بارگیری صفحه

منابع کنکور دکتری ۱۴۰۳ با سنجش امیرکبیر

منابع کنکور دکتری ۱۴۰۳ با سنجش امیرکبیر

منابع کنکور دکتری و پیدا کردن این منابع اولین آیتمی است که داوطلبان آزمون دکتری آن را جستجو می کنند. لذا داوطلب علاقه مند به کنکور دکتری به دنبال مطالبی است که کامل بوده و تمام نیازمندی وی برای امتحان دکتری را پوشش دهد.

به گزارش ایسنا بنابر اعلام سنجش امیرکبیر،  مقطع دکتری در دانشگاه های سراسری، آزاد و وزارت بهداشت  یکی از بالاترین مقاطع تحصیلی دانشگاهی در ایران است که کسب رتبه قبولی و تحصیل در آن هدف بسیاری از فارغ التحصیلان دوره ارشد می باشد.

منابع آزمون دکتری ۱۴۰۳

به دلیل ادغام آزمون دکتری سراسری و آزاد، ثبت نام آزمون دکتری سراسری و ثبت نام کنکور دکتری دانشگاه آزاد به صورت همزمان و آزمون دکتری وزارت بهداشت به صورت مجزا انجام می شود. لذا آنچه برای داوطلبان اهمیت بسیاری دارد، اطلاع از منابع آزمون دکتری می باشد.

به گفته دکتر لطف زمان مدیر مسئول موسسه سنجش امیرکبیر، اگر در جستجوی منابع کنکور دکتری در این اوضاع گسترش ویروس کرونا هستید، پکیج‌های نقره‌ای سنجش امیرکبیر بهترین و کامل ترین گزینه برای قبولی در آزمون ۱۴۰۳ است.

لذا داوطلبان آزمون دکتری با تهیه بسته آموزشی دکتری و تماشای فیلم‌های صوتی و تصویری زبان عمومی و تافل، احساس خواهند کرد که انگار، در کلاس حضوری نشسته‌اند.

علاه بر آن در پکیج آموزشی یک دی وی دی جزوات دانشگاهی و اسلایدهای دانشگاهی ارائه شده که داوطلب را با حال و هوای دانشگاه‌های معتبر کشور آشنا می‌سازد و یک منبع بسیار عالی برای آزمون کتبی و به خصوص آزمون مصاحبه دکتری است.

دکتر لطف زمان ادامه داد: «در منابع آموزشی سنجش امیرکبیر، سعی شده، از تمام ابزارهای آموزشی مثل کتب کنکوری، جزوات کنکوری، دی‌وی‌دی‌های صوتی و تصویری، جزوات دانشگاهی، اسلایدهای دانشگاهی و مشاوره و پشتیبانی استفاده شود.

برای ورود به آزمون دکتری نیاز است تمامی داوطلبان فارغ التحصیل ارشد در هر رشته و گرایشی برای ورود به دوره دکتری تخصصی، معتبرترین و بهترین منابع آزمون دکتری را قبل از شرکت در آزمون دکتری تهیه و مطالعه نمایند. در همین راستا مجموعه سنجش امیرکبیر با بیش از ۲۲ سال سابقه حرفه ای در این زمینه جهت آشنایی با بهترین منابع کنکور دکتری در خدمت شما داوطلبین عزیز می باشد تا بتواند بهترین منابع و کتب را به شما معرفی نماید.

تصور اشتباهی که میان بسیاری از دانش آموختگان دکتری وجود دارد بر آنست که موفقیت و کسب رتبه قبولی در آزمون دکتری بسیار سخت است و مسیر دشواری پیش روی آنان قرار گرفته است. اکثر ابهام داوطلبین گرامی در رابطه با زمان ثبت نام در امتحان دکتری، شرایط و ضوابط ثبت نام، تفاوت میان دکتری دانشگاه سراسری و دانشگاه آزاد، بهترین و معتبرترین منابع دکتری سراسری ، آزاد و وزارت بهداشت، طریقه موفقیت در مصاحبه دکتری و دیگر پرسش های متداولی است که در پذیرش نهایی آنها تاثیر بسیاری خواهد داشت. در سایت سنجش تکمیلی دات آی آر سعی بر آن داریم تا جامع ترین منابع کنکور مقطع دکتری در تمامی رشته ها از جمله علوم پزشکی، علوم انسانی، علوم پایه،  گروه فنی و مهندسی، گروه کشاورزی، گروه هنر، گروه دامپزشکی و گروه زبان را معرفی نماییم. پس از شرکت در آزمون و پذیرش ابتدایی در آن داوطلبین بایستی خود را برای جلسه مصاحبه آماده کنند  لذا سنجش امیرکبیر به عنوان مجری آماده سازی منابع کارشناسی ارشد و دکتری در کنار شما قرار خواهد گرفت.

از سال ۱۳۹۶ به بعد آزمون های دانشگاه های سراسری و آزاد با هم ادغام شد. بطوری که داوطلبان کنکور دکتری تنها نیاز است یک دفترچه ثبت نام آزمون تهیه و در یک آزمون مشترک شرکت نمایند. از آنجایی که سوالات یکسانی طراحی می شود داوطلبان شرکت در آزمون دکتری برای موفقیت در این کنکور بایستی منابع یکسانی را مطالعه نمایند. در ضمن داوطلبان کنکور دکتری وزارت بهداشت کما فی السابق به صورت جداگانه در یک آزمون مجزا ثبت نام و شرکت می کنند.

داوطلبان آزمون دکتری می توانند به صورت رایگان عنوان منابع آزمون دکتری سراسری و آزاد  و وزارت بهداشت، برای تمامی گروه های آزمایشی علوم انسانی، علوم پایه، فنی و مهندسی، کشاورزی و منابع طبیعی، هنر، دامپزشکی و زبان را با توجه به آخرین تغییرات سرفصل های آزمون دکتری ۱۴۰۳ در سایت سنجش امیرکبیر به آدرس سنجش تکمیلی دات ای ار مشاهده کنند.

براساس اعلام سازمان سنجش، دروس امتحانی هر یک از رشته‌های امتحانی آزمون دکتری شامل زبان دکتری، استعداد تحصیلی و نیز دروس تخصصی خواهد بود. هر یک از دروس عمومی در این آزمون ضریب ۱ و دروس تخصصی ضریب ۴ خواهند داشت. برای آزمون دکتری وزارت بهداشت نیز امتحان از دروس عمومی و تخصصی به عمل خواهد امد.

نکته: رقابت در کنکور دکتری و آزمون ارشد بین دو گروه انجام می‌شود:

گروه اول: کسانی که زمان کافی را برای مطالعه دارند، به تازگی فارغ‌التحصیل شده و با منابع آشنایی نسبی دارند، در پایه تحصیلی قوی هستند، و دغدغه پذیرفته شدن در دانشگاه‌های مطرح دولتی را ندارند.

گروه دوم: کسانی که شاغل و پرمشغله هستند، بیش از یک سال از فارغ‌التحصیلی ایشان گذشته و منابع جدید را نمی‌شناسند، برایشان مهم است که در کدام دانشگاه پذیرفته شوند. این دسته از داوطلبین باید بدانند که قرار است در کنکور دکتری با دسته‌ی اول رقابت کنند.

داوطلبان جهت دریافت رایگان منابع کارشناسی ارشد و منابع دکتری با شماره ۰۲۱۴۴۰۳۱۶۹۰  تماس یا  به سایت www.sanjeshetakmili.ir  مراجعه کنند.

و اگر به طور جدی قصد یادگیری زبان و تمایل به پیدا کردن Partner زبان انگلیسی ( آیلتس و تافل) را دارید، می‌توانید از سایت مایگریشن اسکیلز به آدرس www.migrationskills.ir  دیدن و یا در کانال تلگرامی زیر عضو شوید.

https://t.me/partner_english

نوشته قبلی

دکتری بهداشت و ایمنی مواد غذایی

نوشته بعدی

منابع آزمون دکتری وزارت بهداشت ۱۴۰۲ را از کجا تهیه کنیم؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید
ورود

هنوز حساب کاربری ندارید؟

ایجاد حساب کاربری
تبلیغات

دسته‌های دوره های آموزشی