بارگیری صفحه

زمان برگزاری آزمون دکتری وزارت بهداشت

زمان برگزاری آزمون دکتری وزارت بهداشت

The time of the doctoral examination of the Ministry of Health

 

زمان برگزاری آزمون دکتری وزارت بهداشت عبارتی است که در بهمن ماه هر سال در گوگل یا سایر موتورهای جستجو توسط داوطلبان آزمون دکتری وزارت بهداشت سرچ می شود.بسیاری از داوطلبان کنکور دکتری وزارت بهداشت با توجه به هوش و فراست خود عبارت های کلیدی دیگری مثل زمان ثبت نام آزمون دکتری وزارت بهداشت ۹۸-۹۹ , زمان آزمون دکتری وزارت بهداشت ۹۸-۹۹ , دفترچه آزمون دکتری وزارت بهداشت ۹۸-۹۹ , دفترچه آزمون دکتری بهداشت ۹۸-۹۹ , نتایج نهایی آزمون دکتری وزارت بهداشت ۹۸-۹۹ , زمان آزمون دکتری بهداشت ۹۸ , زمان آزمون دکتری بهداشت ۹۸-۹۹ و یا دانلود دفترچه دکتری وزارت بهداشت ۹۸-۹۹ را نیز جستجو کنند.

 

زمان برگزاری آزمون دکتری وزارت بهداشت

 

هدف همه آنها یکی است و همگی با کمی تسریع یا تاخیر به اطلاعات و خبرهای مطلوب خود در سطح اینترنت دست می یابند البته لازم به ذکر است داوطلبان آزمون دکتری وزارت بهداشت باید به صورت حرفه ای نحوه دقیق و علمی جستجوی اطلاعات را فرا گیرند تا به طور علمی بتوانند به مطالب مورد نیاز خود دست یابند.

لذا مهم این است که داوطلبان آزمون دکتری وزارت بهداشت اطلاعات مورد نیاز خود را از سایتی معتبر و علمی پیگیری و رهگیری کنند. سایتی یا مجموعه ای که بتواند به طور صحیح پاسخگوی سوالات داوطلبان آزمون دکتری باشد. در این بستر پر تلاطم مجموعه سنجش امیرکبیر به عنوان مجری اماده سازی منابع ازمون کارشناسی ارشد و دکتری وزارت بهداشت سعی نموده است بستر اطلاعات برای داوطلبان ازمون دکتری وزارت بهداشت را طوری فراهم کنند که داوطلبان کنکور دکتری  بتوانند به راحتی اخبار درست و مطالب صحیح آموزشی خود را از سایت سنجش تکمیلی دات ای آر کسب کنند.

همچنین داوطلبان عزیز امتحان دکتری وزارت بهداشت می توانند در پایین همین صفحه، تمام سوالات خود را در زمینه آزمون دکتری مطرح کنند. مشاوران عالی سنجش امیرکبیر، مشتاقانه پاسخگوی پرسش ها و سوالات داوطلبان عزیز آزمون دکتری وزارت بهداشت در زمینه ثبت نام آزمون دکتری وزارت بهداشت در مقطع عالی و تکمیلی می باشند.

 

زمان برگزاری آزمون دکتری وزارت بهداشت

 

 

لذا به تمام داوطلبان آزمون دکتری وزارت بهداشت توصیه میشود در چند ماه باقی مانده تا زمان آزمون دکترای ،تمرکز بیشتری روی مطالب کنکور دکترای خود داشته باشند.

 

کنکور دکتری دانشگاه آزاد 98

 

زمان برگزاری آزمون دکتری وزارت بهداشت ۹۸

یکی از آزمون های مهمی که توسط سازمان سنجش پزشکی کشور برگزار می شود و هرساله داوطلبان زیادی در آن شرکت می کنند آزمون دکتری وزارت بهداشت است. داوطلبانی مجاز به شرکت در این آزمون می باشند که تحصیلات خود را در مقطع کارشناسی ارشد به پایان رسانده باشند. داوطلبانی که تمامی شرایط ثبت نام آزمون دکتری وزارت بهداشت  را داشته باشند می توانند نسبت به ثبت نام در این آزمون اقدام کنند. دفترچه ثبت نام این آزمون معمولاً در اواخر بهمن ماه بر روی سایت سازمان سنجش پزشکی کشور قابل مشاهده است بنابراین پیش بینی می شود که دفترچه ثبت نام آزمون دکتری وزارت بهداشت ۹۸ نیز در اواخر بهمن ماه منتشر شود و داوطلبان علاقمند به تحصیل در این مقطع می توانند چند روز بعد از انتشار این دفترچه نسبت به ثبت نام خود اقدام کنند.
داوطلبان متقاضی ادامه تحصیل در مقطع دکتری تخصصی یکی از رشته های علوم پزشکی ( داندانپزشکی ، داروسازی ، مامایی و … ) بایستی در آزمون دکتری وزارت بهداشت  شرکت نمایند . مرکز سنجش آموزش پزشکی کشور وظیفه ثبت نام و برگزاری این آزمون را بر عهده دارد ثبت نام دکتری وزارت بهداشت ۹۸  احتمالاً براساس روال سال های گذشته اواخر بهمن ماه انجام می شود و زمان برگزاری این آزمون نیز در دو روز مختلف اردیبهشت ماه ۹۸ است.  داوطلبین موظف هستند در زمان ثبت نام دکتری وزارت بهداشت ۹۸  که متعاقبا ًتوسط سنجش پزشکی کشور اعلام می شود، با دارا بودن تمامی مدارک ثبت نام آزمون دکتری وزارت بهداشت ۹۸ ، نسبت به پرداخت هزینه ثبت نام دکتری وزارت بهداشت ۹۸ اقدام نموده و فرم اینترنتی ثبت نام را تکمیل نمایند . لازم به ذکر است که داوطلبان باید قبل از خرید کارت اعتباری ثبت نام و تکمیل فرم ثبت نام اینترنتی ، تمامی شرایط ثبت نام دکتری وزارت بهداشت ۹۸ را از روی دفترچه ثبت نام دکتری وزارت بهداشت  مطالعه نموده و در صورت داشتن تمامی شرایط ، ثبت نام نمایند .
در حال حاضر زمان دقیق برگزاری آزمون دکتری وزارت بهداشت ۹۸ اعلام نشده و در صورت انتشار خبر جدید در این زمینه ، گزارش را به روز رسانی خواهیم کرد. داوطلبین می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر و اطلاع از زمان دقیق برگزاری کنکور دکتری علوم پزشکی ۹۸ ، عضو کانال تلگرام دکتری  سنجش امیرکبیر شوند. کارشناسان مرکز مشاوره تحصیلی  سنجش امیرکبیر در تمامی مراحل پاسخگوی سوالات شما هستند.
مرکز سنجش آموزش پزشکی کشور طی اطلاعیه ای زمان ثبت نام آزمون دکتری وزارت بهداشت ۹۸را اواخر بهمن ماه ۹۷ و زمان برگزاری آزمون دکتری وزارت بهداشت ۹۸ را اوایل اردیبهشت ماه اعلام نمود.
داوطلبانی که در مقطع دکتری یکی از رشته های علوم پزشکی ۹۸ ثبت نام نموده اند ، بعد از شرکت در جلسه کنکور و اعلام نتایج اولیه دکتری وزارت بهداشت باید با مطالعه دفترچه انتخاب رشته دکتری وزارت بهداشت ۹۸   ، فرم انتخاب رشته دکتری وزارت بهداشت  را آگاهانه و در زمان تعیین شده تکمیل کنند . روند کلی آزمون دکتری وزارت بهداشت  به این صورت است که داوطلبانی که توانسته اند حدنصاب دعوت به مصاحبه یکی از موسسات ، سازمان ها یا دانشگاه های علوم پزشکی را کسب نمایند و در جلسه مصاحبه دکتری وزارت بهداشت ۹۸ ، شرکت نمایند و در آخر نتایج نهایی خود را که از مجموع نمره کتبی آزمون دکتری علوم پزشکی   ( تراز ) و نمره مصاحبه علوم پزشکی حاصل می شود ، در سایت سنجش پزشکی به نشانی www.sanjeshp.ir  مشاهده نمایند.

 

منابع آزمون دکتری وزارت بهداشت

 

زمان برگزاری آزمون دکتری وزارت بهداشت ۹۸-۹۹

آزمون دکتری وزارت بهداشت هرساله برای ایجاد رقابتی سالم در بین علاقه مندان به ادامه تحصیل در مقطع دکتری تخصصی یکی از رشته های علوم پزشکی همانند داندانپزشکی ، داروسازی ، مامایی و … برگزار می شود . تمامی داوطلبانی که در زمان ثبت نام کنکور دکتری وزارت بهداشت ۹۸  توسط سایت سازمان سنجش پزشکی کشور به نشانیwww.sanjeshp.ir  فرم اینترنتی را تکمیل نموده و علاقه مندی خود را نسبت به تحصیل در یکی از رشته های علوم پزشکی اعلام می کنند بایستی پس از دریافت کارت ورود به جلسه آزمون دکتری وزارت بهداشت ۹۸ در جلسه آزمون حاضر شوند.
همانطور که می دانید دفترچه راهنمای ثبت نام دکتری وزارت بهداشت ۹۸ منتشر نشده است. با توجه به زمان برگزاری آزمون دکتری وزارت بهداشت در سال های گذشته می توان گفت که معمولاً در اوایل اردیبهشت ماه برگزار خواهد شد در صورت مشخص شدن زمان دقیق برای برگزاری این آزمون در اسرع وقت به اطلاع شما عزیزان خواهیم رساند.
در حال حاضر زمان برگزاری آزمون دکتری وزارت بهداشت ۹۸ اعلام نشده و محض کسب اطلاعات جدید این گزارش به روز رسانی می شود . همچنین برای اطلاع از جدیدترین اخبار فرایند های کنکور دکتری علوم پزشکی ۹۸ – ۹۹توصیه می شود عضو کانال تلگرام دکتری سنجش امیرکبیر شوید . همچنین می توانید تمامی سوالات خود را در زمینه فرایندهای ثبت نام دکتری وزارت بهداشت ،ازمشاوران مرکز مشاوره تحصیلی  سنجش امیرکبیر  سوال کنید.
لازم به ذکر است که همراه داشتن کارت شناسایی ( ملی ) و کارت ورود به جلسه از الزامان شرکت در آزمون است بنابراین برای دریافت کارت ورود به جلسه می توانید چند روز قبل از برگزاری آزمون به سایت سازمان سنجش مراجعه کرده و با وارد نمودن شماره پرونده و کد پیگیری نسبت به دریافت کارت ورود به جلسه خود اقدام نمایید . داوطلبان قبل از شرکت در آزمون دکتری وزارت بهداشت باید کارت ورود به جلسه آزمون دکتری وزارت بهداشت خود را دریافت کنند .

 

شرایط ثبت نام آزمون دکتری

 

زمان اعلام نتایج اولیه آزمون دکتری وزارت بهداشت ۹۸  

زمان اعلام نتایج آزمون دکتری وزارت بهداشت، سال گذشته در تیر ماه برای تمامی داوطلبان قابل مشاهده بود بنابراین پیش بینی می شود نتایج آزمون دکتری وزارت بهداشت ۹۸ نیز، همان نیمه اول تیر ماه منتشر شود. اگر این تاریخ با تغییراتی روبرو شود توسط همین صفحه به اطلاع شما داوطلبان عزیز خواهیم رساند. داوطلبان بعد از مشاهده کارنامه اولیه خود باید با توجه به تراز و رتبه قبولی کسب شده اقدام به انتخاب رشته دکتری وزارت بهداشت   کنند. انتخاب رشته یکی از حساس ترین مراحل یک آزمون است بنابراین دقت یکی از الزامات یک انتخاب رشته صحیح است همچنین مشورت بامشاوران با تجربه می تواند در یک انتخاب رشته صحیح به شما کمک زیادی نماید.
نکته: شایان ذکر است که زمان انتخاب رشته به احتمال زیاد اوایل مرداد ماه باشد .

 

زمان برگزاری آزمون دکتری

 

نحوۀ پذیرش دانشجو در مقطع دکتری وزارت بهداشت

متقاضیان برای شروع تحصیلات خود در مقطع دکتری بهداشت علاوه بر پذیرش در آزمون کتبی کسب نمره قابل قبول در مصاحبه لازم و ضروری است در ادامه این مبحث به روش پذیرش داوطلبان مقطع دکتری وزارت بهداشت می پردازیم .

 

شیوه پذیرش داوطلب

مصاحبه علمی

آزمون کتبی

سوابق آموزشی، فناوری و پژوهشی

تهیه طرح واره

دکتری پژوهشی

۳۰ درصد

۳۰ درصد

۲۰ درصد

۲۰ درصد

دکتری تخصصی

۳۰ درصد

۵۰ درصد

۲۰ درصد

—-

 

زمان اعلام نتایج مصاحبه آزمون دکتری وزارت بهداشت ۹۸  

داوطلبان بعد از اعلام نتایج انتخاب رشته دکتری وزارت بهداشت  متوجه می شوند که برای مصاحبه باید به کدام دانشگاه مراجعه کنند. بسیاری از داوطلبین از شرکت در مصاحبه استرس زیادی دارند اما لازم است بگوییم که انجام مصاحبه با رعایت چند نکته طلایی و بررسی سوالات مصاحبه سال های گذشته بسیار آسان می باشد. داوطلبان بعد از انجام مصاحبه بی صبرانه منتظر اعلام نتایج  آزمون دکتری وزارت بهداشت هستند. بعد از اعلام نتایج نهایی مشخص می شود که داوطلبان در دانشگاه مورد نظر خود مجاز به تحصیل در مقطع دکتری می باشند یا نه .

 

زمان برگزاری آزمون دکتری

 

جدول زمان برگزاری آزمون دکتری وزارت بهداشت ۹۷

مرکز سنجش آموزش پزشکی کشور در دفترچه ثبت نام آزمون دکتری وزارت بهداشت ۹۷   ، جدول زمان برگزاری آزمون دکتری وزارت بهداشت ۹۷  را منتشر نمود .
زمان برگزاری آزمون دکتری وزارت بهداشت ۹۷  به شرح زیر است :

 

پنجشنبه ۲۰ / ۲ / ۹۷ جمعه ۲۱ / ۲ / ۹۷

مجموعه ۳: انگل شناسی پزشکی ، قارچ شناسی پزشکی

مجموعه ۱: بهداشت باروری ، مامایی

مجموعه ۴: باکتری شناسی پزشکی ، توکسین های میکروبی

مجموعه ۲: روانشناسی بالینی ، روانشناسی نظامی ، مشاوره توانبخشی

مجموعه ۵: فیزیولوژی پزشکی ، فیزیولوژی ورزشی ، فارماکولوژی

علوم تشریحی ، مهندسی بافت ، بیولوژی تولید مثل ، سلامت و رفاه اجتماعی ، مددکاری اجتماعی ، بهداشت محیط ، بهداشت حرفه ای ، ارگونومی ، حشره شناسی پزشکی ، ویروس شناسی پزشکی ، شنوایی شناسی ، گفتار درمانی ، اعضای مصنوعی و وسایل کمکی ، فیزیوتراپی ، کاردرمانی آموزش بهداشت و ارتقاء سلامت ، آموزش پزشکی اپیدمیولوژی ، آمار زیستی ، مهندسی پزشکی (بیوالکتریک) ، مهندسی پزشکی (رباتیک پزشکی) ، بینایی سنجی ، مواد دندانی ، مجموعه رشته های داروسازی

مجموعه ۶: اقتصاد سلامت ، سیاست گذاری سلامت ، مدیریت خدمات بهداشتی و درمانی

مجموعه ۷: علوم و صنایع غذایی ، بهداشت و ایمنی مواد غذایی

خون شناسی آزمایشگاهی و علوم انتقال خون ، علوم سلولی کاربردی ، ایمنی شناسی پزشکی ، زیست پزشکی سامانه ای ، بیوشیمی بالینی ، نانوفناوری پزشکی ، ژنتیک پزشکی ، زیست فناوری پزشکی ، پزشکی مولکولی ، مدیریت اطلاعات سلامت ، انفورماتیک پزشکی ، کتابداری و اطلاع رسانی پزشکی ، اخلاق پزشکی ، طب ایرانی ، پرستاری ، سالمند شناسی ، سلامت در بلایا و فوریتها ، علوم اعصاب ، مطالعات اعتیاد ، علوم تغذیه ، سیاست های غذا و تغذیه ، فیزیک پزشکی ، سلامت دهان و دندانپزشکی اجتماعی

 

زمان ثبت نام و برگزاری آزمون دکتری وزارت بهداشت ۹۸

داوطلبانی که قصد ثبت نام در آزمون دکتری وزارت بهداشت ۹۸ را دارند، توجه کنند زمان ثبت نام و برگزاری آزمون دکتری وزارت بهداشت ۹۸ بر روی سایت مرکزسنجش آموزش پزشکی کشور منتشر می شود و داوطلبان در زمان مقرر در صورت داشتن شرایط ثبت نام آزمون دکتری می توانند نسبت به ثبت نام خود اقدامات لازم را انجام دهند. داوطلبان باید اطلاعات درخواستی را به صورت کامل و دقیق در فرم ثبت نام وارد کنند. مسئولیت درستی اطلاعات وارد شده بر عهده ی داوطلب می باشد و در صورتی که اطلاعات به هر دلیلی تأیید نشود، مرکز سنجش آموزش پزشکی کشور هیچ گونه مسئولیتی نخواهد داشت.

 

ثبت نام آزمون دکتری سراسری

 

زمان ثبت نام دکتری وزارت بهداشت ۹۸

براساس اخبار اعلام شده زمان ثبت نام آزمون دکتری وزارت بهداشت ۹۸ در نیمه دوم بهمن ماه سال جاری است. بلافاصله بعد از مشخص شدن زمان ثبت نام اطلاعات در این صفحه به روز رسانی می شود. تمامی متقاضیان آزمون دکتری وزارت بهداشت در زمان مشخص شده، بعد از مطالعه دفترچه آزمون دکتری وزارت بهداشت با مراجعه به سایت www.sanjeshp.ir با در دست داشتن مدارک ثبت نام اینترنتی و شرایط ثبت نام آزمون دکتری وزارت بهداشت نسبت به ثبت نام خود اقدام نمایند .

 

نحوه سنجش و پذیرش آزمون دکتری

 

شرایط ثبت نام دکتری وزارت بهداشت ۹۸

یکی از مهم ترین شرایط ثبت نام آزمون دکتری وزارت بهداشت ۹۸ داشتن مدرک کارشناسی ارشد (فوق لیسانس) مرتبط یا دکترای حرفه ای (پزشکی، دندانپزشکی، داروسازی،دام پزشکی و علوم آزمایشگاهی)برای رشته های علوم پایه پزشکی،بهداشت و تخصصی و دندانپزشکی ورشته های داروسازی است. داوطلبان می توانند قبل از شروع و یا پایان طرح نیروی انسانی در آزمون شرکت نمایند و در صورتی که در حین انجام طرح نیروی انسانی در آزمون قبول شوند، امکان ترخیص برای ادامه ی تحصیل برای داوطلب فراهم می شود، همچنین عدم اشتغال به تحصیل در دوره های دکتری تخصصی PHD یا دستیاری تخصصی در کلیه ی مؤسسات آموزشی و تحقیقاتی کشور برای متقاضیان ضروری است .
یکی دیگر از شرایط شرکت در کنکور دکتری وزارت بهداشت۹۸ داشتن مدرک زبان انگلیسی   TOEFL ، IELTS  ، TOLIMO ،   MELAB ،   MHLE و MSRT  است.

 

چه افرادی مجاز به شرکت در ثبت نام آزمون دکتری وزارت بهداشت ۹۷ نیستند؟

پذیرفته شدگان آزمون دکتری تخصصی PHD سال تحصیلی ۹۸-۹۹ که در دانشگاه ثبت نام نکرده اند یا انصراف داده اند، مجاز به شرکت در این آزمون نیستند. در غیر این صورت، مسئولیت عواقب بعدی بر عهده ی داوطلب می باشد. لازم به ذکر است این محرومیت شامل پذیرفته شدگان شهریه پرداز نمی شود .

 

 

 

نتایج انتخاب رشته دکتری

 

شما برای قبول شدن در کنکور دکتری ۹۸ ، به چه چیز هایی نیاز دارید ؟ 

 

 
 
بسته آموزشی آزمون دکتری
 
آزمون های آزمایشی دکتری

مشاوره و برنامه ریزی تحصیلی آزمون دکتری

بسته طلایی آزمون دکتری

قانون جذب

مشاوره و پشتیبانی تکمیلی آزمون دکتری

 

 

به داوطلبان کنکور دکتری وزارت بهداشت توصیه می شود تمام اخبار و مطالب مرتبط با ثبت نام آزمون دکتری وزارت بهداشت را که در زیر آمده است را به صورت کامل مطالعه کنند و با توجه به شرایط و ضوابط کنکور دکترای وزارت بهداشت برنامه ریزی خود را انجام دهند تا بتوانند قبولی در آزمون دکترای وزارت بهداشت سال جاری را تجربه کنند. در ضمن پیشنهاد می شود قسمت سوالات متداول دکترای وزارت بهداشت و اخبار دکتری وزارت بهداشت و مشاوره دکترای وزارت بهداشت را نیز مورد بازدید قرار دهند.

 

زمان برگزاری آزمون دکتری وزارت بهداشت

۱- منابع آزمون دکتری وزارت بهداشت

۲- زمان ثبت نام آزمون دکتری وزارت بهداشت

۳- زمان برگزاری آزمون دکتری وزارت بهداشت

۴- ثبت نام دکتری وزارت بهداشت

۵- دفترچه ثبت نام آزمون دکتری وزارت بهداشت

۶- شرایط ثبت نام دکتری وزارت بهداشت

۷- مدارک ثبت نام دکتری وزارت بهداشت

۸- هزینه ثبت نام دکتری وزارت بهداشت

۹- فرم صلاحیت عمومی آزمون دکتری وزارت بهداشت

۱۰- کارت ورود به جلسه آزمون دکتری وزارت بهداشت

۱۱- تمدید مهلت ثبت نام دکتری وزارت بهداشت

۱۲- ویرایش اطلاعات ثبت نام دکتری وزارت بهداشت

۱۳- نتایج اولیه آزمون دکتری وزارت بهداشت

۱۴- توضیحات کارنامه آزمون دکتری وزارت بهداشت

۱۵- مصاحبه دکتری وزارت بهداشت

۱۶- شهریه دکتری وزارت بهداشت

۱۷- دفترچه انتخاب رشته دکتری وزارت بهداشت

۱۸- انتخاب رشته دکتری وزارت بهداشت

۱۹- تاثیر سهمیه در انتخاب رشته دکتری وزارت بهداشت

۲۰- نتایج انتخاب رشته آزمون دکتری وزارت بهداشت

کلمات کلیدی:

زمان برگزاری آزمون دکتری وزارت بهداشت , زمان ثبت نام آزمون دکتری وزارت بهداشت ۹۷-۹۸ , زمان آزمون دکتری وزارت بهداشت ۹۷-۹۸ , دفترچه آزمون دکتری وزارت بهداشت ۹۸-۹۹ , سوالات آزمون دکتری وزارت بهداشت ۹۸-۹۹ , زمان آزمون دکتری وزارت بهداشت ۹۸-۹۹ , نتایج نهایی آزمون دکتری وزارت بهداشت ۹۸ ۹۹ , سوالات آزمون دکتری وزارت بهداشت ۹۸-۹۹ , دفترچه آزمون دکتری وزارت بهداشت ۹۸-۹۹ , The time of the doctoral examination of the Ministry of Health , منابع آزمون دکتری وزارت بهداشت , زمان ثبت نام آزمون دکتری وزارت بهداشت , زمان برگزاری آزمون دکتری وزارت بهداشت , ثبت نام دکتری وزارت بهداشت , دفترچه ثبت نام آزمون دکتری وزارت بهداشت , شرایط ثبت نام دکتری وزارت بهداشت , مدارک ثبت نام دکتری وزارت بهداشت , هزینه ثبت نام دکتری وزارت بهداشت , فرم صلاحیت عمومی آزمون دکتری وزارت بهداشت , کارت ورود به جلسه آزمون دکتری وزارت بهداشت , تمدید مهلت ثبت نام دکتری وزارت بهداشت , ویرایش اطلاعات ثبت نام دکتری وزارت بهداشت , نتایج اولیه آزمون دکتری وزارت بهداشت , توضیحات کارنامه آزمون دکتری وزارت بهداشت , مصاحبه دکتری وزارت بهداشت , شهریه دکتری وزارت بهداشت , دفترچه انتخاب رشته دکتری وزارت بهداشت , انتخاب رشته دکتری وزارت بهداشت , تاثیر سهمیه در انتخاب رشته دکتری وزارت بهداشت , نتایج انتخاب رشته آزمون دکتری وزارت بهداشت

نوشته قبلی

نتایج انتخاب رشته آزمون دکتری

نوشته بعدی

ثبت نام دکتری وزارت بهداشت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید
ورود

هنوز حساب کاربری ندارید؟

ایجاد حساب کاربری
تبلیغات

دسته‌های دوره های آموزشی