بارگیری صفحه

منابع آزمون های حقوقی را از کجا تهیه کنیم

منابع آزمون های حقوقی را از کجا تهیه کنیم

منابع آزمون های حقوقی اگر به درستی انتخاب شوند، اولین قدم صحیح در مسیر حرکت به سوی قبولی در آزمون های حقوقی است، لذا دپارتمان تخصصی حقوق سنجش امیرکبیر جهت سهولت دسترسی داوطلبان آزمون های حقوق،  منابع آزمون های حقوقی را تدوین و گردآوری نموده است. به داوطلبان آزمون های حقوقی توصیه می شود که از بسته های آموزشی (کتب و جزوات تخصصی) مورد نیاز رشته آزمون های حقوقی استفاده کنند.

آیا علاوه بر منابع آزمون های حقوقی، خواندن کتب مرجع برای آزمون های حقوقی توصیه می شود؟

مطالعه کتاب های مرجع اگر چه بسیار مفید و ضروری است اما برای آمادگی در آزمون های حقوقی دارای معایبی است که در ادامه به آنها اشاره می کنیم:

۱) حجم این نوع کتاب ها با توجه به مطالب مفید آنها برای آزمون های مناسب نیست؛ چرا که در کتاب های مرجع بیشتر به آموزش مفاهیم، اثبات قضایا و بعضاً آوردن مطالب غیر ضروری تکیه شده و تعداد سؤالات با پاسخ، برای تمرین دانشجویان کم است و بعضاً پاسخ را به عهده خواننده گذاشته اند.
۲) در این نوع کتاب ها، روش های تستی و سریع جهت پاسخگویی به سوالات آزمون های ، وجود ندارد.
۳) مطالب بعضی از این کتاب ها به دلیل ترجمه گزینشی نامفهوم به نظر می رسد و خواننده نمی تواند ارتباط لازم را با کتاب برقرار کند.

دلایل فوق و برخی علل دیگر نیاز به مطالعه یک کتاب جامع و خوب را برای ما ضروری می سازد. البته گفتنی است یک کتاب خوب باید کاملاً منطبق بر کتاب های مرجع با حذف نکات منفی آنها باشد و دانشجویان نباید کتاب های مرجع را از ذهن خارج کنند.

انتشارات سنجش امیرکبیر جهت قبولی داوطلبان در آزمون های حقوقی، کتاب های رشته های مختلف را در سطح کشور ارائه کرده که با استقبال زیادی از سوی دانشجویان مواجه شده است.

ویژگی های بارز بسته منابع آزمون های حقوقی سنجش امیرکبیر

منابع آزمون های سنجش امیرکبیر توسط نفرات برتر کنکور سال های گذشته گردآوری گردیده و حاوی مطالب مفید و نکات برگزیده ای است که موجب صرفه جویی در وقت داوطلبان می گردد. بسیاری از داوطلبان با مشاهده حجم و تعدد کتب رفرنس اعلام شده، نگران نحوه گزینش مطلب و کمبود زمان برای مطالعه آنها می‎ گردند، از اینرو جزوات سنجش امیرکبیر علاوه بر مطالب گردآوری شده توسط نفرات برتر، دارای مطالب کنکوری بوده و یک منبع جامع، کامل و در عین حال خلاصه محسوب می شود که نیاز شما را به هر کتاب یا هر منبع دیگری مرتفع می ‎کند.

آزمون های حقوقی عبارتند از:

منابع آزمون قضاوت

منابع آزمون مشاوران حقوقی

منابع آزمون وکالت

منابع آزمون سردفترداری

سنجش امیرکبیر

آزمون های های کارشناسی ارشد حقوق

منابع کارشناسی ارشد حقوق خصوصی

منابع کارشناسی ارشد حقوق جزا و جرم شناسی

منابع کارشناسی ارشد حقوق عمومی

منابع کارشناسی ارشد حقوق بین الملل

*** گروه ۱ شامل گرایش های:

خصوصی- حقوق جزا و جرم شناسی- مالکیت فکری- حقوق اقتصادی- ارتباطات- حقوق تجاری اقتصادی بین المللی- سردفتری اسناد رسمی- حقوق ثبت اسناد و املاک- حقوق اسناد قراردادهای تجاری- حقوق حمل و نقل تجاری- حقوق کیفری اطفال و نوجوانان- مدیریت اصلاح و کیفرهای قضایی-فقه و حقوق اقتصادی- حقوق مالی اقتصادی- مدیریت ثبت اسناد و املاک- فقه و حقوق خصوصی- فقه و حقوق جزا-حقوق مالی

*** گروه ۲ شامل گرایش های:

حقوق بین الملل- حقوق عمومی-حقوق بشر- حقوق محیط زیست-حقوق تجارت بین الملل- معارف اسلامی و حقوق- حقوق ارتباطات- مدیریت نظارت و بازرسی- مدیریت دادگستری- حقوق دادرسی اداری-حقوق  خانواده-حقوق شرکت های تجاری- حقوق نفت و گاز-حقوق تجارت الکترونیکی- فقه و حقوق خانواده- حقوق

آزمون های دکتری حقوق

منابع دکتری حقوق خصوصی

منابع دکتری حقوق جزا و جرم شناسی

منابع دکتری حقوق عمومی

منابع دکتری حقوق بین الملل عمومی

منابع دکتری حقوق نفت و گاز

آزمون های حقوقی

ما درسنجش امیرکبیر مجموعه ای از آزمون های حقوقی را ، شامل آزمون های کارشناسی ارشد، دکتری، آزمون وکالت ،آزمون سردفترداری،آزمون قضاوت وآزمون مشاوران حقوقی گردآوری کرده ایم

داوطلبان آزمون های حقوقی برای کسب درصد های بالا در دروس و قبولی در آزمون و مدیریت زمان و هزینه، یک مجموعه تمام و کامل آزمون را برای شما تهیه کرده ایم.

۱- پکیج بی نظیر از کتب و جزوات آموزشی برای کسب درصد های بالا در آزمون های حقوقی،یک بسته آموزشی کامل برگرفته از کتب مرجع و جزوات آموزشی دانشگاه ها،به عبارت دیگر تمام منابع هر درس در یک کتاب جمع آوری شده است.

۲- پلنر آزمون های حقوقی برای برنامه ریزی بلند مدت،میان مدت و کوتاه مدت،یعنی یک برنامه ریزی تمام و کمال برای افراد مختلف(کارمند،دانشجو،تغییر رشته ای و…) که چه روزها و چه ساعتی ،چه مطالبی مطالعه کنند تا به درصد های دلخواهشان برسند.

۳- فقط چهار مرحله آزمون مکاتبه ای دکتری و  هشت مرحله آزمون مکاتبه ای کارشناسی ارشد ، که شما را با مدیریت زمان و پاسخگویی به تست ها آشنا می کند .در این آزمون ها به شما ۴  و ۸ مرتبه فرصت داده می شود تا خودتان را محک بزنید و اشتباه ها و خطا های خودتان را پیدا کرده و اصلاح نمایید.

 

تصمیم آینده ساز شما:برای قبولی در آزمون های حقوقی و داشتن ابزارهای میانبر ، ما تمام شرایط آسان شدن آزمون های حقوق را برای شما آماده کرده ایم،همین الان از طریق www.sanjeshetakmili.ir با شماره ۴۴۰۳۱۶۹۰ تماس بگیرید.

 

 

آزمون آیلتس

داوطلبان آزمون آیلتس،برای اولین بار در ایران کتاب برنامه ریز آمادگی آزمون آیلتس(پلنر آیلتس)در ۲۵۲ صفحه به سفارش مایگریشن اسکیلز توسط سنجش امیرکبیر چاپ شده است. برای تهیه به سایت مایگریشن اسکیلز به آدرس www.migrationskills.ir مراجعه کنید.

  https://t.me/partner_english

نوشته قبلی

منابع و لیست رشته های مجاز ارشد وزارت بهداشت با کارشناسی فنی مهندسی را از کجا تهیه کنیم؟

نوشته بعدی

دکتری زبان و ادبیات فارسی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید
ورود

هنوز حساب کاربری ندارید؟

ایجاد حساب کاربری
تبلیغات

دسته‌های دوره های آموزشی