچه انتخاب رشته دکتری دانشگاه آزاد

۲۵- انتخاب رشته دکتری دانشگاه آزاد

۲۶- نتایج انتخاب رشته آزمون دکتری دانشگاه آزاد

۲۷- شناسه انتخاب رشته دکتری دانشگاه آزاد

کلمات کلیدی:

توضیحات کارنامه آزمون دکتری , نمونه کارنامه دکتری ۹۸ , دریافت کارنامه دکتری ۹۸ , نمونه کارنامه دکتری ۹۹ , نمونه کارنامه دکتری مشاوره , مشاهده کارنامه دکتری ۹۹ , نتایج اولیه آزمون دکتری ۹۸ , نمونه کارنامه دکتری مدیریت ۹۸ , نمونه کارنامه نهایی دکتری ۹۹ , منابع آزمون دکتری , زمان ثبت نام آزمون دکتری , زمان برگزاری آزمون دکتری , ثبت نام دکتری , ثبت نام دکتری دانشگاه آزاد , دفترچه ثبت نام آزمون دکتری , شرایط ثبت نام دکتری , مدارک ثبت نام دکتری , هزینه ثبت نام دکتری , فرم صلاحیت عمومی آزمون دکتری , کارت ورود به جلسه آزمون دکتری , تمدید مهلت ثبت نام دکتری , ویرایش اطلاعات ثبت نام دکتری , نتایج اولیه آزمون دکتری , توضیحات کارنامه آزمون دکتری , مصاحبه دکتری , مصاحبه دکتری دانشگاه آزاد , شهریه دکتری , شهریه دکتری دانشگاه آزاد , دفترچه انتخاب رشته دکتری , انتخاب رشته دکتری , تاثیر سهمیه در انتخاب رشته دکتری , نتایج انتخاب رشته آزمون دکتری , دفترچه انتخاب رشته دکتری دانشگاه آزاد , انتخاب رشته دکتری دانشگاه آزاد , نتایج انتخاب رشته آزمون دکتری دانشگاه آزاد , شناسه انتخاب رشته دکتری دانشگاه آزاد

 

نوشته قبلی

زمان ثبت نام آزمون دکتری

نوشته بعدی

مصاحبه دکتری

48 دیدگاه در “توضیحات کارنامه آزمون دکتری

  1. سلام
    منابع آزمون کارشناسی ارشد هنرهای پژوهشی و صنایع دستی رو مشاهده کردم خیلی کامل و جامع در سایت سنجش امیرکبیر گفته شده، واقعا بابت این اطلاع رسانی خوب و خدمات رایگان که خیلی ارزش دارند و در سایت قرار میدهید تشکر میکنم، همین کار شما باعث شد هفته قبل منابع آزمون کارشناسی ارشد هنرهای پژوهشی و صنایع دستی سنجش امیرکبیر رو خریداری کردم حالا که مرور کلی کردم واقعا عالی هست
    سپاس

  2. سلام
    منابع آزمون کارشناسی ارشد هنرهای پژوهشی و صنایع دستی رو مشاهده کردم خیلی کامل و جامع در سایت سنجش امیرکبیر گفته شده، واقعا بابت این اطلاع رسانی خوب و خدمات رایگان که خیلی ارزش دارند و در سایت قرار میدهید تشکر میکنم، همین کار شما باعث شد هفته قبل منابع آزمون کارشناسی ارشد هنرهای پژوهشی و صنایع دستی سنجش امیرکبیر رو خریداری کردم حالا که مرور کلی کردم واقعا عالی هست
    سپاس

  3. سلام
    لطفا تعداد مراحل آزمون های آزمایشی منابع آزمون کارشناسی ارشد هنرهای پژوهشی و صنایع دستی و نحوه برگزاری آزمون های آزمایشی کارشناسی ارشد هنرهای پژوهشی و صنایع دستی را اعلام کنید.
    خیلی تشکر

  4. سلام
    لطفا تعداد مراحل آزمون های آزمایشی منابع آزمون کارشناسی ارشد هنرهای پژوهشی و صنایع دستی و نحوه برگزاری آزمون های آزمایشی کارشناسی ارشد هنرهای پژوهشی و صنایع دستی را اعلام کنید.
    خیلی تشکر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید
ورود

هنوز حساب کاربری ندارید؟

ایجاد حساب کاربری
تبلیغات

دسته‌های دوره های آموزشی