بارگیری صفحه

مدارک ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد وزارت بهداشت

Enrollment documents for the master’s degree in the Ministry of Health

 

مدارک ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد وزارت بهداشت

مدارک ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد وزارت بهداشت عبارتی است که در بهمن ماه هر سال در گوگل یا سایر موتورهای جستجو توسط داوطلبان آزمون ارشد وزارت بهداشت سرچ می شود.بسیاری از داوطلبان کنکور ارشد وزارت بهداشت با توجه به هوش و فراست خود عبارت های کلیدی دیگری مثل زمان ثبت نام کنکور ارشد وزارت بهداشت ۹۸ , زمان کنکور ارشد وزارت بهداشت ۹۸-۹۹ , دفترچه کارشناسی ارشد وزارت بهداشت ۹۸ , کنکور وزارت بهداشت۹۸ , ثبت نام ارشد وزارت بهداشت ۹۸ , آزمون ارشد وزارت بهداشت ۹۸ , زمان ازمون ارشد پزشکی۹۸ و یا کارت ورود به جلسه ارشد وزارت بهداشت۹۸ را نیز جستجو کنند.

 

مدارک ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد وزارت بهداشت

 

هدف همه آنها یکی است و همگی با کمی تسریع یا تاخیر به اطلاعات و خبرهای مطلوب خود در سطح اینترنت دست می یابند البته لازم به ذکر است داوطلبان آزمون ارشد وزارت بهداشت باید به صورت حرفه ای نحوه دقیق و علمی جستجوی اطلاعات را فرا گیرند تا به طور علمی بتوانند به مطالب مورد نیاز خود دست یابند.

لذا مهم این است که داوطلبان آزمون ارشد وزارت بهداشت اطلاعات مورد نیاز خود را از سایتی معتبر و علمی پیگیری و رهگیری کنند. سایتی یا مجموعه ای که بتواند به طور صحیح پاسخگوی سوالات داوطلبان آزمون ارشد وزارت بهداشت باشد. در این بستر پر تلاطم مجموعه سنجش امیرکبیر به عنوان مجری اماده سازی منابع ازمون کارشناسی ارشد و ارشد وزارت بهداشت سعی نموده است بستر اطلاعات برای داوطلبان ازمون ارشد وزارت بهداشت را طوری فراهم کنند که داوطلبان کنکور ارشد وزارت بهداشت  بتوانند به راحتی اخبار درست و مطالب صحیح آموزشی خود را از سایت سنجش تکمیلی دات ای آر کسب کنند.

همچنین داوطلبان عزیز امتحان ارشد وزارت بهداشت می توانند در پایین همین صفحه، تمام سوالات خود را در زمینه آزمون ارشد مطرح کنند. مشاوران عالی سنجش امیرکبیر، مشتاقانه پاسخگوی پرسش ها و سوالات داوطلبان عزیز آزمون ارشد وزارت بهداشت در زمینه ثبت نام آزمون ارشد وزارت بهداشت در مقطع عالی و تکمیلی می باشند.

 

مدارک ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد وزارت بهداشت

 

 

لذا به تمام داوطلبان ازمون ارشد وزارت بهداشت توصیه میشود در چند ماه باقی مانده تا زمان کنکور ارشد وزارت بهداشت ،تمرکز بیشتری روی مطالب کنکور ارشد خود داشته باشند.

 

کنکور ارشد دانشگاه آزاد 98

 

مدارک ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد وزارت بهداشت

اولین و مهم ترین موضوعی که هر متقاضی می بایست در زمان ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد وزارت بهداشت ۹۸  توجه نماید درج صحیح اطلاعات ثبت نامی می باشد . بنابراین به متقاضیان توصیه می شود برای جلوگیری از هر نوع خطا و اشتباه ، مدارک ثبت نام کارشناسی ارشد وزارت بهداشت ۹۸ را آماده کرده و طبق آن ثبت نام خود را انجام دهند . آماده کردن این مدارک روند ثبت نام را آسان تر نموده و باعث تسریع در انجام مراحل ثبت نام ارشد علوم پزشکی ۹۸  خواهد شد . در ادامه این گزارش به بررسی مدارک لازم برای ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد وزارت بهداشت ۹۸  می پردازیم

منابع آزمون ارشد وزارت بهداشت

 

مدارک مورد نیاز برای ثبت نام کارشناسی ارشد وزارت بهداشت ۹۸

با توجه به بندهای مختلف فرم ثبت نام کارشناسی ارشد وزارت بهداشت  متقاضیان بایستی در زمان ثبت نام ، مدارک شخصی و تحصیلی خود را به همراه داشته و طبق آن فیلدهای این فرم را تکمیل کنند. علاوه بر تکمیل فرم ثبت نام ، داوطلبان بایستی نسبت به ارسال برخی مدارک مورد نیاز برای ثبت نام اقدام کنند . به علت اینترنتی بودن ثبت نام ارشد علوم پزشکی  ۹۸،  ارسال این مدارک به صورت اسکن شده و با حجم ۱۰۰ الی ۳۰۰ کیلوبایت امکان پذیر می باشد . آن دسته از مدارک ثبت نام ارشد وزارت بهداشت ۹۸ که باید از طریق سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی ارسال شوند عبارتند از :
  ۱- اسکن یک قطعه عکس ۴ * ۳
۲- اسکن اصل شناسنامه
۳- اسکن کارت ملی
مدارک بالا بایستی براساس جزئیاتی که در دفترچه ثبت نام کارشناسی ارشد وزارت بهداشت ۹۸ به اطلاع داوطلبان می رسد ، ارسال شود . هم چنین متقاضیان در زمان ارسال مدارک لازم است به نکات زیر را مورد توجه کنند:
۱- در صورتی که شناسنامه یا کارت ملی داوطلب جهت تعویض به مراجع ارسال شده ، اسکن رسید مربوطه هم قابل قبول می
باشد .
۲- برای اطمینان از صحت مدارک ارسال شده توصیه می کنیم از فرم ثبت نام پرینت تهیه نموده و کلیه مدارک و عکس مندرج در انتهای فرم را کنترل نمایید  .

داوطلبانی که موفق به قبولی در آزمون ارشد وزارت بهداشت ۹۸-۹۹ شده اند توجه کنند طبق آئین نامه آموزشی دوره های کارشناسی ارشد ناپیوسته  علوم پزشکی هر نوع انتقال ، تغییر رشته و یا جابجایی محل تحصیل در دوره کارشناسی ارشد ناپیوسته ممنوع است.  بنابراین با توجه  به اینکه محل پذیرش را خود فرد و با آگاهی کامل تعیین کرده، بنابراین هیچگونه تغییر در محل پذیرش انجام نمی شود.
مدارک ثبت نام باید به دانشگاه های محل پذیرش ارائه شود و این مدارک توسط دانشگاه، مورد برسی قرار می گیرد. در صورت مشاهده عدم رعایت ضوابط توسط داوطلب و واجد شرایط نبودن فرد برای شرکت و پذیرش در آزمون و رشته مربوط، مغایرت و عدم صحت مدارک، مغایرت اطلاعات اعلام شده، از ادامه تحصیل فرد ممانعت به عمل خواهد آمد.

 

شرایط ثبت نام آزمون ارشد

 

 

مدارک مورد نیاز ثبت نام پذیرفته شدگان آزمون ارشد وزارت بهداشت ۹۸

مدارک مورد نیاز ثبت نام قبول شدگان آزمون ارشد وزارت بهداشت ، برای هر دسته از داوطلبان که از سهمیه های متفاوت استفاده نموده اند بصورت جداگانه اعلام شده است که در ادامه در اختیار شما قرار می دهیم. متقاضیان بعد از قبولی باید تمام مدارک لازم را به صورت کامل در زمان ثبت نام به دانشگاه ارائه دهند در صورت مغایرت مدارک ثبت نام، تحصیل داوطلب منتفی می شود.

مدارکی که توسط پذیرفته شدگان سهمیه آزاد باید ارائه شود:
۱- ۶ قطعه عکس ۳*۴
۲- عکس و کپی کارت ملی و شناسنامه تمام صفحات
۳- اصل و کپی مدارک و ریز نمرات و یا مدرکی که نشان دهنده فراغت تحصیل داوطلب باشد.
۴- اصل و کپی کارت پایان خدمت و یا کارت معافیت دائم یا مدارکی که نشان دهنده وضعت نظام وظیفه آقایان می باشد.
۵- اصل و یا کپی گواهی پایان یا معافیت از طرح برای فارغ التحصیلان رشته های : پزشکی، دندانپزشکی و داروسازی
۶- اصل و کپی گواهی  پایان یا معافیت از طرح برای فارغ التحصیلان رشته های : پرستاری، اتاق عمل، هوشبری، رادیولوژی، علوم آزمایشگاهی، فوریت های پزشکی، پرستاری، دندانپزشکی و بهداشت دهان
۷- مدارک و مستندات ۲ سال سابقه کار بالینی با مدرک کارشناسی برای تمامی پذیرفته شدگان ۵ رشته : مدیریت پرستاری، پرستاری مراقبت های ویژه، رشته پرستاری مراقبتهای ویژه نوزادان، پرستاری اورژانس و تکنولوژی گردش خون

 

زمان برگزاری آزمون ارشد

 

مدارک مورد نیاز برای سهمیه رزمندگان

 ۱-کلیه مدارک ذکر شده در قسمت بالا
 ۲- اصل و کپی مدارک نشان دهنده وضعیت داوطلب برای استفاده از سهمیه رزمندگان و ایثارگران
تذکر: درصورتی که درمرحله قبل یا حین یا بعد ازتحصیل مشخص شودفرد پذیرفته شده با استفاده از سهمیه رزمندگان و ایثارگران واجد شرایط نبوده ضمن لغو قبولی، براساس ضوابط عمل می شود.

مدارک مورد نیاز برای پذیرفته شدگان دانشگاههای علوم پزشکی بقیه ا… و ارتش
۱- کلیه مدارک معرفی شده در سهمیه آزاد
۲-اصل حکم کارگزینی یا مدرکی که نشان دهنده وضعیت استخدام (رسمی، پایور) می باشد. مدرک ارائه شده باید در سال۹۶ صادر شده باشد.
مدارک مورد نیاز برای پذیرفته شدگان استعدادهای درخشان
۱- کلیه مدارک معرفی شده برای سهمیه آزاد ( این پذیرفته شدگان نیاز به ارائه طرح نیروی انسانی ندارند)
۲-نامه تاییدیه از دانشگاه محل تحصیل مبنی بر کسب رتبه برتر بر اساس آئین نامه تسهیل ادامه تحصیل دانشجویان ممتاز و استعداد درخشان به مقاطع بالاتر تحصیلی

 

زمان برگزاری آزمون ارشد

 

راهنمای ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد وزارت بهداشت ۹۸

۱- بعد از مطالعه دفترچه داوطلبان برای ثبت نام لازم است به پایگاه اینترنتی www.sanjeshp.ir  مراجعه  کنند .
۲- داوطلبان بایستی برای ورود به بخش ثبت نام هزینه ثبت نام را که مبلغ۳۶۰۰۰۰ (سیصدو شصت هزار)ریال است را پرداخت کرده این پرداخت از طریق پیوند الکترونیکی هزینه ثبت نام آزمون های مرکز سنجش آموزش پزشکی انجام می شود. در اینجا ذکر یک نکته خالی از لطف نمی باشد که داوطلبانی که متقاضی شرکت در دو گروه امتحانی می باشند لازم است ۲ بار هزینه ثبت نام را پرداخت نمایند. نحوه پرداخت هزینه ثبت نامی به این گونه است که داوطلبان پس از وارد نمودن کد ملی خود گزینه وضعیت پرداخت الکترونیکی انتخاب کرده و وارد درگاه پرداخت الکترونیک شده و پس از پایان عملیات پرداخت و زدن دکمه تایید نهایی این صفحه بسته شده و متقاضی بایستی با وارد نمودن کد ملی خود از وضعیت پرداخت الکترونیکی برای رشته اول اطلاع یابد و در صورت تمایل برای پرداخت رشته دوم گزینه مربوطه را انتخاب کرده و بقیه مراحل را طی کند. در صورتی که  داوطلب تمایلی به رشته دوم نداشته باشد می تواند گزینه آغاز ثبت نام را انتخاب نماید که پس از مرحله پرداخت به صورت اتوماتیک فعال می شود .
۳- پس از شروع ثبت نام، فرم ثبت نام نمایان خواهد شد که لازم است داوطلبان آن را به شرح زیر تکمیل کنند: 
قسمت اول شامل مشخصات شناسنامه ای می باشد که لازم است همراه با تکمیل این فرم مدارکی که قبلا اسکن شده ان نیز ارسال گردند.
قسمت دوم شامل مشخصات تماس داوطلبان شامل آدرس و شماره محل سکونت و آدرس پست الکترونیکی و شهر و استان می باشد.
قسمت سوم این قسمت مختص سهمیه ها و اطلاعات مربوط می باشد که لازم است ابتدا قسمت مربوط به سهمیه ها در دفترچه راهنما مطالعه گردد.
قسمت چهارم شامل اطلاعات آموزشی رشته امتحانی ، حوزه امتحانی ،دانشگاه محل تحصیل ، وضعیت خدمت داوطلبان(مرد) و در آخر انتخاب رشته امتحانی است.
در نهایت قسمت پنجم فرم ثبت نام مربوط به تکمیل اطلاعات ثبت نامی می باشد و در نهایت کد رهگیری ۱۶ رقمی نمایان می شود که به منزله پایان ثبت نام می باشد.
ذکر یک نکته در اینجا برای داوطلبان متقاضی رشته دوم لازم است و آن اینکه  وقتی این دواطلبان تمام فرآیند ثبت نام را طی می نمایند و کد رهگیری نیز دریافت می کنند. می توانند از قسمت ویرایش فرم ثبت نام اقدام به انتخاب رشته دوم کنند که لازم است قبل از آن یا در حین آن وجه ثبت نامی پرداخت شود و بقیه مراحل را تا تایید نهایی طی نمایند .
ذکر یک نکته در اینجا حائز اهمیت است که وقتی شما فرم ثبت نام را تکمیل می کنید و تمام مراحل راطی می نمائید و سپس مدارک اسکن شده را نیز ارسال می نمائید به این معنی نیست که ثبت نام شما قطعی شده است .این ثبت نام ،به عنوان ثبت نام موقت یا اولیه شما تلقی می گردد نه به عنوان تایید اطلاعات یا مدارک ارسالی .

 

ثبت نام آزمون ارشد سراسری

 

شرایط ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد وزارت بهداشت ۹۸

در گزارش مربوط به شرایط ثبت نام کنکور ارشد وزارت بهداشت ۹۸ شرایط کامل شرکت در این آزمون توضیح داده شده است که در اینجا به برخی از این موارد اشاره می کنیم .
۱- داشتن مدرک کارشناسی یا کارشناسی ارشد یا دکتری گروه پزشکی و یا مدارک بالاتر متناسب با آزمون ارشد ارشد پزشکی ۹۸
۲- دانشجویان ترم اخر که متقاضی ثبت نام کنکور ارشد وزارت بهداشت ۹۸ هستند لازم است که گواهی مبنی بر فارغ التحصیلی تا تاریخ ۹۸/۶/۳۱ را ارائه دهند .
۳- هر یک از داوطلبان باید متناسب با مدرک تحصیلی خود در یکی از رشته های امتحانی که در دفترچه ثبت نام کنکور ارشد پزشکی ۹۸ ذکر شده است ثبت نام نمایند
۴- کسانی که دارای مدرک معادل ، گواهی پایان دوره هستند کسانی که میانگین معدل کل کمتر از ۱۲ در مقطع کارشناسی و افرادی که دارای مدرک تحصیلی که از طریق آزمون داخلی پذیرفته شده و این مدرک فقط دارای ارزش استخدام است مجاز به ثبت نام و شرکت در کنکور کارشناسی ارشد ۹۸ وزارت بهداشت نیستند .
۵- عدم اشتغال به تحصیل همزمان دوره های تحصیلی کارشناسی ارشد و سایر دوره ها ( ممنوعیت از تحصیل همزمان شامل دوره ی حضوری می باشد و ممانعتی برای دوره های غیرحضوری (مجازی) وجود ندارد)

برای مطالعه تمامی شرایط توصیه می کنیم به گزارش شرایط شرکت در کنکور ارشد پزشکی ۹۸  مراجعه کنید .

 

نحوه سنجش و پذیرش آزمون ارشد

 

شرایط طرح نیروی انسانی جهت ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد وزارت بهداشت ۹۸

داوطلبانی متقاضی ثبت نام در آزمون ارشد پزشکی ۹۸ می باشند و دارای طرح نیروی انسانی هستند برای شرکت در آزمون باید وضعیت طرح خود را مشخص کنند
۱- متقاضیان رشته های پیراپزشکی که دارای طرح می باشند یک بار می توانند در دوران دانشجویی و یا در اولین آزمون پس از فراغت از تحصیل در کنکور ارشد پزشکی وزارت بهداشت ۹۸ شرکت کنند . این داوطلبان دقت کنند در صورت پذیرفته شدن در آزمون تعهدات طرح مقطع کارشناسی آنها کماکان باقی می ماند . در صورتی که این افراد طرح خود را شروع کرده باشند در صورت قبولی در کنکور ارشد وزارت بهداشت ۹۸ با دانشگاه محل خدمت تسویه و ادامه طرح به بعد از اتمام تحصیل موکول خواهد شد .
تبصره : اگر افراد مشمول طرح اجباری که در بند قبل ذکر شد یک بار در آزمون ارشد پزشکی ثبت نام نموده و پذیرش نشوند موظف به اتمام طرح خود هستند و در صورتی مجاز به ثبت نام در کنکور ارشد پزشکی ۹۸ می باشند که طرح خود را تا تاریخ ۹۸/۶/۳۱ به اتمام برسانند . همچنین این افراد در صورت قبولی باید گواهی پایان طرح خود را به دانشگاه محل قبولی ارائه نمایند.
مشمولین طرح اجباری که بعد از تاریخ ۹۶/۱۱/۱ فارغ التحصیل شده و در کنکور ارشد ۹۷ شرکت نکرده اند می توانند در کنکور ارشد پزشکی ۹۸ ثبت نام کنند .
۲- تمامی داوطلبان مشمول طرح نیروی انسانی که طرح خود را به اتمام رسانده اند و یا معاف شده می توانند با ارائه مدرک معافیت و یا پایان طرح در کنکور کارشناسی ارشد ۹۸ وزارت بهداشت ثبت نامکنند .
۳- شرایط ثبت نام داوطلبان پیام آور همانند مشمولین مقررات وظیفه عمومی است .
۴- فارغ التحصیلان رشته های دندان پزشکی ، پزشکی و داروسازی به شرط اتمام طرح خود تا تاریخ ۹۸/۶/۳۱ و یا معافیت می توانند در کنکور ارشد علوم پزشکی ۹۸ ثبت نام کنند.
۵- فارغ التحصیل استعداد درخشان رشته های پیرا پزشکی بدون محدودیت می توانند در آزمون ارشد شرکت کنند .
۶- رشته های دارای طرح اجبار شامل پزشکی ، دندان پزشکی ، داروسازی ، هوشبری ، اتاق عمل ، پرستاری ، رادیولوژی ، علوم آزمایشگاه ، فوریت پزشکی ، پرستاری دندان پزشکی و بهداشت دهان ،  پرتز دندان و ساخت پروتز دندانی  ( طرح اجباری در مقاطع کارادانی و کارشناسی از ورودی مهر ۹۵ به بعد ) تکنسین سلامت دهان ( طرح اجباری مقطع کاردانی از ورودی ۹۴ به بعد ) .

 

نتایج انتخاب رشته ارشد

 

به داوطلبان کنکور کارشناسی ارشد وزارت بهداشت توصیه می شود تمام اخبار و مطالب مرتبط با ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد وزارت بهداشت را که در زیر آمده است را به صورت کامل مطالعه کنند و با توجه به شرایط و ضوابط کنکور ارشد وزارت بهداشت برنامه ریزی خود را انجام دهند تا بتوانند قبولی در آزمون ارشد وزارت بهداشت سال جاری را تجربه کنند. در ضمن پیشنهاد می شود قسمت سوالات متداول ارشد وزارت بهداشت و اخبار کارشناسی ارشد وزارت بهداشت و مشاوره ارشد وزارت بهداشت را نیز مورد بازدید قرار دهند.

مدارک ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد وزارت بهداشت

۱- منابع کنکور کارشناسی ارشد وزارت بهداشت

۲- زمان ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد وزارت بهداشت

۳- زمان برگزاری کنکور کارشناسی ارشد وزارت بهداشت

۴- ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد وزارت بهداشت

۵- دفترچه ثبت نام کارشناسی ارشد وزارت بهداشت

۶- شرایط ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد وزارت بهداشت

۷- مدارک ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد وزارت بهداشت

۸- هزینه ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد وزارت بهداشت

۹- کارت ورود به جلسه کنکور کارشناسی ارشد وزارت بهداشت

۱۰- تمدید مهلت ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد وزارت بهداشت

۱۱- ویرایش اطلاعات ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد وزارت بهداشت

۱۲- نتایج ارشد وزارت بهداشت

۱۳- توضیحات کارنامه کارشناسی ارشد وزارت بهداشت

۱۴- شهریه کارشناسی ارشد وزارت بهداشت

۱۵- دفترچه انتخاب رشته کارشناسی ارشد وزارت بهداشت

۱۶- انتخاب رشته کارشناسی ارشد وزارت بهداشت

۱۷- اعلام نتایج انتخاب رشته کارشناسی ارشد وزارت بهداشت

کلمات کلیدی:

مدارک ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد وزارت بهداشت , زمان ثبت نام کنکور ارشد وزارت بهداشت ۹۸ , زمان کنکور ارشد وزارت بهداشت ۹۷ ۹۸ , تاریخ آزمون ارشد وزارت بهداشت ۹۸ , زمان ثبت نام کنکور ارشد وزارت بهداشت ۹۸-۹۹ , زمان کنکور ارشد وزارت بهداشت ۹۸ ۹۹ , زمان برگزاری کنکور ارشد وزارت بهداشت ۹۸ , ثبت نام ارشد وزارت بهداشت ۹۸ , لیست رشته های کارشناسی مجاز برای شرکت در آزمون ارشد هر رشته وزارت بهداشت ۹۸ , Enrollment documents for the master’s degree in the Ministry of Health , منابع کنکور کارشناسی ارشد وزارت بهداشت , زمان ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد وزارت بهداشت , زمان برگزاری کنکور کارشناسی ارشد وزارت بهداشت , ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد وزارت بهداشت , دفترچه ثبت نام کارشناسی ارشد وزارت بهداشت , شرایط ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد وزارت بهداشت , مدارک ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد وزارت بهداشت , هزینه ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد وزارت بهداشت , کارت ورود به جلسه کنکور کارشناسی ارشد وزارت بهداشت , تمدید مهلت ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد وزارت بهداشت , ویرایش اطلاعات ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد وزارت بهداشت , نتایج ارشد وزارت بهداشت , توضیحات کارنامه کارشناسی ارشد وزارت بهداشت , شهریه کارشناسی ارشد وزارت بهداشت , دفترچه انتخاب رشته کارشناسی ارشد وزارت بهداشت , انتخاب رشته کارشناسی ارشد وزارت بهداشت , اعلام نتایج انتخاب رشته کارشناسی ارشد وزارت بهداشت

نوشته قبلی

زمان ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد وزارت بهداشت

نوشته بعدی

ویرایش اطلاعات ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد وزارت بهداشت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید
ورود

هنوز حساب کاربری ندارید؟

ایجاد حساب کاربری
تبلیغات

دسته‌های دوره های آموزشی