بارگیری صفحه

دفترچه ثبت نام آزمون دکتری

دفترچه ثبت نام آزمون دکتری

دفترچه ثبت نام آزمون دکتری عبارتی است که در آذرماه هر سال در گوگل یا سایر موتورهای جستجو توسط داوطلبان آزمون دکتری سرچ می شود.بسیاری از داوطلبان کنکور دکتری با توجه به هوش و فراست خود عبارت های کلیدی دیگری مثل دانلود دفترچه ثبت‌نام دکتری۹۸ , دانلود دفترچه انتخاب رشته دکترا ۹۸ , دفترچه دکتری ۹۸ , دانلود دفترچه آزمون دکتری ۹۸ , دانلود دفترچه انتخاب رشته دکتری ۹۸ , دفترچه انتخاب رشته دکتری ۹۹-۹۸ , دانلود دفترچه انتخاب رشته دکتری ۹۹-۹۸ و یا دانلود دفترچه آزمون دکتری۹۸ را نیز جستجو کنند.

 

زمان ثبت نام آزمون دکتری

 

هدف همه آنها یکی است و همگی با کمی تسریع یا تاخیر به اطلاعات و خبرهای مطلوب خود در سطح اینترنت دست می یابند البته لازم به ذکر است داوطلبان آزمون دکتری باید به صورت حرفه ای نحوه دقیق و علمی جستجوی اطلاعات را فرا گیرند تا به طور علمی بتوانند به مطالب مورد نیاز خود دست یابند.

لذا مهم این است که داوطلبان آزمون دکتری اطلاعات مورد نیاز خود را از سایتی معتبر و علمی پیگیری و رهگیری کنند. سایتی یا مجموعه ای که بتواند به طور صحیح پاسخگوی سوالات داوطلبان آزمون دکترا باشد. در این بستر پر تلاطم مجموعه سنجش امیرکبیر به عنوان مجری اماده سازی منابع ازمون کارشناسی ارشد و دکتری سعی نموده است بستر اطلاعات برای داوطلبان ازمون دکتری را طوری فراهم کنند که داوطلبان کنکور دکترا بتوانند به راحتی اخبار درست و مطالب صحیح آموزشی خود را از سایت سنجش تکمیلی دات ای آر کسب کنند.

زمان ثبت نام آزمون دکتری

 

همچنین داوطلبان عزیز امتحان دکتری می توانند در پایین همین صفحه، تمام سوالات خود را در زمینه آزمون دکترا مطرح کنند. مشاوران عالی سنجش امیرکبیر، مشتاقانه پاسخگوی پرسش ها و سوالات داوطلبان عزیز آزمون دکتری در زمینه ثبت نام آزمون دکتری در مقطع عالی و تکمیلی می باشند.

 

لذا به تمام داوطلبان آزمون دکتری توصیه میشود در چند ماه باقی مانده تا زمان آزمون دکترای ،تمرکز بیشتری روی مطالب کنکور دکترای خود داشته باشند.

 

دفترچه ثبت نام آزمون دکتری

قبل از ادغام شدن ثبت نام آزمون دکتری سراسریو ثبت نام دکتری دانشگاه آزاد ، سازمان سنجش کشور و دانشگاه آزاد هر کدام به طور جداگانه دفترچه ثبت نام دکتری منتشر می نمودند و متقاضیان می توانستند در مدت زمان  مشخص شده در دفترچه ثبت نام ، در سامانه مذکور ثبت نام نمایند اما پس از ادغام آزمون دانشگاه سراسری و آزاد در سال گذشته ، امسال یک دفترچه کلی به جای دفترچه ثبت نام آزمون دکتری ۹۸ و دفترچه آزمون دکتری دانشگاه آزاد ۹۸ توسط سازمان سنجش کشور منتشر خواهد شد  لازم به ذکر می باشد که دفترچه انتخاب رشته آزمون دکتری دانشگاه آزاد ۹۸ با دفترچه انتخاب رشته دکتری سراسری ۹۸ جدا و متفاوت می باشد .
به احتمال زیاد برطبق روال سال های گذشته زمان ثبت نام دکتری ۹۸ و زمان  ثبت نام دکتری دانشگاه آزاد ۹۸ در آذر ماه است. تمامی متقاضیانی که دارای مدرک کارشناسی ارشد ( پیوسته یا ناپیوسته ) می باشند یا تا پایان شهریور ماه ۹۸ از مقطع کارشناسی ارشد فارغ التحصیل می شوند ، می توانند برای ثبت نام در این آزمون نام نویسی نمایند.
دفترچه ثبت نام آزمون دکتری شامل موارد مهمی از جمله شرایط عمومی و اختصاصی داوطلبان ، مقررات وظیفه عمومی ، سهمیه ها و تسهیلات و … می باشد که در این گزارش به مهم ترین بخش های دفترچه دکتری ۹۸ اشاره می کنیم.

 

کنکور دکتری دانشگاه آزاد 98

 

شرایط اختصاصی درج شده در دفترچه ثبت نام دکتری ۹۸

داشتن مدرک کارشناسی ارشد ( فوق لیسانس ) یا دکترای حرفه ای یا اشتغال به تحصیل در سال آخر مقطع کارشناسی ارشد یا دکترای حرفه ای که مدرک مذکور مورد تأیید شورای عالی انقلاب فرهنگی یا وزارت علوم ، تحقیقات و فناوری و یا وزارت بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی است .
فارغ التحصیلان و دانشجویان رشته های گروه پزشکی که داوطلب شرکت در این آزمون هستند ، قبل از اقدام به ثبت نام باید توجه کنند که از لحاظ طرح تعهد خدمت به وزارت بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی ، وضعیت خود را مشخص و از نظر وزارت مذکور منعی برای ثبت نام و شرکت در آزمون و در صورت قبولی برای ادامه تحصیل نداشته باشند . در غیر این صورت عواقب مرتبط بر آن ، به عهده شخص متقاضی می باشد .
رشته آزمون انتخابی داوطلبان در دوره دکتری باید متناسب با رشته تحصیلی مقطع کارشناسی ارشد آنها ( براساس آنچه در دفترچه ثبت نام دکتری سراسری و دانشگاه آزاد ۹۸ درج شده است ) باشد .
هیچ یک از پذیرفته شدگان نهایی آزمون دکتری سال ۹۷ حتی در صورت انصراف قطعی از تحصیل ، حق ثبت نام و شرکت در آزمون دکتری ۹۸ را ندارند.

 

مقررات وظیفه عمومی مندرج در دفترچه ثبت نام دکتری ۹۸

مشمولان غایب مجاز به ادامه تحصیل نیستند و در صورت شرکت در آزمون و قبولی ( به علت نقض مقررات دفترچه ثبت نام دکتری سراسری و دانشگاه آزاد ۹۸ ) در دانشگاه معافیت تحصیلی برای آنان صادر نشده و دانشگاه ها مجاز به ثبت نام از آنان نخواهند بود .
نکته:فارغ التحصیلان دوره آزمون دکتری مجاز به شرکت مجدد در این آزمون نمی باشند .
دانشجویان اخراجی دانشگاه ها تا پایان دوره خدمت و یا اخذ معافیت دائم ، مجاز به ادامه تحصیل نمی باشند .
نکته:سنوات تحصیلی مجاز در مقطع دکتری حداکثر شش سال است.
نکته: قبولی با سهمیه رزمندگان به شرط کسب حدنصاب ۸۰ درصدی امکان پذیر است.

 

شرایط ثبت نام آزمون دکتری

 

سهمیه ها و تسهیلات مندرج در دفترچه ثبت نام آزمون دکتری ۹۸

با توجه به تصویب قانون جامع خدمات رسانی به ایثارگران و اصلاحیه آن و آنچه در دفترچه ثبت نام دکتری سراسری و دانشگاه آزاد ۹۸ درج شده است ، گزینش داوطلبان برطبق این قانون انجام می شود . براساس این قانون %۲۵ از ظرفیت پذیرش به رزمندگان و ایثارگران ، به شرط کسب حد نصاب علمی ( کسب حداقل ۷۰ % نمره آخرین فرد پذیرفته شده در گزینش آزاد توسط ایثارگران و کسب حداقل ۸۰ % نمره آخرین فرد پذیرفته شده در گزینش آزاد توسط رزمندگان ) اختصاص دارد .
برای اطلاع از سایر شرایط می توانید دفترچه ثبت نام دکتری ۹۸ را مطالعه نمائید . همچنین در صورت ایجاد سوال یا ابهام می توانید با مشاوران تحصیلی سنجش امیرکبیر در تماس باشید .

 

دفترچه ثبت نام کنکور دکتری ۹۸

دفترچه راهنمای ثبت نام کنکور دکتری در سال ۹۸ شامل راهنمای ثبت نام و شرکت در این آزمون است . در دفترچه ی ثبت نام آزمون دکتری ۹۸ وزارت علوم که ویژه داوطلبان قبولی در دوره های روزانه ، شبانه ، پردیس ، پیام نور ، موسسات غیرانتفاعی ، دانشگاه آزاد و غیر می باشد اطلاعات کاملی در مورد نحوه ی ثبت نام و شرکت در آزمون دکترا ۹۸ وجود دارد که با توجه به اهمیت مطالب درج شده در دفترچه ثبت نام دکتری ۹۸ به همه ی داوطلبین توصیه می شود مطالب درج شده در دفترچه ثبت نام کنکور دکتری ۹۸ را به صورت کامل مطالعه نمایند . با توجه با اینکه آزمون دکتری سراسری و دکتری ازاد ادغام شده است دانشگاه آزاد بصورت جداگانه ثبت نام ندارد و تمامی داوطلبانی که در کنکور دکتری ۹۸ شرکت می کنند حق انتخاب رشته دانشگاه آزاد را نیز دارند . تمام داوطلبینی که قصد ثبت نام کنکور دکتری ۹۸ را دارند توصیه می گردد پست مربوط به شرایط شرکت در آزمون دکتری ۹۸ را مطالعه کنند . دفترچه راهنمای ثبت نام آزمون دکتری ۹۸ همزمان با شروع ثبت نام آزمون دکتری ۹۸ منتشر می شود . لینک دفترچه راهنمای ثبت نام کنکور دکتری ۹۸ بعد از انتشار این دفترچه از سوی سازمان سنجش کشورفعال خواهد شد

 

ثبت نام آزمون دکتری

 

توضیحات دفترچه ثبت نام کنکور دکتری ۹۸

دفترچه راهنمای ثبت نام کنکور دکتری ۹۸ در سه بخش تدوین شده است که بخش اول به کلیات ثبت نام آزمون دکتری ۹۸ اختصاص دارد و شامل مقررات آموزشی دوره Ph. D ، شرایط عمومی و اختصاصی ثبت نام در این آزمون ، سهمیه ها و شرایط اختصاصی ویژه بورس خارج از کشور و … است و بخش دوم دفترچه ثبت نام کنکور دکترا ۹۸ وزارت علوم درمورد رویه ی ثبت نام و اجرای آزمون دکتری می باشد که شامل مراحل این آزمون و مدارک لازم برای شرکت و ثبت نام در این آزمون ، نحوه تکمیل تقاضانامه ثبت نام اینترنتی ، امتحانات و نحوه ی پذیرش دانشجو و  … است.  بخش سوم دفترچه ثبت نام آمون دکتری سراسری و آزاد ۹۸ اختصاص دارد به جداول و فرم ها که شامل ضرایب دروس رشته های امتحانی ، رشته های امتحانی و غیره می باشد . به تمامی داوطلبان آزمون دکترا اکیداً توصیه می شود که مطالب مندرج در دفترچه راهنمای ثبت نام کنکور دکتری ۹۸ را به صورت کامل مطالعه کنند

 

 

منابع آزمون دکتری

 

دفترچه ثبت نام آزمون دکتری سراسری۹۸

با توجه به مدت زمان کوتاهی که تا ثبت نام آزمون دکتری سراسری سال ۹۸ باقی مانده است، شاهد سوالات گوناگون داوطلبان در خصوص نحوه ثبت نام و زمان برگزاری آزمون دکتری ،زمان دریافت کارت ورود به جلسه آزمون دکتری ،زمان اعلام نتایج نهایی آزمون دکتری سراسری، زمان و شرایط انتخاب رشته دکتری سراسری ، زمان و نحوه ثبت نام تکمیل ظرفیت دکتری سراسریو … می باشیم که به همین خاطر در این گزارش به صورت کاملا اختصاصی به بررسی تمامی موارد پرداخته ایم. توجه داشته باشید که ثبت‌ نام آزمون دکتری دانشگاه سراسری و آزاد در آذر ماه آغاز و به مدت یک هفته ادامه خواهد داشت. ضمن اینکه به علت ادغام آزمون دکتری سراسری و آزاد با یکدیگر،ثبت نام آزمون دکتری سراسری و ثبت نام آزمون دکتری آزاد  به صورت همزمان انجام می شود.اما در رابطه با انتخاب رشته دکتریسراسری و انتخاب رشته دکتری آزاد توجه داشته باشید که داوطلبان در صورتی که در آزمون دکتری حضور داشته اند و مجاز به انتخاب رشته شده باشند می توانند در انتخاب رشته دکتری آزاد شرکت نمایند. پس از انجام انتخاب رشته نتایج هر دو آزمون به صورت جداگانه بر روی سایت سازمان سنجش و سایت دانشگاه آزاد قرار می گیرد و دانشگاه ها داوطلبان پذیرفته شده را به صورت جداگانه برای انجام مصاحبه دکتری دعوت می کنند.
برای کسب اطلاعات بیشتر درباره دفترچه ثبت نام آزمون دکتری سراسری با مشاوران مجموعه سنجش امیرکبیر تماس حاصل نمایید.

 

زمان ثبت نام و دریافت کارت ورود به جلسه

آزمون دکتری ۹۸
ثبت‌ نام آزمون دکتری دانشگاه سراسری و آزاد در آذر ماه آغاز و به مدت یک هفته ادامه خواهد داشت . لذا داوطلبان علاقه مند به شرکت در آزمون دکتری باید در مدت زمان مقرر شده با مراجعه به سایت سازمان سنجش آموزش کشور به آدرس www.sanjesh.org برای دریافت کارت ورود به جلسه آزمون دکتری اقدام کنند. به این نکته توجه داشته باشید که با انتشار کارت ورود به جلسه آزمون دکتری این امکان وجود دارد که داوطلبان برای ویرایش اطلاعات خود در صورت وجود تناقض و یا اشتباه در گروه آزمایشی ، عکس ، مشخصات فردی، شهر محل سکونت برای ویرایش اطلاعات خود اقدام کنند . همچنین در این مدت زمان داوطلبانی که دانشجوی ترم آخر هستند و یا در ترم گذشته فارغ التحصیل شده اند فرصت دارند تا معدل خود را وارد کنند .

 

ثبت نام آزمون دکتری سراسری

 

زمان اعلام نتایج نهایی آزمون دکتری ۹۸

آگاهی از زمان اعلام نتایج نهایی آزمون دکتری سراسری ،پس از انجام انتخاب رشته دکتری از مواردی است که داوطلبان خواهان آگاهی از زمان آن می باشند. در رابطه با زمان اعلام نتایج نهایی آزمون دکتری سراسری باید بگوییم که در شهریور ماه مشخص می شود و در این تاریخ نتایج نهایی آزمون دکتری سراسری بر روی سایت قرار می گیرد. بنابراین پس از مشاهده نتایج داوطلبانی که در مرحله انتخاب رشته پذیرفته شده باشند می توانند خود را برای مراحل بعدی آماده کنند اما متقاضیانی که پذیرفته نشده اند هم این امکان را دارند تا شانس خود را در مرحله تکمیل ظرفیت دکتری سراسری و یا تکمیل ظرفیت دکتری دانشگاه آزاد امتحان نمایند.

 

شرایط انتخاب رشته دکتری سراسری ۹۸

هنگامی که به زمان انجام انتخاب رشته دکتری سراسری نزدیک می شویم داوطلبان با این پرسش روبرو می شوند که شرکت در انتخاب رشته دکتری نیازمند شرایطی است. توجه داشته باشید که در صورتی که متقاضیان در جلسه آزمون دکتری حضور داشته اند و برای آن ها کارنامه صادر شده باشد  و همچنین در صورت مجاز شدن به انتخاب رشته می توانند در اردیبهشت ماه برای انجام انتخاب رشته اقدام کنند. ضمن اینکه به دلیل ادغام آزمون دکتری سراسری و آزمون دکتری آزاد با یکدیگر فقط یک آزمون تحت نظر سازمان سنجش برگزار می شود و داوطلبانی که در آزمون دکتری شرکت کرده باشند می توانند در انتخاب رشته دکتری دانشگاه آزاد نیز شرکت نمایند.در صورت تمایل می توانید برای مشاوره انتخاب رشته دکتری ، میزان شهریه دکتری ، اعلام نتایج مصاحبه دکتری سراسریبا مشاوران سنجش امیرکبیر مشورت نمائید .

 

نحوه سنجش و پذیرش آزمون دکتری

 

زمان اعلام نتایج انتخاب رشته دکتری ۹۸

در صورتی که داوطلبان پس از اعلام نتایج نهایی آزمون دکتری سراسری پذیرفته شده باشند باید خود را برای مراحل بعدی آماده کنند اما داوطلبانی که پذیرفته نشده اند هم این امکان را دارند تا مجددا شانس خود را در مرحله تکمیل ظرفیت دکتری سراسری امتحان کنند.پس از انجام مرحله انتخاب رشته دکتری با توجه به اطلاعیه سازمان سنجش ، در صورتی که داوطلبان دعوت به مصاحبه شوند می توانند به دانشگاه خود مراجعه  و در مصاحبه شرکت نمایند.پس از شرکت در مصاحبه نوبت به اعلام نتایج می رسد که برخلاف دانشگاه های آزاد ، دانشگاه های سراسری شخصا با داوطلب تماس حاصل نموده و نتایج مصاحبه را اعلام می کنند. بدین ترتیب تمامی متقاضیانی که در آزمون دکتری سراسری شرکت کرده اند می توانند در تکمیل ظرفیت دکتری شرکت کنند و در صورت دعوت نشدن به مصاحبه نیز امکان شرکت در تکمیل ظرفیت وجود دارد.برای اطلاع از اعلام نتایج تکمیل ظرفیت دکتری سراسری ۹۸ و اعلام نتایج تکمیل ظرفیت دکتری دانشگاه آزادبا مشاوران سنجش امیرکبیر در تماس باشید .

 

ثبت نام آزمون دکتری

 

زمان و نحوه ثبت نام تکمیل ظرفیت دکتری ۹۸

شرکت در مرحله تکمیل ظرفیت دکتری سراسری در اوایل مهرماه آغاز می شود. داوطلبانی که در آزمون دکتری سراسری شرکت کرده اند، باید وارد سایت سازمان سنجش کشورشوند و با ثبت اطلاعات خود و با توجه به گروه آزمایشی که در آن آزمون داده اند از رشته محل هایی که برای آن ها اعلام شده است آگاه شوند. داوطلبان می توانند در صورت عدم رضایت از لیست رشته محل های اعلام شده در تکمیل ظرفیت آزمون دکتری در گروه آزمایشی شان به صورت رایگان در ثبت نام تکمیل ظرفیت دکتری سراسریشرکت نمایند.هر داوطلب در این مرحله امکان ۳۰ انتخاب از بین رشته محل های معرفی شده را خواهد داشت. همچنین توجه داشته باشید که افرادی که در اعلام نتایج انتخاب رشته دکتری در شهریور ماه نامشان در لیست قبولی ها درج شده باشد امکان انتخاب رشته تکمیل ظرفیت دکتری سراسریرا نخواهد داشت .

 
نتایج انتخاب رشته دکتری
 
 

 

شما برای قبول شدن در کنکور دکتری ۹۸ ، به چه چیز هایی نیاز دارید ؟

 

 

بسته آموزشی آزمون دکتری

آزمون های آزمایشی دکتری

مشاوره و برنامه ریزی تحصیلی آزمون دکتری

بسته طلایی آزمون دکتری

قانون جذب

مشاوره و پشتیبانی تکمیلی آزمون دکتری

 

به داوطلبان کنکور دکتری توصیه می شود تمام اخبار و مطالب مرتبط با ثبت نام آزمون دکتری را که در زیر آمده است را به صورت کامل مطالعه کنند و با توجه به شرایط و ضوابط کنکور دکترا برنامه ریزی خود را انجام دهند تا بتوانند قبولی در آزمون دکتری سال جاری را تجربه کنند. در ضمن پیشنهاد می شود قسمت سوالات متداول دکتری و اخبار دکتری و مشاوره دکتری را نیز مورد بازدید قرار دهند.

دفترچه ثبت نام آزمون دکتری

۱- منابع آزمون دکتری

۲- زمان ثبت نام آزمون دکتری

۳- زمان برگزاری آزمون دکتری

۴- ثبت نام دکتری

۵- ثبت نام دکتری دانشگاه آزاد

۶- دفترچه ثبت نام آزمون دکتری

۷- شرایط ثبت نام دکتری

۸- مدارک ثبت نام دکتری

۹- هزینه ثبت نام دکتری

۱۰- فرم صلاحیت عمومی آزمون دکتری

۱۱- کارت ورود به جلسه آزمون دکتری

۱۲- تمدید مهلت ثبت نام دکتری

۱۳- ویرایش اطلاعات ثبت نام دکتری

۱۴- نتایج اولیه آزمون دکتری

۱۵- توضیحات کارنامه آزمون دکتری

۱۶- مصاحبه دکتری

۱۷- مصاحبه دکتری دانشگاه آزاد

۱۸- شهریه دکتری

۱۹- شهریه دکتری دانشگاه آزاد

۲۰- دفترچه انتخاب رشته دکتری

۲۱- انتخاب رشته دکتری

۲۲- تاثیر سهمیه در انتخاب رشته دکتری

۲۳- نتایج انتخاب رشته آزمون دکتری

۲۴- دفترچه انتخاب رشته دکتری دانشگاه آزاد

۲۵- انتخاب رشته دکتری دانشگاه آزاد

۲۶- نتایج انتخاب رشته آزمون دکتری دانشگاه آزاد

۲۷- شناسه انتخاب رشته دکتری دانشگاه آزاد

کلمات کلیدی:

دفترچه ثبت نام آزمون دکتری, منابع آزمون دکتری , زمان ثبت نام آزمون دکتری , زمان برگزاری آزمون دکتری , ثبت نام دکتری , ثبت نام دکتری دانشگاه آزاد , دفترچه ثبت نام آزمون دکتری , شرایط ثبت نام دکتری , مدارک ثبت نام دکتری , هزینه ثبت نام دکتری , فرم صلاحیت عمومی آزمون دکتری , کارت ورود به جلسه آزمون دکتری , تمدید مهلت ثبت نام دکتری , ویرایش اطلاعات ثبت نام دکتری , نتایج اولیه آزمون دکتری , توضیحات کارنامه آزمون دکتری , مصاحبه دکتری , مصاحبه دکتری دانشگاه آزاد , شهریه دکتری , شهریه دکتری دانشگاه آزاد , دفترچه انتخاب رشته دکتری , انتخاب رشته دکتری , تاثیر سهمیه در انتخاب رشته دکتری , نتایج انتخاب رشته آزمون دکتری , دفترچه انتخاب رشته دکتری دانشگاه آزاد , انتخاب رشته دکتری دانشگاه آزاد , نتایج انتخاب رشته آزمون دکتری دانشگاه آزاد , شناسه انتخاب رشته دکتری دانشگاه آزاد , دانلود دفترچه ثبت نام دکتری ۹۸ , دفترچه آزمون دکتری ۹۸ , دانلود دفترچه انتخاب رشته دکتری ۹۹ , دانلود دفترچه آزمون دکتری ۹۹ , دفترچه دکتری ۹۸ , دفترچه انتخاب رشته دکتری ۹۷-۹۸ , دفترچه انتخاب رشته دکتری ۹۸ , دانلود دفترچه انتخاب رشته دکتری ۹۸

 

نوشته قبلی

زمان ثبت نام آزمون دکتری

نوشته بعدی

مصاحبه دکتری

121 دیدگاه در “دفترچه ثبت نام آزمون دکتری

  1. سلام من می خواستم کتاب های رشته بیوتکنولوژی کشاورزی به صورت تکی تهیه کنم ولی در داخل سایت لینک خرید رو نتونستم پیدا کنم میشه راهنمایی کنید چه طور میتونم تهیه کنم؟

  2. سلام من می خواستم کتاب های رشته بیوتکنولوژی کشاورزی به صورت تکی تهیه کنم ولی در داخل سایت لینک خرید رو نتونستم پیدا کنم میشه راهنمایی کنید چه طور میتونم تهیه کنم؟

  3. سلام
    منابع آزمون کارشناسی ارشد بیوتکنولوژی کشاورزی سنجش امیرکبیر رو میخوام خریداری کنم متوجه نشدم تعداد مراحل آزمون آزمایشی کارشناسی ارشد بیوتکنولوژی کشاورزی در چند مرحله است .لطفا راهنمایی کنید تا نسبت به خرید منابع آزمون کارشناسی ارشد بیوتکنولوژی کشاورزی اقدام کنم.
    ممنون

  4. سلام
    منابع آزمون کارشناسی ارشد بیوتکنولوژی کشاورزی سنجش امیرکبیر رو میخوام خریداری کنم متوجه نشدم تعداد مراحل آزمون آزمایشی کارشناسی ارشد بیوتکنولوژی کشاورزی در چند مرحله است .لطفا راهنمایی کنید تا نسبت به خرید منابع آزمون کارشناسی ارشد بیوتکنولوژی کشاورزی اقدام کنم.
    ممنون

  5. سلام
    بسته منابع آزمون ارشد بیوتکنولوژی کشاورزی رو خریداری کردم گفته بودید کتاب نحوه نگارش مقالات علمی و ISI داخل پکیج ارشد بیوتکنولوژی کشاورزی میدهید اما داخل بسته نیست و کتاب قانون جذب و راز قبولی در کنکور که در سایت ندیدم داخل بسته ارشد بیوتکنولوژی کشاورزی هست لطفا توضیح دهید چرا یک کتاب زیاد و یک کتاب کم است آیا هردوی این کتب برابر هستند؟
    ممنون

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید
ورود

هنوز حساب کاربری ندارید؟

ایجاد حساب کاربری
تبلیغات

دسته‌های دوره های آموزشی