بارگیری صفحه

منابع و لیست رشته های مجاز ارشد وزارت بهداشت با کارشناسی علوم انسانی را از کجا تهیه کنیم؟

کارشناسی ارشد

منابع و لیست رشته های مجاز ارشد وزارت بهداشت با کارشناسی علوم انسانی را از کجا تهیه کنیم؟

آیا از منابع و لیست رشته های مجاز ارشد وزارت بهداشت با کارشناسی علوم انسانی اطلاع دارید ؟

آیا با کارشناسی رشته های علوم انسانی می توان در رشته های علوم پزشکی ارشد وزارت بهداشت شرکت کرد؟ یکی از سوالات پرتکرار متقاضیان، اطلاع از رشته های مجاز ارشد وزارت بهداشت با کارشناسی علوم انسانی می باشد.  به دلیل آینده شغلی و شرایطی که برای دانشجویان رشته های علوم پزشکی فراهم است و شرایط تحصیلی در دانشگاه های وزارت بهداشت اغلب داوطلبان علاقمند به ادامه تحصیل در دانشگاه های وزارت بهداشت هستند.

علاوه بر دانشگاه های وزارت بهداشت، بسیاری از دانشگاه های وزارت علوم هستند که جز دانشگاه های برتر هستند و آنچه که برای ادامه تحصیل در مقطع ارشد اهمیت دارد، قبولی در دانشگاه معتبر و انتخاب رشته ای برای تحصیل، که به آن علاقمند باشید.  دلیل تاکید ما برای انتخاب دانشگاه معتبر برای تحصیل در مقطع ارشد، قوی تر شدن سطح علمی شما عزیزان برای ادامه تحصیل در مقطع دکتری می باشد. پس سعی کنید در انتخاب رشته و دانشگاه در مقطع ارشد و دکتری نهایت دقت را داشته باشید، شاید قبولی در رشته های وزارت بهداشت اندکی دشوار باشد، اما مطمئن باشید با داشتن فاکتور های اصلی که شامل برنامه ریزی درست، داشتن منابع کنکوری و طبقه بندی شده که در پایین آن ها را توضیح داده ایم،  حتی در صورت شاغل بودن و نداشتن وقت کافی می توانید جز قبول شدگان و برترین های رشته خود باشید.

کارشناسی ارشد

نکته مهم:برای انتخاب منابع بسیار دقت کنید، بسیار رخ داده است داوطلبانی که با ما ارتباط گرفته و با سایت های نامعتبر و یا بدون داشتن تخصص در زمینه رشته های علوم پزشکی و رشته های دانشگاه سراسری ارتباط گرفته و کتاب هایی برای مطالعه به داوطلب ارائه داده اند که مناسب برای کنکور نبوده و داوطلب زمان خود را از دست داده است. پس به این نکته توجه کنید برای انتخاب منابع با موسساتی ارتباط بگیرید که سابقه ی چندین ساله در زمینه آزمون های ارشد و دکتری دارند.

نکته ی دیگری که باید شما متقاضیان رشته های علوم پزشکی با کارشناسی وزارت علوم به آن توجه داشته باشید، برای آمادگی قبل از کنکور سعی کنید با موسساتی ارتباط بگیرید که همه ی موارد مورد نیاز شما که شامل کتاب، آزمون و پشتیبانی هست را برطرف سازند تا مجبور نباشید برای تهیه کتاب  و حتی آزمون های آزمایشی با چند جای مختلف ارتباط داشته باشید. 

  رشته های آزمون کارشناسی ارشد وزارت بهداشت  رشته مقطع کارشناسی وزارت علوم 
 تاریخ علوم پزشکی- رفاه اجتماعی- کتابداری و اطلاع رسانی پزشکی  کلیه رشته ها
 علوم تغذیه  اقتصاد تغذیه
 اقتصاد بهداشت- مدیریت خدمات بهداشتی درمانی  علوم اقتصادی
 اقتصاد بهداشت  اقتصاد
 مدیریت خدمات بهداشتی درمانی- اقتصاد بهداشت- پدافند غیرعامل در نظام سلامت  مدیریت (کلیه گرایش ها)
 ارگونومی  مدیریت صنعتی
 آموزش بهداشت- ارگونومی- مدیریت توانبخشی- روانشناسی بالینی- بهداشت روان- روانشناسی سلامت – سلامت و ترافیک  روانشناسی
(کلیه گرایش ها)
سلامت سالمندی- پدافند غیرعامل در نظام سلامت – روانشناسی بالینی کودک و نوجوان- روانشناسی بالینی روانشناسی بالینی
روانشناسی بالینی کودک و نوجوان روانشناسی (گرایش های عمومی، رشد، شخصیت و کودکان استثنایی)
اقتصاد بهداشت- مدیریت توانبخشی – سلامت و ترافیک جامعه شناسی
اکولوژی انسانی جغرافیا با گرایش انسانی
مدیریت خدمات بهداشتی و درمانی حقوق
اقتصاد بهداشت- مدیریت خدمات بهداشتی درمانی حسابداری
آموزش بهداشت- مدیریت توانبخشی علوم تربیتی    
آموزش پزشکی علوم تربیتی (گرایش تکنولوژی آموزشی)
آموزش پزشکی علوم تربیتی (گرایش مدیریت و برنامه ریزی آموزشی)
آموزش بهداشت- اقتصاد بهداشت- مدیریت توانبخشی- مدیریت خدمات بهداشت درمانی علوم اجتماعی (کلیه گرایش ها)
مددکاری اجتماعی علوم اجتماعی (گرایش های خدمات اجتماعی، تعاون و رفاه اجتماعی، پژوهشگری)
مددکاری اجتماعی خدمات اجتماعی
سلامت سالمندی- مدیریت توانبخشی- مددکاری اجتماعی مددکاری اجتماعی
برنامه ریزی و یادگیری الکترونیکی در علوم پزشکی مدیریت و برنامه ریزی آموزشی
روانشناسی بالینی مشاوره و راهنمایی
مدیریت توانبخشی- روانشناسی بالینی کودک و نوجوان کودکان استثنایی
ژورنالیسم پزشکی علوم ارتباطات(گرایش روزنامه نگاری و مطالعات ارتباطی)
علوم تشریحی باستان شناسی
علوم تشریحی تربیت بدنی و علوم ورزشی (کلیه گرایش ها)
آموزش بهداشت مردم شناسی
آموزش بهداشت مطالعات ارتباطی و فناوری اطلاعات
پدافند غیرعامل در نظام سلامت علوم نظامی و انتظامی
سلامت و ترافیک علوم انتظامی
ژورنالیسم پزشکی زبان انگلیسی(گرایش ادبیات زبان انگلیسی- آموزش انگلیسی و مترجمی زبان انگلیسی)

     

علت پیشنهاد شرکت در آزمون وزارت بهداشت به شما داوطلبان چیست ؟

در کشور ما رشته های علوم پزشکی بدیل ماهیت خدماتی بودن آنها، نیاز محسوسی به آنها احساس می شود. در عین حال تصمیمات عاقلانه تر وزارت بهداشت در محدود کردن تعداد ظرفیت پذیرش رشته ها،  باعث شده است که بازار کار تحصیلات تکمیلی این رشته ها معمولا اشباع نباشد.

متاسفانه بدلیل افزایش بی رویه و بی پشتوانه ظرفیت پذیرش در آزمون ارشد و دکتری وزارت علوم و دانشگاه آزاد و پیام نور، بازارکار رشته های علوم مهندسی، انسانی و… حتی با ارشد و دکتری هم خوب نیست. علاوه بر این کیفیت آموزشی در مراکز و دانشگاه های علوم پزشکی بدلیل تعداد نفرات کمتر در کلاس و از سویی دیگر آموزش همزمان تئوری و عملی بسیار با کیفیت تر است در حالیکه در مراکز وزارت علوم و دانشگاه آزاد و… بیشتر به مباحث تئوری و آنهم ناقص پرداخته می شود. البته در این بین، دانشگاه هایی هم هستند که کیفیت قابل قبولی دارند ولی متاسفانه این دانشگاه ها کم شمارند.

داوطلبان آزمون کارشناسی ارشد علوم پزشکی وزارت بهداشت  برای کسب درصد های بالا در دروس و قبولی در آزمون و مدیریت زمان و هزینه، یک مجموعه تمام و کامل امتحان ارشد را برای شما تهیه کرده ایم.

۱- پکیج بی نظیر از کتب و جزوات آموزشی برای کسب درصد های بالا در آزمون کارشناسی ارشد وزارت بهداشت  ،یک بسته آموزشی کامل برگرفته از کتب مرجع و جزوات آموزشی دانشگاه ها،به عبارت دیگر تمام منابع هر درس در یک کتاب جمع آوری شده است.

۲- پلنر کنکور کارشناسی ارشد وزارت بهداشت  برای برنامه ریزی بلند مدت،میان مدت و کوتاه مدت،یعنی یک برنامه ریزی تمام و کمال برای افراد مختلف(کارمند،دانشجو،تغییر رشته ای و…) که چه روزها و چه ساعتی ،چه مطالبی مطالعه کنند تا به درصد های دلخواهشان برسند.

۳- پکیج طلایی(پلاس)،یک مجموعه بی نظیر از محتوی برنامه ریزی آموزشی است که بتوان با قدرت و دانش بیشتری نسبت به سایر داوطلبان آزمون کارشناسی ارشد وزارت بهداشت با یک راه میانبر به درصد های دلخواهت برسی.

۴- کانال VIP،مجموعه ای از فیلم های آموزشی روانشناسی ،مدیریت زمان و روش های پاسخگویی به تست های کنکور کارشناسی ارشد علوم پزشکی وزارت بهداشت  و … می باشد،یعنی یک قدم جلوتر از سایر داوطلبان.

۵- هشت مرحله آزمون مکاتبه ای ، که شما را با مدیریت زمان و پاسخگویی به تست ها آشنا می کند .در این آزمون ها به شما ۸ مرتبه فرصت داده می شود تا خودتان را محک بزنید و اشتباه ها و خطا های خودتان را پیدا کرده و اصلاح نمایید.

تصمیم آینده ساز شما:برای قبولی در آزمون کارشناسی ارشد وزارت بهداشت و داشتن ابزارهای میانبر ، ما تمام شرایط آسان شدن کنکور کارشناسی ارشد وزارت بهداشت را برای شما آماده کرده ایم ، همین الان از طریق www.sanjeshetakmili.ir   با شماره ۴۴۰۳۱۶۹۰ تماس بگیرید.

نوشته قبلی

منابع و لیست رشته های مجاز ارشد وزارت بهداشت با کارشناسی فنی مهندسی را از کجا تهیه کنیم؟

نوشته بعدی

دکتری زبان و ادبیات فارسی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید
ورود

هنوز حساب کاربری ندارید؟

ایجاد حساب کاربری
تبلیغات

دسته‌های دوره های آموزشی