بارگیری صفحه

قبولی کنکور دکتری و ارشد ۱۴۰۲ از آنچه فکر می‌کنید به شما نزدیک‌تر است

قبولی کنکور دکتری و ارشد ۱۴۰۲ از آنچه فکر می‌کنید به شما نزدیک‌تر است

موسسه سنجش امیرکبیر، ارائه دهنده سرویس‌های مشاوره به دانشجویان، علاوه بر دروس کنکوری، کتاب‌های جانبی مثل برنامه‌ریزی قانون جذب و راز قبولی در کنکور، تکنیک‌های انتخاب رشته و مصاحبه دکتری، جزوات و اسلایدهای دانشگاهی، DVDهای صوتی به داوطلبان آموزش ارائه می‌دهد.

 

قبولی کنکور دکتری و ارشد از آنچه فکر می‌کنید به شما نزدیک‌تر است

منابع آزمون ارشد
  • قبولی کنکور دکتری و ارشد از آنچه فکر می‌کنید به شما نزدیک‌تر است
  • قبولی کنکور دکتری و ارشد از آنچه فکر می‌کنید به شما نزدیک‌تر است
  • قبولی کنکور دکتری و ارشد از آنچه فکر می‌کنید به شما نزدیک‌تر است

 موسسه سنجش امیرکبیر در هشت سال اخیر توانسته است به گسترده‌ترین شبکه‌ی آموزش تحصیلات تکمیلی کشور با بیش از ۸۰۰ رشته دانشگاهی تبدیل شود و سهم عمده‌ای از بازار را به دست آورد

موسسه سنجش امیرکبیر برای داوطلبان آزمون ارشد سراسری، آزاد، وزارت بهداشت و فراگیر پیام نور؛ آزمون دکتری تخصصی سراسری، آزاد و وزارت بهداشت آزمون MSRT ،MHLE ،EPT ،UTEPT ،PNUEPT ،ILETS ،TOFEL خدمات ویژه‌ای ارائه می‌کند.

دکتر لطف زمان مدیرمسئول سنجش امیرکبیر ایده شکل‌گیری سنجش امیرکبیر را مربوط به سال ۱۳۷۸ دانست و افزود: در آن زمان موسسات اندکی خدمات آموزشی برای شرکت در آزمون‌های ارشد ارائه می‌کردند.

وی خلاصه روند تکامل سنجش امیرکبیر را در یک نگاه به صورت زیر بیان کرد:

۱)سال ۷۸: ارائه بسته‌های آموزشی آزمون ارشد سراسری و آزاد

۲) سال ۸۱: ثبت رسمی‌موسسه سنجش تکمیلی امیرکبیر

۳) سال ۸۷: ارائه بسته‌های آموزشی ارشد گروه علوم پزشکی

۴) سال ۸۸: ارائه بسته آموزشی دکتری و ارشد دانشگاه آزاد

۵) سال ۸۹: ارائه بسته‌های آموزشی دکتری و ارشد علوم پزشکی

۶) سال ۹۰: ارائه بسته آموزشی دکتری و ارشد سراسری در تمامی‌گروه‌ها

۷) سال ۹۲: ارائه تمام خدمات آموزشی با برند سنجش امیرکبیر

۸)سال ۹۶: ارائه خدمات در تمامی‌رشته‌ها و قطب کشاورزی ،دامپزشکی و هنر

عامل موفقیت؛ کیفیت در منابع آموزشی

به گفته مدیر مسئول موسسه انتشاراتی سنجش امیرکبیر، این موسسه در هشت سال اخیر توانسته است به گسترده‌ترین شبکه‌ی آموزش تحصیلات تکمیلی کشور با بیش از ۸۰۰ رشته دانشگاهی تبدیل شود و سهم عمده‌ای از بازار را به دست آورد به طوری که در بسیاری از رشته‌ها تک منبع و قطب آن رشته است.

دکتر لطف زمان شاخص موفقیت در هر کسب و کاری را کیفیت محصول و خدمتی که ارائه می‌دهد دانست و افزود: پایین بودن سطح کیفیت و دلایل دیگر، گروهی از رقیبان را از دور خارج یا ورشکسته کرده است؛ بر همین اساس سنجش امیرکبیر برای پاسخگویی به نیازهای داوطلبان شرکت در آزمون‌های کارشناسی‌ ارشد و آزمون‌های دکتری، تلاش کرده نوآوری و خلاقیت‌های جدیدی را در محصولات آموزشی خود به کار برده است.

وی ادامه داد: علاوه بر بسته‌های آموزشی، آزمون‌های آزمایشی‌ آنلاین و مشاوره و برنامه‌ریزی این موسسه برگزار می‌کند. درضمن برگ برنده سنجش امیرکبیر، پوشش هم‌زمان تمام رشته‌های ارشد و دکتری و ارشد دانشگاه‌های سراسری، آزاد و وزارت بهداشت است به طوری که بسیاری از رشته‌های شناور و تلفیقی(فنی و پزشکی) را فقط موسسه سنجش امیرکبیر در ایران خدمت رسانی می‌کند.

خلاصه خدمات سنجش امیرکبیر  به گروه‌های زیر:

۱) داوطلبان آزمون ارشد سراسری، آزاد، وزارت بهداشت و فراگیر پیام نور

۲) داوطلبان آزمون دکتری و ارشد  تخصصی سراسری، آزاد و وزارت بهداشت

۳)داوطلبان آزمون های حقوقی(وکالت،قضاوت،سردفترداری،مشاوران و..)

۴)داوطلبان آزمون MSRT,MHLE,EPT,UTEPT,PNUEPT, ILETS,TOFEL

دکتر لطف زمان اعلام کرد: منابع آموزشی و همچنین آزمون‌های آزمایشی سنجش امیرکبیر به گونه‌ای تدوین و تنظیم شده‌اند که دانشجویان با استفاده از آنها دیگر نیازی به حضور در هیچ کلاسی و منبع آموزشی دیگری نداشته باشند.

وی تاکید کرد: بهتر است دانشجویانی برای شرکت در کلاس‌ها ثبت‌نام کنند، که برای آمادگی نیاز به انگیزه و مشوق دارند و می‌خواهند مطالعه و یادگیری مطالب را همراه با کلاس پیش ببرند و یا این که دانشجویان در دروس بسیار ضعیف بوده و یا این که تغییر رشته‌ای هستند.

دکتر لطف زمان بیان کرد: در منابع آموزشی این موسسه، قسمت‌های زائد و گنگ منابع اصلی حذف یا با توضیح بیشتر روشن و قابل درک شده‌اند. در این کتاب‌ها به ارائه مثال، طرح سوال‌های متعدد و پاسخ به آنها توجه زیادی شده است و سعی شده کتب آموزشی این موسسه تمام سوالات کنکور و سرفصل‌های آموزش عالی را پوشش دهد که برتری و مزیت کتب این موسسه را نسبت به سایر موسسات مبرهن می‌کند.

وی ادامه داد: در منابع آموزشی سنجش امیرکبیر ، سعی شده است از تمام ابزارهای آموزشی مثل کتب کنکوری، جزوات کنکوری، دی‌وی‌دی‌های صوتی و تصویری، جزوات دانشگاهی، اسلایدهای دانشگاهی استفاده شود. همچنین سعی شده به عنوان یک مزیت رقابتی که سایر موسسات انجام نمی‌دهند علاوه بر دروس مربوط به کنکور، از کتاب‌های جانبی مثل برنامه ریزی تحصیلات تکمیلی به روش سنجش امیرکبیر، قانون جذب و راز قبولی در کنکور تحصیلات تکمیلی، تکنیک‌های انتخاب رشته و مصاحبه دکتری، قبولی به روش پارتیزانی در آزمون دکتری، جزوات و اسلایدهای دانشگاهی، دی وی دی‌های صوتی ساختن باورهای صحیح به داوطلب داده می‌شود.

مدیر مسئول سنجش امیرکبیر گفت: تلاش شده‌ تا اشکالات موجود در منابع اصلی و دیگر کتاب‌های کمک درسی در بسته‌های آموزشی سنجش امیرکبیر وجود نداشته باشد.

به گفته وی برخی از موسسه‌های همکار، استراتژی خود را بر کاهش حجم کتاب‌ها قرار داده‌اند و تا جایی که امکان دارد از تعداد صفحات منابع خود کم می‌کنند که این امر باعث شده است نتوانند به اندازه کافی پرسش و مساله را در کتاب‌های خود قرار دهند.

یکی از تمایزهای ویژه‌ی سنجش امیرکبیر ارائه‌ی مشاوره و برنامه‌ریزی رایگان تا زمان انتخاب رشته داوطلب است. سنجش امیرکبیر به عنوان موسسه‌ی پیشرو در زمینه‌ی تحصیلات تکمیلی، دی‌وی‌دی‌های صوتی و تصویری زبان عمومی و تافل را در بسته‌های آموزشی خود به داوطلبان ارائه می‌دهد.

دکتر لطف زمان مدیر موسسه‌ی امیر کبیر نقش نیروی انسانی را در موفقیت یک بنگاه بسیار مهم توصیف کرد و افزود: یکی از برگ‌های برنده سنجش امیرکبیر، استفاده از نیروهای متخصص باتجربه و نیروی انسانی کارآمد است.

وی ادامه داد: این مجموعه، از تمام وسایل و تکنولوژی‌های آموزشی برای اعتلای سطح دانش داوطلبان کنکور دکتری و ارشد استفاده می‌کند و یکی از تمایز‌های ویژه  سنجش امیرکبیر ارائه‌ی مشاوره و برنامه‌ریزی رایگان تا زمان انتخاب رشته داوطلب است. همچنین سنجش امیرکبیر به عنوان موسسه‌ی پیشرو در زمینه تحصیلات تکمیلی، دی‌وی‌دی‌های صوتی و تصویری زبان عمومی‌ و تافل را در بسته‌های آموزشی خود به داوطلبان ارائه می‌دهد تا داوطلبان به صورت غیر مستقیم و با استفاده از ناخودآگاه، زبان انگلیسی را فرا بگیرند.

نتایج مثبت و عالی گرفته شده توسط داوطلبان آزمون ارشد و دکتری از این دی‌وی‌دی‌های آموزشی که برای اولین بار در ایران در سال ۱۳۹۰ تولید شده و تا به امروز به روز شده است گواه این مطلب است.

دکتر لطف زمان اضافه کرد: قدمت موسسه و رضایت دانشجویان از عملکرد خدمات آموزشی ارائه شده باعث تبلیغات دهان به دهان شده؛ ولی با وجود این موسسه سنجش امیرکبیر از تبلیغات حرفه‌ای و بازاریابی در حوزه‌ی وب نیز غافل نشده است به طوری که با جستجوی منابع آزمون ارشد و دکتری اکثر رشته‌ها در نتایج اول و برتر گوگل پیشنهاد می‌شود‌؛ حتی رنگ‌های سازمانی ویژه‌ای را برای رسالت خود تعریف کرده‌ایم که عبارت از رنگ‌های زرد، سرمه‌ای و قرمز است و در تمام تبلیغات دیده می‌شود.

وی در ادامه افزود: با ارائه‌ی خدمات آموزشی در تمام حوزه‌های تحصیلات تکمیلی (ارشد و دکتری) برای دانشگاه‌های سراسری، آزاد و وزارت بهداشت به عنوان بزرگ‌ترین و گسترده‌ترین شبکه و مرکز آموزشی در حوزه‌ی تحصیلات تکمیلی هستیم به طوری که اکثر موسسات و سایت‌های آموزشی فعال در زمینه ارشد و دکتری، منابع ارشد و دکتری را از سایت سنجش تکمیلی دات آی آر به صورت ناقص کپی کرده‌اند لذا به داوطلبان کنکور دکتری و ارشد توصیه می‌شود که بهره‌برداری از منابع آزمون‌ها را از سایت اصلی یعنی www.sanjeshetakmili.ir انجام دهند؛ همچنین ورود جدی داوطلبان آزمون دکتری و ارشد برای دریافت خدمات آموزشی نیز تاثیر زیادی بر موفقیت موسسه سنجش امیرکبیر داشته است به گونه‌ای که در حال حاضر بیشتر ثبت‌نام‌ها از حوزه‌ی داوطلبان آزمون دکتری و ارشد سراسری، آزاد و وزارت بهداشت صورت می‌گیرد.

دکتر لطف زمان ادامه داد: آینده‌ی کسب و کار موسسه‌های آموزشی تحصیلات تکمیلی به موارد مختلفی بستگی دارد. اگر ظرفیت مقطع ارشد افزایش بی‌رویه‌ای داشته باشد و به طبع آن پذیرش در آزمون آسان‎تر شود، رقابت داوطلبان نیز کاهش پیدا می‌کند در نتیجه انگیزه آنها برای استفاده از خدمات موسسه‌های آموزشی تحصیلات تکمیلی کاهش می‌یابد. البته در بسیاری از رشته‌ها که متقاضی بیشتری دارد همچنان رقابت برای ورود به این رشته‌ها زیاد است.

مدیرمسئول سنجش امیرکبیر در پایان گفت: به اعتقاد ما باید مباحث کاربردی در قالب تمام ابزارهای آموزشی (کتاب، جزوات و اسلایدهای دانشگاهی دانشگاه‌های معتبر، دی‌وی‌دی‌های صوتی و تصویری، ساختن نظام باورها که هیچ وقت در دانشگاه‌ها بررسی نمی‌شود) آموزش داده شود.

وی بیان کرد: تلفیقی از کتاب‌های کنونی با روشی که در منابع آموزشی سنجش امیرکبیر در پیش گرفته شده است می‌تواند به تولید منابع آموزشی مناسب تحصیلات تکمیلی برای دانشگاه‌ها منجر شود.

علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با خدمات سنجش امیرکبیر می‌توانند به وب‌سایت سنجش امیرکبیر به نشانی  www.sanjeshetakmili.ir مراجعه کنند همچنین جهت دریافت رایگان منابع ارشد و منابع دکتری و هدایای موسسه داوطلبان می‌توانند با ارسال عدد ۱۰۱ به شماره ۰۲۱۴۴۰۳۱۶۹۰ برای آزمون ارشد و ارسال عدد ۱۰۲ به شماره ۰۲۱۴۴۰۳۱۶۹۰ برای آزمون دکتری از خدمات مجموعه استفاده کنند.

برای اطلاع از زمان ثبت نام آزمون دکتری و ارشد روی مرجع اخبار دانشگاهی کلیک کنید.

سنجش امیرکبیر به عنوان مجری آماده سازی منابع آزمون کارشناسی ارشد و دکتری سراسری و وزارت بهداشت ،آزمونی سرتاسر با موفقیت و پیروزی را برای شما آرزومند است.
( www.sanjeshetakmili.ir ) برای اطلاعات بیشتر به سایت سنجش تکمیلی دات آی آر مراجعه کرده یا با شماره ۰۲۱۴۴۰۳۱۶۹۰ بیست خط تماس بگیرید.

نوشته قبلی

توصیه‌های مهم در ثبت‌نام کنکور دکتری سراسری و آزاد ۱۴۰۲

نوشته بعدی

کتاب برنامه‌ریزی دکتری و کارشناسی ارشد  سنجش امیرکبیر

5 دیدگاه در “قبولی کنکور دکتری و ارشد ۱۴۰۲ از آنچه فکر می‌کنید به شما نزدیک‌تر است

  1. Good day! Do you know if they make any plugins to assist with Search Engine Optimization? I’m trying to get
    my website to rank for some targeted keywords
    but I’m not seeing very good results. If you know of
    any please share. Many thanks! I saw similar text here: Scrapebox AA List

  2. Hello there! Do you know if they make any plugins to assist with
    SEO? I’m trying to get my blog to rank for some targeted keywords but I’m not seeing very good success.
    If you know of any please share. Thank you! You can read similar text here:
    Sklep online

  3. Nice post. I was checking constantly this blog and I’m impressed!
    Extremely helpful info specifically the last part 🙂 I care for such information much.
    I was looking for this particular info for a very long time.
    Thank you and good luck. I saw similar here: Najlepszy sklep

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید
ورود

هنوز حساب کاربری ندارید؟

ایجاد حساب کاربری
تبلیغات

دسته‌های دوره های آموزشی