بارگیری صفحه

نتایج کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد

کارشناسی ارشد

نتایج کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد

نتایج کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد عبارتی است که در آذرماه هر سال در گوگل یا سایر موتورهای جستجو توسط داوطلبان آزمون کارشناسی ارشد سرچ می شود.بسیاری از داوطلبان کنکور کارشناسی ارشد با توجه به هوش و فراست خود عبارت های کلیدی دیگری مثل نتایج کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد ۹۸ , نتایج ارشد دانشگاه آزاد ۹۸ , زمان اعلام نتایج انتخاب رشته ارشد آزاد ۹۸ , اعلام نتایج آزمون کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد اسلامی , نتایج نهایی ارشد آزاد ۹۸ , مشاهده نتایج دانشگاه آزاد , نتایج کنکور دانشگاه آزاد ۹۸ و یا نتایج ارشد دانشگاه آزاد را نیز جستجو کنند.

 

نتایج کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد

 

هدف همه آنها یکی است و همگی با کمی تسریع یا تاخیر به اطلاعات و خبرهای مطلوب خود در سطح اینترنت دست می یابند البته لازم به ذکر است داوطلبان آزمون کارشناسی ارشد باید به صورت حرفه ای نحوه دقیق و علمی جستجوی اطلاعات را فرا گیرند تا به طور علمی بتوانند به مطالب مورد نیاز خود دست یابند.

 

لذا مهم این است که داوطلبان آزمون کارشناسی ارشد اطلاعات مورد نیاز خود را از سایتی معتبر و علمی پیگیری و رهگیری کنند. سایتی یا مجموعه ای که بتواند به طور صحیح پاسخگوی سوالات داوطلبان آزمون کارشناسی ارشد باشد. در این بستر پر تلاطم مجموعه سنجش امیرکبیر به عنوان مجری اماده سازی منابع ازمون کارشناسی ارشد و دکتری سعی نموده است بستر اطلاعات برای داوطلبان ازمون کارشناسی ارشد را طوری فراهم کنند که داوطلبان کنکور ارشد بتوانند به راحتی اخبار درست و مطالب صحیح آموزشی خود را از سایت سنجش تکمیلی دات ای آر کسب کنند.

 

نتایج کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد

 

همچنین داوطلبان عزیز امتحان کارشناسی ارشد می توانند در پایین همین صفحه، تمام سوالات خود را در زمینه امتحان ارشد مطرح کنند. مشاوران عالی سنجش امیرکبیر، مشتاقانه پاسخگوی پرسش ها و سوالات داوطلبان عزیز آزمون کارشناسی ارشد در زمینه ثبت نام آزمون ارشد در مقطع عالی و تکمیلی می باشند.

لذا به تمام داوطلبان آزمون کارشناسی ارشد توصیه میشود در چند ماه باقی مانده تا زمان ازمون ارشد ،تمرکز بیشتری روی مطالب کنکور ارشد خود داشته باشند.

 

کنکور دکتری دانشگاه آزاد 98

 

اعلام نتایج کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد

آزمون کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد  که امسال نیز همانند سال های گذشته با کنکور کارشناسی ارشد  دانشگاه های سراسری ادغام شده بود در روز های ۵ و ۶ اردیبهشت ماه برگزار خواهد شد
 برای تمامی داوطلبانی که در جلسه آزمون حاضر می شوند در قالب کارنامه کارشناسی ارشد  منتشر می شود و داوطلبین مایل به انتخاب رشته کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد  با توجه به وضعیت علمی خود در زمان تعیین شده فرصت داشتند حداکثر ۱۰۰ رشته محل را انتخاب کنند . بعد از این مرحله به ایستگاه پایانی که همان اعلام نتایج کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد ۹۸ می باشد نزدیک می شویم . از آنجایی که نتایج بصورت اینترنتی اعلام می شود دراین گزارش می خواهیم راهنمای تصویری مشاهده و اعلام نتایج کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد ۹۸ را ارائه نمائیم .
داوطلبین با توجه به وضعیت کارنامه اولیه خود می توانند رشته های مورد نظر خود را در دانشگاه های سراسر کشور از جمله دانشگاه های روزانه، شبانه، پردیس خودگردان، غیرانتفاعی و پیام نور انتخاب نمایند و بر پایه اولویت خود، آنها را در لیست انتخاب رشته خود قرار دهند. پس از انجام بررسی های لازم، نتایج نهایی کارشناسی ارشد ۹۸ – ۹۹ از سوی سازمان سنجش اعلام می شود. مطابق روال سال های گذشته زمان اعلام نتایج نهایی کارشناسی ارشد ۹۷ – ۹۸ در دهه اول شهریور ماه می باشد. داوطلبان پس از طی کردن مرحله انجام مصاحبه و آزمون مرحله دوم، باید منتظر اعلام نتایج نهایی باشند .

 

شرایط ثبت نام آزمون دکتری

 

زمان و نحوه اعلام نتایج کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد ۹۸

آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته یکی از آزمون هایی می باشد که هر ساله داوطلبین زیادی دارد زمان اعلام نتایج نهایی کارشناسی ارشد ۹۸ – ۹۹ هر ساله در تاریخ خاصی است. داوطلبان پس از مشاهده کارنامه اولیه (نتایج اولیه کارشناسی ارشد ۹۸ – ۹۹ ) انجام انتخاب رشته، ملزم می باشند تا منتظر زمان اعلام نتایج نهایی کارشناسی ارشد ۹۸ – ۹۹ بمانند .
برپایه تجربیات سال های گذشته احتمالاً نتایج کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد ۹۸ در شهریور ماه و بصورت اینترنتی اعلام خواهد شد. البته سال گذشته اعلام نتایج کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد با تغییراتی همراه بود . در حالی که انتظار داشتیم این نتایج هم زمان با اعلام نتایج کنکور کارشناسی ارشد  دانشگاه های سراسری توسط سایت سازمان سنجش کشور اعلام شود محل قبولی متقاضیان دانشگاه آزاد در این مرحله منتشر نشد و داوطلبان باید در هفته پایانی شهریور ماه شاهد انتشار نتایج خود بودند.

کلیه داوطلبانی که در انتخاب رشته کارشناسی ارشد آزاد ۹۸  شرکت نموده اند با در دست داشتن اطلاعات ثبت نامی می توانند نتایج خود را دریافت نمایند. با توجه به این که دو سال متوالی است نتایج کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد ۹۸ از طریق سایت سازمان سنجش  کشور اعلام می شود در ادامه نحوه مشاهده نتایج این آزمون را از طریق سایت سنجش این سازمان ارائه می دهیم . اما از آن جا که ممکن است تغییراتی در نحوه اعلام نتایج کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد ۹۸ انجام شده و این نتایج از طریق سایت  azmoon.org منتشر شود توصیه می نمائیم عضو کانال تلگرام کارشناسی ارشد سنجش امیرکبیر  شوید . پیرو تغییرات احتمالی راهنمای تصویری زیر را بروزرسانی خواهیم کرد .
نحوۀ مشاهده نتایج کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد از طریق سایت سازمان سنجش کشور به این شکل می باشد که بعد از ورود به www.sanjesh.org  بایستی با کلیک بر روی ” سامانه جامع آزمون تحصیلات تکمیلی سال ۹۸ ” در بخش کارشناسی ارشد وارد میز کار خود شده و نتایج ارشد دانشگاه آزاد را مشاهده کنید . در ادامه نحوه مشاهده نتایج را توضیح می دهیم .

 

زمان برگزاری آزمون دکتری

 

نحوه مشاهده نتایج کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد ۹۸

همان طور که در بالا اشاره نمودیم برای مشاهده نتایج خود بایستی به سایت سازمان سنجش کشور مراجعه نموده و طبق تصویر زیر گزینه مربوط به نتایج نهایی دانشگاه آزاد را انتخاب کنید .

 

کارشناسی ارشد

در ادامه دو روش جستجو برای شما ظاهر می شود .
 -۱طبق شماره پرونده و کد رهگیری ثبت نام
 -۲طبق شماره پرونده و اطلاعات فردی

کارشناسی ارشد

 

پس از وارد نمودن اطلاعات درخواستی میز کار شما به نمایش در آمده و کافی است بر روی گزینه مشاهده نتایج نهایی کلیک نمائید .

 

کارشناسی ارشد

 

اگر داوطلبان به هر علتی اطلاعات ثبت نامی خود را فراموش کرده باشند می توانند برای دریافت شماره پرونده و کد رهگیری ثبت نام کارشناسی ارشد به وسیله سیستم پاسخگویی سازمان سنجش درخواستی در این زمینه ارسال کنند .
در صورت عدم موفقیت در مشاهده نتایج کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد ۹۸، مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی تلفنی  سنجش امیرکبیر آماده هستند تا شما را در این مرحله کمک نمایند .

اعلام نتایج نهایی کارشناسی ارشد ۹۸ – ۹۹

نکته: لازم به ذکر می باشد نتایج نهایی آزمون کارشناسی ارشد در دوره سراسری و آزاد همزمان اعلام نخواهد شد و بین آنها فاصله زمانی وجود دارد. معمولاً نتایج نهایی داوطلبان دانشگاه های آزاد در اواخر شهریور ماه اعلام خواهد شد .
برای آگاهی از تاریخ دقیق زمان اعلام نتایج نهایی کارشناسی ارشد ۹۸ – ۹۹ همین حالا وارد کانال تلگرام سنجش امیرکبیر شوید .

 

زمان برگزاری آزمون دکتری

 

برخی از نکاتی که در زمان اعلام نتایج نهایی کارشناسی ارشد ۹۸ – ۹۹ باید بیاد داشته باشیم عبارتنداز:
برای مشاهده نتایج نهایی کارشناسی ارشد ۹۸ – ۹۹، می توانید از دو روش استفاده نمائید. روش اول با استفاده از شماره پرونده و کد پیگیری ثبت نام است و روش دوم با استفاده از شماره پرونده و برخی اطلاعات شخصی می باشد .
اگر  شماره پرونده و شماره پیگیری  خود را فراموش کرده باشید قبل از اعلام نتایج اقدام کنید؛ چرا که بدون آنها نمی توانید نتایج نهایی را در سایت مشاهده نمائید. (برای دریافت راهنمایی با کارشناسان ما تماس حاصل فرمائید . )
اگر داوطلبان تا تاریخ ۹۸/۶/۳۱ نتوانند مدرک کارشناسی خود را دریافت نمایند، قبولی آنها باطل می باشد. بنابراین اگر می دانید تا آن تاریخ فارغ التحصیل نمی شوید، بهتر است قبل از تاریخ ۹۸/۵/۲۰ همراه با مدارک مربوطه به سازمان سنجش کشور مراجعه نمائید و درخواست انصراف از گزینش خود را پر کنید .

 

ثبت نام آزمون دکتری سراسری

 

نحوه مشاهده نتایج آزمون کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد ۹۸

برای مشاهده نتایج آزمون کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد ۹۸  دو روش وجود دارد :
۱- در روش اول پس از ورود به سایت دانشگاه آزاد به نشانی azmoon.orgو ورود به قسمت اعلام نتایج سایت ، با استفاده از شماره شناسنامه و کد دسترسی که یک کد هفت رقمی است و در انتهای کارنامه اولیه درج شده است می توانید نتایج آزمون را مشاهده کنید .

کارشناسی ارشد

 

۲- در روش دوم نیز پس از مراجعه به سایت دانشگاه آزاد و ورود به قسمت اعلام نتایج سایت دانشگاه آزاد، با استفاده از اطلاعات فردی همچون نام و نام خانوادگی، شماره شناسنامه و همچنین سال تولد می توانید نتایج آزمون کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد را مشاهده کنید. اگر هنگام مشاهده نتایج با مشکلی مواجه شدید می توانید از طریق تماس با مشاوران سنجش امیرکبیر راهنمایی های لازم را دریافت کنید.

کارشناسی ارشد

 

زمان اعلام نتایج آزمون کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد ۹۸

ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد سراسری و آزاد آذر ماه ۱۳۹۷ انجام می شود. داوطلبینی که در آزمون ثبت نام و شرکت می کنند بایستی در خرداد ماه منتظر اعلام نتایج باشند. در حال حاضر زمان دقیق  اعلام نتایج آزمون کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد ۹۸  مشخص نمی باشد ولی به محض اطلاع از زمان دقیق آن،  در همین صفحه و همچنین کانال تلگرام کارشناسی ارشد سنجش امیرکبیر  اطلاع رسانی می کنیم. ضمناً برای اطلاع از زمان دقیق اعلام نتایج می توانید با مشاوران ما در مرکز سنجش امیرکبیر تماس بگیرید

 

نحوه سنجش و پذیرش آزمون دکتری

 

 

زمان انتخاب رشته کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد ۹۷

پس از اعلام نتایج آزمون ارشد دانشگاه آزاد ۹۸  داوطلبان در تب و تاب انتخاب رشته می باشند و مکرراً با مرکز مشاوره تحصیلی سنجش امیرکبیر تماس می گیرند و در رابطه با زمان دقیق انتشار دفترچه ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد  سؤال می کنند.  لازم به ذکر می باشد انتخاب رشته کارشناسی ارشد سراسری و آزاد به صورت جداگانه در سایت سازمان سنجش کشور و سایت دانشگاه آزاد انجام می شود. چند روز پس از اعلام نتایج زمان انتخاب رشته فرا می رسد که البته زمان دقیق آن اعلام نشده ولی به محض اطلاع از زمان دقیق آن اطلاع رسانی های لازم را انجام می دهیم. بنابراین توصیه می نمائیم با عضویت کانال تلگرام کارشناسی ارشد سنجش امیرکبیر  و یا تماس با مشاوران ما، پیگر زمان دقیق انتخاب رشته باشید تا از انتخاب رشته جا نمانید

 

 

 

نتایج انتخاب رشته دکتری

 

 

شما برای قبول شدن در کنکور کارشناسی ارشد ۹۸ ، به چه چیز هایی نیاز دارید ؟

 

بسته آموزشی آزمون دکتری
 
آزمون های آزمایشی دکتری

مشاوره و برنامه ریزی تحصیلی آزمون دکتری

بسته طلایی آزمون دکتری

قانون جذب

 

 

به داوطلبان کنکور کارشناسی ارشد توصیه می شود تمام اخبار و مطالب مرتبط با ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد را که در زیر آمده است را به صورت کامل مطالعه کنند و با توجه به شرایط و ضوابط کنکور ارشد برنامه ریزی خود را انجام دهند تا بتوانند قبولی در آزمون ارشد سال جاری را تجربه کنند. در ضمن پیشنهاد می شود قسمت سوالات متداول ارشد و اخبار کارشناسی ارشد و مشاوره ارشد را نیز مورد بازدید قرار دهند.

 

نتایج کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد

۱- منابع کنکور کارشناسی ارشد

۲- زمان ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد

۳- زمان برگزاری کنکور کارشناسی ارشد

۴- ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد

۵- ثبت نام کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد

۶- دفترچه ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد

۷- شرایط ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد

۸- مدارک ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد

۹- هزینه ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد

۱۰- نتایج کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد

۱۱- کارت ورود به جلسه کنکور کارشناسی ارشد

۱۲- تمدید مهلت ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد

۱۳- ویرایش ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد

۱۴- نتایج کارشناسی ارشد

۱۵- توضیحات کارنامه کارشناسی ارشد

۱۶- شهریه کارشناسی ارشد

۱۷- شهریه کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد

۱۸- دفترچه انتخاب رشته کارشناسی ارشد

۱۹- انتخاب رشته کارشناسی ارشد

۲۰- اعلام نتایج انتخاب رشته کارشناسی ارشد

۲۱- دفترچه انتخاب رشته کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد

۲۲- انتخاب رشته کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد

۲۳- اعلام نتایج انتخاب رشته کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد

۲۴- شناسه انتخاب رشته کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد

 

کلمات کلیدی:

نتایج کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد , نتایج کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد ۹۸ , نتایج کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد ۹۹ , زمان اعلام نتایج انتخاب رشته ارشد آزاد ۹۸ , اعلام نتایج آزمون کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد اسلامی , نتایج نهایی ارشد آزاد ۹۹ , مشاهده نتایج دانشگاه آزاد , نتایج نهایی کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد ۹۸ , نتایج کنکور دانشگاه آزاد ۹۸ , منابع آزمون دکتری , زمان ثبت نام آزمون دکتری , زمان برگزاری آزمون دکتری , ثبت نام دکتری , ثبت نام دکتری دانشگاه آزاد , دفترچه ثبت نام آزمون دکتری , شرایط ثبت نام دکتری , مدارک ثبت نام دکتری , هزینه ثبت نام دکتری , فرم صلاحیت عمومی آزمون دکتری , کارت ورود به جلسه آزمون دکتری , تمدید مهلت ثبت نام دکتری , ویرایش اطلاعات ثبت نام دکتری , نتایج اولیه آزمون دکتری , توضیحات کارنامه آزمون دکتری , مصاحبه دکتری , مصاحبه دکتری دانشگاه آزاد , شهریه دکتری , شهریه دکتری دانشگاه آزاد , دفترچه انتخاب رشته دکتری , انتخاب رشته دکتری , تاثیر سهمیه در انتخاب رشته دکتری , نتایج انتخاب رشته آزمون دکتری , دفترچه انتخاب رشته دکتری دانشگاه آزاد , انتخاب رشته دکتری دانشگاه آزاد , نتایج انتخاب رشته آزمون دکتری دانشگاه آزاد , شناسه انتخاب رشته دکتری دانشگاه آزاد

نوشته قبلی

ثبت نام کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد

نوشته بعدی

ویرایش ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید
ورود

هنوز حساب کاربری ندارید؟

ایجاد حساب کاربری
تبلیغات

دسته‌های دوره های آموزشی