بارگیری صفحه

منابع و لیست رشته های مجاز ارشد وزارت بهداشت با کارشناسی فنی مهندسی را از کجا تهیه کنیم؟

سنجش امیرکبیر

منابع و لیست رشته های مجاز ارشد وزارت بهداشت با کارشناسی فنی مهندسی را از کجا تهیه کنیم؟

آیا از منابع و لیست رشته های مجاز ارشد وزارت بهداشت با کارشناسی فنی مهندسی اطلاع دارید ؟

آیا با لیسانس فنی مهندسی می توانم در رشته های وزارت بهداشت شرکت کنم؟

 خیلی از فارغ التحصیلان رشته های فنی مهندسی می خواهند بدانند با داشتن لیسانس رشته های فنی مهندسی می توانند در آزمون ارشد وزارت بهداشت و در رشته های علوم پزشکی شرکت کنند؟

 در پاسخ به این داوطلبان باید بگوییم بله شما می توانید در برخی رشته های ارشد وزارت بهداشت شرکت کنید

ممکن است سوال بعدی که برای داوطلبان ایجاد شود این باشد، ادامه تحصیل در وزارت بهداشت یا وزارت علوم  ؟

 در پاسخ به این سوال باید بگوییم، هدف شما از انتخاب رشته چیست ؟ در رشته ای که انتخاب کرده اید تا چه مقطعی قصد ادامه تحصیل دارید؟ به طور کلی در بسیاری از رشته ها وزارت علوم و در بسیاری از رشته های دیگر  وزارت بهداشت از نظر بازار کار و دانشگاه های ارائه دهنده بسیار قوی هستند، پس در درجه اول علاقه ی شما و هدفی که از تحصیل در رشته ای که انتخاب میکنید مهم می باشد. اما متقاضیان به این نکته توجه داشته باشید، سطح سوالات آزمون وزارت بهداشت قبولی در رشته های علوم پزشکی سخت تر و در نتیجه از آینده شغلی بهتری برخوردار است. و بخصوص در رشته های بالینی پیشنهاد ما شرکت در کنکور وزارت بهداشت برای داشتن آینده تحصیلی و کاری می باشد.

کارشناسی ارشد

رشته های مجاز ارشد وزارت بهداشت با کارشناسی فنی مهندسی : شاید با شنیدن سخت تر بودن آزمون ارشد و دکتری وزارت بهداشت، تصمیم شما تغییر کرده و به سمت رشته های وزارت علوم جذب شوید، اما همواره به این نکته توجه داشته باشید،  ادامه تحصیل زمانی ارزشمند خواهد بود که در دانشگاه معتبر و در رشته ای باشد که به آن علاقمند باشید و از نظر بازار کار اشباع نشده باشد. در صورتی که فارغ التحصیل رشته های فنی مهندسی هستید و قصد ادامه تحصیل در رشته های وزارت بهداشت را دارید، با ما همراه باشید.

 رشته های آزمون کارشناسی ارشد وزارت بهداشت رشته مقطع کارشناسی وزارت علوم 
 مهندسی پزشکی – تاریخ علوم پزشکی – رفاه اجتماعی – کتابداری و اطلاع رسانی پزشکی- ارزیابی فناوری سلامت  کلیه رشته های فنی و مهندسی
ارگونومی- مهندسی بهداشت حرفه ای- بهداشت محیط (گرایش بهداشت پرتوها)  ایمنی صنعتی
 سلامت و ترافیک  مهندسی ایمنی
 ارگونومی  طراحی صنعتی
 انفورماتیک پزشکی- مهندسی بهداشت محیط (گرایش نگهداری از تاسیسات بهداشتی شهری)  مهندسی برق (الکترونیک)
 نانوتکنولوژی پزشکی- مهندسی بهداشت محیط (گرایش نگهداری از تاسیسات بهداشتی شهری)    مهندسی برق (کلیه گرایش ها)
 ارگونومی- فیزیک پزشکی- اقتصاد بهداشت- انفورماتیک پزشکی- نانوتکنولوژی پزشکی- علوم تشریح – سلامت و ترافیک  مهندسی پزشکی (کلیه گرایش ها)
فناوری تصویربرداری پزشکی- نانوتکنولوژی پزشکی مهندسی پزشکی (بیوالکتریک)
نانوتکنولوژی پزشکی مهندسی پلیمر
مدیریت سلامت ایمنی و محیط زیست (HSE) مهندسی تکنولوژی ایمنی
ارگونومی مهندسی تکنولوژی طراحی و نقشه کشی صنعتی
نانوتکنولوژی پزشکی- ترکیبات طبیعی و دارویی دریایی- مهندسی بهداشت حرفه ای- مهندسی بهداشت محیط (گرایش بهره برداری و نگهداری از تأسیسات بهداشتی شهری و گرایش مدیریت پسماند) مهندسی شیمی (کلیه گرایش ها(
بهداشت و ایمنی مواد غذایی مهندسی شیمی (شیمی مواد غذایی)
علوم و صنایع غذایی (گرایش کنترل کیفی و بهداشتی) مهندسی شیمی (صنایع غذایی)
ارگونومی- اقتصاد بهداشت- مهندسی بهداشت محیط- مهندسی بهداشت حرفه ای مهندسی صنایع
نانوتکنولوژی پزشکی مهندسی صنایع شیمیایی
مدیریت سلامت ایمنی و محیط زیست (HSE) مهندسی صنایع (گرایش ایمنی)
سلامت و ترافیک- مهندسی بهداشت محیط (گرایش های مدیریت پسماند و نگهداری از تأسیسات بهداشتی شهری( مهندسی عمران
  ارگونومی- انفورماتیک پزشکی مهندسی فناوری اطلاعات
سلامت و ترافیک فناوری اطلاعات و ارتباطات
انفورماتیک پزشکی- فناوری اطلاعات سلامت مهندسی کامپیوتر
مهندسی پزشکی بیوالکتریک مهندسی مدیریت اجرایی
ارگونومی- مهندسی بهداشت حرفه ای- مهندسی بهداشت محیط (گرایش مدیریت پسماند و نگهداری از تأسیسات بهداشتی شهری)- سلامت و ترافیک مهندسی مکانیک (کلیه گرایش ها(
نانوتکنولوژی پزشکی مهندسی مواد (کلیه گرایش ها(
فناوری تصویربرداری پزشکی مهندسی هسته ای (کلیه گرایش ها(
فیزیک پزشکی مهندسی هسته ای (راکتور(
)پرتو پزشکی) رادیوبیولوژی و حفاظت پرتویی- فیزیک پزشکی- فنآوری تصویربرداری پزشکی مهندسی هسته ای

ادامه تحصیل در وزارت علوم یا  وزارت بهداشت ؟

ادامه تحصیل مقطع تحصیلات تکمیلی ( کارشناسی ارشد و دکتری تخصصی ) در کدام وزارت مناسب تر است؟

 وزارت بهداشت یا وزارت علوم؟!

این سوال اکثر داوطلبانی است که با کارشناسی رشته های علوم پایه، لیسانس رشته های کشاورزی و علوم دامی، رشته های علوم انسانی و رشته های فنی و مهندسی قصد شرکت در آزمون ارشد را دارند ومی خواهند بدانند  آیا ادامه تحصیل در مقطع ارشد در وزارت بهداشت بهتر است یا وزارت علوم؟

تفاوت ادامه تحصیل در این دو وزارتخانه در نحوه آموزش و آمادگی برای حضور در فعالیت های شغلی می باشد، از اینرو فارغ التحصیلان وزارت بهداشت با مهارتهای فوق العاده بیشتری وارد بازار کار می شوند.

تفاوت دیگر این دو وزارت خانه در نحوه پذیرش داوطلبان می باشد، به طوری که برخلاف وزارت علوم که در اکثر دانشگاه های غیر انتفاعی و پیام نور شما با هر مدرکی از کارشناسی می توانید  در مقطع ارشد هر رشته ای ادامه تحصیل دهید، در وزارت بهداشت مجاز به انجام چنین کاری نیستید، داوطلبان برای ادامه تحصیل در وزارت بهداشت در مقطع ارشد باید با توجه به رشته های مجاز مشخص شده در دفترچه برای لیسانس رشته های علوم پایه، لیسانس رشته های کشاورزی و علوم دامی، رشته های علوم انسانی و رشته های فنی و مهندسی در مقطع ارشد در رشته های علوم پزشکی شرکت نمایند.

با توجه به پذیرش سخت تر در آزمون ارشد وزارت بهداشت نسبت به وزارت علوم ممکن است، متقاضیان با پایه های تحصیلی متفاوت، ترجیح دهند در آزمون وزارت علوم شرکت کنند. اما به دلیل ارزش مدرک  و فراهم بودن بازار کار فارغ التحصیلان وزارت بهداشت در بسیاری از رشته ها و به دلیل داشتن واحد های عملی بیشتر از واحد های تئوری پیشنهاد ما شما شرکت در آزمون وزارت بهداشت می باشد.

داوطلبان آزمون کارشناسی ارشد علوم پزشکی وزارت بهداشت  برای کسب درصد های بالا در دروس و قبولی در آزمون و مدیریت زمان و هزینه، یک مجموعه تمام و کامل امتحان ارشد را برای شما تهیه کرده ایم.

۱- پکیج بی نظیر از کتب و جزوات آموزشی برای کسب درصد های بالا در آزمون کارشناسی ارشد وزارت بهداشت  ،یک بسته آموزشی کامل برگرفته از کتب مرجع و جزوات آموزشی دانشگاه ها،به عبارت دیگر تمام منابع هر درس در یک کتاب جمع آوری شده است.

۲- پلنر کنکور کارشناسی ارشد وزارت بهداشت  برای برنامه ریزی بلند مدت،میان مدت و کوتاه مدت،یعنی یک برنامه ریزی تمام و کمال برای افراد مختلف(کارمند،دانشجو،تغییر رشته ای و…) که چه روزها و چه ساعتی ،چه مطالبی مطالعه کنند تا به درصد های دلخواهشان برسند.

۳- پکیج طلایی(پلاس)،یک مجموعه بی نظیر از محتوی برنامه ریزی آموزشی است که بتوان با قدرت و دانش بیشتری نسبت به سایر داوطلبان آزمون کارشناسی ارشد وزارت بهداشت با یک راه میانبر به درصد های دلخواهت برسی.

۴- کانال VIP،مجموعه ای از فیلم های آموزشی روانشناسی ،مدیریت زمان و روش های پاسخگویی به تست های کنکور کارشناسی ارشد علوم پزشکی وزارت بهداشت  و … می باشد،یعنی یک قدم جلوتر از سایر داوطلبان.

۵- هشت مرحله آزمون مکاتبه ای ، که شما را با مدیریت زمان و پاسخگویی به تست ها آشنا می کند .در این آزمون ها به شما ۸ مرتبه فرصت داده می شود تا خودتان را محک بزنید و اشتباه ها و خطا های خودتان را پیدا کرده و اصلاح نمایید.

تصمیم آینده ساز شما:برای قبولی در آزمون کارشناسی ارشد وزارت بهداشت و داشتن ابزارهای میانبر ، ما تمام شرایط آسان شدن کنکور کارشناسی ارشد وزارت بهداشت را برای شما آماده کرده ایم ، همین الان از طریق www.sanjeshetakmili.ir  با شماره ۴۴۰۳۱۶۹۰ تماس بگیرید.

نوشته قبلی

منابع کنکور کارشناسی ارشد کشاورزی و آزمون دکتری کشاورزی ۱۴۰۳

نوشته بعدی

منابع و لیست رشته های مجاز ارشد وزارت بهداشت با کارشناسی علوم انسانی را از کجا تهیه کنیم؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید
ورود

هنوز حساب کاربری ندارید؟

ایجاد حساب کاربری
تبلیغات

دسته‌های دوره های آموزشی