بارگیری صفحه

ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد سراسری و ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد وزارت بهداشت ۱۴۰۱

ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد سراسری و ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد وزارت بهداشت ۱۴۰۱

ثبت نام کارشناسی ارشد سراسری و ثبت نام کارشناسی ارشد وزارت بهداشت ۱۴۰۱ و مسایل مرتبط به آن  مقوله ای است که داوطلبان آزمون کارشناسی ارشد۱۴۰۱ آن را در موتورهای جستجو رهگیری می کنند ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد ۱۴۰۱ نیز طبق روال گذشته  از طرف سازمان سنجش که مجری برگزاری این کنکور به صورت یکپارچه برای تمامی داوطلبان دانشگاه های سراسری است به وسیله انتشار اطلاعیه در سایت sanjesh.org، از تاریخ ۱۶ تا ۲۳ آذرماه ۱۴۰۰ و برای تمامی داوطلبان دانشگاه های وزارت بهداشت به وسیله انتشار اطلاعیه در سایت sanjeshp.ir ، معمولا از تاریخ ۶ تا ۱۶ اسفندماه ۱۴۰۰  اعلام شده است.

 

 ثبت نام دکتری وزارت بهداشت ۱۴۰۱ و ثبت نام دکتری سراسری

ثبت نام آزمون دکتری وزارت بهداشت ۱۴۰۱ و مسایل مرتبط به آن  مقوله ای است که داوطلبان آزمون دکتری وزارت بهداشت ۱۴۰۱ آن را در موتورهای جستجو رهگیری می کنند ثبت نام کنکور دکتری۱۴۰۱ نیز طبق روال گذشته  از طرف سازمان سنجش وآموزش پزشکی که مجری برگزاری این کنکور به صورت یکپارچه برای تمامی داوطلبان دانشگاه های وزارت بهداشت است به وسیله انتشار اطلاعیه در سایت sanjeshp.ir، از تاریخ۱۷ تا ۲۳ اردیبهشت ماه ۱۴۰۱ و برای تمامی داوطلبان دانشگاه های سراسری و آزاد به وسیله انتشار اطلاعیه در سایت sanjesh.org، از تاریخ ۱ تا ۸ آذرماه ۱۴۰۰ اعلام شده است  اعلام شده است.لذا داوطلبان می توانند در مهلت مقرر شده ثبت نام دکتری ۱۴۰۱ را انجام دهند.

کارشناسی ارشد سراسری ارشد وزارت بهداشت دکتری سراسری دکتری وزارت بهداشت
زمان ثبت نام ۱۶ تا ۲۳ آذر ۱۴۰۰ ۶ تا ۱۶ اسفند ۱۴۰۰ ۱ تا ۸ آذر ۱۴۰۰ ۱۷ تا ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۱
برگزاری آزمون ۲۸ تا ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۱  ۵تا ۶ خرداد ۱۴۰۰ ۶ اسفند ۱۴۰۰ ۲ تا ۳ تیر ۱۴۰۰

باید و نباید های کنکور ۱۴۰۱

۱- در روزهای ابتدایی، ثبت نام کنکور دکتری و ارشد را انجام دهید.

۲- دفترچه آزمون دکتری را حتما حتما کامل مطالعه کنید.

۳- رشته و گرایشی را انتخاب کنید که اگر قبول شدید آن رشته را ثبت نام کنید.

۴- اطلاعات ثبت نام خود را ابتدا روی برگه ثبت نام با مداد انجام دهید و بعد از حصول اطمینان از صحت اطلاعات، آن را به سایت سازمان سنجش انتقال دهید.

۵- ثبت نام را در روزهای ابتدایی ثبت نام  انجام ندهید چون که در روزهای ابتدایی ،سازمان سنجش معمولا اصلاحیه های ثبت نام متعدد منتشر می کند.

۶- ثبت نام نهایی را در روزهای انتهایی(۲ روز انتهایی) انجام دهید.

۷- معمولا بعد از اتمام تاریخ ثبت نام دکتری و ارشد ، ثبت نام ۲ تا ۳روز دیگر تمدید می شود.

منابع کارشناسی ارشد ، منابع دکتری ۱۴۰۱

منابع دکتری و منابع کارشناسی ارشد را کجا می توان پیدا کرد؟ پیدا کردن این منابع اولین آیتمی است که داوطلبان آزمون دکتری و ارشد  آن را جستجو می کنند. لذا داوطلب به دنبال مطالبی است که کامل بوده و تمام نیازمندی وی برای امتحان را پوشش دهد.

به گفته دکتر لطف زمان مدیر مسئول موسسه سنجش امیرکبیر، اگر در جستجوی منابع کنکور دکتری ۱۴۰۱ و منابع کنکور ارشد۱۴۰۱ در این اوضاع کاهش ویروس کرونا هستید، پکیج‌های نقره‌ای سنجش امیرکبیر بهترین و کامل ترین گزینه برای قبولی در آزمون دکتری و کارشناسی ارشد۱۴۰۱ است.

لذا داوطلبان آزمون دکتری و ارشد با تهیه بسته آموزشی دکتری و تماشای فیلم‌های صوتی و تصویری زبان عمومی و تافل ،احساس خواهند کرد که انگار ، در کلاس حضوری نشسته‌اند.

علاوه بر آن در پکیج آموزشی یک دی وی دی جزوات دانشگاهی و اسلایدهای دانشگاهی ارائه شده که داوطلب را با حال و هوای دانشگاه‌های معتبر کشور آشنا می‌سازد و یک منبع بسیار عالی برای آزمون دکتری است.

دکتر لطف زمان ادامه داد: «در منابع آموزشی سنجش امیرکبیر، سعی شده، از تمام ابزارهای آموزشی مثل کتب کنکوری، جزوات کنکوری، دی‌وی‌دی‌های صوتی و تصویری، جزوات دانشگاهی، اسلایدهای دانشگاهی و مشاوره و پشتیبانی استفاده شود.

ما در سنجش امیرکبیر فرصتی را فراهم آورده ایم تا داوطلبان به صورت میان بر به منابع مورد نیاز خود برای قبولی در کنکور دست پیدا کنند اگر داوطلبان بتواند تست های سال های گذشته و درسنامه های تهیه شده را حداقل ۲ دفعه مرور کنند مطمئن باشند نتیجه ای عالی در کنکور ارشد و آزمون دکتری کسب خواهند کرد لذا توصیه می شود داوطلب به سمت کتب مرجع نرود و از کتب خلاصه شده استفاده کند.لازم به ذکر است که تلاش داوطلب در مرور مطالب او را به قبولی تضمین شده در آزمون دکتری و کنکور کارشناسی ارشد منتهی خواهد کرد.

نکته: رقابت در کنکور دکتری و آزمون کارشناسی ارشد بین دو گروه انجام می‌شود:

گروه اول: کسانی که زمان کافی را برای مطالعه دارند، به تازگی فارغ‌التحصیل شده و با منابع آشنایی نسبی دارند، در پایه تحصیلی قوی هستند، و دغدغه پذیرفته شدن در دانشگاه‌های مطرح دولتی را ندارند.

گروه دوم: کسانی که شاغل و پرمشغله هستند، بیش از یک سال از فارغ‌التحصیلی ایشان گذشته و منابع جدید را نمی‌شناسند، برایشان مهم است که در کدام دانشگاه پذیرفته شوند. این دسته از داوطلبین باید بدانند که قرار است در کنکور دکتری با دسته‌ی اول رقابت کنند.

علاقه‌مندان می‌توانند جهت دریافت رایگان منابع کنکور کارشناسی ارشد  و منابع آزمون دکتری به وب‌سایت سنجش امیرکبیر به نشانی www.sanjeshetakmili.ir مراجعه کنند یا با شماره ۰۲۱۴۴۰۳۱۶۹۰ تماس حاصل کنند.

 

آزمون آیلتس

داوطلبان آزمون آیلتس ، برای اولین بار در ایران کتاب برنامه ریز آمادگی آزمون آیلتس(پلنر آیلتس)در ۲۵۲ صفحه به سفارش مایگریشن اسکیلز توسط سنجش امیرکبیر چاپ شده است. برای تهیه به سایت مایگریشن اسکیلز به آدرس www.migrationskills.ir مراجعه کنید.

  https://t.me/partner_english

نوشته قبلی

منابع کنکور کارشناسی ارشد کشاورزی و آزمون دکتری کشاورزی ۱۴۰۳

نوشته بعدی

منابع و لیست رشته های مجاز ارشد وزارت بهداشت با کارشناسی علوم انسانی را از کجا تهیه کنیم؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید
ورود

هنوز حساب کاربری ندارید؟

ایجاد حساب کاربری
تبلیغات

دسته‌های دوره های آموزشی