بارگیری صفحه

مدارک ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد

مدارک ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد

مدارک ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد عبارتی است که در آذرماه هر سال در گوگل یا سایر موتورهای جستجو توسط داوطلبان آزمون کارشناسی ارشد سرچ می شود.بسیاری از داوطلبان کنکور کارشناسی ارشد با توجه به هوش و فراست خود عبارت های کلیدی دیگری مثل مدارک لازم برای ثبت نام کنکور ارشد ۹۸ , زمان ثبت نام کارشناسی ارشد ۹۸ , نحوه ثبت نام کنکور ارشد , زمان ثبت نام کنکور ارشد ۹۸-۹۹ , زمان ثبت کنکور کارشناسی ارشد ۹۸ , ثبت نام کارشناسی ارشد ۹۸ , ثبت نام کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد ۹۸ و یا مدارک موردنیاز برای ثبت نام ارشد ۹۸ را نیز جستجو کنند.

 

مدارک ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد

 

هدف همه آنها یکی است و همگی با کمی تسریع یا تاخیر به اطلاعات و خبرهای مطلوب خود در سطح اینترنت دست می یابند البته لازم به ذکر است داوطلبان آزمون کارشناسی ارشد باید به صورت حرفه ای نحوه دقیق و علمی جستجوی اطلاعات را فرا گیرند تا به طور علمی بتوانند به مطالب مورد نیاز خود دست یابند.

 

لذا مهم این است که داوطلبان آزمون کارشناسی ارشد اطلاعات مورد نیاز خود را از سایتی معتبر و علمی پیگیری و رهگیری کنند. سایتی یا مجموعه ای که بتواند به طور صحیح پاسخگوی سوالات داوطلبان آزمون کارشناسی ارشد باشد. در این بستر پر تلاطم مجموعه سنجش امیرکبیر به عنوان مجری اماده سازی منابع ازمون کارشناسی ارشد و دکتری سعی نموده است بستر اطلاعات برای داوطلبان ازمون کارشناسی ارشد را طوری فراهم کنند که داوطلبان کنکور ارشد بتوانند به راحتی اخبار درست و مطالب صحیح آموزشی خود را از سایت سنجش تکمیلی دات ای آر کسب کنند.

 

مدارک ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد

 

همچنین داوطلبان عزیز امتحان کارشناسی ارشد می توانند در پایین همین صفحه، تمام سوالات خود را در زمینه امتحان ارشد مطرح کنند. مشاوران عالی سنجش امیرکبیر، مشتاقانه پاسخگوی پرسش ها و سوالات داوطلبان عزیز آزمون کارشناسی ارشد در زمینه ثبت نام آزمون ارشد در مقطع عالی و تکمیلی می باشند.

لذا به تمام داوطلبان آزمون کارشناسی ارشد توصیه میشود در چند ماه باقی مانده تا زمان ازمون ارشد ،تمرکز بیشتری روی مطالب کنکور ارشد خود داشته باشند.

 

کنکور دکتری دانشگاه آزاد 98

 

مدارک ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد ۹۸

مدارک لازم برای ثبت نام و شرکت در کنکور کارشناسی ارشد ۹۸ شامل موارد زیر می باشد :

۱- فایل عکس اسکن شده
متقاضی بایستی یک قطعه عکس پرسنلی خود را با مشخصات زیر اسکن کرده و برای بارگذاری در سایت ثبت نام کارشناسی ارشد ۹۸ آماده کند . این مشخصات به شرح زیر می باشد:
۱) عکس تمام رخ ۴*۳ یا ۴*۶ که در سال جاری گرفته شده باشد .
۲) عکس اسکن شده فقط باید با فرمت JPG باشد .
۳) اندازه عکس اسکن شده باید حداکثر ۴۰۰*۳۰۰ پیکسل و حداقل ۳۰۰*۲۰۰ باشد .
۴) تصویر داوطلب باید واضح ، مشخص و فاقد اثر مهر ، منگنه و هر گونه لکه باشد .
۵) حجم فایل ذخیره شده عکس نباید از ۷۰ کیلوبایت بیش تر باشد .
۶) حاشیه های زاید عکس اسکن شده باشد حذف شده باشد .
۷) حتی الامکان عکس رنگی و دارای زمینه سفید باشد .

متقاضیان بایستی در هنگام ارسال عکس خود به نکات زیر توجه داشته باشند :
۱) اسکن عکس از روی کارت های شناسایی ( کارت ملی ، شناسنامه و …. ) قابل قبول نیست .
۲) عکس خواهران باید با حجاب و صورت کامل آنان مشخص باشد.
۳) در صورت ارسال عکس غیر معتبر ، ثبت نام داوطلب باطل شده و حق شرکت در آزمون کارشناسی ارشد از وی سلب می شود .

نکته : داوطلبانی که ثبت نام آن ها به وسیله فرد دیگری انجام می شود علاوه بر کنترل اطلاعات ثبت نامی ، حتماً نسبت به کنترل عکس ارسالی دقت کنند تا اشتباهاً عکس داوطلب دیگری به جای عکس آن ها ارسال نشود .

 

شرایط ثبت نام آزمون دکتری

 

تذکر خیلی مهم برای داوطلبان کارشناسی ارشد ۹۸

با توجه به مشکلات به وجود آمده در آزمون‌های قبلی، در خصوص اشتباه در ارسال عکس داوطلبان که این موضوع اکثراً برای داوطلبـانی کـه خود و یا فرد واردکننده اطلاعات در سیستم دقت لازم را ندارند، رخ‌داده است تأکید می‌شود چنانچه ثبت‌نام شما توسط فرد دیگری انجام می‌شود، علاوه بر کنترل اطلاعات ثبت نامی، حتماً نسبت به کنترل عکس ارسالی دقت نمایید تا اشتباهاً عکس داوطلب دیگری به‌جای عکس شما ارسال نشود.
واضح است در صورت ارسال عکس اشتباه، فرد به‌عنوان متخلف تلقی شده و با وی مطابق مقررات رفتار می شود .

۲- سریال کارت های اعتباری
با توجه به این که شرکت در آزمون نیازمند پرداخت هزینه ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد ۹۸ است داوطلبین بایستی پس از پرداخت هزینه ذکر شده ، سریال ثبت نام را که یک کد ۱۲ رقمی است یادداشت کنند. این کد مجوز ورود به سامانه ثبت نام کارشناسی ارشد ۹۸ است . هر سریال مختص یک کد رشته امتحانی بوده و داوطلبانی که قصد شرکت در دو کد رشته امتحانی اصلی و شناور را دارند باید دو سریال ثبت نام تهیه کنند.
علاقه مندان به گزینش در رشته محل های دانشگاه های پیام نور و غیرانتفاعی نیز بایستی علاوه بر این هزینه، مبلغ جداگانه ای برای خرید کارت اعتباری علاقه مندی پرداخت نموده و سریال علاقه مندی را که یک کد ۱۰ رقمی می باشد برای درج در سامانه ثبت نام کارشناسی ارشد ۹۸دریافت کنند.

 –۳ مدارک شناسایی و تحصیلی
با توجه به این که بخشی از فرم ثبت نام مربوط به اطلاعات فردی و تحصیلی داوطلب است، به داوطلبان توصیه می نمائیم در زمان ثبت نام ، مدارک شناسایی خود شامل کارت ملی و شناسنامه و در صورت فارغ التحصیلی مدرک فارغ التحصیلی خود را به همراه داشته باشند تا فرم مربوطه را با دقت و بدون هیچ گونه مغایرتی تکمیل کنند.

 –۴تشکیل پرونده داوطلبان معلول
داوطلبان معلول برای شرکت در آزمون کارشناسی ارشد ۹۸  بایستی در سازمان بهزیستی پرونده داشته باشند . زیرا وضعیت این متقاضیان از سازمان بهزیستی استعلام می شود . بنابراین داوطلبین معلولی که در این سازمان تشکیل پرونده نداده اند لازم می باشد با مراجعه به ادارات بهزیستی نسبت به تشکیل پرونده اقدام کنند.

 –۵ فرم مخصوص معدل دانشجویان سال آخر کارشناسی
اصل فرم تکمیل شده معدل برای دانشجویان سال آخر کارشناسی که حداکثر تا تاریخ ۳۱ شهریور ۹۸ فارغ التحصیل می شوند . آن دسته از داوطلبان بایستی فرم مخصوص معدل را که در انتهای دفترچه ثبت نام کارشناسی ارشد ۹۸ درج شده تکمیل نموده و پس از تایید دانشگاه محل تحصیل مقطع کارشناسی ، نزد خود نگه دارند . معدل فارغ التحصیلی داوطلبان در فرم ثبت نام کارشناسی ارشد می بایست با معدل مندرج در این فرم یکسان باشد .
تبصره ۱ :
آن دسته از دانشجویان سال آخر که حداکثر تا تاریخ ۹۷/۱۱/۳۰ و یا ۹۸/۶/۳۱ در دوره کارشناسی فارغ‌التحصیل می‌شوند، در زمان ثبت‌نام ‌بایستی میانگین نمرات واحدهای گذرانده شده خود تا تاریخ ۹۷/۶/۳۱ را در فرم تقاضانامه وارد کنند، ولی در مرحلـه توزیـع اینترنتـی کـارت شرکت در آزمون، لازم می باشد نسبت به تصحیح و یا درج معدل فارغ‌التحصیلی برای فارغ‌التحصیلان ۹۷/۱۱/۳۰ (و یا میانگین نمرات واحدهای درسی گذرانده شده برای فارغ‌التحصیلان تا تاریخ ۹۷/۶/۳۱) خود تا تاریخ ۹۷/۱۱/۳۰ اقدام کنند .
تبصره ۲ :
آن دسته از دانشجویان سال آخر که حداکثر تا ۹۷/۱۱/۳۰ و یا ۹۸/۶/۳۱ در دوره کارشناسی فارغ‌التحصیل می‌شوند، در مرحله دریافت کارت شرکت در آزمون، می‌توانند نسبت به ویرایش و یا درج معدل فارغ‌التحصیلی برای فارغ‌التحصیلان ۹۷/۱۱/۳۰ (و یا میانگین نمرات واحدهای درسی گذرانده شده برای فارغ‌التحصیلان تا تاریخ ۹۸/۶/۳۱) خود تا تاریخ ۹۵/۱۱/۳۰ اقدام کنند .
تبصره ۳ :
فارغ‌التحصیلان دوره‌های کارشناسی نیاز به تکمیل فرم مخصوص معدل ندارند و ضرورت دارد که ً منحصراً معدل اکتسابی را بر اساس معـدل منـدرج در گواهینامه فارغ‌التحصیلی بر مبنای ۰ تا ۲۰ و یا ۰ تا ۴ و حداکثر تا ۲ رقم اعشار درج کنند .

تذکرات مهم :
۱) مندرجات فرم تقاضانامه باید دقیق و صادقانه تکمیل شود .
۲) مسئولیت صحت تمامی مندرجات تکمیل‌شده (مندرجات فرم تقاضانامه) به عهده داوطلب می باشد .
۳) در مندرجات فرم تقاضانامه هیچ نوع تغییری بعداً نمی‌توان داد، بنابراین داوطلب باید در زمان تکمیل اطلاعات تقاضانامه نهایت دقت را باید بکار گیرد .
۴) داوطلبانی که متقاضی شرکت در ۲ کد رشته امتحانی (کد رشته اصلی و شناور) هستند، بایستی در یک نوبت ثبت‌نام و نسبت به تکمیـل تقاضـانامه اقـدام کنند و در پایان ثبت‌نام یک شماره پرونده ۷ رقمی و یک شماره پیگیری ۱۶ رقمی دریافت خواهند کرد .
۵) هر موقع مشخص شود که داوطلب حقایق را کتمان کرده یا واجد یکی از شرایط و قوانین درج شده در این دفترچه نمی باشد، در هر مرحله‌ای از آزمون (ثبت‌نام، شرکت در آزمون، پذیرفته شدن، حین تحصیل در دانشگاه و …) محروم می شود .
۶) داوطلبان در درج معدل خود نهایت دقت لازم را باید داشته باشد. واضح است در صورت مغایرت معدل اعلام‌شده با معدل واقعی داوطلـب و در صـورت نداشـتن حدنصاب نمره قبولی با معدل واقعی، مطابق ضوابط قبولی این دسته از داوطلبان «کان لم یکن» می شود .

 

ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد۹۸

کنکور کارشناسی ارشد ۹۸ هر ساله برای ورود علاقه مندان به مقطع فوق لیسانس برگزار خواهد شد.

ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد۹۸ هم چون سال گذشته به صورت اینترنتی بوده و متقاضیان بایستی پس از مطالعه دفترچه ثبت نام کارشناسی ارشد و انتخاب مجموعه امتحانی موردنظر به سایت سازمان سنجش کشور مراجعه نموده و وارد سامانه ثبت نام کارشناسی ارشد ۹۸ شوند، سپس نسبت به تکمیل فرم ثبت نام با اطلاعات شخصی و تحصیلی خود اقدام کنند. با توجه به اهمیتی که صحت اطلاعات وارد شده برای سامانه سنجش توصیه می شود قبل از شروع فرایند ثبت نام نسبت به مدارک لازم برای ثبت نام ارشد آگاهی کامل داشته باشید.
هر ساله تعداد زیادی از داوطلبان خواهان شرکت در کنکور کارشناسی ارشد وزارت علوم می باشند. در این بخش می خواهیم در مورد ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد ۹۸ به همراه زمان ثبت نام و نحوه ی ثبت نام در آزمون ارشد ۹۸ به صورت کامل توضیح دهیم . داوطلبان شرکت کننده در کنکور ارشد ۹۸ دقت کنند که کنکور ارشد سراسری و کنکور ارشد آزاد در قالب یک آزمون برگزار خواهد شد و همه ی داوطلبان متقاضی باید توسط وبسایت سازمان سنجش در کنکور کارشناسی ارشد ۹۸ شرکت کنند. پس با توجه به این توضیحات تمامی داوطلبان که قصد قبولی در دوره های روزانه و یا غیر روزانه شامل شبانه ، پردیس های خودگردان ، آزاد ، پیام نور ، غیرانتفاعی و … را دارند باید در آزمون کارشناسی ارشد که توسط سازمان سنجش برگزار می شود شرکت کنند . متقاضیان کنکور ارشد توصیه می شود گزارش مربوط به شرایط شرکت در ارشد ۹۸ و درگزارش مربوط به دفترچه ثبت نام ارشد ۹۸ را به طور کامل مطالعه کنند .

مشاوره ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد ۹۸

تمامی داوطلبین کنکور کارشناسی ارشد ۹۸ شامل افراد زیر هستند که پس از آماده نمودن مدارک ثبت نام کارشناسی ارشد ۹۸ مجاز به تکمیل فرم ثبت نام هستند.
۱- فارغ التحصیلان کارشناسی و کارشناسی ارشد واجد شرایط ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد ۹۸
۲- دانشجویان سال آخر کارشناسی که حداکثر تا تاریخ ۳۱ شهریور ۹۸ فارغ التحصیل می شوند.

نکته : فارغ التحصیلانی که در سال گذشته در کنکور کارشناسی ارشد شرکت نموده ولی در مرحله اعلام نتایج کارشناسی ارشد ۹۷ ، اعلام نتایج تکمیل ظرفیت کارشناسی ارشد ۹۷ و اعلام نتایج تکمیل ظرفیت کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد ۹۷ نتیجه مورد نظر را کسب ننموده اند هم در صورت داشتن شرایط ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد ۹۸ می توانند برای ثبت نام در آزمون کارشناسی ارشد ۹۸ اقدام کنند .

برخی از داوطلبان با وجود آشنایی کامل با نحوه ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد ۹۸ در زمان درج اطلاعات ثبت نامی با مشکلاتی روبرو می شوند . از جمله این مشکلات می توان به موارد زیر اشاره نمود : آپلود نشدن عکس داوطلب ، مشکل در خرید کارت اعتباری ، مشکلات سیستمی در زمان تکمیل فرم ثبت نام و… . در صورت بروز چنین مشکلاتی می توانید با کارشناسان مرکز مشاوره تحصیلی سنجش امیرکبیر تماس بگیرند.

برای اطلاع از اخبار فرآیند های کنکور ارشد ۹۸ توصیه می کنیم عضو کانال تلگرام کارشناسی ارشد سنجش امیرکبیر شوید . همچنین می توانید تمامی سوالات خود را در خصوص جزئیات ثبت نام کنکور ارشد سراسری را از مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی سنجش امیرکبیر بپرسید .

 

زمان برگزاری آزمون دکتری

 

زمان ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد ۹۸

احتمالا زمان ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد ۹۸ در آذر ماه می باشد . در زمان مشخص شده هر یک از داوطلبان متقاضی شرکت و ثبت نام در آزمون ارشد ۹۸ وزارت علوم می توانند با مراجعه به وبسایت سازمان سنجش به آدرس www.sanjesh.org در این آزمون ثبت نام کنند. داوطلبان ارشد آزاد دقت کنند که ثبت نام آزمون ارشد دانشگاه آزاد به صورت جداگانه نیست بلکه ثبت نام هر دو آزمون ارشد آزاد و سراسری با هم انجام می شود و داوطلبان شرکت کننده در آزمون سراسری حق انتخاب رشته دانشگاه آزاد را نیز دارند . پس داوطلبانی که خواهان قبولی در ارشد آزاد می باشند دقت داشته باشند برای شرکت و انتخاب رشته آزاد باید از طریق سازمان سنجش در کنکور کارشناسی ارشد ۹۷ شرکت کنند

خبر مهم : زمان ثبت نام کنکور ارشد ۹۸ در تاریخ جمعه ۹۷/۰۹/۱۶ تا یکشنبه ۹۷/۰۹/۲۵ و زمان برگزاری کنکور ارشد ۹۸ در پنجشنبه ۹۸/۰۲/۰۵ و جمعه ۹۸/۰۲/۰۶ است.

زمان برگزاری آزمون دکتری

 

شرایط ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد ۹۸

در گزارش مربوط به شرایط شرکت در کنکور ارشد ۹۸ به صورت کامل و جامع در مورد شرایط ثبت نام در کنکور ارشد ۹۸ توضیح داده می شود.

بدینوسیله به اطلاع تمامی متقاضیان ثبت نام و شرکت در آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۱۳۹۸ می رسانیم که، براساس قانون “سنجش و پذیرش دانشجو در دوره های تحصیلات تکمیلی در دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی” مصوب ۹۴/۱۲/۱۸ مجلس محترم شورای اسلامی و همچنین مصوبات “شورای سنجش و پذیرش دانشجو در دوره های تحصیلات تکمیلی” آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۱۳۹۸ با شرایط زیر برگزار می شود .

بنابراین ضروری است تمامی متقاضیان ورود به دوره‌ های فوق در تمامی رشته های امتحانی دانشگاهها و مؤسسات آموزش عالی دولتی و غیردولتی از جمله دانشگاه آزاد اسلامی در رشته های مصوب دفتر گسترش آموزش عالی در این آزمون شرکت کنند. لازم به ذکر می باشد پذیرش طبق قانون مذکور و مطابق این اطلاعیه و شرایط و ضوابط مندرج در دفترچه راهنمای پذیرش آزمون (که در زمان ثبت نام آزمون ارشد ۹۸ توسط این سازمان منتشر خواهد شد) ، صورت می گیرد.

 

ثبت نام آزمون دکتری سراسری

سایر شرایط و ضوابط
۱- تمامی دانشجویان و فارغ التحصیلان مقطع کارشناسی میتوانند در صورت دارا بودن شرایط و ضوابط عمومی و اختصاصی در آزمون ورودی شرکت کنند .

۲- دارندگان مدرک معادل دوره کارشناسی در صورتی که مشمول آئین نامه ابلاغی شماره ۲/۷۷۶۳۳ مورخ ۹۲/۰۵/۲۸ توسط معاون آموزشی وزارت متبوع باشند، میتوانند در آزمون شرکت کنند .

۳- مؤسسات برای پذیرش دانشجو در مهرماه از داوطلبانی میتوانند پذیرش کنند که حداکثر تا سی و یکم شهریورماه همان سال (سال ۱۳۹۸) فارغ التحصیل شوند. تاریخ فارغ التحصیلی برای داوطلبانی که شروع تحصیل آنان در صورت وجود ظرفیت نیمسال دوم است، سی ام بهمن ماه همان سال (سال ۱۳۹۸) می باشد .

۴- پذیرفته شدگان نهایی رشته‌های دوره روزانه سال ۱۳۹۷ چه در دانشگاه محل قبولی ثبت نام نموده و چه ثبت نام نکرده باشند اجازه ثبت‌ نام و شرکت در آزمون سال ۱۳۹۸ را ندارند .

۵- تمامی داوطلبان در تمامی رشته‌های امتحانی یک دفترچه سوال و یک پاسخنامه دریافت می کنند .

۶- در رشته‌های امتحانی برنامه‌ریزی شهری ، منطقه‌ای و مدیریت شهری (کد ۱۳۵۰) ، طراحی شهری (کد ۱۳۵۱)، معماری (کد ۱۳۵۲)، نمایش عروسکی (کد ۱۳۵۶) ، هنرهای نمایشی و سینما (کد ۱۳۵۷) ، هنرهای تصویری و طراحی (کد ۱۳۵۸) ، هنرهای موسیقی (کد ۱۳۶۰) ، طراحی صنعتی (کد ۱۳۶۲) ، طراحی پارچه و لباس (کد ۱۳۶۴) از داوطلبانی ‌که‌ با توجه‌ به‌ نمره‌ اکتسابی ،‌ مجاز به انتخاب ‌رشته ‌شده و فرم انتخاب رشته اینترنتی را نیز تکمیل نموده باشند، تا چند برابر ظرفیت آزمون عملی/تشریحی/پروژه به عمل خواهد آمد .

۷- سایر شرایط و قوانین در دفترچه راهنمای ثبت نام و شرکت در آزمون تحصیلات تکمیلی (کارشناسی ارشد ناپیوسته) درج می شود.

۸- هر داوطلب علاوه بر رشته امتحانی اصلی ، در صورت دارا بودن شرایط (طبق مندرجات دفترچه راهنما که در زمان ثبت‌ نام منتشر می شود) می تواند در یکی از رشته‌های امتحانی شناور که (در جدول رشته‌های امتحانی با علامت * مشخص شده)، به عنوان رشته امتحانی دوم ثبت نام کند .

 

 

نحوه سنجش و پذیرش آزمون دکتری

 

نحوه ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد ۹۸

نحوه ثبت نام تمام داوطلبان متقاضی شرکت در آزمون ارشد ۹۸ در دوره های روزانه و غیر روزانه بصورتی اینترنتی و از طریق سازمان سنجش انجام می شود. هر داوطلب باید اطلاعات شخصی و تحصیلی گروه آزمایشی خود را وارد کند. هر داوطلب حق انتخاب و شرکت در یک کد رشته امتحانی اصلی و یک کد رشته امتحانی شناور را دارد  که لازم می باشد برای کد رشته امتحانی اصلی و شناور به صورت جداگانه کارت اعتباری خریداری شود. علاوه براین داوطلبانی که متقاضی پذیرش در دانشگاه های پیام نور و غیرانتفاعی و … هستند باید کارت های اعتباری جداگانه تهیه کنند. داوطلبان متقاضی شرکت در کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد ۹۸ می باشند نیازی به خرید کارت اعتباری جداگانه ندارند و داوطلبانی که در کنکور کارشناسی ارشد سراسری شرکت نموده اند حق انتخاب رشته دانشگاه آزاد را نیز دارند

 

 

زمان ویرایش و ثبت نام مجدد کنکور کارشناسی ارشد ۹۸

سازمان سنجش کشور برای داوطلبانی که در مدت زمان مشخص شده ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد ۹۸ ، موفق به ثبت نام نشده اند معمولاً در اسفند ماه زمانی را تعیین می نماید که داوطلبان به جا مانده می توانند در این آزمون ثبت نام کنند . همچنین کسانی که در زمان ثبت نام در بعضی اطلاعات را اشتباه وارد نموده اند در این زمان ثبت نام، دوباره می توانند نسبت به ویرایش اطلاعات خود اقدام کنند. زمان دقیق ثبت نام مجدد ارشد ۹۸ و زمان ویرایش اطلاعات ثبت نامی داوطلبان پس از اعلام از سوی سازمان سنجش در این بخش اعلام می شود.

 

 

نتایج انتخاب رشته دکتری

 

 

شما برای قبول شدن در کنکور کارشناسی ارشد ۹۸ ، به چه چیز هایی نیاز دارید ؟

 

بسته آموزشی آزمون دکتری
 
آزمون های آزمایشی دکتری

مشاوره و برنامه ریزی تحصیلی آزمون دکتری

بسته طلایی آزمون دکتری

قانون جذب

 

 

به داوطلبان کنکور کارشناسی ارشد توصیه می شود تمام اخبار و مطالب مرتبط با ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد را که در زیر آمده است را به صورت کامل مطالعه کنند و با توجه به شرایط و ضوابط کنکور ارشد برنامه ریزی خود را انجام دهند تا بتوانند قبولی در آزمون ارشد سال جاری را تجربه کنند. در ضمن پیشنهاد می شود قسمت سوالات متداول ارشد و اخبار کارشناسی ارشد و مشاوره ارشد را نیز مورد بازدید قرار دهند.

 

مدارک ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد

۱- منابع کنکور کارشناسی ارشد

۲- زمان ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد

۳- زمان برگزاری کنکور کارشناسی ارشد

۴- ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد

۵- ثبت نام کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد

۶- دفترچه ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد

۷- شرایط ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد

۸- مدارک ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد

۹- هزینه ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد

۱۰- نتایج کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد

۱۱- کارت ورود به جلسه کنکور کارشناسی ارشد

۱۲- تمدید مهلت ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد

۱۳- ویرایش ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد

۱۴- نتایج کارشناسی ارشد

۱۵- توضیحات کارنامه کارشناسی ارشد

۱۶- شهریه کارشناسی ارشد

۱۷- شهریه کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد

۱۸- دفترچه انتخاب رشته کارشناسی ارشد

۱۹- انتخاب رشته کارشناسی ارشد

۲۰- اعلام نتایج انتخاب رشته کارشناسی ارشد

۲۱- دفترچه انتخاب رشته کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد

۲۲- انتخاب رشته کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد

۲۳- اعلام نتایج انتخاب رشته کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد

۲۴- شناسه انتخاب رشته کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد

 

کلمات کلیدی:

مدارک ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد , مدارک لازم برای ثبت نام کنکور ارشد ۹۸ , مدارک لازم برای ثبت نام کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد , زمان ثبت نام کنکور ارشد ۹۸ , زمان ثبت نام کنکور ارشد ۹۷-۹۸ , مدارک لازم برای ثبت نام کنکور ارشد ۹۹ , تمدید ثبت نام کارشناسی ارشد , ثبت نام کنکور کارشناسی ۹۹ , زمان ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد ۹۸ , منابع آزمون دکتری , زمان ثبت نام آزمون دکتری , زمان برگزاری آزمون دکتری , ثبت نام دکتری , ثبت نام دکتری دانشگاه آزاد , دفترچه ثبت نام آزمون دکتری , شرایط ثبت نام دکتری , مدارک ثبت نام دکتری , هزینه ثبت نام دکتری , فرم صلاحیت عمومی آزمون دکتری , کارت ورود به جلسه آزمون دکتری , تمدید مهلت ثبت نام دکتری , ویرایش اطلاعات ثبت نام دکتری , نتایج اولیه آزمون دکتری , توضیحات کارنامه آزمون دکتری , مصاحبه دکتری , مصاحبه دکتری دانشگاه آزاد , شهریه دکتری , شهریه دکتری دانشگاه آزاد , دفترچه انتخاب رشته دکتری , انتخاب رشته دکتری , تاثیر سهمیه در انتخاب رشته دکتری , نتایج انتخاب رشته آزمون دکتری , دفترچه انتخاب رشته دکتری دانشگاه آزاد , انتخاب رشته دکتری دانشگاه آزاد , نتایج انتخاب رشته آزمون دکتری دانشگاه آزاد , شناسه انتخاب رشته دکتری دانشگاه آزاد

نوشته قبلی

ثبت نام کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد

نوشته بعدی

ویرایش ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید
ورود

هنوز حساب کاربری ندارید؟

ایجاد حساب کاربری
تبلیغات

دسته‌های دوره های آموزشی