بارگیری صفحه

ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد وزارت بهداشت

Enrollment Master’s degree in the Ministry of Health

 

ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد وزارت بهداشت

ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد وزارت بهداشت عبارتی است که در بهمن ماه هر سال در گوگل یا سایر موتورهای جستجو توسط داوطلبان آزمون ارشد وزارت بهداشت سرچ می شود.بسیاری از داوطلبان کنکور ارشد وزارت بهداشت با توجه به هوش و فراست خود عبارت های کلیدی دیگری مثل زمان ثبت نام کنکور ارشد وزارت بهداشت ۹۸ , زمان ثبت نام کنکور ارشد وزارت بهداشت ۹۸-۹۹ , زمان کنکور ارشد وزارت بهداشت ۹۸-۹۹ , زمان کنکور ارشد وزارت بهداشت ۹۸ , دفترچه کارشناسی ارشد بهداشت ۹۸ , زمان ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد وزارت بهداشت ۹۸ , دفترچه کنکور ارشد وزارت بهداشت ۹۸-۹۹ و یا آزمون ارشد وزارت بهداشت ۹۸ را نیز جستجو کنند.

 

ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد وزارت بهداشت

 

هدف همه آنها یکی است و همگی با کمی تسریع یا تاخیر به اطلاعات و خبرهای مطلوب خود در سطح اینترنت دست می یابند البته لازم به ذکر است داوطلبان آزمون ارشد وزارت بهداشت باید به صورت حرفه ای نحوه دقیق و علمی جستجوی اطلاعات را فرا گیرند تا به طور علمی بتوانند به مطالب مورد نیاز خود دست یابند.

لذا مهم این است که داوطلبان آزمون ارشد وزارت بهداشت اطلاعات مورد نیاز خود را از سایتی معتبر و علمی پیگیری و رهگیری کنند. سایتی یا مجموعه ای که بتواند به طور صحیح پاسخگوی سوالات داوطلبان آزمون ارشد وزارت بهداشت باشد. در این بستر پر تلاطم مجموعه سنجش امیرکبیر به عنوان مجری اماده سازی منابع ازمون کارشناسی ارشد و ارشد وزارت بهداشت سعی نموده است بستر اطلاعات برای داوطلبان ازمون کارشناسی ارشد وزارت بهداشت را طوری فراهم کنند که داوطلبان کنکور ارشد وزارت بهداشت بتوانند به راحتی اخبار درست و مطالب صحیح آموزشی خود را از سایت سنجش تکمیلی دات ای آر کسب کنند.

همچنین داوطلبان عزیز امتحان کارشناسی ارشد وزارت بهداشت می توانند در پایین همین صفحه، تمام سوالات خود را در زمینه امتحان ارشد وزارت بهداشت مطرح کنند. مشاوران عالی سنجش امیرکبیر، مشتاقانه پاسخگوی پرسش ها و سوالات داوطلبان عزیز آزمون ارشد وزارت بهداشت در زمینه ثبت نام آزمون ارشد وزارت بهداشت در مقطع عالی و تکمیلی می باشند.

 

ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد وزارت بهداشت

 

لذا به تمام داوطلبان آزمون ارشد وزارت بهداشت توصیه میشود در چند ماه باقی مانده تا زمان ازمون ارشد وزارت بهداشت ،تمرکز بیشتری روی مطالب کنکور ارشد وزارت بهداشت خود داشته باشند.

 

کنکور ارشد دانشگاه آزاد 98

 

ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد وزارت بهداشت

رشته های گروه پزشکی به علت داشتن جایگاه شغلی مناسب در جامعه ، علاقه مندان بسیاری را به خود جلب نموده اند . بنابراین هرساله شاهد استقبال بالای داوطلبان تحصیلات تکمیلی از کنکور کارشناسی ارشد رشته های پزشکی هستیم.  کنکور کارشناسی ارشد وزارت بهداشت ۹۸ همانند سال های گذشته به صورت جامع و یکپارچه برای دوره های روزانه ، شهریه پرداز و دانشگاه آزاد برگزار شده و تمامی داوطلبان بایستی برای ثبت نام به سایت مرکز سنجش پزشکی به نشانی www.sanjeshp.ir  مراجعه کنند . وزارت بهداشت هر ساله برای تامین نیروی متخصص و کارآمد در رشته های گروه پزشکی اقدام به پذیرش دانشجو در مقطع کارشناسی ارشد می کند. بنابراین این مرکز به صورت مجزا آزمونی را تحت عنوان آزمون کارشناسی ارشد وزارت بهداشت برگزار می نماید.  ثبت نام ارشد وزارت بهداشت ۹۸   صرفاً به صورت اینترنتی و با مراجعه به سایت www.sanjeshp.ir  انجام می شود . متقاضیانی که علاقه مند به ادامه تحصیل در رشته های علوم پزشکی در این مقطع هستند، می توانند پس از مطالعه دفترچه ثبت نام کارشناسی ارشد وزارت بهداشت در آزمون مربوطه ثبت نام و خود را برای رقابت با سایر داوطلبان آماده کنند. در این گزارش به بررسی زمان ، نحوه و شرایط ثبت نام کارشناسی ارشد وزارت بهداشت ۹۸ می پردازیم .

 

منابع آزمون ارشد وزارت بهداشت

 

زمان و نحوه ثبت نام کارشناسی ارشد وزارت بهداشت ۹۸

مرکز سنجش آموزش پزشکی کشور هر ساله جدول زمان بندی کنکور ارشد وزارت بهداشت را در دفترچه ثبت نام این آزمون منتشر می کند و در اختیار داوطلبان قرار می دهد . اولین مرحله ای که متقاضیان باید در این جدول به آن توجه کنند ، زمان ثبت نام کارشناسی ارشد وزارت بهداشت ۹۸  است . داوطلبان بایستی در مدت زمان تعیین شده به سایت این سازمان به نشانی www.sanjeshp.ir  مراجعه نموده و برای ثبت نام اقدام کنند. با توجه به این که رشته های امتحانی کارشناسی ارشد وزارت بهداشت در قالب چهار گروه ارائه می شود داوطلبان مجاز هستند با توجه به مدرک کارشناسی ( و یا بالاتر ) حداکثر دو رشته از دو گروه متفاوت را انتخاب کنند. پس از انتخاب رشته مورد علاقه و پرداخت هزینه ثبت نام کارشناسی ارشد وزارت بهداشت ۹۸ بایستی وارد سامانه ثبت نام کارشناسی ارشد  رشته های پزشکی شده و فرم مخصوص ثبت نام را تکمیل کنند .
مرکز سنجش و آموزش پزشکی کشور هر ساله در مدت زمان مشخصی لینک ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد وزارت بهداشت را در سایت خود فعال نموده و از علاقه مندان به شرکت در این آزمون ثبت نام می کند.  ثبت نام کارشناسی ارشد وزارت بهداشت ۹۸ همانند سال گذشته احتمالا در اوایل اسفند ماه انجام می شود. براساس اعلام مرکز سنجش آموزش پزشکی ، زمان ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد وزارت بهداشت ۹۸ از ۳۰ بهمن لغایت ۱۰ اسفند ماه ۹۷ است  . برای اطلاع از زمان دقیق ثبت نام ارشد وزارت بهداشت توصیه می شود عضو کانال تلگرام کارشناسی ارشد  سنجش امیرکبیر شوید . مرکز سنجش پزشکی کشور هرساله زمان‌بندی را تحت عنوان مهلت مجدد ثبت نام ارشد وزارت بهداشت برای متقاضیانی که به هر علتی موفق به ثبت نام نشده اند در نظر می گیرد که پیش بینی می شود امسال نیز با این امر روبرو شویم . متقاضیان بایستی در مدت زمان معین به سایت مرکز سنجش و آموزش پزشکی کشور به نشانی www.sanjeshp.ir  مراجعه کرده و به ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد رشته های گروه پزشکی ۹۸ اقدام کنند با توجه به این که داوطلبان برای شرکت در این آزمون ملزم به پرداخت هزینه ثبت نام هستند ، داوطلبان بایست ابتدا هزینه مربوط به آزمون ارشد علوم پزشکی ۹۸ را به صورت اینترنتی پرداخت کرده و پس از فعال شدن گزینه ثبت نام ، اطلاعات مربوط را در فرم ثبت نام وارد کند  .

 

 شرایط ثبت نام آزمون ارشد

 

شرایط ثبت نام کارشناسی ارشد وزارت بهداشت ۹۸

پذیرش در مقطع کارشناسی ارشد رشته های علوم پزشکی با هدف تامین نیروی انسانی متعهد و متخصص طبق ضوابط و شرایط تعیین شده توسط مرکز سنجش پزشکی انجام می شود . تمامی متقاضیان کارشناسی ارشد وزارت بهداشت ۹۸ ملزم به رعایت این شرایط هستند . در ادامه به برخی از مهم ترین بندهای شرایط شرکت در آزمون کارشناسی ارشد علوم پزشکی ۹۸ اشاره می کنیم.

۱- داوطلبان دارای مدرک کارشناسی ، کارشناسی ارشد ، دکتری عمومی گروه پزشکی و مدارک بالاتر مورد تایید وزارت علوم و وزارت بهداشت  و دانشجویان ترم آخر که حداکثر تا تاریخ ۳۱ شهریور ۹۸ فارغ التحصیل می شوند مجاز به ثبت نام در کنکور کارشناسی ارشد وزارت بهداشت ۹۸  هستند.
 
۲- تمامی داوطلبان بایستی با توجه به مدارک مورد پذیرش هر رشته امتحانی نسبت به انتخاب رشته مورد علاقه خود اقدام کنند. مدارک مورد پذیرش هر رشته امتحانی در جدول شماره ۱ دفترچه ثبت نام ارشد علوم پزشکی ۹۸ درج شده است .

۳- تمامی پذیرفته شدگان دوره های روزانه کارشناسی ارشد وزارت بهداشت ۹۷ در صورت ثبت نام یا عدم ثبت نام در دانشگاه محل قبولی مجاز به شرکت در آزمون کارشناسی ارشد ۹۸ نیستند .

۴- فارغ التحصیلان دوره های رایگان مقطع کارشناسی ارشد در صورت قبولی در دوره روزانه و تحصیل مجدد رایگان  ملزم به پرداخت شهریه هستند . البته این داوطلبان در صورت انتخاب رشته هایی که مدرک تحصیلی مورد پذیرش آن ها ، کارشناسی ارشد باشد ملزم به پرداخت شهریه نیستند.

۵- دانشجویان کارشناسی ارشد در صورت انصراف از تحصیل  و تسویه با دانشگاه محل تحصیل خود می توانند در کنکور کارشناسی ارشد علوم پزشکی ۹۸ شرکت کنند.

۶- دانشجویان کارشناسی ارشد که از تحصیل محروم شده اند ، در صورت تسویه با دانشگاه محل تحصیل خود می توانند در رشته ای متفاوت با رشته قبلی خود در آزمون کارشناسی ارشد وزارت بهداشت ۹۸ شرکت کنند.
 
۷- اگر رشته تحصیلی داوطلب در ردیف رشته های مورد نیاز وزارت بهداشت باشد بایستی وضعیت خدمت قانونی طرح نیروی انسانی را دقیقا مشخص کند. در غیر این صورت در هر مرحله از تحصیل که باشد قبولی وی لغو خواهد شد.

رشته های مورد نیاز وزارت بهداشت که مشمول طرح نیروی انسانی  هستند عبارتند از:
(پزشکی، دندانپزشکی، داروسازی، پرستاری، اتاق عمل، هوشبری، رادیولوژی ، علوم آزمایشگاهی ، فوریت‌های پزشکی ، پرستاری دندانپزشکی و بهداشت دهان ، پروتز دندان و ساخت پروتز دندانی (مقاطع کاردانی و کارشناسی برای ورودی های مهر سال ۹۵ به بعد ) ، تکنسین سلامت دهان  ( مقاطع کاردانی از ورودی بهمن سال ۹۴ به بعد .

با توجه به این که تنها به بخشی از شرایط ثبت نام اشاره نمودیم ، توصیه می نمائیم حتماً دفترچه ثبت نام کارشناسی ارشد وزارت بهداشت ۹۸ را با دقت مطالعه کنید. در صورت مبهم بودن هر قسمت ، می توانید با مشاوران مرکز سنجش امیرکبیر تماس گرفته و از خدمات مشاوره تحصیلی    بهره مند شوید .

 

سهمیه کارشناسی ارشد وزارت بهداشت ۹۸

سهمیه‌های انتخابی آزمون کارشناسی ارشد وزارت بهداشت ۹۸ عبارتند از :
سهمیه رزمندگان و ایثارگران ، سهمیه آزاد و سهمیه استعداد درخشان (با آزمون ورودی و بدون آزمون ورودی ) . ۳۰ درصد از ظرفیت پذیرش هر رشته محل به رزمندگان و ایثارگران به شرط کسب حد نصاب نمره علمی لازم و باقیمانده ظرفیت پذیرش در هر رشته به داوطلبانی که مشمول این سهمیه نیستند اختصاص می یابد سهمیه استعداد درخشان نیز به صورت مازاد بر ظرفیت پذیرش عادی است .

 

سهمیه رزمندگان و ایثارگران

۱ ۲۵ درصد از ظرفیت هر رشته محل به رزمندگان و ایثارگران زیر اختصاص دارد  :
* آزاده ، جانباز ، فرزند و همسر : شاهد ، مفقودالاثر ، آزاده و جانباز ۲۵ درصد و بالاتر به شرط کسب حد نصاب ۷۰ درصد نمره علمی گزینش آزاد
* خود فرد رزمنده به شرط کسب حد نصاب ۸۰ درصد نمره علمی گزینش آزاد
۲- ۵ درصد از ظرفیت هر رشته محل به رزمندگان و ایثارگران زیر اختصاص دارد :
* جانباز کم تر از ۲۵ درصد ، فرزند و همسر جانباز کم تر از ۲۵ درصد ، به شرط کسب حد نصاب ۷۰ درصد نمره علمی گزینش آزاد
* همسر و فرزند رزمنده با حداقل ۶ ماه حضور داوطلبانه در جبهه به شرط کسب حد نصاب ۷۰ درصد نمره علمی گزینش آزاد

سهمیه استعداد درخشان : داوطلبان متقاضی استفاده از این سهمیه می بایست آیین نامه تسهیلات ادامه تحصیل استعدادهای درخشان وزارت بهداشت را که در دفترچه ثبت نام کارشناسی ارشد وزارت بهداشت  درج شده مطالعه  کرده و در صورت واجد شرایط بودن ار این سهمیه استفاده کنند. اگر فرد واجد شرایط وجود نداشته باشد ظرفیت مازاد استعداد درخشان آن دانشگاه تکمیل نمی شود .

 

زمان برگزاری آزمون ارشد

 

ضرورت مطالعه دفترچه ثبت نام کارشناسی ارشد وزارت بهداشت ۹۸

با توجه به این که داوطلبان ثبت نام کارشناسی ارشد وزارت بهداشت ۹۸ دارای شرایط متفاوتی هستند و سازمان سنجش کشور در مورد داوطلبان دارای شرایط خاص تبصره ها و قانون های مختلفی در نظر گرفته و به صورت کامل و صریح در دفترچه ثبت نام آزمون ارشد وزارت بهداشت ۹۸شرح داده است لازم است این داوطلبان با مطالعه کامل و دقیق دفترچه برای ثبت نام اقدام کنند تا در مراحل بعدی آزمون دچار مشکل نشوند . برای اطلاع از زمان دقیق انتشار دفترچه ثبت نام کارشناسی ارشد وزارت بهداشت ۹۸ عضو کانال کارشناسی ارشد سنجش امیرکبیر  شوید.

 

زمان برگزاری آزمون ارشد

 

ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد وزارت بهداشت ۹۸

 آنجایی که ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد وزارت بهداشت ۹۸با کنکورهای دیگر دارای تفاوت هایی است و تابع شرایط و ضوابطی وزارت بهداشت می باشد. هر ساله شاهد دواطلبانی می باشیم که فارغ التحصیل رشته های وزارت علوم می باشند و خواستار ثبت نام در رشته های وزارت بهداشت برای ادامه تحصیل می باشند و در زمان ثبت نام با مشکلاتی مانند عدم اطلاع از رشته های وزارت بهداشت که با مدرک کارشناسی مجاز به شرکت در آنها می باشند و … روبرو می شوند. در این گزارش چگونگی و نحوه ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد وزارت بهداشت را توضیح می دهیم.

 

زمان ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد وزارت بهداشت ۹۸

تمامی فرآیند به صورت کاملا اینترنتی انجام می شود. لازم است داوطلبان دقت لازم را در تکمیل فرم ثبت نام در سامانه ثبت نام کنکور وزارت بهداشت داشته باشند در صورت بروز ایراد در ثبت اطلاعات می توانید با مشاوران سنجش امیرکبیر تماس بگیرید .

زمان اعلام نتایج :
نتایج اولیه کارشناسی ارشد وزارت بهداشت ۹۸ براساس اطلاع رسانی های قبلی نتایج اولیه کنکور کارشناسی ارشد وزارت بهداشت  بر روی سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی کشور به آدرس www.sanjeshp.ir قرار می گیرد .

 

 

ثبت نام آزمون ارشد سراسری

 

نحوه ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد وزارت بهداشت۹۸

برای ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد وزارت بهداشت ۹۸ داوطلبان و متقاضیان لازم است با مراجعه به پایگاه اینترنتی مرکز سنجش آموزش پزشکی به نشانی www.sanjeshp.ir دفترچه راهنمای ثبت نام را دریافت کرده و نسبت به شرایط ثبت نام اطلاعات کافی را کسب کنند و بعد از مطالعه دقیق دفترچه نسبت به تکمیل فرم تقاضانامه ثبت نام اینترنتی اقدام کنند. برای ثبت نام لازم است تمامی مدارک لازم را به صورت کاملا واضح و خوانا تهیه کرده  و مدارک باید کاملاً مستند و حقیقی باشند در غیر اینصورت پس از قبولی اگر مغایرتی درمدارک در حین ثبت نام دانشگاه پیش بیاید قبولی داوطلب منتفی می شود .
مدارک مورد نیاز جهت ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد وزارت بهداشت۹۸
۱) اسکن یک قطعه عکس۴*۳ که در سال جاری گرفته شده باشد بدون هرگونه خدشه و مهر و مشخصات  عکس ارسالی شامل ابعاد۴۰۰*۳۰۰پیکسل با فرمتjpg,و حداکثر۱۰۰-۲۰kb  می باشد .
 (۲اسکن اصل شناسنامه (صفحات بعدی در صورت وجود توضیحات)
۳) اسکن هر دو سمت کارت ملی
در مورد شناسنامه و کارت ملی ذکر یک نکته لازم می باشد که اگر برای تعویض ارسال شده است رسید آن نیز کفایت می نماید.

 

نحوه سنجش و پذیرش آزمون ارشد

 

راهنمای ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد وزارت بهداشت ۹۸

۱- بعد از مطالعه دفترچه داوطلبان برای ثبت‌نام لازم است به پایگاه اینترنتیwww.sanjeshp.ir مراجعه  کنند .
۲ – متقاضیان بایستی برای ورود به بخش ثبت نام هزینه ثبت نام را که مبلغ ۳۶۰۰۰۰ (سیصدو شصت هزار) ریال می باشد را پرداخت کرده این پرداخت از طریق پیوند الکترونیکی هزینه ثبت نام آزمون های مرکز سنجش آموزش پزشکی انجام می شود. در اینجا ذکر یک نکته لازم است که متقاضیانی که خواهان شرکت در دو گروه امتحانی می باشند لازم است ۲ بار هزینه ثبت نام را پرداخت نمایند. نحوه پرداخت هزینه ثبت نامی به این نوع است که داوطلبان پس از وارد کردن کد ملی خود گزینه وضعیت پرداخت الکترونیکی انتخاب کرده و وارد درگاه پرداخت الکترونیک شده و پس از پایان عملیات پرداخت و زدن دکمه تایید نهایی این صفحه بسته شده و داوطلب بایستی با وارد نمودن کد ملی خود از وضعیت پرداخت الکترونیکی برای رشته اول اطلاع یابد و در صورت تمایل برای پرداخت رشته دوم گزینه مربوطه را انتخاب کرده و بقیه مراحل را طی کند. در صورتی که  داوطلب تمایلی به رشته دوم نداشته باشد می تواند گزینه آغاز ثبت نام را انتخاب نماید که پس از مرحله پرداخت به صورت اتوماتیک فعال می شود .
۳- پس از شروع ثبت نام، فرم ثبت نام نمایان خواهد شد که لازم است داوطلبان آن را به شرح زیر تکمیل کنند: 
قسمت اول شامل مشخصات شناسنامه ای است که لازم است همراه با تکمیل این فرم مدارکی که قبلا اسکن شده اند نیز ارسال شوند.
قسمت دوم شامل مشخصات تماس داوطلبان شامل آدرس و شماره محل سکونت و آدرس پست الکترونیکی و شهر و استان است.
قسمت سوم این قسمت مختص سهمیه ها و اطلاعات مربوط است که لازم می باشد ابتدا قسمت مربوط به سهمیه ها در دفترچه راهنما مطالعه شود .
قسمت چهارم شامل اطلاعات آموزشی رشته امتحانی ، حوزه امتحانی ،دانشگاه محل تحصیل ، وضعیت خدمت داوطلبان (مرد) و در نهایت انتخاب رشته امتحانی می باشد.
در آخر قسمت پنجم فرم ثبت نام مربوط به تکمیل اطلاعات ثبت نامی است و در نهایت کد رهگیری ۱۶ رقمی نمایان می شود که به منزله پایان ثبت نام است.
ذکر یک نکته در اینجا برای داوطلبان متقاضی رشته دوم لازم است و آن این است که  وقتی این داوطلبان تمام فرآیند ثبت نام را طی می نمایند و کد رهگیری نیز دریافت می کنند می توانند از قسمت ویرایش فرم ثبت نام اقدام به انتخاب رشته دوم کنند که لازم است قبل از آن یا در حین آن وجه ثبت نامی پرداخت شود و بقیه مراحل را تا زمان تایید نهایی طی نمایند.
ذکر یک نکته در اینجا حائز اهمیت است که وقتی شما فرم ثبت نام را تکمیل می کنید و تمام مراحل راطی می نمائید و سپس مدارک اسکن شده را نیز ارسال می کنید به این معنی نیست که ثبت نام شما قطعی شده است .این ثبت نام ،به عنوان ثبت نام موقت یا اولیه شما تلقی می شود نه به عنوان تایید اطلاعات یا مدارک ارسالی .

 

شرایط ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد وزارت بهداشت ۹۸

اطلاع از شرایط ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد وزارت بهداشت ۹۸ از اهمیت بسیار بالایی برخوردارمی باشد به همین علت تمامی اطلاعات لازم در این زمینه را در گزارش شرایط ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد وزارت بهداشت ۹۸ آمده است که توصیه می کنیم حتما این گزارش را مطالعه کنید .

 
نتایج انتخاب رشته ارشد

 

شما برای قبول شدن در کنکور کارشناسی ارشد ۹۸ ، به چه چیز هایی نیاز دارید ؟

 

 

مشاوره و برنامه ریزی تحصیلی آزمون ارشد

قانون جذب

به داوطلبان کنکور کارشناسی ارشد وزارت بهداشت توصیه می شود تمام اخبار و مطالب مرتبط با ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد وزارت بهداشت را که در زیر آمده است را به صورت کامل مطالعه کنند و با توجه به شرایط و ضوابط کنکور ارشد وزارت بهداشت برنامه ریزی خود را انجام دهند تا بتوانند قبولی در آزمون ارشد وزارت بهداشت سال جاری را تجربه کنند. در ضمن پیشنهاد می شود قسمت سوالات متداول ارشد وزارت بهداشت و اخبار کارشناسی ارشد وزارت بهداشت و مشاوره ارشد وزارت بهداشت را نیز مورد بازدید قرار دهند.

ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد وزارت بهداشت

۱- منابع کنکور کارشناسی ارشد وزارت بهداشت

۲- زمان ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد وزارت بهداشت

۳- زمان برگزاری کنکور کارشناسی ارشد وزارت بهداشت

۴- ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد وزارت بهداشت

۵- دفترچه ثبت نام کارشناسی ارشد وزارت بهداشت

۶- شرایط ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد وزارت بهداشت

۷- مدارک ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد وزارت بهداشت

۸- هزینه ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد وزارت بهداشت

۹- کارت ورود به جلسه کنکور کارشناسی ارشد وزارت بهداشت

۱۰- تمدید مهلت ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد وزارت بهداشت

۱۱- ویرایش اطلاعات ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد وزارت بهداشت

۱۲- نتایج ارشد وزارت بهداشت

۱۳- توضیحات کارنامه کارشناسی ارشد وزارت بهداشت

۱۴- شهریه کارشناسی ارشد وزارت بهداشت

۱۵- دفترچه انتخاب رشته کارشناسی ارشد وزارت بهداشت

۱۶- انتخاب رشته کارشناسی ارشد وزارت بهداشت

۱۷- اعلام نتایج انتخاب رشته کارشناسی ارشد وزارت بهداشت

کلمات کلیدی:

ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد وزارت بهداشت , زمان ثبت نام کنکور ارشد وزارت بهداشت ۹۸ , زمان کنکور ارشد وزارت بهداشت ۹۸ , دفترچه کارشناسی ارشد وزارت بهداشت ۹۸ , دفترچه کارشناسی ارشد وزارت بهداشت ۹۷ , زمان کنکور ارشد وزارت بهداشت ۹۷ ۹۸ , زمان کنکور ارشد وزارت بهداشت ۹۸ ۹۹ , اعلام نتایج ارشد وزارت بهداشت ۹۸ , آزمون ارشد وزارت بهداشت ۹۸ , Enrollment Master’s degree in the Ministry of Health , منابع کنکور کارشناسی ارشد وزارت بهداشت , زمان ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد وزارت بهداشت , زمان برگزاری کنکور کارشناسی ارشد وزارت بهداشت , دفترچه ثبت نام کارشناسی ارشد وزارت بهداشت , شرایط ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد وزارت بهداشت , مدارک ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد وزارت بهداشت , هزینه ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد وزارت بهداشت , کارت ورود به جلسه کنکور کارشناسی ارشد وزارت بهداشت , تمدید مهلت ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد وزارت بهداشت , ویرایش اطلاعات ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد وزارت بهداشت , نتایج ارشد وزارت بهداشت , توضیحات کارنامه کارشناسی ارشد وزارت بهداشت , شهریه کارشناسی ارشد وزارت بهداشت , دفترچه انتخاب رشته کارشناسی ارشد وزارت بهداشت , انتخاب رشته کارشناسی ارشد وزارت بهداشت , اعلام نتایج انتخاب رشته کارشناسی ارشد وزارت بهداشت

نوشته قبلی

زمان ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد وزارت بهداشت

نوشته بعدی

ویرایش اطلاعات ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد وزارت بهداشت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید
ورود

هنوز حساب کاربری ندارید؟

ایجاد حساب کاربری
تبلیغات

دسته‌های دوره های آموزشی