بارگیری صفحه

سه قدم مانده به قبولی در آزمون دکتری علوم پزشکی مگه داریم؟

سنجش امیرکبیر

سه قدم مانده به قبولی در آزمون دکتری علوم پزشکی مگه داریم؟

 

 

سه قدم مانده به قبولی در آزمون دکتری علوم پزشکی مگه داریم؟

آغاز ثبت نام آزمون دکتری علوم پزشکی، ثبت نام متقاضیان برای شرکت در آزمون دکتری سال ۱۴۰۰ از ۱۲ اسفند از طریق سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی وزارت بهداشت آغاز شده و تا ۲۲ اسفند ماه ادامه دارد.

 

بنابراعلام سنجش امیرکبیر، آغاز ثبت نام کنکور دکتری وزارت بهداشت ۱۴۰۰بهانه ای شد تا متن سه قدم مانده به قبولی در آزمون دکتری علوم پزشکی به نگارش در آید.

دکتری وزارت بهداشت ۱۴۰۰

اگرچه اغلب دانشجویان و داوطلبین کنکور دکتری علوم پزشکی، قائل به سختی راهی هستند که در آن قدم بر می‌دارند اما واقعیت چیز دیگری است. قبولی در کنکور دکتری وزارت بهداشت را انتخاب کنید و در پس این انتخاب معجزه قبولی در کنکور دکتری وزارت بهداشت اتفاق می ‌افتد.

با سه قدم به همین سادگی، انتخاب شما محقق می‌ شود.

۱- داشتن اهداف بزرگ

داوطلبینی که در کنکور دکتری وزارت بهداشت قبول می ‌شوند و به خصوص داوطلبان موسسه سنجش امیرکبیر، از آغاز هدف بزرگ قبول شدن در کنکور را انتخاب کرده ‌اند. ایجاد مسائل و مشکلات، در راه هدف، هرچه که باشند در مقایسه با هدف بزرگ (قبولی در دکتری وزارت بهداشت) تان، دیگر مشکلات و مسائل کوچک، خرد و ناچیز دیده می‌شوند.

مشکلات نمی‌گذارند، هدفی به این بزرگی گم شده و برای ذهن ناخودآگاه ما قابل روئیت نباشد. ذهن ناخودآگاه ما، قادر به دیدن هر چه باشد، همان را در زندگی ما خلق می‌کند. پس اجازه دهید که ذهن ناخود آگاهتان هدف بزرگتان را (قبولی در کنکور دکتری وزارت بهداشت) را ببیند.

۲- برای قبولی در کنکور دکتری «باید مطلق» را به کار ببرید.

همواره شاهد بوده ام که داوطلبین موفق کنکور دکتری علوم پزشکی، آگاهانه یا ناخودآگاه، خود را در یک وضعیت «باید مطلق» قرار داده‌اند. به این صورت که «من یا دکتری …. وزارت بهداشت قبول می ‌شوم یا می ‌میرم» و این یعنی متعهد شدن برای قبولی حتمی بدون راه بازگشت و قبولی صد در صد، حاصل اخذ این دیدگاه است.

۳- ۱۱۰ درصد توانایی ‌ات را به کار ببر

داوطلبین کنکوری که بیش از تمام توان خود را برای خلق قبولی در کنکور دکتری وزارت بهداشت به کار می‌گیرند، آن‌ها قطعا پذیرفته خواهند شد و به آنچه آرزویشان بوده جامه عمل می‌پوشانند زیرا با بکار بردن بیش از توان خود، کل مسئولیت تحصیل و قبولی در کنکورتان را بر عهده خواهید گرفت.

استفاده از ۱۱۰% توان، دیگر برای عدم موفقیت نه عذری باقی می‌گذارد و نه بهانه‌ای!

سرمایه گذاری ۱۱۰% توان و ظرفیت تان، برای کنکور دکتری علوم پزشکی، یعنی قبولی قطعی.

بسیاری از داوطلبین کنکور به شیوه ای کاملا اشتباه، روی ۱۰۰ % ظرفیت توان و انرژی خود حساب می‌کنند، اما آنها، فقط، ۸۰% را بهره ‌برداری می‌کنند، و این یعنی عدم قطعیت در رسیدن به نتیجه نهایی، اما داوطلبی که روی ۱۱۰% ظرفیت توان و انرژی خود، سرمایه‌گذاری کند، خیلی ساده اما قطعی به نتیجه‌ی ۱۰۰% قبولی در کنکور خواهد رسید.

داوطلبی که بیش از تمام توان خود در راه موفقیت در کنکور دکتری وزارت بهداشت، به کار گیرد، یعنی با همه‌ عذر و بهانه ‌ها خداحافظی کرده و قبولی را تجربه خواهد کرد و بزرگترین لذت و شادمانی هر دانشجو و داوطلب کنکور دکتری وزارت بهداشت، زمانی برای او رخ می‌کند که بدانید بیش از تمام نیروی خود را برای خلق موفقیت در کنکور به کار بسته ‌است. شیرینی چنین موفقیتی با هیچ چیز، قابل قیاس نیست.

قبولی در کنکور دکتری وزارت بهداشت از یک انتخاب آغاز می‌گردد. من قبولی در کنکور دکتری وزارت بهداشت را انتخاب کرده‌ ام، زیرا موفقیت را حق خود می ‌دانم. (من یک (خانم / آقا) دکتر خلق شده‌ام). برای خلق قبولی دکترای علوم پزشکی، کافیست این نگاه را به باور اصلی زندگی ‌تان تبدیل کنید؛ می‌دانید چه می‌ شود؟

معجزه اتفاق می ‌افتد.

با همین قدرت…

قدم ‌هایت را بشمار، ۳ را به انتها نرسانده‌ای، نور موفقیت در کنکور دکتری علوم پزشکی، چشم جانت را روشن خواهد ساخت.

۱- بالاترین هدف تحصیل را برای خود در نظر بگیرید.

۲- امکان موفقیت خود، در کنکور دکتری وزارت بهداشت، را افزایش دهید.

۳- دائم در حال یادگیری مطالب درسی و تست زدن برا آزمون دکتری۱۴۰۰ باشید.

مواظب آخرین تغییرات دفترچه ثبت نام دکتری علوم پزشکی ۱۴۰۰ باشید

داوطلبان آزمون دکتری وزارت بهداشت سعی کنند که در ۲ روز آخر فرصت ثبت نام، ثبت نام دکتری علوم پزشکی خود را تکمیل کنند چون سایت وزارت بهداشت ممکن است در روزهای انتهایی ثبت نام تغییراتی را در دفترچه ثبت نام انجام دهد.

تذکر: بر اساس مصوبه شورای سنجش و پذیرش دانشجو در دوره های تحصیلات تکمیلی، شرط داشتن نمره زبان به عنوان پیش نیاز برای شرکت در آزمون دکتری تخصصی و پژوهشی وزارت بهداشت حذف شده و درس زبان انگلیسی عمومی با ۴۰ سوال شامل ۱۵ سوال درک مطلب، ۱۵ سوال لغت و ۱۰ سوال گرامر (با ضریب ۳) برای همه رشته ها به عنوان یکی از دروس امتحانی به آزمون اضافه شده است.

علاقه‌مندان می‌توانند بعد از مطالعه دفترچه ثبت نام آزمون دکتری علوم پزشکی و ثبت نام در سایت وزارت بهداشت به آدرس سنجش پی دات آی آر، جهت دریافت رایگان منابع کنکور دکتری  علوم پزشکی و بسته های آموزشی آزمون دکتری وزارت بهداشت به وب ‌سایت سنجش تکمیلی دات آی آر مربوط به موسسه سنجش امیرکبیر به نشانی www.sanjeshetakmili.ir مراجعه کنند یا با شماره ۰۲۱۴۴۰۳۱۶۹۰ تماس حاصل کنند.

نوشته قبلی

منابع آزمون دکتری علوم و فناوری های تصویر برداری سلولی مولکولی

نوشته بعدی

انتخاب رشته دکتری با رتبه و درصدهای آزمون دکتری با سنجش امیرکبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید
ورود

هنوز حساب کاربری ندارید؟

ایجاد حساب کاربری
تبلیغات

دسته‌های دوره های آموزشی