بارگیری صفحه

دکتری مدیریت رسانه و اطلاعات

ketab

دکتری مدیریت رسانه و اطلاعات

دکتری مدیریت رسانه و اطلاعات، درسنامه، خلاصه مباحث و کتابهایی را شامل می شود که به داوطلب کنکور دکتری مدیریت رسانه و اطلاعات کمک می کند که از یک راه میان بر بتواند دانش خود را جهت کسب قبولی در آزمون دکتری مدیریت رسانه و اطلاعات توسعه دهد. به داوطلبان امتحان دکتری مدیریت رسانه و اطلاعات که دنبال منابع یکپارچه و مجموعه ای آزمون دکتری مدیریت رسانه و اطلاعات برای کسب قبولی هستند پیشنهاد می شود بسته نقره ای دکتری مدیریت رسانه و اطلاعات را تهیه کنند که از نظر هزینه نیز بسیار به صرفه تر است. لازم به ذکر است بعضی از دروس با توجه به دفترچه ثبت نام ، به صورت مشترک برای کارشناسی ارشد و دکتری استفاده می شود.

 

بسته نقره ای مدیریت رسانه و اطلاعات

ما در سنجش امیرکبیر تلاش می‌کنیم داوطلبان با وجود همه مشکلاتی که دارند در یک مدت کوتاه تحت آموزش قرار دهیم و مفاهیم و دانش و اصول اولیه را که برای کنکور مورد نیاز است برای آنها بیان کنیم و با یک آمادگی قابل قبول برای ورود به مرحله بعد آماده نمائیم. این امر با توجه به نیازی که احساس شده است فقط با مطالعه بسته‌های آموزشی که متشکل از جزوات دانشگاهی توصیه شده دانشگاه‌های معتبر، جزوات کنکوری، نکات تکمیلی، نکته و روش‌ها، روش‌های برنامه‌ریزی، تکنیک‌های علمی ‌یادگیری و تکنیک‌TRIZ، امکانپذیر است. به جرأت پکیج‌ دکتری مدیریت رسانه و اطلاعات، جزء کاملترین مجموعه در این مقوله می‌باشند. از آنجایی که ما معتقدیم مجموعه این عوامل، تکمیل کننده فرآیند یادگیری مطالب بوده و جزوات کنکوری به تنهایی جوابگوی این فرآیند نیست. تجربه نشان داده است اگر شرکت کنندگان دکتری مدیریت رسانه و اطلاعات همراه و هماهنگ با برنامه مؤسسه سنجش امیرکبیر باشند به خوبی می‌توانند ضمن انجام تکالیف درسی، به امور منزل و گرفتاری‌های شغلی خود نیز رسیدگی نمایند. شرکت کنندگان در این طرح باید منطبق و همگام با برنامه‌های اعلام شده از طرف مؤسسه سنجش امیرکبیر باشند و هرگونه عدول و انحراف از برنامه قطعاً دانشجو را از هدف نهایی طرح، دور خواهد کرد.

 

گرچه بسیاری از داوطلبان دنبال منابع تضمینی دکتری مدیریت رسانه و اطلاعات هستند ولی آنچه قبولی شما در آزمون دکتری مدیریت رسانه و اطلاعات را تضمین می کند تلاش ،کوشش و برنامه ریزی و مطالعه دروس به همراه منابع معتبر است لذا داوطلب برای قبولی در دانشگاه های معتبر سراسری و آزاد و کسب رتبه اول و تک رقمی، تلاشی در خور این دانشگاه ها باید انجام دهد.

 

داوطلب کنکور دکتری مدیریت رسانه و اطلاعات، برای موفقیت در تحصیلات تکمیلی (دکتری) باید سنجش تکمیلی را توسط منابع معتبر انجام دهد لذا داوطلبان جهت خرید و مشاهده اطلاعات کتابهای درسی دکتری مدیریت رسانه و اطلاعات، آزمون های آزمایشی دکتری مدیریت رسانه و اطلاعات و بسته های آموزشی دکتری مدیریت رسانه و اطلاعات ، می توانند به سایت سنجش تکمیلی دات آی آر (www.sanjeshetakmili.ir) مراجعه کنند.

منابع دکتری مدیریت رسانه و اطلاعات

بسته دکتری مدیریت رسانه و اطلاعات

 

دکتری مدیریت رسانه و اطلاعات

 

 

برای خرید کتاب زبان عمومی دکتری سراسری و آزاد کلیک کنید

برای خرید کتاب زبان تافل دکتری سراسری و آزاد کلیک کنید

برای خرید کتاب استعداد تحصیلی دکتری سراسری و آزاد کلیک کنید

برای خرید کتاب آمار و کاربرد آن در مدیریت کلیک کنید

برای خرید کتاب مبانی سازمان و مدیریت کلیک کنید

برای خرید کتاب اصول و مبانی مدیریت از دیدگاه اسلام کلیک کنید

برای خرید کتاب مدیریت ارتباط و رفتار سازمانی (منابع رفتار سازمانی) کلیک کنید

برای خرید کتاب مدیریت ارتباط و رفتار سازمانی (مدیریت ارتباطات) کلیک کنید

برای خرید کتاب مدیریت استراتژیک کلیک کنید

آزمون آزمایشی دکتری مدیریت رسانه و اطلاعات

 

آزمون آزمایشی دکتری مدیریت رسانه و اطلاعات

داوطلب کنکور دکتری علوم پزشکی علاوه بر تهیه کتاب می تواند کتاب پلنر آیلتس یا برنامه ریز آیلتس را نیز جهت آمادگی امتحان آیلتس تهیه کند.

نوشته قبلی

دکتری حقوق خصوصی

نوشته بعدی

دکتری مدیریت پیشگیری از جرم، جرم یابی و ایمنی ترافیک

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید
ورود

هنوز حساب کاربری ندارید؟

ایجاد حساب کاربری
تبلیغات

دسته‌های دوره های آموزشی