بارگیری صفحه

نتایج ارشد وزارت بهداشت

Senior Minister of Health

 

نتایج ارشد وزارت بهداشت

نتایج ارشد وزارت بهداشت عبارتی است که در بهمن ماه هر سال در گوگل یا سایر موتورهای جستجو توسط داوطلبان آزمون ارشد وزارت بهداشت سرچ می شود.بسیاری از داوطلبان کنکور ارشد وزارت بهداشت با توجه به هوش و فراست خود عبارت های کلیدی دیگری مثل اعلام نتایج ارشد وزارت بهداشت ۹۸ , نتایج کنکور ارشد وزارت بهداشت ۹۸ , اعلام نتایج کارشناسی ارشد وزارت بهداشت ۹۸ , زمان اعلام نتایج ارشد پزشکی ۹۸ , دفترچه کارشناسی ارشد وزارت بهداشت ۹۸ , زمان ثبت نام کنکور ارشد وزارت بهداشت ۹۸ , اعلام نتایج ارشد علوم پزشکی ۹۸ و یا نتایج ارشد پزشکی ۹۸ را نیز جستجو کنند.

 

نتایج ارشد وزارت بهداشت

هدف همه آنها یکی است و همگی با کمی تسریع یا تاخیر به اطلاعات و خبرهای مطلوب خود در سطح اینترنت دست می یابند البته لازم به ذکر است داوطلبان آزمون ارشد وزارت بهداشت باید به صورت حرفه ای نحوه دقیق و علمی جستجوی اطلاعات را فرا گیرند تا به طور علمی بتوانند به مطالب مورد نیاز خود دست یابند.

لذا مهم این است که داوطلبان آزمون ارشد وزارت بهداشت اطلاعات مورد نیاز خود را از سایتی معتبر و علمی پیگیری و رهگیری کنند. سایتی یا مجموعه ای که بتواند به طور صحیح پاسخگوی سوالات داوطلبان آزمون ارشد باشد. در این بستر پر تلاطم مجموعه سنجش امیرکبیر به عنوان مجری اماده سازی منابع ازمون کارشناسی ارشد و ارشد وزارت بهداشت سعی نموده است بستر اطلاعات برای داوطلبان ازمون ارشد وزارت بهداشت را طوری فراهم کنند که داوطلبان کنکور ارشد بتوانند به راحتی اخبار درست و مطالب صحیح آموزشی خود را از سایت سنجش تکمیلی دات ای آر کسب کنند.

 

همچنین داوطلبان عزیز امتحان ارشد وزارت بهداشت می توانند در پایین همین صفحه، تمام سوالات خود را در زمینه آزمون ارشد مطرح کنند. مشاوران عالی سنجش امیرکبیر، مشتاقانه پاسخگوی پرسش ها و سوالات داوطلبان عزیز آزمون ارشد وزارت بهداشت در زمینه ثبت نام آزمون ارشد وزارت بهداشت در مقطع عالی و تکمیلی می باشند.

نتایج ارشد وزارت بهداشت

لذا به تمام داوطلبان ازمون ارشد وزارت بهداشت توصیه میشود در چند ماه باقی مانده تا زمان آزمون ارشد ،تمرکز بیشتری روی مطالب کنکور ارشد وزارت بهداشت خود داشته باشند.

 

کنکور ارشد دانشگاه آزاد 98

 

اعلام نتایج کارشناسی ارشد وزارت بهداشت

پس از برگزاری آزمون کارشناسی ارشد وزارت بهداشت، داوطلبان می توانند نتایج این آزمون را در سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی به آدرس www.sanjeshp.ir مشاهده کنند. نتایج کارشناسی ارشد وزارت بهداشت هر ساله در دو مرحله منتشر می شود و به اطلاع داوطلبان می رسد . در مرحله اول که به فاصله حدودا ۱۵ روز پس از برگزاری آزمون است ، نتایج اولیه کنکور کارشناسی ارشد وزارت بهداشت اعلام شده و پیرو آن کارنامه علمی داوطلب صادر خواهد شد. داوطلبان مجاز در این مرحله بر اساس نمره اکتسابی خود در انتخاب رشته کارشناسی ارشد وزارت بهداشت ۹۸ شرکت کرده و نسبت به انتخاب رشته محل های مورد علاقه خود اقدام می کنند . پس از اتمام انتخاب رشته ، نتایج نهایی کارشناسی ارشد وزارت بهداشت ۹۸ اعلام می شود که طی آن محل قبولی داوطلب مشخص می شود. در ادامه این گزارش زمان و نحوه مشاهده نتایج کارشناسی ارشد وزارت بهداشت ۹۸ را در اختیار داوطلبان قرار می دهیم .
آزمون کارشناسی ارشد گروه های علوم پزشکی هر ساله توسط مرکز سنجش آموزش پزشکی کشور در اواسط تیر ماه برگزار می شود. متقاضیانی که در این آزمون ثبت نام نموده اند باید چند روز قبل از برگزاری آزمون، کارت ورود به جلسه خود را دریافت نمایند. کارنامه اولیه تمامی داوطلبان شرکت کننده در این آزمون در اواخر تیرماه بر روی سایت www.sanjeshp.irقرار می گیرد. داوطلبان با ورود به سایت می توانند کارنامه خود را دریافت کنند

 

منابع آزمون ارشد وزارت بهداشت

 

زمان اعلام نتایج کارشناسی ارشد وزارت بهداشت ۹۸

مرکز سنجش آموزش پزشکی کشور برای دسترسی آسان داوطلبان ، برنامه زمان بندی اجرای آزمون کارشناسی ارشد ۹۸ را برای تمامی رشته های تحصیلی را در دفترچه راهنمای ثبت نام  قرار داده است. یکی از ویژگی های جدول زمان بندی این است که داوطلبان به موقع از زمان هر فرایند آگاه شده و با آرامش بیشتری برای هر مرحله برنامه ریزی خواهند نمود. نتایج اولیه آزمون کارشناسی ارشد تقریبا در اواخر تیرماه و نتایج نهایی آن در شهریور ماه منتشر خواهد شد. احتمال تغییر در تاریخ اعلام نتایج وجود دارد بنابراین داوطلبان بایستی در مدت زمان متفاوت به سایت مربوطه مراجعه و پیگیر آخرین اطلاعیه های منتشر شده در این خصوص باشند. لازم به ذکر است که تمامی اطلاعیه های آزمون کارشناسی ارشد از ساعت ۱۸ به بعد در سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی منتشر می شود .
مرکز سنجش و آموزش پزشکی کشور برای رفاه حال داوطلبان ، یک جدول زمان بندی در دفترچه ثبت نام کارشناسی ارشد وزارت بهداشت ۹۸ منتشر می نماید که طبق آن بازه زمانی مربوط به هر فرآیند تعیین می شود. بنابراین داوطلبان با اطمینان خاطر بیش تری می توانند برای شرکت در هر مرحله برنامه ریزی نموده و از زمان در نظر گرفته شده برای هر فرایند مطلع شوند . براساس پیش بینی های انجام شده نتایج اولیه کارشناسی ارشد وزارت بهداشت ۹۸ حدودا اوخر تیرماه و نتایج نهایی نیز در شهریور ماه اعلام می شود . با توجه به تغییرات احتمالی در تاریخ های اعلام شده ، متقاضیان بایستی در فاصله های زمانی مختلف به سایت مرکز سنجش پزشکی کشور مراجعه کرده و اطلاعیه های منتشر شده از سوی این مرکز را دنبال کنند .
کارشناسان مرکز مشاوره تحصیلی سنجش امیرکبیرنیز به محض اعلام اخبار جدید یا تغییر در روند آزمون از طریق کانال تلگرام کارشناسی ارشد سنجش امیرکبیر اطلاع رسانی خواهند کرد

 

شرایط ثبت نام آزمون ارشد

 

نحوه اعلام نتایج کارشناسی ارشد وزارت بهداشت ۹۸

داوطلبان برای مشاهده نتایج کارشناسی ارشد وزارت بهداشت ۹۸ بایستی در زمان اعلام شده به سایت مرکز سنجش پزشکی کشور به آدرس www.sanjeshp.irمراجعه نموده و از منوی سمت راست بخش کارشناسی ارشد را انتخاب کنند. در صفحه باز شده روی لینک مربوط به اعلام نتایج کلیک نموده و پس از وارد نمودن اطلاعات ثبت نامی ، نتایج آزمون را مشاهده کنند.
برای مشاهده نتایج اولیه و نهایی آزمون کارشناسی ارشد وزارت بهداشت ، داوطلبان باید در زمان اعلام شده به سایت رسمی مرکز سنجش آموزش پزشکی کشور به نشانی اینترنتی  www.sanjeshp.irمراجعه و کارنامه خود را که شامل اطلاعاتی نظیر مشخصات فردی ، سهمیه داوطلب ، نمره خام دروس امتحانی ، نمره کل تراز ، رتبه داوطلب در سهمیه و بدون سهمیه می باشد را دریافت نمایند. متقاضیان به این نکته توجه کنند که برای دریافت کارنامه باید کد پیگیری ثبت نام خود را در دسترس داشته باشند. برای دریافت نتیجه اولیه آزمون کارشناسی ارشد وزارت بهداشت مطابق راهنمای تصویری زیر اقدام کنید

۱- ابتدا به سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی مراجعه و از منوی سمت راست بر روی گزینه کارشناسی ارشد کلیک نمایید .

۲- با ورود به این صفحه و انتخاب گزینه  کارنامه علمی ”  ، کد رهگیری خود را وارد نمایید.

۳- با وارد کردن کد رهگیری ، داوطلبان می توانند کارنامه خود را مشاهده نمایند. نمونه کارنامه کارشناسی ارشد وزارت بهداشت در زیر نمایش داده شده است.

­­­­­­­­­­­­­
بعد از دریافت کارنامه اولیه متقاضیانی که رتبه و نمره حد نصاب را کسب نموده اند می توانند انتخاب رشته خود را انجام دهند. انتخاب رشته کارشناسی ارشد وزارت بهداشت معمولا از اواخر تیر ماه آغاز می شود که داوطلبان با دانلود دفترچه انتخاب رشته می توانند از لیست رشته های ارائه شده آگاهی لازم را کسب کنند. برای اطلاع از زمان اعلام نتایج انتخاب رشته کارشناسی ارشد وزارت بهداشت می توانید با مشاوران ما در مرکز سنجش امیرکبیر در ارتباط باشید.

 

زمان برگزاری آزمون ارشد

تاثیر انتخاب رشته در اعلام نتایج کارشناسی ارشد وزارت بهداشت ۹۸

داوطلبانی که در زمان برگزاری کنکور کارشناسی ارشد وزارت بهداشت ۹۸ در جلسه آزمون حضور یافته و با سایر داوطلبان به رقابت می پردازند بایستی کارنامه اولیه خود را با دقت بررسی نموده و با توجه به نمره اکتسابی خود رشته محل های مورد علاقه را انتخاب کنند. از آن جایی که انتخاب رشته کارشناسی ارشد وزارت بهداشت مرحله ای سرنوشت ساز برای داوطلب بوده و انجام درست آن تاثیر زیادی در کسب رتبه قبولی در مرحله اعلام نتایج نهایی کارشناسی ارشد وزارت بهداشت ۹۸ خواهد داشت به داوطلبان توصیه می نمائیم علاوه بر مطالعه دفترچه انتخاب رشته کارشناسی ارشد وزارت بهداشت ۹۸ از کارشناسان مجرب در این زمینه کمک بگیرند . خدمات مشاوره تحصیلی سنجش امیرکبیر این امکان را برای داوطلبان فراهم کرده و کارشناسان این مرکز آماده خدمت رسانی به متقاضیان گرامی هستند .
نتایج اولیه آزمون کارشناسی ارشد وزارت بهداشت ۹۸-۹۹
نتایج آزمون کارشناسی ارشد وزارت بهداشت ۹۸ بر روی سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی کشور قرار می گیرد. متقاضیان با مراجعه به سایت و وارد نمودن اطلاعات می توانند نتایج آزمون ارشد علوم پزشکی ۹۸ خود را دریافت کنند. تمامی پذیرفته شدگان لازم است برای ثبت نام طبق رشته و دانشگاه محل قبولی، اصل ، کپی و اسکن مدارک مورد نیاز را آماده و طبق زمانبندی اعلام شده در سایت دانشگاه پذیرفته شده، برای ثبت نام به آموزش آن دانشگاه مراجعه کنند

.

نتایج اولیه آزمون کارشناسی ارشد وزارت بهداشت ۹۸-۹۹ در چه زمانی اعلام می شود؟

در جواب این دوستان باید بگوییم براساس روال هر سال، نتایج اولیه که شامل کارنامه اولیه آزمون حاوی رتبه داوطلب در بین داوطلبین آزمون ارشد وزارت بهداشت در رشته و گرایش های لیست شده است در اوخر خردادماه اعلام می شود.
ظرف ۳ روز داوطلبین مهلت خواهند داشت که دانشگاه های موردنظر خود در هر رشته یا گرایش را انتخاب نموده و در سامانه انتخاب دانشگاه مرکز سنجش پزشکی وزارت بهداشت ثبت نمایند. توصیه می نمائیم قبل از ثبت دانشگاه، کانال تلگرام و سایت موسسه سنجش امیرکبیر را پیگیری نمائید تا اطلاعات ضروری و مهم مرحله انتخاب دانشگاه را از دست ندهید.
انتخاب دانشگاه به ویژه در رشته هایی که بصورت مجموعه ای هستند بسیار مهم و تاثیرگذار بوده و دقت زیادی نیاز دارد.

 

زمان برگزاری آزمون ارشد

راهنمای انتخاب رشته بر اساس دفترچه کارشناسی ارشد وزارت بهداشت ۹۸

انتخاب رشته، حساس ترین و مهم ترین مرحله بعد از برگزاری آزمون کارشناسی ارشد وزارت بهداشت ۹۸ می باشد. این مرحله نقش مهمی در آینده شغلی و تحصیلی داوطلبان دارد، به همین علت نباید به راحتی و سرسری از این مرحله بگذرید. بنابراین باید با اطلاعات کامل، دقت زیاد و با راهنمایی مشاوران تخصصی انتخاب رشته، این مرحله حساس و سرنوشت ساز را به بهترین نحو پشت سر بگذارید. با توجه به این موضوع که متقاضیان برای انتخاب رشته با یک سری چالش روبرو می شوند، بخش مشاوره انتخاب رشته کنکور کارشناسی ارشد وزارت بهداشت سنجش امیرکبیر در این گزارش راهنمای انتخاب رشته را بر اساس دفترچه کارشناسی ارشد وزارت بهداشت ۹۸ آماده کرده است تا به سوالاتی که در این زمینه ممکن است برای شما پیش بیاد پاسخ دهد .
با مطالعه دقیق دفترچه انتخاب رشته کارشناسی ارشد وزارت بهداشت ۹۸، داوطلبانی که علاقه مند به ادامه تحصیل در رشته های گروه پزشکی هستند می توانند از تمامی شرایط و ضوابط پذیرش دانشجو در این مقطع اطلاع کامل به دست آورده و برای انتخاب رشته اقدام کنند .
آزمون کارشناسی ارشد در تمامی رشته ها به صورت یک مرحله ای برگزار می شود. معدل در رتبه کنکور کارشناسی ارشد وزارت بهداشت دارای اهمیت به سزایی می باشد. مانند کنکورهای ارشد وزارت بهداشت سال های گذشته، کنکور و انتخاب رشته دانشگاه دولتی و آزاد با هم انجام می شود

.

زمان اعلام نتایج و انتشار دفترچه انتخاب رشته کارشناسی ارشد وزارت بهداشت ۹۸

اعلام نتایج اولیه آزمون کارشناسی ارشد وزارت بهداشت ۹۸ (کارنامه علمی اولیه)، اواخر تیرماه است. همزمان با اعلام نتایج و انتشار کارنامه های اولیه، دفترچه انتخاب رشته ارشد وزارت بهداشت برای دانشگاههای سراسری، آزاد و شهریه پرداز (پردیس خود گردان، شبانه) به همراه ظرفیت دانشگاه های پذیرنده، در سایت سنجش آموزش پزشکی کشور به نشانی www.sanjeshp.ir منتشر خواهد شد

 

 

ثبت نام آزمون ارشد سراسری

 

تحلیل کارنامه اولیه ارشد ۹۸ وزارت بهداشت

تحلیل دقیق کارنامه اولیه ارشد ۹۸ وزارت بهداشت به داوطلبان کمک می نماید به تمام قسمت های کارنامه خود تسلط کافی داشته باشند و بتوانند عملکرد خود را به راحتی مورد ارزیابی قرار دهند

 

نمره کل یا تراز در کارنامه اولیه ارشد ۹۸ وزارت بهداشت

پذیرش افراد براساس نمره کل یا ترازکارنامه اولیه ارشد ۹۸ وزارت بهداشت است.  این نمره کل در کارنامه درج شده و رتبه براساس این نمره کل تعیین می شود درمجموعه های امتحانی که چند رشته در یک مجموعه مشخص شده است، به تعداد رشته های آن مجموعه داوطلب دارای نمره کل می باشد

 

نحوه سنجش و پذیرش آزمون ارشد

 

رتبه داوطلب در سهمیه چیست؟

برای برخی از داوطلبان این سوال پیش می آید که رتبه داوطلب در سهمیه چیست؟ رتبه داوطلب در سهمیه، تعیین کننده شانس قبولی داوطلب می باشد. این رتبه در سهمیه برای دوره های روزانه، شبانه، پردیس خودگردان و آزاد در نظر گرفته می شود. در هر رشته و گرایش به صورت جداگانه، رتبه در سهمیه و تراز کل محاسبه می شود.

 

تعیین رتبه داوطلب در سهمیه آزمون ارشد وزارت بهداشت ۹۸

در کارنامه اولیه ارشد وزارت بهداشت ۹۸، رتبه داوطلب در سهمیه با مقایسه با رتبه داوطلبان هم سهمیه ای شما تعیین می شود. مثلاً اگر داوطلبی در سهمیه آزاد قرار دارد با داوطلبی که سهمیه ایثارگری دارد، مقایسه نمی شود. این داوطلب فقط با داوطلبانی که سهمیه آزاد دارند مورد مقایسه قرار می گیرد .
داوطلبانی که از بین چهار گروه، در دو گروه متفاوت آزمون ارشد داده اند، دقت کنند که فقط یک کارنامه دریافت می کنند. نتیجه کنکور ارشد هر دو گروه در همین کارنامه درج می شود.

 

رتبه کل داوطلب در کارنامه اولیه ارشد ۹۸ وزارت بهداشت

رتبه کل داوطلب بدون در نظر گرفتن سهمیه محاسبه می شود، در صورتی که سهمیه شما آزاد باشد رتبه کل و رتبه در سهمیه شما مشابه است، اما در صورتی که سهمیه ایثارگری داشته باشید، رتبه داوطلب در سهمیه کمتر از رتبه کل می باشد .
گزینش دانشجو در هر یک از رشته ها یا مجموعه های امتحانی آزمون کارشناسی ارشد وزارت بهداشت، از بین داوطلبان همان رشته یا مجموعه امتحان،  بر اساس نمره کل تراز به درصد مندرج در کارنامه، سهمیه و اولویت انتخاب رشته محل که توسط خود داوطلب تعیین شده، انجام می شود .

مدارک مورد نیاز برای ثبت نام ارشد وزارت بهداشت ۹۸
۱- قطعه عکس
۲- اصل و کپی از کارت ملی و شناسنامه
۳- اصل و کپی دانشنامه کارشناسی و ریز نمرات
۴- اصل و کپی کارت پایان خدمت و یا کارت معافیت دائم یا مدارکی که نشاتن دهنده وضعت نظاو وظیفه آقایان می باشد .
۵- اصل و یا کپی گواهی پایان یا معافیت از طرح برای فارغ التحصیلان رشته های : پزشکی، دندانپزشکی و داروسازی
۶- اصل و کپی گواهی  پایان یا معافیت از طرحبرای فارغ التحصیلان رشته های : پرستاری، اتاق عمل، هوشبری، رادیولوژی، علوم آزمایشگاهی، فوریت های پزشکی، پرستاری، دندانپزشکی و بهداشت دهان

۷- مدارک و مستندات ۲ سال سابقه کار بالینی با مدرک کارشناسی برای کلیه پذیرفته شدگان ۵ رشته : مدیریت پرستاری، پرستاری مراقبت های ویژه، رشته پرستاری مراقبتهای ویژه نوزادان، پرستاری اورژانس و تکنولوژی گردش خون

 

نتایج انتخاب رشته ارشد

 

به داوطلبان کنکور کارشناسی ارشد وزارت بهداشت توصیه می شود تمام اخبار و مطالب مرتبط با ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد وزارت بهداشت را که در زیر آمده است را به صورت کامل مطالعه کنند و با توجه به شرایط و ضوابط کنکور ارشد وزارت بهداشت برنامه ریزی خود را انجام دهند تا بتوانند قبولی در آزمون ارشد وزارت بهداشت سال جاری را تجربه کنند. در ضمن پیشنهاد می شود قسمت سوالات متداول ارشد وزارت بهداشت و اخبار کارشناسی ارشد وزارت بهداشت و مشاوره ارشد وزارت بهداشت را نیز مورد بازدید قرار دهند.

نتایج ارشد وزارت بهداشت
 

۱- منابع کنکور کارشناسی ارشد وزارت بهداشت

۲- زمان ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد وزارت بهداشت

۳- زمان برگزاری کنکور کارشناسی ارشد وزارت بهداشت

۴- ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد وزارت بهداشت

۵- دفترچه ثبت نام کارشناسی ارشد وزارت بهداشت

۶- شرایط ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد وزارت بهداشت

۷- مدارک ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد وزارت بهداشت

۸- هزینه ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد وزارت بهداشت

۹- کارت ورود به جلسه کنکور کارشناسی ارشد وزارت بهداشت

۱۰- تمدید مهلت ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد وزارت بهداشت

۱۱- ویرایش اطلاعات ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد وزارت بهداشت

۱۲- نتایج ارشد وزارت بهداشت

۱۳- توضیحات کارنامه کارشناسی ارشد وزارت بهداشت

۱۴- شهریه کارشناسی ارشد وزارت بهداشت

۱۵- دفترچه انتخاب رشته کارشناسی ارشد وزارت بهداشت

۱۶- انتخاب رشته کارشناسی ارشد وزارت بهداشت

۱۷- اعلام نتایج انتخاب رشته کارشناسی ارشد وزارت بهداشت

کلمات کلیدی:

نتایج ارشد وزارت بهداشت , اعلام نتایج ارشد وزارت بهداشت ۹۸ , زمان اعلام نتایج ارشد وزارت بهداشت ۹۷ , اعلام نتایج ارشد علوم پزشکی ۹۸ , اعلام نتایج کارشناسی ارشد وزارت بهداشت ۹۸ , نتایج ارشد پزشکی ۹۸ , زمان اعلام نتایج ارشد پزشکی ۹۸ , دفترچه کارشناسی ارشد وزارت بهداشت ۹۸ , کنکور وزارت بهداشت , Senior Minister of Health , منابع کنکور کارشناسی ارشد وزارت بهداشت , زمان ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد وزارت بهداشت , زمان برگزاری کنکور کارشناسی ارشد وزارت بهداشت , ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد وزارت بهداشت , دفترچه ثبت نام کارشناسی ارشد وزارت بهداشت , شرایط ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد وزارت بهداشت , مدارک ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد وزارت بهداشت , هزینه ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد وزارت بهداشت , کارت ورود به جلسه کنکور کارشناسی ارشد وزارت بهداشت , تمدید مهلت ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد وزارت بهداشت , ویرایش اطلاعات ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد وزارت بهداشت , نتایج ارشد وزارت بهداشت , توضیحات کارنامه کارشناسی ارشد وزارت بهداشت , شهریه کارشناسی ارشد وزارت بهداشت , دفترچه انتخاب رشته کارشناسی ارشد وزارت بهداشت , انتخاب رشته کارشناسی ارشد وزارت بهداشت , اعلام نتایج انتخاب رشته کارشناسی ارشد وزارت بهداشت

نوشته قبلی

تمدید مهلت ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد وزارت بهداشت

نوشته بعدی

بودجه بندی ۴ مرحله آزمون آزمایشی دکتری سراسری و آزاد مهندسی فناوری اطلاعات- کد ۲۳۵۸

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید
ورود

هنوز حساب کاربری ندارید؟

ایجاد حساب کاربری
تبلیغات

دسته‌های دوره های آموزشی