بارگیری صفحه

قبولی آزمون ارشد و دکترا از آنچه فکر می کنید به شما نزدیک تر است

قبولی آزمون ارشد و دکترا از آنچه فکر می کنید به شما نزدیک تر است

موسسه سنجش امیرکبیر برای داوطلبان آزمون ارشد سراسری، آزاد، وزارت بهداشت و فراگیر پیام نور؛ آزمون دکترا تخصصی سراسری، آزاد و وزارت بهداشت؛ آزمون علوم پایه پزشکی، داروسازی، دندانپزشکی، دامپزشکی، لیسانس به پزشکی و آزمون MSRT ،MHLE ،EPT ،UTEPT ،PNUEPT ،ILETS ،TOFEL خدمات ویژه‌ای ارائه می‌کند.

 

 برگ برنده سنجش امیرکبیر، پوشش همزمان تمام رشته های ارشد و دکترا دانشگاه های سراسری ،آزاد و وزارت بهداشت است

مدیرمسئول موسسه سنجش امیرکبیر معتقد است که فعالیت در کسب و کارهای آموزشی، با توجه به استراتژی و رسالت هر موسسه می‌تواند  در وضعیت فعلی خود باقی بماند و یا در این حوزه، آینده رو به رشدی داشته باشد که برای موسسه سنجش امیرکبیر گزینه دوم صادق است. مهندس لطف زمان در این زمینه  گفت: کارآفرینی و ایجاد کسب و کار در زمینه‌های آموزشی به نبوغ و خلاقیت نیازمند است، چرا که فعالیت در بسیاری از حوزه‌های دیگر، سودآورتری بیشتری نسبت به آموزش دارد.

وی ایده شکل‌گیری موسسه‌ی سنجش امیرکبیر را مربوط به سال ۱۳۷۸ دانست. وی افزود: در آن  زمان موسسات اندکی خدمات آموزشی برای شرکت در آزمون‌های ارشد ارائه می‌کردند. همچنین در منابع و کتاب‌های کمک آموزشی ارشد نیز ضعف‌ها و کمبودهای جدی‌ حس می‌شد.

لطف زمان اضافه کرد: به دلیل خلاءهایی که در این بازارآموزشی وجود داشت، حدود سال ۱۳۷۸ فعالیت خود را همراه با تعدادی از دوستان، آغاز کردیم .وی خلاصه روند تکامل سنجش امیرکبیر را در یک نگاه به صورت زیر بیان کرد:

۱) سال ۷۸: ارائه بسته‌های آموزشی آزمون ارشد سراسری و آزاد

۲) سال ۸۱: ثبت رسمی‌موسسه سنجش تکمیلی امیرکبیر

۳) سال ۸۷: ارائه بسته‌های آموزشی ارشد گروه علوم پزشکی

۴) سال ۸۸: ارائه بسته آموزشی دکترا دانشگاه آزاد

۵) سال ۸۹: ارائه بسته‌های آموزشی دکترا علوم پزشکی

۶) سال ۹۰: ارائه بسته آموزشی دکترا سراسری در تمامی‌گروه‌ها

۷) سال ۹۲: ارائه تمام خدمات آموزشی با برند سنجش امیرکبیر

۸)سال ۹۶: ارائه خدمات در تمامی‌رشته‌ها  و قطب کشاورزی ،دامپزشکی و هنر

عامل موفقیت؛ کیفیت در منابع آموزشی

به گفته‌ی مدیرمسئول موسسه سنجش امیرکبیر، این موسسه در شش سال اخیر توانسته است به گسترده‌ترین شبکه‌ی آموزش تحصیلات تکمیلی (ارشد و دکترا) کشور با بیش از ۸۰۰ رشته دانشگاهی تبدیل شود و سهم عمده‌ای از بازار را به دست آورد به طوری که در بسیاری از رشته‌ها تک منبع و قطب آن رشته است.

لطف زمان شاخص موفقیت در هر کسب و کاری را کیفیت محصول و خدمتی که ارائه می‌دهد دانست و افزود: پایین بودن سطح کیفیت و دلایل دیگر، گروهی از رقیبان را از دور خارج یا ورشکسته کرده است؛ بر همین اساس سنجش امیرکبیر برای پاسخگویی به نیازهای داوطلبان شرکت در آزمون‌های کارشناسی‌ ارشد و آزمون‌های دکترا، تلاش کرده نوآوری و خلاقیت‌های جدیدی را در محصولات آموزشی خود به کار برده است.

وی ادامه داد: علاوه بر بسته‌های آموزشی، آزمون‌های آزمایشی‌ آنلاین و مشاوره و برنامه‌ریزی این موسسه برگزار می‌کند. درضمن برگ برنده سنجش امیرکبیر، پوشش هم‌زمان تمام رشته‌های ارشد و دکترا دانشگاه‌های سراسری، آزاد و وزارت بهداشت است به طوری که بسیاری از رشته‌های شناور و  تلفیقی(فنی و پزشکی) را فقط موسسه سنجش امیرکبیر در ایران خدمت رسانی می‌کند.

به طور خلاصه خدمات موسسه سنجش امیرکبیر به صورت زیر است:

۱) داوطلبان آزمون ارشد سراسری، آزاد، وزارت بهداشت و فراگیر پیام نور

۲) داوطلبان آزمون دکترا  تخصصی سراسری، آزاد و وزارت بهداشت

۳) داوطلبان آزمون علوم پایه پزشکی، داروسازی، دندانپزشکی، دامپزشکی و لیسانس به پزشکی

۴) داوطلبان آزمون MSRT,MHLE,EPT,UTEPT,PNUEPT, ILETS,TOFEL

جدیدترین اخبار دکترا و ارشد

سنجش امیرکبیر به عنوان مجری آماده سازی منابع آزمون کارشناسی ارشد و دکتری سراسری و وزارت بهداشت ،آزمونی سرتاسر با موفقیت و پیروزی را برای شما آرزومند است.
( www.sanjeshetakmili.ir ) برای اطلاعات بیشتر به سایت سنجش تکمیلی دات آی آر مراجعه کرده یا با شماره ۰۲۱۴۴۰۳۱۶۹۰ بیست خط تماس بگیرید.

نوشته قبلی

توصیه‌های مهم در ثبت‌نام کنکور دکتری سراسری و آزاد ۱۴۰۲

نوشته بعدی

کتاب برنامه‌ریزی دکتری و کارشناسی ارشد  سنجش امیرکبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید
ورود

هنوز حساب کاربری ندارید؟

ایجاد حساب کاربری
تبلیغات

دسته‌های دوره های آموزشی